اخبار دیگران

بهترین انیمیشن های سال کدام اند ؟

 

زمانی که اسم انیمیشن به میان می آید هر فکری به سمت یک محتوای کودکانه کشیده می شود. اما این افکار برای گذشته است و اکنون انیمیشن ها با داستان هایی قوی و زیبا درحال رقابت با فیلم های خوب و پرمخاطب هستند. این محبوبیت چنان بالا رفته است که اگر دقت کرده باشید انتشار یک محتوای خوب انیمیشن سریعا با موضوع دانلود انیمیشن مواجه می شویم.

انیمیشن ها به دلیل محتواهای قوی همیشه در زمان حال از استقبال شدیدی مواجه خواهند در این خصوص برای دریافت نام بهترین انیمیشن شرکت ها و کمپانی های بزرگی با یکدیگر رقابت دارند. پیکسار و دیزنی از جمله این کمپانی های بزرگ هستند که آثار زیبایی همچون شگفت انگیزان و سیندرلا و یا سفید برفی و…. را از این کمپانی ها به وضوح دیده ایم و لذت خواهیم برد.

اما نکته ای که همیشه علاقه مندان به این موضوعات را به تردید می اندازد انتخاب یک محتوای خوب و دوستداشتنی است. کارتون و یا همان انیمیشن همیشه با داستانی قوی و مناسب بزرگسال به انتشار نمی رسد، گاهی این محتوا برای رده سنی پایین و برای کودکان است، که همین موضوع باعث می شود تا در سال بینندگان چند انیمیشن خوب برای سنین بزرگسال را مشاهده نکنند.

نکته دیگری که درخصوص انیمیشن و یا کارتون وجود دارد، بحث ژانر محتوا است. در ادامه بهتر با این موضوع آشنا می شویم.

 

ژانر انیمیشن ها و کارتون

 

همانطور که بیان کردیم دانلود انیمیشن و یا دانلود کارتون از موارد پرسرچ و پربازدید این روزهای دنیای مجازی محسوب می شود. ژانر درواقع تشکیل دهنده موضوع محتوای تصویری سینمایی و یا انیمیشن می باشد. بیننده ها و کاربران فیلم و سریال و انیمیشن همیشه در کنار ژانرهای مختلف مانند دانلود فیلم اکشن، کمدی، عاشقانه و … خود پسوند ژانر را نیز استفاده می کنند و حتی اگر این موضوع دائمی نباشد اما اکثر اوقات اتفاق می افتد.

بهترین لپ تاپ لنوو برای تدوین فیلم

معمولا ژانر انیمیشن ها درام و کمدی است. درام برای موضوع و مفهوم زیبای داستان انیمیشن و یا کارتون، و کمدی نیز برای جذاب تر کردن داستان محتوا که در کنار هم این موارد همیشه جواب داده و همه افراد نیز انیمیشن های خود را با این ژانر دانلود می کنند. 4 انیمیشن به انتشار رسیده اند و از مورد انتظارهای سال 2021 بوده اند.

یکی از انیمیشن های مورد نظر که در ادامه درخصوصشان توضیح خواهیم داد، بهترین انیمیشن سال 2021 معرفی شد و یکی دیگر محصول سال 2022 بوده که از بهترین سری انیمیشن های به یاد ماندنی تاریخ بحساب می آید.

این انیمیشن ها عبارت اند از :

 

  • دانلود انیمیشن انکانتو Encanto 2021

انیمیشن انکانتو بهترین انیمیشن سال از در مراسم محبوب و مشهور گلدن گلوب شناخته شد. این انیمیشن در عین موزیکا و کمدی بودن از داستان درام فوق العاده قوی برخوردار است. داستان از آنجا شروع می شود که در یک خانواده شگفت انگیز که هر یک دارای قدرت خاصی هستند دختری وجود دارد که عاری از هرگونه نیروی ماورائی می باشد.انکانتو در مراسم گلدن گلوب سال 2022 با رقبای قوی به مانند رایا و آخرین اژدها و سه انیمیشن محبوب دیگر به مانند لوکا رقابت کرد و جایگاه نخست را از آن خود کرده است.

 

  • دانلود انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4 Hotel Transylvania: Transformania

هتل ترانسیلوانیا 4 ، یکی از محبوب ترین و بهترین انیمیشن های مجموعه ای تاریخ که بازخورد های خوبی را به همراه داشته است. این انیمیشن در 3 قسمت به انتشار رسیده و هر یک از این قسمت ها در خصوص خانواده دراکولای وحشتناک و ترسناک است که قلبی پاک و اما شوخ طبع دارد.

جزیره اعجاب‌انگیز قشم

این انیمیشن چندین شخصیت منفی دیگر را در قالب یک محتوای کمدی به تصویر کشیده است.قسمت 4 هتل ترانسیلوانیا درخصوص فانی شدن موجودات غیرفانی است که هرگز نمی میرند. اما اینبار دراکولای بزرگ باید به کمک دخترش که به نوعی دیگر تغییر کرده راهی برای نجات خود و دوستانش بیابد. این انیمیشن محصول سال 2022 می باشد.

 

  • دانلود انیمیشن رامبل Rumble

 

رامبل هیولایی عظیم و الجسه که قلبی مهربان دارد. انیمیشن رامبل با کمی تاخیر سرانجام در سال 2021 به انتشار رسید و طرفداران زیادی را پس از مدت کمی به دور خود جمع کرد. این انیمیشن زیبا درخصوص یک دختر جوان و فرزند یک مربی خوب ورزشی است که سعی دارد یک هیولای بی تجربه تبدیل به یک قهرمان ورزشی کند.

در این انیمیشن انسان ها درکنار هیولاهای دیگر به زندگی پرداخته اند و این هیولاها ورزشی های سنگینی را مدیریت می کنند و برای بدست آوردن جایگاه خوب با یکدیگر رقابت می کنند.

 

  • دانلود انیمیشن آواز خوان 2 2021 sing 2

آوازخوان و یا sing 2 از انیمیشن های خوبی است که چند سال گذشته با انتشار قسمت اول به میزان کافی محبوبیت بدست آورده است. این انیمیشن زیبا درخصوص فردی بدهکار که یک سالن تئاتر قدیمی را از پدرش به ارث برده است، بوده که سعی دارد چندین فرد با استعداد در روند موسیقی را بیابد و با اینکار هم به شهرت این افراد و هم به خودش برای پرداخت بدهی هایش کمک کرده است.

 

کاران مووی مرجع دانلود انیمیشن و فیلم خارجی

 

کاران مووی که بزرگترین مرجع دانلود فیلم خارجی و سریال می باشد برای کاربران دسترسی راحتی را فراهم کرده است. دانلود فیلم و دانلود سریال به راحتی در کاران مووی انجام می شود و این کار با چند فیلتر ساده صورت خواهد گرفت. شما کاربران در کاران مووی می توانید به پخش آنلاین هر فیلم و سریالی دسترسی آسان داشته باشید.

معرفی بهترین سرویس اینترنت پرسرعت برای تماشای فیلم
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا