اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

ماجرای شکایت دختر سرطانی از حسام نواب صفوی چه بود؟

در این بخش بیوگرافی حسام نواب صفوی بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی حسام نواب صفوی از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با فیلم کیف انگلیسی می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری و حواشی او را میخوانیم .امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی حسام نواب صفوی آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

حسام نواب صفوی چند سال سن دارد؟

حسام نواب صفوی زاده ۲۲ شهریور ۱۳۵۳ است و 47 سال سن دارد.

حسام نواب صفوی مجرد است یا متاهل؟

حسام نواب صفوی در حال حاضر مجرد است.

حسام نواب صفوی با کدام فیلم به شهرت رسید؟

حسام نواب صفوی با فیلم کیف انگلیسی به شهرت رسید.

حسام نواب صفوی فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

حسام نواب صفوی از سال 1375 تاکنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی حسام نواب صفوی

نام اصلیسید حسام نواب صفوی
تاریخ تولد۲۲ شهریور ۱۳۵۳
تحصیلاتکارشناسی بازیگری و دانش آموخته رشته حقوق
پیشهبازیگر ، وکیل
سالهای فعالیت1375 تاکنون
وضعیت تاهلمجرد
قد187 سانتی متر

بیوگرافی حسام نواب صفوی

بیوگرافی حسام نواب صفوی

حسام نواب صفوی تنها وکیل سینمای ایران است. قهرمان‌های سینمایی ما در دهه 80 معمولاً کار سختی را در مقابل حسام نواب صفوی داشتند. او بارها در نقش ضدقهرمان‌های بدجنس و سرسخت، روبه روی چشم رنگی‌های آن سال‌ها قرارگرفته است. حتماً نقشش در فیلم‌هایی همچون «کلاغ‌پر»، «مهمان»، «سوغات فرنگ»، «ازدواج به سبک ایرانی» و … را به یاد دارید. برعکس در تلویزیون معمولاً در جایگاه بزرگان تاریخ این مرزوبوم ایفای نقش کرده است. همان‌قدر که می‌تواند منفور و شرور باشد، می‌تواند مثل شهید نواب صفوی (نقشش در مجموعه معمای شاه) و حاج رسول (اخراجی‌ها) بزرگ و دوست‌داشتنی هم باشد. تن صدا، استایل و ابهت خاص خودش را دارد و در دنیای واقعی هم همان‌قدر جدی و مغرور به نظر می‌آید. اما خودش می‌گوید که کسانی که او را می‌شناسند، می‌دانند که او چقدر راحت و به قول خودمان خاکی است. او به‌جز بازیگری و وکالت در موسیقی هم سررشته دارد که به‌طور کامل به آن خواهیم پرداخت.

در بیوگرافی حسام نواب صفوی میخوانیم: او متولد 22 شهریور 1353 در تهران ، بازیگر و وکیل است

کودکی حسام نواب صفوی

قد حسام نواب صفوی

در بیوگرافی حسام نواب صفوی قد او 187 سانتی متر است.

ماجرای ازدواج رضا رویگری با دختری 43 سال کوچکتر از خود!

تحصیلات حسام نواب صفوی

حسام نواب صفوی سال‌های ابتدایی تحصیلش را در مدرسه سلمان فارسی و دبیرستان منتظری قلهک به پایان رساند. وقتش بود تا رشته‌ای را ادامه تحصیل در دانشگاه انتخاب کند. انتخابی دشوار از میان موسیقی که عاشقش بود و حقوق که علاقه و اصرار پدرش بود. درنهایت هم از هردو رد شد و پلان سومش را رو کرد. حسام نواب صفوی وارد دانشگاه آزاد اسلامی شد و دوره لیسانسش را در رشته کارگردانی سینما گذراند. اما پرونده علم‌آموزی او با همین انتخاب بسته نشد. در بیوگرافی حسام نواب صفوی جالب است بدانید نواب صفوی بعدها دوباره کنکور داد و دانشجوی رشته حقوق در دانشگاه تهران شد. نسب پدری بالاخره کار خودش کرد آقای بازیگر اکنون یک وکیل پایه‌یک دادگستری است.

بیوگرافی خانواده حسام نواب صفوی

سید حسام الدین نواب صفوی ، در محله میرداماد تهران بدنیا آمد.

در بیوگرافی حسام نواب صفوی درباره ی خانواده اش آمده است : پدرش قاضی دادگستری بود و آرزو داشت فرزندانش هم پا در جای پای او بگذارند. اما تنها کسی که این آرزوی پدر را برآورده کرد، خود حسام بود. حسام 3 برادر به نام‌های هومن، حسن و حسین دارد. هومن و حسن به رشته‌های کامپیوتر و جامعه‌شناسی گرویدند و در آمریکا اقامت دارند. حسن هم در آفریقای جنوبی به کار آزاد مشغول است. مادر خانواده لیسانس ادبیات دارد و مدتی هم در وزارت نیرو مشغول به کار بوده است.

حسام نواب صفوی در سال 1388 پدر بزرگوارش را به علت بیماری از دست داد. پدر او بعد از بازنشستگی به وکالت و ترجمه مشغول شده بود.مادر او نیز اخیرا فوت شده است.

حسام نواب صفوی به خاطر برادرانش زیاد به خارج از کشور سفر می‌کند. به‌جز آمریکا و آفریقا، سفرهای زیادی هم در اروپا داشته و یک‌جورهایی دور دنیا را گشته است. اما هیچ‌گاه تصمیم به زندگی و اقامت در خارج از کشور نگرفته و علت آن عشقش به ایران است. البته او به مدت 4 سال ساکن آمریکا بود.

حسام نواب صفوی و برادرش
حسام نواب صفوی و برادرش

عموی او اسماعیل نواب صفا ترانه سرای معاصر که مشوق اصلی اودر هنربود… او تنها کسی بود که در خانواده نواب صفوی ها گرایش به هنر داشت که چندسال پیش هم درگذشت .…

ناگفته های زندگی شخصی ژاله صامتی و دوری 15ساله او از بازیگری

در بیوگرافی حسام نواب صفوی درباره ی نیکانش میگوید:

هميشه در مورد اجدادم از مـن ميپرسند. پس از حمله محمود افغان سلسله صفوی از هم پاشید ولی خانواده مـا در اصفهان ماند. در زمان کریمخان زند، مادربزرگم بـه سمت لرستان آمد و عمارت بزرگی در شهر بروجرد بنا کرد شروع بـه خرید هکتارها زمین در اطراف بروجرد نمود تا مرز استان همدان پیش رفت.اکثر قدیمى هاي استان لرستان نام خانم طلایی را می شناسند.

ازدواج و وضعیت تاهل حسام نواب صفوی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی حسام نواب صفوی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

شایعات را که کنار بگذاریم، حسام نواب صفوی تاکنون مجرد مانده و در خانه پدری‌اش زندگی می‌کند. او در خصوص ازدواج می‌گوید: «تا امروز یا کار کردم یا درس خواندم و وقتی برای ازدواج نداشتم. اما قبول دارم که باید ازدواج کنم. باید اتفاقی بیفتد تا دو انسان به هم برسند. شاید آن اتفاق هنوز برای من نیفتاده است…» ؛ در ادامه می گوید بازیگری و وکالت کار سختی است و من باید محرم اسرار مردم باشم بنابراین همسر آینده من باید اینها را متوجه بشود !

علایق و حقایقی درباره حسام نواب صفوی

زیاد اهل فوتبال نیست اما تیم ملی را دوست دارد.
در زندگی اهمیت چندانی به پول نمی‌دهد و آرامش و آسایش برایش اولویت اول را دارد.
خسرو شکیبایی بازیگر موردعلاقه او در سینما ایران است.
منطقی است و آزارش به کسی نمی‌رسد.
امین حیایی رفیق دیرینه‌اش در دنیای هنر است.
اوقات فراغتش را با ورزش، پلی‌استیشن، نواختن پیانو و سفر می‌گذراند.

تا دلتان بخواهد لباس دارم

نوع پوشش و مدل موهای وکیل-بازیگر متفاوت همواره موردتوجه رسانه‌ها و مخاطبین بوده است.در بیوگرافی حسام نواب صفوی آمده است او علاقه زیادی به پوشیدن لباس‌های سفید و مشکی دارد و می‌گوید: «لباس پوشیدن من به همین شکل است. یا سفید می‌پوشم یا مشکی. خیلی‌ها به من میگویند چرا تو فقط همین کت سفید یا مشکی را می‌پوشی؟ من میگویم، این‌که چیزی نیست، من تا دلتان بخواهد لباس‌های مختلف با رنگ سفید و مشکی دارم.»

تیپ و استایل حسام نواب صفوی

حسابی به خودش می رسد

در بیوگرافی حسام نواب صفوی با تحلیل یقه‌ پیراهن‌ ها و کت‌ های نواب‌ صفوی به خوبی پی می‌ برید که او مردی خوش‌ مشرب و باسليقه است و در ظاهرش چنان وسواس دارد که مو را از ماست بیرون می کشد

ناگفته ها زندگی بهشاد شریفیان و خاطره ی جالب او از عروسی اش

از طرح‌ هایی که برای لباس‌ هایش انتخاب می‌ کند کاملا پیداست که تصمیم‌ های او قاطع و غيرقابل تغيير است

کت و لباس حسام نواب صفوی

فقط عمل بینی کردم

آقای بازیگر اعلام کرده تابحال هیچ عملی جراجی زیبایی انجام نداده و فقط بعد از شکستگی بینی مجبور به عمل ترمیمی شده است

عمل بینی حسام نواب صفوی

نحوه قبول نقش حسام نواب صفوی

برای انتخاب نقش کاراکتر آنقدر باید جذاب باشد تا بعد‌ از وکالت آنرا انتخاب کنم

بازیگری مثل بومی است که روی آن نقاشی می‌ کنیم و من فقط برای اینکه نقش را بازی کرده باشم در هر کاری حضور نداشته و این کار را نمی‌ کنم

حواشی حسام نواب صفوی

و اما بخش دوست‌داشتنی در بیوگرافی حسام نواب صفوی، طول طویله حواشی. حواشی‌ای که بیشتر بیرون از دنیای هنر برایش رخ‌داده و نواب صفوی تا حدودی خود باعث‌وبانی آن‌ها بوده است.

بازی حسام نواب صفوی در نقش الویس پرسلی

نواب صفوی در سال ۱۳۹۳ ادعا کرد کمپانی برادران وارنر یکی از بزرگترین شرکت‌های فیلمسازی هالیوودی، پیشنهاد بازی در فیلم زندگی‌نامهٔ الویس پرسلی، ستارهٔ موسیقی جهان را به وی داده‌است و علت این پیشنهاد، به دلیل شباهت زیاد چهرهٔ آن دو به هم است.چند روز بعد او در صفحهٔ اینستاگرام خود، اعلام کرد که همکاری‌اش با این شرکت برای ساخت فیلم زندگی‌نامهٔ الویس پرسلی نهایی شده‌است.اما پس از این ادعا، در هیچ‌کدام از سایت‌ها و خبرگزاری‌های بین‌المللی اطلاعاتی از این همکاری منتشر نشد.

در همین باره، سینا ولی‌الله، مجری شو تلویزیونیِ چند شنبه با سینا، که جمعه شب‌ها از شبکهٔ فارسی وان پخش می‌شد، در یکی از قسمت‌های این برنامه، که در شهریور ۱۳۹۴ پخش شد، با استناد به چند سند تصویری، اظهار داشت که حسام نواب صفوی هیچ‌گونه قراردادی با هیچ کمپانی هالیوودی در مورد بازی در نقش الویس پرسلی نداشته‌است. همچنین، سینا ولی‌الله، با پخش مصاحبهٔ تلفنی خود (به زبان انگلیسی) با باز لورمن، کارگردان مطرح هالیوودی (کارگردان فیلم گتسبی بزرگ)، از لورمن پرسید: آیا شما قصد دارید برای انتخاب بازیگر، از یکی از بازیگران خاورمیانه استفاده کنید یا خیر؟ لورمن پاسخ داد: خیر، چنین موضوعی به هیچ وجه مطرح نیست.

حسام نواب صفوی در صفحهٔ اینستاگرام خود نوشته‌است که به‌دلیل اتهام و تمسخر و نیز آنچه او توهین به مردم ایران تلقی کرده، از سینا ولی‌الله شکایت نموده‌است.

معرفی سریال «اهل هوا» ؛ تازه ترین سریال شبکه نمایش خانگی
شباهت حسام نواب صفوی به الویس پرسلی بازیگر خارجی
شباهت حسام نواب صفوی به الویس پرسلی بازیگر خارجی

نامه حسام نواب صفوی به ولادیمیر پوتین

نواب صفوی در صفحه اینستاگرام خود خطاب به رئیس‌جمهور روسیه نوشت: سلام آقای پوتین، مردم گردشگر ما نیز می‌توانند به کریمه بیایند؟ دستوری اعمال فرمایید مردم ما بدون ویزا به مردم شما در کریمه بپیوندند لااقل می‌دانیم دلار و ارز مملکت دست رفقای خودمان می‌آید. قسمتی دیگر از نامه نیز خطاب به مردم ایران است. او از مردم خواسته تا به روسیه سفر کنند.

چندی بعد وی ادعا کرد که خواه پوتین نامه او را خوانده، یا نخوانده باشد او جواب نامه‌اش را گرفته‌است. او با گذاشتن عکسی از ولادیمیر پوتین و جملاتی به نقل از او خطاب به مردم روسیه گفته: «شما آزاد هستید به هر کجا که خواستید سفر کنید، این حق شماست. اگر دنبال خوشی‌های زودگذر و بی‌فایده هستید به ترکیه سفر کنید و پولتان را در شکم قاتلین فرزندان‌تان بریزید، اما اگر به دنبال فرهنگی چند هزارساله و آرامش روح خویش هستید، قطعاً باید به ایران سفر کنید. این توصیه من به شماست.» اظهارات منتسب به پوتین که حسام نواب صفوی به آن استناد کرده‌است، در هیچ خبرگزاری رسمی تأیید نشده‌است.

اظهار نظر حسام نواب صفوی در خصوص سپاه پاسداران

نواب صفوی پس از حملات تروریستی در پایتخت بلژیک ادعا کرد داعش از پلیس اروپا ترسی ندارد و از نیروهای دفاعی ایران درخواست کرد رسم مسلمانی را به جا آورده و امنیت اروپا را به عهده بگیرد.

طرح شکایت حسام نواب صفوی علیه شبکه فارسی وان

در دی ماه ۱۳۹۵ نواب صفوی با انتشار پُستی در صفحه اینستاگرام خود ادعا کرد که شبکهٔ فارسی وان در پی شکایتی که او طرح کرده، بسته شده‌است. نواب صفوی در بخشی از نوشتهٔ خود گفت: «وقتی شبکهٔ فارسی وان اقدام به پخش سریال‌های غیراخلاقی کرد متأسفانه طلاق‌هایی موسوم به طلاق‌های فارسی وان شکل گرفت و بنیان خانواده خیلی از خانواده‌های ایران مورد هدف قرار گرفته شد و از هم پاشیده شد بعد از آن در نهایت رذالت، هویت ایرانی مورد تمسخر قرار گرفت.» وی هم چنین با اشاره به جریحه‌دار شدن احساسات مردم، ادعا کرد که با طرح شکایت توسط او و با رسیدگی قوه قضاییه کشور موجب متلاشی و بسته شدن این شبکه شده‌است.

معرفی فیلم چشم آبی روشن اثری جدید با بازی کریستین بیل

پرونده قضایی حسام نواب صفوی

اوایل اردیبهشت ماه 1400 برگه حکم جلب سیاری توسط شعبه اجرای احکام کیفری دادسرای فرهنگ و رسانه تهران منتشر شد که در آن فردی به تحمل 91 روز حبس تعزیری و 51 میلیون جزای نقدی در حق دولت محکوم گردیده است

بعدا با اطلاع رسانی های انجام شده مشخص شد شاکی ایشان خانم فاطمه عسکری حاتم آبادی فراهانی می باشد که به دلیل تهدید و افتراء شکایت کرده است

این خانم که از 7 تیر 1386 با ایشان آشنا شده و قرار بود با وی ازدواج کند اما در این عشق و عاشقی خانه اش را از دست داده و حالا از سال 94 مبتلا به تومور مغزیست

واکنش حسام نواب صفوی

آقای صفوی می گوید: متاسفانه در شرایطی که بنده در بستر بیماری (کرونا) هستم شایعه و اکاذیبی پخش شده که بنده سالهاست در مورد آن سکوت کرده ام تا خانواده ای را که سودای شهرت و منفعت طلبی دارند به خواسته شان نرسانم

او سپس با انتشار قرار منع تقیب خود در سال 91 اعلام کرد: بدين وسيله بنده صراحتا از بزه هاى انتسابى ، اعلام برائت ميكنم

لغو پروانه وکالت حسام نواب صفوی

مصطفی عسکری برادر فاطمه عسکری (شاکی) اعلام کرده توانسته است از 30 دی 1398 پروانه وکالت آقای بازیگر را تعلیق کنند

بعد از پیگیری از آقای کمال رئوف دادستان انتظامی مرکز وکلا ایشان تعلیق پروانه وکالت حسام نواب صفوی را تایید کردند

شروع فعالیت هنری حسام نواب صفوی

تغییر جهت ناگهانی حسام نواب صفوی به سمت سینما و بازیگری، موفقیت‌آمیز از آب درآمد. هرچند هیچ‌گاه باعث نشد تا او از علاقه‌های پیشینش یعنی موسیقی و وکالت دل بکند. نواب صفوی فوت‌وفن بازیگری را در دانشکده سینما و پس از آن در کلاس‌های بازیگری استاد حمید سمندران آموخت.در بیوگرافی حسام نواب صفوی جالب است بدانید او در 4 سال مدت حضورش در آمریکا هم بیکار نماند دوره‌هایی درزمینهٔ موسیقی و بازیگری گذراند. او سرانجام به‌واسطه کلاس‌های مرحوم سمندریان به مجموعه «بازگشت به خانه» معرفی شد و اولین تجربه بازیگری‌اش را در سال 1375 در 22 سالگی به دست آورد.

سینما و شهرت حسام نواب صفوی

در بیوگرافی حسام نواب صفوی آمده است او در سینما اولین بار در فیلم «اعتراض» به کارگردانی مسعود کیمیایی بازی کرد به قول خودش بخش های عمده بازی او بنا به دلایلی از فیلم حذف شده است.

سفری شگفت‌انگیز به آینده ایران با «اسپینجر»

اما بیشتر شهرت او در سال‌های 77 با حضور در مجموعه «کیف انگلیسی» به کارگردانی ضیاءالدین دری بود.او با مجموعه تلویزیونی کیف انگلیسی در نقشی منفی ظاهر شد و فیزیک چهره و بازی اش توجه خیلی ها را جلب کرد. بازی خوب و قابل قبول او در فیلم اتانازی نشان داد که توانائی هائی هم دارد..…

حسام نواب صفوی در کیف انگلیسی
حسام نواب صفوی در کیف انگلیسی

حسام نواب صفوی پس از این، سال‌های پرکاری در سینما گذراند. سبک و سیاق خاص خودش را داشت و طیف خاصی از مخاطبین را هم جذب خود کرد. «نان، عشق، موتور 1000» ابوالحسن داوودی دومین تجربه سینمای او بود.

حسام نواب صفوی در فیلم نان، عشق، موتور 1000
حسام نواب صفوی در فیلم نان، عشق، موتور 1000

پس از آن هم با کارگردانان مطرحی همچون پوران درخشنده، حسن فتحی، محمدرضا ورزی، شهرام شاه‌حسینی، مسعود ده‌نمکی، بهرام بیضایی، سامان مقدم و … همکاری کرد.

نواب صفوی در «اخراجی‌ها» با بازی تحسین‌برانگیزش در نقش حاج رسول تبدیل به یکی از محبوب‌ترین کاراکتری‌های آن سری سینمایی شد.

حسام نواب صفوی در فیلم اخراجی ها
حسام نواب صفوی در فیلم اخراجی ها

حسام نواب صفوی با همه جدیتش سابقه حضور در فیلم‌های کمدی زیادی ازجمله «نهنگ عنبر 2»، «مهمان»، «عروس فراری»، «عروس خوش‌قدم» و … را دارد.

حسام نواب صفوی در نهنگ عنبر ۲
حسام نواب صفوی در نهنگ عنبر ۲

نواب صفوی در مورد ورودش به سینما این‌گونه می‌گوید: «نه با پول وارد سینما شدم و نه به خاطر چهره… با پول می‌توان نقش بازی کرد، پوستر چاپ کرد و وارد سینما شد. اما با پول نمی‌شود مردم را به سینما کشاند. هستند بازیگرانی که هزینه می‌کنند و حتی نقش اول را هم می‌گیرند. ولی این‌ها هیچ‌گاه نمی‌توانند در سینما دوام و ثبات داشته باشند.» نواب صفوی درجایی دیگر اظهار می‌کند که ورودش به این رشته نه با پول و نه حتی به خاطر پول بوده است. بدون سینما هم امنیت مالی‌اش تضمین است هیچ‌گاه در این رشته دغدغه مسائل مالی را نداشته است.

فعالیت حسام نواب صفوی در تلویزیون با فیلم های تاریخی

اما حسام نواب صفوی حضور کاملاً متفاوتی در تلویزیون داشته است. گویی با خود عهده کرده در تلویزیون تنها با مجموعه‌های تاریخی همکاری کند. 7 تجربه تلویزیونی او بعد از «بازگشت به خانه» تماماً سریال‌های تاریخی بوده‌اند. او تقریباً در تمام مجموعه‌های تاریخی محمدرضا ورزی و سیدضیاالدین دری حضور داشته است. سریال‌های مشهوری که نیاز به نام بردن ندارند.

بازیگران چاق چه مدل مانتوهایی میپوشند؟

سید مجتبی نواب صفوی، لطفعلی‌خان زند و سید جمال‌الدین اسدآبادی از بزرگان تاریخ این مرزوبوم بودند که حسام نواب صفوی نقششان را بازی کرده است.

شباهت فامیلی وی به شهید مجتبی نواب صفوی موجب شد، تا اخیرا در سریال تاریخی معمای شاه در نقش این شهید بزرگوار ظاهر شود؛ شهید مجتبی میر لوحی معروف به نواب صفوی طلبه، بنیانگذار و رهبر فدائیان اسلام و نیز از جمله پیشتازان مبارزات مسلحانه اسلامی بود.

او صحنه اعدام “شهید نواب صفوی” را سکانسی ماندگار در تاریخ تلویزیون خواند و تاکید کرد:

«می‌توانم ادعا کنم بهترین و سخت‌ترین نقشی که تاکنون بازی کردم، نواب صفوی است

صحنه اعدام شهید نواب صفوی حاصل شور و مشورت بسیار زیاد من با کارگردان بود. صحنه های اعدام بسیاری را در فیلم ها بررسی کردیم که از جمله می توان به اعدام عمر مختار اشاره کرد. در صحنه هایی که نواب در فیلم حاضر بود موسیقی خاصی نواخته میشد که مجموع این موسیقی ها در پایان با شعری از “افشین یداللهی” به سکانس اعدام این شهید بزرگوار ختم شد. فیلمبرداری این سکانس که به نام مرثیه خون و غزل معروف است یک هفته به طول انجامید و به نظرم سکانسی به یادماندنی و تاریخی خواهد شد. سکانسی که من در هیچ سریال تاریخی ندیده ام.»

حسام نواب صفوی در معمای شاه
حسام نواب صفوی در معمای شاه

فعالیت های دیگر حسام نواب صفوی به جز بازیگری

حسام نواب صفوی در عرصه موسیقی

حسام از سنین بسیار پایین نواختن پیانو را آغاز کرده و سال‌هاست که این رشته را به‌صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند.در بیوگرافی حسام نواب صفوی جالب است بدانید او حتی در مقطعی مدرس پیانو هم بوده است. حسام نواب صفوی برای اولین بار در کنسرت فرزاد فرزین در برج میلاد در حضور مخاطبان بی‌شمار برای نواختن پیانو به روی صحنه رفت ، اما جدای از سورپرایز حاضران از نوازندگی، لباس خاص و یکدست سفید او برق عجیبی در چشم همه انداخت؛ کت و شلواری خوش استایل با طرحی ویژه که با نورهای صحنه مطابقت خوبی داشت و تصویر بسیار خوبی از او ارائه داد

حسام نواب صفوی با فرزاد فرزین

وکالت حسام نواب صفوی

اگر فکر می کنید مدتی است که کم کار شده بخاطر به ثمر رساندن تلاش هایش در زمینه قانون و قضاست ،در بیوگرافی حسام نواب صفوی آمده است او از سال 1383 موسسه حقوقی نواب صفوی را تأسیس کرده و با چندین وکیل مجرب و حرفه‌ای همکاری میکند. نواب صفوی قصد دارد در این موسسه هوای همکاری‌های سینمایی‌اش را داشته باشد و به‌طور خاص به هنرمندان مشاوره و کمک ارائه دهد.

معرفی سریال فوفو مسافری از کامادو ویژه کودک و نوجوان
حسام نواب صفوی در مقام وکیل
حسام نواب صفوی در مقام وکیل

گفتگوی خواندنی با حسام نواب صفوی

چه شد که به سمت موسیقی و نوازندگی پیانو آمدی؟

یک پیانوی قدیمی در خانه ما بود که همیشه دوست داشتم پای آن بنشینم و با آن کار کنم، از همان زمانی که قدم به کلاوی‌های پیانو می‌رسید، پشت این ساز نشستم و مشغول نوازندگی شدم. به‌تدریج تحت‌نظر اساتید مختلف کار کردم و امروز هم در خدمت شما هستم.

چقدر طول کشید تا بتوانی به‌صورت حرفه‌ای پیانو بزنی؟

از سن هفت، هشت سالگی…؛ نمی‌خواهم بگویم من نابغه موسیقی‌ام اما به‌هرحال چون از کودکی با پیانو آشنا بودم، خیلی زود توانستم روی این ساز مسلط شوم. همانطور که می‌دانید اگر انسان موسیقی را از سنین پایین آغاز کند،

می‌تواند در آینده منتظر اتفاقات خوبی در این حوزه باشد اما هر چقدر که سن بالاتر می‌رود، کار سخت‌تر می‌شود.

حسام تو آنقدر در زمینه نوازندگی پیانو حرفه‌ای هستی که یک مدت به تدریس این ساز هم می‌پرداختی؛ چه شد که گروه فرزاد فرزین را برای همکاری انتخاب کردی؟

ماجرای تدریس پیانو هم برمی‌گردد به وقتی که من ۱۵-۱۶ ساله بودم و حدود دو سال این کار را انجام دادم. وقتی شما به تدریس موضوعی می‌پردازید مجبورید خودتان را به روز کنید و کارتان را ارتقاء ببخشید، این موضوع باعث می‌شود شما هم یک‌سری از موضوعات را بیشتر یاد بگیرید.

من بیشتر به‌دلیل تداعی شدن فنون نوازندگی به سمت تدریس رفتم. صرفا دوست داشتم تدریس را هم تجربه کنم، البته آن سال‌ها مصادف بود با ایام نوجوانی من. خیلی دوست داشتم خودم به‌طور مستقل درآمد داشته باشم.

با شناختی که از موسیقی داری و بهره‌مندی از صدای خوب، چرا به سمت خوانندگی نرفتی؟

به‌نظرم منِ بازیگر نباید خواننده شود. نه تنها در ایران، بلکه در سینمای بین‌الملل هم مردم دوست ندارند بازیگران را در قامت یک خواننده ببینند. من در سه زمینه بازیگری، موسیقی و وکالت تخصص دارم و خوانندگی تخصص من نیست و به همین دلیل شاید نتوانم آن را به بهترین شکل انجام دهم؛

محمدرضا گلزار و ساره بیات + عکس‌های صمیمی

پس ترجیح می‌دهم در کنار دوست عزیزم فرزاد فرزین به نوازندگی بپردازم.

چه شد که با فرزاد فرزین آشنا شدی؟

اردیبهشت ۸۹ به کنسرت فرزاد رفتم و از اجرای زیبایش لذت بردم؛ همان‌جا با هم صحبت مختصری در مورد همکاری مشترک انجام دادیم، اما چون این موضوع نیاز به فکر و زمان داشت،

یک مقدار پروسه عملیاتی شدن آن به تاخیر افتاد و نهایتا در کنسرت تیرماه امسال و با آهنگ جهانی صلح همکاری‌مان به‌صورت رسمی شکل گرفت. به‌نظرم این آهنگ بهترین شروع ممکن برای من بود.

این اولین باری بود که مردم با چنین سبکی از کنسرت مواجه می‌شدند و از این بابت همه چیز برای مردم جذاب و دیدنی شده بود. خب من به‌صورت تخصصی پیانو می‌زنم و در این آهنگ به بهترین شکل از تخصص من استفاده شد.

بین سینما و موسیقی کدام برایت در اولویت قرار دارد؟

هنر اولویت ندارد هر یک از این هنرها که فرصت خلاقیت بیشتری به من بدهد برایم ارجحیت دارد. وقتی یک قطعه‌ای را اجرا یا در نقشی بازی می‌کنی باید با خلاقیت همراه باشد تا لذت‌بخش باشد.

من با این دو هنر از کودکی زندگی کرده‌ام و به هر دو علاقه زیادی دارم، پس نمی‌توانم یکی را به دیگری ترجیح دهم.

در مورد مشاوره به هنرمندان بیشتر برایمان بگو.

بارها پیش آمده که برای هنرمندان خوب کشورمان مشکلاتی نظیر افترا، نشر اکاذیب و… به‌وجود آمده است. اگر یک وکیل خوب در کنار دوستان باشد، می‌توان از شدت این موارد کاست و از ایجاد این ماجراها جلوگیری کرد.

حضورت در عرصه وکلات جنبه بیزینس هم دارد؟

در کارهایم زیاد به مسائل اقتصادی توجه نمی‌کنم و خودِ کار برایم مهم است. خیلی اوقات بوده که برای حضور در یک فیلم سینمایی دستمزد قابل توجهی به بنده پیشنهاد شده، اما چون کار را دوست نداشتم آن را رد کردم.

در مورد وکالت هم باید بگویم که به مسائل بیزینسش توجه‌ای ندارم، همین که می‌توانم به‌عنوان یک وکیل حق ناحق شده را به مسیر درستش هدایت کنم، احساس رضایت می‌کنم.

به‌هرحال همانطور که گفتم هیچ‌وقت به دلایل مادی کاری را انجام نداده‌ام و از خدا می‌خواهم بعد از این هم شرایط را طوری قرار دهد که مجبور به انجام این کار نشوم.

معرفی فیلم سینما متروپل بهترین فیلم چهل و یکمین جشنواره ی فیلم فجر

جدول آثار هنری حسام نواب صفوی

در ادامه بیوگرافی حسام نواب صفوی بازیگر نهنگ عنبر باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

فیلم‌های سینمایی حسام نواب صفوی

سالنام فیلمکارگردان
۱۳۹۹عروس خیابان فرشتهمهدی خسروی
۱۳۹۵زیر سقف دودیپوران درخشنده
۱۳۹۵آس و پاسآرش معیریان
۱۳۹۵نهنگ عنبر ۲سامان مقدم
۱۳۹۳منشی مخصوص منصالح دلدم
۱۳۹۲عملیات مهدکودکفرزاد اژدری
۱۳۸۹اخراجی‌ها ۳مسعود ده نمکی
۱۳۸۸عروسکابراهیم وحیدزاده
۱۳۸۷تهران ۱۵۰۰بهرام عظیمی
۱۳۸۷وقتی همه خوابیمبهرام بیضایی
۱۳۸۷اخراجی‌ها ۲مسعود ده‌نمکی
۱۳۸۶کلاغ پرشهرام شاه‌حسینی
۱۳۸۵مهمانسعید اسدی
۱۳۸۵سوغات فرنگکامران قدکچیان
۱۳۸۴ابراهیم خلیل‌اللهمحمدرضا ورزی
۱۳۸۳عروس فراریبهرام کاظمی
۱۳۸۳سرود تولدعلی قی‌تن
۱۳۸۳ازدواج به سبک ایرانیحسن فتحی
۱۳۸۲سیزده گربه روی شیروانیعلی عبدالعلی‌زاده
۱۳۸۲شمعی در بادپوران درخشنده
۱۳۸۱عروس خوش قدمکاظم راست‌گفتار
۱۳۸۰اتانازیرحمان رضایی
۱۳۸۰نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ابوالحسن داوودی
۱۳۷۸اعتراضمسعود کیمیایی
الهه حصاری و حسام نواب صفوی در سینمایی عروسک
الهه حصاری و حسام نواب صفوی در سینمایی عروسک
حسام نواب صفوی در آس و پاس
حسام نواب صفوی در آس و پاس
شهرام حقیقت دوست و حسام نواب صفوی در فیلم «زیر سقف دودی»
شهرام حقیقت دوست و حسام نواب صفوی در فیلم «زیر سقف دودی»

حسام نواب صفوی در تلویزیون

سالنام فیلمکارگردان
۱۳۹۷قطعه شوسعید ابوطالب
۱۳۹۷ایراندختمحمدرضا ورزی
۱۳۹۴معمای شاهمحمدرضا ورزی
۱۳۸۹تبریز در مهمحمدرضا ورزی
۱۳۸۸سال‌های مشروطهمحمدرضا ورزی
۱۳۸۵کلاه پهلویسیدضیاءالدین دری
۱۳۷۷کیف انگلیسیضیاءالدین دری
۱۳۷۵بازگشت به خانه
۱۳۹۳برابر با اصلسیدجلال‌الدین دری
۱۳۸۲روشن‌تر از خاموشیحسن فتحی
حسام نواب صفوی در کلاه پهلوی
حسام نواب صفوی در کلاه پهلوی

شبکه نمایش خانگی در حسام نواب صفوی

سالنام سریالکارگردان
۱۴۰۰نیسان آبیمنوچهر هادی

صفحه اینستاگرام حسام نواب صفوی

حسام نواب صفوی ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 1143 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی حسام نواب صفوی و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی حسام نواب صفوی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی حسام نواب صفوی ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام حسام نواب صفوی @hessamnavabsafavi میباشد و 614 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام حسام نواب صفوی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا