اخبار دیگران

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی آنلاین 24 ساعته با بهترین مشاوران خانواده همه در سامانه مشاوره آنلاین گوش شنوا که میتواند به شما کمک کند برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

که به عنوان مشاوره آنلاین نیز شناخته می شود، نوعی درمان است که از ارتباطات راه دور برای ارائه خدمات سلامت روان استفاده می کند.

این خدمات توسط یک متخصص دارای مجوز هدایت می شوند، درست مانند رویکرد سنتی مشاوره حضوری.

یکی از تفاوت های اصلی این است که این خدمات معمولاً به صورت آنلاین از طریق تلفن یا کنفرانس ویدیویی انجام می شود.

 

اگر به دنبال کمک یا راهنمایی برای حل یک مشکل سلامت روان یا یکی دیگر از مسائل مهم زندگی هستید، مشاوره تلفنی یک گزینه مشاوره مناسب است.

ممکن است تصمیم بگیرید که از رویکرد سنتی درمان چشم‌پوشی کنید، زیرا از رفت و آمد خسته شده‌اید، نمی‌توانید وارد مطب شوید، یا صرفاً به دنبال یک جایگزین راحت‌تر هستید.

در هر صورت، مشاوره خانواده تلفنی راه حلی ارائه می دهد و دریافت کمک روانشناسی را آسان می کند.

 

مشاوره تلفنی چیست؟

مشاوره تلفنی شما را قادر می سازد تا با مشاور، درمانگر یا روانشناس خود از طریق مجازی ملاقات کنید—اغلب این جلسات از طریق تلفن یا چت تصویری برگزار می شود.

شماره مشاوره خانواده تلفنی

بسیاری از مردم شروع به چشم پوشی از مشاوره حضوری کرده و این گزینه های آنلاین را بررسی می کنند، زیرا آنها نهایت راحتی و راحتی را ارائه می دهند.

 

مشاوره تلفنی عدم اطمینان و ناامیدی را از معادله حذف می کند. لازم نیست نگران نشستن در ترافیک در طول رفت و آمد باشید یا با عجله از در خارج شوید تا به موقع به جلسه خود برسید.

چه بازیگرانی خواننده و آهنگ ساز هستن؟

تا زمانی که سرویس یا اتصال به اینترنت و یک دستگاه قابل اعتماد (مانند رایانه، تلفن یا تبلت) دارید، می توانید از هر جایی که صلاح می دانید در قرار خود شرکت کنید.

اگر از روی کاناپه، پیشخوان آشپزخانه یا حتی از روی تخت احساس راحتی می کنید، همه ما طرفدار آن هستیم. این برای بسیاری جذاب است، اما می تواند به ویژه برای افرادی که…

 

نمی توانید متعهد شوید که برای جلسات منظم به دفتر مشاوره محلی سفر کنید

نمی توانند خانه خود را برای شرکت در مشاوره حضوری ترک کنند (شاید به دلیل ناتوانی جسمی یا ذهنی)

بهترین مشاوره خانواده تلفنی

نتوانستم مشاور مناسب را در این نزدیکی پیدا کنم

اگر به دنبال مشاوره تلفنی هستید یا به طور تصادفی با آن برخورد کرده اید و به نظر می رسد گزینه خوبی برای شما باشد، بدانید که ارائه دهندگان گوش شنوا می توانند مشاوره روانشناسی رایگان تلفنی را از طریق تلفن یا ویدیو به شما ارائه دهند.

 

مشاوره تلفنی چگونه کار می کند؟

اگر به دنبال خدمات آنلاین سلامت روان برای کمک فردی هستید یا به دنبال مشاوره آنلاین ازدواج و زوج درمانی هستید، مشاوره تلفنی در سامانه هوشمند گوش شنوا می تواند به شما کمک کند.

شما می توانید انتخاب کنید که با کدام سرویس احساس راحتی بیشتری می کنید، مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری. هر دو خدمات ارزشمندی هستند و به سادگی به اولویت یا دسترسی شخصی بستگی دارد. بیایید نگاهی دقیق‌تر به هر دو گزینه بیندازیم، همچنین اینکه کدام گزینه برای شما مناسب است:

بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال

 

مشاوره تلفنی چیست؟ مشاوره تلفنی به معنای ملاقات تلفنی با درمانگرتان است. آنها در زمان جلسه با شما تماس خواهند گرفت.

به همین سادگی. برای شروع کار با این گزینه مشاوره تلفنی، به سادگی نیاز به دسترسی به تلفن، خدمات قابل اعتماد و فضایی راحت برای چت دارید!

مشاوره تصویری چیست؟ مشاوره تصویری شکل دیگری از مشاوره تلفنی است که شامل ملاقات با مشاور شما در یک کنفرانس ویدئویی است.

آنها یک پیوند ویدیویی امن را از قبل برای شما ارسال می کنند، که در زمان قرار ملاقات روی آن کلیک می کنید تا به جلسه خود بپیوندید.

اگر به مشاوره ویدیویی علاقه دارید، باید به رایانه یا دستگاه هوشمند دیگری، اینترنت قابل اعتماد و دوباره فضایی راحت برای چت کردن با مشاور خود دسترسی داشته باشید.

مشاور روانشناسی خانواده 24 ساعته

کدام گزینه مشاوره تلفنی برای من مناسب است؟ همانطور که قبلا ذکر کردیم، این به ترجیحات شخصی بستگی دارد.

گفتنی است، اگر از تعامل حضوری که در مشاوره حضوری دریافت می‌کنید لذت می‌برید، ممکن است ارزش کاوش در مشاوره ویدیویی را داشته باشد.

از سوی دیگر، مشاوره کودک رایگان اگر ترجیح می‌دهید هیچ تعاملی رو در رو نداشته باشید، احتمالاً مشاوره تلفنی در سر راه شماست.

اینجا در گوش شنوا، ما یک تیم اختصاصی از متخصصان، از مشاور گرفته تا درمانگر گرفته تا روانشناس و مربی زندگی داریم، که همگی می توانند در مشاوره تلفنی به شما کمک کنند.

یا اگر می‌خواهید به مشاوره حضوری پایبند باشید، ما نیز می‌توانیم این نیاز را برطرف کنیم. ما هر طور که بتوانیم از شما پذیرایی می کنیم تا خدمات بهداشت روانی مورد نظرتان را به شما ارائه دهیم.

قیمت شیشه سکوریت | محاسبه قیمت شیشه سکوریت 1400

 

مزایای مشاوره تلفنی چیست؟

 

مزایای مشاوره تلفنی

مشاوره تلفنی دسترسی را بهبود می بخشد: مشاوره تلفنی یا مشاوره آنلاین، شما را قادر می سازد با یک متخصص سلامت روان از خانه کار کنید. این دسترسی را بهبود می بخشد.

متأسفانه، برخی از مردم برای یافتن خدمات بهداشت روانی در نزدیکی خود تلاش می کنند که مطابق با نیازهای آنها باشد.

اما به لطف مشاوره رایگان خانواده تلفنی ، این افراد محدود به کار با یک ارائه دهنده در مجاورت خود نیستند. آنها می توانند با هر مشاور یا درمانگری که در ایالت آنها مجوز دارد کار کنند.

مشاوره تلفنی راحت است: مشاوره خانواده رایگان تلفنی فقط برای کسانی نیست که نمی توانند خدمات بهداشت روانی مناسب را در این نزدیکی پیدا کنند.

همچنین برای کسانی است که به دنبال یک رویکرد راحت تر و راحت تر برای مشاوره هستند.

همانطور که قبلاً به آن اشاره کردیم، در مشاوره تلفنی، می توانید از هر کجا که صلاح می دانید در جلسه خود شرکت کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا