اخبار دیگران

بنر استندی

زمانی که سخنی از بنرها به میان می‌آید، معمولاً به یاد نگاره‌های مستطیلی شکلی می‌افتیم که با هر محتوایی که دارند، با اشغال فضایی مشخص و حواشی زیادی که به هنگام نصب دارند (از جمله یافتن فضا و تکیه‌گاه ایده آل برای نصب یا تراز بودن نسبت به زمین) پیام خود را به مخاطبینشان انتقال می دهند .

اگرچه این محصولات بواسطه چاپ های دیجیتالی قادر به پذیرش هر طرحی روی مدیای خام خود بوده و با وجود پرینترهای لارج فرمت و عریض تقریباً محدودیت ابعادی نیز ندارند، اما حقیقتی که در خصوص چاپ بنر وجود دارد این است که گاهی ساختارشان متناسب با نیازهای یک متقاضی نبوده و به دلایلی نظیر ناموزونی با محیط، مسدود کردن دید افراد حاضر در مکانی مشخص، فقدان جای کافی برای نصب و … نمی توان در هر جایگاهی از آن‌ها استفاده کرد.

از آنجایی که ویژگی‌های مثبت بنرها نظیر کیفیت بالا در چاپ رنگ‌ها و همچنین خوانایی محتوای نوشتاری، مقاومت زیاد در برابر تهدیدات محیطی، قیمت مناسب، همسو بودن با سلیقه مردم و عرف جامعه و انطباق با روش‌های تبلیغات میدانی در کشورمان هم سبب شده است تا نتوانیم این محصولات را به سادگی نادیده بگیریم، یک بنر استندی می تواند جایگزین خوبی برای نمونه های کلاسیک‌تر بنر در مواردی خاص باشد .

بنر استندی

بنر استندی یا ایستاده، محصولی از جنس محصولات فوق الذکر می باشد، با این تفاوت که بواسطه قرارگیری بر روی پایه هایی عمودی سرپا می‌ایستد . در خصوص این محصولات می توان به این نکته اشاره کرد که دارای ابعاد استانداردی بوده (مثلاً 90 × 200 یا 60 × 160 سانتی متر مربع ) ، قابلیت جایگزینی پوسته و قرار دادن بنری جدید روی پایه قدیمی را دارند، می توان از آن‌ها در فضاهای داخلی نیز استفاده نموده، جای زیادی اشغال نمی کنند و در صورت لزوم می توان آن ها را جمع آوری کرد .

چرا از فروشگاه اینترنتی معتبر لوازم جانبی موبایل را بخریم؟

یکی از مهمترین ویژگی های این بنرهای پرتابل و وجه تمایز آن‌ها با نمونه های معمولی بنر در عدم وابستگی آن ها به عوامل محیطیست . به بیانی دیگر، زمانی که قصد نصب کردن یک بنر معمولی را داریم، چنانچه قرار نباشد تا این نگاره روی سطحی مثل یک دیوار بچسبد، وجود حداقل دو عامل در طرفین یا بالای آن لازم است تا ریسمانی را که از گوشه های بنر آمده است به آن ها گره بزنیم .

این در حالیست که بنرهای استندی همانند چاپ فلکس یا چاپ دیجیتال به واسطه پایه هایی از جنس‌های گوناگون و با طراحی‌های متنوع فاقد این ویژگی منفی بوده و در هرکجا که قرار گیرند با کیفیت بالا به وظیفه خود عمل می کنند؛ در نتیجه گاهی در زمره سازه های نمایشگاهی قرار می گیرند .

در تکمیل ویژگی این محصولات جای دارد به این نکته هم اشاره کنیم که پایه های سبک این محصولات قابلیت انفصال و اتصال داشته، در نتیجه چنانچه به طور مثال تا نمایشگاه سال آینده به آن‌ها نیاز نداشته باشیم، می توانیم آن‌ها را باز کرده در کاوری مخصوص تا موعد بعدی (با اشغال فضایی حداقلی) نگهداری کنیم .

کاربرد بنرهای پایه دار

به طور کلی هر کاربردی که بنرهای معمولی دارند را می توان به بنر استندی هم نسبت داد که عرض تسلیت به بازماندگان یک متوفی، تبریک یک رویداد، خیر مقدم به یک شخصیت، اعلام زمان یک گردهمایی یا جلسه، ارائه نکات آموزشی و دانستنی، تبلیغ و حتی کاربردهای دکوراتیو بخشی از آن ها می باشند . این در حالیست که به طور خاص از این محصولات به منظور ارائه مختصر و مفید یک مفهوم و همچنین در مواقعی که نیاز به تعویض بنر در دوره های کوتاه مدت است استفاده می شود .

نکات خواندنی بیوگرافی یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی

مدل های خاص بنرهای ایستاده

سئو وب سایت فوق توسط سئویاب نجام شده است و نیازمندی ساختمان  ،یکی از مهمترین معیارهای طبقه بندی انواع  بنرهای استندی حالت پایه و نحوه ایستادن این محصولات می باشد . به عنوان مثال شاید تفاوتی در نحوه تولید مدیای یک بنر ایکس با رول آپی وجود نداشته باشد، اما از آنجایی که این محصولات به طرق مختلفی باز و بسته شده یا سرپا قرار می گیرند عملاً دو دسته جداگانه را تشکیل می دهند .

در همین رابطه بنر ایکس مدیایی دارای پایه ضربدریست. زمانی که در پشت بنر قرار می‌گیریم، پایه آن شبیه به حرف X دیده می شود، به همین منظور به این محصولات استند ایکس گفته می شود . فریم مذکور معمولاً از جنس آلومینیوم بوده، مدیا همانند سایر بنرها PVC و کتد لمینت یا بنر در رنگ‌ و طرح‌های متفاوت به چاپ می رسد .

این در حالیست که بنرهای ایستاده رول آپ یا کرکره‌ای عملاً از یک پایه که بنر به صورت لوله ای دورن آن قرار می گیرد ساخته شده‌اند . پر واضح است که با باز شدن این اثر و قرار گرفتن پایه نگه دارنده زیر آن، بنر مورد نظر ما در قامتی برافراشته قرار می‌گیرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا