اخبار دیگران

در دنیای موسیقی بین المللی چه جنجال هایی برپاست؟

حاشیه خوانندگان خارجی جزئی از دنیای موسیقی است و شنیدن حواشی زندگی خوانندگان معروف برای همه جذابیت دارد. هر روز خبرهای جدیدی از زندگی خوانندگان خارجی در فضای مجازی می‌شنویم که باعث می‌شود سراغ پیج آنها در اینستاگرام رفته و عکس‌های آنها را بالا و پایین کنیم. خوانندگان معروف از جمله بریتنی اسپیرز، جاستین بیبر، کاردی بی، آریانا گرانده و… دارای حواشی  زیادی هستند که مطمئناً با شنیدن آنها شگفت‌زده خواهید شد. هم چنین آهنگ‌های این خوانندگان در لیست محبوب‌ترین آهنگ‌های دنیا قرار دارند.

یکی از اتفاقات جالبی که در روزهای اخیر رخ داده است، برابری تعداد دنبال کنندگان آریانا گرانده و سلنا گومز در اینستاگرام است. حال جنجالی بین طرفداران هردو خواننده رخ داده است. بخصوص آنهایی که آهنگ های آریانا گرانده را ترجیح می‌دهند، زیاد از این ماجرا خوشحال نیستند. اگر عاشق حاشیه درباره خوانندگان خارجی معروف هستید، خواندن این مطلب را از دست ندهید. بعد از پرداختن به حاشیه خوانندگان خارجی به انواع سبک آهنگ‌های جدید می‌پردازیم. در آخر نیز سایت دیجیتال موزیک را جهت دانلود جدیدترین آهنگ‌ها با بالاترین کیفیت معرفی خواهیم کرد.

حواشی خواننده خارجی بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز علاوه بر خوانندگی، به‌عنوان یک رقصنده، ترانه‌سرا، بازیگر و یک نویسنده هم فعالیت دارد. زندگی این خواننده معروف آمریکایی دارای حواشی بسیاری است که مطمئناً برای طرف‌دارهای او بسیار شنیدنی خواهد بود. برای شنیدن حاشیه خوانندگان خارجی با ما همراه باشید.

افسردگی شدید بریتنی و بستری شدن در بیمارستان

بریتنی اسپیرز بعد از اینکه به شهرت رسید، در زندگی شخصی خود دچار مشکلات بسیاری شد و بعد از مدتی خبر جدا شدن او از همسرش، همه را غافلگیر کرد. بعد از ماجرای طلاق، بریتنی دچار مشکلات روحی شدیدی شد، به‌طوری‌که یک روز با چتر به یک ماشین حمله کرد. در آن دوران، حاشیه‌های زیادی در مورد روانی شدن بریتنی پخش شد که کاملاً اشتباه بود. او خودش تصمیم گرفت که به‌ صورت داوطلبانه برای درمان به مرکز بازپروری مالبیو برود. البته در سال 2008 به خاطر مشکلات افسردگی دوباره در بیمارستان بستری شد. بعد از درمان، دوباره توانست در صدر جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌ها در دنیا قرار بگیرد.

انیمیشن های اسکار 2022

ماجرای خیانت بریتنی اسپیرز به همسر اولش

در سال 1999 خبر ازدواج بریتنی با جاستین تیمبرلیک در رسانه‌ها پخش شد. البته این ازدواج زیاد دوام نیاورد و دو سال بعد خبر طلاق آنها به دلیل خیانت بریتنی به همسرش مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. تقریباً دو سال بعد در سال 2004 بریتنی با کوین فردریک ازدواج کرد و موجب حواشی بسیاری شد. ثمره این ازدواج حاشیه‌ساز، دو فرزند بود که بعد از به‌دنیاآمدن فرزند دوم، این ازدواج به دلیل خیانت کوین به بریتنی به پایان رسید. البته حاشیه‌های زندگی این خواننده معروف همچنان ادامه داشت و می‌توان به رابطه عاطفی او با مدیر برنامه‌هایش یا رابطه دوستی با یکی از دوستان همسر خواهرش به نام دیوید لوکادو اشاره کرد که هیچ‌کدام پایان خوبی نداشت.

آشنایی بریتنی با سام اصغری

در سال 2017 بریتنی دوباره وارد یک رابطه شد. این بار با یک مدل ایرانی به نام سام اصغری. ماجرای آشنایی آنها از زبان خود بریتنی به این صورت است که:

من و سام منتظر اجرای یک صحنه مشترک در موزیک ویدئو من بودیم. تقریباً بیست دقیقه طول کشید تا صحنه آماده شود. ابتدا حرفی برای گفتن نداشتیم ولی بالاخره در مورد غذای موردعلاقه‌مان صحبت کردیم. در آخر تصمیم گرفتیم یک روز با هم قرار بگذاریم و برای خوردن سوشی به رستوران برویم. البته پنج ماه طول کشید تا به سام تماس بگیرم زیرا از شکست خوردن در روابط خسته شده بودم و به دنبال یک رابطه جدی می‌گشتم. هم چنین به‌تازگی خبر نامزدی بریتنی و سام اصغری بسیار رسانه‌ای شده و عکس‌های دونفره آنها در فضای مجازی منتشر شده است.

معرفی بهترین برند رادیاتور در بازار

حواشی زندگی بهترین رپر زن آمریکایی، کاردی بی

آهنگ‌های کاردی بی، به عنوان  بهترین رپر زن در جهان بسیار پرطرفدار است. البته این خواننده جوان از حاشیه دور نبوده و خبرهای زیادی از زندگی شخصی این خواننده منتشر شده است. یکی از حاشیه خوانندگان خارجی مربوط به خیانت کاری بی به همسرش بوده است. با انتشار عکس های او با دوست پسرش غوغای زیادی در فضای مجازی به پا شد. هم چنین دعوای کاردی بی با نیلی مونتاژ که واکنش های زیادی را در فضای مجازی در پی داشت. جدیدا او اقرار کرده که معروفیت چیزی نبوده که دنبال آن میگشته است. همانطور که میداینید، Cardi B یکی از خوانندگان محبوب و پرطرفدار می باشد. به گفته بسیاری از دنبال کنندگان او، حس شوخ طبعیش در رسانه ها در این امر بی تاثیر نبوده است. برای دانلود فول آلبوم اهنگ های کاردی بی می توانید به سایت دیجیتال موزیک سر بزنید. بصورت پخش آنلاین و همچنین دانلود یکجا این آهنگ ها قابل استفاده و دانلود هستند. از طرف دیگر، نوع فرمت اورجینال FLAC است که در این رسانه قابل دریافت می باشد.

 

حاشیه زندگی جاستین بیبر

یکی دیگر از حاشیه خوانندگان خارجی مربوط به جاستین بیبر است. اهنگ‌های جاستین بیبر جزء محبوب‌ترین آهنگ‌ها در دنیای موسیقی است. البته اطراف این خواننده و ترانه‌سرای جوان کانادایی، حاشیه‌های زیادی وجود دارد که مطمئناً با شنیدن آنها بسیار سورپرایز می‌شوید.

مشاجره در دادگاه

اولین حاشیه جاستین بیبر در دوران نوجوانی بود‌، در سال 2011 یک زن علیه جاستین شکایت کرد و پای این خواننده جوان را به دادگاه باز کرد. این زن ادعا می‌کرد که جاستین بیبر، پدر فرزند اوست. البته بعد از آزمایش دی ان ای مشخص شد که ادعای این خانم دروغ بوده است.

معرفی سه کسب و کار موفق در ایران با درآمد بالا

رفتار بد جاستین بیبر با رسانه‌ها و مطبوعات

رفتار بد جاستین با مطبوعات و‌ هم چنین تف کردن او روی صورت یکی از همسایه‌ها، یکی دیگر از حاشیه خوانندگان خارجی بود.

ادای احترام به آنه فرانک

در سال 2013 جاستین بیبر از موزه‌ای در آمستردام بازدید کرد که در آنجا به آنه فرانک ادای احترام کرد. این کار او بسیار حاشیه ساز شد و واکنش‌های زیادی را در پی داشت.

ماجرای دستگیری جاستین بیبر در فلوریدا

در سال 2014 جاستین بیبر به جرم رانندگی با سرعت غیرمجاز  تحت تاثیر الکل و ماری جوانا دستگیر شد. جالب است بدانید جاستین تا زمان دادگاه با وثیقه 2500 دلاری آزاد شد. هم‌چنین او به خاطر پرخاشگری و خشونت در آمریکا، یک دوره 12 ساعته مدیریت خشم را گذراند. البته در هیچ‌ سایت معتبری حکم دادگاه اعلام نشده است.

حواشی زندگی آریانا گرانده

حتما تا به حال آهنگ‌های آریانا گرانده را شنیده‌اید. این خواننده جوان آمریکایی علاوه بر صدای خوب و چهره جذاب، دارای حاشیه‌های زیادی است. یکی از حاشیه خوانندگان خارجی مربوط به حرکت توهین آمیز آریانا گرانده بوده است. حاشیه این خواننده معروف آمریکایی با انتشار ویدیو لیس زدن او از چندین شیرینی در مغازه شیرینی فروشی شروع شد. همچنین در انتهای ویدیو او هنگام خروج، به یکی از کارکنان توهین کرده و بدون اینکه چیزی بخرد از مغاره خارج می‌شود. در این ویدیو آریا اعلام می‌کند که از آمریکایی‌ها متنفر است. البته بعد از انتشار این ویدئو، او در یک گفتگوی تلویزیونی بابت کار خود عذرخواهی و اعلام کرد که به آمریکایی بودن افتخار می‌کند. البته بعد از انتشار این ویدئو، کنسرت خود را لغو کرد ولی او گفت دلیل لغو کنسرت، عمل جراحی دهان بوده و ربطی به انتشار این ویدئو نداشته است.

صدور مستر کارت شخصی در ایران

 

انواع سبک آهنگ های جدید

  • پاپ Pop

پاپ یکی  از محبوب ترین سبک آهنگ های جدید است که طرفدارهای بسیاری در سراسر دنیا دارد. ترانه های پاپ با اینکه بسیار ساده هستند ولی نمی توان از گوش دادن به آنها دست کشید.  خوانندگان چون بیانسه، آریانا گرانده و مدونا جز خوانندگان برتر پاپ هستند. آریانا گرانده از خوانندگان جوان این سبک موسیقی به شمار می‌رود که خیلی زود توانست در دنیای موسیقی به شهرت برسد. آهنگ جدید just look up از آریانا گرانده و کید کادی یکی از برترین آهنگ ها در این سبک است.

  • هیپ پاپ

هیپ پاپ یکی ازسبک های موسیقی است که همزمان با فرهنگ هیپ پاپ رشد کرده است. ترانه های هیپ پاپ سرشار از هیجان است و بسیاری از خوانندگان معروف از جمله  بریتنی اسپیرز و بک استریت بویز در آهنگ های خود از سبک هیپ پاپ استفاده می کنند.  ریمیکس آهنگ رپ و هیپ پاپ wap از کاردی بی  یکی از محبوب‌ترین آهنگ ها در این سبک است.

  • کیپاپ

کیپاپ همان پاپ کره ای است که محبوبیت زیادی در بین نسل جوان در سراسر دنیا دارد. از گروه های کیپاپ کره ای می توان به گروه بی تی اس، گروه اکسو، گروه بلک پینک، گروه  بیگ بنگ، گروه توایس، گروه گرلز جنریشن اشاره کرد. اهنگ مانی لیسا خواننده گروه بلک پینگ، جز برترین آهنگ‌های کیپاپ به شمار می‌رود.

آهنگ‎های خوانندگان خارجی طرفدارهای زیادی در ایران دارند. سایت‌های بسیاری در فضای مجازی آهنگ‌های خوانندگان معروف از جمله آهنگ‌های جاستین بیبر، آهنگ‌های کاردی بی، آهنگ‌های آرایا گرانده، آهنگ معروف مانی لیسا و صدها خواننده برتر خارجی را با کیفیت‌های مختلف آپلود می‌کنند‌. جهت دانلود جدیدترین آهنگ‌های خوانندگان خارجی می‌توانید به دیجیتال موزیک سر بزنید. شما می‌توانید در دیجیتال موزیک انواع سبک آهنگ‌های جدید با بالاترین کیفیت را دانلود کرده و از گوش دادن به آنها لذت ببرید.

ثبت نام دوره هاي كوتاه مدت جهاد دانشگاهي

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. اصلا از جاستین بیبر و کاردی بی خوشم نمیاد
    اون جاستین که کلا پر از ابتذال و خرابکاریه
    کاردی بی هم که صدا نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا