اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

تجربیات زندگی مائده طهماسبی از آلمان و آمریکا تا ایران و شهرتش

در این بخش بیوگرافی مائده طهماسبی بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی مائده طهماسبی از بازیگران زن خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال مرگ تدریجی یک رویا به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او و همسرش فرهاد آئیش با عکس و ناگفته ها از آمریکا تا ایران و شهرتش را میخوانیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی مائده طهماسبی آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

مائده طهماسبی چند سال سن دارد؟

مائده طهماسبی متولد 19 تیر 1336 است و 64 سال سن دارد.

مائده طهماسبی مجرد است یا متاهل؟

مائده طهماسبی متاهل است و همسر و فرهاد آئیش است.

تحصیلات مائده طهماسبی چقدر است؟

مائده طهماسبی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشتهٔ خبرنگاری با گرایش تئاتر و علوم سیاسی است.

مائده طهماسبی فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

مائده طهماسبی از سال 1377 تاکنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی مائده طهماسبی

نام اصلیمائده طهماسبی
تاریخ تولد19 تیر 1336
محل زندگیبابل، استان مازندران
تحصیلاتفارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشتهٔ خبرنگاری با گرایش تئاتر و علوم سیاسی
پیشهبازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون، کارگردان تئاتر، تهیه‌کننده و مترجم
سالهای فعالیت1377تاکنون
همسرفرهاد آئیش

بیوگرافی مائده طهماسبی

بیوگرافی مائده طهماسبی

مائده طهماسبی هنرپیشه سرشناس و دوست داشتنی کشورمان می باشد. وی علاوه بر بازیگری مترجم زبان آلمانی و کارگردان تئاتر و نیز فعالیت دارد. ایشان اولین فعالیت خود را در عرصه بازیگری در سال ۷۸ با فیلم سینمایی دایره با کارگردانی جعفر پناهی آغاز کرد و تا کنون در این حرفه فعالیت دارد.در ادامه بازیگرآنلاین را دنبال کنید تا نگاهی به بیوگرافی مائده طهماسبی داشته باشیم.

پخش فصل پنجم «نون‌ خ» برای نوروز و رمضان 1403

در بیوگرافی مائده طهماسبی آمده است :وی متولد 19 تیر 1336 در بابل ، بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون، کارگردان تئاتر، تهیه‌کننده و مترجم است

عکس کودکی مائده طهماسبی
عکس کودکی مائده طهماسبی

در بیوگرافی مائده طهماسبی لازم به ذکر است او فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشتهٔ خبرنگاری با گرایش تئاتر و علوم سیاسی است.

دوران کودکی مائده طهماسبی

کودکی‌ام در یک خانواده بزرگ گذشت و در محله خاصی بزرگ شدم. چون خاله، عمو، دایی، پدربزرگ و مادربزرگم در یک محله بودیم و از همه مهمتر که خودم هنوزم خیلی خوشم میاد اینکه کوچه ما سنگ فرش بود اما ما بچه‌ها در کوچه بازی می‌کردیم. الان که فکر می‌کنم دنیای راحتی داشتیم، چرا که زندگی ما محدود به یک اتاق و خونه نبود بلکه زندگی ما در یک محله گذشت.

دوران ابتدایی هیجان‌انگیز بود، چرا که من از ۶ سالگی مدرسه غیرانتفاعی رفتم، چون مدرسه دولتی قبولم نمی‌کرد و همچنین برای سوم ابتدایی ۳ ماه را در تهران درس خواندم.

مائده طهماسبی از بابل تا تهران

در بیوگرافی مائده طهماسبی آمده است : بعد از پایان مقطع راهنمایی در 14 سالگی به همراه خانواده به تهران مهاجرت کردند و بعد از گرفتن دیپلم در رشته ریاضی و فیزیک در کنکور شرکت کرد

من از بچگی به نقل و انتقال عادت داشتم. به خاطر امکانات ضعیف مدرسه‌ها در شهرستان‌ها پدرم تصمیم گرفت ما به تهران بیاییم. به خاطر همین برادرم زودتر از من اومد تهران. در مدرسه ایتالیایی‌ها درس می‌خوند که همکلاس آقای آئیش بود.منم شش ابتدایی را در تهران خواندم، به خاطر سختی زندگی در تهران مادرم قبول نکرد تهران باشیم، آخه پدرم پزشک و رئیس بیمارستان بود و در تهران همراه ما نبود و در شمال می‌ماند. ما به شمال برگشتیم. ۳ سال درسمو شمال خوندم دوباره اومدیم تهران. دیپلم اینجا گرفتم و در تهران ماندیم.

سیر تا پیاز زندگی شیرین بینا و علت کم کاری او

مهاجرت مائده طهماسبی به آلمان

بعد از اینکه در کنکور قبول نشد دوست داشت برای تحصیل در رشته معماری به ایتالیا برود تا اینکه در 19 سالگی نزد دایی خود در آلمان رفت و وارد رشته معماری شد

دلم می‌خواست معماری بخونم، ولی معدلم کم بود، به خاطر همین رشته ریاضی به طبیعی (تجربی) تبدیل کردم تا معدلم بهتر شود، در حین این کارها به آلمان سفر کردم. داییم برلین بود، آن موقع راحت می‌شد بروی. آخه من بدون ویزا رفتم.

بیوگرافی خانواده مائده طهماسبی

در بیوگرافی مائده طهماسبی درباره ی خانواده اش آمده است: بازیگر موفق ایرانی در یک خانواده ۶ نفره روشن فکر و باسواد بزرگ شده است. پدرش رئیس بیمارستان و پزشک و مادرش مادرش مدرک سیکل دارد و خانه دار است. وی دارای دو برادر و یک خواهر می باشد.

برادر بزرگم حسابداری خواند، منم از ایران رفتم. خواهرم بعد از ۷ سال اومد آلمان پیش من تعلیم و تربیت کودک خواند، برادر کوچکم راه و ساختمان خوند و آقای مهندس شد.

وی همچنین عمهٔ بازیگر سینما و تلویزیون مهسا طهماسبی است.

مائده طهماسبی و برادرزاده اش

ازدواج و مهاجرت مائده طهماسبی به آمریکا

بیشترین جستجوها در بیوگرافی مائده طهماسبی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

فرهاد آئیش در آمریکا تحصیل می کرد و زمانی برای یک اجرای برنامه به آلمان سفر می کند و در آنجا با مائده طهماسبی آشنا می شود.

میگوید: حدودا سه سالی دورادور با هم ارتباط داشتیم تا اینکه یک روز ناگهان به من الهام شد که مائده می تواند جفت من باشد! همان موقع بود که شماره اش را گرفتم و گفتم:«تو جفت من هستی و می خواهم با تو ازدواج کنم.» فکرش را کنید ۵ صبح به وقت آلمان به مائده زنگ زده بودم و او از شدت تعجب فقط می خندید و فکر می کرد دارم باهاش شوخی می کنم.

ناگفته های زندگی مریم بوبانی از دوران جنگ تا مهاجرت به تهران

در نهایت به او جواب مثبت می دهد .مهریه خانم مائده طهماسبی فقط ۵ سکه است.

آنها بخاطر تحصیل همسرش از آلمان به آمریکا رفتند و تاکنون فرزندی ندارند

مائده طهماسبی و همسرش فرهاد آئیش
مائده طهماسبی و همسرش فرهاد آئیش

بیوگرافی فرهاد آئیش همسر مائده طهماسبی

فرهاد آئیش بازیگر، نمایش نامه نویس و کارگردان کشورمان است که 27 شهریور 1331 در تهران متولد شد و سالهای زیادی از عمرش را به مهاجرت به شهرها و کشورهای مختلف گذراند.

فرهاد آئیش و همسرش مائده طهماسبی
فرهاد آئیش و همسرش مائده طهماسبی

بازگشت مائده طهماسبی به ایران

فرهاد آئیش بعد از 27 سال و مائده طهماسبی بعد از 20 سال زندگی در کشورهای آلمان و آمریکا درنهایت سال 1376 به ایران بازگشتند

چرا بچه دار نشدیم

جرأت ندارم بچه دار شوم اما این آرمان من نیست. خوش شانسم همسری پیدا کردم که در این زمینه با من هم عقیده است. ترسی هست از بچه دار شدن و من و همسرم هم تمام دوره آزادیهایی که در زندگیمان داشته و داریم را با بچه نداشتن در دوران پیری تاخت زده ایم. این آزادیها قیمتی دارد و قیمت آن بچه دار نشدن است. حساب کنید اگر بچه دار شوید دیگر نمی توانید هر مسافرتی که خواستید را بروید و مرتب باید با وضعیت کودک خود را هماهنگ کنید اما به هر حال بچه داشتن هم جذابیتهای خاص خود را دارد.

علایق و حقایقی درباره مائده طهماسبی

در ادامه بیوگرافی مائده طهماسبی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

25 سال زندگی بدون گوشت مائده طهماسبی

جالب است بدانید که خانم طهماسبی و همسرش بیشتر از ۲۲ سال است که گوشت نمی خورند و عقیده دارند که خوب نیست یک موجود زنده را برای استفاده خودشان بکشند. آنها غذاهای شرقی چون تایلندی و ژاپنی که سرشاز از سبزیجات هستند استفاده می کنند.

معرفی منتالیست شو سعید فتحی روشن

علاقه مائده طهماسبی به کارگردانی

کارگردانی را دوست دارم ، مضاعف بر اینکه عمر بازیگری در زنان کمتر است و سناریوی کمتری باری زنان در سن من نوشته می شود

تجربه های سفر مائده طهماسبی

ما سفرها را بعضی وقت‌ها تنهایی می‌رویم و بعضی اوقات دونفره سفر می‌کنیم، اما کم بودن سفرهای دو نفره ما در این مدت به خاطر مادرهایمان بود، نمیِ‌توانستیم آن‌ها را تنها بگذاریم.

ما سفرهای طولانی می‌رفتیم، با رابطه خوبی که باهم داشتیم، اگر مشکلاتی در سفر برای ما پیش میومد زیاد ناراحت کننده نبود، به خاطر اینکه هردو سفر را دوست داریم. سفر برای ما خسته‌کننده نیست و سفرهای ما خیلی لوکس نبوده است.

تفاوت زندگی در ایران و خارج از نظر مائده طهماسبی

دوران ما آرمانگرایی زیاد بود. مستقل بودیم و به دلیل دوری از خانواده تاثیر آن‌ها صفر بود و خودمان سازنده زندگی بودیم.

گمگشتگی مردم جهان

من معتقدم آدم های این روزگار دچار یک گمگشتگی شده اند و این گمگشتگی آنها را خسته کرده است

اگر شما اتفاقاتی که در سراسر دنیا می افتد را بررسی کنید به خوبی تنش و اضطراب را می توانید در مردم دنیا ببینید و سرعت زمان و سرگشتگی باعث بروز خیلی از مشکلات مردم امروز شده است

شروع فعالیت هنری مائده طهماسبی از آلمان تا ایران

مائده بازیگری را بصورت مبتدی با حمایت همسرش در آمریکا آغاز کرد و با کارگردانی نمایش گزارش به آکادمی فعالیت هنری خود را آغاز کرد و در سال 1378 وقتی 42 ساله بود در فیلم «دایره» به کارگردانی جعفر پناهی بازی کرد.

شیک ترین مدل های عینک آفتابی بازیگران معروف زن ایرانی

مائده طهماسبی از سینما تا شهرت با تلویزیون

در سال 1380 دومین تجربه تصویری خود را در فیلم «نورا» بدست آورد تا اینکه سال 1383 در سریال «باجناغ ها» به کارگردانی همسرش وارد قاب تلویزیون شد

مائده طهماسبی در سریال «باجناق ها»
مائده طهماسبی در سریال «باجناق ها»

ایشان در ادامه با مجموعه «قرارگاه مسکونی» سال 1385 و سریال «مرگ تدریجی یک رویا» سال 1383 و مجموعه «شمس العماره» سال 1386 به شهرت رسید

مائده طهماسبی در سریال مرگ تدریجی یک رویا
مائده طهماسبی در سریال مرگ تدریجی یک رویا

بازی مائده طهماسبی در سریال سرنوشت

مائده طهماسبی در سال 98 و 99 در سریال سرنوشت در کنار بازیگرانی همچون مجید واشقانی، دارا حیایی، فریبا نادری و لیلا بلوکات ایفای نقش می کند.

مائده طهماسبی در سریال سرنوشت
مائده طهماسبی در سریال سرنوشت

بازی مائده طهماسبی در سریال برف بی صدا میبارد

مائده طهماسبی در تازه ترین فعالیتش در سریال برف بی صدا میبارد در کنار بازیگرانی چون پوریا پورسرخ،پاشا رستمی، پوریا شکیبایی، پانته‌آ سیروس، مریم شیرازی، الیکا عبدالرزاقی، مینا وحید، امیر جنانی، هادی دیباجی، هاله گرجی، سینا کرمی و بسیاری دیگر از بازیگران مطرح بـه ایفای نقش پرداخته‌ است.

مائده طهماسبی در سریال برف بی صدا میبارد
مائده طهماسبی در سریال برف بی صدا میبارد

مصاحبه با مائده طهماسبی و فرهاد آئیش

دلمان نیامد در ادامه بیوگرافیمائده طهماسبی مصاحبه ای که با ایشان انجام شده است را برایتان درج نکنیم ، با بازیگرآنلاین همراه باشید

خانم مائده طهماسبی وقتی به‌عقبه‌تان نگاه می‌کنید، چه احساسی نسبت به حرفه‌تان دارید؟

راستش احساس بسیار خوب و لذت بخشی دارم. من جزو کسانی هستم که نسبت به زندگی خیلی سخت گیر نیستم و از کارم هم خیلی راضی هستم.

تا به امروز تمام نقش‌هایی که دوست داشتید بازی کنید، به شما پیشنهاد شده یا نه؟

وقتی من به ایران برگشتم و کار تصویر را شروع کردم، چون پایه اولیه کارم تئاتر بود، فکر نمی‌کردم بتوانم ارتباط خوبی با تصویر برقرار کنم، اما وقتی وارد دنیای سینما و تلویزیون شدم، نه تنها حس خوبی داشتم؛ بلکه جزو آدم‌های خوشحال و خوشبختی هستم که نسبت به همه نقش‌هایم افتخار می‌کنم و با کارگردانان توانمند کار کرد‌ه‌ا‌م.

آیا تینا آخوندتبار بعد از عمل جراحی زیباتر شده است؟

بهترین کادوی تولدتان تا به امروز چه بوده است؟

فکر می‌کنم ازدواج با آقای آئیش بهترین کادوی زندگی‌ام است. وجود او بهترین اتفاق زندگی من است. اگر این اتفاق نیفتاده بود و آقای آئیش سر راهم قرار نمی‌گرفت، ایران نبودم.

آقای آئیش چقدر منتقد کارهایتان هستند؟

اصولاً هر کاری که به من پیشنهاد می‌شود، اول با او مشورت می‌کنم. بهترین مشاوره را همسرم به من می‌دهد. خیلی با هم هماهنگ و در مشکلات و خوشی‌ها با هم سهیم هستیم .

آیا تا به حال پیش آمده بعد از مشورت با همسرتان در اثری بازی کنید، اما نتیجه خلاف آن چیزی شده باشد که شما فکر می‌کردید؟

نه، هیچ‌وقت این اتفاق نیفتاده است، چون آقای آئیش همیشه همه جوانب کار را در نظر می‌گیرد و آن را بررسی می‌کند.

فکر می‌کنم شما جزو زوج‌هایی هستید که تمام روزهای زندگی‌تان را شاد زندگی می‌کنید؟

بله، همین‌طور است. راستش من خوشبختی را خیلی عجیب و غریب نمی‌بینم که رسیدن به آن سخت و دست نیافتنی باشد. خوشبختی در دل آدم است. یک امر درونی است. کافی است بخواهیم. همین که همراه همسرم سر میز شام می‌نشینم و شام می‌خورم، یعنی خوشبختم. آدم‌ها باید از درون شاد باشند و از تک تک لحظاتی که کنار نزدیکانشان زندگی می‌کنند، لذت ببرند.

چرا بچه دار نشدید؟

جرأت ندارم بچه دار شوم اما این آرمان من نیست. خوش شانسم همسری پیدا کردم که در این زمینه با من هم عقیده است. ترسی هست از بچه دار شدن و من و همسرم هم تمام دوره آزادیهایی که در زندگیمان داشته و داریم را با بچه نداشتن در دوران پیری تاخت زده ایم. این آزادیها قیمتی دارد و قیمت آن بچه دار نشدن است. حساب کنید اگر بچه دار شوید دیگر نمی توانید هر مسافرتی که خواستید را بروید و مرتب باید با وضعیت کودک خود را هماهنگ کنید اما به هر حال بچه داشتن هم جذابیتهای خاص خود را دارد.

خوانندگی مهران مدیری در مراسم های مختلف

چه رشته‌ای برای ادامه تحصیل انتخاب کردید؟

رشته اولم علوم ارتباطات بود، این رشته شامل خبرنگاری، فیلم و ویدئو بود. خیلی رشته هیجان‌انگیزی بود و در کنار آن باید رشته تکمیلی می‌خواندم که من تئاتر و علوم سیاسی را انتخاب کردم. بیشترین تمرکزم در تئاتر بود. درآن زمان انقلاب شد و رشته علوم سیاسی هم تحت تاثیر آن قرار گرفت.

همچنین در آلمان خودم کار می‌کردم و غیرتمند بودم، تقریبا از ۲۰ سالگی پولی از خانواده دریافت نمی‌کردم. دو تا دوست صمیمی داشتم که هم‌خونه هم بودیم، با هم متن می‌نوشتیم و باهم اجرا می‌کردیم، به خاطر اینکه زبان فارسی بلد نبودند، به صورت پانتومیم اجرا می‌رفتیم.

از بازگشت به ایران برایمان بگویید؟

آئیش: بازگشت به ایران تصمیم سختی بود، اما به خاطر مادرهایمان به ایران آمدیم، همچنین می‌خواستیم کارمان را در ایران ادامه دهیم. اینجا احساس آرامش دارم، در کشور و محله خود زندگی می‌کنم. به سفر کردن علاقه دارم که ۴ و ۵ ماه در سال به سفر می‌روم.

طهماسبی: به هرحال من ۱۴ سال در شهرستان بودم، بعد اومدم تهران که تفاوت‌هایی با شمال داشت. برلین رفتم و از آنجا به آمریکا سفر کردم. به ۴۰ سالگی رسیدم، به جایی که آشنایی با فرهاد به یک پختگی نسبی رسیده بودم. با فرهاد نقشه می‌‌کشیدیم که بمونیم آمریکا و کار تئاتر انجام بدیم برای ایرانیان یا برگردیم ایران و برای مخاطب خودمان کار اجرا کنیم.

زندگی هنری شما چگونه است؟

طهماسبی: من و فرهاد زندگی خصوصی‌مان از زندگی هنری جدا نیست و درگیر کارهای همدیگر هستیم.

آئیش: هر نقشی را بخواهم بازی کنم، همچنین در نویسندگی و کارگردانی نه تنها مائده کمک می‌کند، بلکه بدون مائده نمی‌توانم کار کنم.

الناز شاکردوست و دوستانش در یک میهمانی خفن

اتفاقاتی که در زندگی شخصی و هنری برایتان افتاده است؟

طهماسبی: مادر فرهاد فوت کرد و به عنوان بازیگر نمی‌توانی برای اجرا نروی و روز سوم به دلیل تعهد کاری سرکار رفت.

آئیش: برای مراسم فوت داییم که مثل پدرم بود نتوانستم بروم. خود کارگردان به خاطر این موضوع ناراحت بود، ولی نمی‌توانست کاری کند.

شایعاتی هست که در خصوص خودتان شنیده باشید؟

طهماسبی: گفتن من مردم.

آئیش: در مسیر کردستان بودم که این خبر را شنیدم، تردید داشتم، آخه یک ساعت قبل با مائده صحبت کرده بودم و بعد از تماس دوباره این خبر را تکذیب کردیم.

در فضای مجازی حضور دارید؟

طهماسبی: من هستم ولی فرهاد در فضای مجازی نیست. خود منم زیاد فعال نیستم.

چقدر مطالعه می‌کنید؟

آئیش: مطالعه می‌‌کنم، ولی به سفر علاقه بیشتری دارم.

طهماسبی: کتاب‌هایی که دوستان به من معرفی می‌کنند را می‌خوانم. همیشه یکسری کتاب برای خواندن دارم

لیست آثار هنری مائده طهماسبی

در ادامه بیوگرافی مائده طهماسبی بازیگر برف بی صدا میبارد باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی مائده طهماسبی

  • علفزار (۱۴۰۰)
  • آذر (۱۳۹۵)
  • آن‌ها (۱۳۹۴)
  • هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند (۱۳۹۱)
  • بچگیتو فراموش نکن (۱۳۹۰)
  • خرس (۱۳۹۰)
  • در امتداد شهر (۱۳۸۹)
  • باد در علفزار می‌پیچد (۱۳۸۶)
  • پارک وی (۱۳۸۵)
  • سنتوری (۱۳۸۵)
  • اسپاگتی در هشت دقیقه (۱۳۸۴)
  • ماهی‌ها عاشق می‌شوند (۱۳۸۳)
  • مارمولک (۱۳۸۲)
  • نورا (۱۳۸۰)
  • دایره (۱۳۷۸)

آثار تلویزیونی مائده طهماسبی

  • برف بی صدا می بارد( پوریا آذربایجانی، ۱۴۰۰)
  • هم سایه (محمدحسین غضنفری، ١۴٠٠)
  • از سر نوشت (فصل ٣) (محمدرضا خردمندان، ١٣٩٩)
  • از سر نوشت (فصل ١ و ٢) (محمدرضا خردمندان (فصل ١)، علیرضا بذرافشان (فصل ٢)، ١٣٩٨)
  • تاریکی شب، روشنایی روز (حجت قاسم‌زاده اصل، ۱۳۹۷)
  • پنچری (برزو نیک نژاد، ۱۳۹۶)
  • پرده‌نشین (بهروز شعیبی، ۱۳۹۳)
  • خداحافظ بچه (منوچهر هادی، رمضان ۱۳۹۱)
  • زمین انسانها (ابوالحسن داوودی، ۱۳۹۰)
  • نون و ریحون (فرزاد موتمن، ١٣٨٩)
  • مسافر زمان ۲ (مسعود نوابی، ۱۳۸۸)
  • شمس‌العماره (سامان مقدم، ١٣٨٨)
  • مرگ تدریجی یک رؤیا (فریدون جیرانی، ۱۳۸۶)
  • قرارگاه مسکونی (سیدجواد رضویان، ۱۳۸۵)
  • باجناغ‌ها (فرهاد آئیش، ۱۳۸۳)
ماجرای مسلمان شدن ماهایا پطروسیان چه بود؟
مائده طهماسبی در سریال زخم کاری
مائده طهماسبی در سریال زخم کاری

مائده طهماسبی در نمایش خانگی

  • زخمِ کاری (محمد حسین مهدویان،١۴٠٠)
  • شب‌های مافیا (سعید ابوطالب، ١٣٩٩)
  • می‌خواهم زنده بمانم (شهرام شاه حسینی، ١٣٩٩)
  • گاراژ ۸۸۸ (سام کلانتری، ۱۳۹۵–۱۳۹۴)
  • عشق تعطیل نیست (بیژن بیرنگ، ۱۳۹۳)

تئاترهای مائده طهماسبی

  1. کلمه، سکوت، کلمه (مائده طهماسبی، ۱۳۹۱) همچنین بصورت فیلم
  2. کرگدن (فرهاد آئیش، ۱۳۸۷)
  3. خانواده تت (مائده طهماسبی، ۱۳۸۶)
  4. پنجره‌ها (فرهاد آئیش، ۱۳۸۴)
  5. والس مرده‌شوران (کورش نریمانی، ۱۳۸۱)
  6. مده‌آ (محسن حسینی، ۱۳۸۰)
  7. کمدی شام آخر (فرهاد آئیش، ۱۳۷۹)
  8. تق صیر و سی و دو دقیقه از ماجرا (فرهاد آئیش، ۱۳۷۹)
  9. گزارش به آکادمی (مائده طهماسبی، ۱۳۷۷)
  10. خر از دست رفته (فرهاد اصلانی)

صفحه اینستاگرام مائده طهماسبی

مائده طهماسبی ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 497 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی مائده طهماسبی و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی مائده طهماسبی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی مائده طهماسبی ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام مائده طهماسبی @maedehtahmasebii میباشد و بیش از 23 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام مائده طهماسبی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا