اخبار دیگران

آنچه باید درباره جراحی بینی گوشتی بدانید

رایج ترین عمل جراحی زیبایی در ایران، جراحی بینی است، بینی تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و جذابیت چهره افراد دارد. بدین منظور جراحی بینی یکی از اقداماتی است که برای جذابیت بیشتر و زیبایی چهره انجام می شود. بسیاری از افراد فکر می کنند که انجام جراحی بینی گوشتی نسبت به استخوانی خوب نمی شود، همچنین تصور می کنند امکان برگشت پذیری این نوع بینی ها وجود دارد و نتایج جراحی ماندگاری ندارد اما امروزه روش های جدید این امکان را فراهم کرده که هر نوع بینی (گوشتی و استخوانی) با نتیجه بسیار خوبی همراه گردد.

سایت پزشکا یک منبع معتبر برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با جراحی بینی است:

سایت پزشکا یکی از برترین و پربازدیدترین وب سایت های تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی، سلامتی و زیبایی می باشد. علاوه بر این سایت پزشکا جدیدترن کالاهای حوزه های آرایشی و بهداشتی، سلامتی و زیبایی را نقد و بررسی می کند.

بینی گوشتی

بینی گوشتی از نظر علمی بینی با پوست ضخیم می باشد که در اکثر موارد با غضروف های ضعیف و نازک همراه است، مهمترین پارامتری که نتیجه ی عمل بینی به آن بستگی دارد ضخامت پوست بینی است. این ویژگی ارتباطی با اندازه بینی ندارد و  گاهی بینی های بزرگ پوست غیر ضخیم داشته و بزرگی بینی به دلیل غضروف های بزرگ می باشد و برعکس گاهی بینی های کوچک ممکن است پوست ضخیم داشته باشند ، به همین خاطر تشخیص بینی گوشتی در مواردی تنها با معاینه توسط جراح امکان پذیر است .

چه هدایای تبلیغاتی برای کسب و کار شما مناسب هستند؟

بینی های گوشتی معمولا دارای منافذ باز زیادی هستند .معمولا میزان ترشح غدد چربی در بینی های گوشتی به شدت زیاد است و پوست ضخیم در بینی های گوشتی به وضوح دیده می شود ، نوک بینی در بینی های گوشتی ، پهن تر از سایر بینی ها است و پره های بینی در اکثر بینی های گوشتی ، بزرگ و بیرون زده است.

بینی های گوشتی به دو دسته تقسیم می شوند، دسته اول بینی های گوشتی ای که پوست ضخیمی ندارند اما لایه های چربی زیر پوست وجود دارد، دسته دوم بینی هایی که دارای پوست ضخیم بدون لایه های چربی هستند.

بینی های گوشتی که پوست ضخیمی دارند بسیار سفت هستند و قابل حرکت نیستند اما بینی های دارای لایه های چربی ، پوست شل و قابل حرکت دارند.

داشتن بینی بزرگ و پهن کاملا طبیعی و معمولی به نظر می آید و این بخاطر این است که تقریبا نیمی از جمعیت جهان دارای بینی های بزرگ و پهن هستند افرادی که دارای بینی گوشتی هستند متوجه شده اند که موقع خندیدن و گریه کردن پهنای آن بیشتر می شود.

تفاوت بینی گوشتی و استخوانی

بینی های گوشتی و استخوانی به راحتی قابل تشخیص هستند . در بعضی موارد با اینکه غضروف و استخوان بینی قوی است اما پوست بینی نیز ضخیم است که ممکن است با بینی گوشتی اشتباه گرفته شود. البته جای نگرانی نیست، چون قبل از جراحی بینی ، ضخامت پوست توسط جراح ارزیابی می شود .

مهمترین تفاوت بینی های گوشتی و استخوانی ، میزان ضخامت پوست آن ها است . در بینی های استخوانی به دلیل نازک بودن پوست، جزئیات  استخوانی از زیر پوست قابل مشاهده است ، یعنی ممکن است لبه های استخوان چنانچه قبلا شکسته شده باشد دیده و لمس گردد ، همچنین در قسمت پایینی بینی به دلیل نازک بودن پوست معمولا غضروف ها قوی و مستحکم هستند و در نوک بینی افتادگی و پهنی کمتری وجود دارد ، اما در بینی های گوشتی جزئیات استخوان و غضروف به دلیل کلفت بودن پوست دیده نمی شود و به دلیل سنگینی پوست غضروف ها ضعیف و افتاده هستند.

هر آنچه باید در مورد استعدادیابی کودکان بدانید

به طور کلی می توان گفت هرچه مشکلات پوستی بینی بیشتر باشد، بینی گوشتی تر و هرچه جنس بینی بهتر باشد بینی استخوانی است.

شیوه جراحی بینی گوشتی

در بینی گوشتی حجم زیادی از پوست ضخیم وجود دارد . این پوست ضخیم در پروسه عمل رینوپلاستی ، باید نازک تر شود و این روند باید بسیار حرفه ای و با ظرافت انجام شود و برداشت غیر حرفه ای از بافت پوست باعث ایجاد ناهمواری در بینی می شود .

تقویت غضروف بینی گوشتی بخش مهم دیگر در جراحی بینی گوشتی است . وزن بینی گوشتی بسیار بیشتر از سایر انواع بینی است و به همین دلیل ممکن است فرد دچار مشکل افتادگی نوک بینی بعد از جراحی می شود زیرا ساختمان بینی قدرت چندانی برای مقابله با افتادگی بینی ندارد و به همین خاطر شاید جراحی بینی یکی از پیچیده ترین و خاص ترین جراحی های بینی محسوب شود.

برای اینکه جراحی بینی خوبی داشته باشید باید به پزشک خوب و ماهر مراجعه کنید. جراحی بینی بسیار حساس و مهم است و اگر توسط پزشک خوبی انجام نشود ممکن است مشکلات تنفسی ایجاد کند. در تهران پزشک های خیل خوب و با سابقه ای هستند که برای آشنایی با آنها می توانید به سایت بهترین جراح بینی تهران مراجعه کنید.

مراقبت های بعد از عمل بینی گوشتی:

  1. از مسواک نرم استفاده کنید برای مسواک زدن .
  2. حداقل تا دو ماه از دود و سیگار اجتناب کنید.
  3. بعد از باز کردن گچ بینی به مدت 3 ماه بینی خود را با سرم نمک روزی3 بار با سرنگ 10 سی سی شستشو دهید .
  4. از مصرف دارو های اضافی خودداری شود و داروهایی که توسط پزشک تجویز شده مصرف شود.
  5. با دهان باز عطسه کنید.
  6. از غذاهای نرم و میکس شده استفاده شود و از خوردن غذاهای سفت که به جویدن نیاز دارد خودداری کنید.
راهنمای جامع خرید دستگاه استخراج بیت کوین (0 تا 100) رایگان مبتدی و حرفه ای

کلام آخر

به طور کلی بینی های گوشتی با پوست ضخیم و غضروف ضعیف و نازک هستند، در واقع بینی های گوشتی به دو دسته تقسیم می شوند، دسته اول بینی های گوشتی ای که پوست ضخیمی ندارند اما لایه های چربی زیر پوست وجود دارد ، دسته دوم بینی هایی که دارای پوست ضخیم بدون لایه های چربی هستند.

بینی گوشتی و استخوانی تفاوت هایی باهم دارند،به طور کلی می توان گفت هرچه مشکلات پوستی بینی بیشتر باشد، بینی گوشتی تر و هرچه جنس بینی بهتر باشد بینی استخوانی است. شکل بینی از نظر اندازه و شکل اسکلت زیرین بینی تا حد زیادی مهم است ، جراحی زیبایی بینی تا حد زیادی در اصلاح انحراف اسکلتی زیرین برای دستیابی به ظاهری مطلوب انجام می شود .

در بینی گوشتی حجم زیادی از پوست ضخیم وجود دارد . این پوست ضخیم در پروسه جراحی رینوپلاستی ، باید نازک تر شود و این روند باید بسیار حرفه ای و با ظرافت انجام شود و برداشت غیر حرفه ای از بافت پوست باعث ایجاد ناهمواری در بینی می شود . سن مناسب برای جراحی بینی گوشتی بالای 18 سال است و جراحی زیبایی بینی گوشتی تحت پوشش بیمه نیست.

جراحی بینی گوشتی حساس تر از بینی استخوانی است و برای این جراحی حتما باید به پزشک مجرب و ماهر مراجعه کنید و مشورت بگیرید. برای پیدا کردن بهترین جراحان بینی گوشتی در تهران می توانید به سایت بهترین جراح بینی گوشتی در تهران مراجعه کنید و درباره آن ها تحقیق کنید.

سپاس از شما عزیزان که مارا همراهی کردید.

صفر تا صد شرایط مهاجرت به اسپانیا را بدانید
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا