اخبار دیگران

نحوه ی تحویل خودروی اجاره ای در تهران چگونه است؟

خودروی اجاره‌ای به وسیله نقلیه‌ای گفته می‌شود که برای مدت زمان کوتاه یا بلند، همراه با راننده یا بدون راننده در اختیار شما گذاشته می‌شود. اجاره خودرو گزینه مناسب برای همه افرادی است که می‌خواهند به تعطیلات بروند، یک رویداد خاص یا قرار تجاری در پیش رو دارند و یا در دوره‌ای نیاز به یک وسیله نقلیه موقت دارند. اگر در یک شهر بزرگ زندگی می‌کنید و هر روز به اتومبیل نیاز ندارید، می‌توانید با اجاره ماشین خود را از شر پرداخت هزینه‌های بیمه، مکانیک، لاستیک و … خلاص کنید. امروزه، اجاره خودرو در تهران به دلیل شلوغی و گستردگی شهر چه برای ساکنین و چه برای مسافران بسیار مرسوم شده است.

اجاره خودرو

نحوه اجاره خودرو در تهران چگونه است؟

اجاره خودرو در تهران معمولاً به آسانی با یک تماس و یا مراجعه به وب‌سایت یک شرکت اجاره خودرو و پاسخ دادن به چند سؤال در مورد نوع ماشین مورد نیاز، مدت زمان استفاده و بودجه شما انجام می‌شود.

مدارک لازم برای اجاره خودرو چیست؟

مدارک لازم برای اجاره خودرو در تهران شامل موارد زیر است:

  • داشتن حداقل سن 20 سال
  • گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل اعتبار مورد قبول
  • مدارک شناسایی مانند کارت ملی و شناسنامه یا پاسپورت برای شهروندان خارجی
  • گواهی و مدرک معتبر شغلی
  • سند ملکی یا اجاره‌نامه یا جواز کسب یا ودیعه نقدی یا یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو
  • پرداخت مبلغی به‌عنوان ودیعه نقدی (دیپوزیت) که با توجه به نوع خودرو درخواستی تعیین می‌گردد

وقتی که مشتری مدارک خود را تحویل داد، رسید دریافت می‌کند و هم زمان با پس دادن خودرو، همه مدارک به وی برگشت داده می‌شود.

گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت ۱۰۰٪ قانونی | تحویل آنی | Giftmax

مزایای اجاره خودرو در تهران نسبت به تاکسی

استفاده از خودروی اجاره‌ای مزیت‌های زیادی نسبت به استفاده از تاکسی‌های گران و مترو یا اتوبوس‌های شلوغ و ناراحت‌کننده دارد که در فهرست زیر به برخی از این مزایا اشاره شده است.

  • در تهران خدمات تاکسی بسیار گران است و اگر در طول روز بخواهید از چند نقطه مختلف بازدید کنید، باید پول زیادی بپردازید. از این رو، هزینه تاکسی بسیار بیشتر از مبلغی است که برای اجاره ماشین در تهران پرداخت می‌کنید
  • در تهران، هزینه‌های اقامت در هتل بسیار بالا است. برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود می‌توانید هتلی دورتر از مرکز شهر را رزرو کنید از خدمات اجاره ماشین تهران استفاده کنید
  • شما با اجاره خودرو و اجاره خودرو در تهران نسبت به استفاده از تاکسی، از آزادی عمل بیشتری در جا‌به‌جایی و حمل و نقل برخوردار خواهید بود
  • شرکت‌های کرایه اتومبیل، معمولاً قیمت‌های مناسب و انواع مختلفی از اتومبیل ارائه می‌دهند که می‌توانید با توجه به بودجه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید

اجاره خودرو

اجاره خودرو برای سفر

اجاره ماشین یک گزینه عالی برای سفر تفریحی یا کاری است که می‌تواند سفر شما را به یک تجربه فراموش نشدنی تبدیل کند. چرا که، کرایه یک خودرو موجب راحتی و آرامش شما در طول سفر خواهد شد و در حالی که از تعطیلات خود لذت می‌برید، نگرانی بابت قیمت تاکسی و یا برنامه مسیر حرکت اتوبوس و مترو ندارید. علاوه‌بر این، ماشین‌های کرایه‌ای آزادی عمل بیشتری در سفر به شما می‌دهند و امکان بازدید از مکان‌های دور دست و خارج از شهر را برای شما فراهم می‌کنند که با استفاده از تاکسی یا اتوبوس امکان دسترسی به آن‌ها وجود ندارد و یا هزینه بسیار زیادی دارد.

رانندگی با خودروی شخصی برای مسافت‌های طولانی بسیار خسته‌کننده است و خطر تصادف را افزایش می‌دهد. از این رو،  استفاده از هواپیما و کرایه ماشین می‌تواند یک گزینه راحت‌تر باشد. همچنین، شما می‌توانید برای رفتن به یک سفر عاشقانه دو نفره یک خودرو اجاره کنید، حتی اگر گران به نظر می‌رسد اما ارزش پرداخت هزینه اضافی را دارد.

البته برای این منظور باید یک وسیله نقلیه مناسب با ماهیت سفر خود پیدا کنید. به‌عنوان مثال،  اگر با دوستان یا خانواده خود و یا با بچه‌ها سفر می‌کنید، تعداد نفرات شما در انتخاب خودرو تأثیر دارد. شما با توجه به نیاز سفر خود می‌توانید یک خودروی کراس اوور، شاسی بلند، ون خانوادگی و دیگر موارد را انتخاب کنید.

اجاره خودرو برای قرارهای کاری

در صورت اجاره خودرو در تهران می‌توانید ظاهر خود را شیک و عالی حفظ کنید. صاحبان کسب و کار با انجام این کار می‌‌توانند بهتر در قرارهای کاری خود ظاهر شوند. رفتن به قرار کاری با یک خودرو لوکس و مدل بالا به همراه راننده شخصی و حتی بدون راننده شخصی می‌تواند تا حد زیادی کلاس کاری شما را افزایش دهد و شرکای تجاری شما حساب ویژه‌‌تری روی شما باز خواهند کرد. علاوه‌براین، با اجاره خودرو در تهران دیگر نیاز به صرف هزینه‌های بالا برای خریداری و نگهداری از خودروهای گران قیمت را نخواهید داشت.

کسب درآمد از اجاره خودرو

اگر دارای یک یا چند ماشین شخصی هستید، از طریق اجاره خودرو در تهران می‌توانید برای خود درآمد داشته باشند. در واقع، این روش کسب درآمد برای افرادی مناسب است که دارای چند خودرو هستند و یا از خودروی شخصی خود استفاده زیادی نمی‌‌‎کنند. با اجاره دادن ماشین خود نه تنها می‌توانید درآمد داشته باشید، بلکه از فرسودگی آن به دلیل استفاده نکردن و بروز ضرر مالی جلوگیری خواهید کرد. خودروهای لوکس و خاص و همچنین ون‌های تشریفاتی به دلیل کاربرد ویژه شان، دارای مشتریان مخصوص به خود هستند.

جام جهانی 2022، بهانه‌ای برای سفر به قطر

اجاره خودرو در تهران

معرفی خدمات اجاره خودرو سپریس

سپریس یک سیستم اجاره خودرو به‌صورت آنلاین است. در واقع وب‌سایت این مجموعه واسطی میان میزبان (اجاره‌‌دهنده) و مهمان (اجاره‌گیرنده) خودرو است که از طریق آن می‌‌توانید در هر زمانی در بین ماشین‌های پیشنهادی خودروی مدنظر خود را اجاره کنید. همچنین این سیستم به شما این امکان  را می‌دهد تا به‌راحتی ماشین خود را اجاره دهید و از این راه کسب درآمد داشته باشید.  شما می‌توانید به‌صورت رایگان و با شرایط مورد نظر خود، ماشین‌تان را در سپریس ثبت کنید. برای اجاره خودرو تهران و برخی از شهرهای دیگر مانند کرج، شیراز، رامسر، مشهد و … می‌توانید از خدمات سپریس استفاده نمایید.

واژه سپریس لغتی ایرانی مخفف واژه اسپریس به معنی میدان اسب دوانی است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا