اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

ماجرای تلخ طلاق رضا شفیعی جم که او را به دردسر انداخت چه بود؟

در این بخش بیوگرافی رضا شفیعی جم بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی رضا شفیعی جم از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با نقش بامشاد به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او و ماجرای معافیتش از سربازی تا طلاق و ماجرای تلخ پرداخت مهریه سنگین او  را میخوانیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی رضا شفیعی جم آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

رضا شفیعی جم چند سال سن دارد؟

رضا شفیعی جم زاده 10 تیر 1350و 50 سال سن دارد.

رضا شفیعی جم با کدام نقش به شهرت رسید؟

رضا شفیعی جم با نقش بامشاد به شهرت رسید.

تحصیلات رضا شفیعی جم چقدر است؟

رضا شفیعی جم دانش آموخته رشته گرافیک است.

رضا شفیعی جم فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

رضا شفیعی جم از سال 1370 تاکنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی رضا شفیعی جم

نام اصلیاحمدرضا شفیعی جم
نام هنریرضا شفیعی جم
تاریخ تولد10 تیر 1350
تحصیلاتدانش آموخته رشته گرافیک
پیشهبازیگر و نقاش
سالهای فعالیت۱۳۷۰–اکنون
وضعیت تاهلمجرد
بیوگرافی رضا شفیعی جم
بیوگرافی رضا شفیعی جم

بیوگرافی رضا شفیعی جم

رضا شفیعی جم سال‌های زیادی است که در کارهای طنز فعالیت دارد. استعداد و شیرینی ذاتی او باعث شده تا به درستی از پس نقش‌های کمدی برآید. او به خوبی توانسته تا تیپ‌های خاطره‌انگیزی بسازد. احتمالا همه ما نقش دیدنی رضا شفیعی جم را در سریال «نقطه چین» به یاد داریم. امروزه به فیلم‌های کمدی بیش از پیش اهمیت داده می‌شود. اما هر بازیگری نمی‌تواند در کارهای طنز ماندگار شود.در ادامه بازیگرآنلاین را دنبال کنید تا نگاهی به بیوگرافی رضا شفیعی جم داشته باشیم.

در بیوگرافی رضا شفیعی جم با نام اصلی احمدرضا شفیعی جم آمده است: وی متولد 10 تیر 1350 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

همه چیز درباره سریال کلایدسکوپ Kaleidscope متفاوت ترین سریال نتفلیکس

شناسنامه رضا شفیعی جم

کودکی رضا شفیعی جم
کودکی رضا شفیعی جم
عکس کودکی رضا شفیعی‌ جم
عکس کودکی رضا شفیعی‌ جم

کودکی و نوجوانی رضا شفیعی جم

در بیوگرافی رضا شفیعی جم لازم به ذکر است کودکی او مانند همه هم سن و سالانش در کوچه و خیابان با بازی‌های سنتی گذشت. از همان کودکی به بازیگری علاقه داشت. معمولا برای دوستانش نقش‌های مختلفی از شخصیت‌های کارتونی را بازی می‌کرد. رضا شفیعی جم از کودکی صداپیشه خوبی بود. او علاقه زیادی به تقلید صدای شخصیت‌های تلویزیونی و یا کارتونی داشت. متاسفانه رضا شفیعی جم خیلی زود مادرش را از دست داد. طبق گفته خودش یکی از حسرت‌های زندگیش فوت مادر مهربانش است. رضا در دبیرستان شاگرد زرنگی بود. پیگیری مادرش برای درس خواندن باعث شد تا نمرات قابل قبولی بگیرد. او در دانشگاه رشته گرافیک را انتخاب کرد و تحصیلاتش را در مقطع لیسانس به اتمام رساند.

کودکی و نوجوانی رضا شفیعی جم
کودکی و نوجوانی رضا شفیعی جم

خدمت سربازی و معافیت رضا شفیعی جم

در زمان سربازی در مهد کودک وابسته به سپاه معلم نقاشی بود اما مدتی بعد به علت پرکار بودن تیروئید و مشکلات سخت بیماری از خدمت معاف شد

جوانی رضا شفیعی جم
جوانی رضا شفیعی جم

بیوگرافی خانواده رضا شفیعی جم

در بیوگرافی رضا شفیعی جم درباره ی خانواده اش آمده است: پدرش بازنشسته ارتش و اصالتا تهرانی و مادر مرحومش معلم دبستان و اصالتا کرد کرمانشاهی بود ، یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچک تر از خود دارد

عکس رضا شفیعی جم و خواهرش
عکس رضا شفیعی جم و خواهرش
رضا شفیعی جم و خواهر و برادرش
رضا شفیعی جم و خواهر و برادرش

مادرش متاسفانه چندین سال پیش بخاطر ابتلا به سرطان درگذشت

عکس مادر رضا شفیعی جم
عکس مادر رضا شفیعی جم

 

ازدواج و طلاق رضا شفیعی جم

بیشترین جستجوها در بیوگرافی رضا شفیعی جم درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

رضا شفیی جم ازدواج موفقی نداشت. او پس از ازدواج با مشکلاتی روبه‌رو شد و سرانجام پس از 6 ماه زندگی مشترک از همسرش جدا شد. او هرگز نام و عکسی از همسرش منتشر نکرد. این بازیگر ژانر کمدی با حضور در فصل اول برنامه «شام ایرانی» به کارگردانی بیژن بیرنگ عنوان کرد:

مجبور شدم مهریه زیادی برای جدایی از همسرم پرداخت کنم. متاسفانه جدایی ما همزمان شد با گرانی دلار و سکه و من برای پرداخت مهریه خانه و پس انداز 20 ساله‌ام را هزینه کردم. البته این را هم بگویم که خانواده ما هم تقریبا از طیف خانواده های سنتی است یعنی خانواده ای که طلاق واقعا در آن کم بود اما به هر حال این اتفاق افتاد.

او از این قضیه بسیار ناراحت بود و توصیه می‌کرد جوانان هنگام مشخص شدن تعداد سکه و یا مبلغ مهریه با چشم باز و عاقلانه تصمیم بگیرند.

بیوگرافی رضا بابک

رابطه رضا شفیعی جم و پطروسیان

چند مدت قبل از سوی رسانه‌های مجازی شایعه شده بود که ماهایا پطروسیان همسر رضا شفیعی جم است. در واقع می‌گفتند همسر شفیعی‌جم که از او جدا شده خانم پطروسیان است. این حاشیه از سوی هر دو بازیگر شدیدا تکذیب شد. ماهایا پطروسیان عکسی از همسر خود گذاشت که در جوانی فوت شدند. با این کار حاشیه مربوط به آن دو فراموش شد.

علایق و حقایقی درباره رضا شفیعی جم

در ادامه بیوگرافی رضا شفیعی جم مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

گواهینامه ندارم

من کلا ماشین ندارم و اصلا تا به حال ماشین نداشته ام، چون گواهینامه ندارم

رابطه عجیب رضا شفیعی جم با مهران مدیری

یک واقعیت بگویم که من هیچگاه با مهران مدیری رفیق نبودم ، معمولا با عنوان یک همکار در کنار ایشان بودم ، باور کنید من هنوز نمی دانم خانه ایشان کجاست و شماره تلفنش چند است

اختلاف رضا شفیعی جم و رامبد جوان

به تازگی رضا شفیعی جم در خندوانه حضور پیدا کرد. او در نوروز 1400 بخش مربوط به دهه 60 استندآپ کمدین بود. استندآپی که اجرا کرد خیلی با استقبال مخاطبین مواجه نشد و مهمانان برنامه هم نتوانستند ارتباط برقرار کنند. شفیعی‌جم چند روز بعد در صفحه شخصی خود از رامبد جوان گله کرد. او گفت:

استدآپ نیازمند ارتباط چشمی است. رامبد جوان در قسمت مهمانان نشسته بود و هر وقت نگاهش می‌کردم خواب بود. من حس می‌کنم او مرا دعوت کرد تا مسخره‌ام کند.

این حرف‌ها نشان می‌دهد که بازیگر کمدی ما از مجری برنامه خندوانه بسیار ناراحت شده است. رامبد جوان تا کنون واکنشی به این قضیه نشان نداده است.

مهریه بهاره رهنما چقدر است؟
رضا شفیعی جم در خندوانه
رضا شفیعی جم در خندوانه

دوران قرنطینه رضا شفیعی جم

دوران قرنطینه 95 درصد خانه بودم ، نقاشی کشیده ام و سریال های اینترنتی را تماشا کرده ام ، همه این مدت را خانه بودم

صادقانه بگویم آدم همیشه دوست دارد با جفت خودش تنها باشد ولی ما فعلا جفتی نداریم

شغل دوم رضا شفیعی جم

تدریس نقاشی می کنم و تابلو می کشم ، هر چند خیلی ادعا ندارم ، چون معتقد هستم آدم نمی تواند چند هندوانه را با هم بردارد و چند کار را حرفه ای انجام دهد

موسیقی مورد علاقه رضا شفیعی جم

موسیقی را بسیار زیاد دوست دارم و بسیار به آن علاقمند هستم ، بیشتر موسیقی های کلاسیک مثل ، موتزارت ، باخ ، اپرا و بی کلام را می شنوم

کارهای یک سری از گروهای اروپایی و آمریکایی که خیلی فاز مثبت و قشنگ دارند را هم می پسندم

علاقه رضا شفیعی جم به خوانندگی

دوست دارم خوانندگی را هم تجربه کنم ولی در سطح کلاسیک و اپرا ، دوست دارم در ارکستر سمفونیک بخوانم

تجربه کارگردانی رضا شفیعی جم

من یک کار به اسم «وفا دوهزا و دوازده» و چند کار دیگر رو هم با هزینه خودم ساختم و چند جا هم بردم که همان را کپی و خودشان پخش کردند

ازدواجی که نشد

شماره تلفنی که در گوشیم وقتی می بینم خوشحال می شوم همکارم بوده که دوست داشتم با ایشان ازدواج کنم …

البته نمی توانم اسمش را بگویم چون ایشان ازدواج کردند ، زندگی تشکیل دادند و قسمت نشد

بیماری رضا شفیعی جم

شفیعی جم در یک برنامه تلویزیونی عنوان کرد:

از جوانی روحیه حساسی داشتم. همین موضوع باعث شد تا به خودم آسیب زیادی بزنم. در دوران سربازی به افسردگی دچار شدم. این مشکل روحیه جسم مرا هم احاطه کرده بود. پزشکان نمی‌توانستند بفهمند مشکل از کجاست. آن زمان تیروئید بیماری شناخته شده‌ای نبود. بیماری من زمانی به اوج رسید که در طول یک هفته حدود 40 کیلو وزن از دست دادم. ریزش موی شدید و مشکلات جسمانی از دیگر عوارض این بیماری بود که دست از سرم بر نمی‌داشت.

او در ادامه گفت:

این بیماری با حضور من در مجموعه ساعت خوش همزمان شده بود. بخشی از آیتم‌ها بر اساس شوخی با ظاهر من مخصوصا چشم‌هایم نوشته می‌شد. ما به واسطه حرفه و نوع شغلمان نمی‌توانیم از مشکلات و دردهایمان بگوییم. من همیشه بیماری‌ام را مخفی می‌کردم. اما با تغییر ظاهر و چهره‌ام مجبور شدم تا دلیلش را برای مخاطبین روشن کنم. بخاطر بیماری‌ام در طول این سال‌ها خیلی درد و سختی کشیدم. اما چند سالی است که توانستم زندگی‌ام را با این بیماری هماهنگ کنم و از پسش بر بیایم.

شروع فعالیت هنری رضا شفیعی جم با نقاشی

کار هنری را با نقاشی و کشیدن تابلو از چهره (پرتره) شروع کرد و از دوران مدرسه تقلید صدا می کرد و همین زمینه کاری هنری او را برای آینده فراهم کرد

مروری بر فیلم‌هایی که در پاییز امسال روی پرده نقره ای سینما می‌روند

شروع رضا شفیعی جم از 16 سالگی

در بیوگرافی رضا شفیعی جم آمده است: فعالیت خود را با تئاتر از سال 1364 وقتی 16 ساله بود شروع کرد و از همین طریق با رضا عطاران آشنا شد.این آشنایی سرآغاز دوستی آن دو تا به امروز است.

او سپس سال 1369 نقش کوتاهی را با فیلم «دو همسفر» به کارگردانی اصغر هاشمی در کنار هما روستا ، ثریا حکمت و جمشید اسماعیل خانی تجربه کرد. بازی در فیلم دو همسفر برای او موقعیت‌های خوبی به همراه داشت. رضا شفیعی جم توانست سال بعد برنامه تلویزیونی کابلی را برای کودک و نوجوان جلوی دوربین ببرد.

رضا شفیعی جم در فیلم دو همسفر
رضا شفیعی جم در فیلم دو همسفر

شهرت رضا شفیعی جم

در بیوگرافی رضا شفیعی جم میخوانیم: در سال 1370 که 20 ساله بود با معرفی رضا عطاران وارد مجموعه «ساعت خوش» مهران مدیری شد و علاوه بر بازیگری نویسندگی بخشی از کار را نیز بر عهده گرفت

رضا شفیعی جم در فیلم ساعت خوش
رضا شفیعی جم در فیلم ساعت خوش

شهرت او اما بیشتر با نقش بامشاد در سریال «نقطه چین» سال 82 شروع شد.شیرینی نقش و بازی خوب شفیعی‌جم باعث شد تا این سریال مخاطبان زیادی را جذب کند.نقطه‌چین پس از سریال موفق «پاورچین» به کارگردانی مهران مدیری ساخته شد. این سریال همچون دیگر آثار مدیری آمار بازدید بالایی داشت. شفیعی‌جم بازیگر توانمند عرصه کمدی در این سریال با بازیگرانی مثل «مهران مدیری»، «سیامک انصاری»، «سحر ولدبیگی»، «محمدرضا هدایتی» و «سحر جعفری‌جوزانی» همکاری داشت.

رضا شفیعی جم در فیلم نقطه چین
رضا شفیعی جم در فیلم نقطه چین
رضا شفیعی جم در فیلم پاورچین
رضا شفیعی جم در فیلم پاورچین

رضا شفیعی جم در فیلم ارتفاع پست

فیلم سینمای «ارتفاع پست» یکی از آثار مهم و جدی رضا شفیعی جم محسوب می‌شود. هرچند او در این فیلم نقشی با رگه‌های کمدی داشت، اما خود فیلم در دسته‌بندی فیلم‌های جدی قرار می‌گیرد.

بیوگرافی و عکس پوری بنایی قبل از انقلاب

قطعا همکاری با کارگردان مشهوری همچون ابراهیم حاتمی‌کیا برای هر بازیگر تازه‌‌کاری افتخار بزرگی است. شفیعی‌جم هم در اوایل راه بود که توانست یک نقش فرعی را در این فیلم سینمایی به‌یادماندنی ایفا کند. او در این فیلم با «حمید فرخ نژاد»، «لیلا حاتمی»، «گوهر خیراندیش»، «امیر آقایی» و «شهرام قائدی» هم‌بازی بود.

رضا شفیعی جم در فیلم ارتفاع پست
رضا شفیعی جم در فیلم ارتفاع پست

رضا شفیعی جم در سریال شب های برره

رضا شفیعی جم همکاری‌های موفقی با مهران مدیری در سریال طنز داشته است. سریال «شب‌های برره» یکی‌ دیگر از سریال های رضا شفیعی جم بود که طرفداران زیادی دارد. این سریال از همان سال‌ها تا کنون چندین‌بار در نوبت پخش مجدد قرار گرفته است. هر بار تکرار آن با بازدید بالای مخاطبین همراه می‌شود. شفیعی‌جم در این سریال موفق نقش پسر خان بالا برره را بازی می‌کرد که از شهر برگشته بود. او به خوبی توانست تیپ یک فرد تازه به دوران رسیده‌ای که از شهر آمده را بازی کند.

سریال شب‌های برره به سرپرستی پیمان قاسم‌خانی نوشته شد. برادران قاسم‌خانی به همراه خشایار الوند (نویسنده سریال موفق پایتخت)، سروش صحت و امیرمهدی ژوله فیلمنامه این سریال جذاب و دیدنی را کار کردند. شفیعی‌جم در کنار «مهران مدیری»، «محمدرضا هدایتی»، «سیامک انصاری»، «شقایق دهقان»، «بهنوش بختیاری» و «سعید پیردوست» برای سریال خاطره‌انگیز شب‌های برره نقش آفرینی کرد.

مهران مدیری و رضا شفیعی جم در شب های برره
مهران مدیری و رضا شفیعی جم در شب های برره

رضا شفیعی جم در سریال در چشم باد

سریال «در چشم باد» یکی از سریال‌های موفق دهه 80 در تلویزیون بود. این سریال از شبکه یک سیما پخش می‌شد. ساخت این اثر حدود 5 سال طول کشید. در چشم باد را باید یک سریال حماسی تاریخی دانست.

چه کسی بازیگر نقش زربی در مختارنامه بود؟

با وجود موضوع جدی و تاریخی، این سریال یکی از پرطرفدارترین سریال‌های آن زمان شناخته شد. در چشم باد سه دوره تاریخی را نمایش می‌داد. با این حال شکل‌گیری داستان به نحوی بود که مخاطبین مشتاقانه منتظر شروع آن بودند.

رضا شفیعی جم در این سریال نقش رضاقلی خان دوست نادر را بازی می‌کرد. در چشم باد را باید یکی‌ دیگر از کارهای جدی شفیعی‌جم دانست. او در این سریال هم نقشی فرعی بازی کرد، اما به خوبی توانست از پس آن بربیاید. رضاقلی خان یک کاراکتر جدی اما با شیرینی خاص خودش بود که شفیعی‌جم مناسب‌ترین انتخاب برای این نقش به شمار می‌آمد. او با بازیگران بزرگی همچون «پارسا پیروزفر»، «ماه چهره‌خلیلی»، «سعید نیک‌پور»، «محمدرضا هدایتی»، «کامبیز دیرباز»، «سعید راد» و «سام درخشانی» همکاری داشت.

رضا شفیعی جم در سریال در چشم باد
رضا شفیعی جم در سریال در چشم باد

رضا شفیعی جم در فیلم صورتی

شفیعی‌جم در کارنامه هنری خود با کارگردانان بزرگی همکاری داشته است. او برای فریدون جیرانی در فیلم سینمایی صورتی بازی کرد. داستان فیلم صورتی در مورد دو دوست است که یکی از آن‌ها در زندگی خانوادگی خود دچار مشکلاتی می‌شود. رضا شفیعی جم و رامبد جوان نقش این دو دوست را بازی می‌کردند. ورود همکار جدیدی در تئاتر سبب ایجاد علاقه شهرام (با بازی رامبد جوان) به او شده و این سرآغاز ماجراست.

رضا شفیعی جم در این فیلم به عنوان دوست صمیمی شهرام موقعیت‌های کمدی جذابی را ایجاد می‌کند. «رامبد جوان»، «رضا شفیعی جم»، «میترا حجار»، «فقیه سلطانی» و «ایلیا شهیدی‌فر» از بازیگران این فیلم سینمایی به شمار می‌آیند.

رضا شفیعی جم در فیلم صورتی
رضا شفیعی جم در فیلم صورتی

رضا شفیعی جم در فیلم چارچنگولی

«رضا شفیعی جم»، «سید جواد رضویان»، «فتحعلی اویسی»، «بهاره رهنما»، «مهران رجبی» و «رضا فیض‌نوروزی» از بازیگران فیلم سینمایی چارچنگولی هستند. این فیلم در زمان اکران خود در فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی با ژانر کمدی قرار گرفت.

سیر تا پیاز زندگی الهام پاوه نژاد و دخترش کردیا

شفیعی‌جم و جواد رضویان نقش دو برادر دوقلو و بهم‌چسبیده را بازی می‌کردند. با این تفاوت که یکی از آن‌ها بسیار مذهبی و دیگری غیر مذهبی بود. این اختلاف سلیقه در نگرش و ظاهر آن‌ها باعث ایجاد موقعیت‌های طنز زیادی می‌شد. فیلم سینمایی چارچنگولی طرفداران زیادی داشت و هنوز هم مخاطبین خاص خودش را دارد.

جواد رضویان و رضا شفیعی جم بازیگران چارچنگولی
جواد رضویان و رضا شفیعی جم بازیگران چارچنگولی

رضا شفیعی جم در شب های مافیا

در «شب‌های مافیا» در هر فصل، محمدرضا علیمردانی به عنوان لیدر بازی، به همراه ۱۲ نفر از هنرمندان بازی را کاملا رئال و بدون دخالت گروه کارگردانی انجام می‌دهند. یکی از دعوت شده ها به این بازی، رضا شغیفیعی جم بود که با سوتی که در این بازی داد برنامه را بهم ریخت! اين ويدئوي بامزه از بازي رضا شفيعي جم در برنامه جذاب «شب هاي مافيا» را از دست ندهيد.

رضا شفیعی جم در جوکر

رئالیتی شو «جوکر» در فضایی متفاوت و کمدی، به کارگردانی احسان علیخانی با اجرای سیامک انصاری در سال 1400 ساخته شده است. در هر فصل آن 8 هنرمند، 6 ساعت زمان دارند تا ‏در یک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این که خودشان ‏بخندند. در این میان هر شرکت‌کننده‌ ای که بخندد بار اول کارت زرد می‌گیرد و بار دوم با کارت قرمز جریمه و از اتاق اخراج می‌شود.

لیست آثار هنری رضا شفیعی جم

در ادامه بیوگرافی رضا شفیعی جم بازیگر چارچنگولی باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

معرفی کامل کنعان ایمیرزالی‌اوغلو بازیگر معروف ترک و مروری بر آثارش

آثار سینمایی رضا شفیعی جم

سالنام فیلمسمتکارگرداناکران
۱۳۹۹بابا سیبیلوبازیگرادوین خاچیکیان
۱۳۹۸پیشی میشیحسین قناعت
۱۳۹۷آپاچیآرش معیریان
۱۳۹۶وای آمپولعلی رضا محمودزاده۱۳۹۷
۱۳۹۶دم سرخ‌هاآرش معیریان۱۰ مرداد ۱۳۹۷
۱۳۹۵سه بیگانهمهدی مظلومی۱۸ اسفند ۱۳۹۵
۱۳۹۵گیلداامید بنکدار، کیوان علیمحمدی۱۳۹۵
۱۳۹۰بازگشت به آیندهعلی عبدالعلی‌زاده
۱۳۹۰یک فراری از بگبوهاتف علیمردانی
۱۳۸۹دزدان خیابان جردنوحید اسلامی
۱۳۸۸داماد خجالتیآرش معیریان
۱۳۸۸راز دشت تارانهاتف علیمردانی
۱۳۸۸یک جیب پر پولقدرت‌الله صلح‌میرزایی۱۱ شهریور ۱۳۸۹
۱۳۸۸چراغ قرمزعلی غفاری۱ دی ۱۳۸۹
۱۳۸۸حلقه‌های ازدواجشاهین باباپور
۱۳۸۸افراطی‌هاجهانگیر جهانگیریتیرماه ۱۳۸۹
۱۳۸۸فوتبالی‌هاسیامک خواجه وند۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰
۱۳۸۷زندگی شیرینقدرت‌الله صلح‌میرزایی۲۵ شهریور ۱۳۸۸
۱۳۸۷خروس بی محلحسین قاسمی جامی۲۲ دی ۱۳۸۹
۱۳۸۷گل بارونشاهین باباپور
۱۳۸۷چارچنگولیسعید سهیلی
۱۳۸۴قلقلکمسعود نوابی
۱۳۸۴زن بدلیمهرداد میرفلاح
۱۳۸۲روایت سه‌گانه

(اپیزود اول، یک آرزوی کوچک)

پرویز شیخ طادی
۱۳۸۲عاشق مترسکمهدی نوربخش
۱۳۸۱صورتیفریدون جیرانی
۱۳۸۱جوجه اردک منامیر فیضی
۱۳۸۰ارتفاع پستابراهیم حاتمی‌کیا۲ مرداد ۱۳۸۱
۱۳۷۸خسیس (معجزهٔ خنده)محرم زینال زاده
۱۳۷۶مرد عوضیمحمدرضا هنرمند
۱۳۷۱دو همسفراصغر هاشمی
اردلان شجاع کاوه و رضا شفیعی جم در جوجه اردک من
اردلان شجاع کاوه و رضا شفیعی جم در جوجه اردک من
زن بدلی با بازی رضا شفیعی جم
زن بدلی با بازی رضا شفیعی جم
رضا شفیعی جم در فیلم دزدان خیابان جردن
رضا شفیعی جم در فیلم دزدان خیابان جردن

رضا شفیعی جم در نمایش خانگی

 
سالنام فیلمسمتکارگردان
۱۴۰۰جوکربازیگراحسان علیخانی
۱۳۹۹شب‌های مافیابازیگرسعید ابوطالب
۱۳۹۳شام ایرانیمحمد شایسته
۱۳۹۲اکازیونعلی میری رامشه
۱۳۹۱نیم کیلو باش، مرد باشمسعود تکاور
۱۳۹۰نردبان چوبیفرشاد ارج
۱۳۹۰گواهینامهمحسن منشی زاده
۱۳۸۹سیا زنگیابراهیم ابراهیمیان
۱۳۸۹وفا ۲۰۱۲بازیگر، کارگردانرضا شفیعی جم
۱۳۸۹با من شوخی نکنبازیگرمحسن منشی زاده
۱۳۸۹یک بام و دو هوایوسف تیموری
۱۳۸۷بمانی هفتممهدی مظلومی

مجموعه‌های رضا شفیعی جم

سالنام سریالنقشکارگردانپخششبکه تلویزیونی
۱۴۰۰پلاک ۱۳_آرش معیریانپاییز و زمستان ۱۴۰۰شبکه سه
۱۳۹۹میانبرگرشاسبیزدان فتوحیفروردین ۹۹شبکه پنج
۱۳۹۴حالت خاصافشین اربابیبازیگر مهمانشبکه نسیم
۱۳۹۲شوخی کردممهران مدیری
۱۳۸۸مسافران (مجموعه تلویزیونی)سناتور زورگرامبد جوانشبکهٔ سه
۱۳۸۶گنج مظفرقل‌مرادمهران مدیری۱۳۹۲نمایش خانگی
۱۳۸۷در چشم بادرضا قلیمسعود جعفری جوزانی۱۳۸۸۱
۱۳۸۶پیامک از دیار باقیغلام ورنیسیروس مقدمنوروز ۱۳۸۷۱
۱۳۸۶چارخونهحامد و چهارشنبهسروش صحت۳
۱۳۸۵ترش و شیرینشهرام جهانگیریرضا عطاراننوروز ۱۳۸۶۳
۱۳۸۵باغ مظفرقل‌مرادمهران مدیری۳
۱۳۸۴شب‌های بررهکیوونمهران مدیری۳
۱۳۸۴جایزه بزرگکامبیز باقیمهران مدیری۳
۱۳۸۳نقطه‌چینبامشادمهران مدیری۳
۱۳۸۲کوچهٔ اقاقیافرهاد تهرانیرضا عطاران۵
۱۳۸۰بدون شرحسیاوش کاووسیمهدی مظلومی۳
۱۳۷۸این چند نفرهژیرمهران غفوریان۳
۱۳۷۸تلفن مشترکخسرو ملکاننوروز ۱۳۷۹۱
۱۳۷۷معجزه نوروزیاحمد زینال‌زادهنوروز ۱۳۷۸۲
۱۳۷۷گل منگلیقاسم جعفری۵
۱۳۷۷باغ ستارهشیرین جاهد۱
۱۳۷۷چشم‌به‌راهاصغر فرهادی۵
۱۳۷۳ساعت خوشمهران مدیری۳
۱۳۷۲جمعه با شماعلی عمرانی
مهران آزاده
۱
۱۳۷۱تلویزیون کابلی بچه‌هاعلی عمرانیدهه فجر ۱۳۷۱۱
عکس رضا شفیعی‌ جم در مجموعه حالت خاص
عکس رضا شفیعی‌ جم در مجموعه حالت خاص

جوایز رضا شفیعی جم

  • نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (ارتفاع پست) در ششمین دوره جشن خانه سینما – ۱۳۸۱
  • برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد کمدی برای سریال باغ مظفر از دهمین دوره جشن دنیای تصویر – ۱۳۸۶

صفحه اینستاگرام رضا شفیعی جم

رضا شفیعی جم ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 365پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی رضا شفیعی جم و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی رضا شفیعی جم و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی رضا شفیعی جم ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام رضا شفیعی جم @rezashafijam میباشد و 373 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام رضا شفیعی جم

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا