اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

ماجرای انتخاب نیلوفر پارسا برای سریال آوای باران چه بود؟

در این بخش بیوگرافی نیلوفر پارسا بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی نیلوفر پارسا از بازیگران زن خوب و بی حاشیه کشورمان که بیشتر او را با سریال آوای باران به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی و همسرش مهدی حسینی با ناگفته های نقش بیتا در آوای باران تا آروزهایش  را میخوانیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی نیلوفر پارسا آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

نیلوفر پارسا چند سال سن دارد؟

نیلوفر پارسا زاده 27 فروردین 1370 است و 30 سال سن دارد.

همسر نیلوفر پارسا چه کسی است؟

همسر نیلوفر پارسا مهدی حسینی از بازیگران جوان است.

تحصیلات نیلوفر پارسا چقدر است؟

نیلوفر پارسا فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی IT است.

نیلوفر پارسا با کدام فیلم به شهرت رسید؟

نیلوفر پارسا با سریال آوای باران به شهرت رسید.

خلاصه بیوگرافی نیلوفر پارسا

نام اصلینیلوفر پارسا
تاریخ تولد27 فروردین 1370
تحصیلاتفارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی IT
پیشهبازیگر
همسرمهدی حسینی بازیگر(ا.1399)
قد163 سانتی متر

بیوگرافی نیلوفر پارسا

بیوگرافی نیلوفر پارسا

در بیوگرافی نیلوفر پارسا آمده است: وی متولد 27 فروردین 1370 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

عکس کودکی نیلوفر پارسا
عکس کودکی نیلوفر پارسا نفر اول از سمت چپ

در بیوگرافی نیلوفر پارسا  لازم به ذکر است او فارغ التحصیل لیسانسی رشته مهندسی IT (فناوری اطلاعات) است که از تئاتر شروع و با سریال آوای باران در نقش بیتا مشهور شد و حالا کار موسیقی هم می کند.

قد نیلوفر پارسا

در بیوگرافی نیلوفر پارسا آمده است قد او 163 سانتی متر است.

بیوگرافی جیک جیلنهال | از شاهزاده پارسی تا مرد عنکبوتی

کودکی نیلوفر پارسا و علاقه به بازیگری

من از دوران کودکی شیفته بازیگری بودم که شاید بخشی از این موضوع بخاطر یکی از دوستان پدرم بود که بازیگر توانا و از لحاظ اخلاقی هم فرد وارسته ای بودهیچ وقت یادم نمی رود وقتی 7 ساله بودم اولین بار به خانواده گفتم می خواهم بازیگر شوم ، انگار از همان ابتدا تصمیمم را برای ورود به این رشته گرفته بودم.

تحصیلات نیلوفر پارسا و اجبار به رشته مهندسی

این دختر دهه شصتی ، دانش آموخته رشته فناوری اطلاعات اسـت. رشته اي کـه کم تر هنرپیشه هاي سینما و تلویزیون ، در آن تحصیل کرده اند و البته ارتباطی هم بـه فعالیت در رشته هاي هنری ندارد.

میگوید: در زمان دبیرستان گفتم که می خواهم بازیگر بخوانم اما پدرم می گفت که مهندسی بخوان تا ساپورتت کنم

من IT قبول شدم و با رضایت پدرم در کلاس های بازیگری آقای امین تارخ ثبت نام کردم ، از آن زمان پدر و مادر نه تنها مانع نشدند بلکه تشویق هم کردند.

ازدواج و وضعیت تاهل نیلوفر پارسا

بیشترین جستجوها در بیوگرافی نیلوفر درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

نیلوفر پارسا در اوایل دی ماه 1399 خبر ازدواج خود را رسانه ای کرد که بعدا مشخص شد با محمد مهدی حسینی (بازیگر) ازدواج کرده است

ازدواج نیلوفر پارسا با مهدی حسینی آن طور کـه خیلیها انتظار داشتند در اینستاگرام این دو فعال بازیگری ایران، بازتاب پیدا نکرده و احتمالا در آینده، عکسهایی از لباس عروس این هنرپیشه سینما و تئاتر کشورمان رونمایی شود.

بیوگرافی تام هالند | بازیگر نقش مرد عنکبوتی را بیشتر بشناسید
نیلوفر پارسا به همراه همسرش
نیلوفر پارسا به همراه همسرش

بیوگرافی مهدی حسینی همسر نیلوفر پارسا

مهدی حسینی، بازیگر، دستیار کارگردان و موزیک ساز سینما و تلویزیون، در آثاری هم چون سریال تلویزیونی «پریا»، سریال تلویزیونی «خوش‌رکاب» فعالیت داشته اسـت. مهدی حسینی بازیگر سینما و تلویزیون ایران اسـت. از مهم ترین آثار مهدی حسینی میتوان بـه بازیگری در سریال پریا، سریال خوش‌رکاب اشاره کرد.

مهدی حسینی برای اولین بار کـه در تلویزیون حضور یافته درسال 1381 در سریال خوش ‌رکاب بـه کارگردانی علی شاه‌ حاتمی بازی کرده اسـت. مهدی حسینی درسال 1395 دوره‌ي پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند ودر اثر مهمی بازی کرده اسـت. اثر مهم مهدی حسینی دراین سال، بازیگری در سریال پریا بـه کارگردانی حسین سهیلی‌زاده محسوب میشود.

با این کـه مهدی حسینی را بیشتر بـه عنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌هاي دیگر نیز فعال بوده اسـت. مهدی حسینی علاوه‌بر بازیگر بـه‌عنوان دستیار کارگردان و موزیک ساز نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته اسـت. مهم ترین اثر مهدی حسینی در حرفه‌ دستیار کارگردان، فیلم چ اسـت. مهم ترین اثر مهدی حسینی در حرفه‌ي موزیک ساز، فیلم مقیمان ناکجا اسـت.

همسر نیلوفر پارسا در فیلم بعد از تو
همسر نیلوفر پارسا در فیلم بعد از تو

علایق و حقایقی درباره نیلوفر پارسا

در ادامه بیوگرافینیلوفر پارسا مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

نیلوفر پارسا از موسیقی تا یوگا

خانم بازیگر کار موسیقی انجام می دهد و از کودکی ژیمناتسیک کار بوده اما حالا فقط یوگا انجام می دهد و زمان آزادش را با نمایشنامه خوانی می گذراند.نیلوفرپارسا در عرصه مدلینگ نیز فعال می باشد.

بازیگر موفق از نظر نیلوفر پارسا کیست؟

بنظر من یک بازیگر موفق باید به روز باشد ، مدام تمرین کند و چه از نظر دانش و چه از نظر تکنیکی ، صدایش را تقویت کند و مراقبت کند

ناگفته های زندگی شخصی فاطمه گودرزی و عکس های خانوادگی اش

باید اینقد هوشمند باشد که بتواند تمام نقش های متفاوت را در همان زمان انجام دهد

کار موسیقی نیلوفر پارسا

در سال 1397 خانم پارسا با دکلمه غزلی از حافظ با گروای موسیقی آلمانی شیلر همکاری کردند که پیروز ارجمند و یلدا عباسی هم بعنوان نوازند حضور دارند

کار موسیقی نیلوفر پارسا

نیلوفر پارسا در فکر کن و اسکار

10 سال دیگر فکر می کنم که یک بازیگر خیلی برند و توانای سینما باشم و تئاترم را حتما حفظ می کنم ولی شاید کار تلویزیون را از یک جایی کم کنم

از ایده ال های دیگرم اینست که حتما آن زمان جایزه کن و اسکار رو گرفتم

نسبت نیلوفر پارسا و ریحانه پارسا

در بیوگرافی نیلوفر پارسا لازم به ذکر است ریحانه پارسا خواهر نیلوفر پارسا نیست و هیچ نسبتی باهم ندارند.

شروع فعالیت هنری نیلوفر پارسا

همانطور که در ابتدای مطلب هم گفتیم نیلوفر پارسا در خصوص چگونگی ورود اش به بازیگری می گوید که از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بودم و از همان سنین بسیار کم، تصمیم ام برای ورود به حرفه بازیگری و بازیگر شدن قطعی شده بود اما والدین ام اصرار داشتند تا در رشته ای مهندسی تحصیل کنم و من نیز همان سال پس از کنکور، با قبول شدن در رشته it، وارد این رشته شدم.

در همان سال ها، بازیگری را به صورت خصوصی و با حمایت خانواده ام در کلاس های استاد امین تارخ فرا گرفتم.

به موازات کلاس بازیگری در کلاس کارگردانی تهمینه میلانی شرکت کردم چون می خواستم از این طریق با دکوپاژ و میزانسن و نحوه بازی گرفتن کارگردان ها آشنا شوم

بیوگرافی و ناگفته های زندگی دیبا زاهدی بازیگر آقازاده و بوم و بانو

می دانستم بواسطه این کلاس ها می توانم با ابعاد بازیگری آشنا شوم و آنرا به شکل اصولی فرا بگیرم

شروع نیلوفر پارسا با تلویزیون

پس از کلاس های بازیگری ام که 6 سال طول کشید تصمیم گرفتم در زمینه تست تصویری ، هوشیارانه عمل کنم و در هر کاری حضور پیدا نکنم

تنها در یک ایپزود سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد بازی کردم که بیشتر برای سنجش توانایی های خودم بود تا اینکه از تست آقای سهیلی برای سریال جدیدش مطلع شدم و به دفتر ایشان رفتم

شهرت نیلوفر پارسا با بیتای آوای باران

یکی از دوستانم به من گفت که آقای سهیلی زاده برای سریال جدیدشان از تعدادی بازیگر تست می گیرند و من هم به دفترشان مراجعه کردم و تست دادم و این امر به دفعه دوم هم کشیده شد، برای مثال تست اولم اگر یک ساعت بود، تست دوم ام حدود 8 ساعت به طول انجامید و بعد از یک ماه مرا به عنوان بازیگر نقش بیتا پذیرفتند.در نهایت سال 1392 با نقش بیتا در سریال آوای باران که شخصیت خاکستری دارد جلوی دوربین رفتم

وقتی قرار شد نقش بیتا را بازی کنم به جامعه پیرامونم رجوع کردم تا بیتا را از اطرافم الگو بگیرم. اول از همه که نمی دانستم کاراکتر بیتا چه جور شخصیتی دارد و حتی بعد از پخش چند قسمت از بازی ام در سریال اکثر اقوام و دوستان با من تماس گرفتند و ابراز تعجب کردند بابت اینکه این نقش را بازی کردم که آنقدر از من دور است. در هر حال به این خاطر که ما در قالب نمایش این نقش را به تصویر کشیدیم، قطعاً مقداری هم از عنصر اغراق استفاده کردیم و من هم فکر می کنم که افرادی مثل بیتا در جامعه ما هستند اما نه به این شکل.

عکس های لو رفته لاله اسکندری در خارج از کشور با پوششی متفاوت

سعی می کردم با دخترهایی که در دوران راهنمایی و دبیرستان به سر می برند بیشتر ارتباط داشته باشم. هر چند فکر می کنم در مورد فرزندانی مثل بیتا، پدر و مادر هم مقصر هستند چرا که آنها هم نباید در تربیت فرزندشان طوری رفتار می کردند که الان نتوانند از عهده خواسته های نا بجایش بر آیند و باید از کودکی اینها را در نظر بگیرند تا چنین افرادی را تربیت نکنند.

الان از این بابت که اولین کاری که به واسطه آن دیده شدم به کارگردانی آقای سهیلی زاده است، خدا را شاکرم. در گذشته همیشه کارهای ایشان را دنبال می‌کردم و با سابقه خوب و درخشانی که دارند می‌دانستم که به بازیگران جوان اعتماد می کنند و همیشه هم خروجی خوبی دارند و به عبارتی سکوی پرتاب خیلی از بازیگران جوان ما بوده اند.

نیلوفر پارسا در فیلم اوای باران
نیلوفر پارسا در فیلم اوای باران

نیلوفر پارسا و بازیگری در سینما

خانم نیلوفر پارسا در زمینه بازیگری در سینما نیز دارای سابقه می باشد. او سال ۹۴ با فیلمی به نام “من و شارمین” موفق شد تا اولین تجربه بازیگری خود را به دست آورد. او در این فیلم سینمایی که کارگردانی آنرا بیژن شیرمرز به عهده داشت، در کنار بازیگران به نام دیگری همچون ویشکا آسایش، پژمان بازغی، سحر قریشی، مجید صالحی و گوهر خیراندیش، ایفای نقش کند.

نیلوفر پارسا در فیلم من و شارمین
نیلوفر پارسا در فیلم من و شارمین

نیلوفر پارسا در سریال بی نشان

خانم نیلوفر پارسا، به تازگی در سریالی تلویزیونی به نام “بی نشان” ایفای نقش کرده اند که قرار است به زودی از تلویزیون پخش شود.

این سریال، روایتگر ماجراهای ازدواج یک پسر از خانواده ای مرفع را با دختری از یک خانواده فرهنگی روایت می کند که نقش های اصلی این سریال را راما قویدل و نلیوفر پارسا به عهده دارند.

تیپ جدید بهرام رادان در کوه همه را شوکه کرد
نیلوفر پارسا در سریال بی نشان
نیلوفر پارسا در سریال بی نشان

فیلم شناسی نیلوفر پارسا

سریال آوای باران

سریال دیوار شیشه ای

سریال نفس

سریال بی نشان

سریال برنا

سریال از یادها رفته

سریال بهترین نقش زندگی

فیلم سینمایی سه حرفی هشت عمودی

فیلم سینمایی بعد از تو

فیلم سینمایی منو شارمین

فیلم سینمایی باج

فیلم کوتاه شرط بندی

و …

صفحه اینستاگرام نیلوفر پارسا

نیلوفر پارسا ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 65 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی نیلوفر پارسا و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی نیلوفر پارسا و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی نیلوفر پارسا ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام نیلوفر پارسا @niloufar_parsa میباشد و 111 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام نیلوفر پارسا

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا