اخبار دیگران

مرکز فروش شمع و دفتر در کشور کجاست ؟ گروه هنری ناچو

رایحه‌های شمع معطر

شمع معطر یک محصول جدید نیست و از صدها سال پیش تا کنون از این عطرها برای معطر سازی فضا استفاده شده است. شمع‌های معطر علاوه بر نور عطر مناسبی را هم فراهم می‌کنند که با توجه به سلیقه شما رایحه آن انتخاب می‌شود. همچنین بحث‌های زیادی در زمینه رایحه‌های شمع معطر و خواص آن وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

رایحه های شمع معطر

شمع معطر چیست؟

شمع معطر نوعی شمع بسیار کاربردی است که از ترکیب پارافین یا  موم با روغن‌های معطر تهیه می‌شود. این شمع در حین سوختن بوی بسیار معطری در محیط اطراف خودشان منتشر می‌کنند. استفاده از این شمع‌های به خصوص در مراسمات و مناسب‌ها، محیط‌های تزئینی و حتی منازل متداول است و حس بسیار خوبی برای تمام افراد ایجاد می‌کند.

شایسته ذکر است که اگر شمع عطری از کیفیت مناسبی برخوردار باشد، دود نامناسبی منتشر نمی‌کند و هیچ ضرری برای سلامتی ندارد. بنابراین توصیه ما این است که این شمع‌های خاص را حتماً از یک فروشگاه معتبر مثل گروه هنری ناچو تهیه نمایید.

انواع رایحه‌های شمع معطر

شمع‌های معطر رایحه‌های مختلفی دارند که به گفته علاقه مندان هر کدام از آنها خواص خود را دارند. این رایحه ها شامل:

نعناع

رایحه نعناع باعث تحریک مثبت سیستم عصبی و کاهش فشار عصبی می‌شود و سرددرد را بهبود می‌بخشد. همچنین می‌تواند در کودکان و نوجوانان باعث تقویت تمرکز و حواس شود.

رایحه رزماری

رزماری در درمان آرتروز، برونشیت و آنفولانزا نقش موثری دارد. این رایحه در شمع باعث ایجاد فضای آرامش بخش و کاهش بار سیستم عصبی می‌شود.

به صرفه ترین روش برای لوکس کردن خانه و ویلا ؛ پله گرد فلزی، گزینه ای مدرن، مقاوم، ماندگار

یاس

رایحه یاس در بین شمع‌های معطر بسیار محبوب است. این رایحه افزایش انرژی و آرامش را در پی دارد و برای منازل مزایای زیادی در پی دارد.

لیمو

عصاره لیمو در ترکیب با شمع‌ها باعث افزایش بهره وری شده و تمرکز  و نشاط را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. به طوری که در کشور ژاپن شرکت‌ها برای افزایش بهره وری کارمندان خود از رایحه‌های لیمو شمع‌های معطر استفاده می‌کنند.

اکالیپتوس

رایحه اکالیپتوس در شمع معطر به صورت خاص به سیستم تنفسی کمک می‌کند. این رایحه برای کسانی که سرماخورده‌اند  یا مشکلاتی مثل سینوزیت، ذات الریه، آسم و سرفه دارند بسیار مفید است.

وانیل

رایحه وانیل در شمع معطر برای مراسمات بسیار مفید است و عطر مناسب آن قادر است بوی نامطبوع فضاهای بسته را به خوبی جبران کند. عطر وانیل برای کاهش بیش فعالی نیز بسیار مفید است.

با آگاهی کافی از رایحه‌های شمع معطر می‌توانید بهترین شمع را برای رفع نیاز خود تهیه کنید.

خرید شمع

خرید شمع

خرید شمع به توجه زیادی احتیاج دارد و اغلب با مراجعه به فروشگاه مناسب انجام پذیر است. شمع‌ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آنها برای مصارف خاصی تناسب دارند. به عنوان مثال شمع وارمر اغلب برای گرم کردن قوری به کار می‌رود و باید دوام بیشتری داشته باشد. همچنین ویژگی‌هایی مثل دیرسوز بودن و عدم انتشار دود نامطبوع در شمع‌های باکیفیت دیده می‌شوند که تنها در فروشگاه‌های معتبر یافت می‌شوند. فروشگاه گروه هنری ناچو با عرضه انواع شمع‌های باکیفیت و به صرفه، به شما کمک می‌کند بهترین شمع را انتخاب و تهیه کنید.

همه چیز درباره کاشت ایمپلنت دندان

5 ویژگی دفتر برنامه ریزی

دفتر برنامه ریزی یک ابزار کاربردی برای مدیریت زمان و زندگی خودتان است که مهم‌ترین ویژگی‌ آن برنامه ریزی است. برنامه ریزی به معنای مشخص کردن تصمیمات برای آینده و جزئیات مربوط به آن است؛ یعنی با دفتر برنامه ریزی می‌توان زمان انجام یک کار، مدت آن، مراحل و اولویت‌های کارها مشخص می‌شود. برنامه ریزی اصولی در نهایت باعث رشد می‌شود؛ در واقع موفقیت از نظر هر فرد ویژگی‌های خاصی دارد و نمی‌توان رسیدن به آن را قطعی دانست؛ اما برنامه ریزی در جهت رشد و پیشرفت و همچنین نزدیک شدن به اهدافتان به شما کمک می‌کند.

دفتر برنامه ریزی مناسب با توجه به معیارهای روانشناختی و سبک زندگی هر فرد متفاوت است. در واقع شما با توجه به روحیات و شناختی که از خودتان دارید اهداف بلند مدت و کوتاه مدت مشخص می‌کنید و برای آنها برنامه ریزی می‌کنید؛ از این رو نمی‌توان یک نوع دفتر را برای همه افراد توصیه کرد. اما علی رغم ویژگی‌هایی که هر دفتر برنامه ریزی به طور مجزا دارد، 5 ویژگی دفتر برنامه ریزی مشترک است که به همه افراد کمک می‌کند.

5 ویژگی دفتر برنامه ریزی

ویژگی‌های دفتر برنامه ریزی

همانطور که گفتیم انواع دفتر برنامه ریزی ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند و ممکن است برای دسته خاصی از افراد کاربرد داشته باشند. به عنوان مثال دفترهای برنامه ریزی تحصیلی یا کنکوری ویژگی‌ها و بخش‌های مجزایی دارند که آنها برای مصارف خاص آماده می‌کند. همچنین ممکن است زمانبندی‌های دفترهای تحصیلی در بازه‌های مختلف طراحی شده باشد و یا اینکه قسمت‌های مربوط به اولویت‌ها متفاوت باشد.

بازیگرهای ایرانی کجای شمال ویلا دارند؟

اما دفتر پلنر ویژگی‌های ثابتی هم دارد که باعث می‌شود برای همه کارایی داشته باشد. در ادامه به 5 ویژگی دفتر برنامه ریزی می‌پردازیم:

  1. بررسی اهداف سالانه

یکی از قسمت‌های جذاب دفتر برنامه ریزی، بخشی است که در آن اهداف سالانه و حتی چند ساله در آن یادداشت می‌شود. برای پر کردن این بخش شما باید به خوبی فکر کنید و برای آینده‌تان بزرگ‌ترین تصمیمات را اتخاذ کنید. در واقع طراحان این دفترها  که در نمونه‌های اولیه خودشان موفق‌ترین افراد بوده‌اند، این موضوع را درک کرده‌اند که انگیزه رشد و موفقیت شخصی تنها با داشتن افق دید وسیع ممکن است.

بنابراین در دفترهای برنامه ریزی بخشی به نام اهداف سالانه وجود دارد که شما باید این اهداف را یادداشت کنید و به قسمت‌های کوچک‌تری تقسیم کنید.

  1. بررسی اهداف ماهانه

بعد از تقسیم کردن اهداف سالانه، شما اهداف ماهانه تعیین می‌کنید. به طوری که در بخش‌های مجزا مشخص می‌کنید که در هر ماه چه کارهایی را باید انجام داده باشید. همچنین می‌توانید تمام رویدادهای مهم یک ماه مثل جشن‌ها، قرارهای ملاقات و … را یادداشت کنید.

  1. بررسی اهداف هفتگی

یک قدم بعد از اهداف ماهانه، اهداف هفتگی مشخص می‌شوند که کارهای شما در یک هفته را مشخص می‌کنند. در این برنامه تمام کارهایی که باید در یک هفته انجام شوند یادداشت می‌شود و در صورت لزوم رویدادهای مهم هر هفته را مشخص می‌کنند.

  1. مرور اهداف روزانه

مهم‌ترین بخش دفتر برنامه ریزی، سیستم برنامه ریزی روزانه است. در واقع همین روزهای کوچک هستند که در کنار هم هفته‌ها و ماه‌ها را تشکیل می‌دهند و ما را به اهدافمان می‌رسانند. بنابراین دفترهای برنامه ریزی ویژگی دارند که باعث می‌شود شما تمام فعالیت‌های ضروری هر روز را در آن ذکر کنید.

  1. لیست‌ها
شهرهای توریستی  اسپانیا | طبیعت اسپانیا

یکی دیگر از ویژگی‌های محبوب دفتر برنامه ریزی داشتن لیست‌هایی است که به شما کمک می‌کند. بخش‌هایی مثل لیست خرید، لیست فعالیت‌ها (To do list)، لیست کتاب‌هایی که باید بخوانید و لیست درآمد و هزینه بسیار مفید هستند.

کاربرد های دفاتر پلنر

کاربردهای دفتر پلنر

دفتر پلنر همان دفتر برنامه ریزی است که بیشترین بازدهی را در امور روزانه به ارمغان می‌آورد. کاربردهای دفتر پلنر به ویژگی‌های آن بستگی دارد اما به طور کُلی کاربردهای زیر برای همه این دفترها در دسترس است:

  • تعیین اهداف بزرگ و کوچک

مهم‌ترین بخش در برنامه ریزی تعیین اهداف است که دفتر پلنر به خوبی این نیاز را پوشش می‌دهد.

  • اولویت بندی اهداف

برای رسیدن به موفقیت علاوه بر داشتن هدف، اولویت بندی آنها نیز ضروری است. با این کار شما ابتدا به اهداف مهم‌تر رسیدگی می‌کنید و اگر باز هم وقت داشتید، به سایر امور رسیدگی می‌کنید.

  • زمان بندی کارها

یکی دیگر از مواردی که سعی شده در تمام دفترهای برنامه ریزی رعایت شود، زمان بندی است. اصولاً دفترهای برنامه ریزی برگه‌های مجزایی دارند که زمان شروع و پایان هر کار روزمره را مشخص می‌کند.

این کاربردهای دفتر پلنر استفاده از آن را برای افراد مختلفی مثل دانش آموزان و دانشجویان، مدیران، کارمندان، صاحبان کسب و کار، کار آفرینان و تمام افرادی که برای زمان اهمیت قائل‌اند، پرمزیت می‌کند. برای تهیه انواع دفتر پلنر یا برنامه ریزی باکیفیت و ارزان می‌توانید با سایت گروه هنری ناچو ارتباط برقرار نمایید

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا