اخبار دیگران

انیمیشن های اسکار 2022

در مراسم اسکار علاوه بر فیلم و سریال های برتر انگلیسی و غیرانگلیسی زبان به انیمیشن نیز پرداخت می شود که در این مقاله به برخی از آنها اشاره خواهیم نمود.

اسکار مراسم انتخاب برترین هاست، عناوین مختلفی برای دادن جایزه وجود دارد، از بهترین صداگذاری تا بهترین بازیگر نقش ها و حتی داستان که در این میان انیمه ها با توجه به پیشرفت قابل توجهی که کیفیت آنها دارد برای ارزیابی به اسکارها راه می یابند. راه یابی انیمیشن ها آن هم به مراسمی به این شاخصی نشان از اهمیت انیمیشن ها دیدگاه مخاطبان و منتقدان دارد، موضوعی که به تازگی اتفاق افتاده است. با وجود همه تغییراتی که در 90 سال گذشته در صنعت فیلم سازی پدیدار شده، جایزه اسکار روز به روز مهم ترین و شاخص تر می شود. در این مقاله به انیمیشن های نامزد اسکار که در رسانه ناب مووی برای دانلود قرار گرفته است می پردازیم.

معرفی و دانلود انیمیشن های اسکار 2022

  • دانلود انیمیشن انکانتو Encanto-2022

کارتون سینمایی انکانتو یا افسون  یک انیمیشن کمدی، فانتزی، خانوادگی، ماجراجویی و موزیکال محصول سال 2021 کشورهای آمریکا و کلمبیا به کارگردانی جارد بوش، بایرون هاوارد و چاریس کاسترو اسمیت و نویسندگی مشترک لین-منوئل میراندا، جارد بوش و چاریس کاسترو اسمیت است که توسط دو کمپانی Walt Disney Animation Studios و Walt Disney Pictures تولید و منتشر شده است؛ در نسخه اصلی این انیمیشن جذاب هنرمندانی همچون استفانی بیتریز، دایان گررو، ویلمر والدراما، آنجی سپدا، رنزی فیلیز، کارولینا گایتان، جسیکا داروو، آداسا، ماریا سیسیلیا بوترو، مائورو کاستیلو و غیره به صداپیشگی به جای کاراکترهای اصلی انیمیشن پرداخته اند. سازندگان انکاتنو، سه انیمیشن معروف و پرطرفدار به نام‌های فروزن 2، رالف خرابکار و رایا و آخرین اژدها را نیز در کارنامه کاری خود دارند؛ انیمیشن انکانتو شصتمین فیلم تولید شده در کمپانی دیزنی است که توسط بایرون هوارد و جارد بوش کارگردانی شده است.تهیه کنندگی این انیمیشن را نیز کلارک اسپنسر و یویت مرینو فلورس برعهده داشته و ترانه‌های آن نیز نوشته لین-منوئل میراندا میباشد؛ بایرون هاوارد کارگردانی اهل ایالات متحده آمریکا است؛ وی برای کارگردانی فیلم‌هایی همچون تیزپا (2008)، گیسو کمند (2010) و زوتوپیا (2016) شناخته شده‌ میباشد؛ در نوامبر سال 2016، لین-منوئل میراندا اعلام کرد که جان لاستر، رئیس وقت استودیوی والت دیزنی، ایده‌ای برای ساخت یک انیمیشن جدید را به بایرون هاوارد ارائه داده است؛ سپس میراندا بیان کرد که کار بر روی این پروژه آغاز شده و در مراحل اولیه تولید قرار دارد.

راه حل رفع کبودی بعد از تزریق ژل لب

در تاریخ 29 ژانویه سال 2020 نیز گزارش شد که استودیوها در حال ساخت یک فیلم انیمیشن با محوریت یک خانواده لاتین هستند و کارگردانان، تهیه‌کنندگان و فیلمنامه‌نویسان نیز معرفی شدند؛ در 18 ژوئن سال 2020 هم عنوان آزمایشی Encanto برای آن مشخص شد و گفته شد موضوع آن در مورد دختری جوان است که در یک خانواده جادویی زندگی میکند؛ در حالی که گزارش‌های اولیه گفته بودند حوادث این فیلم در برزیل رخ خواهند داد اما میراندا در 22 ژوئن اعلام کرد که این فیلم در مورد یک دختر کلمبیایی میباشد؛ در همان روز همچنین گزارش شد که کاسترو اسمیت علاوه بر نویسندگی فیلمنامه، به عنوان کارگردان نیز با این پروژه همکاری خواهد کرد؛ همچنین این انیمیشن دارای هشت ترانه اصلی به دو زبان اسپانیایی و انگلیسی خواهد بود؛ انیمیشن انکانتو که با بودجه 50 میلیون دلاری ساخته شده و یکی از انیمیشن‌های پر هزینه کمپانی والت دیزنی به حساب می‌آید، اولین بار در تاریخ 24 نوامبر سال 2021 میلادی توسط Walt Disney Studios Motion Pictures در سینماهای کشور آمریکا و چندین کشور دیگر به صورت همزمان اکران شد.

  • دانلود انیمیشن یا فرار Flee

انیمیشن سینمایی فرار با ژانر درام و مستند محصول سال ۲۰۲۱ دانمارک به کارگردانی یوناس پوهر راسموسن است. داستان مردی به نام امین نوابی است که برای اولین بار گذشته پنهان خود را از فرار از کشورش به اشتراک می گذارد. ریز احمد و نیکولای کوستر والداو به عنوان تهیه کنندگان اجرایی فعالیت می کنند. درام مستند محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی یوناس پوهر راسموسن است. داستان مردی به نام امین نوابی است که برای اولین بار گذشته پنهان خود را از فرار از کشورش به اشتراک می گذارد. ریز احمد و نیکولای کوستر والداو به عنوان تهیه کنندگان اجرایی فعالیت می کنند. این اثر در بخش انیمیشن و همچنین مستند نامزد اسکار شده است.

  • دانلود انیمیشن Luca
استخراج بیت کوین در بستر بلاک چین چگونه انجام می‌شود؟

انیمیشن لوکا یک کارتون ماجراجویی، کمدی، خانوادگی و فانتزی محصول مشترک ایالات متحده آمریکا و ایتالیا به کارگردانی انریکو کازاروزا فیلمنامه نویس ایتالیایی است که در پروژه های زیادی فعالیت داشته است؛ از بین انیمیشن هایی که او در ساخت آنها نقش داشته میتوان به عصر یخبندان، ماشین ها، کوکو، شگفت انگیزان، داستان اسباب بازی ۴، روح، به پیش و… اشاره کرد؛ انیمیشن لوکا توسط کمپانی مطرح دیزنی پیکسار ساخته شده و کمپاتی والت دیزنی پیکچرز هم مسئول انتشار فیلم می باشد؛ این انیمیشن در شهر ساحلی بسیار زیبایی با نام ریویرای ایتالیا (Italian Riviera) روایت خواهد شد؛ داستان انیمیشن اورجینال Luca بر روی پسر جوانی با نام لوکا تمرکز خواهد داشت که تابستان فراموش نشدنی پر از ژلاتو (بستنی ایتالیایی)، پاستا و اسکوتر سواری‌های بی‌پایانی را در شهر ریویرای ایتالیا تجربه خواهد کرد؛ از صداپیشگانی که در نسخه اصلی انیمیشن به گویندگی پرداخته اند میتوان به جیکوب ترمبلی (صداپیشه لوکا)، مایا رودولف، جاکومو جانیوتی، جک دیلن گریزر، جیم گافیگان، اما برمن، مارکو باریچلی و ساوریو رایموندو اشاره کرد.

  • دانلود انیمیشن The Mitchells vs. the Machines

انیمیشن سینمایی میچل ها در برابر ماشین ها که با نام متصل (Connected) هم معروف است، کارتونی ماجراجویی، کمدی، خانوادگی و علمی تخیلی محصول مشترک کشورهای آمریکا، کانادا و فرانسه به کارگردانی مایکل ریاندا و جف روو است که در آپریل 2021 از سرویس نتفلیکس NETFLIX اکران شد. این فیلم توسط کمپانی سونی پیکچرز انیمیشن تهیه شده و ستارگانی همچون ابی جکوبسون، دنی مک‌براید، مایا رودولف، مایکل ریاندا، اریک آندره، الیویا کلمن، فرد ارمیسن، بک بنت، کریسی تیگن، جان لجند، چارلین وای، بلیک گریفین، کونان اوبراین، ملیسا اشتورم و غیره در نسخه اصلی این فیلم به صداپیشگی به جای کاراکترهای اصلی پرداخته اند؛ داستان فیلم در مورد خانواده‌ای معمولی است که با گروهی از ربات‌ها مواجه می‌شوند که قصد دارند زمین را از انسان‌ها پاک کنند؛ شخصیت اصلی و قهرمان انیمیشن میچل ها در برابر ماشین ها کیتی میچل (با صداپیشگی ابی جاکوبسون)، دختری سرزنده و عاشق فیلم که سال‌هاست در کانال یوتیوبش فیلم‌های مختلفی منتشر می‌کند؛ انیمیشن میچل ها مقابل ماشین ها یکی از بهترین آثار سونی پیکچرز محسوب میشود.

چه هدایای تبلیغاتی برای کسب و کار شما مناسب هستند؟

انیمه های بالا نامزد دریافت اسکار 2022 می باشند که این مراسم در تاریخ 7 فروردین برگزار خواهد و جوایز آنها بصورت دقیق تر مشخص و از بین نامزدها انیمیشن برتر انتخاب می شود، همچنین در دانلود فیلم خارجی جدید سایت ناب مووی، آثار سینمایی نامزد اسکار برای دانلود قرار گرفته است که میتوانید اطلاعات دقیق تر آنها را مشاهده فرمائید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا