اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

زندگی مجید صالحی از کودکی و داستان های خانواده پرجمعیت او تا ماجرای ازدواج

در این بخش بیوگرافی مجید صالحی بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی مجید صالحی از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال مجید دلبندم به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او و همسرش رامینه اکبری خادم طراح دکور کیک با عکس های فرزندان دوقلو را میخوانیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی علیرام نورایی آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

مجید صالحی چند سال سن دارد؟

مجید صالحی زاده ۲۶ شهریور ۱۳۵۴ ‏و ۴۶ سال سن دارد.

مجید صالحی مجرد است یا متاهل؟

مجید صالحی متاهل است و همسر او رامینه اکبری‌خادم نام دارد.

تحصیلات مجید صالحی چقدر است؟

مجید صالحی کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر دارد.

مجید صالحی فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

مجید صالحی از سال 1375 تاکنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی مجید صالحی

نام اصلیسید مجید صالحی
تاریخ تولد۲۶ شهریور ۱۳۵۴ ‏(۴۶ سال)
تحصیلاتکارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر
پیشهبازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده
سالهای فعالیت۱۳۷۵ تاکنون
همسررامینه اکبری‌خادم
فرزندانحنا و آروین
قد174 سانتی متر

بیوگرافی مجید صالحی

بیوگرافی مجید صالحی

مجید صالحی سال‌هاست که دلبند بسیاری از طنز دوستان ایرانی است. اوِ یکی از کمدین‌های بود که در کنار عطاران، یوسف تیموری، سعید آقاخانی و … با طنزهای آیتمی دهه هفتاد به شهرت و محبوبیت رسید. مجید صالحی تا دلتان بخواهد کمدی نوستالژیک در کارنامه‌اش دارد. از «سیب خنده»، «مجید دلبندم»، «زیر آسمان شهر»، «کوچه اقاقیا» گرفته تا مجموعه‌های طنز دهه 80 و تعدادی زیادی فیلم سینمایی که همه با استقبال خوبی هم مواجه شده‌اند. از سال 1394 بود که ما چهره‌ای نو از مجید صالحی دیدیم و او توانایی‌اش را در کارهای جدی نیز به رخ کشید. البته صالحی در گذشته هم تجربه ایفای نقش‌های کاملاً جدی بخصوص در تئاتر را داشته است. اما هیچ‌گاه مانند کمدی‌هایش دیده نشده است. مجید صالحی علاوه بر بازیگری، تجربه نویسندگی، کارگردانی و کار در پشت‌صحنه را هم دارد.در ادامه بیشتر با بیوگرافی مجید صالحی آشنا خواهیم شد.

در بیوگرافی مجید صالحی آمده است: وی متولد 26 شهریور 1354 در تهران ، بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده و ترانه‌سرا است.

کودکی مجید صالحی

قد مجید صالحی

در بیوگرافی مجید صالحی آمده است قد او 174 سانتی متر است.

تحصیلات مجید صالحی

در بیوگرافی مجید صالحی لازم به ذکر است او در سال ۱۳۸۰ مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر خود را از دانشکده هنر و معماری تهران اخذ نمود و کارشناسی ارشد خود در همین رشته و دانشگاه را نیز در سال ۱۳۹۴ دریافت کرد. وی هم‌اکنون در مؤسسهٔ فرهنگی و هنری اندیشهٔ ماهان زیر نظر امیر دژاکام مشغول تدریس می‌باشد.

بیوگرافی خانواده مجید صالحی

در بیوگرافی مجید صالحی با نام کامل سید مجید صالحی درباره ی خانواده اش میخوانیم: در تهران خیابان امین الملک (امامزاده حسن) به دنیا آمد.

بچه یکی مانده به آخر خانواده است و 4 برادر و 3 خواهر دارد که در یک خانه قدیمی و حیاط دار در جنوب شهر تهران بزرگ شده و چه آتش‌ها که نسوزانده. می‌گوید چند بار تا دم اخراج از مدرسه هم رفته‌است.

می گوید آنقدر جمعیت شان زیاد بوده که خیلی شب ها مادرش یادش می رفته یکی از آنها هنوز به خانه نیامده و در را از پشت می بسته است.بعدها دیگر حاضر و غایب می‏کردیم و آنقدر منتظر می‌شدیم تا همه حاضر باشند. آن‌وقت می‌رفتیم و در را می‏بستیم.

او می گوید بچه که بودیم قانون این بود که باید هر دو نفر باید توی یک کاسه غذا می‏خوردیم. اصلا تا قبل از یک سنی، هیچکس نمی‌توانست یک کاسه مجزا برای خودش داشته باشد. تا وقتی سن‌مان زیاد شود آن‌وقت دیگر نفری یک کاسه بهمان می‌دادند.»

علت کم کاری آناهیتا همتی و خداحافظی او با تلویزیون چیست؟

او توضیح داد که در کودکی،از اینکه کاسه غذایش با یکی از برادر خواهرهایش یکی باشد، اصلا دل خوشی نداشته:« خیلی وقت‌ها شکایت می‌کردم که دوست دارم در کاسه خودم غذا بخورم اما کسی به حرفم گوش نمی‌داد.» او درباره سرشماری موقع غذا خوردن هم صحبت کرد و گفت:« حتی موقع غذا خوردن هم خیلی وقت‌ها با مشکل سرشماری روبه رو می‌شدیم. مثلا وقتی همه غذاهایمان را کشیده بودیم و تا نصف آن هم خورده بودیم و دیگر چیزی داخل قابلمه نبود، یک مرتبه یادمان می‏افتاد که ای وای مثلا فلانی هنوز نیامده! بالاخره مادرم می‌گفت حالا برای او درست می‌کنم شماها فعلا بخورید!»

پدرش شرکت حمل و نقل پیمانکاری داشته و برای مناطق جنوب مثل بندرعباس بار میفرستاده و مادرش خانه دار بود

مجید صالحی نفر دوم نشسته از سمت راست و خانواده اش
مجید صالحی نفر دوم نشسته از سمت راست و خانواده اش

فوت پدر مجید صالحی  و افت تحصیلی او

در بیوگرافی مجید صالحی جالب است بدانید عشق خلبانی هم بوده. البته مجید درعین‌حال باهوش و درسخوان هم بود. غم از دست دادن پدری که وابستگی زیادی به او داشت، ضربه روحی بزرگی به او وارد کرد و افت شدید درسی هم از تعاقبات آن بود. به میزانی که می‌گوید: «فکر می‌کردم خنگ‌ترین آدم‌روی زمینم. توی رودربایستی رشته ریاضی فیزیک هم رفته بودم و با چنگ‌ودندان و لوس‌بازی و نمک ریختن بالاخره دیپلم گرفتم.»

فوت مادر مجید صالحی

در بیوگرافی مجید صالحی میخوانیم: وی در سال 1391 مادرش را هم از دست داد. بزرگانی از ورزش و هنر ازجمله امیر غفارمنش، مجید یاسر، پویا امینی، جواد رضویان، علیرضا داوودنژاد، پیمان معادی، نیما نکیسا، امیر قلع‌نویی و … در مراسم تشییع مادر بزرگوار او حضور پیدا کردند. مجید صالحی که آن روزها به‌عنوان یک کمدین محبوب کاملاً شناخته‌شده بود، خاطره عجیبی از آن مراسم دارد. او می‌گوید: «روزی که تشییع‌جنازه مادرم در بهشت‌زهرا بود، خیلی از آدم‌ها می‌آمدند سراغم و می‌گفتند، آقا چرا نمی‌خندی؟ خودت را گرفتی یا اصلاً شما اینجا پیکار مینی؟ انگار ما زندگی ماورایی داریم و نه خودمان و نه اطرافیانمان حق مردن ندارند!» مجید صالحی به‌طورکلی در زندگی اجتماعی‌اش کمی خجالتی است و تفاوت زیادی با کاراکترهایی که بازی می‌کند دارد.

مجید صالحی به همراه مادرش
مجید صالحی به همراه مادرش

ازدواج و فرزندان مجید صالحی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی مجید صالحی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

مجید صالحی خرداد 1391 وقتی 37 ساله بود با خانم رامینه اکبری خادم ازدواج کرد که ثمره این زندگی دوقلوهایی بنام حنا و آروین است

مجید صالحی و همسرش
مجید صالحی و همسرش
دو قلو های مجید صالحی
دو قلو های مجید صالحی

نحوه آشنایی مجید صالحی  و همسرش

راستش ما هم مثل اغلب ازدواج ها با هم آشنا و دوست شدیم ( و البته پیش از بیماری مادر مرحومه بنده )بعد این دوستی هر روز شیرین و شیرین تر شد و روزی پیشنهاد ازدواج دادم و ( البته صد در صد ایشون هم با خودشون گفتند؛ چه کسی آقا تر، باحال تر، جذاب تر، بامزه تر، دوست داشتنی تر از مجید) از شوخی گذشته ایشون پذیرفتند، ازدواج کردیم.

ایشان پرستار مادرم نبودند اما در آن دوران بیماری مادرم کمک و همراه بنده بودند ، البته که به قول خودشان پرستاری مادری ، چه مادر بنده چه مادر خودشان افتخاریست براشون

مجید صالحی در برنامه دورهمی گفته بود که هنگام مریضی مادرش، همسر او کمک حال خانواده او بود و از آن پس در فضای مجازی بسیاری از کاربران او را پرستار مادر مجید صالحی می دانستند که این موضوع توسط مجید صالحی تکذیب شد.

مجید صالحی در رابطه با شغل همسرش گفت که تخصص و تحصیلات او مترجمی زبان انگلیسی است و کار دکور کیک انجام میدهد.

دوقلوهای متفاوت مجید صالحی

دوقلوهای من همسان نیستند و یکی پسر با خصوصیات اخلاقی بسیار پسرانه و دیگری دختر با ناز و کرشمه های دخترانه است

هر کدام از بچه هایم هم جنس رفتارها و حسادت های خاص خودشان را دارند

خوانندگی مریم امیرجلالی بازیگر زن مشهور
مجید صالحی و دوقلوهایش
مجید صالحی و دوقلوهایش

علایق و حقایقی درباره مجید صالحی 

در ادامه بیوگرافی بیوگرافی مجید صالحی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

راز جوانی مجید صالحی

درست است که از مرز 40 سالگی گذشته‌ام. اما اصلاً احساس پیری نمی‌کنم. زندگی را ساده گرفته‌ام و خیلی دنیا را برای خودم پیچیده نمی‌کنم. اصولاً ما بچه‌های طنز به سن و سال فکر نمی‌کنیم. مثلاً برای من رضا عطاران هیچ‌وقت پیر نمی‌شود.

اوقات فراغت مجید صالحی

به عکاسی بسیار علاقه دارم و گاهی برای خودم از طبیعت و اطرافم عکاسی می کنم و اگر فرصت باشد با خانواده به سفر می رویم

کتاب خواندن را دوست دارم و در فراغت فیلم هایی که دوست دارم را می بینم

مجید صالحی  در حوزه تدریس

در بیوگرافی مجید صالحی لازم به ذکر است او در حال حاضر با مدرک لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی در موسسه فرهنگی و هنری اندیشه ماهان آقای امیر دژاکام مشغول تدریس بازیگری است

بیماری قلبی مجید صالحی

در سال 1392 مجید صالحی وقتی 38 ساله بود در هنگام اجرای نمایش شایعات دچار عارضه قلبی شد و در نهایت زیر عمل جراحی رفت ، شایعه سرطان وی صحت ندارد

مجید صالحی در بیمارستان
مجید صالحی در بیمارستان

ترانه سرایی مجید صالحی

در بیوگرافی مجید صالحی شاید جالب باشد بدانید این بازیگر تجربه ترانه سرایی را هم دارد ، در سال 1397 ترانه مرهم جان را نوشت که توسط محسن ابراهیم زاده اجرا شده است

کم کاری مجید صالحی

برای تلویزیون حس می کنم باید چیز تازه ای داشته باشم که بیایم و حرفی داشته باشم ماننده مدینه و یا بیدار باش که متاسفانه دیده نشد

دوست مشاور مجید صالحی

در کارهای با رضا عطاران مشورت می کنم و همیشه در تله فیلم هایی که ساختم نظرش را گرفتم و او هم با همه مشغله ای که دارد وقت می گذارد و کارم را می بینید و نظر می دهد

مجید صالحی و رضا عطاران
مجید صالحی و رضا عطاران

نقش خاکستری مجید صالحی

این روزها دوست دارم به چیزهایی که دغدغه ام هست برسم ، دوست دارم نقش های خاکستری که حرف دارند و خاص است را بازی کنم

تصادف خطرناک مجید صالحی

در بیوگرافی مجید صالحی /فتن این نکته خالی از لطف نیست که چندین سال پیش او یک تصادف سهمناک را از سر گذراند. خبر تصادف او یوسف تیموری چندی روزی جامعه هنری و طرفداران نگرانی کرده بود. دو کمدین دوست‌داشتنی به طرز فجیعی با ماشین به ته دره پرت شده بودند. اما خوشبختانه خطر از بیخ گوششان رد شد. البته مجید صالحی با دنده و دست‌شکسته و یک عالمه زخم و بخیه به خانه بازگشت.

اعترافات ذهن خطرناک مجید صالحی

شاید نقش‌هایی که تابه‌حال بازی داشتم، این استنباط را در دیگران به وجود می‌آورد که آدم صادق و ساده‌ای هستم. درصورتی‌که در عالم واقع چنین چیزی وجود ندارد. من آن‌قدرها که از نقش‌هایم برمی‌آید روح بی‌غل‌و‌غش و ساده‌ای ندارم. ممکن است که گهگاهی بدقلق شوم و ایرادهای اخلاقی‌ام هم کم نیست.

شوخی مجید صالحی  با پزشکان

البته مجید صالحی شکسته‌نفسی می‌کند و خیلی هم شوخ‌وشنگ است. یکی دو بار هم شوخی‌های اینستاگرامی‌اش با امیر نوری و یا جامعه پزشکان جنجالی شد. او با انتشار عکسی از حرکات عجیب پرسنل بیمارستان در اتاق عمل نوشت: «حالا رفته بالا، رفته دیگه. فقط خدا کنه لامپه دوباره بازی در نیاره. من 11 عمل جراحی داشتم تو زندگی‌ام. درواقع 11 بار بی‌هوشم کرند و تازه الآن متوجه شدم این عزیزان تو اون لحظه چقدر زحمت کشیدند و من در جریان نبودم… البته شوخی کردما. شوخی کردم یه ذره گرفتاری هامون از یادمون بره… وگرنه من بنده حقیر مخلص تمام جراح‌های عزیز و پزشکان و دوستان اتاق عمل هم هستم… آقای مدیری هم تو «در حاشیه» غلو کردند. وگرنه مگه داریم ازینا؟!»

معرفی خواننده های خارجی که تجربه بازیگری هم دارند!

شروع فعالیت هنری مجید صالحی

پس اولین جرقه‌های علاقه به هنرپیشگی بعد از تماشای نمایش «معرکه در معرکه» سیاوش تهمورث در او ایجاد شد.

درحالی‌که خودش اعتراف می‌کند تا 18 سالگی حتی یک‌بار هم به دیدن تئاتر نرفته است. بعد از آن‌هم به اصرار دوستانش در کلاس‌های بازیگری استاد سمندریان شرکت کرد. کلاس‌هایی که از سال 72 شروع شد و به مدت یک سال به طول انجامید. یوسف تیموری، نگار فروزنده، پارسا پیروزفر و … هم‌کلاسی‌های مجید صالحی در آن دوره بوده‌اند.

به‌واسطه همان کلاس‌ها او فعالیت هنری‌اش را با بازی در نمایش‌هایی همچون «دکتر جوشکار» و «آنتیگونه» آغاز کرد

خیلی هم زود پایش به تلویزیون باز شد و بازی در جلوی دوربین را با نقش های فرعی در مجموعه هایی چون جنگ آفتاب ، برگ سبز و سیمای صبحگاهی وارد تلویزیون شد

شهرت مجید صالحی

او سپس سال 1376 با اولین تجربه حرفه ای در مجموعه سیب خنده به کارگردانی رضا عطاران بسیار دیده شد.

مجید صالحی در مجموعه سیب خنده
مجید صالحی در مجموعه سیب خنده

مجید صالحی پس از شهرت در سینما و تلویزیون هم، تئاتر را کنار نگذاشته و هر چند سال یک‌بار در صحنه نمایش حضور پیدا می‌کند. او معتقد است، بازیگر باید هرچند وقت یک‌بار یک نمایش بازی کند، تا تجربه کسب کند و بعد آن‌ها را در تلویزیون و سینما خرج کند.

مجید صالحی تبدیل به یکی از محبوب‌ترین طنزپردازان دهه هشتاد شد. اگر یادتان باشد، عزت خوش‌رکاب قسمت زیادی از بار کمدی مجموعه را به دوش می‌کشید و لحظات شیرینی را در سفرهایش با آ تقی برای مخاطبین رقم زد.

مجید صالحی در خوش رکاب
مجید صالحی در خوش رکاب

او در تلویزیون بارها با علی شاه‌حاتمی، رضا عطاران و سعید آقاخانی همکاری کرد و آثاری همچون «بوی خوش زندگی»، «عید امسال»، «ترش و شیرین»، «او مثبت»، «بیدارباش»، «باغ سرهنگ» و …  پدید آمد.

مجید صالحی در بوی خوش زندگی
مجید صالحی در بوی خوش زندگی
مجید صالحی در عید امسال
مجید صالحی در عید امسال
مجید صالحی در ترش و شیرین
مجید صالحی در ترش و شیرین
مجید صالحی در او مثبت
مجید صالحی در او مثبت
مجید صالحی در بیدارباش
مجید صالحی در بیدارباش
مجید صالحی در باغ سرهنگ
مجید صالحی در باغ سرهنگ

آخرین کار او در تلویزیون نیز حضور در مجوعه آرام میگیریم می باشد که از شبکه دو زمستان 95 پخش میگردد . وی در این سریال یکی از متفاوت ترین نقش های خود را ایفا کرده است.

آرام می گیریم با بازی آشا محرابی و مجید صالحی
آرام می گیریم با بازی آشا محرابی و مجید صالحی

مجید صالحی در سینما

کناره‌گیری حمید جبلی از فیلم «یکی بود یکی نبود» باعث شد، مجید صالحی جایگزین وی شود. به‌این‌ترتیب اولین تجربه سینمایی صالحی در سال 79 در فیلم ایرج طهماسب شکل به‌دست آمد.

بعد از آن در 83 بود که پیشنهادهایی از اصغر هاشمی، قدرت‌الله صلح‌میرزایی و محمدحسین لطیفی دریافت کرد و حضور موفقی در آثار هر سه آنان داشت. مجید صالحی را در سینما می‌توان به‌عنوان یکی از بازیگران موفق در گیشه دانست.

او در آثار همچون «مجردها»، «شاخه گلی برای عروس»، «دلداده»، «سوغات فرنگ»، «ازدواج در وقت اضافه»، «بعدازظهر سگی» «استراحت مطلق»، «دخترعمو و پسرعمو»، «شاه کش» و … حضور پیدا کرده است.

مجید صالحی در مجردها
مجید صالحی در مجردها
مجید صالحی و رابعه اسکویی شاخه گلی برای عروس
مجید صالحی و رابعه اسکویی شاخه گلی برای عروس
مجید صالحی در دلداده
مجید صالحی در دلداده
سوغات فرنگ با بازی مجید صالحی و شیلا خداداد
سوغات فرنگ با بازی مجید صالحی و شیلا خداداد
مجید صالحی در ازدواج در وقت اضافه
مجید صالحی در ازدواج در وقت اضافه
مجید صالحی در بعدازظهر سگی
مجید صالحی در بعدازظهر سگی
مجید صالحی در دخترعمو و پسرعمو
مجید صالحی در دخترعمو و پسرعمو
مجید صالحی در شاه کش
مجید صالحی در شاه کش

اغلب فیلم‌هایی که صالحی تاکنون در آن‌ها ایفای نقش کرده با فروش بالایی روبه رو شده‌اند فیلم‌هایی همچون بعد از ظهر سگی، مجردها، مجرد چهل ساله و … و این نشان می‌دهد که او بازیگری است قابل اعتماد و البته پرطرفدار، به قول خودش بازیگر خوش شانسی است.

آقای کمدین جدی می‌شود

مجید صالحی با حضور متفاوتش در مجموعه‌هایی مثل «مدینه»، «آرام می‌گیریم»، «آسپیرین» و فیلم سینمایی «استراحت مطلق»، نشان داد توانایی بالایی هم در ایفای نقش‌های جدی و خاکستری دارد.

مجید صالحی در مدینه
مجید صالحی در مدینه
مجید صالحی در آسپیرین
مجید صالحی در آسپیرین

او برای بازی در «استراحت مطلق» عبدالرضا کاهانی در سال 1394 کاندید دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره‌های خانه سینما و منتقدان شد و تندیس حافظ بهترین بازیگر را هم از‌آن خود کرد.

مجید صالحی در استراحت مطلق
مجید صالحی در استراحت مطلق

هرچند این‌ها اولین تجارب مجید صالحی در حیطه غیرطنز نبود.

صالحی سال‌ها پیش در آثاری مثل «پلیس جوان»، «خوابگاه دختران»، نمایش «آنتیگونه» و … حضوری کاملاً جدی داشت. اما سخت است کسی که با آثار کمدی به شهرت رسیده، در آثار دیگر نیز به همان اندازه موردقبول واقع شود.

خوابگاه دختران با بازی مجید صالحی و باران کوثری و نگار جواهریان
خوابگاه دختران با بازی مجید صالحی و باران کوثری و نگار جواهریان

سرانجام در سال‌های 93- 94 بود که صالحی توانست بالاخره این سخت را به انجام برساند.

نگاهی به بهترین نقش آفرینی های پریوش نظریه در سینما و تلویزیون

کارگردانی مجید صالحی

کارگردانی داشت یادمان می‌رفت. همان‌طور که میدانید او در زمینه نویسندگی و کارگردانی و … هم فعالیت‌هایی دارد. مجید صالحی در تیم نویسندگی برخی آثاری که بازی کرده بود. برای مثل آیتم‌های مجید دلبندم را خودش نوشته است.

او همچنین سابقه کارگردانی مجموعه‌های «آشتی‌کنان»، «سه در چهار»، «موج و صخره» را هم دارد.

داستان موج و صخره در مورد یک زوج جوان به نام‌های «صدف» و «چاوش» است که پس از مشکلات عدیده با یکدیگر ازدواج کرده‌اند، تصمیم می‌گیرند برای گذراندن ماه عسل به جزیرهٔ کیش سفر کنند و در ادامه با دردسرهای مختلفی رو به رو می شوند. در این سریال بازیگرانی همچون مجید صالحی، زیبا بروفه، علی صادقی، الهام حمیدی، روناک یونسی، نیما شاهرخ شاهی، رضا رویگری، رضا ناجی، بهزاد رحیم خانی، مهوش وقاری و … ایفای نقش می کردند.

مجید صالحی در موج و صخره
مجید صالحی در موج و صخره

دو تله‌فیلم به نام‌های «میش» و «نیش» راهم کارگردانی کرده است.

به‌طورکلی بیکار نمی‌ماند و هر وقت هم کار بازیگری یا کارگردانی نداشته باشد، دستیار، مشاور یا … می‌شود. او همچنین تهیه‌کنندگی چند فیلم کوتاه را هم بر عهده داشته است. مجید صالحی هرچند که در انتخاب نقش‌هایش سخت‌گیر و گزیده کار است، اما به گفته خودش در کارگردانی سختگیرتر از بازیگری است.

بازگشت متفاوت مجید صالحی با «ام‌شو»

«ام‌شو» به کارگردانی مجید صالحی، یکی از جدیدترین برنامه‌هایی است که در فضای مجازی منتشر شده. این برنامه شنبه‌ ها ساعت ۲۱ از طریق پخش زنده در اینستاگرام و سه‌شنبه‌ ها در سرویس‌ های وی‌اودی پخش می‌ شود.

مجید صالحی در ام شو

شروع پرحاشیه مجید صالحی با تیزری عجیب

برنامه «ام‌شو» شروع پرحاشیه‌ ای داشت. مجید صالحی در تیزر تبلیغاتی این برنامه گریم زنانه‌ ای داشت و در خواب می‌دید که در تعقیب آدم‌ هایی شبیه به چهره خودش منتها با آرایش و گریم زنانه است.

او در پایان تیزر با صدای سامان احتشامی و جواد خواجوی که جزو عوامل و اتاق فکر برنامه هستند، از خواب عجیبش بیدار می‌ شود. تیزر این برنامه مورد انتقاد کاربران فضای مجازی قرار گرفت و «مبتذل» خوانده شد.

این تیزر عجیب نه تنها بامزه و خنده‌دار نبود بلکه ارتباط خاصی هم با محتوا و ساختار برنامه نداشت. به نظر می‌ رسد از این گریم زنانه تنها برای جذابیت و دیده شدن تیزر «ام‌شو» استفاده شده است.

معرفی مهمان برنامه مجید صالحی به زبان طنز

معرفی مهمانان برنامه «ام‌شو» در نوع خود جالب و بامزه است. در قسمت اول برنامه، احمدرضا کاظمی طنزنویس و جواد خواجوی که به واسطه دوبله‌ های بامزه‌ اش با لهجه مشهدی در فضای مجازی شناخته می‌ شود، معرفی مهمانان را برعهده داشتند.

در حالی که تصاویر مهمان نمایش داده می‌شد، هرکدام از این چهره‌ ها با کنایه به حاشیه‌ های مهم و پرسر و صدای مهمان درباره سابقه او و کارنامه‌ اش، توضیح مختصر و البته طنزی می‌ دادند.

جواد خواجوی برای لحظات کوتاهی از آن لحن خاص خود که در دوبله‌ هایش دارد و احتمالا به گوش مخاطب آشناست، استفاده می‌ کرد تا معرفی بامزه‌ تری از مهمان داشته باشد.

میزبانی مجید صالحی از چهره‌ های کمدی

مجید صالحی در «ام‌شو» مانند دیگر برنامه‌ های گفت‌ و گو محور، میزبان چهره‌ های شناخته‌ شده در حوزه سینما ، موسیقی و ورزش خواهد بود منتها با این تفاوت که رویکرد آن طنز و سرگرم‌کننده است. این برنامه در اولین قسمت میزبان دو چهره پرحاشیه یعنی مهراب قاسم خانی و امیرمهدی ژوله بود. این دو که بیشتر به عنوان نویسنده آثار کمدی شناخته می‌ شوند، در سال‌ های اخیر ممنوع‌ التصویر بوده‌ اند.

گفتگوی خواندنی با مجید صالحی

دلمان نیامد در ادامه بیوگرافی مجید صالحی مصاحبه ای که با ایشان انجام شده است را برایتان درج نکنیم ، با بازیگرآنلاین همراه باشید

عکس و نقش 100 نفر از بازیگران مختارنامه با گریم

رضایت مجید صالحی از زندگی و همسر

الحمدلله یکی از بزرگ ترین نعمت هایی که تا امروز خدا به من داده و امیدوارم لیاقتش را داشته باشم، همسرم است؛ ایشان همیشه و در همه مراحل زندگی همپایم بوده و خانواده بسیار محترم، ارزشمند و سلامتی دارد که همیشه به همنوعان خودشان فکر می کنند و به هیچ وجه سوءاستفاده گر نیستند.

مادر خدابیامرزم خیلی خوب آدم ها را می شناخت و هر وقت همسرم را می دید همیشه لبخند می زد و این حس رضایت بخشی در من ایجاد می کرد که چقدر خوب است این ارتباط و تعامل برقرار شده. خدا را شکر روز خواستگاری به هیچ وجه بر من سخت نگذشت، اتفاقا خانواده همسرم خیلی رعایت حال ما را کردند و امیدوارم لیاقت این هدیه خداوند را داشته باشم.

واقعا بعد از وارد شدن به این مرحله تازه از زندگی ام احساس آرامش عجیبی دارم و بعضی وقت ها پیش خودم فکر می کنم سینما، تلویزیون و اینها واقعا شاخ و برگ ها و مسائل پیش افتاده زندگی ام به حساب می آیند و تنه اصلی درخت زندگی ام چیز دیگریست.»

رابطه خوب خانواده ی مجید صالحی با خانواده ی همسرش

به او می گوییم بعد از ازدواجت چقدر تغییر کرده ای که اینگونه جوابمان را می دهد: «مگر من در دوران مجردی با سنگ شیشه خانه مردم را شکسته ام یا دست در جیب کسی کرده ام؟ (خنده) الحمدلله در خانواده ای بزرگ شده ام که همیشه سالم و در آرامش زندگی کردیم و همواره یاد گرفتیم به فکر همنوعانمان باشیم. آشنایی من با همسرم باعث شد باز هم در همین مسیر و خط فکری زندگی کنم و این انگیزه برایم ایجاد شد که بیشتر قدر زندگی ام را بدانم.

تفاوت های دوران مجردی و متاهلی من ظاهری نیست، بیشتر حسی است و غیر قابل توصیف. ازدواج برایم خیلی دلچسب بوده چون همسرم را خیلی دوست دارم. جالب اینجاست که هر دو خانواده بیشتر از من، همدیگر را دوست دارند! یعنی یا در محفل خانواده ما ذکر و خیر خانواده همسرم هست یا برعکس. رابطه حسنه بین خانواده یک زوج واقعا نعمت بزرگی است و آرامش را به دختر و پسر هدیه می دهد.»

تفریحات مجید صالحی 

جنس کار ما بازیگران به گونه ایست که زمان مشخصی ندارد، بنابراین هیچ وقت نمی توانیم برنامه ریزی دقیقی برای تفریح مان داشته باشیم یا پنج شنبه جمعه هایمان شبیه پنج شنبه جمعه های همه باشد. بچه که بودیم می گفتیم چطور می شود پنج شنبه جمعه های خارجی ها شنبه و یکشنبه است! حالا خیلی وقت ها برای خودمان پیش می آید که پنج شنبه جمعه هایمان را سه شنبه و چهارشنبه یا در روزهای دیگر هفته می گذرانیم.

حتی بعضی وقت ها ممکن است ماه ها پنج شنبه و جمعه ای در زندگی ما وجود نداشته باشد. به هر صورت اگر فرصتی فراهم شود تا پنج شنبه و جمعه ای داشته باشم، سعی می کنم استراحت کنم یا به اندوخته هایم بیفزایم چون به شدت تصور می کنم همچنان آدم بی سواد و تو خالی ای هستم، بنابراین بهترین گزینه ها برای یادگیری مطالعه و دیدن فیلم های مختلف است. اگر هم فرصتی باقی بماند تمام وقتم را کنار همسر و خانواده ام می گذرانم تا اینطوری بیشتر قدر زندگی را بدانیم

اعترافات صادقانه مجید صالحی

هیچ وقت پیش از این که بچه هایم بدنیا بیایند راجع به پدرشدن فکر نکرده بودم باید صادقانه اعتراف کنم که الان مدت کوتاهی است که پدربودن را لمس، درک و باور کرده ام. من حتی تا یکی دو ماه پیش گاهی اسم پسرم را اشتباه می گفتم. به دلیل این که با دوست خوبم امیر جعفری رفت و آمد زیادی دارم و فرزند او (آئین) را خیلی دوست دارم و در تمام این سال ها به اسم او عادت کرده بودم. گاهی آروین رابه اشتباه آئین صدا می زدم و همسرم هم با لحنی خشن می گفت: «آروووووین…» جالب است که حتی گاهی پسرم را به اسم باجناقم صدا می زدم! از آن بدتر این که یکی دوبار به بچه هایم می گفتم «عمو جان بیا…» اصلا یادم می رفت که این ها فرزندان خودم هستند!!

در اینستاگرام متین ستوده چه میگذرد؟

حس پدر بودن مجید صالحی

این که بگویم پدربودن برای من چه حسی دارد باید بگویم که حس مسئولیت دارد، آن هم مسئولیتی سنگین. من تازه متوجه شدم که پدرها و مقام پدر در طول تاریخ چقدر مظلوم واقع شده و پدر چقدر جایگاه عزز و عجیبی داشته و دارد. من در این حس پدرشدن همیشه به یاد دوران کودکی خودم می افتم. درست زمانی که حدود 11 سال سن داشتم و پدرم را از دست دادم، ولی در آن زمان هرگز مسئولیتی که یک پدر در قبال خانواده اش داشت را درک نمی کردم، اما حالا متوجه می شوم که این حس و مسئولیت چقدر عجیب و سنگین است.

از تهران خارج نمی شوم

بخش بیشتر یا بهتر بگویم 95 درصد کارهای بچه ها با همسرم می باشد. از تهیه غذا و شستشو و تمیزکاری گرفته تا دکتر و واکسن و تهیه وسایل و لباس و… اما من در تمام این مدت سعی کرده ام در کنارش باشم و در حد توان و بضاعت خودم به همسرم کمک کنم و اگر جایی کاری از دستم برآمده حتما انجام داده ام. گاهی مجبور بودم که سر کار بروم و حتی در این مدت کارهایی که در شهرستان بوده را قبول نکرده ام تا بتوانم بیشتر در خدمت خانواده باشم.

زمانی که بچه ها بدنیا آمدند اوخر کارم در سریال «مدینه» بود و بعد از پایان این سریال من تا حدود 2 ماه سر هیچ کاری نرفتم و کلا در خانه بودم. حتی آقای مقدم و آقای سعید نعمت ا… برای بازی در سریال «میکائیل» از من دعوت کردند و با تماممیل و علاقه ای که برای بازی در این کار داشتم اما چون کار در شهرستان بود نتوانستم آن را قبول کنم و پیش از عید هم کار دیگری پیشنهاد شده که باز هم در شهرستان بود و من نرفتم… درواقع سعی کرده ام که در حد توان در کنار همسرم و البته بچه ها باشم و هرکاری که از دستم بر می آید انجام بدهم.

راه افتادن یک موج اشتباه

من همیشه بچه ها را خیلی دوست داشتم و با بچه های دوستان، اقوام و نزدیکان همیشه رابطه خوبی داشتم، ولی در همان زمان می دیدم که پدرها و مادرهای آنها همیشه دنبال این هستند که اگر می خواهند چیزی برای فرزندشان بخرند، سعی می کنند گران ترین را بخرند! مثلا اگر یک پوشک 40 هزار تومانی و یک پوشک 70 هزار تومانی را موجود باشد، سعی می کنند آن 70 هزارتومانی را بخرند چون این موج غلط در ذهن ما ایجاد شده که «چیز گران بی علت نیست».

من همیشه این کار آنها برایم تعجب برانگیز بود ولی زمانی که خودم بچه دار شدم، دیدم که این موج به من هم سرایت کرده و اوایل دقیقا من هم، همین کار را می کردم ولی رفته رفته متوجه شدم که نباید روی این مسائل سختگیری داشت و می شود با خرید همان کالای یک مقدار ارزان تر، الباقی آن پول را برای آینده خود بچه ها سرمایه گذاری کرد تا خودشان در آینده از آن پول بهره برداری کنند.

زحمت 10 برابر دوقلوها

بعضی ها فکر میک نند زحمت دوقلوها دو برابر یک بچه عادی است ولی واقعا 10 برابر است. ضمن این که دوقلوهای من همسان نیستند و یکی پسر با خصوصیات اخلاقی بسیار پسرانه و دیگری دختر با ناز و کرشمه های دخترانه و هرکدام هم، جنس رفتارها و حسادت های خودشان را دارند که از غریزه آنها نشأت می گیرد و نگه داشتن و هماهنگی کارهای آنها واقعا سخت است. مثلا یکی از آنها صبح زودتر از خواب بیدار می شود و دیگری دیرتر و برعکس شب ها یکی زودتر می خوابد و دیگری دیرتر و ا ین یعنی ما باید زمان خواب مان را با هردوی آنها هماهنگ کنیم.

بیوگرافی لئوناردو دی‌کاپریو ” ستاره سخت کوش هالیوود سنتر ” از کودکی تا به امروز

از طرفی زمان غذاخوردن آنها با هم متفاوت است. گاهی لجبازی هنگام غذاخوردن باعث می شود که به دیگری هم سرایت کند و یا گریه یکی از آنها بعث گریه دیگری هممی شود. جنگ بر سر اسباب بازی هم که دیگر جای خود را دارد، حتی زمانی که برای هردوی آنها اسباب بازی مخصوص خودشان را می خری ممکن است که آن یکی اسباب بازی را بخواهند! حتی حالا که از 10 ماهگی گذشته اند و پدر و مادر و اطرافیان را می شناسند و تشخیص می دهد، محبت به آنها هم شکل جدیدی گرفته است. زمانی که یکی از آنها را بغل می کنی و با او بازی می کنی، دیگری طوری به تو نگاه می کند که دل آدم برایش کباب می شود و باید سریعا او را هم در آغوش بگیری.

زحمات بی نهایت همسر مجید صالحی

تمام مسائلی که به آنها اشاره کردم صرفا به این دلیل بود که بدانید زحمت نگه داشتن دوقلوها چقدر زیاد است و در این بین واقعا همسرم به صورت 24 ساعته باید به بچه ها سریس بدهد. شب ها باید چندین بار از خواب بیدار شود تا به بچه ها غذا بدهد و سپس زحمت عوض کردن پوشک و شستشو و… رفته رفته هم به فصل گرما نزدیک می شویم و قطعا حمام کردن های هرروزه هم به این کارها اضافه می شود.

واقعا مدیون همسرم هستم چرا که بی نهایت در این مدت زحمت کشیده و تمام وقت به کارها و مسائل بچه ها رسیدگی کرده است، ولی با تمام این تفاسیر وقتی رشد و شیرینی بچه ها را می بینیم، خدا را شکر می کنیم که این بچه های نازنین را به ما هدیه داده است. درواقع تمام این سختی ها و کارها در مقابل شیرینی و جذابیت و لذتی که از وجود بچه ها می بریم، هیچ است.

مدیریت در زندگی مجید صالحی

من پیش از ازدواج حدود 4 سال تنها بودم و تنها زندگی می کردم، ولی ازدواج و وجود بچه ها زندگی من را از یک نفر به 4 نفر تغییر داد و خب قطعا چنین وضعیتی نیاز به مدیریت اقتصادی هم دارد و خوشبختانه همسرم هم در این موضوع بسیار کمک کرده است، همیشه سعی کرده ایم که خرج ها و خریدهای مان منطقی باشد و کالایی خریداری کنیم که کارآیی داشته باشند و حتی لباس هایی برای بچه ها بخریم که بتوانند بیشترین استفاده را از آنها ببرند. جلوی هزینه های اضافی را گرفته ایم و خدا را شکر شرایط هم خوب بوده و مثل آن ضرب المثل معروف است: «شرایط گاهی به مو رسیده ولی هیچ وقت پاره نشده».

ضمن این که خداوند روزی را می رساند و در زندگی مان خیر و برکت وجود داشته و من هم سعی می کنم این محبت خداوند را فراموش نکنم و تمام تلاش خود را به کار بگیرم. در این بین هم واقعا دوست ندارم به خاطر این که درآمد بیشتری داشته باشم، تن به هر خفتی بدهم و در کارهای بد و بی ارزش بازی کنم چرا که نه همسرم به این موضوع راضی می شود و نه حتی بچه ها در آینده راضی خواهندشد! اما حتی روی مسائلی مانند سفرکردن سعی کرده ایم که در این مدت مدیریت داشته باشیم. مثلا به جای یک سفر خارج از ایران، از یک سفر داخلی همان قدر لذت برده ایم شاد شده ایم.

معرفی بابک کریمی خان نایب سرخی ها؛ از همبازی شدن با سوفیا لورن تا شهرت در ایران

کنترل زمان توسط بچه ها

انسان از یک سنی که می گذرد یعنی از حدود 25-30 سالگی که عبور می کند زمان برایش به سرعت می گذرد و خیلی کنترلی روی زمان ندارد ولی تولد بچه و حضور فرزند در زندگی باعث می شود که گذر زمان کندتر شود و سرعت زندگی کنترل می شود، به خاطر این که شما منتظر تک تک لحظه هایی هستید که رشد فرزندتان را ببینید، از چهار دست و پا و سینه خیز رفتن گرفته تا راه افتادن، از دندان درآوردن گرفته تا خندیدن و حرف زدن و شما منتظر تمام این لحظه ها هستید تا از آنها لذت ببرید و این لحظات آنقدر زیبا و آرام است که دریچه ای جدید در زندگی شما باز می کند که بسیار لذت بخش است.

حساسیت یا وسواس؟

دوقلوهای من تا به امروز 2 بار کار حرفه ای را تجربه کرده اند (با خنده). یک بار برای برنامه نوروزی احسان علیخانی و بار دوم برای همین عکاسی مجله خانواده سبز و هر دو بار چون قرار بود که کار به صورت حرفه ای انجام شود، من حساسیت داشتم چون می خواستم خروجی کار خوب باشد. دوقلوها تا به حال برای عکاسی به آتلیه نرفته بودند و در ماه های اخیر هم اتفاقاتی افتاد که منجر شد تا بچه ها از جاهای شلوغ کمی ترس داشته باشند و گوشه گیر شدند، حساسیت های من برای این بود که تجربه خوبی ایجاد شود و حتی از این تجربه عکاسی، ما چیزهایی یاد گرفتم.

اصلا روی بچه ها وسواس ندارم اتفاقا آنقدر نگهداری آنها زحمت و خستگی داشته که وقتی اقوام و یا دوستان به ما سر می زنند، زود بچه ها را می دهیم به آنها که یک ساعت هم شده از بچه ها مراقبت کنند و ما استراحت کنیم.

در این مدت واقعا همه اقوام من و همسرم کمک زیادی به ما کردند و همیشه در کنارمان بودند مخصوصا خواهر همسرم و باجناقم آقای کامبیز دارابی که زحمت زیادی برای ما کشیدند و جا دارد تشکر ویژه ای از آنها داشته باشم. همچنین لازم است تا از دکتر محمد یاریگرروش، دکتر قاضی و دکتر شاه حسینی که در بیمارستان بهمن بارها برای دوقلوها، مزاحم این عزیزان شدیم، نیز نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم.

کمک به خانواده دوقلوها مستحب است!!

همانطور که گفتم واقعا نگهداری از دوقلوها کار سختی است و خودم شخصا هرجا می بینم که کسی فرزند دوقلو دارد هر کمکی از دستم بربیاید برای او انجام می دهم چون می دانم چقدر سخت است. از همه مردم هم تقاضا دارم اگر در اطرافیان و دوستان و آشنایان خود کسانی را دارند که دوقلو دارند واقعا مستحب است که به آنها کمک کنند!! منظورم کمک مالی نیست، بلکه کمک کاری است حتی در حد یک ساعت نگهداری از بچه ها یا یک وعده مناسب غذا درست کردن… دیگر اگر کسی سه قلو داشته باشد که کمک به او از مستحب هم گذشته و واجب است. درواقع به نظرم همه ما وظیفه داریم که نسبت به اطرافیان خود هرکاری که می توانیم انجام دهیم و کمک کردن وظیفه انسان هاست.

اعتراف مجید صالحی

اعتراف می‌کنم خودم فیلم‌هایی بازی کرده‌ام که هیچ کاری روی بازی‌ها نشده و بی‌برنامه جلو رفته و نتیجه کار هم دیده‌ایم که چه شده است.

برای نوع بازی در «استراحت مطلق» به توافقاتی رسیده بودیم. نوع گویش و صدا، نگاه که چشم در چشم آدم‌ها نمی‌شد، نوع راه رفتن، قبل از شروع فیلمبرداری همه مشخص شده بود. کاهانی روح خلاقه را در گروه بوجود می‌آورد و از همه بازی می‌گیرد و به شدت حواسش جمع و رفتارش بازیگر را وادار می‌کند به کارش احترام بگذارد.

ماجرای عشق جوان ایرانی به هازل کایا بازیگر نقش نهال در سریال عشق ممنوع

یک روز روی آسفالت داغ ولو شده بودم و از شدت آفتاب پوست گردنم کامل بلند شد. داد می‌زدم غلط کردم و دیگر دوست ندارم چنین فیلم‌هایی بازی کنم. دوازده برداشت گرفته شد. حتی شنیدم در یکی از فیلم‌های کاهانی تا ۵۷ برداشت گرفته شده است. این نشان می‌دهد جزئیات برایش مهم است.

به موازات این تمرین‌ها تست گریم هم پیش می‌رفت که با «مدینه» هم راکورد داشت و نمی‌شد در صورتم تغییر ایجاد کرد و قرار شد از داخل گریم شوم. در نهایت صورتم پر شد و پروتز گذاشته شد.

صادقانه بگویم در این فیلم بازی دیگر بازیگران را بیشتر از خودم دوست دارم. بازی امیر شهاب رضویان، بابک حمیدیان، ترانه علیدوستی و لهجه‌ای که خیلی ریز آنها دارند و جنس ارتباطاتشان و بازی رضا عطاران و ریزه کاری‌هایی که دارد،خیلی دوست داشتنی است.

راضی‌ایم به رضای خدا

بهتر است نظر خود مجید صالحی را هم در مورد کارنامه پربار هنری‌اش بدانیم. «وقتی به کارنامه هنری‌ام نگا می‌کنم، شاید از مسیری که طی کرده‌ام تا حدی راضی باشم. اما آن رضایتی که باید در بازیگری و کارگردانی‌ام وجود ندارد. چون هنرمند ایده‌آلی را نسبت به حرفه‌اش دارد. اما من هنوز نسبت به آن در ذهنم فاصله ‌دارم.»

لیست آثار هنری مجید صالحی 

در ادامه بیوگرافی مجید صالحی بازیگر صحنه زنی باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی مجید صالحی

سال تولیدعنوانسمتکارگردانسال پخش
۱۳۹۹برف آخربازیگرامیرحسین عسگری۱۳ بهمن ۱۴۰۰(چهلمین جشنواره فیلم فجر)
۱۳۹۹صحنه‌زنیبازیگرعلیرضا صمدی
۱۳۹۷زیر نظرکارگردانمجید صالحی۴ دی ۹۸
۱۳۹۷کلمبوسبازیگرهاتف علیمردانی۱۴ آذر ۹۷
۱۳۹۷صداهای خاموشبازیگرسهی بانو ذوالقدر
۱۳۹۶دختر عمو پسر عموبازیگرروح‌انگیز شمس۶ دی ۹۶
۱۳۹۶شاه‌کشبازیگروحید امیرخانی۲۹ شهریور ۹۸
۱۳۹۵من دیوانه نیستمبازیگرعلیرضا امینی
۱۳۹۵چراغ‌های ناتمامبازیگرمصطفی سلطانی
۱۳۹۵ما خیلی باحالیمبازیگربهمن گودرزیاکران ۹۶
۱۳۹۴ثبت با سند برابر استبازیگربهمن گودرزیاکران ۹۶
۱۳۹۴من و شارمینبازیگربیژن شیر مرز
۱۳۹۳شیوابازیگراشکان شاپوری
۱۳۹۳سه بیگانهبازیگرمهدی مظلومیاسفند ۹۵
۱۳۹۳استراحت مطلقبازیگرعبدالرضا کاهانینوروز ۱۳۹۳
۱۳۹۲مجرد ۴۰ سالهبازیگرشاهین باباپوربهمن ۹۳
۱۳۹۲نازنینبازیگرمهدی گلستانه
۱۳۸۹همه چی آرومهبازیگرمصطفی منصوریارشهریور۱۳۹۱
۱۳۸۹ورود زنده‌ها ممنوعبازیگرجواد مزدآبادی
۱۳۸۹پیتزا مخلوطبازیگر، خوانندهٔ تیتراژحسین قاسمی جامیدی ۱۳۹۰
۱۳۸۸بعد از ظهر سگی سگیبازیگرمصطفی کیایی۱۴ مهر ۱۳۸۹
۱۳۸۸ازدواج در وقت اضافهبازیگرسعید سهیلیخرداد ۱۳۸۹
۱۳۸۸حلقه‌های ازدواجبازیگرشاهین باباپوردی ۱۳۸۸
۱۳۸۷دلدادهبازیگرقدرت‌الله صلح‌میرزاییآبان ۱۳۸۷
۱۳۸۵هر چی تو بخوایبازیگرمحمد متوسلانی
۱۳۸۴سوغات فرنگبازیگرکامران قدکچیانخرداد ۱۳۸۵
۱۳۸۳پل سیزدهمبازیگرفرهاد غریب
۱۳۸۳خوابگاه دخترانبازیگرمحمدحسین لطیفی
۱۳۸۳شاخه گلی برای عروسبازیگرقدرت‌الله صلح‌میرزایی
۱۳۸۳مجردهابازیگراصغر هاشمیاسفند ۱۳۸۲
۱۳۷۹یکی بود یکی نبودبازیگرایرج طهماسب۱۳۷۹
مجید صالحی در فیلم من دیوانه نیستم
مجید صالحی در فیلم من دیوانه نیستم
سعید آقاخانی و علی صادقی و مجید صالحی در پیتزا مخلوط
سعید آقاخانی و علی صادقی و مجید صالحی در پیتزا مخلوط

فیلم ویدئویی مجید صالحی

سال تولیدعنوانسمتکارگرداننقش
۱۳۹۳ضدضرببازیگرهادی شامانی
۱۳۹۲ته خطبازیگرمنوچهر هادی
۱۳۹۲من کارگرمبازیگرعلی توحید پرستصادق
۱۳۹۱نیشکارگردانمجید صالحی
۱۳۸۹پاپوشبازیگرکمال
۱۳۸۹آخرین مجردبازیگرمحمدرضا فاضلیولی
۱۳۸۸میشکارگردانمجید صالحی
۱۳۸۶جاسوس بازیبازیگرمحمدرضا فاضلیخلیل
۱۳۸۷یه آسمون آبی، سقف اتاق منهبازیگرمجتبی چراغعلیمسعود
۱۳۸۳یک روز معمولیبازیگر
حضور فیلم هفت بهار نارنج در بخش رقابتی جشنواره داکا

آثار تلویزیونی مجید صالحی

سال تولیدعنوانسمتکارگرداننقشسال پخششبکه
۱۳۹۵آرام می‌گیریمبازیگرروح‌الله سهرابیمسعود۲
۱۳۹۳مدینهبازیگرسیروس مقدمعزیزماه رمضان ۹۳۱
۱۳۹۲باغ سرهنگبازیگرفلورا سامارسلان۹۲۵
۱۳۹۱بیدارباشبازیگر و مشاور کارگرداناحمد کاوریگرزین۹۱۱
۱۳۸۹سه‌ دونگ سه دونگبازیگر مهمانشاهد احمدلوراننده تاکسی در ترکیهماه رمضان ۹۰۵
۱۳۸۹موج و صخرهبازیگر و کارگردانمجید صالحیچاوشنوروز ۹۰۵
۱۳۸۷عید امسالبازیگرسعید آقاخانیمنصورنوروز ۸۸۵
۱۳۸۶سه در چهاربازیگر و کارگردانمجید صالحیامیر مزقونچی۸۷۱
۱۳۸۵ترش و شیرینبازیگر و مشاور کارگردانرضا عطارانمجیدنوروز ۸۶۳
۱۳۸۴مرده متحرکبازیگررضا کریمیرمضان ۸۴۱
بوی خوش زندگیبازیگرعلی شاه حاتمیمجتبی صالحی
۱۳۸۳خوش غیرتبازیگرعلی شاه حاتمیعزتینوروز ۸۴۱
۱۳۸۲او مثبتبازیگرعلی شاه حاتمیمجید ذکایینوروز ۸۳۱
۱۳۸۲آشتی‌کنانکارگردانمجید صالحی۳
۱۳۸۱خوش‌رکاببازیگرعلی شاه حاتمیعزتینوروز ۸۲۱
۱۳۸۲کوچهٔ اقاقیابازیگررضا عطاران۸۲۵
۱۳۸۰پلیس جوانبازیگرسیروس مقدمبازیگر مهمان۳
۱۳۸۰زیر آسمان شهربازیگرمهران غفوریانفولاد۳
۱۳۸۰خانه پدریبازیگرفریدون حسن پور۵
۱۳۷۹روزهای مهتابیبازیگرعباس قنبری و سپهر محمدی۱۳۸۰۵
۱۳۷۹قطار ابدیبازیگررضا عطاران۳
۱۳۷۷مجید دلبندمبرنامه ریز و دستیار کارگردان و صداپیشهرضا عطاران۱
۱۳۷۶سیب خندهبازیگررضا عطاران و شیرین جاهد۱
سیمای صبحگاهی
نماکاریکاتور
برگ سبز
جنگ آفتاب

مجید صالحی در شبکه نمایش خانگی

سالنام مجموعه تلویزیونیسمتکارگرداننقش
۱۴۰۰ساخت ایران ۳بازیگربهمن گودرزیبهین
۱۳۹۹سیاوشبازیگرسروش محمدزادهصابر ساقی
۱۳۹۹ام شوکارگردان و مجریمجید صالحیخودش
۱۳۹۷سال‌های دور از خانهکارگردانمجید صالحی
۹۵ – ۱۳۹۴آسپرینبازیگرفرهاد نجفیآرمان
۱۳۹۳ابلهبازیگرکمال تبریزیمنوچهر، شکوهی
مجید صالحی در سیاوش
مجید صالحی در سیاوش

تئاتر و تئاتر تلویزیونی مجید صالحی

سالنام تئاترکارگردان
۱۳۹۴چه می‌کنه این عادل فردوسی پورحسین حیدری پور
۱۳۹۲درشوره زارحسین کیانی
۱۳۹۲شایعاترحمان سیفی آزاد
۱۳۸۸پیچ تندرحمان سیفی آزاد
۱۳۸۷کابوس‌های یک پیرمرد بازنشستهٔ خائن ترسونادر برهانی مرند
۱۳۸۰شب‌نشینی در جهنمرحمان سیفی آزاد
۱۳۷۹آنتیگونهحامد محمد طاهری

جوایز و تقدیرهای مجید صالحی

سالعنوان
۱۳۹۴تندیس حافظ به عنوان بهترین بازیگر مرد پانزدهمین دورهٔ جشن حافظ برای بازی در فیلم استراحت مطلق
۱۳۹۴کاندید دربخش بهترین بازیگر مکمل مرد برای فیلم استراحت مطلق در جشن خانه سینما
۱۳۹۴کاندیدا در بخش بهترین بازیگر مکمل مرد برای فیلم استراحت مطلق در جشن منتقدان سینمای ایران

صفحه اینستاگرام مجید صالحی 

مجید صالحی ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 105 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی مجید صالحی و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی مجید صالحی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی مجید صالحی ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام مجید صالحی @sirmajid_salehi میباشد و 1میلیون و200 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام مجید صالحی 
صفحه اینستاگرام مجید صالحی
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا