اخبار دیگران

10 فیلم سینمایی بازسازی شده که در سال 2022 اکران می‌شوند.

در سال ۲۰۲۱ و پس از شیوع کرونا، بازراه‌اندازی و بازسازی‌های سینمایی‌ بسیاری منتشر شدند. حتی دانلود فیلم دنباله «شکارچیان روح: زندگی پس از مرگ» هم که پس از سال‌ها به نمایش درآمد‌ و در واقع به نوعی این فرانچایز را پس از یک تلاش ناموفق در سال ۲۰۱۶ بازراه‌اندازی نمود. استیون اسپیلبرگ فیلم موزیکال و کلاسیک «داستان وست ساید» را بازسازی کرد که تحسین منتقدان را به همراه داشت اما پول چندانی نصیبش نشد. فیلم «کروئلا»، شخصیت شرور معروف ۱۰۱ سگ خالدار را دوباره معرفی کرد. حتی «مورتال کمبت» هم با این موج همراه شد و نظرات درباره نسخه بازسازی آن بسیار متفاوت بود.

هر ساله فیلم‌های کاملا اصیل و جدیدی توسط استودیوهای هالیوود تولید می‌شود که البته مطمئنا بیشترین توجه و بودجه را به خود اختصاص نمی‌دهند. پول‌ها بیشتر صرف بازسازی فرنچایزهای قدیمی‌ می‌شود، زیرا بارها و بارها نشان داده شده است که داشتن یک نام تجاری قابل تشخیص و معروف به طور قابل توجهی شانس موفقیت فیلم را در گیشه افزایش می‌دهد.

بازسازی‌های سینمایی در صنعت سرگرمی ریشه دوانده‌اند و امسال نیز شاهد آثار دیگری در این زمینه هستیم. تقریبا می‌توان گفت که دیگر هیچ اصالتی در هالیوود وجود ندارد و این موضوع در سال‌های اخیر بیشتر گسترش یافته است، اگرچه این مسئله همیشه و درباره همه فیلم‌ها صدق نمی‌کند.

مطمئنا با ادامه سال ۲۰۲۲ تعداد بیشتری از این فیلم‌ها معرفی می‌شوند و در نوبت اکران قرار می‌گیرند و در حال حاضر نیز، تعداد زیادی بازسازی و بازراه‌اندازی وجود دارند که یا تاریخ انتشار آن‌ها از قبل مشخص شده یا به هر حال برای انتشار در سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده‌اند.  این عناوین شامل آثار مختلفی مانند بازراه‌اندازی فرنچایزهای ترسناک قدیمی‌، بازراه‌اندازی فرنچایزهای دیزنی به سبکی جدید و حتی احیای آثار ناتمام هستند.

مهاجرت پرستاران به چه روش هایی امکان پذیر است؟

نگاهی بیندازیم به لیست دانلود فیلم 2022 :

10. جیغ (Scream)

  • کارگردانان: مت بتینلی اولپین، تایلر گیلت
  • بازیگران: جنا اورتگا، نیو کمپبل، دیوید ارکت
  • تاریخ انتشار: ۱۴ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۴ دی ۱۴۰۰)

مت بتینلی اولپین و تیلور گیلت، به جای وس کریون فقید بر روی صندلی کارگردانی اولین بازسازی یا بازراه‌اندازی فرانچایز «جیغ» در سال ۲۰۲۲ می‌نشینند. این فیلم از جهاتی دنباله‌ای بر فیلم‌های اصلی «جیغ» است اما به دلیل بازگشت سیدنی پرسکات، دیویی و گیل، به نظر می‌رسد به عنوان یک بازراه‌اندازی طراحی شده تا به قسمت‌های بعدی منجر شود. اطلاعات کمی درباره طرح داستان این اثر که ۲۵ سال پس از قتل‌های اصلی وودزبورو روایت می‌شود وجود دارد اما می‌دانیم یکی از سه نفر اصلی برای تحقیق درباره قتل‌هایی سریالی به شهر بازگشته است که شباهت وحشتناکی به قتل‌هایی دارند که در نوجوانی شاهد آن‌ها بوده‌اند. 

09. لایتیر (Lightyear)

  • کارگردان: انگوس مک‌لاین
  • صداپیشگان: کریس ایوانز، تایکا وایتیتی
  • تاریخ انتشار: ۱۷ ژوئن ۲۰۲۲ (۱۷ خرداد ۱۴۰۱)

«لایتیر» به معنای واقعی کلمه بازراه‌اندازی فرنچایز داستان اسباب‌بازی نیست اما قطعا مسیر و جهت جدیدی برای آن ایجاد می‌کند. کریس ایوانز صداپیشگی باز لایتیر را در این فیلم برعهده دارد که به داستان فضانورد واقعی که اسباب‌بازی باز با صدای تیم آلن از آن الهام گرفته شده بود می‌پردازد. اطلاعات کمی درباره طرح داستان فیلم وجود دارد و فعلا می‌دانیم که تایکا وایتیتی نیز در نقش شخصیتی نامعلوم صداپیشگی می‌کند. 

08. سالمز لات (Salem’s Lot)

  • کارگردان: گری دابرمن
  • بازیگران: لوئیس پولمن، الفری وودوارد، ویلیام سدلر
  • تاریخ انتشار: ۹ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۸ شهریور ۱۴۰۱)
راهنمایی سفارش و خرید هولوگرام های امنیتی و ضدجعل

موج اقتباسات از آثار استفن کینگ پس از موفقیت بی‌نظیر فیلم «آن» در سال ۲۰۱۷ اندکی کاهش یافته اما گری دابرمن، نویسنده «آن»، قرار است اقتباسی از «سالمز لات» را نویسندگی و کارگردانی کند. این سومین اقتباس از این داستان پس از دو مینی‌سریال تلویزیونی خواهد بود که در سال‌های ۱۹۷۹ و ۲۰۰۴ منتشر شد. لوئیس پولمن در نقش بن میرز، نویسنده‌ای بازی می‌کند که به این شهر بازمی‌گردد تا کتابی جدید بنویسد اما متوجه می‌شود که کرت بارلو که خون آشامی وحشتناک و شرور کلاسیک داستان‌های استفن کینگ محسوب می‌شود آن‌جا را تسخیر کرده است. 

07. جنایات آینده (Crimes Of The Future)

  • کارگردان: دیوید کروننبرگ
  • بازیگران: لیا سیدوکس، کریستن استوارت، ویگو مورتنسن
  • تاریخ انتشار: –

کارگردان افسانه‌ای، دیوید کروننبرگ، «جنایات آینده» را در سال ۲۰۲۲ در نوبت اکران‌ دارد که داستانی است مانند داستان‌های قدیمی‌تر او و درباره تکامل‌های وحشتناک بیولوژیکی و فناوری. ویگو مورتنسن، همکار همیشگی کروننبرگ، نقش اصلی را به عنوان یک پرفورمنس آرتیست عجیب و غریب بر عهده دارد. لیا سیدوکس، کریستن استوارت و اسکات اسپیدمن نیز دیگر بازیگران این فیلم هستند. 

06. آتش‌افروز (Firestarter)

  • کارگردان: کیت توماس
  • بازیگران: زک افرون، رایان ارمست، سیدنی لمون
  • تاریخ انتشار: –

نسخه بازسازی «آتش‌افروز» در سال ۲۰۲۲ یکی دیگر از پروژه‌هایی است که بر اساس کتاب‌های استفن کینگ ساخته می‌شود. این کتاب درباره چارلی مکی، کودکی با توانایی تولید و کنترل آتش است که سعی دارد از دست یک سازمان شرور، معروف به شاپ فرار کند. زک افرون در یک انتخاب جالب، نقش پدر چارلی، اندی را بازی خواهد کرد. 

راهنمای انتخاب بهترین پنل پیامکی برای وبسایت های فروشگاهی

05. پدر عروس (Father Of The Bride)

  • کارگردان: گری الازراکی
  • بازیگران: اندی گارسیا، ایزابلا مرسد، آدری اریونا
  • تاریخ انتشار: –

«پدر عروس» سومین اقتباس سینمایی از رمانی به همین نام است که در سال ۲۰۲۲ در اچ‌بی‌او مکس به نمایش درمی‌آید. این نسخه نسبت به سری فیلم‌های محبوب «پدر عروس» در دهه ۹۰ میلادی با بازی استیو مارتین که به تازگی به حرفه بازیگری بازگشته است کمی تفاوت دارد. این بازسازی درباره یک خانواده کوبایی-آمریکایی خواهد بود و اندی گارسیا نقش پدر خانواده را بر عهده دارد. گلوریا استفان و ایزابلا مرسد نیز در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. 

04. ماتیلدا (Matilda)

  • کارگردان: –
  • بازیگران: اما تامپسون
  • تاریخ انتشار: –

بسیاری از کسانی که در دهه ۹۰ میلادی بزرگ شده‌اند، عاشق فیلم «ماتیلدا» در سال ۱۹۹۶ هستند که بر اساس کتاب رولد دال ساخته شد و درباره دختری با استعدادهای خاص ذهنی است که برای زنده ماندن از دست خانواده رذل و مدیر سلطه‌گر خود تلاش می‌کند. این نسخه جدید از ماتیلدا که در نتفلیکس منتشر خواهد شد، در واقع بازسازی مستقیم فیلم اصلی نیست، بلکه در واقع اقتباسی از یک نمایشنامه در سال ۲۰۱۰ است. اما تامپسون در این فیلم در نقش دوشیزه ترانچبول شرور بازی می‌کند.

03. انتقام‌جوی سمی (The Toxic Avenger)

  • کارگردان: ماکن بلیر
  • بازیگران: پیتر دینکلیج، الایجا وود، جیکوب ترمبلی
  • تاریخ انتشار: –

«انتقام‌جوی سمی»، بازسازی فیلم ترسناکی به همین نام در سال ۱۹۸۴ است و داستان‌ یک مرد دربدر را روایت می‌کند که پس از رها شدن در محفظه زباله‌های سمی، تبدیل به یک ابرقهرمان خشن می‌شود. پیتر دینکلیج نقش شخصیت اصلی را بازی می‌کند و جیکوب ترمبلی، کوین بیکن و الایجا وود دیگر بازیگران فیلم هستند. با این حال، مشخص نیست که دینکلیج نقش نسخه انسانی شخصیت اصلی را بازی خواهد کرد یا نسخه هیولایی او را.

13 گام آموزش تعویض بلبرینگ الکتروموتور و دینام سه فاز

02. پینوکیو (Pinocchio)

  • کارگردان: رابرت زمکیس
  • بازیگران: تام هنکس، سینتیا انوو، بنجامین ایوان
  • تاریخ انتشار: –

دیزنی در سال ۲۰۲۲ به لیست طولانی و بلندبالای اقتباسات سینمایی «پینوکیو» اضافه می‌کند. رابرت زمکیس نویسندگی و کارگردانی این نسخه را بر عهده دارد که یکی دیگر از پروژه‌های روند بازسازی لایو‌اکشن انیمیشن‌های کلاسیک دیزنی است. تام هنکس نقش ژپتو خوش‌قلب و خالق پینوکیو را بازی می‌کند و این فیلم در در دیزنی‌پلاس نمایش داده می‌شود.

01. بتمن (The Batman)

  • کارگردان: مت ریوز
  • بازیگران: رابرت پتینسون، پل دانو، کالین فارل
  • تاریخ انتشار: ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰)

رابرت پتینسون در فیلم «بتمن» ساخته مت ریوز، لباس این شخصیت محبوب را به تن می‌کند. به نظر می‌رسد این اثر پنجمین فیلم سینمایی متمابز درباره‌ این قهرمان، پس از نسخه ۱۹۶۰ آدام وست، بتمن سری برتون و شوماخر، سه‌گانه «شوالیه تاریکی» کریستین بیل و بتمن بن افلک در دنیای توسعه‌یافته دی‌سی باشد. داستان «بتمن» بر روی بروس وین جوان‌تر و آغاز درگیری‌های او با ریدلر و پنگوئن تمرکز می‌کند. جفری رایت نیز اولین بازیگر سیاه‌پوستی خواهد بود که نقش جیم گوردون را بازی می‌نماید.

 

برای تماشا و دانلود فیلم‌های بالا اینجا کلیک کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا