اخبار دیگران

ترفند های اینستاگرام برای افزایش تعامل کاربران ( آپدیت)

برای موفق شدن در اینستاگرام بایستی اطلاعات اینستاگرامی خود را ارتقا دهید! اگر جزء کابران قدیمی اینستاگرام باشید احتمالاً با اصول اولیه اینستاگرام را به خوبی آشنا هستید. اما برای  کسب محبوبیت در فضای اینستاگرام بایستی دیده شوید؛ از این رو بهتر است با استفاده از تکنیک ها و ترفندهای اینستاگرام تعامل پست و استوری های خود را افزایش دهید.
توجه کنید اولین قدم برای دیده شدن در اینستاگرام، تولید محتوای تک و جذاب می باشد. شما می توانید با استفاده از ترفندهای جالب اینستاگرام و بکارگیری افکت های جدید به شکلی متفاوت و جذاب دیده شوید. به طور کلی اگر می خواهید توجه کاربران اینستاگرامی به کسب و کار خود جلب کنید و روز به روز فالوورهایتان افزایش پیدا کند و به یک درآمد کلان برسید بهتر است ترفندهای جذاب و جدید اینستاگرام را دنبال کنید.
در این مقاله قصد داریم با آموزش صفر تا صد ترفندهای اینستاگرام، شما را به ادمین حرفه ای در اینستاگرام تبدیل کنیم تا بتوانید در این پلتفرم خیلی قدرتمند حرفی برای زدن داشته باشید.

معرفی  انواع ترفندهای اینستاگرام

اینستاگرام  یک ابزار دیجیتال مارکتینگ قدرتمندی است که می تواند شما را با میلیون ها مشتری بالقوه مرتبط کند. شما نیز به کمک همین ترفندهای جذاب اینستاگرام می توانید کسب و کار خود را در اینستاگرام توسعه دهید و بازخورد مشتریان را مدیریت کنید. ما در این مقاله سعی داریم جذاب ترین روش های رسیدن به درآمد دلخواه را در اختیار شما قرار دهیم ، در صورتی نیاز به مشاوره با کارشناسان مجرب دیجی فالوور برای جذب فالوور های بیشتر تماس بگیرید.

آزمایش خون چگونه و به چه منظور انجام می شود؟

ترفندهای نوشتاری اینستاگرام
ترفند های اینستاگرام برای افزایش فالوور
ترفند های استوری اینستاگرام

ترفند های نوشتاری اینستاگرام

برای حرفه ای شدن در اینستاگرام، در ابتدا بایستی ترفندهای نوشتاری اینستاگرام را بلد باشید!  اینستاگرام یک پلتفرم بصری است و ما صرفاً به هنگام نوشتن یک کپشن از محتوای متنی استفاده می کنیم. همانطور که میدانید محتوا یکی از مهمترین ابزار ها در دنیای اینترنت به شمار می رود؛ از این رو برای دیده شدن در این پلتفرم محبوب باید نحوه نوشتن کپشن جذاب و حرفه ای را یاد بگیرید.

کپشن نویسی در اینستاگرام یک فرصت کلیدی برای افزایش تعامل پست های شما می باشد. اگر فکر می کنید کسی کپشن های شما را نمی خواند باید بگویم کاملاً در اشتباه هستید، نوشتن یک کپشن حرفه ای سبب افزایش تعامل پست های شما، افزایش فالوور، افزایش ترافیک وب سایت و رسیدم به درآمد بالا را به همراه دارد.

نوشتن کپشن جذاب در اینستاگرام

نوشتن کپشن های جذاب و متقاعد کننده باعث افزایش تعامل مخاطبان با پست های شما می گردد. همانطور که می دانید نوشتن کپشن برای الگوریتم اینستاگرام بسیار مهم است و کپشن یکی از فاکتورهایی است که الگوریتم اینستاگرام برای نمایش پست های شما در نظر می گیرد.
برای افزایش میزان تعاملات پست های یک اکانت و دیده شدن در اینستاگرام، صرفاً داشتن فالوورهای زیاد کافی نیست؛ شما باید ترفندهای نوشتاری اینستاگرام را در نوشتن کپشن های جذاب یاد بگیرید

.

نکات مهم برای نوشتن کپشن در اینستاگرام

در کپشن نویسی، قبل از هر چیزی باید اهداف تجاری و استراتژی های بازاریابی خود را به صورت یک چک لیست تهیه کنید. این چک لیست دستورالعمل و راهنمای شما در نوشتن کپشن خواهد بود. به عنوان مثال اگر منظور شما از کپش نوشتن، اطلاع رسانی در مورد برند و یا محصولات تان است، بایستی افزایش تعداد فالوور و یا افزایش ترافیک وب سایت را مورد هدف قرار دهید.

11 عامل حیاتی تاثیرگذار بر قیمت دستگاه حضور و غیاب

در ادامه چند ترفند و نکته مهم برای نوشتن کپشن در اینستاگرام رو معرفی می کنیم که به شما در نوشتن یک محتوای عالی و بی نظیر کمک کند.

در کپشن نویسی خلاقیت داشته باشید

یکی از ترفند های مهم اینستاگرام نوشتن جملات سوالی یا چالشی در ابتدای کپشن است؛ مخاطب با خواندن یک یا دو خط اول کپشن یک پست تصمیم به خواندن ادامه کپشن می گیرد و یا آن را به سمت پایین اسکرول می کند.
چند خط اول کپشن ها برای الگوریتم اینستاگرام بسیار حائز اهمیت است و یک فرصت برای دیده شدن پست های شما در اینستاگرام می باشد؛ از این رو در کپشن نویسی بایستی خلاقیت به خرج دهید تا مخاطبان شما بر روی پست و استوری های اکانت شما مکث کنند.
از هشتگ های متنوع و مرتبط کمک بگیرید.
با هشتگ گذاری مناسب، می توانید دسترسی افراد مختلف به پست های خود را افزایش دهید و مخاطبان هدف  و علاقه مند به برند خود را در اینستاگرام بیابید.
همچنین سعی کنید در پست های خود از هشتگ های متنوع استفاده کنید تا بتوانید به کاربران بیشتری دسترسی داشته باشید؛ از هشتگ های ترکیبی مانند   هشتگ های برند، هشتگ های فصلی، هشتگ های مکانی یا مبتنی بر علاقه مخاطبان خود  را بکار گیرید.
ایجاد کال تو اکشن CTA در کپشن
دعوت به انجام یک عمل در کپشن یک تکنیک عالی برای افزایش تعامل با مخاطبان می باشد. هدف شما از ایجاد  CTA  افزایش فالوور و در نتیجه فروش بیشتر است، از این رو  باید با کپشن نویسی خلاقانه بتوانید کاربر رو ترغیب به انجام کاری کنید.
کپشن نویسی یکی از نکات قوت شما در اینستاگرام می‌ باشد. پس سعی کنید با آموزش ترفند های نوشتن کپشن در اینستاگرام بتوانید فالورهای بیشتر را جذب کنید.

فصل دوم سریال یاغی کی منتشر می شود و چند قسمت دارد + توضیحات

ترفند های اینستاگرام برای افزایش فالوور

امروزه افزایش فالوورهای اکانت اینستاگرامی برای اکثریت کاربران اینستاگرام به یک چالش تبدیل شده است. شما هم میتوانید با جذب تعداد فالوور بیشتر، اکانت تجاری خود را  به یکی از اکانت های موفق و پرطرفدار در اینستاگرام تبدیل کنید. در ادامه مقاله می خواهیم با ارائه چند راه حل ساده به رشد فالوورهای پیج شما کمکی کرده باشیم.
به نظر شما چرا از بین هزاران اکانتی که در اینستاگرام فعالیت می کنند، تعداد بسیار کمی توانسته اند با جذب فالوور در مدت زمان کمی فروش خود را افزایش دهند! بیایید برخی ترفند های اینستاگرام برای افزایش فالوور را بررسی کنیم.
انتخاب زمان مناسب برای ارسال پست در اینستاگرام
پیدا کردن بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام، یکی از مهم ترین ترفند های اینستاگرام می باشد؛ شما باید زمانی که حداکثر تعامل از قبیل لایک و کامنت را برای پست ها ایجاد می کند را بیابید.  واقعیت امر این است که هیچ راه حل قطعی و تضمینی برای انتخاب بهترین زمان اشتراک گذاری پست در اینستاگرام وجود ندارد و صرفاً با آزمون و خطا می توانید زمان آنلاین شدن فالوورهای خود را تخمین بزنید. در به روز رسانی های اخیر با استفاده از قابلیت Later Best Time to Post ، به عنوان ساده ترین و کارآمد ترین ابزار می توانید زمان های مناسب برای دریافت تعامل بیشتر را حدس بزنید.
به کمک این قابلیت میتوانید هفت تا از بهترین زمان های اشتراک گذاری پست را بر اساس بهترین عملکرد فالوور هایمان طی یک ماه گذشته را محاسبه کنید. در واقع این ابزار ۷ گزینه از زمان مناسب برای دریافت تعامل بیشتر را پیش بینی می کند.
تهیه یک لیست از هشتگ های تاثیرگذار


طبق آمار و تحقیقات بدست آمده، پست هایی که در نوشتن کپشن آن ها از هشتگ گذاری استفاده شده، ۱۲.۶ درصد بیشتر از پست های بدون هشتگ مورد بازدید قرار گرفته اند. از این رو هشتگ گذاری را باید به عنوان یک استراتژی قوی جهت دریافت تعامل بیشتر در نظر گرفت و در انتخاب هشتگ های هر پست یک سیاست خاصی را دنبال کنید.
همانطور که در بخش ترفند های نوشتاری اینستاگرام برای کپشن نویسی ذکر شد، می توانید از هشتگ های اختصاصی یا ترکیبی با توجه به محتوای پست خود استفاده کنید. الگوریتم اینستاگرام ترفندهای خاصی را برای هشتگ گذاری در نظر گرفته است، از جمله قابلیت Later Saved Captions را می توان نام برد که به کمک آن می توانید لیست و فهرست کارآمد ترین هشتگ ها را انتخاب کنید.
برای این کار کافی است ابتدا کپشن رو بنویسید بعد روی Saved Caption کلیک کنید تا لیست هشتگ های مناسب پست  مربوطه برای شما نمایش داده شود. این هشتگ های را می توانید هم در کپشن و هم در اولین کامنت استفاده کنید.
ترفند های استوری اینستاگرام
استوری اینستاگرام یکی از شگفت انگیزترین قابلیت های جذب مخاطبین هدف می باشد. پیشنهاد می کنیم برای موفق عمل کردن در تولید محتوای استوری، از برندها و اینفلوئسرها ایده بگیرید؛ توجه کنید هرگز محتوای آن ها کپی نکنید زیرا کپی برداری محبوبیت برند شما را زیر سؤال می برد.
در ادامه مقاله چند ترفند استوری اینستاگرام که باعث افزایش آگاهی مخاطبین از برند شما می گردد را معرفی می کنیم. به شما اطمینان میدهم بعد از پیاده سازی این ترفند ها، می توانید با تولید محتوای استوری اینستاگرام میزان تعامل اکانت خود را افزایش دهید.

 

طراحی یک قالب زیبا و یا استفاده از قالب های آماده

قبل از هر چیزی لازم است بدانید که برای ایجاد یک استوری بسیار جذاب،  نیاز نیست شما حتماً یک طراح فوق حرفه ای باشید.  برنامه های رایگان و یا پولی زیادی برای طراحی قالب های استوری حرفه ای وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید.  برنامه هایی مثل Canva Spark Post و … دارای تعداد زیادی قالب های قابل ویرایش هستند که می توانید به راحتی آن ها را دانلود و استفاده کنید.
کافی است کمی وقت بگذارید و یک قالب حرفه ای و ثابت برای برند تان انتخاب کنید و سپس رنگ ها و فونت هارو بنا به سلیقه خود تغییر بدید. در انتخاب قالب توجه کنید که رنگ و فونت آن چشم کاربر را خسته نکند و دنبال کردن استوری شما برای او جذاب باشد.
ترفند داستان سرایی را در استوری اینستاگرام بکار بگیرید.

برای جلب توجه فالورهایتان در استوری های خود داستان سرایی کنید؛ با استفاده از ترفند داستان سرایی می توانید مخاطبان را مشتاق به دنبال کردن استوری های خود کنید. توجه کنید باید داستانی سرایی شما واقعی باید به طوری که مخاطب شما را باور کرده و در طول این داستان شما را همراهی کند.

توصیه می کنیم یک فیلم نامه کوتاه تهیه کنید و در مورد نحوه شروع و پایان دادن داستان خود فکر کنید. داستان شما باید کوتاه و جذاب باشد، همچنین فراز و نشیب های روزانه را نیز در داستان خود بیاورید. سعی کنید داستان خود را حداکثر در ۷ اسلاید تمام کنید و برای جلب توجه و همچنین برقراری ارتباط با مخاطبان تان از استیکرها نیز استفاده کنید.  کاربرد استیکر ها در اسلاید ها بسیار تأثیرگذار است و حتما برای هر اسلاید با توجه به متن استیکر مخصوص آن را انتخاب کنید.

یکی از ترفند های اینستاگرام برای مدیریت استوری Social Pilot هست که به شما این امکان را فراهم می کند تا استوری های اینستاگرام رو زمانبندی و مدیریت کنید. به طور کلی به کمک ترفندهای اینستاگرام میتونید استراتژی های خاصی را برای بهینه کردن اکانت تجاری خود در پیش بگیرید و به مرور مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

استفاده از استیکرهای تعاملی و GIF های جذاب در استوری اینستاگرام

استیکر ها از گذشته تا به حال یک آپشن مؤثر برای برقرای ارتباط در دنیای ارتباطات و شبکه های اجتماعی هستند. رو به روز محبوبیت استیکرها بیشتر می شود و در هر به روزرسانی موارد جدید به آن ها اضافه می گردد. استیکرها، ساده ترین راه برای بیان احساسات در شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام می باشد. از استیکر ها می توان برای برگزاری نظرسنجی، پرسش و پاسخ، مسابقه یا حتی گیف های متحرک استفاده کرد. می توان اکثریت برندها از استیکر نظرسنجی به عنوان یک روشی برای جمع آوری اطلاعات مخاطبان هدف خود بهره می گیرد؛ هر مخاطبی با کلیک بر روی استیکر در چند صدم ثانیه می تواند نظر و عقیده خود را در مورد یک محصول بیان کند.

حرف آخر

ترفندهای اینستاگرام روشی برای وادار کردن کاربران اینستاگرام جهت فالو کردن پیج شما است. اما صرفاً فالو کردن مهم نیست شما باید با ارائه محتواهای جذاب و منحصر بفرد آن ها را به پیج خود میخکوب کنید. به طور کلی راضی و علاقه مند نگه داشتن فالوورها کار راحتی نیست و بایستی تمام تلاش تان را برای جلب توجه فالوور هایتان را بکنید. اکانت های رقبای خود را دنبال کنید و ببینید آن ها از چه ترفندهایی برای علاقه مند کردن مخاطب های خود استفاده می کنند و فالوورهای آن ها برای چه پست هایی لایک و کامنت بیشتری می گذارند.

اکانت شما برای کاربران اینستاگرام باید ارزش فالو کردن داشته باشد و محتواهای پیج شما بایستی از جذابیت خاصی برخوردار باشند تا فالوور هایتان با علاقه و اشتیاق پست های شما را دنبال کنند. برخی اکانت های تجاری و برندهای معروف توانسته اند با استفاده از تولید تصاویر با کیفیت  و گرافیک های با رزولوشن بالا یا موشن گرافی های جذاب، در فالوور هایشان این اشتیاق را ایجاد کنند تا پست های آن ها را تا انتها ببینند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا