اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

علت مجرد ماندن نگین صدق گویا چیست؟

در این بخش بیوگرافی نگین صدق گویا بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی نگین صدق گویا از بازیگران زن خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال به کجا چنین شتابان به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی و علت مجرد ماندن او را میخوانیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی نگین صدق گویا آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

نگین صدق گویا چند سال سن دارد؟

نگین صدق گویا زاده ۸ اسفند ۱۳۴۹ و ۵۱ سال سن دارد.

نگین صدق گویا مجرد است یا متاهل؟

نگین صدق گویا در حال حاضر مجرد است.

تحصیلات نگین صدق گویا چقدر است؟

نگین صدق گویا دانش‌آموختهٔ کارشناسی علوم اقتصادی گرایش نظری از دانشگاه الزهرا است.

نگین صدق گویا فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

نگین صدق گویا از سال 1371 تاکنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی نگین صدق گویا

نام اصلینگین صدق گویا
تاریخ تولد۸ اسفند ۱۳۴۹ (۵۱ سال)
تحصیلاتکارشناسی علوم اقتصادی گرایش نظری از دانشگاه الزهرا
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت۱۳۷۱ تاکنون
وضعیت تاهلمجرد
بیوگرافی نگین صدق گویا
بیوگرافی نگین صدق گویا

بیوگرافی نگین صدق گویا

نگین صدق گویا متولد 8 اسفند 1349 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته علوم اقتصادی با گرایش نظری از دانشگاه الزهرا می باشد که از 22 سالگی با فیلم تیک تاک جلوی دوربین رفت.

عکس چهارم ابتدایی نگین صدق گویا نفر اول ردیف دوم سمت چپ
عکس چهارم ابتدایی نگین صدق گویا نفر اول ردیف دوم سمت چپ

بیوگرافی خانواده نگین صدق گویا

در بیوگرافی نگین صدق گویا بهتر است بدانید او و شیرین بینا (بازیگر) خواهر هستند و دلیل تفاوت فامیلی دو خواهر این است که شیرین بینا نام فامیلی همسرش را برای نام هنری خود برگزیده است

فیلم ساعت 6 صبح به کارگردانی مهران مدیری ساخته میشود
نگین صدق گویا و شیرین بینا خواهرش
نگین صدق گویا و شیرین بینا خواهرش

متاسفانه نگین صدق گویا چند سالیست مادر خود را از دست داده است.

عکس مادر نگین صدق گویا
عکس مادر نگین صدق گویا

ازدواج و وضعیت تاهل نگین صدق گویا

بیشترین جستجوها در بیوگرافی نگین صدق گویا درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

خانوم نگین صدق گویا ، زندگی مجردی را به زندگی مشترک ترجیح داده و همچنان از انتخابی که کرده راضی است

این بازیگر بر این باور است که از ترس تنها ماندن در دوران پیری، حاضر نیست زندگی امروزش را که از آن لذت می برد، تغییر دهد و وارد راه دیگری شود چون برای هیچ کس معلوم نشده که تا چه سنی زنده است.

سبک زندگی یک فرد مجرد را بیشتر می پسندید یا کسی را که تشکیل خانواده داده؟

تا امروز قطعا حالت اول برایم جذاب تر بوده. شما به عنوان یک فرد مجرد تنظیم تمام کارها و برنامه ریزی های تان فقط وابسته به خودتان می شود؛ اینکه چه ساعتی بخوابید، کی بیدار شوید، مهمانی بروید یا نروید، سفر کنید یا در خانه بمانید و… و بر مبنای شغلی که دارید، برنامه ریزی می کنید که چه کارهایی انجام دهید تا از انجام آنها لذت ببرید و این برای من همیشه خیلی مهم بوده. مثلا من خیلی اهل سفر هستم و یک دفعه هوس می کنم دو، سه هفته ای از تهران دور شوم و به سفر بروم.
از آنجایی که خودم به تنهایی باید زمانم را تنظیم کنم فردای آن روز بلیت تهیه می کنم و چند روزی به سفر می روم. این اتفاق در حالی می افتد که اگر متاهل بودم و بچه داشتم، باید زمانم را با تمام افراد خانواده هماهنگ می کردم و اگر همسرم هم می توانست کارش را چند روزی تعطیل کند، فرزندم هم مدرسه نداشت و… با هم به سفر برویم. حال فکر کنید من که عاشق سفر هستم اگر هر دفعه هوای آن به سرم می زد، باید این روند را طی می کردم چقدر برایم سخت بود.
پس در یک کلام مجردی خوش می گذره؟
نمی دانم خوش می گذرد یا نه، چون این نوع از زندگی هم مسئولیت های خاص خودش را دارد. من وقتی می بینم فرزندان خواهرهایم مشکل دارند، شاید بیشتر از مادران شان غصه آنها را بخورم اما به عنوان یک فرد مجرد وقتی این اتفاقات را می بینم احساس می کنم همین که فقط مسئولیت خودم را دارم، اتفاق خوبی است چون تنها مجبورم مشکلات خودم را به دوش بکشم و اینطور نیست که نگران مشکلات همسر و فرزندم هم باشم. خیلی ها وقتی به من می رسند، حرف شان این است که ازدواج کن چون وقتی سن بالاتر برود، زندگی برایت سخت می شود و از اینکه در جوانی ازدواج نکرده ای پشیمان می شوی.
اما واقعیت این است که از ترس تنها ماندن در پیری حاضرم نیست زندگی ام را که از آن لذت می برم، از دست بدهم و وارد مسیر دیگری شوم. وقتی دوستان و آشنایان این حرف را می زنند برایم سؤال می شود که مبنای حرف شان چیست؟ مگر آدم می داند چند سال عمر می کند که بخواهد برای آن برنامه ریزی کند و از زمان حال خود غافل شود؟ در کنار اینکه معتقدم آدم ها در هر سنی که باشند اگر این نیاز را در خود احساس کنند، متناسب با سنی که دارند می توانند فردی را برای شروع زندگی مشترک انتخاب کنند و نیازی نیست که برخلاف خواسته امروزشان پیش بروند. وقتی منطقی به این مسائل نگاه می کنم به نظرم نمی آید که در مسیر اشتباهی قرار گرفته باشم و ترجیح می دهم همین راه را ادامه دهم.
تا به حال حساب کرده اید که به عنوان یک فرد مجرد چقدر در ماه هزینه زندگی تان می شود؟
نه واقعا تا به حال این کار را نکرده ام. خوشبختانه از آنجایی که با خواهرم در یک ساختمان زندگی می کنیم و فقط آپارتمان های مان جداست در برخی از موارد هزینه هایم کاسته می شود که کمک خوبی است. اما بااینکه به طور دقیق حساب دخل و خرج ماهیانه ام را ندارم، فقط می دانم که هزینه زندگی خیلی بالا رفته و تامین آن کار مشکلی است.
البته تا امروز، خدا را شکر مشکلی نداشته ام اما نمی دانم با این سیر صعودی تورم تا چه زمانی می توانم هزینه هایم را تامین کنم. وقتی این وضعیت را می بینم به فکر آنهایی می افتم که تشکیل خانواده داده اند و دو، سه فرزند دارند. خیلی دوست دارم بدانم چطور هزینه زندگی شان را تامین می کنند. نکته جالب تری هم که به نظرم وجود دارد این است که شهر از فشار جمعیت زیاد در حال انفجار است .
فکر می کنید کسی که مجرد است چقدر می تواند از این فرصت برای ساختن خود و پیشرفت در زندگی استفاده کند؟
خیلی زیاد چون همیشه برای انجام کارهایی که دوست دارد و می تواند او را به کمالبرساند، فرصت دارد بدون اینکه دغدغه مسائل و افراد دیگر را داشته باشد. مثلا من در این سال ها همیشه علاقه مند به آموختن بوده ام و اگر سر کار نباشم، مدام در کلاس های مختلف دانشگاه، ورزش، موسیقی، آواز و… هستم و از زندگی ام لذت می برم.
حتی تصمیم دارم وقتی درسم تمام شد، رشته دیگری را شروع کنم و به درس خواندنم ادامه دهم. وقتی مسئولیتی نداری برای درس خواندن، تمرین کردن و… فرصت کافی داری ولی اگر مثلا من بچه داشتم دیگر نمی توانستم تمام زمانم را در طول روز به خودم اختصاص دهم و باید اول به کارهای او رسیدگی می کردم و بعد به کارهای خانه، درنهایت اگر فرصتی باقی می ماند به کارهای شخصی ام می رسیدم.
فکر می کنید ازدواج مانع پیشرفت می شود؟
نه فکر نمی کنم ازدواج مانع پیشرفت آدم ها شود، تنها موضوعی که وجود دارد این است که روند زندگی یک فرد متاهل و چیزهایی که در زندگی او پیشرفت به شمار می آید، متفاوت است. یکی از این پیشرفت ها این است که آدم های متاهل بچه دار می شوند، فرزندشان بزرگ می شود، دانشگاه می رود، در تحصیل و هنر موفق می شود و می تواند به جایگاه خوبی برسد و همین برای او پیشرفت به حساب می آید.
مثلا خواهر من دختری دارد که امروز دانشجو شده، پیانو و ویولن را به خوبی می نوازد و همراه هم به کلاس آواز می روند و به نظرم این هم خودش نوعی پیشرفت است چراکه خواهرم همچنان هم به کارهایش می رسد و هم در این عرصه موفق است. البته موضوع مهمی که در زندگی مشترک وجود دارد این است که آدم ها تا چه اندازه به یکدیگر کمک کنند. همسر خواهرم در این سال ها همیشه همراهش بوده و حتی شیرین زمانی بچه دار شد که دانشجو بود و مشغله درس خواندن را هم داشت.
اما همسرش به او کمک کرد تا بتوانند با کمک هم زندگی را اداره کنند. فکر می کنم اینکه دو نفر تا چه اندازه یکدیگر را درک می کنند و همدیگر را دوست دارند، می تواند مسیر زندگی را تغییر دهد. متاسفانه در کشور ما این همدلی آنچنان که باید دیده  نمی شود.

علایق و حقایقی درباره نگین صدق گویا

در ادامه بیوگرافی نگین صدق گویا مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

معرفی و نقد فیلم در جبهه غرب خبری نیست از آثار درخشان بفتا

نگین صدق گویا از وکالت تا طراحی لباس

تحصیل را بسیار دوست دارم و درجا زدن و عدم پیشرفت را نمی پسندم ، مدتی درگیر به اتمام رساندن درسم در رشته حقوق بودم

دوست داشتم با پدرم که وکیل بودند همکاری کنم اما متاسفانه همزمان با فارغ التحصیلی ام پدرم را از دست دادم و انگیزه ادامه تحصیل این رشته نیز در من کمرنگ شد

الان هم در رشته طراحی لباس مشغولم ، از کودکی کار طراحی لباس را دوست داشتم و فکر کردم اینکه به شکل آکادمیک این رشته را دنبال کنم بهتر خواهد بود

بازیگری به شرط سرمایه گذاری

این روزها اکثر تهیه کنندگان از بازیگران درخواست سرمایه می کنند حتی چند بار به من پیشنهاد شده که در صورت آوردن سرمایه نقش یک را به من خواهند داد

خوانندگی نگین صدق گویا

نگین صدق گویا شهریور 1396 در ارکستر و گروه کر بل کانتو برای اولین بار بعنوان خواننده آلتو اجرای مجموعه های از اپرهای ایتالیایی گروه را همراهی کرد

شروع فعالیت هنری نگین صدق گویا از 22 سالگی

نگین صدق گویا بازیگر خوب کشورمان فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۱ وقتی 22 ساله بود با ایفای نقش در فیلم سینمایی تیک تاک به کارگردانی محمدعلی طالبی آغاز کرد و با اولین فیلم خود توانست نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش دوم زن در دوازدهمین دورهٔ جشنواره فیلم فجر شود.او در این فیلم همبازی خواهرش شیرین بینا بود.

در این مجموعه سعید قرایی ، حسن قاسمخانی و عباس صادقی نژاد نیز حضور داشند.

پس از آن در سال ۱۳۷۳ در فیلم سینمایی بی قرار به کارگردانی مجید قاری زاده بازی کرد

ماجرای در آغوش کشیدن لیلا زارع توسط سعید آقاخانی در یک فیلم!
نگین صدق گویا در فیلم سینمایی بی قرار
نگین صدق گویا در فیلم سینمایی بی قرار

او بازی در فیلم های سینمایی (زن امروز) به کارگردانی مجید قاری زاده، (واکنش پنجم) از تهمینه میلانی، (انتخاب) ساخته تورج منصوری، (زمانی برای دوست داشتن) از ابراهیم فروزش و … را در کارنامه خود دارد.

فیلم سینمایی زن امروز
فیلم سینمایی زن امروز
فیلم سینمایی واکنش پنجم
فیلم سینمایی واکنش پنجم
فیلم سینمایی انتخاب
فیلم سینمایی انتخاب
فیلم سینمایی زمانی برای دوست داشتن
فیلم سینمایی زمانی برای دوست داشتن

نگین صدق گویا در قاب تلویزیون

پس از بازی در فیلم بی قرار و عبور از خط سرخ در سال 1374 با سریال شن های کف رودخانه کنار صالح میرزاآقایی و شراره درشتی وارد قاب تلویزیون شد

نگین صدق گویا در فیلم بی قرار سال 1373
نگین صدق گویا در فیلم بی قرار سال 1373
نگین صدق گویا در فیلم عبور از خط سرخ
نگین صدق گویا در فیلم عبور از خط سرخ

از معدود کارهای تلویزیونی صدق گویا نیز میتوان به مجموعه (به کجا چنین شتابان) به کارگردانی ابوالقاسم طالبی اشاره نمود که البته وی در این سریال نقش برجسته ای را برعهده داشت.

نگین صدق گویا در سریال به کجا چنین شتابان
نگین صدق گویا در سریال به کجا چنین شتابان

علت کم کاری نگین صدق گویا

این بازیگر در سالهای اخیر کم کار شده و فعالیتی در عرصه بازیگری ندارد . در یکی از مصاحبات از وی پرسیده شد که آیا نگران نیستید سینما شما رافراموش کند؟ گفت: قطعا این نگرانی وجود دارد چراکه سینما بی رحم است ولی وقتی کارهای سخیف انجام دهید هم به همان میزان نگران هستید با این تفاوت که یک خاطره بد هم برایتان به یادگار می گذارد بنابراین ترجیح می دهم در کارهایی که برایم خاطره بد بر جای می گذارند حاضر نشوم حتی به قیمت فراموش شدن.

لیست آثار هنری نگین صدق گویا

در ادامه بیوگرافی نگین صدق گویا بازیگر واکنش پنجم باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی نگین صدق گویا

  1. دعوت (۱۳۸۷؛ اپیزود ششم(حذف شده): «قصهٔ ریحانه»)
  2. مانا (۱۳۸۷)
  3. زمانی برای دوست‌داشتن (۱۳۸۶)
  4. خواستگار محترم (۱۳۸۵)
  5. ابراهیم خلیل‌الله (۱۳۸۴)
  6. کاغذ دیواری زرد (۱۳۸۴)
  7. انتخاب (۱۳۸۳)
  8. رأی باز (۱۳۸۱)
  9. واکنش پنجم (۱۳۸۱)
  10. خلبان (۱۳۷۶)
  11. زن امروز (۱۳۷۵)
  12. عاشق فقیر (۱۳۷۴)
  13. عبور از خط سرخ (۱۳۷۴)
  14. بی‌قرار (۱۳۷۳)
  15. تیک تاک (۱۳۷۱)
بازیگران مشهور کوتاه قد چه کسانی هستند؟ از سمندون تا اسدالله یکتا

آثار تلویزیونی نگین صدق گویا

سالعنوان مجموعهکارگردانتوضیحات
۱۳۹۴ساعت صفرسعید سلطانیشبکه ۳
۵ قسمت
۱۳۹۰لبه آتشجواد افشارشبکه ۱
۱۴ قسمت
۱۳۸۸به کجا چنین شتابانابوالقاسم طالبیشبکه تهران
۴۸ قسمت
۱۳۸۷بهشت و بهارجمشید بیات‌ترکشبکه ۱
۱۳۸۵شکر تلخاحمد کاوریشبکه ۲
۱۳ قسمت
۱۳۸۴و خداوند عشق را آفریدمسعود شاه‌محمدیشبکه ۳
۲۶ قسمت
۱۳۸۳شبی از شب‌هارضا کریمیشبکه ۳
۲۶ قسمت
۱۳۸۲آتش سردسید ابراهیم جوادخانیشبکه ۱
۲۶ قسمت
۱۳۸۰دیوار شیشه‌ایمهدی صباغ‌زادهشبکه ۲
۱۵ قسمت
۱۳۷۹همسفرقاسم جعفریشبکه ۳
۳۰ قسمت
۱۳۷۸ایستگاهمنوچهر عسگری‌نسبشبکه ۲
۱۳۷۶شن‌های کف رودخانهیوسف سیدمهدویشبکه ۳
۲۶ قسمت
نگین صدق گویا در فیلم ساعت صفر
نگین صدق گویا در فیلم ساعت صفر

جوایز و افتخارات نگین صدق گویا

او برای بازی در فیلم تیک تاک، نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش دوم زن در دوازدهمین دورهٔ جشنواره فیلم فجر شد.

صفحه اینستاگرام نگین صدق گویا

نگین صدق گویا ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 320 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی نگین صدق گویا و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی نگین صدق گویا و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی نگین صدق گویا، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام نگین صدق گویا @negingooya میباشد و بیش از 96 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام نگین صدق گویا
صفحه اینستاگرام نگین صدق گویا
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا