اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

ماجرای رابطه بهاره کیان افشار با بهرام رادان و ترانه سرایی برای او چه بود؟

در این بخش بیوگرافی بهاره کیان افشار بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی بهاره کیان افشار از بازیگران زن خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال کلاه پهلوی به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او از ترانه سرایی تا ماجرای ورودش به بازیگری.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی بهاره کیان افشار آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

بهاره کیان افشار چند سال سن دارد؟

بهاره کیان افشار زاده۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۲ است و 38 سال سن دارد.

بهاره کیان افشار مجرد است یا متاهل؟

بهاره کیان افشار در حال حاضر مجرد است.

تحصیلات بهاره کیان افشار چقدر است؟

بهاره کیان افشار کارشناسی مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر است.

بهاره کیان افشار فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

بهاره کیان افشار از سال 1383 تاکنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی بهاره کیان افشار

نام اصلیبهاره کیان افشار
تاریخ تولد۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۲
تحصیلاتکارشناسی مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر
پیشهبازیگر و ترانه‌سرا
زمینه فعالیتسینما، تئاتر و تلویزیون
سالهای فعالیت1383 تاکنون
وضعیت تاهلمجرد
قد163 سانتی متر

بیوگرافی بهاره کیان افشار

بیوگرافی بهاره کیان افشار

در سال 1391 بود که مجموعه «کلاه پهلوی» از تلویزیون پخش شد و مخاطبین شاهد حضور چهره‌های جدیدی در آن بودند. یکی از آن چهره‌های بااستعداد بهاره کیان‌افشار بود. او با نقش شادی مستشارنیا پا به عرصه تصویر گذاشت. این در حال بود که از سال‌ها قبل زیروبم بازیگری را در تئاتر آموخته بود. بهاره کیان افشار سخت‌کوش و صبور است و برای رسیدن به قله‌های سینما از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. بازگیری تنها شغلش نیست اما هدف و غایت اصلی‌اش است. او در سال 95 با مجموعه پرطرفدار «عاشقانه» چندین هفته مهمان بسیاری از خانه‌های ایرانی بود.در ادامه بیشتر با بیوگرافی بهاره کیان افشار آشنا خواهیم شد.

در بیوگرافی بهاره کیان افشار آمده است: او متولد 12 اردیبهشت 1364 در تهران ، بازیگر و ترانه سرا می باشد

کودکی بهاره کیان افشار

کودکی بهاره کیان افشار

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی نرم افزاز کامپیوتر می باشد که کنار بازیگری ، کار دکوراسیون و تبلیغات می کند و ترانه سرایی هم کرده است

در بیوگرافی بهاره کیان افشار جالب است بدانید او از همان کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. در دوره دبستان وارد گروه تئاتر مدرسه شد و با نمایش‌هایی زیادی در جشن‌های مختلف مدرسه‌ای به روی صحنه رفت. این علاقه همراه با خود او کم‌کم رشد کرد تا تبدیل به یک رؤیا و دغدغه‌ای کاملاً جدی شد.

معرفی پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای جهان

او می‌گوید: «بعد از تماشای تئاترهایی مثل «دندون طلا» آقای میرباقری و «دایره گچی» استاد سمندریان بود که بازیگری برایم خیلی جدی و تبدیل یک رؤیا شد. همیشه آرزو داشتم روزی مانند آن‌ها روی صحنه باشم و تا آن حد قوی ظاهر شوم.»

کیان افشار باوجود تمام علاقه‌اش به مدرسه تئاتر و رشته هنر، به دلیل مخالفت خانواده، ریاضی فیزیک را انتخاب کرد و در دانشگاه نیز در رشته مهندسی نرم‌افزار تحصیل نمود. البته پدر و مادر همیشه دوست داشتند او پزشک شود و بهاره‌ای که رشته‌های علوم تجربه هیچ جوره در کتش نمی‌رفت، در مقابل این تمایل خانواده مقاومت کرد.

بهاره کیان افشار و مادرش
بهاره کیان افشار و مادرش

قد بهاره کیان افشار

در بیوگرافی بهاره کیان افشار آمده است قد او 163 سانتی متر است.

مخالفت خانواده بهاره کیان افشار با بازیگری او

خانواده از همان دوران نوجوانی مخالف حضورش در فضای تئاتر بودند. اما بهاره هرچه بیشتر از بازیگری منع می‌شد، بیشتر نسبت به آن عطش پیدا می‌کرد. به هر ترتیب راضی کردن والدین برای ورود به دنیای بازیگری کمی او را با مشکل مواجه کرد. رضایتی که درنهایت گرفته شد و پدر و مادر اکنون از بزرگ‌ترین حامیان و مشوقان او هستند. بهاره کیان افشار می‌گوید: «آن‌ها الآن کارهایم را باعلاقه پیگیری می‌کنند. حتی وقتی برخی پیشنهاد را رد می‌کنم میگویند: “این‌قدر سخت نگیر” یا “بهاره چرا این‌قدر کم‌کار شدی؟”(می‌خندد) من فکر می‌کنم اگر انسان اراده کند، می‌تواند سرنوشتش را به نفع آرزوهایش تغییر دهد.»

ازدواج و وضعیت تاهل بهاره کیان افشار

بیشترین جستجوها در بیوگرافی بهاره کیان افشار درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

خانم بهاره کیان افشار مثل اغلب همکاران هنرمند خود در سینما و تلویزیون هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد

علایق و حقایقی درباره بهاره کیان افشار

در ادامه بیوگرافی بهاره کیان افشار مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

بهاره کیان افشار عشق تئاتر

درست است که بازیگری به شکل جدی را با بازی در سریال آغاز کردم اما انگیزه‌ام از بازیگر شدن، حضور روی صحنه تئاتر بوده و هست. همچنان از بازی در تئاتر بیشترین لذت را می‌برم. لحظه‌ای که احساس می‌کنم واقعا عاشق بازیگری هستم همان لحظه‌ای است که روی صحنه تئاتر هستم. حاصل بازی در تلویزیون و سینما را با فاصله زمانى طولانى می‌توانم ببینم و گاهی آنقدر این زمان طولانی می‌شود که خودم یادم می‌رود چه کارها کرده بودم (می‌خندد) و به عنوان مخاطب این کارها را تماشا می‌کنم؛ شاید تماشای کارهایم به عنوان مخاطب هم به نوعی جذاب باشد اما لذت تئاتر و مواجه شدن رودررو با تماشاگر لطف دیگری دارد.

در مورد همسر الهام حمیدی چه میدانید؟

بهاره کیان افشار عشق سفر و ماجراجویی

ما خانوادگی -به صورت شاید بیمارگونه- عشق سفر رفتن داریم. (می‌خندد) دو لذت بزرگ زندگی من تئاتر و سفر هستند. سفر به کسب تجربه، ایده و دیدگاه‌های جدید کمک می‌کند.

سفر در عین ماجراجویی، آرامش‌بخش است و حال انسان را بهتر کرده و انرژی دوباره به ما می‌دهد. به‌خاطر لطف پدر و مادرم که خیلی اهل سفر بوده و هستند، ایران را حسابی گشته‌ام و بسیارى جاهای دیگر هم رفته‌ایم.

حتی به مناطقی سفر کرده‌ام که شاید به‌خاطر شرایط سختی که وجود دارد، هر کسی علاقه‌مند نباشد به آنجا برود؛ چون تنها نمی‌توان برای لذت بردن به این مناطق رفت و باید اهل کشف کردن و کسب تجارب جدید و ماجراجویی بود و روحیه بالاى تطبیق با شرایط متفاوت را داشت.

بازیگران مورد علاقه بهاره کیان افشار

برای اینکه بدانم در سینمای دنیا و ایران چه خبر است، فیلم زیاد می بینم. مخصوصا فیلم های ایرانی. هم در بازیگرهای خانم ایرانی، بازیگرهای ارزشمندی وجود دارد، هم قطعا در خارجی ها. شاید اگر اسم ببرم، اسم کسی از قلم بیفتد ولی به نظرم پانته آ بهرام واقعا بازیگر ارزشمندی است، فاطمه معتمد آریا، گوهر خیراندیش هم همینطور.

در بازیگران خارجی هم قطعا عاشق مریل استریپ هستم. سعی می کنم همه کارهای این بازیگرها را هم نگاه کنم ولی به نظرم اگر بخواهم سبک بازیگری کسی را برای خودم الگو کنم و ادامه اش بدهم، مسیر را اشتباه رفته ام.

برای اینکه هر بازیگری با توجه به ویژگی های فیزیکی، چهره صدا و تجربه های شخصی خودش از زندگی، یک نقش را متفاوت از بازیگر دیگر بازی خواهد کرد. به خاطر همین فقط می شود به مسیر بازیگرهای خوب نگاه کرد. اینکه چه انتخاب هایی داشتند، چه کار کرده اند که بازیگری آنها تقویت شده و اینکه چه رفتار و شخصیتی داشتند که در سینما ماندگار شدند.

زهره فکورصبور از بازیگری تا مدلینگ و عمل های زیبایی متعدد

چهره ام راهگشا بود

چهره ام گاهی برایم راهگشا و گاهی مانع بازی در برخی نقش ها بود به هر حال داشتن چهره مناسب و فیزیک سالم و خوب برای بازیگری غیرقابل انکار است

چهره من گاهی نه تنها کمک حال من نیست، بلکه مانع من برای حرکت است. برای اینکه من از اول بازیگری را به خاطر نقش آفرینی و تجربه های مختلف از شخصیت های گوناگون و لذت از این کار انتخاب کردم. چهره ام شاید بعضی جاها کمکم کند ولی ویژگی است که نه خودم ایجاد کرده ام، نه می توانم از خودم بگیرم. تا امروز با نگاهی که به مسیرم داشته ام چهره ام بیشتر برایم مضر بوده.

به هر حال هر چهره ای وجوهی از شخصیت را دارد. یعنی هم می توانم منفی باشم، هم می توانم پاک و معصوم و مهربان باشم. من تمام تلاشم را می کنم که از آنچه به عنوان چهره در اختیار من است، در راستای آن نقش استفاده درست کنم.

هیچ وقت سعی نکرده ام چیزی را تبلیغ کنم که فقط به چهره من برگردد. هیچ وقت نخواسته ام چیزی را مثل یک شیء ارائه کنم. واقعا دلم می خواهد درباره کارم که برایش وقت گذاشته ام، صحبت کنم. واقعا دلم می خواهد که درست باشم و درست پیش بروم.

بهاره کیان افشار سفیر سلامت خیریه بهنام دهش پور

در بیوگرافی بهاره کیان افشار جالب است بدانید وی، از داوطلبان و همراهان قدیمی و فعال مؤسسه خیریه بهنام دهش‌پور است. در جشن پایان سال خیریه در سال ۱۳۹۴ ایشان به عنوان سفیر سلامت مؤسسه خیریه بهنام دهش‌پور برگزیده شد.

«من برخلاف برخی از همکارانم که فکر می‌کنند حضور بازیگران در انجمن‌های خیریه به شکلی که رسانه‌ای شود ممکن است شبیه تظاهر شود، اتفاقا حضور بازیگران و افراد و چهره‌های شناخته‌شده در کارهای خیر و انجمن‌های خیریه را دوست دارم و حتی فکر می‌کنم این از وظایف یک بازیگر است که مشوق مردم و سایر چهره‌های شناخته‌شده برای حضور در این برنامه‌های نیکوکارانه باشد و به‌طور مداوم به دیگران یادآوری کند که در کنار آنها افراد نیازمند بسیارى وجود دارند که باید به یاد آنها هم باشند و تا حد توان کمک کنند.

من خیلی سال پیش از آنکه وارد بازیگری شوم به‌واسطه شرایط سختی که در زندگی‌ام پیش آمد، با بنیاد خیریه بهنام دهش‌پور آشنا شدم. مادر یکی از دوستان نزدیکم مدیرعامل این موسسه هستند و من هم برای آنکه حواسم از موقعیت سختی که برایم پیش آمده دور شود، با این موسسه به صورت داوطلبانه همکاری کردم. وقتی به نیت کمک وارد این موسسه شدم و مشکلات مردم را دیدم، تازه فهمیدم من واقعا هیچ مشکلی ندارم و خیلی هم آدم خوشبختی هستم.

بیوگرافی کریستین بیل و تغییر وزن او در فیلم های سینمایی مختلف

با قاطعیت می‌توان بگویم این موسسه یکی از سالم‌ترین بنیاد‌های خیریه است. من پیش از شروع بازیگری هفته‌ای دست کم دو روز به این موسسه یا بیمارستان سر می‌زدم اما در حال حاضر به‌خاطر مشغله‌هایم کمتر می‌توانم حضور داشته باشم البته سعی می‌کنم به انواع دیگر و شاید بیشتر از پیش مفید باشم و با آشنا کردن همکاران و اطرافیانم به این موسسه کمک کنم.»

بهاره کیان افشار سفیر سلامت خیریه بهنام دهش پور
بهاره کیان افشار سفیر سلامت خیریه بهنام دهش پور

اولویت داشتن زندگی سالم برای بازیگر

طبیعتا بازیگران باید زندگی سالمی داشته باشند. زندگی سالم و توجه به سلامت، ورزش و تغذیه مناسب قطعا در سلامت جسمی، شادابی چهره و تداوم عمر جوانی یک بازیگر موثر است. مطالعه، داشتن تفریح، خواب و استراحت به‌موقع، سفر، برنامه غذایی مفید و سالم و. . . همگی به سلامت روح و جسم کمک می‌کنند.

هرکس مسئول رفتار خودش است

سینما و تلویزیون و افرادی که در آن فعالیت می‌کنند نمونه‌ای از جامعه هستند و این افراد هیچ فرقی با سایر افراد اجتماع ندارند و دلیل حرف و حدیث‌هایی که وجود دارد فقط به این خاطر است که آدم‌های فعال در این حوزه شناخته‌شده‌تر از سایر حرفه‌ها و افراد هستند.

به‌نظر من هرکس مسوول رفتار خودش و مسوول آگاهانه یا ناآگاهانه بودن این رفتار است. کسی که اهدافش در زندگی مشخص باشد، نوع رفتارش با اطرافیان و عملکردش  را منطبق با شخصیت و اهدافش تنظیم می‌کند و این موضوع هیچ ارتباطی با اینکه فردی در سینما شاغل باشد یا در سایر حیطه‌ها ندارد.

بازیگری حرفه‌ای رویایی نیست

بازیگری حرفه‌ای است که آرزوها و جاذبه‌ها را به تصویر می‌کشد اما خودش چندان رویایی نیست. هیچ بخشی از این حرفه جز همان خروجی کار رویایی نیست، این حرفه سخت و طاقت‌فرساست. در یک جمله می‌توانم برداشتم از این شغل را اینطور تعریف کنم که بازیگری حرفه‌ای رویایی نیست اما می‌تواند شما را به رویاها و آرزوهای‌تان برساند.

الویت برای قبول نقش

الویت بندی اش برای قبول نقشی بستگی به زمان و شرایط دارد ، ممکن است پنج ماه وقت آزاد داشته باشم و در تلویزیون پروژه ای را بپذیریم

بیوگرافی جیک جیلنهال | از شاهزاده پارسی تا مرد عنکبوتی

گاهی نیاز مالی باعث می شود نقشی را قبول کنم و گاهی هم ممکن است همکاری با شخص هنرمند و برجسته مرا ترغیب به قبول نقشی کند

وقتی فیلمنامه ای به دستم برسد ابتدا قصه و سپس به نقش توجه می کنم و قطعا عوامل فیلم مانند کارگردان و تهیه کننده هم برایم مهم است

چیزی که از بازیگری می خواهم

چیزی که من از بازیگری می خواهم لذت خودم از آن اتفاق است ، اگر دیگران هم از آن لذت من ، لذت ببرند و تحسینش کنند کار برایم خیلی مطلوب است

بهاره کیان افشار گزینه بازیگری نقش اول فیلم جنجالی لاله

در بیوگرافی بهاره کیان افشار میخوانیم: هم‌زمان با روزهای برگزاری جشنواره فیلم فجر سال ۱۳۹۱، از سوی تولیدکنندگان فیلم سینمایی جنجالی لاله (دربارهٔ لاله صدیق، قهرمان اتومبیل‌رانی ایران) اعلام شد که سرانجام بهاره کیان‌افشار برای ایفای نقش اول این فیلم انتخاب شده‌است؛ ولی، چندی بعد در بعضی رسانه‌ها اعلام شد که به دلیل عدم آشنایی کامل این بازیگر با زبان انگلیسی این انتخاب منتفی شده‌است. آنجلینا جولی، جسیکا آلبا و مهناز افشار نیز از گزینه‌های قبلی ایفای این نقش بودند.سرانجام، سارا امیری به عنوان بازیگر نقش اول فیلم «لاله» انتخاب شد.

شروع فعالیت هنری بهاره کیان افشار

در بیوگرافی بهاره کیان افشار درباره ی شروع بازیگری او آمده است :در نهایت سال 1383 وقتی 19 ساله و دانشجوی بود با گروه تئاتر آزیتا حاجیان آشنا شد و تمرینات بدن و لحن و بیان را از وی آموخت

او سپس با معرفی تینا پاکروان همکلاسی دبیرستانش به محمدرضا شریفی نیا سال 1385 در سریال کلاه پهلوی نقش شادی مستشارنیا با دوبلهٔ فریبا رمضان پور را بازی کند

بهاره کیان افشار و مریلا زارعی در سریال کلاه پهلوی
بهاره کیان افشار و مریلا زارعی در سریال کلاه پهلوی

بهاره کیان افشار در این‌ باره می‌گوید:

دو سال قبل از بازی در سریال کلاه پهلوی آقای محمدرضا شریفی‌نیا مرا در جشنواره فیلم فجر دیدند و از مـن پرسیدند کـه آیا دوست دارم بازیگر شوم؟ من جواب دادم خیلی مشتاقم، ولی خانواده‌ام مخالف هستند و اجازه ندارم. بعد پروسه ساخت سریال کلاه پهلوی پیش آمد.

اتفاقاً در اینکار یکی از دوستان دوران دبیرستان مـن که همیشه بـه کارگردانی علاقه‌مند بود، دراین پروژه جزو عوامل گروه بود. بنابر این آقای شریفی‌ نیا بازهم به دوست مـن گفته بودند: بـه بهاره بگو اگر علاقه‌مند اسـت برای بازی دراین سریال بیاید.

چرا محمدرضا گلزار کرونا گرفت ؟

خلاصه با جلب موافقت خانواده بـه جمع بازیگران این سریال ملحق شدم. خوشبختانه آقای دری از همان ابتدا گفتند که برای بازی در نقش شادی مستشارنیا مناسب هستم، ضمن این کـه گروه بـه دنبال بازیگری بودند که هم بسیار باانگیزه و مشتاق باشد و هم چهره‌اي شناخته‌ شده نداشته باشد تا برای مدت طولانی سر پروژه دیگری نرود.

حضور کیان افشار در آن مجموعه ابتدا توسط شریفی‌نیا و بعد از آن از سوی محمدرضا ورزی (کارگردان مجموعه) مورد تائید قرار گرفت. این‌گونه بعد که بهاره کیان افشار وارد آن پروژه طولانی و طاقت‌فرسا شد. دشواری‌ای که خودش یکی از دلایل انتخاب او برای این نقش بود. او در نقش شادی مستشارنیا از اواسط مجموعه بود که به قصه آمد. نقش که به‌تدریج پررنگ‌تر و تأثیرگذارتر شد.

کیان افشار می‌گوید: «تیر ۸۵ بود که تصویربرداری کلاه پهلوی کلید خورد. عملا قرار بود پروژه یک سال و نیم طول بکشد ولی ما نزدیک به ۷-۶ سال مشغول کار بودیم. در همه آن سال ها، چند تئاتر کوچک هم کار کردم. در همه آن مدت منتظر بودم کلاه پهلوی تمام شود و بتوانم بیشتر فعالیت کنم ولی خب، نمی شد. هیچ وقت نمی دانستی بعد از یک هفته چه کار خواهی داشت. به خاطر همین نمی شد به هیچ پروژه ای قول داد.

من برای مسیر بازیگر شدنم، هیچ برنامه ریزی دقیقی نداشتم. اتفاقی که برایم افتاد واقعا مثل یک هدیه از سمت خدا بود. اگر تصمیم داشتم که از سنی شروع به بازیگری کنم، می رفتم کلاس بازیگری و بعد تئاتر را شروع می کردم و … ولی برایم پیش آمد. الان هم حضور در کلاه پهلوی، برایم اتفاق خوشایندی محسوب می شود؛ اتفاقی که البته ساده نبود. شاید خیلی ها بگوید چرا سه تا نقش اول این سریال را تازه کارها بازی می کنند؟

هیچ بازیگری حاضر نبود به مدت 6-7 سال با آن دستمزد، شرایط و بی‌برنامگی مقطعی‌ای که ما داشتیم، با پروژه کنار بیاید. از طرفی برای ما بازیگران جوان هم کار در کنار بزرگان و پیشکسوتان کلاه پهلوی مثل یک دانشگاه محسوب می‌شد. من در تمام مدت کار در آن پروژه صبور شدم. صبری که هر بازیگری به‌ویژه در تلویزیون به آن نیاز دارد.»

ناگفته های زندگی عاشقانه ی محسن قاضی مرادی و مهوش وقاری

ورود بهاره کیان افشار به سینما

در بیوگرافی بهاره کیان افشار میخوانیم: بعد از کلاه پهلوی در سال 1387 بازی در سینما را با فیلم شیرین عباس کیارستمی تجربه کرد اما بصورت حرفه ای سال 1391 با فیلم گناهکاران فرامز قریبیان جلوی دوربین رفت

فیلم گناهکاران فرامرز قریبیان
فیلم گناهکاران فرامرز قریبیان

نقش متفاوت بهاره کیان افشار در هشتگ خاله سوسکه

بهاره کیان افشار در طول دوران حرفه ای فعالیت در یک سریال فانتزی و کمدی کودکانه به نام هشتگ خاله سوسکه ایفای نقش کرد و ایفاگر نقش اصلی قصه این سریال به نام خاله سوسکه بود.

در بیوگرافی بهاره کیان افشار جالب است بدانید او در سریال گلشیفته برای اولین بار در یک سریال ایرانی نقش یک ترنس زن را بازی کرد.

امیرحسین رستمی و بهاره کیان افشار در هشتگ خاله سوسکه
امیرحسین رستمی و بهاره کیان افشار در هشتگ خاله سوسکه

شهرت را دوست ندارم

می خواهم بازیگر خوبی باشم. دلم می خواهد وقتی اسمم در ۶۰-۵۰ سالگی می آید، بگویند فلانی بازیگر خوبی بود. این برایم بهترین هدیه است تا اینکه معروف شوم و ستاره معروف و ستاره شدن ممکن است برای هر کسی برحسب شانس اتفاق بیفتد ولی برای بازیگر خوب بودن شانس دخیل نیست و تلاش، زحمت و صبر مهم است.

من چند سال است که دارم بازی می کنم ولی تازه بعد از چند سال، کم کم دیگران درباره بازیگری ام حرف می زنند و کارم دیده شده. این دغدغه را ندارم که چرا زودتر شناخته نشدم. من آنجایی بودم و هستم که می خواستم باشم. من وقتی نمی توانستم به واسطه مخالفت خانواده ام به سمت بازیگری بیایم، گفتم خوب است چون حداقل مشهور هم نمی شوم! چون یک جورهایی از شهرت می ترسم.

چیزی که من از بازیگری می خواهم، لذت خودم از آن اتفاق است. اگر دیگران هم از آن لذت من، لذت ببرند و تحسینش کنند، کار برایم خیلی مطلوب است.

راستش شهرت را دوست ندارم اما بالاخره جزء ابزارهای یک بازیگر برای رشد و دوام در حرفه سینماست به هر حال شما باید ابتدا به چهره شناخته شده تبدیل شده تا بتوانید وارد پروژه های مختلف شوید

بعنوان یک بازیگر دوست دارم وقتی بازی ام را در فیلمی تمام می شود به دنیای شخصی خودم برگردم اما خب این اتفاق نمی افتد

وسیع شدن ارتباطات برایم جذاب است اما نه به عنوان یک بازیگر. یک وقت‌هایی دوست دارم خلوت خود و تجربه‌ شخصی‌ام را داشته باشم. ما به‌عنوان یک بازیگر باید مدام مراقبت رفتارمان در اجتماع باشیم. باید همواره با مردم خوش‌برخورد باشیم، حتی وقتی سرحال نیستیم، خسته‌ایم یا بیماریم؛ چون مخاطب از حال درونی‌مان بی‌خبر است و کوچکترین بی‌توجهی در رفتارمان ممکن است برایش غیر قابل قبول باشد.

معرفی فیلم سینمایی بعد از رفتن با هنرنمایی صابر ابر

فعالیت های دیگر بهاره کیان افشار

ترانه سرایی بهاره کیان افشار برای بهرام رادان

از سنین پایین بواسطه علاقه شخصى پدرم همیشه به شعر و ادبیات پارسی علاقه داشتم و گهگاهی هم دستی بر قلم دارم و از چینش كلمات كنار هم لذت می ‌برم

ترانه و متن ‌های ادبی را بسیار دوست دارم و خودم هم ترانه و متون ادبی می‌ نویسم

آقای بهرام رادان پیش از اینكه بازیگر شوم از دوستان من بودند و پس از ورودم به دنیای بازیگری این دوستی بواسطه همكاری پررنگ‌ تر شد

ایشان ترانه‌ های مرا خواندند و از چهار ، پنج تا از این ترانه‌ ها در آلبومشان استفاده كردند

کار دکوراسیون بهاره کیان افشار

بازیگری هرگز شغل اول من نبوده و نیست. رشته تحصیلی‌ام مهندسی کامپیوتر است و چون بیشتر دوستان نزدیکم معمار هستند با یکى، دو نفر از ایشان شرکت کارهای اجرایی، ساخت و ساز و دکوراسیون داخلى داشتیم و بسیار فعال بودیم تا اینکه دوستانم فعلا از ایران رفتند. در حال حاضر هم به‌ جز بازیگری شغل دیگری دارم. البته من هرگز از وجهه‌ام در بازیگری در این شغل استفاده نکرده‌ام و حتی خیلی‌ها نمی‌دانند من فعالیت دیگری هم دارم.

من کار دکوراسیون و تبلیغات را که دو رشته مجزا هستند به عنوان کسب درآمد دارم و خیلی در آنها فعال هستم ولی انگیزه ام برای زندگی و مسیر پیش روی بازیگری است

گفتگوی کوتاه با بهاره کیان افشار

دلمان نیامد در ادامه بیوگرافی بهاره کیان افشار مصاحبه کوتاهی که درباره زیبایی با ایشان انجام شده است را برایتان درج نکنیم ، با بازیگرآنلاین همراه باشید

زیبایی ظاهری برای یک بازیگر چقدر مورد نیاز است؟

دقیق نمی‌دانم، اما ظاهر یکی از ابزار‌های کار بازیگر است و تا حد زیادى تعیین می‌کند که در چه نقش‌هایى بازی کند. زیبایی، نسبی است و نمی‌تواند به بازیگر کمک کند بهتر بشود.

مثلاً یک بازیگر نه‌چندان زیبا هم می‌تواند در شغلش موفق باشد؟

معرفی سریال محرمی علقمه سرخ + تیزر و تصاویر سریال

اگر بازی خوب و درستی انجام دهد، صددرصد. زیبایی و زشتی نسبی است. چهره هر بازیگر ابزار کارش برای معرفی یک شخصیت است. هر چهره ویژگی‌هایی دارد. ترکیب کلی چهره، شمایلی است که هر کس به‌عنوان بازیگر می‌تواند در نقش مورد نظر آن را براى بازى و ایفاى یک شخصیت، درست نشان بدهد.

به نظر شما زیبایی چهره باید طبیعی باشد یا می‌توان برای رسیدن به زیبایی بیشتر جراحی زیبایی انجام داد؟

زیبایی باید طبیعی باشد. اصلاً زیبایى به هر نسبتى در طبیعت وجود دارد. از نظر من زیباترین ترکیب هر چهره، همان ترکیبی است که خداوند آفریده است.

چند درصد از زیبایی چهره بازیگران زن سینمای ایران طبیعی است؟

دقیقاً نمی‌دانم!

شما به عمل‌های زیبایی اعتقاد دارید؟

به‌نظرم به خود هر شخص مربوط است که برای چهره‌اش چه تصمیمی می‌گیرد. من علاقه دارم بازیگران را با چهره طبیعی ببینم، اما متاسفانه، چون توجه به چهره‌های زیبا بیشتر است، برخی بازیگران برای رسیدن به زیبایی بیشتر، ممکن است سراغ عمل‌های زیبایی بروند. اگر عمل زیبایى برای رفع نقایص و عیب‌های چهره باشد، نه به‌صورتی که خیلی جلب نظر کند، خوب است.

آیا ممکن است شما در آینده در شرایطی قرار بگیرید که جراحی زیبایی انجام بدهید؟

بله، ممکن است ولى امیدوارم تحت چنین شرایطی قرار نگیرم.

با افزایش سن هم تمایلی به این کار پیدا نخواهید کرد؟

گاهی ایرادى در صورت وجود دارد که رفعش می‌تواند به تعادل چهره کمک کند و این یک نیاز است.

در ۵۰ سالگی هم چنین عقیده‌ای خواهید داشت؟

آن موقع از زاویه دید یک خانم ۵۰ ساله به این قضیه نگاه می‌کنم و تصمیم می‌گیرم.

لیست آثار هنری بهاره کیان افشار

در ادامه بیوگرافی بهاره کیان افشار بازیگر عاشقانه باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی بهاره کیان افشار

سالنام فیلمکارگردان
۱۴۰۰خانه شیشه ایامیر پورکیان
کوزوومیثم هاشمی طبا
۱۳۹۹آهنگ دونفرهآرزو ارزانش
۱۳۹۸سگ بندمهران احمدی
گربه سیاهکریم امینی
مرد نقره‌ایمحمدحسین لطیفی
پسرکشیمحمدهادی کریمی
رویای سهرابعلی قوی تن
۱۳۹۷بی وزنیمهدی فرد قادری
پالتو شتریمهدی علی میرزایی
۱۳۹۶حضور مخفی یک بیگانهالهام اطیابی
عطر داغعلی ابراهیمی
دشمن زنکریم امینی
لونه زنبوربرزو نیک نژاد
۱۳۹۵ماهوراحمید زرگرنژاد
کمدی انسانیمحمدهادی کریمی
زردمصطفی تقی‌زاده
۱۳۹۴بارکدمصطفی کیایی
کفشهایم کو؟کیومرث پوراحمد
۱۳۹۳عین شین قافقاسم جعفری
طول موجفرامرز شهبازیان
۱۳۹۱هیچ‌کجا هیچ‌کسابراهیم شیبانی
گناهکارانفرامرز قریبیان
۱۳۸۷شیرینعباس کیارستمی
ماجرای گریه کردن قاضی برای مریم مومن چه بود ؟
بهاره کیان افشار در فیلم بی وزنی
بهاره کیان افشار در فیلم بی وزنی
بهاره کیان افشار در فیلم پسرکشی
بهاره کیان افشار در فیلم پسرکشی
بهاره کیان افشار در فیلم سینمایی طول موج
بهاره کیان افشار در فیلم سینمایی طول موج
بهاره کیان افشار و بهرام رادان در فیلم زرد
بهاره کیان افشار و بهرام رادان در فیلم زرد

آثار تلویزیونی بهاره کیان افشار

سالنام سریالکارگردان
۱۳۹۶نوار زردپوریا آذربایجانی
۱۳۹۴گاهی به پشت سر نگاه کنمازیار میری
۱۳۹۱کلاه پهلویسید ضیاءالدین دری
بهاره کیان افشار در سریال نوار زرد
بهاره کیان افشار در سریال نوار زرد
بهاره کیان افشار و امین تارخ در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن
بهاره کیان افشار و امین تارخ در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن

بهاره کیان افشار در شبکه نمایش خانگی

سالنام سریالکارگردان
۱۴۰۰سوداایمان یزدی
حرفه‌ایمصطفی تقی‌زاده
۱۳۹۹می‌خواهم زنده بمانمشهرام شاه حسینی
۱۳۹۷هشتگ خاله سوسکهمحمد مسلمی
۱۳۹۶گلشیفتهبهروز شعیبی
۱۳۹۵عاشقانهمنوچهر هادی

فیلم کوتاه های بهاره کیان افشار

سالنام فیلمکارگردان
۱۳۹۳بنشین عزیزمعلی نظری
۱۳۸۳راز ماهی کوچک قرمزپوریا جهانشاد

تئاترهای بهاره کیان افشار

سالتئاترکارگردان
۱۳۹۱کلاغ‌ها و دروغ‌هاعباس غفاری
۱۳۹۱بازرس هاند واقعیبورژین عبدالرزاقی
۱۳۹۲بوی قهوه و بلال و کباباحسان کرمی
۱۳۹۳WOWتینو صالحی
۱۳۹۴دست نیافتنی‌هاعلیرضا کوشک جلالی
۱۳۹۴هتلی‌هاحمیدرضا آذرنگ
۱۳۹۶آیس لندآیدا کیخایی

نمایشنامه خوانی بهاره کیان افشار

سالنمایشنامه خوانیکارگردان
۱۳۹۵مواحسان کرمی
۱۳۹۵یک دقیقه سکوت
۱۳۹۶صحنه‌هایی از زندگی پدرمافشین اخلاقی

جوایز و افتخارات بهاره کیان افشار

  • نامزد بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی در چهاردهمین جشن دنیای تصویر برای سریال کلاه پهلوی
  • نامزد تندیس حافظ بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی در هفدهمین جشن حافظ برای سریال عاشقانه
  • نامزد تندیس حافظ بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی در نوزدهمین جشن حافظ برای سریال گلشیفته

صفحه اینستاگرام بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 1373 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی بهاره کیان افشار و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی بهاره کیان افشار و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی بهاره کیان افشار ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام بهاره کیان افشار @baharekianafshar میباشد و 2میلیون و 100 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام بهاره کیان افشار
صفحه اینستاگرام بهاره کیان افشار
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا