اخبار دیگران

بازیگری محبوب به نام دواین جانسون

دواین جانسون یا دوئین داگلاس جانسون که با نام مستعار ورزشی راک شناخته میشود یک کشتی گیر حرفه ای، بازیگر و تهیه کننده آمریکایی میباشد.فیلم های راک جزو فیلم های نحبوب هستند و همواره دانلود فیلم های این بازیگر جزو فیلم های پرطرفدار بوده اند. از جمله افتخارات این شخصی میتوان به از جمله برترین ستارگان کشتی حرفه ای اشاره کرد. وی توانسته که در طول فعالیت خود در دبلیودبلیوئی به قهرمانی های گوناگونی دست پیدا کند. دواین جانسون از جمله موفق ترین و پر درآمد ترین بازیگران صنعت سینما به حساب می آید. فیلم هایی که وی در آن نقش آفرینی کرده است در سراسر جهان براساس باکس آفیس بیش از ده و نیم میلیارد دلار تا سال 2020 فروش داشته است. در سال های 2016 و 2019 دواین جانسون از سوی مجله تایم به عنوان یکی از 100 شخصیت تاثیرگذار جهان معرفی شده است.

پدر دواین جانسون به نام راکی جانسون سیاهپوست بوده و مادر وی نیز ساموآیی بوده است. پدر دوئین جانسون نیز از جمله کشتی گیران معروف بوده است. به همین سبب وی در کودکی به منظور تماشای مسابقات پدر خود، به همراه پدر و مادرش سفر های متعددی داشته است.  پدر بزرگ مادری وی نیز از جمله کشتی گیران حرفه ای بوده است. جالب است که بدانید مادر بزرگ دوئین جانسون نیز از جمله معدود زنان کشتی گیر بوده است. جانسون در سن 15 سالگی راگبی ( راگبی یا راگبی فوتبال در مفهوم عام خود تمامی ورزش هایی را در بر میگیرد که از نوعی فوتبال در مدرسه راگبی در انگلستان بازی میشد) بازی کردن را آغاز کرد.

تعمیرات موبایل

دواین جانسون توانست که به درجات علمی بالایی در دانشگاه دست پیدا کرده و موفقیت های بسیاری نیز در راگبی از آن خود کند. در سال 1998 وی به گروه ورزشی کانادا پیوست و از آن زمان بود که کشتی حرفه ای را آغاز کرد. در سال 1999 دواین وارد دبلیو دبلیوئی با نام مستعار راک شد و توانست که به شهرت بسیاری دست پیدا کند. جالب است که بدانید تاکنون نیز بسیاری از افراد با همین نام او را میشناسند. در سال 1999 بود که راک برای اولین بار وارد عرصه سینما شد و در فیلم بازگشت مومیایی نقش آفرینی کرد. وی در سال 2001 با دنی گارسیا ازدواج کرد و صاحب یک دختر به نام سیمون الکساندر شد. در سال 2007 این دو اعلام کردند که از یکدیگر جدا شده اند و تنها باهم دوست بوده اند.

 

معرفی برخی فیلم های دواین جانسون در وبسایت همراه مووی

 

وبسایت همراه مووی به عنوان مرجع دانلود فیلم و سریال همواره کالکشنی از تمامی فیلم های بازیگران معروف ایرانی و خارجی تهیه کرده و در اختیار کاربران خود قرار داده است. از جمله این بازیگران راک و یا دواین جانسون میباشد. از جمله قدیمی ترین فیلم های دواین جانسون تا جدید ترین وی به صورت رایگان و با لینک مستقیم در دسته ای مشخص به نام دانلود فیلم اکشن با بازی دواین داگلاس جانسون به روی وبسایت قرار داده شده است. از جمله برخی فیلم هایی که وی در آن نقش آفرینی کرده است میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

انیمیشن های اسکار 2022

دانلود فیلم Red Notice 2021 وضعیت قرمز

این فیلم محصول سال 2021 کشور آمریکا میباشد که توانسته در نظر کاربران امتیاز 6.4 از 10 را به خود اختصاص دهد. مدت زمان فیلم اعلان قرمز 118 دقیقه میباشد. فیلم اعلان قرمز در ژانر های اکشن، جنایی و کمدی به انتشار رسیده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که: یک مأمور اینترپل تبدیل به خطرناک ترین دزد هنری جهان میشود. حال سه شخصیت متفاوت با یکدیگر برخورد میکنند که یکی از آنها مامور فدرال بوده و دزد های آثار هنری را دنبال میکند. یکی دیگر از این افراد دزد حرفه ای در زمینه سرقت آثار هنری در سراسر دنیا میباشد. نفر سوم نیز حقه باز ترین و کلاهبردار ترین شخص جهان میباشد. حال چه کسی در این ماجرا میتوانید جان سالم به در ببرد؟ چه کسی میتوانید که پیروز میدان شود؟

برای دانلود فیلم جدید 2022 و 2021 می توانید به سایت همراه مووی مراجعه کنید.

دانلود فیلم Jungle Cruise 2021 گشت و گذار در جنگل

 این فیلم محصول سال 2021 کشور آمریکا در ژانر های ماجراجویی، خانوادگی، فانتزی و هیجان انگیز در مددت زمان 127 دقیقه به انتشار رسیده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که: در اوایل قرن بیستم، کاپیتان قایق رودخانه ای به نام فرانک یک دانشمند و برادرش را در یک مأموریت برای یافتن درخت زندگی که اعتقاد بر این است که دارای قدرت شفابخشی ست به یک جنگل می برد. در تمام مدت، این سه نفر باید با حیوانات وحشی خطرناک و یک هیئت اعزامی آلمانی رقیب مبارزه کنند.

کدام زبان‌ها بیشتر در اروپا صحبت می‌شوند؟

دانلود فیلم The Fate of the Furious 2017 سریع و خشن 8

این فیلم محصول سال 2017 کشور آمریکا در ژانر های اکشن، جنایی و هیجان انگیز به مدت زمان 136 دقیقه میباشد. فیلم سریع و خشن 8 توانسته که در نظر کاربران امتیاز 6.6 از 10 را به خود اختصاص دهد. دواین جانسون در نسخه های دیگر فیلم های سریع و خشن نیز ایفای نقش کرده است که از جمله آنها میتوان به سریع و خشن 7، سریع و خشن 6 و سریع و خشن 5 اشاره کرد. به صورت کلی وی در 4 فیلم از مجموعه سریع و خشن ایفای نقش کرده است.

 

وبسایت همراه مووی مرجع دانلود فیلم و سریال

 

به صورت خلاصه توانستیم که تنها سه فیلم معروف و پربازدید دواین جانسون و یا راک را به شما عزیزان معرفی کنیم. تمامی فیلم های دواین جانسون به صورت کالکشن در وبسایت همراه مووی قرار داده شده اند که کاربران بتوانند به راحتی فیلم مورد نظر خود را دانلود کرده و به تماشای آن بپردازند. سایت همراه مووی به عنوان مرجع دانلود فیلم و سریال تمامی لینک های دانلود را به صورت رایگان در پست مخصوص به هر فیلم قرار داده است. کاربران قادر خواهند بود که علاوه بر دانلود فیلم به تماشای آنلاین آن نیز بپردازند.

نسخه های دوبله فارسی، زیرنویس فارسی چسبیده و زبان اصلی به همراه زیرنویس فارسی جدا در پست مربوط به هر فیلم قرار داده شده است. امیدواریم که با مراجعه به دسته فیلم های دواین جانسون به دانلود فیلم مشخص از این بازیگر پرداخته و به صورت رایگان به دانلود پرداخته و یا با حجم مصرفی نیم بها به تماشای آنلاین محتوا بپردازید.

بیوگرافی آشا محرابی بازیگر و همسرش + عکس و خانواده و پیج اینستاگرام
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا