اخبار دیگران

بزرگترین مرکز پخش تجهیزات هیدرولیک و پنوماتیک در کشور

قیمت سیلندر هیدرولیک

سیلندر هیدرولیک یکی از تجهیزات سیستم‌های هیدرولیک است که انرژی ذخیره شده در سیالات را به نیروی حرکتی تبدیل می‌کند و معمولاً برای تولید نیروی حرکتی خطی به کار می‌رود. در واقع سیلندر یک رابط بین سیستم هیدرولیک و دستگاهی است که از نیروی هیدرولیک برای عملکرد خود استفاده می‌کند. بنابراین این سیلندر در تمام صنایعی که سیستم‌های هیدرولیک حائز اهمیت هستند، به کار می‌رود؛ صنایعی مثل صنعت ساخت ابزار، صنایع شیمیایی، فشرده سازی، متصل سازی و … .

سیلندر هیدرولیک چیست؟

می‌توان گفت که سیلندر هیدرولیک یکی از مهم‌ترین اجزای سیستم است و اگر به درستی کار نکند، کل سیستم به هدفش نمی‌رسد. به طور کُلی سیلندرها در دستگاه‌های مختلف انتقال نیرو را ممکن می‌سازند و بازدهی سیستم را تعیین می‌کنند. یکی از ویژگی‌های سیلندر هیدرولیک این استکه می‌توانند در دماهای گرم و سرد مختلف کار کنند؛ به همین دلیل مشکلی در انتقال سیالات سرد و گرم ندارند. این مسئله باعث می‌شود در صنایع و کارخانه‌های متعددی قابلیت داشته باشند.

به طور کُلی هیدرولیک به معنای انتقال نیرو با استفاده از سیالات است که نیرو را از منبع می‌گیرد، با مایع تحت فشار منتقل می‌کند و به سیلندر می‌رساند. سیلندر هیدرولیک با تبدیل نیروی حاصل از فشار مایع به انرژی بهینه و مورد نیاز تولید کننده، کارایی سیستم را کنترل می‌کند. این انرژی ممکن است برای نگهداری، جابجایی و یا سایر کارکردهای صنعتی استفاده شود.

برای اطلاع دقیق از قیمت سیلندر هیدرولیک توصیه می‌کنیم با سایت عصر هیدرولیک ارتباط برقرار نمایید.

قیمت سیلندر هیدرولیک

سیلندر هیدرولیک چگونه کار می‌کند؟

سیلندر هیدرولیک یک قطعه یا به عبارت بهتر دستگاه مکانیکی است که انرژی ذخیره شده در سیالات را به انرژی حرکتی خطی تبدیل می‌کند. این سیلندرها انواع مختلفی دارند که هر کدام کاربردهای جداگانه خود را دارند. سیلندرهای تک کاره و دوکار مهم‌ترین انواع آنها هستند.

محسن یاری بهترین بلاگر در ترکیه (استانبول یاری)

اجزای مختلف سیلندر شامل: محفظه سیلندر، پیستون، میله‌های ستون، مهره‌ها و واشرها و … هستند. سیلندر با اتصال پیستون به میله‌های پیستون حرکت می‌کند.

سیلندر معمولاً از جنس فولاد ضخیم ساخته می‌شود تا مقاومت لازم برای خم نشدن در زیر فشارهای سنگین را داشته باشد. علاوه بر یک ورودی در بدنه سیلندر خروجی‌های مختلفی وجود دارد که به خروج هوا از سیال کمک می‌کنند. دریچه‌ها و سوپاپ‌ها نیز به کاهش ضربه در اثر فشار زیاد مایع می‌کنند. سرعت حرکت پیستون‌ها به فشار سیال بستگی دارد و میزان انرژی خروجی را تامین می‌کند.

قیمت سیلندر هیدرولیک به نوع آن و اندازه سیلندر بستگی دارد و اغلب بر حسب نیاز صنایع متفاوت است.

اتصالات هیدرولیک چیست

علم هیدرولیک عبارت است از تولید، انتقال و تبدیل نیرو با استفاده از سیالات. بنابراین کل سیستم هیدرولیک بر پایه سیستم‌های سیالی و انتقال آنها طراحی شده است. این سیستم‌ها در خط‌های تولید سبک و سنگین برای تامین انرژی حرکتی به کار می‌روند. در این میان اتصالات هیدرولیک یکی از مهم‌ترین قطعات سیستم هستند که در میان شیلنگ و لوله‌های هیدرولیک متصل می‌شوند و ایمنی انتقال سیالات را تأمین می‌کنند.

تجهیزات هیدرولیک اغلب تحت فشارهای بسیار بالا عمل می‌کنند و به همین دلیل ممکن است به درزها آسیب برسانند؛ بنابراین اتصالات هیدرولیک باید قوی باشند تا بتوانند در برابر این فشار مقاومت کنند. همچنین باید گفت که این اتصالات اغلب ثابت نیستند و بعد از مدتی به تعویض یا تغییر احتیاج دارند. بنابراین برای عملکرد صحیح سیستم، کاهش فشار بر تجهیزات، تامین ایمنی و داشتن خیال آسوده باید از اتصالات هیدرولیک مناسب و باکیفیت استفاده کنیم.

بازیگران در کجا تزریق چربی انجام می‌دهند؟

اتصالات هیدرولیک چیست

اتصالات هیدرولیک چه کاربردهایی دارند؟

اتصالات هیدرولیک اجزای اصلی یک سیستم هیدرولیک هستند و بر روی انواع وسایل نقلیه، ترانزیت ریلی و صنایع نظامی، انرژی، پالایشگاه، پتروشیمی، خودروها، ماشین آلات صنعتی، معدن و کارخانه‌های شیمیایی به کار می‌روند. این اتصالات ممکن است از جنس فولاد، برنج و یا حتی پلاستیک باشند و به نیاز شرکت‌ها بستگی دارند. به طوری که دمای سیالات در گردش می‌تواند بر نوع این اتصالات تاثیرگذار باشد.

برای تهیه بهترین و مناسب‌ترین اتصالات هیدرولیک باید دقت داشته باشید که از فروشگاهی معتبر خرید کنید که تنوع زیادی در محصولات موجودی داشته باشد. در این صورت می‌توانید مزایا و معایب تمام اتصالات را بررسی کنید و مناسب‌ترین آنها را تهیه کنید. همچنین مطمئن هستید که جنس اتصالات آنقدری مقاومت دارد که بتواند فشار را تحمل کرده و دوام خود را حفظ کند.

خرید شیلنگ فشار قوی هیدرولیک

خرید شیلنگ فشار قوی هیدرولیک

شیلنگ فشار قوی هیدرولیک نوعی شیلنگ بسیار محکم و البته انعطاف پذیر است که برای انتقال سیالات خاصی مثل روغن‌ها طراحی شده است. در واقع ویژگی‌های استحکام و انعطاف پذیری در کنار یک دیگر باعث انتقال امن مایعات می‌شوند. ساختار این شیلنگ‌ها از یک لوله داخلی تشکیل شده که با مواد در گردش سازگار است. همچنین از مواد تقویت کننده‌ای استفاده شده است که از شیلنگ در برابر فشار کاری بالا و عواملی مثل آب و هوا، دما، سایش و مواد شیمیایی حفاظت می‌کنند.

استفاده از شیلنگ‌ فشار قوی هیدرولیک به دلیل انعطاف‌پذیری بالای آن بسیار متداول است؛ چرا که لوله‌ها از نظر طراحی سیستم محدودیت دارند.

انواع شیلنگ هیدرولیک

شیلنگ‌های هیدرولیک در انواع فشار پایین، متوسط و فشار قوی وجود دارند که با توجه به اسمشان برای فشارهای کاری مختلف طراحی شده‌اند. این شیلنگ‌ها یک، دو یا سه لایه فولادی دارند و می‌توانند تا شش مارپیچی فولادی برای تقویت داشته باشند. در مدل‌های شیلنگ فشار قوی که بالاترین استحکام مد نظر است، انعطاف‌پذیری نیز نسبت به سایر مدل‌ها کمتر است.

شهرک خانه دریا

شیلنگ‌های فشار پایین اغلب برای انتقال آب، هوا، ضد یخ، روغن روان کننده و سوخت استفاده می‌شوند.

شیلنگ‌های متوسط نیز برای انتقال روغن‌های معدنی و یا ترکیب‌های ناپایدار آب و روغن به کار می‌روند. این شیلنگ‌ها مثل شیلنگ فشار پایین منعطف بوده و از استحکام نسبتاً بالایی برخوردار است. این شیلنگ‌ها اغلب در سیستم موتوری ماشین‌آلات سنگین مثل کامیون‌ها به کار می‌روند.

شیلنگ فشار قوی هیدرولیک در کاربردهایی که به فشار کاری بالا احتیاج دارند به کار می‌روند. این شیلنگ‌ها اغلب در تجهیزات بزرگ کاربرد دارند و به صورت طولانی مدت کار می‌کنند. شیلنگ‌های فشار قوی اغلب با تقویت‌کننده آرامید مستحکم سازی می‌شوند.

نمایندگی تجهیزات پنوماتیک

پنوماتیک بر خلاف هیدرولیک به صورت مستقیم با انتقال نیرو از طریق هوا کار می‌کند و یک تکنولوژی جدیدتر به حساب می‌آید. انرژی که با استفاده از تجهیزات پنوماتیک منتقل می‌شود در کارخانه‌ها، صنایع، ریل‌های جاده‌ای، معادن و … برای حرکت قطعات سنگین و یا عملکردهای دیگر به کار می‌رود.

زمانی که از تجهیزات پنوماتیک صحبت می‌کنیم، فکرها به سمت سیستم پنوماتیک خودرو و بالا و پایین رفتن خودروها سوق پیدا می‌کنند؛ اما تجهیزات پنوماتیک به طور کُلی کارایی سیستم پنوماتیک را ایجاد می‌کنند. برای علمکرد درست سیستم و داشتن بازده مناسب در سیستم‌های پنوماتیک باید این تجهیزات را از یک منبع معتبر تهیه کنید. بزرگ‌ترین نمایندگی تجهیزات پنوماتیک یعنی عصر هیدرولیک آماده است تا خدمات خود را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

نمایندگی تجهیزات پنوماتیک

خرید تجهیزات پنوماتیک

به طور کُلی اصلی‌ترین تجهیزات پنوماتیک شامل پمپ یا کمپرسور، شیرهای کنترل، خطوط انتقال و سیلندرها هستند. این قطعات در کنار یک دیگر جزئیات مربوط به سیستم پنوماتیک را کنترل می‌کنند؛ جزئیاتی مثل فشار گاز، انتقال به یک مقصد خاص یا هر چیز دیگری توسط شیرها و خطوط انتقال مشخص می‌شود. برای خرید تجهیزات پنوماتیک باید توجه داشته باشید که هر کدام از این قطعات انواع مختلفی دارند و شما باید آن را متناسب با کارایی مد نظر خود انتخاب کنید.

چرا به گواهینامه‌های ایزو نیاز داریم؟

برای خرید مطمئن تجهیزات پنوماتیک توصیه می‌کنیم با نمایندگی تجهیزات پنوماتیک عصر هیدرولیک ارتباط برقرار نمایید.

  

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا