اخبار دیگران

بزرگ ترین توارد کننده تجهیزات ایمنی و آتش نشانی در کشور

بهترین مارک لباس آتش نشانی
یکی از مهم‌ترین مواردی که مستقیماً بر کیفیت کار و ایمنی آتش نشان تاثیرگذار است، لباس آتش نشانی است. از آنجایی که تنها وظیفه آتش نشانان اتفای حریق و مقابله با آتش سوزی نیست، لباس‌های مورد استفاده این افراد نیز متنوع است؛ به طوری که این لباس‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تحت هر شرایطی کارایی لازم را داشته باشند و بتوانند از جان آتش نشان حفاظت کنند. علاوه بر طراحی، جنس پارچه لباس آتش نشانی نیز باید متناسب با شرایطی باشد که آتش نشان در آن قرار می‌گیرد. بنابراین از پارچه‌های خاصی برای دوخت این لباس‌ها استفاده می‌شود که هم کارایی مناسب، هم قیمت مقرون به صرفه و هم دوام کافی داشته باشند.

در ادامه با انواع لباس آتش نشانی و ویژگی‌های آنها آشنا می‌شویم. علاوه بر این توصیه می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با بهترین لباس آتش نشانی با سایت ایمن باش در تماس باشید تا بهترین محصولات موجود در بازار را تهیه نمایید.

انواع لباس آتش نشانی
لباس اطفای حریق
می‌توان گفت که اصلی‌ترین لباس آتش نشانی و لباسی که در ذهن افراد ثبت شده است، همین لباس است. لباس اتفای حریق شامل یک کت بلند و شلوار است که بسته به مدل آن ممکن است اجزای دیگری مثل جلیقه یا بلوز نیز داشته باشد. مهم ترین ویژگی لباس آتش نشانی اطفای حریق نسوز بودن آن و مقاومت در برابر حرارت و شعله است. این لباس سه لایه بوده و لایه بیرونی آن از الیاف نسوز مخصوص تهیه می‌شود. رنگ این لباس ممکن است از سرمه‌ای تا نارنجی متفاوت باشد و به شرکت عرضه کننده آن بستگی دارد.

بهترین سریال‌ها برای تقویت زبان انگلیسی (2023)

لباس تماس با آتش
نوع دیگری از لباس آتش نشانی که برای قرارگیری در معرض شعله مستقیم آتش طراحی شده استت، لباس تماس با آتش است. این لباس تمام قسمت‌های بدن آتش نشان را پوشش می‌دهد و جنس خارجی‌ترین لایه آن از آلومینیوم و فایبرگلاس است که تا حد زیادی حرارت مستقیم را منعکس می‌کند و اجازه برخورد آن با بدن آتش نشان را نمی‌دهد.

عکس: http://tsarmani.com/wp-content/uploads/2020/03/%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D8%AA%D8%B4-%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86%DB%8C-1.jpeg

لباس آتش نشانی مخصوص محیط مرطوب و برق
لباس‌های یکسره ای هستند که از آتش نشان در برابر ورود رطوبت به لباس و یا برق گرفتگی جلوگیری می‌کنند. گاهی ممکن است آتش نشان در طول عملیات خود با شرایطی مواجه شود که بخارات سمی و مواد شیمیایی او را تهدید می‌کنند. در این شرایط از لباس‌های مخصوصی استفاده می‌شود که الکتریسیته را به زمین منتقل می‌کنند و اجازه عبور هیچگونه ماده شیمیایی یا رطوبتی را نمی‌دهند.

فروش دستگاه تنفسی آتش نشانی
در صورتی که اکسیژن به مقدار کافی به ما انسان‌ها نرسد، بدن خیلی سریع واکنش نشان می‌دهد و دچار اختلال عملکرد می‌شود؛ به طوری که نمی‌توان بیش از چند دقیقه بدن را در شرایط بدون اکسیژن قرار داد؛ البته همین چند دقیقه هم به شدت از عملکرد مناسب بدن می‌کاهد. دستگاه تنفسی آتش نشانی یکی از بهترین ابزارهایی است که می‌تواند در شرایط اضطراری اکسیژن مورد نیاز ما را تأمین کند.

سیستم تنفسی ما وظیفه خارج کردن گاز کربن دی اکسید و وارد کردن اکسیژن را دارد و اگر به هر دلیلی هوای ورودی اکسیژن کافی نداشته باشد و یا حاوی مواد سمی باشد، بدن پاسخ درستی به آن نمی‌دهد. بنابراین آتش نشانانی که در معرض هوای دمی آلوده قرار دارند باید از دستگاه ویژه‌ای به نام دستگاه تنفسی آتش نشانی استفاده کنند.

پیربد ، خواننده ای با صدای ماندگار

توصیه می‌کنیم برای آشنایی با ویژگی‌های این دستگاه و بهترین شرکت فروش دستگاه تنفسی آتش نشانی با ما همراه باشید.

انواع دستگاه تنفسی آتش نشانی
به طور کُلی انواع دستگاه تنفسی آتش نشانی شامل دستگاه‌های مدار باز و مدار بسته هستند. البته هر کدام از این دستگاه‌ها خود انواع و مدل‌های مختلفی دارند که توصیه می‌کنیم برای آشنایی با آنها و ارتباط با بزرگ‌ترین تیم فروش دستگاه تنفسی آتش نشانی با سایت ایمن باش ارتباط برقرار نمایید.

در مورد دستگاه‌های مدار باز و مدار بسته کافی است که بدانید دستگاه‌های مدار بسته قابل حمل بوده و می‌توانند تا مدت محدودی اکسیژن مورد نیاز آتش نشان را تأمین کنند. اما دستگاه‌های مدار باز به یک منبع بزرگ در خودروی آتش نشانی متصل می‌شوند و قادرند تا ساعت‌ها اکسیژن مورد نیاز آتش نشانان را تامین کنند.

اجزای دستگاه تنفسی آتش نشانی
دستگاه تنفسی آتش نشانی شامل قطعات کاربردی زیر می‌باشد:

بدنه و ملزومات مهار
سیلندر
ماسک و لوازم صورت
فشار شکن و شیر تنظیم فشار
فشار سنج
لوله‌های واسطه
سوت خبر
آژیر خطر
عملکرد این قطعات در کنار هم باعث می‌شود تا آتش نشان به خوبی اکسیژن مورد نیاز خود را تأمین کند. همچنین ویژگی‌هایی مثل سبک بودن دستگاه و تامین اکسیژن تا مدت طولانی منجر به آسوده شدن خیال آتش نشان می‌شود و از نظر حرفه‌ای به او کمک می‌کند. پیشنهاد ما این است که برای خرید دستگاه تنفسی آتش نشانی با بالاترین کیفیت و به صرفه‌ترین قیمت، به سایت ایمن باش مراجعه کنید و انواع مدل‌های این دستگاه را بررسی کنید.

هدف از کاشت میلگرد در بتن چیست؟

ماسک تمام صورت
ماسک تمام صورت شیمیایی یکی از لوازم کاربردی برای کار در محل‌هایی است که با گازهای سمی و خطرناک مواجه می‌شویم. کسانی که به صورت دائمی در این محل‌ها کار می‌کنند و یا کسانی که به صورت اضطراری در این فضاهای آلوده ماموریت دارند، باید از ماسک تمام صورت استفاده کنند. این ماسک به طور کامل صورت را پوشش می‌دهد و علاوه بر کنترل تنفس از طریق دهان و بینی، چشم‌ها را نیز از آلودگی و سموم خطرناک حفظ می‌کند.

ماسک تمام صورت دارای یک فیلتر تنفسی می‌باشد که از ورود گازهای خطرناک به بدن جلوگیری می‌کند. همچنین این ماسک باعث می‌شود بدن با قرار گرفتن طولانی مدت در معرض گازهای خطرناک دچار آسیب نشده و سلامت فرد در این شرایط حفظ شود.

شما عزیزان می‌توانید برای تهیه باکیفیت‌ترین ماسک تمام صورت از برندهای دراگر یا فنزی و … با شرکت ایمن باش ارتباط برقرار نمایید.

قیمت هارنس کوهنوردی
هارنس به نوعی ابزار گفته می‌شود که قادر است فرد را در ارتفاع نگه داشته و امنیت او را حفظ کند. هارنس کوهنوردی نوعی کمربند ایمنی است که به کوهنوردان کمک می‌کند هنگام عبور از کوه و صخره‌های سخت تعادل خود را حفظ کنند. هارنس از بدنه و تسمه هایی تشکیل شده است که بدن را در شرایطی که تحت فشار نباشد نگه می‌دارند و آرامش بیشتری را در حین کوهنوردی فراهم می‌کنند.

هارنس کوهنوردی در انواع مختلف و برای استفاده تمام افراد با هر سن و جنسیتی مناسب است؛ تنها نکته این است که باید هارنس مناسب را انتخاب کنید. هارنس کوهنوردی باید از ضخامت و مقاومت کافی برخوردار باشد تا به خوبی از فرد مراقبت کند. علاوه بر این خیال کوهنورد باید از محکم بودن طناب‌ها، تسمه‌ها و قلاب‌های هارنس آسوده باشد تا از بروز حوادث جلوگیری شود.

یاسر یزدانی شاعر و ترانه سرای ایرانی را بیشتر بشناسیم

قیمت هارنس کوهنوردی نسبت به کارایی و امنیتی که به همراه می‌آورد ناچیز است. اما در هر صورت شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع دقیق از قیمت هارنس کوهنوردی با سایت ایمن باش ارتباط برقرار نمایید.

قیمت گاز سنج چهار گازه
گاز سنج یک وسیله برای اندازه گیری غلظت برخی گازهای موجود در هواست. این دستگاه گازهایی که ممکن است محیط را در معرض مسمومیت و آتش سوزی قرار دهند را شناسایی می‌کند و در صورت بالاتر بودن غلظت آنها از حد استاندارد، به کاربر هشدار می‌دهد.

با توجه به اینکه گازهای خطرناک در هر محیط متفاوت می‌باشند و هر محیط به یک گاز مخصوص حساسیت دارد، انواعی از دستگاه‌های گاز سنج مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از متداول‌ترین انواع این دستگاه، دستگاه گاز سنج چهار گازه است.

قیمت گاز سنج چهار گازه چقدر است
گاز سنج چهار گازه یک دستگاه ساده اما با امکانات زیاد است کارایی فوق العاده‌ای برای شناسایی گازها دارد. این دستگاه در برابر گرد و غبار، رطوبت و تا حدودی ضربه مقاومت است و حتی در صورت فرو رفتن در آب نیز مقاوم است. این دستگاه سنسورهای قدرتمند و بادوامی دارد که قادرند چهار گاز مختلف را شناسایی کنند. علاوه بر این دستگاه‌های گاز سنج چهار گازه در برابر اشعه‌های الکترومغناطیسی مقاوم‌اند، در شرایط مختلف حساسیت خود به گازها را حفظ می‌کنند و می‌توانند تا مدت‌ها بدون آسیب عملکرد خود را حفظ کنند.

توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاع از قیمت گاز سنج چهار گازه به سایت ایمن باش مراجعه نمایید و در صورت لزوم با کارشناسان این سایت تماس حاصل فرمایید.

در هنکام خرید مایکروفر به چه نکاتی توجه کنیم ؟
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا