اخبار دیگران

بهترین‌ محصولات صنعتی در فروشگاه نیروترانس

روز به روز با پیشرفت‌های چشم‌گیر تکنولوژی مواجه می‌شویم مخصوصا در زمینه جریان‌های الکتریکی و برق شاهد پیشرفت‌های زیادی هستیم، زمانی که تکنولوژی پیشرفت می‌کند لازم است که تمام دستگاه‌ها و تجهیزاتی که تهیه و خریداری می‌شوند؛ مطابق با تکنولوژی‌های روز دنیا باشند لذا تمام دستگاه‌های تولید شده هم دستخوش تغییرات زیادی شده‌اند.

اگر تمایل دارید که عملکرد سیستم و دستگاه‌ها فوق العاده باشد بایستی که هر تجهیزی را که تهیه می‌کنید باید با مطابق با سیستم شما باشد و در عین حال به‌روز باشد. لازم است این چنین دستگاه‌هایی را از مراکز فروش و نمایندگی‌های معتبر تهیه و خریداری کنید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که به بهترین و معتبر ترین فروشگاه که در این زمینه به‌صورت تخصصی فعالیت می‌کند، مراجعه کنید؛ اساسا فروشگاه اینترنتی نیروترانس سال‌های سال است که به صورت رسمی در زمینه فروش انواع قطعات صنعتی به‌روز فعالیت می‌کند.

این فروشگاه در خیابان لاله زار تهران است که با توجه به کیفیت محصولات و قیمت مناسب آن‌ها توانسته رضایت اکثر مشتریان را به سمت خود جلب کند؛ و در این حوضه بسیار موفق عمل کند.

نیروترانس در زمره بهترین‌ها شناخته می‌شود لذا مجهز به نیروهای متخصص و بسیار حرفه‌ای است که تماما در تلاش‌ هستند بهترین‌ها را به مشتریان ارائه دهند.

در حقیقت بسیاری از محصولات در بازار به‌صورت انحصاری به فروش می‌رسند اما تماما در این فروشگاه با کیفیتی بی‌نظیر و قیمتی مناسب موجود هستند و می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را تهیه و خریداری کنید.

محصولات برتر نیروترانس

از جمله تجهیزات و قطعات صنعتی که در فروشگاه نیروترانس به فروش می‌رسند می‌توان به انواع تابلو برق‌ها (صنعتی و سنتی)، ترانس ولتاژ PT، تابلو کمپکت، ترانس جریان CT، انواع  دژنکتورها (گازی، سکسیونر، روغنی و نیمه روغنی)، انواع روغن‌‌های ترانسفورماتور و… اشاره کرد.

صفر تا صد شرایط مهاجرت به اسپانیا را بدانید

در حقیقت محصولات ذکر شده‌ای که در نیروترانس به فروش می‌رسند محصولات شرکت‌های معتبری هستند که کیفیت آن‌ها زبان زد خاص و عام است.

فروشگاه نیروترانس نمایندگی معتبر برندهای پارس سوئیچ، الکتروپژواک، الکو پارس است که تماما کیفیت فوق العاده‌ای دارند و نزد مشتریان بسیار محبوب هستند. در ادامه برخی از این محصولات را معرفی می‌کنیم.

برترین دژنکتور در صنعت

در حقیقت دژنکتور کلیدهایی هستند که جزء کلیدهای مدار قدرت هستند، که با استفاده از آن می‌توان مدار را در زمان‌های مشخصی وصل و یا قطع کرد؛ در این صورت مدار آسیبی نمی‌بیند و شبکه به‌صورت بهینه کنترل می‌شود.

با استفاده از این کلید علاوه بر قطع و وصل شدن مدار می‌توان در صورت اتصال از شبکه هم محافظت کرد. لازم است بدانید که دژنکتور نیز کارایی همچون فیوز دارد با این تفاوت فیوزها یک‌بار مصرف هستند و عملکرد پایینی دارند؛ در صورتی که دژنکتورها به‌صورت اتوماتیک یا دستی به حالت اولیه خود بر می‌گردند. اساسا دژنکتورها انواع مختلفی دارند که بهترین‌ها در نیروترانس به فروش می‌رسند، انواع دژنکتورها عبارت‌اند از:

دژنکتور گازی: از این مدل دژنکتور برای قطع کردن مدار کاربرد دارد و زمانی که اتصال کوتاه در مدار دیده می‌شود از مدار محافظت خواهد کرد. در این مدل دژنکتور برای عایق کردن آن از SF6 استفاده می‌شود.

دژنکتور خلاء فیکس: این نمونه دژنکتوری که در نیروترانس به فروش می‌رسد محصولی از شرکت الکو پارس است که مجهز به حامل‌های باردار است. می‌توان از آن‌ها در مدت طولانی استفاده کرد که زمان جدا کردن آن‌ها به نیروی خیلی کمی احتیاج است.

تجربه سرمایه گذاری استثنایی در ارز دیجیتال فانتوم

دژنکتور خلاء کشویی: در واقع این مدل دژنکتور قادر است که جریان نامی حدود 1000 بار را قطع و وصل کند و حتی اتصال کوتاه‌هایی برابر 100 بار را هم قطع و یا وصل کنید.

اتوبوستر

یک محصول صنعتی دیگری که در نیروترانس با کیفیتی عالی به فروش می‌رسد اتوبوستر است که در واقع یک جزء کمکی در شبکه‌های فشار متوسط است. نقش اصلی و اساسی این تجهیز کیفیت ولتاژ تحویلی به مشترکین و مصرف کنندگان ولتاژ اولیه خواهد بود، اساسا در شبکه‌های فشار متوسط به‌صورت اتوماتیک وظیفه تنظیم ولتاژ در رنج استاندارد را بر عهده دارد.

در واقع زمانی که مسیر شبکه طولانی باشد یا در طول مسیر مصرف کننده‌های متعددی وجود داشته باشد قطعا ولتاژ شبکه فشار متوسط دچار افت ولتاژ می‌شود؛ در این صورت آن دسته از مصرف کننده‌هایی که در انتهای خط هستند ولتاژی غیر استاندارد دریافت می‌کنند و به تجهیزات و مصرف کننده آسیب‌های جدی وارد می‌شود.

اما اگر در وسط شبکه یک اتوبوستر نصب کنند افت ولتاژ ایجاد شده توسط تپ چنجر این ترانسفورماتور به شکل خودکار وضعیتی مناسب پیدا می‌کند و در نهایت ولتاژی که قرار است به شبکه تحویل داده شود به‌صورت استاندارد تثبیت می‌شود.

از جمله مزیت‌های این تجهیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب بسیار سریع و راحتی دارند.
  • آن را به‌صورت تکفاز و سه فاز می‌توان نصب کرد.
  • تیپ جنجر on load با 32 پله
  • مجهز به شیر تخلیه برای تصفیه و تعویض روغن
  • به صورت سه فاز مثلث و دو فاز مثلث در شبکه‌های توزیع نیرو نصب می‌شود.
معرفی دارالترجمه فرنام

ترانس جریان ct با برترین کیفیت

اگر به دنبال برترین ترانس جریان هستید پیشنهاد می‌کنم حتما به فروشگاه نیروترانس مراجعه کنید. در طراحی تابلو برق‌ها از جمله پرکاربردترین محصولات همان ترانس جریان یا CT است.

توجه کنید که خطوط توزیع و انتقال و مصرف برق، جریان‌ها کاملا متفاوت هستند و در واقع ممکن است جریان‌ها از چند آمپر تا ده‌ها هزار آمپر متغیر باشند. برای حفاظت و کنترل و راه اندازی راحت بایستی که این جریان به جریانی نسبتا یکنواخت تبدیل شود.

اصولا ولتاژی که روی خط وجود دارد اغلب بسیار زیاد است که برای اندازه گیری به‌صورت مستقیم کاملا خطرناک خواهد بود؛ در این زمان ترانس جریان وارد عمل می‌شود. اساسا ترانسفورماتور جریان وظیفه دارد که نقش یک تبدیل جریان و جدا سازی الکتریکی را بازی نماید.

در حقیقت این وسیله جریان‌های زیاد را به جریان‌های کم تبدیل می‌کند و در نهایت از طریق خطوط انتقال باعث جاری شدن شدید جریان می‌شود و البته به‌وسیله آمپرمتر آن را کنترل می‌کنند.

در ساختار داخلی ترانسفورماتورهای جریان سه ترکیب اصلی دیده می‌شود که این سه ترکیب عبارت‌اند از:

  • سیم پیچ اولیه
  • هسته آهنی
  • سیم پیچ ثانویه

در واقع ترانسفورماتور جریان انواع مختلفی دارند که برخی از آن‌ها را برای اندازه گیری و برخی دیگر را برای حفاظت مورد استفاده قرار می‌دهند.

خرید محصولات نیروترانس

تمام محصولاتی که در نیروترانس به فروش می‌رسند کاملا با کیفیت و استاندارد هستند و در عین حال قیمت‌های رقابتی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. فروشگاه اینترنتی نیروترانس نمایندگی رسمی و معتبر دو برند آلکو پارس و الکتروپژواک است.

آشنایی با انواع زعفران و خواص آن

در واقع الکو پارس یک برند داخلی بسیار معتبر است که در سال 2010 تاسیس شده و شروع به تولید محصولات و قطعات صنعتی کرد؛ که پس از شش سال تلاش توانستند شرکت خود را یه‌صورت رسمی ثبت کنند. محصولاتی که توسط این دو برند ساخته می‌شوند بسیار با کیفیت هستند و عملکرد آن‌ها بسیار خوب است به همین دلیل نظر بسیاری از مشتریان را به سمت خود جلب کرده‌اند و تا به حال بسیار موفق عمل کرده‌اند.

در حقیقت برند الکتروپژواک نیز یک برند داخلی است که نمونه محصولات خود را با کیفیتی عالی روانه بازار می‌کند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن توانسته که با برندهای خارجی از نظر کیفیت رقابت کند.

گفتنی است که می‌توانید تمام محصولات مورد نیاز خود را از فروشگاه معتبر نیروترانس تهیه و خریداری کنید و حتی الامکان در هزینه‌ها و زمان خود صرفه جویی کنید، با اطمینان خاطر به این فروشگاه معتبر مراجعه کنید.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان از فروشگاه نیرو ترانس با شماره  02133934449تماس بگیرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا