اخبار دیگران

حرف آخر ابتدایی (لاماس): آموزش متفاوت دروس ابتدایی با هیجان و کارتون

اهمیت دوران ابتدایی

دوران ابتدایی یکی از مهمترین دوران های تحصیلی برای همه دانش آموزان می باشد. دلیل اهمیت این دوران این است که دانش آموزان این مقطع، برای اولین بار است که با مباحث و مطالب درسی آشنا می شوند و همچنین سرعت پیشرفت دروس در دوران ابتدایی بسیار بیشتر از متوسطه دوره اول و دوم می باشد.

برای مثال دانش آموزان در بدو ورود به دبستان، برای اولین بار با حروف آشنا می شوند و در ادامه حدودا تمامی کلمات و جمله ها داستان ها را همراه با معنی و مفهوم آموزش خواهند دید. یا در درس ریاضی پس از آشنایی با اعداد، در ادامه به تدریج با انواع جمع و تفریق ها و ضرب و تقسیم ها آشنا می شوند؛ که به تدریج این آموزش ها گسترده تر نیز می شود. مسئله دیگری که وجود دارد، این است که آموزه ها و مطالب اول تا ششم ابتدایی به عنوان پایه و اساس یادگیری دانش‌آموزان تلقی می شود! به علت این اهمیت بدیهی است که باید آموزش دروس برای دانش آموزان به طور کامل و جامع و به نحوی باشد که در عین سادگی دانش آموزان به طور کامل بتوانند دروس را فرا بگیرند.

سیر درس فارسی در ابتدایی

دانش آموزان در پایه اول ابتدایی ابتدا با حروف آشنا شده، سپس کلمه سازی و در نهایت جمله سازی را یاد می گیرند. در پایه دوم تمرکز بیشتر بر خواندن متن های کتاب درسی می باشد. در پایه سوم علاوه بر این موارد معانی کلمات و اشعار نیز به دانش آموزان آموزش داده می شود. در پایه های چهارم تا ششم در کنار معانی متن ها و شعرها، دانش آموزان با تعدادی از نکات دستوری نیز آشنا می شوند.

اپل آیدی از کجا خریداری کنیم؟

سیر درس ریاضی در ابتدایی

دانش آموزان در پایه اول ابتدایی ضمن آموزش شمارش اعداد با خود اعداد نیز آشنا می شوند، همچنین در ادامه با جمع و تفریق های ساده نیز آشنا می شوند. در پایه دوم جمع و تفریق و مسائل به صورت کمی پیشرفته تر به دانش آموزان آموزش داده می‌شود و در ریاضی پایه سوم که یکی از مهم ترین قسمت های ریاضیات می باشد، جدول ضرب که تقریبا پایه و اساس همه مطالب درس ریاضی است به دانش آموزان آموزش داده می شود. در پایه های چهارم تا ششم ضرب و تقسیم های بزرگتر و همچنین مسائل پیچیده تر به دانش آموزان آموزش داده می شود که نیازمند آموزش اصولی و تمرین بیشتر می باشد.

سیر درس علوم در ابتدایی

در درس علوم دانش آموزان به تدریج با روش های علمی آشنا شده و در هر سال این آموزش ارتقا خواهد یافت. به طور کلی در دوره ابتدایی دانش آموزان با مسائل متفاوتی از علوم تجربی آشنا می‌شوند.

محصولات ابتدایی حرف آخر

یکی از منابع بسیار جامع برای آموزش دانش آموزان ابتدایی پروژه لاماس موسسه حرف آخر می باشد که با استفاده از بهترین روش های موجود، دروس را به طور کامل به دانش‌آموزان آموزش داده است. این آموزش ها، با هدف یادگیری دروس به صورت عمقی از پایه های ابتدایی برای دانش آموزان تهیه شده است. یادگیری مطالب پایه به صورت عمقی و مفهومی به دانش آموزان کمک می کند در مقاطع بعدی برای فراگیری مطالب راحت تر باشند.

آشنایی با پروژه لاماس حرف آخر

پس از کسب نتایج بسیار عالی در تهیه و تولید محصولات ویدیویی حرف آخر و کسب بهترین نتیجه ها از موسسه حرف آخر، این موسسه در نظر گرفت تا برای دانش آموزان ابتدایی محصولاتی را تحت عنوان لاماس تهیه کرده و آموزش هایی برای آنها آماده کند. از آنجایی که دانش آموزان ابتدایی نسبت به دانش آموزان متوسطه اول و دوم از اهمیت دروس اطلاع کمتری دارند، بنابراین وقت زیادی را برای یادگیری دروس صرف نمی کنند و همچنین هنگام درس خواندن و مطالعه بسیار سریع خسته شده و تمایلی به ادامه یادگیری ندارند. با در نظر گرفتن این مسئله موسسه لاماس اقدام به تهیه و تولید ویدیو های آموزشی کرده است که با استفاده از انیمیشن ها همراه با تصاویر جذاب و همچنین نمایش، بازی و سرگرمی دروس را به دانش آموزان آموزش داده است که این نمایش ها با حضور شخصیت هایی می باشد که درس خواندن دانش آموزان همراه با بازی و شادی باشد.

برای دسترسی به پکیج های کامل حرف آخر با تخفیف ویژه، آپدیت شده و اورجینال روی تصویر زیر کلیک کنید.

صفر تا رتبه حرف آخر - www.harfeakhar.cc

 

لباس اداری

یک مسئله مهم !!!

یکی از مسائل بسیار مهمی که شاید کمتر به آن پرداخته شده باشد، یادگیری مهارت های ارتباطی و اجتماعی دانش آموزان می باشد. دانش آموزان قبل از ورود به مقطع ابتدایی تنها با خانواده و تعداد اندکی از دوستان در ارتباط بوده اند. با ورود دانش آموزان به مقطع ابتدایی، دایره ارتباطی دانش آموزان بسیار گسترده تر خواهد شد و مسلماً به مهارت های ارتباطی و اجتماعی نیاز مبرمی خواهند داشت.

در ویدیو های آموزشی پروژه لاماس تمام سعی اساتید و شخصیت‌ها و تیم تولید محتوا بر این بوده است که در کنار آموزش دقیق و اصولی دروس ابتدایی، دانش آموزان با مهارت های اجتماعی ارتباطی نیز آشنا شده و بتوانند در موقعیت های مهم زندگی خود تصمیمات درستی را بگیرند. این آموزش ها در قالب نمایش هایی که در ویدیو ها وجود دارد به دانش آموزان ارائه شده است. بنابراین هدف پروژه لاماس فقط یادگیری دروس نبوده و تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا دانش آموزان از همه جنبه ها رشد کنند !!!

روش تدریس پروژه لاماس موسسه حرف آخر

یکی از موارد بسیار مهمی که در هر نوع آموزشی وجود دارد این است که آموزش‌ها ساده قابل درک و قابل فهم برای همه دانش‌آموزان باشد در پروژه لاماس این ویژگی کاملاً در نظر گرفته شده است و آموزش‌ها به نحوی می باشد که همه داوطلبان و دانش آموزان بتوانند از این آموزش ها استفاده کامل ببرند. یکی دیگر از موارد مهمی که در آموزش به خصوص آموزش دانش آموزان ابتدایی وجود دارد، جلوگیری از خستگی و دلزدگی دانش آموزان می باشد چون دانش آموزان ابتدایی مدت زمان زیادی نیست که با دروس آشنا شده اند، آموزش های یکنواخت و طولانی مدت ذهن آنها را خسته کرده و از میزان بازدهی و یادگیری آن ها می کاهد که در پروژه لاماس با در نظر گرفتن این مسئله آموزش ها همراه با بازی، سرگرمی و نمایش های جذاب می باشد تا دانش آموزان در کنار یادگیری دروس و فراگیری آنها بتوانند سرگرمی مفیدی داشته باشد.

افزایش قیمت ورق گالوانیزه با نرخ ارز مرتبط است؟

یکی از ویژگی هایی که پروژه لاماس را از تمامی مجموعه ها و آموزش های دیگر متمایز می کند، حضور شخصیت هایی است که دانش آموزان را به درس خواندن و یادگیری تشویق و ترغیب می کنند. این شخصیت ها به کمک نمایش، بازی و سرگرمی، مفاهیم و مطالب درسی را به صورت عمقی به دانش آموزان آموزش می دهند.

این نوع آموزش علاوه بر اینکه باعث خستگی دانش‌آموزان نمی شود هر دو نیمکره مغز فرد را درگیر کرده و بهتر و بیشتر در ذهن تثبیت خواهد شد.

شخصیت‌های پروژه لاماس حرف آخر

اساتید سرزمین لاماس با ماس حرف آخر چه اشخاصی هستند؟

ماسگامبولی و گامباسگولی: عمو های فیتیله ای همیشه برای بچه ها نماد شادی و سرگرمی بوده و هستند و اکنون در پروژه لاماس برای دانش آموزان ایفای نقش می کنند. آقای حمید گلی در نقش ماسگامبولی و آقای علی فروتن در نقش گامباسگولی، دو برادر هستند که در ویدیوهای پروژه لاماس با هم سواد یاد گرفته و به روش‌های مختلف عاشق درس خواندن می شوند. حضور این دو شخصیت علاوه بر سرگرم کردن دانش آموزان و آموزش کامل دروس ابتدایی باعث می شود که دانش آموزان درس زندگی نیز یاد بگیرند.

ماماس گولیما: که مادر شخصیت های ماسگامبولی و گامباسگولی می باشد و همزمان که در درس دانش آموزان به آنها کمک می کند، در زمان حل مشکل به آنها مشاوره داده و کمک می کند بهترین تصمیم ها را بگیرند.

باسگامبولیبا: که در نقش پدر بزرگ دو شخصیت داستان می باشد و مطالب و داستانهای قدیمی را به بچه ها یاد آور می شود.

ویوالداس: که یکی دیگر از شخصیت های پروژه لاماس می باشد، در جهت افزایش جذابیت آموزش و همچنین افزایش ماندگاری درس در ذهن دانش آموزان با استفاده از موسیقی، شعر و آهنگ مطالب را به دانش آموزان آموزش می دهد.

باربری در تهران و اتوبار تهران بارسنتر برترین خدمات حمل بار و اثاثیه

پاس پاس: یک شخصیت مامور قانون می باشد که در هنگام به وجود آمدن مشکل سریعا خود را به محل می رساند.

ماتورنگ: شخصیت جادویی منفی داستان می باشد که با استفاده از وسوسه های خود تلاش می کند که دو برادر ماسگامبولی و گامباسگولی درس خواندن را از یاد ببرند اما این دو برادر با او مقابله می ‌کنند.

شوتمانگولی: در واقع همکار ما تورنگ می باشد که سعی می کند بچه ها به سراغ بازی های رایانه ای و استفاده بی رویه از تلفن همراه بروند.

اساتید مطرحی که در پروژه لاماس حضور دارند:

آقای پوریا مظفریان که ریاضی را با روش های بسیار جذاب به دانش آموزان، آموزش داده و آقای پیمان کامیار که از اساتید مطرح درس فیزیک می باشند، درس علوم را به دانش آموزان آموزش می دهند.

مزیت های مهم محصولات ابتدایی حرف آخر

پکیج های آموزشی ابتدایی حرف آخر، برای درک بهتر مطالب دارای آموزش های تصویری می باشند؛ از مزیت ها و ویژگی های دیگر این پکیج ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آموزش به صورت مجازی و غیر حضوری
  • استفاده از تصاویر و انیمیشن برای یادگیری کامل
  • پرسش و پاسخ برای درک کامل مطالب
  • آموزش دیدن توسط بهترین استادان
  • آموزش تمام مطالب درسی
  • پاسخ دادن به سوالات امتحانی هر مقطع
  • آموزش ساده و آسان برای یادگیری بهتر
  • روش‌های آموزشی متنوع
  • استفاده از روش ‌های مدرن و انحصاری آموزش
  • آموزش همراه با سرگرمی و بازی
  • و …

دروسی که در موسسه حرف آخر به دانش آموزان آموزش داده می شود

در ابتدا فقط دروس ریاضی، فارسی و علوم به دانش آموزان ابتدایی آموزش داده می شد که اخیراً درس هدیه های آسمان و مطالعات اجتماعی نیز به این مجموعه دروس اضافه شده است. در واقع تمامی دروس ابتدایی به دانش آموزان آموزش داده شده است !!!

چطور به‌صورت اینترنتی از چین خرید کنیم؟

ویدیوهای جذاب آموزشی همراه با بازی، سرگرمی و نمایش برای همه پایه ها، یعنی اول دبستان تا ششم در همه دروس یعنی ریاضی، فارسی، علوم، هدیه های آسمان و مطالعات اجتماعی تهیه شده است.

مشاوره فوق العاده در کنار پروژه لاماس با ماس حرف آخر

زمانی که حتی بهترین منابع کشور هم در اختیار داوطلب باشد اما مشاوره و برنامه ریزی در اختیار وی قرار نگیرد داوطلب دچار نوعی سردرگمی خواهد بود. به زبان ساده تر مانند آن است که یک اتومبیل آخرین سیستم در اختیار یک نفر قرار داده شود، فردی که تا الان به شهری مانند تهران نرفته است و از وی بخواهند با آن اتومبیل به تهران سفر کند !! مطمئنا چنین فردی دچار سردرگمی خواهد شد و حتی اگر به مقصد هم برسد زمان زیادی را از دست داده است. اینجا نیز منابع نقش اتومبیل را دارند و برنامه ریزی و مشاوره همانند یک نقشه عمل می کنند. در موسسه حرف آخر کنار محصولات مشاوره و برنامه ریزی هم در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد به نوعی که کامل نحوه مطالعه دروس آموزش داده می شود و همچنین با یک برنامه ریزی دقیق تعین شده است که داوطلب هر جلسه به مطالعه کدام مطالب باید بپردازد و چه قدر زمان برای آن اختصاص دهد. برای ارتباط با مشاوران حرف آخر و تهیه محصولات این موسسه با تخفیف ویژه از طریق شماره تماس های داخل سایت حرف آخر اقدام کنید.

منبع:

  • حرف آخر مهر
  • harfeakhar.cc
  • harfeakhariam.com
  • harfeakharmehr.com
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا