اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

امیرحسین آرمان مانکن سینمای ایران را بیشتر بشناسید

در این بخش بیوگرافی امیرحسین آرمان بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی امیرحسین آرمان از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال کیمیا به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او و ماجرای ازدواج نکردنش و علاقه به بازیگری و خوانندگی او از کودکی.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی امیرحسین آرمان آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

امیرحسین آرمان چند سال سن دارد؟

امیرحسین آرمان زاده 14 آبان 1361 است و 39 سال سن دارد.

امیرحسین آرمان مجرد است یا متاهل؟

امیرحسین آرمان در حال حاضر متاهل است.

تحصیلات امیرحسین آرمان چقدر است؟

امیرحسین آرمان لیسانس رشته طراحی دکوراسیون داخلی را دارد.

امیرحسین آرمان فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

امیرحسین آرمان از سال 1383 تاکنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی امیرحسین آرمان

نام اصلیامیرحسین آرمان
تاریخ تولد14 آبان 1361
تحصیلاتلیسانس رشته طراحی دکوراسیون داخلی
پیشهبازیگر و خواننده و مدل
سالهای فعالیت۱۳۸۳ تاکنون
وضعیت تاهلمجرد
قد182 سانتی متر

بیوگرافی امیرحسین آرمان

بیوگرافی امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان یکی از پدیده‌های خوش‌آتیه نسل جدید بازیگران سینما و تلویزیون است. او با ایفای نقش جوان عاشق‌پیشه در سریال‌های پرطرفداری چون «کیمیا» و «پریا» به محبوبیت زیادی دست یافت. از چهره، صدا و فیزیک مناسبی برخوردار است و می‌توان انتظار تبدیل شدنش به یک ستاره پرفروغ سینمایی را داشت.در ادامه بیشتر با بیوگرافی امیرحسین آرمان آشنا خواهیم شد

در بیوگرافی امیرحسین آرمان آمده است: او متولد 14 آبان 1361 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

عکس امیرحسین آرمان در کودکی
عکس امیرحسین آرمان در کودکی
کودکی امیرحسین آرمان
کودکی امیرحسین آرمان
کودکی امیرحسین آرمان در کنار مادرش
کودکی امیرحسین آرمان در کنار مادرش

او می‌گوید از کودکی به دو کار علاقه داشت یکی خوانندگی و دیگری بازیگری و اکنون هر دو کار را انجام می‌دهد. او این طور تعریف می‌کند: بچه که بودم عینک آفتابی می‌زدم، یک برس را به جای میکروفن دستم می‌گرفتم و جلوی آیینه خوانندگی می‌کردم.

قد امیرحسین آرمان

در ادامه بیوگرافی امیرحسین آرمان آمده است قد او 182 سانتی متر است.

ماجرای انتخاب رشته امیرحسین آرمان

جالب ترین نکته بیوگرافی امیرحسین آرمان ماجرای درس خواندن او است.او در سال‌های جوانی روند تحصیلی‌ پیچیده‌ای را طی کرد. تقریباً در 4 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف درس خوانده، البته بازیگری در تمام این مدت در بک‌گراند ذهنی‌اش حضور داشته است. شرح و تفصیل این دوران آشفته را بهتر است از زبان خود او بشنویم. آرمان می‌گوید: «رشته اصلی‌ام در دبیرستان تجربی بود. اما می‌خواستم هنر بخوانم. یک اشتباه کوچک کردم و امتحان تغییر رشته را از دست دادم. بعد از آن کنکور دادم و زبان قبول شدم، که نرفتم و رفتم سربازی. بعد از سربازی یک ترک روانشناسی خواندم. بعد آن را هم ول کردم و آمدم طراحی دکوراسیون داخلی خواندم.»

آیا تینا آخوندتبار بعد از عمل جراحی زیباتر شده است؟

بیوگرافی خانواده امیرحسین آرمان

در بیوگرافی امیرحسین آرمان درباره ی خانواده اش میخوانیم: پدرش مهندس برق و مادرش فرهنگی است. هردو همچنان هم به کار مشغول‌اند و دور از پسرشان در مهرشهر کرج زندگی می‌کنند.او یک برادر به نام سامان دارد.

آرمان در مجموع خیلی به خانواده اش وابسته است. او می‌ گوید: من هم مامانی هستم و هم بابایی. از طرفی چون نوه اول خانواده پدری هستم از آن طرف هم خیلی به من توجه می‌ شد اما اصلا لوس نیستم.

امیرحسین آرمان در کنار پدر و مادرش - اکران فیلم نهنگ عنبر 2
امیرحسین آرمان در کنار پدر و مادرش – اکران فیلم نهنگ عنبر 2
امیرحسین آرمان و برادرش
امیرحسین آرمان و برادرش

ازدواج و وضعیت تاهل امیرحسین آرمان

پر جستجوترین مسئله در بیوگرافی امیرحسین آرمان بحث ازدواج و همسرش است امیرحسین مجرد است.

تاکنون شایعات و اخبار کذب فراوانی مبنی بر ازدواج و همسر امیرحسین آرمان در فضای مجازی منتشر شده است که هیچ یک از آنها واقعیت ندارد. این هنرمند محبوب تاکنون ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد است و خودش نیز بارها در مصاحبه‌های مختلف به این موضوع اشاره کرده و تمام شایعات و اخبار را تکذیب کرده است. امیرحسین آرمان در برنامه دورهمی نیز صراحتا به این موضوع اشاره داشت و گفت:

«به نظرم ازدواج یک نقطه عطف در زندگی هر آدم است. البته نگاه مردم نسبت به ازدواج متفاوت است. بعضی‌ها ازدواج را مانند بقیه کارهای که باید در زندگی‌شان انجام بدهند مانند درس خواندن، دانشگاه رفتن، سرکار رفتن، سربازی رفتن و … می‌بینند.

بعضی‌ها برایش سن و سال تعیین می‌کنند و بعضی‌ها هم معتقدند باید برایشان پیش بیاید و سن و سال مطرح نیست. من در زندگی شخصی‌ام به عشق اعتقاد دارم. ازدواج رمزی است که هنوز برایم پیش نیامده. خیلی درگیر زمان نیستم و معتقدم اگر شما در سنی ازدواج کنید که عشقی برایتان به وجود آمده، خیلی بهتر از آن است که مجبور باشید، چون وقت ازدواجتان شده با کسی پیمان زناشویی ببندید. به نظرم در بحث ازدواج اینکه فکر کنید ممکن است دیر شود،  نباید وجود داشته باشد. تنها باید عشق برایتان اتفاق بیفتد.»

معرفی و دانلود فیلم داستان آمریکایی(American Fiction) که جوایز زیادی گرفت

البته او در یکی از برنامه‌های تلویزیونی عنوان کرد که یک‌بار در 14 سالگی عاشق شده است.

علایق و حقایقی درباره امیرحسین آرمان

در ادامه بیوگرافی امیرحسین آرمان مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

علاقه امیرحسین آرمان موسیقی

علاقه به موسیقی از کودکی در امیرحسین آرمان وجود داشته و این روزها تبدیل به یکی از جدی‌ترین دغدغه‌های هنری‌اش شده است.در بیوگرافی امیرحسین آرمان آمده است: او تاکنون قطعاتی همچون «ترفند»، «هر شب»، «آتش عشق تو» و … با خوانندگی امیرحسین آرمان منتشرشده است. او این روزها سخت مشغول آماده کردن آلبومش است. آلبومی که در سبک پاپ با تنظیماتی کاملاً به‌روز کار شده است. او در این آلبوم با هنرمندانی همچون روزبه بمانی، امیرعلی بهادری، شهاب رمضان و… همکاری می‌کند. امیرحسین آرمان خواننده تیتراژ برنامه تلویزیونی نیز بود.

موسیقی دغدغه بسیار جدی من است و این روزها بیشتر وقتم را صرف آن می کنم، اما اگر مردم انتقاد کنند دیگر نمی‌ خوانم.من در کار هنرپیشگی همیشه پافشاری داشته‌ ام اما چون موسیقی را در کنار آن جلو می‌ برم ، پافشاری آن مدلی نخواهم داشت

موسیقی امیرحسین آرمان

ژانر مورد علاقه امیرحسین آرمان

علاقه شخصی من در حوزه بازیگری حضور در کارهای جدی و اجتماعی است اما در کنارش به کارهای اکشن هم خیلی علاقه دارم منظورم از اکشن ، اکشن استاندارد جهانی است

ورزش مورد علاقه امیرحسین آرمان

در بیوگرافی امیرحسین آرمان جالب است بدانید او علاقه زیادی به دوچرخه‌سواری، شنا و تنیس دارد.

ورزش امیرحسین آرمان

علاقه امیرحسین آرمان به ماه عسل

امیرحسین آرمان از طرفداران برنامه ماه‌عسل است، در پیامی تصویری احساسش نسبت به این برنامه تلویزیونی را این‌گونه بیان کرد: «این‌که یک برنامه‌ای برود نشان از هوش سازندگان آن دارد و البته تلاش بسیاری که به ثمر نشسته است. باید به احسان علیخانی و تیمش برای ساخت این برنامه پرطرفدار تبریک گفت. ما می‌بینیم که سال‌به‌سال با شنیدن نظرات و مشورت‌هایشان با کارشناسان دارند، نقطه‌ضعف‌هایشان هم کمتر و برطرف می‌شود. امیدوارم تلویزیون از این برنامه حمایت کند و کارشان ادامه داشته باشد.» ویدیوی همین صحبت‌های او در یکی از برنامه‌های ماه‌عسل 96 پخش خواهد شد.

ماجرای ازدواج فریبا نادری با مردی 27 سال بزرگتر از خود

پیشنهاد شبکه GEM به امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان می‌گوید: «از شبکه جم پیشنهاد داشتم. پیشنهادی که به من گفتند هر چقدر پول بخواهی می‌دهیم، فقط بیا. به نظرم این خیلی اتفاق بدی است که بعضی از بازیگران ما را مجاب کنند که به آن سمت بروند.»

آرمان در حالی پیشنهاد وسوسه‌برانگیز شبکه‌های خارجی را رد کرد که هنوز مقداری از دستمزدش برای بازی در «پریا» را دریافت نکرده بود. او از بند جدیدی که تعهد مالی را از دوش تهیه‌کنندگان برمی‌دارد گفت: «تهیه‌کنندگان محترم یک بند جدید به قراردادهای سریال‌ها اضافه کرده‌اند. مبنی بر اینکه ما در صورتی می‌توانیم دستمزد شما را بپردازیم که تلویزیون پول ما را بدهد. بنابراین تهیه‌کننده‌ها در عمل هیچ تعهد مالی به بازیگران ندارند. ما هم نمی‌توانیم به هیچ کجا اعتراض کنیم.»

علاقه امیرحسین آرمان به دیدن فیلم

فیلم بیشتر از سریال می بینم و سریال هایی را که خیلی پرطرفدار می شوند را هم می بینم ، «برکینگ بد» را خیلی دوست داشتم

رکود گیشه‌ها

آقای بازیگر علت کم‌فروش شدن گیشه‌های سینما در سال‌های اخیر را این‌گونه شرح می‌دهد: «باید ریشه‌ای نگاه کرد تا ریشه‌ای مشکل حل شود. کمبود سوژه‌های اثرگذار، تعداد کم سینماها، بی‌توجه ای به خواسته مردم و … باعث کم شدن صف کشیدن‌های مرم برای دیدن یک فیلم سینمایی است. در حالی که سابقه نشان داده است، اگر فیلم خوب ساخته و اکران شد و مردم با همان اشتیاق برای دیدن فیلم می‌آیند و رکود فروش گیشه‌ها از بین می‌رود. این ‌که فیلم‌های مناسب برای اکران با مانع مواجه می‌شود، یکی دیگر از مشکلات سینمای امروز است.»

حضور امیرحسین آرمان در عرصه مدلینگ

در بیوگرافی امیرحسین آرمان جالب است بدانید این بازیگر جوان مدتی است که علاوه بر بازیگری و خوانندگی به حرفه مدلینگ نیز وارد شده است و در فروشگاه لباس مردانه ال‌سی من به عنوان مدل حضور دارد. تبلیغات تلویزیونی این برند از تلویزیون صدا و سیما به طور مکرر پخش می‌شود و حضور امیر حسین آرمان در این مجموعه موجب فروش چندین برابر آن شده است.

معرفی فیلم ترسنا‌ک و فراطبیعی عمارت متروکه ۲۰۲۳

جالب است بدانید که ال‌سی من یک برند نوپا نیست و این نام تجاری حدود 35 سال است که در بازارهای اروپایی و ایرانی فعالیت دارد. در یک سال اخیر نیز انتخاب امیر حسین آرمان به عنوان مدل، یکی از تدابیر هوشمندانه این برند بود که باعث رشد فروش و معروفیت بیشتر آن شد. جمله معروف امیرحسین آرمان در تبلیغات الی‌سی من نیز جمله «بذار تنت انتخاب کنه» هست که اغلب در انتهای هر تبلیغ، این جمله را می‌گوید.

امیرحسین آرمان در تبلیغات برند ال سی من
امیرحسین آرمان در تبلیغات برند ال سی من

رستوران امیرحسین آرمان

امیر حسین آرمان در سال 1396 با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، خبر تاسیس و افتتاح رستوران ایتالیایی خود به نام «پارادیزو» را اعلام کرد. این رستوران در منطقه عظیمیه شهر کرج قرار دارد و به نوعی شغل دوم آرمان محسوب می‌شود که برخی بازیگران نیز در مراسم افتتاحیه پارادیزو شرکت کردند و خبر آن را در صفحه خود به اشتراک گذاشتند.

رستوران امیرحسین آرمان

شروع فعالیت هنری امیرحسین آرمان

به هر حال با وجود تخصصش در کار دکوراسیون، تسلط بر زبان انگلیسی و آشنایی با علم روانشناسی، امیرحسین آرمان بازیگری را به‌عنوان پیشه اصلی خود انتخاب کرد. او تمرین تئاتر را از سال 78 در کرج آغاز کرد. در سال 1381 نیز با شرکت در کلاس‌های مرحوم مصطفی اسکویی قدم جدی‌تری در این مسیر گذاشت.دو سال بعد به‌واسطه همان کلاس‌ها به‌صورت کاملاً حرفه‌ای پا به عرصه سینما گذاشت.

امیرحسین آرمان در جلوی دوربین

آغاز فعالیت بازیگری امیرحسین آرمان هم با سینما بود. او سال‌ها در این عرصه حضور داشت.محمدرضا شریفی‌نیا وی را برای بازی در فیلم سینمایی «ازدواج به سبک ایرانی» ساخته حسن فتحی انتخاب کرد.

امیرحسین آرمان در فیلم ازدواج به سبک ایرانی
امیرحسین آرمان در فیلم ازدواج به سبک ایرانی

در بیوگرافی امیرحسین آرمان میخوانیم: او پس از بازی در فیلم ازدواج به سبک ایرانی، یک سال بعد یعنی در سال 1384 در فیلم سینمایی «قتل آنلاین» به کارگردانی مسعود آب‌پرور حضور پیدا کرد و یکی از نقش‌های فرعی این فیلم را بر عهده داشت. او در این فیلم در کنار شهاب حسینی به ایفای نقش پرداخت که در آن زمان تجربه ارزشمندی برایش بود.

لاله مرزبان و دوستان صمیمی اش در باشگاه
حمید گودرزی ، شهاب حسینی و امیرحسین آرمان در فیلم قتل آنلاین
حمید گودرزی ، شهاب حسینی و امیرحسین آرمان در فیلم قتل آنلاین

قدرت‌الله صلح‌میرزایی او را برای بازی در «هدف اصلی» برگزیده و 86 هم در «صدسال به این سال‌ها» با سامان مقدم همکاری کرد که هیچ‌گاه اکران نشد. آرمان پس از این در فیلم‌های درخشانی همچون «یه حبه قند»، «برف روی شیروانی داغ»، «من مادر هستم» نقش‌آفرینی کرد. او در سه اثر متوالی بازیگر محمدهادی کریمی بود.

امیرحسین آرمان در هدف اصلی
امیرحسین آرمان در هدف اصلی
امیرحسین آرمان در صدسال به این سال‌ها
امیرحسین آرمان در صدسال به این سال‌ها
امیرحسین آرمان در یه حبه قند
امیرحسین آرمان در یه حبه قند
خاطره اسدی و امیرحسین آرمان در فیلم برف روی شیروانی داغ
خاطره اسدی و امیرحسین آرمان در فیلم برف روی شیروانی داغ
امیرحسین آرمان، هنگامه قاضیانی و باران کوثری در فیلم من مادر هستم
امیرحسین آرمان، هنگامه قاضیانی و باران کوثری در فیلم من مادر هستم

ورود امیرحسین آرمان به تلویزیون

امیرحسین هم مانند خیلی‌ از تازه‌کارهای دیگر شهرتش را مدیون تلویزیون است.در بیوگرافی امیرحسین آرمان میخوانیم: او بعد از سال ها حضور موفق در سینما، سال 1391 با سریال کلاه پهلوی به کارگردانی سید ضیاالدین دری با نقش امیر توکلی در قاب تلویزیون ظاهر شد اما نقش پررنگی نداشت. با وجود فعالیت های پی در پی او در سینما او وقتی برای اولین بار با مجموعه «کلاه پهلوی» در تلویزیون دیده شده، چهره آن‌چنان آشنایی برای مخاطبین نبود. اما تلویزیون بستر خوبی برای شکوفایی این بازیگر جوان بود.

امیرحسین آرمان در سریال کلاه پهلوی
امیرحسین آرمان در سریال کلاه پهلوی

شهرت امیرحسین آرمان

او پس از کلاه پهلوی به پروژه مورد قهر قرار گرفته «سرزمین کهن» پیوست.

امیرحسین در تلویزیون هم به‌تدریج و پله‌پله بالا آمد. در نقش‌های فرعی و کوتاهی حضور پیدا کرد.

در سریال‌های همچون «پیدا و پنهان» و «زخم» به ایفای نقش پرداخت. تا سرانجام کیمیای سعادت از راه رسید.

امیرحسین آرمان در نقش شهریار در فاز سوم مجموعه محبوب «کیمیا» خوش درخشید. جوان عاشق‌پیشه‌ای که با چالش‌های درونی و بیرونی زیادی در قصه مواجه بود. امیرحسین اینجا هم نه نقش اول، اما یکی از کاراکترهای پررنگ و تأثیرگذار سریال «کیمیا» بود. درخششش باعث شد حسین سهیلی زاده او را برای بازی به‌عنوان نقش اول فیلم جدیدش انتخاب کند.

امیرحسین آرمان و پوریا پورسرخ در سریال کیمیا
امیرحسین آرمان و پوریا پورسرخ در سریال کیمیا

امیرحسین آرمان پس از حضور در سریال کیمیا و رسیدن به شهرت و محبوبیت نسبی، در سال 1395 در سریال «پریا» به ایفای نقش پرداخت و در مقابل دوربین حسین سهیلی‌زاده قرار گرفت. او در این سریال نقش اصلی را بر عهده داشت و در کنار محمود پاک‌نیت و لادن مستوفی به ایفای نقش پرداخت. بازی در این سریال، امیرحسین آرمان را به اوج شهرت رساند و پس از آن دیگر کمتر کسی وجود داشت که او را نشناسد. سریال پریا نقش مهمی در محبوبیت آرمان داشت که یکی از کارهای موفق و ماندگار او محسوب می‌شود.

رابطه ی حامد کمیلی و تینا آخوندتبار و عکس جنجالی که از آنها پخش شد
امیرحسین آرمان در نمایی از سریال پریا
امیرحسین آرمان در نمایی از سریال پریا

از دیگر آثار تلویزیونی امیرحسین آرمان می‌توانیم به سریال «مرز خوشبختی» اشاره کنیم که دومین تجربه همکاری او با حسین سهیلی‌زاده بود. امیر حسین آرمان پس از پایان سریال پریا در سال 1396 باری دیگر در مقابل دوربین سهیلی‌زاده قرار گرفت و مجددا با پوریا پورسرخ همبازی شد. این سریال نیز با استقبال مخاطبان مواجه شد و محبوبیت این هنرمند را دو چندان کرد.

امیرحسین آرمان و شهرزاد کمال زاده همراه با مهدی سلوکی و پوریا پورسرخ در مرز خوشبختی
امیرحسین آرمان در سریال مرز خوشبختی

امیر حسین آرمان پس از درخشش در تلویزیون و بازی در چندین فیلم سینمایی موفق، در سال 1397 با یک سریال جنجالی وارد نمایش خانگی شد و در یک کاراکتر متفاوت به ایفای نقش پرداخت. او در سریال «ممنوعه» به کارگردانی امیر پورکیان، نقش متفاوتی را بر عهده داشت که به خوبی از عهده آن برآمد و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد. اما سکانس‌های بسیاری از این سریال در زمان پخش سانسور شد و بخش عمده‌ای از بازی آرمان در ممنوعه دیده نشد. این موضوع موجب ناراحتی و واکنش او نسبت به سانسورهای فراوان کاراکتر «باربد» در ممنوعه شد.

بازی امیرحسین آرمان در فیلم ممنوعه
بازی امیرحسین آرمان در فیلم ممنوعه

جدیدترین اثر وی که به تازگی از نمایش خانگی پخش شد، سریال مانکن بود که در آن بسیار خوش درخشید و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

امیرحسین آرمان در سریال مانکن بسیار خوش درخشید و توانست توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. او در این سریال نقش پسری به نام کاوه را ایفا می‌کند که برای پرداخت بدهی‌های پدرش، نامزدش را رها کرده و با یک زن ثروتمند به نام کتی ازدواج می‌کند. همکاری امیرحسین آرمان و نازنین بیاتی نیز در این سریال بسیار جذاب و درخشان بود. این دو هنرمند در سریال مانکن نقش دو عاشق را بازی کردند که برای رسیدن به یکدیگر با چالش‌های بسیاری مواجه شدند.

مریلا زارعی و امیرحسین آرمان در سریال مانکن
مریلا زارعی و امیرحسین آرمان در سریال مانکن

علاقه امیرحسین آرمان به شهرت

«واقعاً من از روز اول به خاطر شهرت جذب این رشته نشدم. منکر این قضیه نمی‌شوم که شهرت بخشی از این کار است و با این کار اتفاق می‌افتد و قطعاً جزو جذابیت‌های این رشته است. اما من صرفاً به دلیل علاقه‌ای که به بازیگری داشتم، وارد این حرفه شدم و برایم بسیار حرفه محترمی است. بنابراین من نمی‌توانم به کاراکتری که قرارِ است بازی کنم، حیانت کرده و خودم را وارد بازی کنم. پس از همان ابتدا نگاه من به این کار جدی بوده و همواره است. چون بازیگری کار غیرقابل‌پیش‌بینی است و بازیگر عمر و انرژی‌اش را برای این کار هزینه می‌کند و بهای بسیاری می‌پردازد.»

معرفی کامل سریال آمریکایی غریبه Outlander

فعالیت های هنری دیگر امیرحسین آرمان از خوانندگی تا مدلینگ

امیرحسین آرمان علاوه بر هنر بازیگری در سال 1394 اولین آهنگ خود بنام آتش و فروردین 95 آهنگی بنام هرشب با همکاری امیر مسعود عرضه کرد

او سپس بعنوان مدل کار خود را در تبلیغاتی شروع کرد

مصاحبه ی خواندنی با امیر حسین آرمان

دلمان نیامد در ادامه بیوگرافی امیرحسین آرمان مصاحبه اختصاصی که با ایشان انجام شده است را برایتان درج نکنیم ، با بازیگرآنلاین همراه باشید

ازچه سالي و چه شد كه نام اميرحسين آرمان ميان نام بازيگران نام آشناي كشور قرار گرفت؟

سال1381 بود. با شركت در كلاس‌هاي مرحوم مصطفي اسكويي فن بازيگري را آموخته و سال 83 بود كه به‌طور حرفه‌اي وارد عرصه سينما شدم. «ازدواج به سبك ايراني » كاري از حسن فتحي نخستين فيلمي بود كه در آن نقش‌آفريني كردم.

آموختن آكادميك بازيگري چقدر در موفق بودن يك بازيگر مؤثراست؟

كشش به سوي اين حرفه اگر در ذات فرد باشد با به بالفعل شدن منجر به موفقيت مي‌شود. تكنيك بازيگري آموختن، به حتم به بهبود نقش آفريني كمك مي‌كند ولي لزوم كار نيست و بي‌آموزش نيز مي‌توان بازيگر موفقي بود كه نمونه از اين دست بسيار است.

بين علاقه و توانايي تفاوت بسياري است.داشتن قدرت بازيگري و توان آن ركن اصلي است كه بايد به آن رسيد، وقتي به اين نقطه رسيدي آسوده نقش‌آفريني مي‌كني و با مخاطب ارتباط برقرارخواهي كرد و به مرور اين جنس از نقش‌آفريني و ارتباط با مخاطب عميق‌تر و سريع‌تر نيز مي‌شود كه رسيدن به مرز دلچسب بودن از ديد تماشاگر از آمال هر بازيگري است كه نشان از قدرت بازيگري وي دارد.

امیرحسین آرمان درحالي از تكنيك‌هاي آموزشي بازيگري مي‌گويد كه معتقد است به خاطر فرد خاص يا ديده شدن بازيگر نشده است بلكه هميشه در وجودش حس خوبي نسبت به حرفه بازيگري داشت كه درنهايت آن را به هدف مبدل كرد و به آن رسيد. رسيدني كه درابتداي راه خوب گام برداشته است و اگر چنين ادامه دهد نام آشناتر از اين كه اكنون است در سينما خواهد بود.

عکس های ازدواج متین ستوده و علی زندی

وقتي مقابل دوربين قرار مي‌گيريد چگونه غرق نقشي مي‌شويد كه شما نيست ولي چنان ساده برخورد مي‌كنيد كه گويي شما هماني هستيد كه در فيلم است؟

بايد نقش را شناخت واين شناخت با مطالعه شكل مي‌گيرد. مطالعه مردم كه به اصل مردم شناسي برمي‌گردد. مطالعه توانايي‌ها كه به قدرت خود و شناخت ازخود داريد و بايد خود را به دقت از توان جسمي و كلامي و… درآينه خوب نگاه كرد تا نقش خوب آفريد، نقشي كه ارتباط با مخاطب را راحت برقرار كند.

مطالعه ديگر چگونه مواجه شدن با نقش است، اين‌كه چگونه به نقش بنگري و ازچه زاويه‌اي به دنياي آن ورود داشته باشي كه طبيعي‌ترين بازيگري را شكل‌دهي كه به دل تماشاگر بنشيند در اين فضا نحوه فيلمبرداري و كارگرداني نيز نقش مؤثري دارد و اين سه ضلع مثلث كه از بازيگر شروع شده و با تأثيرات هدايت كارگردان و تجهيزات فيلمبرداري به هم متصل مي‌شود ستون‌هاي يك هنرآفريني موفق است.

چرا گيشه‌ها كم فروش شدند و تماشاچيان مشتاق بي‌اشتياق؟

بايد  ريشه‌اي نگاه كرد تا ريشه‌اي مشكل حل شود. كمبود سوژه‌هاي اثرگذار، تعداد كم سينماها، بي‌توجه‌اي به خواسته مردم و… باعث كم شدن صف كشيدن‌هاي مردم براي ديدن يك فيلم سينمايي است درحالي كه سابقه نشان داده است اگر فيلم خوب ساخته و اكران شود مردم با همان اشتياق براي ديدن مي‌آيند و ركود فروش گيشه‌ها از بين مي‌رود. اين‌كه فيلم‌هاي مناسب براي اكران با مانع مواجه مي‌شوند يكي ديگر از مشكلات سينماي امروز است.

وی این‌گونه از فروش گیشه‌های سینماهای ایران می‌گوید و درادامه به اعتقاد امیرحسین آرمان این جوان بازیگر موفق سینمای كشور، اگر فیلم كلاه قرمزی و بچه ننه پرفروش‌ترین فیلم امسال محسوب می‌شود تنها به دلیل نوستالژیك بودن فیلم و وجود یك سوژه ناب نبود بلكه درهمه دنیا و در تمام سینماهای جهان فیلم كودك پرفروش است. آرمان می‌گوید اگر فیلمسازی كم شود ولی با كیفیت و خوب باشد و اكران‌ها دچار گره نشود روزگار خوش سینما باز خواهد گشت.

ماجرای جالب و خواندنی بازیگر شدن حسین مهری

ازميان سينما و تلويزيون كدام براي «آرمان» هدف است؟

تاكنون به صورت جدي به تلويزيون فكر نكرده‌ام ولي درهاي ورود به اين دنيا را نبسته و شايد روزي با حضوري بيشتر دراين فضا كاركردم.

نقطه اوج ازديدگاه كنوني «آرمان» به عنوان يك بازيگر جوان كه با انتخاب‌هاي سنجيده تاكنون موفق جلوه كرده است چيست؟

هرفردي دردنياي حرفه‌اي خود ايده‌آلي دارد و مقصودي، وقتي كه پا دراين عرصه هنري گذاشتم هدفگذاري‌هايي كرده بودم كه به‌هم‌ريختگي سال های اخير سينما نقطه‌هاي تعيين شده‌ام را تغييرداد ولي اين به‌هم ريختگي ريتم و كند شدن مسير رشد باعث تغيير مسيرم نشد بلكه موجب شد مقاوم‌تر به سوي هدف حركت كنم و آن رسيدن به جايگاه خوب بازيگري در نگاه مردم والبته خودم است كه تا خود از خود راضي نباشي موفقيت به سوي تو حركت نمي‌كند.

لیست آثار هنری امیرحسین آرمان

در ادامه بیوگرافی امیرحسین آرمان بازیگر مانکن باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی امیرحسین آرمان

سالنام فیلمکارگرداننقشتوضیحات
۱۳۹۶دشمن زنکریم امینینامزد روشنکاکران پویا فیلم
۱۳۹۵نهنگ عنبر ۲سامان مقدمسهیل تبریزیانپرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران در سال ۱۳۹۶
۱۳۹۵آن‌هااحسان سلطانیانامیرحضور در اپیزود‌ سوم
۱۳۹۳خبر خاصی نیستمصطفی شایستهمحمدرضا زاهدیاکران هدایت فیلم
۱۳۹۳داره صبح می‌شهیلدا جبلیساماناکران هنر و تجربه
۱۳۹۳شیفت شبنیکی کریمیفرید هاشم‌زادهاکران رسانه فیلمسازان
۱۳۹۲نازنینمهدی گلستانهمنصور
۱۳۹۱بشارت به یک شهروند هزاره سوممحمدهادی کریمیبرادر مقتول
۱۳۹۱ساکن خانه چوبیحسینعلی لیالستانیفرخاکران نشده
۱۳۹۰یه حبه قندرضا میرکریمیقاسماکران مؤسسه توسعه سینمایی سوره
۱۳۹۰دوباره با همروزبه حیدریسعید ابراهیمی
۱۳۸۹من مادر هستمفریدون جیرانیپدرام پنداشتهاکران فیلمیران
۱۳۸۹برف روی شیروانی داغمحمدهادی کریمیماهاناکران بنیاد سینمایی فارابی
۱۳۸۹در امتداد شهرعلی عطشانیحامداکران هدایت فیلم
۱۳۸۸بیداری رؤیاهامحمدعلی باشه‌آهنگرحمیداکران حوزه هنری
۱۳۸۷امشب شب مهتابهمحمدهادی کریمییوسفاکران هدایت فیلم
۱۳۸۶صد سال به این سال‌هاسامان مقدمآرشتوقیفی
۱۳۸۵هدف اصلیقدرت‌الله صلح‌میرزاییسامان
۱۳۸۴قتل آنلاینمسعود آب‌پروررامیناکران نمایشگران
۱۳۸۳ازدواج به سبک ایرانیحسن فتحیامیرحسیناکران نمایشگران
نگاهی به فیلم پالایشگاه؛ قصه‌ای جذاب و پر کشش از دفاع مقدس
امیرحسین آرمان و محمدرضا گلزار در نمایی از فیلم در امتداد شهر
امیرحسین آرمان و محمدرضا گلزار در نمایی از فیلم در امتداد شهر
همبازی شدن رضا عطاران و امیرحسین آرمان در نهنگ عنبر 2
همبازی شدن رضا عطاران و امیرحسین آرمان در نهنگ عنبر 2
امیرحسین آرمان و لیلا زارع در فیلم شیفت شب
امیرحسین آرمان و لیلا زارع در فیلم شیفت شب
فاطمه معتمدآریا و امیرحسین آرمان در فیلم صد سال به این سالها
فاطمه معتمدآریا و امیرحسین آرمان در فیلم صد سال به این سالها
امیر حسین آرمان ، رویا تیموریان و بیتا سحرخیز در فیلم خبر خاصی نیست
امیر حسین آرمان ، رویا تیموریان و بیتا سحرخیز در فیلم خبر خاصی نیست
هدی زین العابدین و امیرحسین آرمان در فیلم آن ها
هدی زین العابدین و امیرحسین آرمان در فیلم آن ها

آثار تلویزیونی امیرحسین آرمان

سال پخشنام سریالکارگرداننقش
۱۳۹۶مرز خوشبختیحسین سهیلی‌زادهامیر موحد
۱۳۹۵پریاحسین سهیلی‌زادهکیوان رنجبر
۱۳۹۴کیمیاجواد افشارشهریار کامفر
۱۳۹۳زخممسعود آب‌پرورمازیار
۱۳۹۲پیدا و پنهانآرش معیریانصالح
۱۳۹۲سرزمین مادریکمال تبریزیمولا رضا
۱۳۹۱–۱۳۹۲کلاه پهلویسید ضیاءالدین دریامیر توکلی

امیرحسین آرمان در نمایش خانگی

سال پخشنام سریالکارگرداننقش
۱۴۰۰میدان سرخابراهیم ابراهیمیانساعد پاپیره
۱۳۹۸مانکنحسین سهیلی‌زادهکاوه صوفیان
۱۳۹۷ممنوعهامیر پورکیانباربد آرمان
۱۳۹۷۱۳ شمالیعلیرضا امینیامیرحسین آرمان
امیرحسین آرمان در مسابقه 13 شمالی
امیرحسین آرمان در مسابقه 13 شمالی

خوانندگی امیرحسین آرمان

سال انتشارنام ترانه
۱۳۸۲به سوی تو
۱۳۹۱مثل یک خواب
۱۳۹۴آتش
۱۳۹۵هرشب
۱۳۹۵خواستنی
۱۳۹۵تا تو نگاهم می‌کنی
۱۳۹۶ترفند
۱۳۹۸وقتی که با منی

جوایز و کاندیدهای امیرحسین آرمان

سالجایزهردهاثر نامزد شدهنتیجه
۱۳۹۹بیستمین دوره جشن حافظبهترین بازیگر مرد دراممانکننامزدشده
۱۳۹۷پنجمین دوره جشن موسیقی مابهترین قطعه پاپترفندنامزدشده
۱۳۹۶هفدهمین دوره جشن حافظبهترین بازیگر مرد درامپریانامزدشده
۱۳۹۶چهارمین دوره جشن موسیقی مابهترین قطعه پاپخواستنینامزدشده

صفحه اینستاگرام امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 311 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی امیرحسین آرمان و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی امیرحسین آرمان و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی امیرحسین آرمان ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام امیرحسین آرمان @amirarman میباشد و 2میلیون و 300 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام امیرحسین آرمان
صفحه اینستاگرام امیرحسین آرمان
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا