اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

ماجرای ازدواج شبنم فرشادجو با مردی آلمانی

در این بخش بیوگرافی شبنم فرشادجو بازیگر سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی شبنم فرشادجو که بیشتر او را با فیلم بانوی عمارت به یاد می آوریم . امروز مروری داریم بر 0 تا 100 بیوگرافی شبنم فرشادجو از بازیگران زن معروف و ماجرای همسرش از آلمان با عکس تا جدایی و ناگفته های زندگی شخصی و علایق اش. برای مطالعه بیوگرافی شبنم فرشادجو با ما همراه باشید.

شبنم فرشادجو متولد چه سالی است ؟

شبنم فرشادجو زادهٔ 16 بهمن 1356 در تهران است.

شبنم فرشادجو مجرد است یا متاهل ؟

شبنم فرشادجو در حال حاضر مجرد است.

شبنم فرشادجو فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد ؟

شبنم فرشادجو فعالیت خود را از سال 1374 آغاز کرد.

مدرک تحصیلی شبنم فرشادجو چیست؟

شبنم فرشادجو کارشناسی ارشد تئاتر را دارد.

خلاصه بیوگرافی شبنم فرشادجو

نام اصلیشبنم فرشادجو
تاریخ تولد16 بهمن 1356
تحصیلاتکارشناسی ارشد تئاتر
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت1374 تاکنون
وضعیت تاهلمجرد
قد164 سانتی متر

بیوگرافی شبنم فرشادجو

بیوگرافی شبنم فرشادجو

شبنم فرشادجو یکی از بازیگران باسابقه تئاتر است که چند سالی است در تلویزیون هم نامی برای خود دست‌وپا کرده. تجربه سال‌ها حضور بر روی صحنه‌های نمایش و تحصیلات آکادمیک در  این حوزه، از او بازیگری پخته و قابل‌اطمینان برای کارگردانان ساخته است. فرشادجو بیش از هر چیزی با آثار مهران مدیری شناخته شده و به شهرت رسید. انرژی و جنب‌وجوش بیش‌ازحد یکی از ویژگی‌های بارزش از کودکی است و نمودش را در اجرای پرانرژی نقش‌ها هم می‌توان دید.در ادامه بیشتر با بیوگرافی شبنم فرشادجو آشنا خواهیم شد

در بیوگرافی شبنم فرشادجو آمده ست: او متولد 16 بهمن 1356 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

حواشی گوهر خیراندیش که منجر به محکومیت او به 74 ضربه شلاق شد!

عکسی از کودکی شبنم فرشادجو

تحصیلات

  • فارغ‌التحصیل از آموزشگاه تئاتر با مدیریت حمید سمندریان؛ ۱۳۷۴
  • کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری؛ ۱۳۸۰
  • کارشناسی ارشد نمایش با گرایش کارگردانی از دانشکده هنر و معماری تهران؛ ۱۳۸۳

قد شبنم فرشادجو

در بیوگرافی شبنم فرشادجو آمده است قد او 164 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده شبنم فرشادجو

به گفته خودش گفته بسیار شبیه پدرش اسـت و از همان دوران کودکی پدر و مادرش بزرگ ترین حامی و مشوق او بوده اند. از همین رو خیلی بـه خانواده ي خود وابسته اسـت.

شبنم فرشادجو در کنار پدر و مادرش
شبنم فرشادجو در کنار پدر و مادرش
کودکی شبنم فرشادجو در کنار پدر و مادرش
کودکی شبنم فرشادجو در کنار پدر و مادرش

ازدواج و وضعیت تاهل شبنم فرشادجو

بیشترین جستجوها در بیوگرافی شبنم فرشادجو درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

شبنم فرشادجو سوم شهریور 1395 با انتشار عکسی از خود کنار یک پسر آلمانی نوشت: نمیتونم چشم ازت بردارم …

او سپس در گفتگویی اعلام کرد یکی از دلایل مهم ازدواج کردنم بچه داشتن است اما کارم سخت خواهد شد و باید مدام بین تهران و فرانکفورت در سفر باشم

شبنم فرشادجو و نامزد آلمانی اش
شبنم فرشادجو و نامزد آلمانی اش

در نهایت اما این نامزدی به سرانجام ازدواج ختم نشد و خانم بازیگر مجرد می باشد

همسر ایده آل شبنم فرشادجو

مهمترین خصوصیاتی که در ازدواج برایم مهم است صادق بودن و وفاداری است سن بالاتر از خود را دوست دارم و صداقت برایم مهمترین ویژگی است

من فوق لیسانس دارم و دوست دارم همسرم در سطح تحصیلات خودم و بالاتر باشد توقع کمی دارم و دنبال همسر پولدار و خوشگل نیستیم

علایق و حقایقی درباره شبنم فرشادجو

در ادامه بیوگرافی شبنم فرشادجو مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

شبنم فرشادجو کاپیتان تیم اسکواش

فرشادجو پرشور هنوز هم راهی را برای تخلیه انرژی بیش‌ازحد خود می‌جوید و همچنان ورزش بهترین گزینه است. او خودش تیم اسکواش هنرمندان را راه‌اندازی کرده و حالا وظیفه کاپیتانی این تیم را هم بر عهده دارد. یکی از دلایل انتخاب رشته اسکواش مطرح و توی چشم نبودن آن بود. به قول خودش اسکواش رشته‌ای است که خانم‌های بازیگر می‌توانند بدون اینکه جلوی لنز دوربین‌ها قرار گیرند، به‌راحتی وارد آن بشوند. او همچنین علاقه زیادی به کوه‌نوردی دارد و در رشته رالی هم مدعی است.

دانلود سریال خون سرد ؛ فیلمی ترسناک و جنایی با هنرنمایی امیر آقایی

شبنم فرشادجو هنرمند ورزشکار کشورمان

موتورسواری شبنم فرشادجو

علاقه شبنم فرشادجو به کوهنوردی و سفر

کوهنوردی را خیلی دوست دارم اما به خاطر هوای آلوده خیلی وقت است کوه نرفته ام مگر این که خارج از تهران باشم

سفر خیلی زیاد می روم و باید بگویم که بخش بیشتر دستمزدهایم را خرج سفر می کنم در کارهای گروهی شرکت می کنم

جایگاه من تئاتر است

خیلی به دنبال کارگردانی نیستم ، جایگاه من تئاتر است و دنبال متن خوب و بدون دردسر می گردم و از دوستان خوبم دعوت می کنم تا یک نمایش خوب را اجرا کنم

اهدای سلول های بنیادی شبنم فرشادجو

چند سال پیش از طرف سازمان اهداکنندگان سلول های بنیادین با من تماس گرفته شد و از من برای عضویت در بانک اهدای سلولهای بنیادین دعوت کردند

بعد از تماس از سازمان من هم با مهناز افشار تماس گرفتم و به اتفاق هم رفتیم و عضو شدیم

شبنم فرشادجو بمب انرژی

می‌گوید در کودکی بسیار پرجنب‌وجوش و به‌اصطلاح شیطان بوده است. یا به قول خودش هایپر. همیشه دوست داشت با آدم‌های جدی و مقرراتی وارد چالش شود. در مدرسه فقط برای اینکه تا حدودی کنترل شود او را برای تیم دوومیدانی انتخاب کردند. به‌طور کل آن‌طور که می‌گوید انرژی و همین هایپر بودن همیشه به ضررش تمام شده. شبنم فرشادجو هنوز هم همان عادات دوران کودکی و نوجوانی را دارد اما با توجه به سن و سالش کمی از آن شورونشاط اولیه کاسته شده است.

حضور شبنم فرشادجو درفضای مجازی

مدتی صفحات اجتماعی ام را بسته بودم و تلاش کردم از این جریانات حاشیه ای دور باشم اما دیدم به اسم من صفحات جعلی راه اندازی شده است و از طرف من به برخی از هوادارانم پاسخ های نامناسبی ارائه کرده بودند. ترسیدم که ممکن است از نام من سوء استفاده های دیگری بشود و بنابراین صفحه ام را مجددا راه اندازی کردم اما بازهم از این شرایط ناراضی هستم. این نوع توهین کردنها به هنرمندان در فضای مجازی کمتر در دنیا رخ می دهد. البته چون تعداد این صفحات زیاد است رسیدگی و پیگیری هر کدامشان کار دشواری است ولی امیدوارم مسئولین برخورد قاطعی با این توهین ها انجام بدهند.

چالش بدون آرایش لیلا اوتادی

تزریق واکسن کرونا در ارمنستان

در تیر ماه 1400 شبنم فرشادجو به همراه خانواده و بهناز جعفری (بازیگر) برای تزریق واکسن فایزر کرونا راهی ارمنستان شدند

او از جمله هنرمندانی بود که بارها از شبکه اجتماعی خود نسبت به تاخیر واکسیناسیون مردم و آمار فوتی ها اعتراض می کرد

عکس شبنم فرشادجو در ارمنستان
عکس شبنم فرشادجو در ارمنستان

حاشیه پررنگ زندگی شبنم فرشادجو

یکی از مسائل پرحاشیه بیوگرافی شبنم فرشادجو مربوط به دوران هنری و زندگی شخصی او ماجرای انتشار عکس بی حجاب او در اردیبهشت99 بود که با عنوان کشف حجاب شبنم فرشادجو در ماه رمضان مطرح شد. ماجرای این خبر پرحاشیه درباره شبنم فرشادجو از این قرار بود که عکسی به اشتباه از این بانوی هنرمند بدون حجاب منتشر شد.خانم فرشادجو خیلی سریع پس از پاک کردن این عکس، از کسانی که این عکس را پخش کردند درخواست کرد که عکس را حذف کنند و شایعه سازی نکنند زیرا او فقط می خواست این عکس را برای یکی از دوستانش بفرستد ولی به اشتباه در استوری فرستاد.

شبنم فرشادجو در واکنش به انتشار این عکس خصوصی اش نوشت:

«من می خواستم این عکس را برای دوستم فرحناز بفرستم که قرار بود با ما بیاد کویر. متأسفانه اشتباهی چند دقیقه ای استوری شد. عذرخواهی می کنم. لطفاً از انتشارش جلوگیری کنید. این کار عرفا و شرعا خلاف قانونه.»

شروع فعالیت هنری شبنم فرشادجو از تئاتر

تأثیر آثار بیضایی بر شبنم فرشادجو

همه‌چیز از «مسافران» بهرام بیضایی آغاز شد. شبنم از کودکی به همراه پدر و مادرش به تماشای فیلم و نمایش ‌رفت. شانزده سال داشت که «مسافران» به اکران درآمد و اتفاق بزرگی را در زندگی‌اش رقم زد. 4 بار برای تماشای آن فیلم به سینما شهر قصه رفت. کم‌کم تمامی آثار سینمایی و نمایشی و ادبی بهرام بیضایی را جمع‌آوری کرد. دوستانش نمایشنامه‌های استاد بیضایی را برایش هدیه می‌آوردند و می‌گوید: «بامطالعه نمایشنامه‌ها به‌یکبار متوجه شدم که چقدر به تئاتر علاقه‌مندم.»

ماجرای جدایی حدیث فولادوند و رامبد شکرابی

آغاز راه شبنم فرشادجو

این‌گونه بود که تئاتر تبدیل به هنری ویژه برای او شد. یک سال بعد در سال 1374 در 17سالگی هم تصمیم گرفت در کلاس بازیگری ثبت نام کند . بین کلاس های آقای تارخ و سمندریان کلاس های سمندریان را بخاطر تئاتری بودنش انتخاب کرد.

مجید بهرامی، لیلی رشیدی، امید عباسی، حامد محمدطاهری، مجید صالحی، عاطفه تهرانی و شبنم دولتشاهی ‌هم‌دوره‌های شبنم فرشادجو در آن کلاس‌ها بودند. در همان کلاس‌ها به همراه عده‌ای دیگر یک گروه تشکیل داده و برای اولین بار نمایش «آنتیگونه» را در سالن شماره دو تئاتر شهر به اجرا برندند. این اجرا به‌نوعی اولین تجربه حرفه‌ای شبنم فرشادجو در عرصه بازیگری بود.

سال 75 هم برای اجرای تئاتر «عشق‌آباد» به کارگردانی داوود میرباقری تست داد و برای بازی در نقش یکی از دیوانه‌های دیوان‌خانه برگزیده شد.

شبنم فرشادجو در نمایش عشق آباد
شبنم فرشادجو در نمایش عشق آباد

سال‌های روی صحنه شبنم فرشادجو

فرشادجو بعد از آن تصمیم به ادامه تحصیل در رشته نمایش گرفت. دوره کارشناسی را گرایش بازیگری گذراند و مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی‌اش را از دانشکده هنر و معماری دانشگاه تهران گرفت.

او حالا تبدیل به چهره‌ای شناخته شده در میان تئاتری‌های پایتخت شده بود. از همان بدو ورود به دانشگاه تا الآن تقریباً هرساله با یک اجرا به روی صحنه آمده و تجربه حضور در حدود 30 اثر نمایشی را دارد.

او در این میان با کارگردانان مطرحی چون علی رفیعی، کوروش نریمانی، بهرام بیضایی، علیرضا کوشک جلالی، حسن معجونی و … همکاری داشته است.

دریافت تندیس بهترین کارگردانی «نمایش آرامش از نوعی دیگر» در پنجمین جشنواره تئاتر بانوان؛ ۱۳۸۵، دریافت لوح تقدیر بهترین بازیگر زن از جشنواره فجر برای نمایش «شب‌های آوینیون» ۱۳۷۸، کاندید بهترین بازیگر زن بخش بین‌الملل جشنواره فجر برای نمایش «هملت» ۱۳۹۲ از افتخارات شبنم فرشادجو در طی این سال‌ها است.

عزت الله مهرآوران به کما رفت
شبنم فرشادجو در نمایش هملت
شبنم فرشادجو در نمایش هملت

کارگردانی شبنم فرشادجو

اما حضور شبنم فرشادجو در تئاتر تنها محدود به بازیگری نمی‌شود. او در نمایش‌های چون «ریچارد سوم» منشی صحنه داوود رشیدی بود. همچنین در سال 1389 به‌عنوان داور در جشن بازیگر خانه تئاتر حضور داشت. در سال 1385 هم اولین تجربه کارگردانی خود را با اجرای «آرامش در حضور دیگران» کسب کرد  و برای آن جایزه هم گرفت. می‌گوید کارگردانی چیزی است که علاقه و استعداد زیادی در آن دارد. «انگار که کارگردانی یک‌جوری در وجودم هست.» اما تنبلی شاید تنها دلیلی است که خود اعتراف می‌کند باعث شده تا کمتر به سمت آن برود.

شبنم فرشادجو در جلوی دوربین تا شهرت

چهار سال بعد از تئاتر در سال 1378 با فیلم «مرد بارانی» به کارگردانی ابوالحسن داوودی در کنار فرامرز قریبیان و رویا تیموریان جلوی دوربین رفت

بعد از آن مهدی مظلومی بود که در سال 1382 برای بازی در مجموعه «بانکی‌ها» از شبنم فرشادجو دعوت کرد. بعد از آن‌هم در سریال‌های چون «آینه‌های نشکن»، «آب پریا» و «میوه ممنوعه» دیده شد.او با سریال «میوه ممنوعه» به شهرت نسبی رسید.

شبنم فرشادجو در فیلم آینه‌های نشکن
شبنم فرشادجو در فیلم آینه‌های نشکن
شبنم فرشادجو در آب پریا
شبنم فرشادجو در آب پریا

قهر دوساله شبنم فرشادجو

شبنم فرشادجو یکی دو سالی را به دلایلی نامعلوم به‌طور کلی دور از فضای هنر و در جزیره کیش گذراند. بعد از حضورش در «میوه ممنوعه» بود که این تصمیم عجیب را گرفت. حتی فیلم و سریال هم تماشا نمی‌کرد و هیچ کتابی هم نمی‌خواند. اما بعد از مدتی در خود احساس خلأ کرد و با نمایش «سکوت کلمه سکوت» به دنیای بازیگری بازگشت.

تجربه همکاری شبنم فرشادجو با مدیری

آشنایی با مهران مدیری شاید نقطه عطفی در کارنامه تصویری‌اش بود. همکاری او با مدیری از «باغ مظفر» آغاز شد.

همسر احمد مهرانفر کیست؟
شبنم فرشادجو در سریال باغ مظفر
شبنم فرشادجو در سریال باغ مظفر

چند سال بعد هم به مجموعه طنز آیتمی «شوخی کردم» پیوست

در سال 1394 سریال «شوخی کردم» اولین همکاری من با آقای مهران مدیری بود که آن کار را واقعا دوست داشتم.آیتم هایی که من و هادی کاظمی داشتیم و باید برایش 7 الی 8 صفحه دیالوگ حفظ می کردیم ، خیلی جذاب بود و واقعا به اندازه یک تئاتر وقت و انرژی گذاشتیم.البته من در سال 1385 با آقای مدیری در «باغ مظفر» سابقه همکاری داشتم و به سبک کاریشان علاقمند بودم

شبنم فرشادجو در مجموعه شوخی کردم
شبنم فرشادجو در مجموعه شوخی کردم

اما شاید در این میان «در حاشیه» بود که او را بیش آثار دیگر به مخاطبین شناساند. فرشادجو در آن مجموعه در نقش هاله خواهر هومن بود و در این سریال با بازیگرانی چون سیامک انصاری، مهران مدیری، مهران غفوریان، جواد رضویان، محمدرضا هدایتی، سحر زکریا، آرش نوذری و… همبازی بود.او در نقش پرستاری پرجنب‌وجوش، شیطان و بازیگوش ظاهر شد.

شبنم فرشادجو بازیگر سریال درحاشیه
شبنم فرشادجو بازیگر سریال درحاشیه

او پس از آن هم با نقش‌آفرینی در مجموعه‌های چون «گسل» و «شاهگوش» توانایی‌هایش در عرصه طنز را نشان داد.

شبنم فرشادجو در سریال گسل
شبنم فرشادجو در سریال گسل

جالب اینجاست که خانم بازیگر در خانه‌اش اصلاً تلویزیون ندارد و بعضاً سریال‌ها را هم از طریق شبکه خانگی و دی‌وی‌دی دنبال می‌کند. می‌گوید حتی نام مدیر سازمان صداوسیما را نمی‌داند.

شهرت شبنم فرشادجو با سریال بانوی عمارت

سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد سال 97 از شبکه سه سیما پخش شد و شبنم فرشادجو در این سریال بازیگر نقش مهرالنساء بود.

مهرالنساء دایه فخرالزمان همسر دوم ارسلان میرزا بود که به همراه او به عمارت آمد و بازی در این سریال یکی از ماندگارترین و متفاوت ترین کارهای کارنامه هنری شبنم فرشادجو بود.

سیر تا پیاز زندگی غلامرضا نیکخواه و تصاویر دیدنی کودکی او

شبنم فرشادجو در سریال بانوی عمارت با هنرمندانی چون حسام منظور، مریم مومن، پانته آ پناهی ها، مینا وحید، علیرضا شجاع نوری، صالح میرزا آقایی، نیکی نصیریان و… همبازی بود.

شبنم فرشادجو در سریال بانوی عمارت
شبنم فرشادجو در سریال بانوی عمارت

لیست آثار هنری شبنم فرشادجو

در ادامه بیوگرافی شبنم فرشادجو بازیگر در در حاشیه باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی شبنم فرشادجو

  • پلاک ۶۵ (سارا غفوریان) – ۱۳۹۷
  • پیاده (شکوفا کریمی) – ۱۳۹۷
  • آخرین بار کی سحر را دیدی؟ (فرزاد مؤتمن) – ۱۳۹۴
  • گذرموقت (افشین هاشمی) – ۱۳۹۴
  • عملیات مهد کودک (فرزاد اژدری) – ۱۳۹۱
  • از تهران تا بهشت (ابوالفضل صفاری) – ۹۱–۱۳۹۰
  • مرد بارانی (ابوالحسن داوودی) – ۱۳۷۸
شبنم فرشادجو با نقشی متفاوت در فیلم پلاک 65
شبنم فرشادجو با نقشی متفاوت در فیلم پلاک 65

مجموعه های تلویزیونی شبنم فرشادجو

سالنام مجموعهکارگردانپخش
١۴٠٠یاورسعید سلطانی، اصغر نعیمیشبکه ٣
۱۳۹۸از سرنوشت (فصل ۱ و ۲)محمدرضا خردمندان (فصل ۱)، علیرضا بذرافشان (فصل ۲)شبکه ۲
۱۳۹۷بانوی عمارتعزیزالله حمیدنژادشبکه ۳
۱۳۹۶گسلعلیرضا بذرافشانشبکه ۱
۱۳۹۴در حاشیهمهران مدیریشبکه ۳
۹۱–۱۳۹۰خانواده آقای خوشبختحامد عقیلیشبکه آموزش
۱۳۹۰نامه‌هاحمید لبخندهشبکه ۴
نوروز ۱۳۹۲آب‌پریامرضیه برومندشبکه ۲
۱۳۸۹-۱۳۹۰مختارنامهداوود میرباقریشبکه ۱
۱۳۸۷آینه‌های نشکنجواد اردکانیشبکه ۲
۱۳۸۶میوه ممنوعهحسن فتحیشبکه ۲
۱۳۸۵تصادفمنوچهر هادی
۱۳۸۳چرخ گردونکاظم بلوچیشبکه ۲
۱۳۸۲بانکی‌هامهدی مظلومیشبکه ۲
شبنم فرشادجو در سریال از سرنوشت
شبنم فرشادجو در سریال از سرنوشت

مجموعه های نمایش خانگی شبنم فرشادجو

سالنام مجموعهکارگردان
۱۴۰۰مردم معمولیرامبد جوان
۱۳۹۹شبهای مافیاسعید ابوطالب
۱۳۹۲شاهگوشداوود میرباقری
۱۳۹۲شوخی کردممهران مدیری
معرفی فیلم عامه پسند و زمان اکران آن بعد از 4 سال

فیلم کوتاه های شبنم فرشادجو

  • گروگان (منوچهر هادی) – ۱۳۸۳
  • «وصله کاری» (سعید نوری) – 1387
  • «پیاده» (شکوفا کریمی) – ۱۳۹۷

تله‌فیلم های شبنم فرشادجو

  • رونوشت (حسن حج‌گذار) – ۱۳۹۲
  • زن خوب (علی اسدالهی) – ۱۳۹۲
  • چالسیو (بهتاش صناعی‌ها) – ۱۳۹۰
  • نازنین (برزو ارجمند) – ۱۳۹۰
  • آذر (فرزاد مؤتمن) – ۱۳۸۹
  • از آغاز تا آغاز (مهدی گلستانه) – ۱۳۸۹
  • سایه جنایت (کامبیز کاشفی، مؤسسه رسانه‌های تصویری) – ۱۳۸۸
  • تصادف (منوچهر هادی) – ۱۳۸۵
  • آخرین روز ماه (منوچهر هادی) – ۱۳۸۵

نمایشهای شبنم فرشادجو

کارگردانی

  • آرامش از نوعی دیگر – تهران، تئاترشهر – ۱۳۸۵
    • تهران، تالار مولوی (پنجمین جشنواره تئاتر بانوان) – ۱۳۸۵

بازیگری

  • عشق آباد (داوود میرباقری) تهران، تئاتر شهر- ۱۳۷۵
  • آنتیگونه (حامد محمدطاهری) تهران، تئاتر شهر – ۱۳۷۶
  • عروسی خون (علی رفیعی) تهران، تالار وحدت – ۱۳۷۸
  • شب‌های آوینیون (کورش نریمانی) تهران، تئاتر شهر – ۱۳۷۸
  • شب‌های آوینیون (کورش نریمانی) آلمان – ۱۳۷۹
  • والس مرده شوران (کورش نریمانی) تهران، تئاتر شهر – ۱۳۸۰
  • عشق آباد (حسن میرباقری) تهران، حوزه هنری، تماشاخانه مهر و کاخ سعدآباد – ۱۳۸۰
  • بازرس (علیرضا کوشک‌جلالی) تهران، تئاتر شهر – ۱۳۸۰
  • در مصر برف نمی‌بارد (علی رفیعی) تهران، تئاتر شهر – ۱۳۸۱
  • شب هزار و یکم (بهرام بیضایی) تهران، تئاتر شهر – ۱۳۸۳
  • کسی نیست همه داستان‌ها را به یاد بیاورد (رضا حداد) تهران، تئاتر شهر – ۱۳۸۲
  • خرس و خواستگاری (حسن معجونی) تهران، تئاتر شهر – ۱۳۸۳
  • روسیه، مسکو – ۱۳۸۴
  • الوتریا (وحید رهبانی و محمدرضا جوزی) تهران، تئاتر شهر – ۱۳۸۴
  • در خانه ایستاده بودم و… (تینوش نظم‌جو) تهران، تئاتر شهر – ۱۳۸۵
  • پای دیوار بزرگ شهر (حسن معجونی) تهران، فرهنگسرای بهمن (ششمین جشنواره تئاتر بانوان) – ۱۳۸۶
  • یک مکاشفه (رضا حداد) تالار ایرانشهر – ۱۳۸۸
  • عاشقیت در پاورقی (نویسنده: مهسا محب‌علی، کارگردان: لیلی رشیدی) خانهٔ هنرمندان ایران – ۱۳۸۸
  • مکاشفه در باب مهمانی خاموش (رضا حداد) تماشاخانه ایرانشهر – ۸۹–۱۳۸۸
  • کره جنوبی، سئول – ۱۳۸۹
  • آمدیم، نبودید، رفتیم (رضا حداد) تماشاخانه ایرانشهر – ۹۱–۱۳۹۰
  • این تابستان فراموشت کردم (بهاره رهنما) خانه هنرمندان ایران ‐ ۱۳۹۰
  • کلمه سکوت (مائده طهماسبی) تماشاخانه ایرانشهر – ۱۳۹۱
  • تن‌تن و راز قصر مونداس (آروند دشت‌آرای) تماشاخانه ایرانشهر – ۱۳۹۱
  • خانه پاکیزه (مانلی حسین‌پور) – ۱۳۹۲
  • هملت (آرش دادگر) تئاتر شهر – ۱۳۹۲
  • سمت (آرش دادگر) – ۱۳۹۳
  • کسی نیست همه داستان‌ها را بیاورد – ۱۳۹۳
  • چمدان (فرهاد آئیش) تهران، تئاترشهر – ۱۳۹۴
  • هملت (آرش دادگر) تهران، تئاترشهر – ۱۳۹۶
  • اختراع والس (سارا افشار) تهران، پردیس تئاتر شهرزاد – ۱۳۹۸
سریال پلیسی سودا ؛ با هنرنمایی علیرضا طلیسچی
شبنم فرشادجو و بازیگران نمایش عروسی خون
شبنم فرشادجو و بازیگران نمایش عروسی خون
شبنم فرشادجو در نمایش چمدان
شبنم فرشادجو در نمایش چمدان

منشی صحنه

  • ریچارد سوم (داوود رشیدی) تهران، تئاترشهر – ۱۳۷۷

تله تئاترهای شبنم فرشادجو

  • دریاروندگان (محمد عاقبتی)، شبکه چهار – ۱۳۸۴
  • شایعه (داوود رشیدی)، شبکه چهار – ۱۳۸۸

جوایز و افتخارات شبنم فرشادجو

  • دریافت تندیس بهترین کارگردانی “نمایش آرامش از نوعی دیگر” در پنجمین جشنواره تئاتر بانوان؛ ۱۳۸۵
  • دریافت لوح تقدیر بهترین بازیگر زن از جشنواره فجر برای نمایش”شبهای آوینیون؛ ۱۳۷۸
  • کاندید بهترین بازیگر زن بخش بین‌الملل جشنواره فجر برای نمایش هملت ۱۳۹۲

صفحه اینستاگرام شبنم فرشادجو

شبنم فرشادجو ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بود و ظرف چند سال اخیر 166 پست به اشتراک گذاشت که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی شبنم فرشادجو و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی شبنم فرشادجو و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده و بیوگرافی شبنم فرشادجو ، به اینستاگرامش مراجعه کنید.آدرس اینستاگرام شبنم فرشادجو @shabnamfarshadjoo می باشد و 562 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام شبنم فرشادجو

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا