اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

سیر تا پیاز زندگی کامبیز دیرباز از ماجرای ازدواج تا شهرت او

در این بخش بیوگرافی کامبیز دیرباز بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی کامبیز دیرباز از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال نابرده رنج به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی و همسرش را میخوانیم و مروری میکنیم بر آثار ماندگار او .امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی کامبیز دیرباز آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

کامبیز دیرباز چند سال سن دارد؟

کامبیز دیرباز زاده ۱۲ شهریور ۱۳۵۴ ‏و۴۶ سال سن دارد.

کامبیز دیرباز مجرد است یا متاهل؟

کامبیز دیرباز متاهل است.

تحصیلات کامبیز دیرباز چقدر است؟

کامبیز دیرباز کارشناسی بازیگری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی دارد.

کامبیز دیرباز فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

کامبیز دیرباز از سال 1376 تاکنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی کامبیز دیرباز

نام اصلیکامبیز دیرباز
تاریخ تولد۱۲ شهریور ۱۳۵۴ ‏(۴۶ سال)
محل تولدتنکابن
محل زندگیتهران
تحصیلاتکارشناسی بازیگری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت۱۳۷۶–تاکنون
وضعیت تاهلمتاهل
فرزندیک دختر به نام نیاز دیرباز
قد183 سانتی متر

بیوگرافی کامبیز دیرباز

بیوگرافی کامبیز دیرباز

در بیوگرافی کامبیز دیرباز میخوانیم: وی متولد 12 شهریور 1354 در تنکابن است.او یک برادر به نام کسرا دارد

عکسی دیدنی از کودکی کامبیز دیرباز
عکسی دیدنی از کودکی کامبیز دیرباز

قد کامبیز دیرباز

در بیوگرافی کامبیز درباز آمده است قد او 183 سانتی متر است.

تحصیلات کامبیز دیرباز

در بیوگرافی کامبیز دیرباز لازم به ذکر است : خانواده دیرباز، در دوره دبیرستان او به تهران می‌آیند تا کامبیز دیرباز در هنرستان مشغول به تحصیل شود.

دیرباز با وجود تحصیل در رشته برق، از همان دوران دبیرستان در فعالیت‌های هنری هنرستان شرکت می‌کند و علاقه‌اش به بازیگری، او را به سمت تحصیل در این رشته سوق می‌دهد.

کامبیز دیرباز در سال 74 وارد رشته بازیگری دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز شد. او در این دوره با چهره‌هایی مثل برزو ارجمند، حسام نواب صفوی، حامد بهداد، عارف لرستانی، حمید گودرزی، علی ابوالحسنی و سپیده نظری‌پور هم کلاس بوده است .

نکات خواندنی بیوگرافی محسن افشانی و ماجرای ازدواج اول و دومش+حواشی اخیر

او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است.

ازدواج و وضعیت تاهل کامبیز دیرباز

بیشترین جستجوها در بیوگرافی کامبیز دیرباز درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

دیرباز در سال 76 و در 22 سالگی ازدواج می‌کند. همسر دیرباز هم دانشگاهی او بوده که در رشته ادبیات نمایشی تحصیل می‌کرده است و مدتی است که به عنوان معلم مشغول به کار است.

همسرم در همان دانشکده ای که درس می خواندم در رشته ادبیات نمایش تحصیل می کرد و الان چند سالی است که ترجیح داده بعنوان معلم مشغول باشد

با وجود اینکه معلمی سخت است چون به این کار علاقه دارد صبورانه تحمل می کند، او همیشه در انتخاب نقش به من مشورت می دهد و حالا از منتقدان سرسخت منم می باشد

خبر ازدواج او با تبریک پژمان جمشیدی رسانه ای شد، ثمره این زندگی یک فرزند دختر بنام نیاز متولد اردیبهشت 93 می باشد: «اسمش را نیاز گذاشتم چون به او نیاز داشتم. او نیاز من بود و تنها چیزی هست که خدا دارد و من ندارم.»

کامبیز دیرباز و همسرش

دختر کامبیز دیرباز

29 اردیبهشت ماه سال 93 بود که کامبیز دیرباز با انتشار عکسی خبر از تولد دخترش نیاز داد و از تولد دخترش به عنوان بهترین هدیه خداوند نام برد.

کامبیز دیرباز علاقه ویژه ای به داشتن فرزند دختر داشت و با تولد دخترش مهم ترین آرزوی زندگی اش برآورده شد و به گفته خودش اگر میدانست که فرزندش دختر است سالها پیش بچه دار میشد.

کامبیز دیرباز و دخترش
کامبیز دیرباز و دخترش

کامبیز دیرباز درباره علاقه عجیبش به داشتن فرزند دختر در برنامه خندوانه گفت:

سخت ترین چیز در زندگی من این بود که میترسیدم بچه ام دختر نباشد و اگر میدانستم که بچه ام دختر است 10 سال زودتر بچه دار میشدم ، من واقعا دوست نداشتم که فرزند پسر داشته باشم و به نظرم دخترها وفادارتر هستند و علاقه ای به بازیگر شدن دخترش نیاز ندارد.

در بیوگرافی کامبیز دیرباز او 29 اردیبهشت ماه سال93 با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش خبر دختر دار شدنش را با هوادارانش در میان گذاشت و در این باره نوشت:

این فرشته کوچولو زیباترین هدیه ای بود که خداوند امروز به من داد.

عکس دو نفره کامبیز دیرباز و دخترش نیاز
عکس دو نفره کامبیز دیرباز و دخترش نیاز

علایق و حقایقی درباره کامبیز دیرباز

در ادامه بیوگرافی کامبیز دیرباز مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

بیوگرافی حامد کمیلی چپ دست

کامبیز دیرباز پرسپولیسی متعصب

در بیوگرافی کامبیز دیرباز بهتر است بدانید: او به کشتی و فوتبال علاقه زیادی دارد و یکی از طرفداران تیم پرسپولیس است.

در اغلب بازی های حساس ورزشی فرقی نمی کند کشتی باشد یا والیبال، فوتبال باشد با فوتسال او اولین هنرمندی است که خود را به استادیوم می رساند

از طرفداران دو آتشه تیم فوتبال پرسپولیس است و با سام درخشانی همکار استقلالی اش به شدت کل کل و کری خوانی دارد

کل کل فوتبالی کامبیز دیرباز و سام درخشانی
کل کل فوتبالی کامبیز دیرباز و سام درخشانی

الگو ندارم

بازیگری برای من یک کار خاص و دوست داشتنی است که سعی کردم از تمام بازیگران یاد بگیریم، اما الگوی خاصی نداشتم و هر فیلمنامه ای که انتخاب کردم خودش برایم الگو می شود

تدریس بازیگری توسط کامبیز دیرباز

طی چند سال اخیر تصمیم گرفتم آموزشگاه بازیگری را در شهر رشت دایر کنم و در طول این مدت بیشتر وقتم را به تدریس می پرداختم.

تجربه تدریس برای من بسیار شیرین و دلنشین بود.

دغدغه کامبیز دیرباز

این روزهای بیشتر از هر چیزی دغدغه ام انسان بودن است

سعی می کنم در شرایطی که فشارهای اقتصادی و ترافیک و … است زود عصبانی نشوم و خونسردی ام را حفظ کنم، چون خانواده 80 میلیونی دارم که کارهای مرا دنبال می کنند

اوقات فراغت کامبیز دیرباز

در اوقات فراغت بیشتر فیلم می بینم ، استراحت میکنم و می‌خوابم. دور بودن از خانواده ام برای سخت اسـت، مخصوصا دور بودن از نیاز «دخترم» برایم واقعا عذاب آور اسـت، نیاز تبدیل بـه انگیزه اي برای ادامه زندگی مـن شده اسـت. رسیدیگی بـه امور خانواده ام همیشه اولویت هاي مـن بوده اسـت.

رنگ چشم جذاب مهدی سلطانی

تاسیس رستوران کامبیز دیرباز

در بیوگرافی کامبیز دیرباز بهتر است بدانید او در مرداد 97 به جمع هنرمندان رستوران دار پیوست، او حالا در جردن تهران، خیابان گلفام صاحب کافه رستوران باس می باشد

شروع فعالیت هنری کامبیز دیرباز

بعد از گرفتن لیسانس در سال 1376 وقتی 22 ساله بود با تئاتر سیاوش خوانی شروع به فعالیت کرد.

کامبیز دیرباز اولین بار در سریال محبوب «آژانس دوستی» و در سال 78 در مقابل دوربین قرار می‌گیرد تا در کنار فردوس کاویانی، حسین پناهی و اصغر همت در این سریال دیده شود. به علاوه این‌که در این سریال او با پژمان بازغی آشنا می‌شود که از بازیگران شناخته شده ایران و از دوستان صمیمی کامبیز دیرباز است.

او سال 78 با فیلم دختران انتظار وارد سینما شد.هرچند این فیلم چندان درخشان نبود و مورد توجه منتقدین و مخاطبین سینما قرار نگرفت اما بازی دیرباز در کنار نام‌هایی مثل نیکی کریمی و پارسا پیروزفر تجربه‌ای مغتنم برای او بود.

این فیلم داستان پسری به نام سام را روایت میکند که برای پرداخت بدهی خود تصمیم میگیرد با دختر دانشجویی به نام روشنک به صورت صوری ازدواج کند تا بتواند از وام ازدواج دانشجویی بهره مند شده و مشکلات خود را حل نماید و…

کامبیز دیرباز در فیلم دختران انتظار
کامبیز دیرباز در فیلم دختران انتظار

دیرباز در سال 81 دومین نقش سینمایی خود را در فیلم ابوالقاسم طالبی یعنی «نغمه» بازی می‌کند که در آن نقش پر رنگ‌تری نسبت به فیلم اولش داشت.

کامبیز دیرباز در فیلم دوئل

همان چند نقش نه چندان پر‌رنگ کامبیز دیرباز در شروع کار حرفه‌ای‌اش کافی بود تا احمدرضا درویش به او برای بازی در فیلم به یاد ماندنی «دوئل» اعتماد کند.

دوئل یکی از گران ترین فیلم های مستقل و از موفق‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران است که در سال 82 ساخته شد که با بردن 9 جایزه اصلی از بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر، در کنار «ابد و یک روز» پر افتخارترین فیلم تمام ادواره جشنواره فیلم فجر شناخته می‌شود.

بازیگران گیاه خوار ایرانی که گوشت نمی خورند کدامند؟

یکی از 9 جایزه‌ای که دوئل در این دوره برنده می‌شود، جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد است که به کامبیز دیرباز تعلق می‌گیرد و نوید ورود استعدادی درخشان را به سینمای ایران می‌دهد.

دیرباز درباره تجربه همکاری با درویش می‌گوید: «من بازیگری را از احمدرضا درویش یاد گرفتم. او همیشه به من می‌گفت که تو باید خودت را مدیریت کنی، مثال می‌زد که بسیاری از رفتارهای اجتماعی جرم نیست اما برای تو که بازیگری بعضی از این کارها، در شرایط خاص جرم است.»
پس از ایفای نقش در این فیلم است که کامبیز دیرباز به چهره‌ای شناخته‌ شده تبدیل می‌شود و پیشنهادهای جدی‌تری را دریافت می‌کند.

کامبیز دیرباز در فیلم دوئل
کامبیز دیرباز در فیلم دوئل

شهرت کامبیز دیرباز با تلویزیون

در سال 1378 با آژانس دوستی در یک نقش فرعی وارد قاب تلویزیون شد و بعد از آن در سریال های متعددی مقابل دوربین رفت.

کامبیز دیرباز در تب سرد

کامبیز دیرباز که در سال 82 و در سایه اعتماد احمدرضا درویش توانست خودی نشان دهد و با کسب سیمرغ بلورین نقش مکمل مرد به نامی آشنا برای اهالی و مخاطبین سینما تبدیل شود و بعد از حضور کوتاه در سریال های آژانس دوستی، همسفر در سال 79 و رستوران خانوادگی در سال 80 به عنوان میهمان، برای اولین حضور جدی خود در تلویزیون با بازی در سریال تب سرد دیده شد و بیش از پیش در بین مردم شناخته شد و طیف‌های گسترده‌تری از مخاطبین با بازی او ارتباط برقرار کردند.

او در کنار بازیگرانی مثل حمید گودرزی و شهاب حسینی در این سریال به ایفای نقش پرداخت و به شهرت زیادی رسید.

این سریال داستان زندگی مردی به نام شهاب را روایت میکند که کارخانه اش در حال ورشکستگی است، شهاب  تصمیم میگیرد با قرض و نزول کارخانه اش را نجات دهد. در آخر از همسر پرستار پسرش مانی که تازه از زندان بیرون آمده کمک میخواهد و همین موضوع دردسرهای زیادی را برای او و خانواده اش بوجود می آورد.

ماجرای ازدواج الهام حمیدی و همسرش چیست؟
کامبیز دیرباز، شهاب حسینی و حمید گودرزی در فیلم تب سرد
کامبیز دیرباز، شهاب حسینی و حمید گودرزی در فیلم تب سرد

او پس از «دوئل» در فیلم نه چندان موفق «گرداب» ساخته حسن هدایت بازی کرد و در پنجمین تجربه سریالش، بازی در پروژه طولانی «در چشم باد» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی را آغاز کرد؛ سریال تاریخی-حماسی‌ای که ساختش پنج سال طول کشید و بین سال‌های 88 و 89 از شبکه یک سیما پخش شد. کامبیز دیرباز در این سریال درخشان یکی از به یاد ماندنی‌ترین نقش‌های خود را ایفا کرد که تا سال‌های سال در خاطر مردم خواهد ماند. این سریال با توجه به استقبال مخاطبین تلویزیون، بارها بازپخش شده است.

تجربه همکاری با ابراهیم حاتمی کیا

آزیتا حاجیان که به عنوان دستیار کارگردان در تولید فیلم «به نام پدر» نقش داشت، کامبیز دیرباز را برای بازی در این فیلم به ابراهیم حاتمی کیا معرفی کرد تا دیرباز یکی از متفاوت‌ترین نقش‌های خود را در این فیلم ایفا کند. «به نام پدر» از موفق‌ترین فیلم‌های حاتمی کیا است که علاوه بر نامزدی در همه بخش‌های مهم، برنده چهار سیمرغ بلورین، از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم می‌شود. بازی کامبیز دیرباز هم در این فیلم به شدت مورد توجه قرار گرفت؛ او با نامزدی جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، باز هم در چند قدمی سیمرغ قرار می‌گیرد اما در این دوره، جایزه این بخش به حمید لولایی رسید.

محبوبیت کامبیز دیرباز با اخراجی ها

تجربه‌های سینمایی کامبیز دیرباز پس از فیلم «به نام پدر»، با دو فیلم «مقلد شیطان» و «سرگیجه» ادامه پیدا می‌کند تا این‌که مهمترین تجربه بازیگری دیرباز، با بازی در پر مخاطب‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران رقم می‌خورد.

عکسی از کامبیز دیرباز در سکانسی از فیلم مقلد شیطان
عکسی از کامبیز دیرباز در سکانسی از فیلم مقلد شیطان

هرچند اخراجی‌ها به دلیل حواشی مربوط به کارگردانش در میان منتقدین و جشنواره‌ها بایکوت شد؛ اما استقبال بی سابقه مردم موجب شد که عوامل این فیلم به محبوبیت ویژه‌ای در بین مردم برسند. کامبیز دیرباز هم از این قاعده مستثنا نبود و به عنوان بازیگر نقش اول این فیلم، بیش از پیش مورد اقبال و توجه قرار گرفت. بازی در نقش ماندگار «مجید سوزوکی»، دیرباز را به اوج شهرت رساند تا جایی که با گذشت سال‌ها، هنوز هم بسیاری او را با همین نام می‌شناسند و در کوچه و خیابان هم به همین نام صدایش می‌زنند. دیرباز درباره تجربه بازی در این نقش می‌گوید: «مجید سوزوکی کاراکتری است که آقای ده‌نمکی او را دیده و یک کاراکتر واقعی است. آقای ده‌نمکی عکس او را به من نشان داد و خاطرات مختلفی از او برایم تعریف کرد که شناخت من از این کاراکتر را بیشتر می‌کرد.»

مسابقه همزاد من با اجرا یوسف تیموری در نمایش خانگی

داستان فیلم درباره مجید یکی از اراذل جنوب تهران است که عاشق دختر پیرمرد عارفی به نام میرزا میشود، شرط میرزا برای رضایت دادن به ازدواج مجید با دخترش سر به راه شدن اوست. مجید برای به دست آوردن دل میرزا تصمیم میگیرد به همراه دوستانش به جبهه برود و ماجراهای با مزه زیادی در آنجا برایشان اتفاق می افتد که داستان فیلم را بسیار جذاب میکند.

عکسی از کامبیز دیرباز و نیوشا ضیغمی در فیلم اخراجیها
عکسی از کامبیز دیرباز و نیوشا ضیغمی در فیلم اخراجیها

ادامه فعالیت کامبیز دیرباز در سینما : حمله دوباره به سیمرغ

کامبیز دیرباز پس از اخراجی‌ها پرکارتر از همیشه می‌شود. او در سال 86 در مقابل دوربین سامان مقدم برای سریال مناسبتی «پریدخت» قرار می‌گیرد و همبازی لیلا حاتمی، داریوش ارجمند و علی مصفا می‌شود.
سال 87 هم از پر کارترین سال‌های سینمایی کامبیز دیرباز است؛ او چهار فیلم سینمایی از جمله «کلبه»، «یک گزارش واقعی»، «انعکاس» و «عیار 14» را در این سال کار می‌کند که از این بین، بازی او در فیلم «عیار 14» از بهترین نقش‌آفرینی‌‎های سینمایی اوست. دیرباز برای بازی در این فیلم برای سومین بار در دوره بیست و هفتم جشنواره فیلم فجر، کاندید جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد می‌شود؛ اما باز هم دستش از دومین سیمرغ کوتاه می‌ماند. هرچند در آن سال بسیاری از منتقدین این جایزه را حق دیرباز می‌دانستند و بازی او در «عیار 14» را بهترین بازی سینمایی‌اش.

بازی کامبیز دیرباز در فیلم یک گزارش واقعی
بازی کامبیز دیرباز در فیلم یک گزارش واقعی
هنرنمایی آقای دیرباز در فیلم سینمایی انعکاس
هنرنمایی آقای دیرباز در فیلم سینمایی انعکاس

گزیده‌کاری کامبیز دیرباز در سینما، نقش‌های به یاد ماندنی در تلویزیون

کامبیز دیرباز پس از سال پرکار سینمایی‌اش یعنی سال 87، بسیار گزیده‌کار شد و بین سال‌های 87 تا 95 تنها در 6 فیلم سینمایی حضور پیدا کرد، یعنی سالی کمتر از یک فیلم. او در این سال‌ها در فیلم‌های سینمایی «شرط اول»، «قفس طلایی»، «شاباش»، «خاکستر و برف»، «ساکن طبقه وسط» و «ماه گرفتگی» حضور پیدا کرد و عمده تمرکز خود را روی سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی گذاشت.

معرفی و زمان پخش سریال بازنده با هنرنمایی علیرضا کمالی و پیمان قاسم خانی
 کامبیز دیرباز نمایی از فیلم ماه گرفتگی
کامبیز دیرباز نمایی از فیلم ماه گرفتگی

دیرباز که در دهه اول فعالیت خود در چند سریال ایفای نقش کرده بود، از اواخر دهه 80 در نقش‌های پر رنگ‌تری حضور پیدا کرد. او علاوه بر بازی در پنج فیلم تلویزیونی در این سال‌ها، حضور پر رنگی هم در سریال‌های تلویزیونی داشت. نقش او در سریال «در چشم باد» بسیار مورد توجه مخاطبین قرار گرفت و بعد از آن بازی متفاوت او در سریال «نابرده رنج» به کارگردانی علیرضا بذرافشان به خوبی دیده شد.

گریم کامبیز دیرباز در نمایی از سریال در چشم باد
گریم کامبیز دیرباز در نمایی از سریال در چشم باد

در بیوگرافی کامبیز دیرباز از دیگر سریال‌های این سال‌ها که بازی او در آن‌ها دیده شد می‌توان به «میکائیل»، «پشت بام تهران» و «زیر پای مادر» اشاره کرد.

وقتی پیشنهاد بازی در سریال میکائیل مطرح شد، خودم هم تعجب کردم. اما وقتی توضیحات سعید نعمت ا… نویسنده این کار و سیروس مقدم را در این مورد شنیدم متوجه شدم که چرا من را برای این نقش انتخاب کردند. جنس پلیس بودن «میکائیل» با پلیس هایی که ما تاکنون در تلویزیون دیده بودیم کاملا متفاوت بود. او قانون را با همه وجودش درک کرده و سعی دارد آن را به شیوه و ادبیات خودش اجرا کند و هرجا هم که لازم باشد صابون ریسک را به تنش می مالد. همچنین در مقابل اتفاقات یک تنه قرار می گیرد و عدالت را برقرار می کند.

کامبیز دیرباز در سریال میکائیل
کامبیز دیرباز در سریال میکائیل

بازی کامبیز دیرباز در سریال شرایط خاص

شرایط خاص عنوان یکی از تازه ترین مجموعه های تلویزیونی کامبیز دیرباز است که در سال 1397 توسط وحید امیرخانی ساخته و در سال 1398 از شبکه سوم سیما پخش شد. کامبیز دیرباز در این سریال با بازیگرانی مثل سیروس گرجستانی، بهرام افشاری، مریم سعادت و شهره سلطانی همبازی بود.

این سریال یک کمدی قصه گوی موقعیت است که بخشی از این موقعیت با جابجایی شخصیت در طول داستان رخ می دهد. این مجموعه نگاهی گذرا به دفاع مقدس دارد و مضامین اجتماعی با زبانی طنز در آن طرح می شود.
کامبیز دیرباز و بهرام افشاری در سکانسی از فیم شرایط خاص
کامبیز دیرباز و بهرام افشاری در سکانسی از فیم شرایط خاص

شما در حال مطالعه بیوگرافی کامبیز دیرباز در بازیگرآنلاین هستید.برای اطلاعات بیشتر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

ماجرای جالب و خواندنی بازیگر شدن حسین مهری

بازی کامبیز دیرباز در سریال گاندو

کامبیز دیرباز در یکی دیگر از تجربه های تلویزیونی اش در سریال گاندو مقابل دوربین رفت.

این سریال در سال 1397 به سفارش نهادهای امنیتی کشور توسط جواد افشار کارگردان معروف سینما ساخته شد. سکانس هایی از این مجموعه در کشور چین و ترکیه فیلمبرداری شده است، محمدرضا شریفی نیا، لیلا اوتادی و داریوش فرهنگ از دیگر بازیگران این سریال پر بازیگر میباشند. گاندو یک سریال ضد جاسوسی است که بر اساس مستندات و وقایع تاریخی که در کشور روی داد ساخته شده است. این سریال یکی از سریال های اکشن پر هزینه و پر زحمتی است که داستان آن بر اساس واقعیت میباشد.

کامبیز دیرباز در نمایی از سریال گاندو
کامبیز دیرباز در نمایی از سریال گاندو

در بیوگرافی کامبیز دیرباز با توجه به تنوع بازی‌ و همچنین چهره مناسبش، قابلیت ایفای نقش‌های مختلفی را دارد که به کار او در سریال‌ها و فیلم‌های مختلف کمک می‌کند. دیرباز با این‌که بهروز وثوقی را اسطوره خود می‌داند، هیچ الگویی برای کار خود ندارد. او درباره بازیگری می‌گوید: «به نظرم فقط بیست درصد کار بازیگری حس است و بقیه آن تکنیک است. بنا بر این در تمام مدتی که بازی می‌کنم باید حواسم باشد که بازیگر هستم و دارم نقشی را که به من محول شده بازی می‌کنم، با توجه به همین مسئله به محض این‌که آخرین پلان یک کاراکتر را بازی می‌کنم، آن را از خودم دور می‌کنم تا درگیرش نشوم.»

لیست آثار هنری کامبیز دیرباز

در ادامه بیوگرافی کامبیز دیرباز بازیگر آقازاده باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

چرا روشنک گرامی از شهرت میترسد؟

آثار سینمایی کامبیز دیرباز

سالفیلمنقشکارگردانتوضیحات
۱۳۷۸دختران انتظارحسامیرحمان رضایی
۱۳۸۰نغمهابوالقاسم طالبی
۱۳۸۲دوئلاحمدرضا درویشبرنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر
۱۳۸۳گردابحسن هدایتبه همراه لاله اسکندری
۱۳۸۴به نام پدرابراهیم حاتمی‌کیانامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر
۱۳۸۵مقلد شیطانافشین صادقی
۱۳۸۵سرگیجهمحمد زرین‌دستدر تاریخ ۲۱ شهریور ۱۳۸۶ اکران شد
۱۳۸۵اخراجی‌هامجید سوزوکیمسعود ده‌نمکیپر فروش‌ترین فیلم سال ۱۳۸۵
۱۳۸۷یک گزارش واقعیداریوش فرهنگ
۱۳۸۷کلبهجواد افشار
۱۳۸۷عیار ۱۴پرویز شهبازینامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر
۱۳۸۷انعکاسرضا کریمی
۱۳۸۸شرط اولمسعود اطیابی
۱۳۸۹قفس طلاییمحمد زرین‌دستعنوان بندی نیامده
۱۳۹۱شاباشحامد کلاهداری
۱۳۹۱خاکستر و برفروح‌الله سهرابی
۱۳۹٣ساکن طبقه وسطشهاب حسینی
۱۳۹۳یک خواب راحتآرش قادری
۱۳۹۵ماه‌گرفتگیمسعود اطیابی
۱۳۹۶سوءتفاهماحمدرضا معتمدیدر سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده است.
۱۳۹۶جنونکامران قدکچیان
۱۳۹۷تخته گازستار چلنگرمحمد آهنگرانیبه همراه سام درخشانی
۱۳۹۷آیندهامیر پورکیان
۱۳۹۸خروجابراهیم حاتمی کیا
١٣٩٩تک تیراندازعلی غفاری
۱۴۰۰۲۸۸۸کیوان علی‌محمدی و علی‌اکبر حیدری
کامبیز دیرباز و مریلا زارعی در فیلم سوء تفاهم
کامبیز دیرباز و مریلا زارعی در فیلم سوء تفاهم
کامبیز دیرباز، داریوش فرهنگ و لیلا اوتادی در فیلم سینمایی تخته گاز
کامبیز دیرباز، داریوش فرهنگ و لیلا اوتادی در فیلم سینمایی تخته گاز
بازی کامبیز دیرباز در فیلم سینمایی آینده
بازی کامبیز دیرباز در فیلم سینمایی آینده
فرامرز قریبیان و کامبیز دیرباز در فیلم خروج
فرامرز قریبیان و کامبیز دیرباز در فیلم خروج
عکسی از کامبیز دیرباز در فیلم تک تیرانداز
عکسی از کامبیز دیرباز در فیلم تک تیرانداز

فیلم‌های ویدئویی و تلویزیونی کامبیز دیرباز

سالفیلمنقشکارگردانتوضیحات
۱۳۸۸کیلومتر ۱۴ (اپیزود اول)جواد افشار
۱۳۸۸کیلومتر ۱۴ (اپیزود دوم)آرش قادری
۱۳۸۸بی کسیآرش قادری
۱۳۸۹سر سپردهبهمن گودرزی
۱۳۹۱قصه خاطرهمحمد باقرآبادی
۱۳۹۲شام ایرانیمحمد شایسته۴ اپیزود
۱۳۹۷۱۳ شمالیکامبیز دیربازعلیرضا امینی
۱۳۹۷رالی ایرانی ۲آرش معیریان
۱۳۹۹آقازادهشهنامبهرنگ توفیقی
۱۴۰۰شب‌های مافیاکامبیز دیربازسعید ابوطالب
نگاهی به فیلم «آغوش باز» عاشقانه ی تازه ای از بهروز شعیبی
کامبیز دیرباز در سریال آقازاده
کامبیز دیرباز در سریال آقازاده

مجموعه های تلویزیونی کامبیز دیرباز

سالفیلمنقشکارگردانتوضیحات
۱۳۷۸آژانس دوستیکارگردانی گروهیشبکه ۱
۱۳۷۹همسفرقاسم جعفریشبکه ۳
۱۳۸۰رستوران خانوادگیحسین سهیلی زادهاپیزودهای دام و ستاره -شبکه ۵
۱۳۸۳تب سردپیمانعلیرضا افخمیشبکه ۳
۱۳۸۴–۱۳۸۹در چشم بادنادر ایرانیمسعود جعفری جوزانیشبکه ۱
۱۳۸۸–۱۳۸۹نابرده رنجاسد پنبهعلیرضا بذرافشانشبکه ۳
۱۳۸۶پریدختنصرتسامان مقدمشبکه ۲
۱۳۹۱تهران پلاک ۱مهدی مظلومیشبکه ۵
۱۳۹۲بوی بارانهاتف ملکانحسین تبریزیشبکه ۲
۱۳۹۳کیفرجهانحسین تبریزیشبکه ۲
۱۳۹۴آقا و خانم سنگیسعید سنگیشاهد احمدلوطنز خانوادگی
میکائیلمیکائیل موحدسیروس مقدمپلیسی – شبکه ۱
پشت بام تهرانغیاث صفابهرنگ توفیقیشبکه ۱
۱۳۹۵–۹۶زیر پای مادرخلیل دشتیبهرنگ توفیقیدرام (رمضان ۹۶)شبکه ۱
۱۳۹٨شرایط خاصآصف مهرمنش / محمدحسین علیانیوحید امیرخانیکمدی – شبکه ۳
دست فرمونمجریمسابقه – شبکه نسیم
گاندومحسنجواد افشارپلیسی معمایی – شبکه ۳

تئاترهای کامبیز دیرباز

  • ماربازی (۱۳۹۸)
  • شهید محمد جهان آرا (سومین حلقه از تریلوژی پرتره نگاری‌های جنگ) (۱۳۹۶)
  • یک زن یک مرد (۱۳۸۶)
  • سیاوش خوانی (۱۳۷۸)

صفحه اینستاگرام کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 223 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی کامبیز دیرباز و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی کامبیز دیرباز و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی کامبیز دیرباز ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام کامبیز دیرباز @dirbaz_kambiz میباشد و 3میلیون و800 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام کامبیز دیرباز

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا