اخبار دیگران

تاثیر آینه در فنگ‌شویی یا تاثیر قرص آسپرین در فنگ‌شویی

اگه توام تعجب کردی از اینکه آینه رو به قرص آسپرین تشییه کردم، باید بهت بگم که ثاتیر آینه در فنگ‌شویی مانند قرص آسپرین هست، فقط نکتش اینه که بدونی آینه رو کجا نصب کنی، تا تاثیر آینه در فنگ‌شویی مثل قرص آسپرین در دکوراسیون منزلت شگفتی‌آفرین باشه.

آینه ها فضای منزل را بزرگ‌تر و روشن‌تر نشون می‌دهند. این در حالی است که اگر طبق اصول فنگ‌شویی به کار روند انرژی مطلوبی را هم وارد منزلتان می کنند.

البته لازمه ی ورود این انرژی مطلوب به منزلتان آگاهی از باید و نبایدهای محل قرارگیری آینه در منزلتان میباشد.

که در این مطلب قرار است در مورد:

  • اصول و تاثیر آینه در فنگ‌شویی
  • مکان های مناسب برای قرار دادن آینه در فنگ‌شویی
  • باید ها و نباید های آینه در فنگ‌شویی

توضیح بدهیم.

:اصول و تاثیر آینه در فنگ‌شویی

یکی از اشیایی که در علم فنگ‌شویی بسیار مد نظر است و بر روی انرژی منزل شما میتواند تاثیرگذار باشد آینه می‌باشد.

آینه منعکس کننده اشیای درون خانه شماست و یکی از کاربردهای آن عمق و وسعت دادن به فضا میباشد. علاوه بر آن آینه‌ها نور بیشتری تولید می‌کنند.

مثلا تاثیر آینه در فنگ‌شویی، با قرار دادن یک آینه مقابل حیاط یا باغتان خودش را نشان می‌دهد. چونکه باعث چند برابر شدن انرژی و زیبایی در منزل شما می‌شود.

حتی اگر بیشتر وقت خود را در محیطی شلوغ و پر استرس مانند دفاتر کاری خود می‌گذرانید، می‌توانید با چینش صحیح چند آینه در محیط انرژی منفی را تا حد زیادی کاهش دهید.

مکان های مناسب برای قرار دادن آینه در فنگ‌شویی:

استفاده از آینه در نشیمن:

در اتاق نشیمن یا پذیرایی منزلتون می‌توانید از جلوه‌های مختلف آینه‌ها استفاده کنید، مانند آینه های دکوراتیو ، آینه آسان نصب و…

یک آرایشگر زنانه موفق چه ویژگی هایی دارد؟

با یک انتخاب درست مانند انتخاب آینه بزرگ دکورایتو، در بالای کاناپه یا شومینه و یا حتی بالای میزکنسول می‌توان از ثاتیر آینه در فنگ‌شویی بهره ببرید و فنگ‌شویی زیبایی داشته باشید.

وجود آینه بزرگ و زیبا مانند آینه های دکوراتیو در یک نشیمن یا پذیرایی جذابیت فوق‌العاده ای به فضا می‌بخشد و علاوه بر آن نور و عمق بیش تری به فضا میدهد.

اما قراردهی دو آینه مقابل هم به طوری که منعکس کننده یک دیگر باشند تاثیر آینه در فنگ‌شویی را از بین میبرد.

آینه اگر در جای درست استفاده نشود، باعث آشفتگی انسان و هرج و مرج می شود.

استفاده از آینه در قسمت ناهارخوری:

بهترین مکان برای بهره‌بردن از تاثیر آینه در فنگ‌شویی در قسمت غذاخوری است.

پیدا کردن منطقه ثروت در منزل، بر خلاف پیدا کردن گاو صندوق، معمولا کار راحتی نیست. اتاق ناهار خوری در فنگ‌شویی، نشان دهنده این گاو صندوق و ظرفیت فرد در نگهداری ثروت می باشد.

بر این اساس، باید شما ظرفیت نگهداری از ثروت خود را افزایش دهید پس مناسب ترین محل، برای نصب آینه اتاق غذاخوری است. با این کار شما می توانید به نوعی اندازه گاو صندوق تان را  بزرگ‌تر کرده و توانایی خود را برای حفظ ثروت افزایش دهید تا از تاثیر آینه در فنگ‌شویی بهره ببرید.

برای قرارگیری آینه در قسمت غذاخوری باید دقت کنید که اگر روبه رو پنجره قرار میگیرد چه چیزی را از بیرون به داخل منتقل میکند.

استفاده از آینه در آشپزخانه:

از دیدگاه فنگ‌شویی، آشپزخانه دارای انرژی منفی بسیار زیادی است و استفاده از آینه های بزرگ می‌تواند این انرژی منفی را چند برابر کند.

تافل هوم ادیشن چیست ؟

ولی آینه انرژی آب را که مثبت است، متنقل میکند پس بهتر است از آینه کوچکتر و تزئینی که به صورت جزئی در آشپزخانه به کار می روند، استفاده کنید.تا از تاثیر آینه در فنگ‌شویی به طور مثبت استفاده کنید.

استفاده از آینه در اتاق خواب:

در اتاق خواب های مدرن، استفاده از آینه به نسبت رواج پیدا کرده است. به طور کلی، داشتن آینه در اتاق خواب، چیز بدی نیست، فقط باید به این نکته توجه داشت که برای بهره‌بردن از تاثیر آینه در فنگ‌شویی نباید آینه، رو به روی تخت قرار بگیرد.

چونکه برخی کارشناسان معتقدند قرار گیری آینه رو به روی تخت خواب، باعث دیدن کابوس و بدخوابی می شود. می توانید از آینه کاری دکوراتیو به صورتی ظریف که جنبه تزئینی داشته باشد در کنار تخت یا بالای دیوار پشت تخت استفاده کنید.

استفاده از آینه در فضای ورودی منزل:

علاوه بر اصول دکوراسیون و مد بودن استفاده از آینه در ورودی منزل، معمولا نصب یک آینه در ورودی اصلی منزل میتواند، شمارا از ثاتیر آینه در فنگ‌شویی بهره‌مند کند، چونکه:

  • اگر ورودی منزل شما کوچک باشد نور بیشتری را وارد می‌کند.
  • برای بررسی ظاهرتون قبل از ترک منزل کارکرد دارد.
  • همچنین می‌تواند یک حس لوکس را به خانه اضافه کند. مخصوصا اگر از آینه با طرح های خاص و زیبا دکوراتیو استفاده شود.

فقط باید حواستان باشد که آینه را در روبه روی درب منزلتان نصب نکنید و از دیوار های جانبی استفاده کنید.

برای جمع‌بندی می ‌توان گفت:

باید برای بهره‌بردن از تاثیر آینه در فنگ‌شویی از آینه با سایز مناسب و طرح های جذاب مانند آینه های دکوراتیو در مکان مناسب استفاده کنید.

راهنمای خرید تلویزیون بر اساس برندهای سازنده در سال 2023

دقت کنید که خانه شما حداقل بايد دارای دو آینه باشد چونکه هر فضایی به انرژی خنک، آرامش بخش و تازه نیاز دارد.

پیشنهاد ما به شما براي تهيه آينه ،گروه صنعتی مهجام شیشه می‌باشد، که با سابقه بیش از ۳۰ سال در زمینه تولید انواع آینه های بک لایت، آینه دکوراتیو و شیشه های طرح سنگ و رنگی (بدون محدودیت رنگ) فعاليت دارند.و انواع طرح های آینه دکوراتیو جذاب در سایز و رنگ دلخواه شما را دارند.

براي بهره‌بردن از تاثير آينه در فنگشويی و خريد انواع آينه جذاب به سايت مهجام شيشه مراجعه کنيد يا بر روی خرید آینه کليک کنيد.

رسالت و هدف مهجام شيشه فقط فروش نيست. هدف مهجام شيشه محبوب ترین بودن در دل شما عزیزان است، که افتخار همراهی را به ما می‌دهید.

اگر شما عزیزان تمایل دارید تا درباره رسالت گروه صنعتی مهجام شیشه بیشتر بدانید کافیست بر روی کلمه رسالت کلیک کنید

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا