اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

ماجرای یک اشتباه پزشکی که 15 سال رزیتا غفاری را به دردسر انداخت!

در این بخش بیوگرافی رزیتا غفاری بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی رزیتا غفاری از بازیگران زن خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال در پناه تو به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی و ناگفته های مهاجرت و علت کم کاری او را میخوانیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی رزیتا غفاری آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

رزیتا غفاری چند سال سن دارد؟

رزیتا غفاری زاده25 دی 1351 است و 49 سال سن دارد.

همسر رزیتا غفاری چه کسی است؟

همسر رزیتا غفاری عباس صالحی از چهره پردازان سینما است.

تحصیلات رزیتا غفاری چقدر است؟

رزیتا غفاری دانش‌آموختهٔ کارگردانی سینما است.

رزیتا غفاری فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

رزیتا غفاری از سال 1374 تاکنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی رزیتا غفاری

نام اصلیرزیتا غفاری
تاریخ تولد25 دی 1351
تحصیلاتدانش‌آموختهٔ کارگردانی سینما
پیشهبازیگر،منشی صحنه،مربی اسکی
سالهای فعالیت۱۳۷۴ تا کنون
همسرعباس صالحی
فرزندیک دختر به نام تارا

بیوگرافی رزیتا غفاری

بیوگرافی رزیتا غفاری

رزیتا غفاری از بازیگران بی حاشیه و آرام دنیای هنر است که همیشه از حواشی به دور بوده و زندگی آرامی در کنار همسر و دخترش دارد و ورزش یکی از تفریحات مورد علاقه او است و مانند بسیاری از کدبانوهای ایرانی تبحر خاصی در آشپزی دارد. رزیتا غفاری چندین انیمیشن کوتاه را نیز کارگردانی کرده و عضو هیئت آسیفای ایران می باشد.در ادامه بیشتر با بیوگرافی رزیتا غفاری آشنا خواهیم شد.

رزیتا غفاری متولد 25 دی 1351 در تهران ، بازیگر و مربی اسکی است

بازگشت دوباره عادل فردوسی پور به تلویزیون
عکسی از کودکی رزیتا غفاری
عکسی از کودکی رزیتا غفاری
رزیتا غفاری در دوران کودکی
رزیتا غفاری در دوران کودکی

تحصیلات رزیتا غفاری

در رشته کارگردانی وارد دانشگاه شد و همیشه جزو شاگردان زرنگ کلاس بود تا اینکه یک روز با تعدادی از دوستان اش برای تست به دفتر فیلمسازی رفت و با اولین تست قبول شد اما پدرش مخالفت کرد

بیوگرافی خانواده رزیتا غفاری

در بیوگرافی  رزیتا غفاری درباره ی خانواده اش آمده است : پدر بزرگ و مادر بزرگ اش هر دو از مهاجران شهر باکوی آذربایجان به ایران هستند

ازدواج و وضعیت تاهل رزیتا غفاری

بیشترین جستجوها در بیوگرافی رزیتا غفاری درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

رزیتا غفاری در سال 1387 وقتی 36 ساله بود با عباس صالحی از چهره پردازان سینما و تلویزیون ازدواج کرد مراسم ازدواج این زوج هنرمند خیلی ساده برگزار شد و یک سفر حج مهریه خانم بازیگر بود و رفاقت و صمیمیت خاصی میان این زوج برقرار است و زندگی عاشقانه ای در کنار هم دارند.

ازدواج رزیتا غفاری

من اصلا سکه و این چیزها مهر نکردم. مهر من یک سفر حج بود. این مهریه به لحاظ معنوی خیلی برای من گرانبهاست. من هیچ چیزی از ایشان هیچ وقت نخواستم و اتفاقا شوهرم همیشه هر چه که با هم به دست آوردیم را به من پیش کش کرد.

عباس صالحی همسر رزیتا غفاری
عباس صالحی همسر رزیتا غفاری

فرزند رزیتا غفاری

رزیتا غفاری و همسرش عباس صالحی یک دختر به نام تارا دارند که آذرماه سال 1385 در کانادا متولد شده است.

رزیتا غفاری و دخترش تارا
رزیتا غفاری و دخترش تارا

زندگی رزیتا غفاری در خارج از کشور

در کشور کانادا، شهر تورنتو حدود 5/3 سال زندگی می کردیم و دخترم تارا در همان جا به دنیا آمد.

امیر جدیدی از مربیگری تنیس تا حضور در جشنواره کن

زندگی در خارج از ایران برای ما خیلی سخت بود، ولی خودمان را با شرایط آن جا تطبیق دادیم. در آن زمان ایرانی های زیادی در تورنتو زندگی می کردند که من و کارهای من را به خوبی می شناختند و این موضوع بسیار دلگرمم می کرد.

پس از این که همسرم تحصیلاتش را در رشته چهره پردازی تمام کرد و دخترم هم بزرگ تر شده بود، تصمیم گرفتیم به ایران بازگردیم و من کار هنری ام را دوباره آغاز کنم، گفتنی است در مدتی که در شهر تورنتو زندگی می کردیم به من هم به همراه همسرم تحصیل کردم و در یکی از دانشکده های مهم آن شهر، مدرکی در زمینه سینما، تئاتر و تلویزیون گرفتم.

علایق و حقایقی درباره رزیتا غفاری

در ادامه بیوگرافی رزیتا غفاری مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

اوقات فراغت و آشپزی رزیتا غفاری

اوقات فراغت را با دیدن فیلم و یا مسافرت پر می کنم در آشپزی هم به نظرم هرکسی با عشق غذا درست کند حتما خوشمزه خواهد شد

من خودم خورشت فسنجان را خیلی خوب درست میکنم

فکر نکنید که هنرپیشه ها غذا درست نمی کنند. «قورمه سبزی اولین غذایی بود که پس از ازدواجم درست کردم(می خندد) از آنجایی که خیلی نگران بودم مبادا قورمه سبزی بسوزد، مدام به آن آب اضافه می کردم و این باعث آبکی شدن آن شد.»
مسلما غذاهای ایرانی بهتر از غذاهای فرنگی است چون به نظر من سالم تر و خوشمزه تر هستند و وقت بیشتری برای پختن آنها صرف می شود.
همسرم در خانه غذا می پزد و در آشپزی نیز به من بسیار کمک می کند، من از او خیلی آشپزی یاد گرفتم، از آنجایی که من کار بیرون را انجام می دهم همسرم نیز در کارخانه بسیار به من کمک می کند، بارها پیش آمده که من 41-51 مهمان داشته ام و سرکار بودم، اما وقتی به خانه بازگشتم غذای مهمانان حاضر بود و آنها توسط همسرم به بهترین نحو پذیرایی شده بودند.

شیوه زندگی سالم رزیتا غفاری

ما خیلی سالم و سلامت زندگی می‌ کنیم؛ هم من و هم همسر و دخترم

قد بلندترین سلبریتی های مرد سینمای ایران کدامند؟

چه از لحاظ تغذیه و چه از لحاظ رفتاری چون سالم زندگی کردن ثمره خوبی دارد و بیشتر از همه آرامش را با خود همراه می‌ آورد که بسیار نعمت بزرگی است

رزیتا غفاری مربی اسکی

رزیتا غفاری علاوه بر بازیگری به مربیگری اسکی نیز مشغول است وی می‌گوید که از ابتدا ورزش جزی از زندگی من بود و سالیان طولانی است که عضو فدراسیون بین‌المللی اسکی و مربی اسکی هستم اما از زمانی که ازدواج‌کرده‌ام و تارا به دنیا آمده است، پرداختن به این‌گونه کارها برایم سخت شده است.

دوری رزیتا غفاری از بازیگری

من 2 دوره تقریبا کم کار شدم، دوره اول زمانی بود که باردار شدم و تصمیم گرفتم تا 3 – 4 سالگی دخترم بازی نکنم که این مزیت بر علت شد

دوره دوم هم این اواخر بود که پیشنهاد وسوسه کننده ای نداشتم برای قبول نقش یا فیلمنامه خوب نبوده یا عوامل و …

جراحی زیبایی صورت رزیتا غفاری

بین سال های 97 تا 98  عکس های منتشر شده خانم بازیگر به شدت شما رو دچار اشتباه می کند که شاید او را با کس دیگری اشتباه گرفتید

اما نه اینطور نبوده و خانم بازیگر با کمک جراحی زیبایی و زوایه دار کردن صورت، تغییر پیدا کردند

بحران 40 سالگی رزیتا غفاری

اصلا به هیچ عنوان این بحران را حس نکردم، همیشه احساس یک خانم 30 ساله را دارم

این 2 دلیل دارد اول اینکه همیشه از طرف همسرم مورد لطف و محبت بودم و تمام نیاز هایم تامین شده و دوم اینکه مردم هر روز بیشتر از قبل به من لطف دارند ، کلا کودک درونم خیلی فعال هست

ماجرای آشنایی فاطمه معتمد آریا و همسرش

ماجرای اشتباه پزشکی

خانم غفاری 15 سال قبل به دلیل پوسیدگی دندان به یک جوان دندانپزشک که از سوی خانه سینما معرفی شده بود مراجعه کرد.اما تراش غیر اصولی دندان و رسیدن آن به عصب، موجب رویدادهای دیگری چون خونریزی معده را در پی داشت اما مشکل به همینجا ختم نشد.طی این سال ها، غفاری متوجه باز بودن سینوس ها و تخریب کامل دیوارهای سینوسی نیز شد، او در نهایت تحت عمل جراحی قرار گرفت

قضیه برمی گرده به پانزده سال پیش…! در این اوضاع یکی از دندان هایم کرم خوردگی مختصری داشت و من هم وقت رو مغتنم شمردم و به آقای به ظاهر دکتر مراجعه کردم… بگذریم…دکتر محترم مته را در فکم شکاااااند و دَرشَم بست و چهار استامینافون بهم داد که مسمومیت خونی پیدا کردم… درد کم کم به سراغم آمد و ….. و….. و…. در این پانزده سال چهار مرتبه جراحی فک و لثه و بارها پیوند استخوان شدم … استخوان فک و سینوس ها کاملا از بین رفت و بالاخره چند روز پیش تحت عمل جراحی سینوس قرارگرفتم…! که امیدوارم آخر این داستان غم انگیز باشد!!! نتیجه این که لطفا حتی برای کمترین درد به پزشک متخصص و حاذق مراجعه کنید. امروز مرخص شدم…! دوستون دارم و دعایم برای شما عزیزان فقط سلامتیست … سلامتیست…سلامتیست…. انشاالله.»

بهترین نقشی که بازی کردم

یک تئاتری به کارگردانی لیلا برخورداری بازی کردم که نقش یک زن قاجاری را بازی میکردم که برای آن نقش جایزه بهترین بازیگر تئاتر را دریافت کرد

در تلویزیون هم نقش لیلا در سریال شب آفتابی را دوست دارم

تیپ و لباس نوید محمدزاده در جشنواره کن

شروع فعالیت هنری رزیتا غفاری

رزیتا غفاری بازی در تلویزیون را از سال 1374 با بازی در سریال در پناه تو آغاز کرد. این فیلم که یکی از پر بیننده ترین فیلم های آن زمان بود ، به یک شروع قدرتمند برای رزیتا غفاری منجر شد.

هنگامی که خانم غفاری قصد داشت برای شرکت در تست این کاراکتر حاضر شود ، پدرش مخالفت های زیادی با او داشت اما هنگامی که در این سریال قبول شد تا به ایفای نقش بپردازد و توانست به چهره موفق این حرفه تبدیل شود ، موانع و مخالفت ها کمتر شد.

یکی از دلایلی که باعث شد رزیتا بسیار سریع چهره موفق خود را نشان دهد ، همکاری با بازیگران و دست اندرکاران این سریال بود. حمید لبخنده کارگردانی این سریال را بر عهده داشت و ثریا قاسمی ، پارسا پیروزفر ، لعیا زنگنه و حسن پورشیرازی چهره های برجسته آن زمان بودند که در شهرت این بازیگر به خوبی نقش داشتند.

سریال «در پناه تو» را که کار میکردیم من یک روز از دانشگاه برمیگشتم که در اتوبوس یک خانمی من را شناخت و ازم امضا گرفت که خیلی خوشحال شدم

شهرت رزیتا غفاری

بعد از اینکه رزیتا غفاری توانست برای اولین بار در فیلم در پناه تو به خوبی نقش خود را اجرا کند ، برای اولین بار در سینما در فیلم هتل کارتن به کار گردانی سیروس الوند ، در کنار بازیگرانی مانند امین حیایی، فرج نعمتی و بیتا فرهی بازی کرد و توانست تجربه خوبی از همکاری با این بازیگران به دست آورد.

عکس سعید پورصمیمی قبل از انقلاب
رزیتتا غفاری در فیلم هتل کارتن
رزیتتا غفاری در فیلم هتل کارتن

تجربه موفق بازی در سریال در پناه تو منجر به همکاری دیگر رزیتا غفاری با حمید لبخنده در سریال در قلب من شد. او در سال 1376 با سریال در قلب من به تلویزیون بازگشت.این سریال شروعی بود تا چهره اش شناخته تر شود

رزیتا غفاری در کنار بازیگران سریال در قلب من
رزیتا غفاری در کنار بازیگران سریال در قلب من

این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در سریال های متعددی مقابل دوربین رفته و ایفاگر نقش هایی متفاوت بوده است که برخی از آنها ماندگارتر بودند و این بانوی هنرمند با آنها در میان مردم شناخته میشود.

بازی در سریال هایی چون تبریز در مه، عمارت فرنگی، سی امین روز، حانیه، هاتف، در قلب من، روشنتر از خاموشی، همسفر، یکی مثل من، فصل زرد و… از رزیتا غفاری چهره ای نام آشنا در تلویزیون ساخت.

رزیتا غفاری در سریال تبریز در مه
رزیتا غفاری در سریال تبریز در مه
رزیتا غفاری در سریال سی امین روز
رزیتا غفاری در سریال سی امین روز
رزیتا غفاری در سریال حانیه
رزیتا غفاری در سریال حانیه
 رزيتا غفاري در سريال «هاتف »
رزيتا غفاري در سريال «هاتف »
رزیتا غفاری در سال 1388 در سریال روزهای زیبا به کارگردانی جواد افشار به ایفای نقش پرداخت.
داستان این سریال درباره دختر جوانی به اسم سیماست که تحت تاثیر تربیت پدر عارف مسلکش در خانواده ای با این حال و هوا بزرگ شده و برای همین درون و سیرت پاکی دارد تا آنجا که روی اطرافیانش تاثیرات مثبت و غیرقابل انکاری می گذارد اما مسائل جدیدی که پیش می آید، باعث می شود او با خواهرانش دچار اختلاف بشود و با ترک خانه به مددکاری اجتماعی بپردازد.
رزیتا غفاری در سریال روزهای زیبا
رزیتا غفاری در سریال روزهای زیبا
آخرین فعالیت رزیتا غفاری در عرصه بازیگری حضور در فیلم فرشتگان بی بال به کارگردانی امیرحسین عنایتی با محوریت جهاد و ایثار کادر درمان و پرستاران در دوران کرونا بود که از سه شنبه ۱۹ مرداد ماه ١۴٠٠ همزمان با آغاز ماه محرم روی آنتن شبکه پنج سیما رفت.رزیتا غفاری در این فیلم در نقش پرستاری به نام الهام خوش درخشید.
آشا محرابی و رزیتا غفاری در سریال فرشتگان بی بال
آشا محرابی و رزیتا غفاری در سریال فرشتگان بی بال

لیست آثار هنری رزیتا غفاری

در ادامه بیوگرافی رزیتا غفاری بازیگر هاتف باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

بیوگرافی حمید لولایی

آثار سینمایی رزیتا غفاری

بازیگری رزیتا غفاری

  • کلاه سبزها( آرش معیریان – 1399)
  • پشت پرده مه (پرویز شیخ طادی – ۱۳۸۳)
  • آب و آتش (فقط صدا – فریدون جیرانی – ۱۳۷۹)
  • آوازخوان (کاظم معصومی – ۱۳۷۹)
  • یکی بود یکی نبود (ایرج طهماسب – ۱۳۷۸)
  • شوکران (بهروز افخمی – ۱۳۷۷)
  • ساغر (سروس الوند – ۱۳۷۶)
  • هتل کارتن (سیروس الوند – ۱۳۷۵)
رزیتا غفاری و بازیگران فیلم شوکران
رزیتا غفاری و بازیگران فیلم شوکران
رزیتا غفاری در فیلم کلاه سبزها
رزیتا غفاری در فیلم کلاه سبزها

رزیتا غفاری منشی صحنه

  • ساغر (سروس الوند – ۱۳۷۶)
  • هتل کارتن (سیروس الوند – ۱۳۷۵)

مجموعه های تلویزیونی رزیتا غفاری

سالعنوان مجموعهکارگردانتوضیحات
١۴٠٠شب‌های مافیاسعید ابوطالبشبکه نمایش خانگی
١۴٠٠فرشتگان بی بالامیرحسین عنایتیشبکه پنج
١۴٠٠کلبه ای در مهحسن لفافیانشبکه ۳
۱۳۹۶هاتفداریوش یاریشبکه ۲

۱۰ قسمت

پخش در ایام محرم

۱۳۹۵روزهای بهترعلیرضا محمودزادهشبکه ۱

بازی در اپیزود کهنه سرباز

۱۳۹۳حانیهسید جلال دهقانی اشکذریشبکه ۲

۱۳ قسمت

۱۳۹۳دیگریاحمد کاوریشبکه ۳

۵ قسمت

پخش در شب‌های قدر

۱۳۹۲در بند اروندسیامک صرافتشبکه ۳

۷ قسمت

پخش در دهه فجر

۱۳۹۰پیشوازسعید ابراهیمی فرشبکه ۲

۱۱ قسمت

پخش در دهه فجر

۱۳۹۰سی‌امین روزجواد افشارشبکه ۲

۲۷ قسمت

پخش در ماه رمضان

۱۳۸۹تبریز در مهمحمدرضا ورزیشبکه ۱

۲۸ قسمت

۱۳۸۸روزهای زیباجواد افشارشبکه تهران

۳۰ قسمت

۱۳۸۸عمارت فرنگیمحمدرضا ورزیشبکه ۲

۱۴ قسمت

۱۳۸۳سایه آفتابمحمدرضا آهنجشبکه ۳

۲۱ قسمت

۱۳۸۲هنگامهمجید جوانمردشبکه ۱

۲۲ قسمت

۱۳۸۲همسفرانعلی ژکانشبکه ۳

۲۶ قسمت [۳]

۱۳۸۳فصل زردمحمدرضا زهتابیشبکه ۱

۱۳ قسمت

۱۳۸۲یکی مثل منمحسن شاه محمدیشبکه ۱

۳۰ قسمت

پخش در ماه رمضان

۱۳۸۰شب آفتابیقاسم جعفریشبکه ۳

۱۵ قسمت

۱۳۷۹همسفرقاسم جعفریشبکه ۳

۲۶ قسمت

بازیگر مهمان

۱۳۷۸روشنتر از خاموشیحسن فتحیشبکه ۱

۳۵ قسمت

۱۳۷۶در قلب منحمید لبخندهشبکه ۳

۲۳ قسمت

۱۳۷۴در پناه توحمید لبخندهشبکه ۲

۲۶ قسمت

رزیتا غفاری در شب های مافیا
رزیتا غفاری در شب های مافیا

اثر ویدئویی رزیتا غفاری

  • انتقام (ویدئویی، ۱۳۸۰)

تله فیلم رزیتا غفاری

  • من تو او (تله فیلم، ۱۳۸۷)

صفحه اینستاگرام رزیتا غفاری

رزیتا غفاری، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 227 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی رزیتا غفاری و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی رزیتا غفاری و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی رزیتا غفاری ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام رزیتا غفاری @rozitaghaffarii میباشد و 272 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام رزیتا غفاری

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا