اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

معیارهای شهرزاد کمال زاده برای ازدواج چیست؟

در این بخش بیوگرافی شهرزاد کمال زاده بازیگر سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی شهرزاد کمال زاده که بیشتر او را با فیلم آرام میگیریم به یاد می آوریم . امروز مروری داریم بر 0 تا 100 بیوگرافی شهرزاد کمال زاده از بازیگران زن معروف و خانواده اش و علایق و آثار ماندگارش. برای مطالعه بیوگرافی شهرزاد کمال زاده با ما همراه باشید.

شهرزاد کمال زاده متولد چه سالی است ؟

شهرزاد کمال زاده زادهٔ 7 فروردین 1364 در تهران است.

شهرزاد کمال زاده مجرد است یا متاهل ؟

شهرزاد کمال زاده در حال حاضر مجرد است.

شهرزاد کمال زاده فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد ؟

شهرزاد کمال زاده فعالیت خود را از سال 1380 آغاز کرد.

مدرک تحصیلی شهرزاد کمال زاده چیست؟

مدرک تحصیلی شهرزاد کمال زاده لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر است.

خلاصه بیوگرافی شهرزاد کمال زاده

نام اصلیشهرزاد کمال زاده
تاریخ تولد7 فروردین 1364
محل تولدتهران
تحصیلاتلیسانس رشته مهندسی کامپیوتر
پیشهبازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر
سالهای فعالیت۱۳۸۰–اکنون
وضعیت تاهلمجرد

بیوگرافی شهرزاد کمال زاده

بیوگرافی شهرزاد کمال زاده

در بیوگرافی شهرزاد کمال‌زاده بازیگر جوان و خوش آتیه سریال‌هایی چون «راه طولانی»، «زخم»، «مرز خوشبختی» و …آمده است: او 7 فروردین 1364 در تهران متولد شده است.سریال‌های موفق بسیاری از شهرزاد به یاد داریم. می‌توان گفت او یکی از جوانان موفق سال‌های اخیر در تلویزیون بوده است.

کودکی شهرزاد کمال زاده
کودکی شهرزاد کمال زاده

کودکی شهرزاد کمال زاده

کودکی شهرزاد کمال زاده

در ادامه بیوگرافی شهرزاد کمال‌زاده میخوانیم : از کودکی به بازیگری علاقه داشت. اما ازآنجایی‌که پدرش دوست داشت مهندس یا پزشک شود، در رشته کامپیوتر تحصیل کرد. با این حال قبل از ورود به دانشگاه اولین قدم‌هایش به‌سوی هنرپیشگی را آرام و محتاطانه برداشت. او حامی حیوانات بوده و عضو تیم فوتبال هنرمندان است و آرزو دارد تمام دنیا را بتواند ببیند

علاقه شهرزاد کمال‌زاده به حیوانات
علاقه شهرزاد کمال‌زاده به حیوانات
شهرزاد کمال زاده در تیم والیبال
شهرزاد کمال زاده در تیم والیبال

وضعیت تاهل و ازدواج شهرزاد کمال زاده

بیشترین جستجوها در بیوگرافی شهرزاد کمال زاده درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

علی‌رغم وجود شایعات زیاد در رابطه با ازدواج کردنش، شهرزاد کمال‌زاده همچنان ازدواج نکرده و مجرد است.

او دلیل جالبی برای ازدواج نکردن دارد و این‌گونه آن را توجیه می‌کند: «یکی از دلایلی که من ازدواج نمی‌کنم، وضیعت حاکم در فضای مجازی است. من اگر با یک مردی ازدواج کنم، فردا در فضای مجازی به من می‌گویند شیطون حتماً این خیلی پولدار بوده که ازدواج کردی و اگر از من زیباتر بود می‌گویند که مرد حرام شد! تمام ما ایرانی هستیم و باید خیلی همدیگر را دوست داشته باشیم نه اینکه در فضای مجازی دل همدیگر را به درد بیاوریم و بشکنیم.»

بیوگرافی تام کروز و نکات خواندنی فیلم پرفروش او Top Gun2

اما ایده‌آل او برای انتخاب همسر در صورت تصمیم به ازدواج این‌گونه است: «خانواده‌دوست باشد و انگیزه داشته باشد و ذهنش باز باشد و بتواند زندگی مشترک را درک کند و از منیت به دور باشد، همین.»

او در مصاحبه ای اینطور می گوید که:

من مجردم اما بازیگران زنی که این روزها می گویند چون متاهل هستند پس دیگر کاری به آنها پیشنهاد داده نمی شود برای من غیر قابل پذیرفتن است، چرا که همه ما می دانیم بانوان متاهل زیادی در سینما و تلویزیون به شکل پرکار حضور دارند که هم متاهل هستند و هم چند فرزند دارند اما حضور فعالانه در سینما و تلویزیون دارند.

علایق و حقایقی درباره شهرزاد کمال زاده

در ادامه بیوگرافی شهرزاد کمال زاده مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

آرزوی شهرزاد کمال زاده

دوست دارم به عنوان یک انسان برای مردم و اطرافیانم سودمند باشم در درجه بعد فکر می کنم باید به خیلی از آدم ها کمک کنم

حال خوب شهرزاد کمال زاده با بازیگری

بازیگری حالم را خوب می‌ كند و حتی نمی‌ توانم در كنار سینما كار و بیزینس دیگری داشته باشم بازیگری به لحاظ روحی و ذهنی خیلی مشغولم می‌ كند

خیلی وقت‌ ها شده كه ناخودآگاه با بازی در نقش یكی زن معتاد وزن كم كرده ‌ام و برای بازی در نقش یک زن باردار وزن اضافه كرده ‌ام ، برای همین هر وقت هم بیكارم در حال ریكاوری هست

ترس شهرزاد کمال زاده از مرگ

در بیوگرافی شهرزاد کمال‌زاده میخوانیم: او اهداف زیادی برای ادامه زندگی دارد و به همین دلیل ترجیح می‌دهد به مرگ فکر نکند. بااین‌حال تاکنون چندین تصادف خطرناک اتومبیل داشته و مرگ را یکی دوباری در نزدیکی‌اش حس کرده است. بیشتر از خود مرگ به چگونگی آن می‌اندیشید. هرازگاهی غواصی می‌کند و فکر مرگ در دریا برایش وحشتناک است.

غواصی شهرزاد کمال زاده

هنوز آرزوهای زیادی دارم ، اینکه نمی دانم چطور از دنیا خواهم رفت و بعد از مرگم چه سرنوشتی در انتظارم است باعث نگرانی ام می شود،اما چون لحظاتی در زندگی ام وجود داشته که تا حدی مرگ را حس کرده ام ، از ترسی که همه از مرگ دارند به نوعی عبور کرده ام.

اهل همدان نیستم

در شبكه‌ های مجازی و سایت‌ ها اشتباهی نوشته ‌اند كه او متولد همدان است اما در بیوگرافی شهرزاد کمال زاده آمده است او در تهران به دنیا آمده و یک خواهر هم دارد.

آغاز اکران ستاره بازی محصول ایران و آمریکا در سینماهای سراسر کشور

علاقه شهرزاد کمال زاده به کربلا و مدافعین حرم

چند سال پیش برای جشنواره فیلم عراق به کربلا دعوت شدم که بسیار برایم لذت بخش بود ، من از کودکی عشق عجیبی به امام حسین (ع) داشتم

من دست تک تک مرزبانان و همچنین مدافعین حرم را می‌بوسم که اگر ما در آرامش زندگی می‌کنیم برای جانفشانی‌های این عزیزان است

علاقه شهرزاد کمال زاده به موسیقی

بیشتر به موسیقی سنتی علاقمند هستم اما پاپ را هم می پسندم و در این میان موسیقی و صدای حامد همایون را دوست دارم

سقف آرزو های شهرزاد کمال زاده

یکی از آرزوهایش این است که فقر و بیماری و جنگ ریشه‌کن شود، چون این مسئله بسیار ناراحتش می‌کند. دوست دارد همه جای دنیا را ببیند و اگر بازیگر نمی‌شد حتماً جهانگرد می‌شد. همچنین دوست دارد نقش‌هایی را ایفا کند که در این 16 سال خیلی منتظرش بوده و متأسفانه فرصت ایفای آن را پیدا نکرده است.

دوست دارم به جایی برسم که بتوانم اثری متفاوت از خودم بجای بگذارم ، یک نقش هایی وجود دارد که هنوز خودم را در قالب آنها محک نزده ام.هنوز فکر می کنم راه طولانی را در پیش رو دارم که در کارم بطور کامل موفق شوم

سختی بازیگری از نظر شهرزاد کمال زاده

سینما واقعا حرفه سختی است تو باید در شرایط نامناسب جوی ، شب و روز کار کنی و خیلی چیزها و مسائل دیگری که دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم تحمل کنی

چاله‌های سینمایی شهرزاد کمال زاده

کمال‌زاده که در این سال‌ها با مشکلات و موانع زیادی در مسیر هنری‌اش روبه‌رو شده گلایه‌هایش را این‌گونه بیان می‌کند: «من فکر می‌کنم اصلی‌ترین مشکلی که بازیگران ما این روزها با آن مواجه هستند این است که اصلاً دیگر کاری وجود ندارد که بخواهند انجام بدهند، تولیدات در رسانه ملی به‌شدت پایین آمده است و از زمانی که ساخت تله‌فیلم‌ها متوقف شد، بازیگران به‌شدت با مشکل کم‌کاری یا بهتر است بگویم بیکاری مواجه شدند.»

او همچنین در واکنش به اظهارات یکی از بازیگران زن که معتقد بود پیشنهاد بی‌شرمانه در سینما وجود ندارد، گفت: «خطاب به آن بازیگری که این موضوع را مطرح کرده می‌گویم که به جرأت دروغ می‌گوید و حتی حاضرم مقابل رویش باز تکرار کنم که دروغ می‌گوید،‌ اصلاً مگر می‌شود در چنین حرفه‌ای به نام سینما حاشیه‌های منفی و پیشنهاد‌های بی‌شرمانه وجود نداشته باشد نه‌تنها وجود دارد بلکه تأثیر به‌شدت منفی در روند کار من و امثال من گذاشته است.»

///همه چیز در مورد نقش فریبرز عرب نیا در مختارنامه

شغل دوم شهرزاد کمال زاده

برای کمال‌زاده فکر کار کردن در حرفه‌ای جز بازیگری هم دشوار است. او می‌گوید: «بااینکه بعد‌ها در رشته کامپیوتر تحصیل کردم و خیلی جا‌ها به دردم می‌خورد و کمک می‌کند، اما به چشم کار و حرفه نگاهش نکردم و به‌سرعت به همان سینما و کارهای تصویری برگشتم و ادامه دادم. ساده بگویم که بازیگری حالم را خوب می‌کند و حتی نمی‌توانم در کنار سینما کار و بیزینس دیگری داشته باشم. بازیگری به لحاظ روحی و ذهنی خیلی مشغولم می‌کند و خیلی وقت‌ها شده که ناخودآگاه با بازی در نقش یکی زن معتاد وزن کم کرده‌ام و برای بازی در نقش یک زن باردار وزن اضافه کرده‌ام. برای همین هر وقت هم بیکارم در حال ریکاوری هستم.»

همکاری شهرزاد کمال زاده و حامد همایون

از نکات جالب بیوگرافی شهرزاد کمال زاده حضور او در موزیک ویدیو آهنگ “پرسه” از حامد همایون است. این موزیک ویدیو در آذرماه سال ۹۷ منتشر شد.

شباهت شهرزاد کمال زاده و متین ستوده

شباهت شهرزاد کمال زاده و متین ستوده

شروع فعالیت هنری شهرزاد کمال زاده

در بیوگرافی شهرزاد کمال زاده آمده است: او اولین بار سال 1381 وقتی هفده ساله بود با سریال هزاران چشم به کارگرانی کیانوش عیاری کنار چهره هایی چون سولماز غنی و  امیرحسین صدیق جلوی دوربین رفت

دو سال بعد یعنی سال 1383 اولین تجربه سینمایی اش را با نقش کوتاهی در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعاملی شروع شد.در ادامه بیوگرافی شهرزاد کمال زاده آمده است او در مجموعه محبوب «شب‌های برره» تجربه کوتاهی درزمینهٔ طنز به دست آورد.

شهرزاد کمال زاده در برره
شهرزاد کمال زاده در برره

همکاری شهرزاد کمال زاده با بازیگران و کارگردانان مطرح

در بیوگرافی شهرزاد کمال زاده جالب است بدانید او با بازیگران بزرگی چون مهدی هاشمی، افسانه بایگان، رضا کیانیان و اکرم محمدی همبازی بوده اسـت. او در اینباره می گوید: « دراین سال ها با بازیگران بزرگی همبازی بوده‌ام. مثلاً نخستین پروژه‌اي کـه در آن حضور پیدا کردم فیلمی بود کـه در شانزده سالگی کار کردم و آقای مهدی هاشمی نقش پدرم را بازی میکردند.

اکرم محمدی هم مادرم بودند، اما «راه طولانی» نخستین مجموعه‌اي بود کـه بـه مـن فرصت همبازی شدن با بزرگانی چون رضا کیانیان و افسانه بایگان را می‌داد. صادقانه می گویم کـه روزهای اول کمی استرس داشتم اما بعد از نخستین بار کـه مقابل این دو بزرگوار بازی کردم تمام ترسم از بین رفت.»

همچنین در بیوگرافی شهرزاد کمال زاده میخوانیم: همکاری با کارگردانان مطرحی چون مهران مدیری، صدرعاملی و کیانوش عیاری در اولین کارها خوش‌اقبالی بزرگی بود که نصیب این بازیگر جوان شد.

عکس هایی از گلشیفته فراهانی بی حجاب پس از مهاجرتش

شهرت شهرزاد کمال زاده

در بیوگرافی شهرزاد کمال زاده میخوانیم: او در سال‌های بعد در سریال‌هایی چون «روزگار قریب»، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» و «داروندار» به ایفای نقش پرداخت. اما با حضور در مجموعه «راه طولانی» در سال 90 بود که به شهرت و محبوبیت قابل‌توجهی رسید. «راه طولانی» نقطه عطفی در کارنامه هنری‌اش به‌حساب می‌آید و او را به‌عنوان استعدادی نوظهور به سینما و تلویزیون معرفی کرد.

خانم بازیگر در سال 1391 با سریال راه طولانی به کارگردانی رضا کریمی در نقش بهاره شناخته شد و یکسال بعد در سریال بچه های نسبتا بد هم درخشید.

شهرزاد کمال زاده و افسانه بایگان به همراه خاطره حاتمی در راه طولانی
شهرزاد کمال زاده و افسانه بایگان به همراه خاطره حاتمی در راه طولانی

کمال‌زاده دیگر یکی از چهره‌های شناخته‌شده تلویزیونی به‌حساب می‌آمد و معمولاً هرساله در یکی دو سریال پربیننده دیده می‌شود. ازجمله آن‌ها می‌توان به آثاری چون «زخم»، «آمین»، «نیاز»، «دیوار شیشه‌ای»، «آرام می‌گیریم» و … اشاره کرد. او همچنین در نزدیک به بیست تله‌فیلم تلویزیونی حضورداشته است.

در بیوگرافی شهرزاد کمال زاده آمده است: وی در سریال آرام میگیریم در نقش یک دختر معتاد ایفای نقش کرد که بازی خوب او در این مجموعه مورد اقبال عمومی قرار گرفت.

شهرزاد کمال زاده و لیلا اوتادی در سریال زخم
شهرزاد کمال زاده و لیلا اوتادی در سریال زخم
شهرزاد کمال زاده و امین حیایی در سریال آمین
شهرزاد کمال زاده و امین حیایی در سریال آمین
شهرزاد کمال زاده در دیوار شیشه ای
شهرزاد کمال زاده در دیوار شیشه ای
شهرزاد کمال زاده و حسن جوهرچی در آرام می گیریم
شهرزاد کمال زاده و حسن جوهرچی در آرام می گیریم

نقش مهرخ در سریال دختر گمشده

شهرزاد کمال زاده در سریال دختر گمشده که در پاییز 97 از شبکه 3 پخش شد نقش مهرخ را بازی کرد.

شهرزاد کمال زاده و ماه چهره خلیلی در سریال دختر گمشده
شهرزاد کمال زاده و ماه چهره خلیلی در سریال دختر گمشده

شهرزاد کمال زاده کم‌فروغ در سینما

اما فعالیت شهرزاد کمال‌زاده در سینما به چند کار نه‌چندان چشمگیر محدود می‌شود. او بازیگری است که در مدیوم تلویزیون جاافتاده و شاید درخشش در سینما را به اهلش سپرده است.در بیوگرافی شهرزاد کمال زاده آمده است : ازجمله کارهای او در سینما می‌توان به بازی در فیلم‌های چون «همخانه»، «نامزد آمریکایی من»، «عقاب صحرا»، «ذوب شدن پادشاه» و… نام برد که آخرین آن‌ها به سال 1393 بازمی‌گردد.

شهرزاد کمال زاده در عقاب صحرا
شهرزاد کمال زاده در عقاب صحرا

فعالیت شهرزاد کمال زاده در پشت‌صحنه

در بیوگرافی شهرزاد کمال زاده آمده است: او در فیلم سینمایی «مقلد شیطان» و چند اثر دیگر به‌عنوان منشی صحنه و دستیار کارگردان حضورداشته است. او کسب تجربه و بالا بردن سواد سینمایی را علت حضورش در این فعالیت‌ها را عنوان می‌کند: «هر چه سواد بازیگر بالاتر باشد به نظرم در کارش موفق‌تر خواهد بود. حالا این سواد می‌تواند شامل هر چیزی باشد… در سال‌هایی که مشغول تحصیل در رشته کامپیوتر بودم، سعی کردم اطلاعاتم را در مورد بازیگری افزایش دهم و با مطالعه و فیلم دیدن تلاش کردم که از این رشته فاصله نگیرم. در همین بین سعی کردم رابطه‌ام را با سینما حفظ کنم و به همین دلیل در چند کار به‌عنوان منشی صحنه و دستیار کارگردان حضور داشتم تا اطلاعاتم پیرامون سینما بیشتر شود.»

بازیگران و هنرمندان معروف متولد ماه اردیبهشت چه کسانی هستند؟

شما در حال مطالعه بیوگرافی شهرزاد کمال زاده در بازیگرآنلاین هستید. برای اطلاعات بیشتر با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

مصاحبه خواندنی با شهرزاد کمال زاده

خودت را به طور کامل معرفی کن.

– هفتم فروردین سال 1364 در تهران متولد شدم. هفده سالگی وارد دانشگاه شدم و در رشته کامپیوتر ادامه تحصیل دادم. اولین کار حرفه ای ام سریال «هزاران چشم» بود که در سن شانزده سالگی به عنوان اولین تجربه تصویری با آقای کیانوش عیاری همکاری کردم.

در شبکه‌های مجازی و سایت‌ها اشتباهی نوشته‌اند که من متولد همدان هستم اما من در تهران به دنیا آمده‌ام و البته خیلی از اطلاعاتی که در مورد ما بازیگرها از ازدواج تا اهل این شهر و آن شهر بودن نوشته می‌شود، واقعیت ندارد و ساخته ذهن و تخیل بعضی از دوستان است.

هر چه سواد بازیگر بالاتر باشد به نظرم در کارش موفق تر خواهد بود. حالا این سواد می تواند شامل هر چیزی باشد. در کنار بازیگری شخصا به رشته کامپیوتر علاقه داشتم و خانواده ام هم دوست داشتند که در این رشته ادامه تحصیل بدهم. در سال هایی که مشغول تحصیل در این رشته بودم سعی کردم اطلاعاتم را در مورد بازیگری افزایش دهم و با مطالعه و فیلم دیدن تلاش کردم که از این رشته فاصله نگیرم. در همین بین سعی کردم رابطه ام را با سینما حفظ کنم و به همین دلیل در چند کار به عنوان منشی صحنه و دستیار کارگردان حضور داشتم تا اطلاعاتم پیرامون سینما بیشتر شود.

چطور با رضا کریمی آشنا شدی؟

– تقریبا دو سال پیش افتخار بازی در فیلم «آدمکش» به کارگردانی آقای رضا کریمی نصیبم شد و از همان جا با خصوصیات هنری ایشان آشنا شدم. اگر چه نقش کوتاهی در این فیلم برعهده من بود اما آن را دوست دارم و کار با رضا کریمی در همان نقش کوتاه هم برایم لذتبخش بود.

همین همکاری هم باعث شد به «راه طولانی» بپیوندی؟

– بله، البته من یکی از آخرین بازیگرانی بودم که به این پروژه پیوستم اما در مجموع همکاری خوبی که با آقای کریمی در آدمکش داشتم باعث شد که ایشان من را برای بازی در این سریال تلویزیونی انتخاب کنند.

چند ماه درگیر این مجموعه بودی؟

– فکر می کنم از فروردین ماه پیش تولید این سریال آغاز شد و در نهایت بیست آذر 90 هم تصویر برداری به پایان رسید. در مجموع حدود 9 ماه تصویربرداری این سریال طول کشید.

اکران فیلم عروسی مردم با هنرنمایی نازنین بیاتی و شکیب شجره

کم‌کاری و گزیده‌کاری

در سال‌های اخیر تصمیم گرفته‌ام وسواس بیشتری برای انتخاب نقش‌ها داشته باشم. قصه‌های زیادی به دستم می‌رسد که همه‌شان بالطبع داستان‌های خوب و جذابی ندارند. امسال برای من این چنین بود اما با این حال در دو فیلم سینمایی «شیشه‌های مات» و «المپیک» بازی کردم که به نظرم داستان‌های جالب و نقش‌های خوبی داشتند.

بعضی از کارها به صورت طبیعی بیشتر در میان مردم دیده می‌شوند و کارشان می‌گیرد؛ مثلا سریال‌های «راه طولانی» رضا کریمی و «نیاز» حسین سهیلی‌زاده و «بچه‌های نسبتا بد» سیروس مقدم کارهایی بودند که من به واسطه آنها بیشتر دیده شدم و این نشان می‌دهد که تلویزیون تا چه حد در شناخته شدن آدم‌ها تاثیرگذار است. اما قبل‌تر از همه اینها برایم مهم است که نقش به دل خودم بنشیند.

چون دوست داشتم کاری که می‌کنم همیشه، هم به لحاظ محتوایی و هم به لحاظ حرفه‌ای چیزی برای گفتن داشته باشد. شاید یکی از دلایل کم‌کاری من و پیدا نشدن داستان‌های خوب کم شدن تولیدات صدا و سیما از سال 91 به این طرف هم باشد. البته اگر جزو دسته و گروه خاصی بودم ممکن بود پیشنهادات بیشتری داشتم. من به شعور و وقت مردم احترام می‌گذارم و با طرفدارانم ارتباط نزدیکی دارم و همیشه از انتقاداتشان یاد گرفته، از تعریف‌هایشان انرژی می‌گیرم.

ذهن تمام سینمایی من

من کارم در حوزه سینما و تلویزیون را از 16 سالگی در سریال «هزاران چشم» کیانوش عیاری شروع کردم و از همان سن برایم مهم کارکردن در سینما بود. با اینکه بعد‌ها در رشته کامپیوتر تحصیل کردم و خیلی جا‌ها به دردم می‌خورد و کمک می‌کند اما به چشم کار و حرفه نگاهش نکردم و به سرعت به همان سینما و کارهای تصویری برگشتم و ادامه دادم.

ساده بگویم که بازیگری حالم را خوب می‌کند و حتی نمی‌توانم در کنار سینما کار و بیزینس دیگری داشته باشم. بازیگری به لحاظ روحی و ذهنی خیلی مشغولم می‌کند و خیلی وقت‌ها شده که ناخودآگاه با بازی در نقش یکی زن معتاد وزن کم کرده‌ام و برای بازی در نقش یک زن باردار وزن اضافه کرده‌ام. برای همین هر وقت هم بیکارم در حال ریکاوری هستم.

الان که به شهرت رسیده ای، به نظرت شهرت چه رنگ و بویی دارد؟

– به هر حال این موقعیت یکسری شرایطی را به وجود می آورد که در این شرایط خیلی از کارها را دیگر نمی توان انجام داد. مثلا اگر قبلا از یک موضوعی عصبانی می شدم خیلی راحت می توانستم عصبانیتم را با فریاد نشان دهم اما الان دیگر نمی توان این کار را کرد. با خیلی از مسائل باید مدارا کنم. ذره بین مردم باعث می شود انسان کمی محتاط تر رفتار کند. در مجموع همه این مسائل با لطف مردم و انرژی مثبتی که با محبت های شان منتقل می کنند برایم شیرین می شود.

ناگفته های زندگی شخصی و هنری کاوه خداشناس

تو یک خواهر هم داری، به او پیشنهاد می دهی که وارد سینما بشود یا نه؟

– نه، سینما واقعا حرفه سختی است. تو باید در شرایط نامناسب جوی، شب، روز و … کار کنی و خیلی چیزها را تحمل کنی.

یعنی فقط همین عوامل هستند که باعث می شود نخواهی خواهرت وارد سینما شود؟ یعنی ما هیچ چیز پشت پرده ای در سینما نداریم؟

– شاید مسائلی هم وجود داشته باشد اما من دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم.

پس چرا بعضی از همکارانت در این مورد صحبت می کنند، فکر نمی کنی این یک نوع خودزنی است؟

– یکسری واقعیت ها وجود دارد که همه ما از آن باخبریم. اینکه بیاییم و در موردش صحبت کنیم دردی را دوا نمی کند. در هر کاری خوب و بد وجود دارد و نمی توان گفت که شرایط یک کار صرفا خوب است یا قطعا بد است اما همیشه در هر شرایطی این خودِ انسان است که تعیین کننده است.

از آرزو چه تعریفی داری؟

– به نظرم آرزو باعث زنده نگه داشتن امیدهای انسان می شود و انگیزه انسان را برای زندگی هر روز پر رنگ تر می کند.

فکر می کنی بازیگر شدن می تواند آرزو باشد؟

– خب خیلی ها هستند که آرزو دارند بازیگر شوند. من هم از دوران نوجوانی بازیگری را به شکل یک آرزو می دیدم و تلاش زیادی کردم تا به این آرزو برسم. به هر حال این حرفه هم مثل همه شغل های دنیا سختی ها و ناملایمات خاص خودش را دارد. نمی توانم توصیه کنم که کسی به سمت بازیگری بیاید یا نه! فقط این را می دانم که اگر کسی آرزو دارد تا به چیزی برسد باید تمام تلاش خود را به کار ببندد تا به آن برسد.

خیلی از بازیگران هم نسل تو به دنبال حاشیه هستند اما تو خیلی بی سر و صدا کار می کنی …

– همیشه سعی کردم از حاشیه خودم را دور نگه دارم. اگرچه خیلی ها می گویند حاشیه باعث بهتر دیده شدن بازیگر می شود اما من معتقدم حاشیه در اغلب اوقات باعث ایجاد مشکل و مزاحت برای کار بازیگر می شود. من خودم همیشه سعی کرده ام که نه تن به حواشی دهم نه حاشیه سازی کنم.

معرفی سریال فروشگاه آیدل؛ با بازی شیومین خواننده اکسو

همین موضوع فکر نمی کنی باعث شده که از قافله عقب بمانی؟

– نه، چون معتقدم کسانی که با حاشیه خودشان را بالا می کشند دوام زیادی ندارند. به نظرم خروجی خوبی که از کار به مخاطب منتقل می شود بهتر از هر چیز دیگری باعث دیدنه شدن بازیگر می شود و نیازی به حاشیه سازی نیست.

سقف آرزوهایت در سینما کجاست؟

– دوست دارم به جایی برسم که بتوانم اثری متفاوت از خودم به جا بگذارم. یک نقش هایی وجود دارد که هنوز خودم را در قالب آنها محک نزدم. دوست دارم این نقش ها را تجربه کنم و جنس های مختلف بازی را تجربه کنم. هنوز فکر می کنم راه طولانی را در پیش رو دارم که در کارم به طور کامل موفق شوم.

موفقیت یعنی اینکه عکست سردر سینماها نصب شود؟

– نه، موفقیت همانطور که گفتم به نظرم این است که بتوانم یک اثر متفاوت خلق کنم و بین مردم ماندگار شود.

وقتی راجع به مرگ فکر می کنی چه حسی داری؟

– چون هنوز آرزوهای زیادی دارم یک مقدار نگران می شوم. اینکه نمی دانم چطور از دنیا خواهم رفت و بعد از مرگم چه سرنوشتی در انتظارم است باعث نگرانی ام می شود اما چون لحظاتی در زندگی ام وجود داشته که تا حدی مرگ را حس کرده ام، از ترسی که همه از مرگ دارند به نوعی عبو رکرده ام.

چطور تا حدی مرگ را حس کرده ای؟

– چند بار با ماشین تصادف های بسیار وحشتناک و بدی داشتم که تا مرز مرگ پیش رفتم اما به خواست خدا اتفاقی برایم نیفتاد.

پس با این تفاسیر باید بگوییم شهرزاد از مرگ هراسی ندارد؟

– خب قطعا نمی توانم بگویم که هیچ ترسی از مرگ ندارم.

مرگ برایت کابوس است؟

– بیشتر از اینکه خودِ مرگ برایم کابوس باشد، چگونه مردن برایم ترسناک تر است. مثلا من همیشه آرزو می کنم که در دریا غرق نشوم.

مگر به دریا می روی؟

– بله، گاهی غواصی می کنم.

به این فکر کرده ای که دوست داری چطوری از دنیا بروی؟

– خیلی دوست دارم در آرامش و راحت از دنیا بروم.

یعنی روی تخت بیمارستان؟

– نه، خدا نکنه. دوست دارم در خواب و بدون درد از دنیا بروم.

ماجرای اختلاف خاطره اسدی با حامد بهداد چیست؟

و دوست داری کجا به خاک سپرده شوی؟

– یک جای آرام و سرسبز.

کجا؟

– واقعا به این موضوع فکر نکرده ام اما فکر می کنم در نهایت در قطعه هنرمندان به خاک بازگردانده خواهم شد.

فکر می کنی این امتیاز خوبی است که به هنرمندان داده می شود؟

– باز هم دستشان درد نکند، به هر حال این روزها قیمت قبر هم خیلی گران است. (خنده)

و دوست داری روی سنگ قبرت چه چیزی حک شود؟

– جوان ناکام شهرزاد کمالزاده …! وقتی بمیرم دیگر چه فرقی دارد روی سنگ قبرم چه چیزی بنویسند.

وصیت نامه نوشته ای؟

– نه…

اگر الان بفهمی فقط یک هفته دیگر تا روز مرگت مهلت داری، چه کاری انجام می دهی؟

– بدون شک از همه اطرافیانم حلالیت می طلبم. همه ما کارهای نیمه تمامی داریم که شاید یک هفته زمان خیلی کمی برای پیگیری همه آنها باشد. سعی می کنم در این یک هفته کارهای عقب مانده ام را انجام دهم.

لیست آثار هنری شهرزاد کمال زاده

در ادامه بیوگرافی شهرزاد کمال زاده بازیگر فیلم گاندو باید بگوییم در لیستی جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی شهرزاد کمال زاده

عنوان فیلمسال تولیدکارگردان فیلم
برمودا۱۳۹۷رهبر قنبری
اولین امضا برای رعنا۱۳۹۶علی ژکان
ذوب شدن پادشاه۱۳۹۳هوتن زنگه‌پور
روزگاری عشق و خیانت۱۳۹۲داود بیدل
بشارت به یک شهروند هزاره سوم۱۳۹۱محمد هادی کریمی
عقاب صحرا۱۳۹۱مهرداد خوشبخت
آدمکش۱۳۹۰رضا کریمی
سپید و سیاه۱۳۸۸قاسم جعفری
کابوس۱۳۸۷سیروس مقدم
نامزد آمریکایی من۱۳۸۷داوود توحیدپرست
هم‌خانه۱۳۸۶مهرداد فرید
دیشب باباتو دیدم آیدا۱۳۸۳رسول صدرعاملی[۵]

شهرزاد کمال زاده در نمایش خانگی

عنوان فیلمسال تولیدکارگردان
بگذارید میترا بخوابد۱۳۹۵آرش سنجابی
شب‌های مافیا۱۳۹۹سعید ابوطالب
شام ایرانی ۲۱۳۹۹سعید ابوطالب
نارگیل۱۴۰۰سید ابراهیم عامریان، حمزه صالحی

مجموعه های تلویزیونی شهرزاد کمال زاده

عنوان سریالسال تولیدتولید شبکهکارگردان
گاندو ۲۱۴۰۰شبکه سه سیماجواد افشار
بوی باران۱۳۹۸شبکه اول سیمامحمود معظمی
دختر گمشده۱۳۹۷شبکه سوم سیمااحمد کاوری
سفر در خانه۱۳۹۶شبکه نسیمبهمن گودرزی
محکومین۱۳۹۶شبکه اول سیماحسین قناعت
در قصه‌ها زندگی می‌کنند۱۳۹۵شبکه دو سیماداود بیدل
مرز خوشبختی۱۳۹۵شبکه دو سیماحسین سهیلی‌زاده
دیوار شیشه‌ای۱۳۹۵شبکه اول سیماراما قویدل
آرام می‌گیریم۱۳۹۵شبکه دوم سیماروح‌الله سهرابی
آمین۱۳۹۴شبکه اول سیمابهرنگ توفیقی
نیاز۱۳۹۴شبکه اول سیماحسین سهیلی‌زاده
زمستان گرم۱۳۹۳شبکه تهرانرسول صانعی
رنگ شک۱۳۹۳شبکه سوم سیمافریبرز عرب‌نیا
زخم۱۳۹۳شبکه سوم سیمامسعود آب‌پرور
بچه‌های نسبتاً بد۱۳۹۲شبکه اول سیماسیروس مقدم
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد۱۳۹۱شبکه تهران
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد۱۳۹۰شبکه تهران
راه طولانی۱۳۹۰شبکه اول سیمارضا کریمی
دارا و ندار۱۳۸۹شبکه تهرانمسعود ده‌نمکی
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد۱۳۸۹شبکه تهران
روزگار قریب۱۳۸۶شبکه سومکیانوش عیاری
ساعت شنی۱۳۸۶شبکه اول سیمابهرام بهرامیان
قاب‌های خالی۱۳۸۶شبکه دوم سیمامرتضی احمدی هرندی
شب‌های برره۱۳۸۴شبکه سوممهران مدیری
اکسیژن۱۳۸۴شبکه تهرانمهدی مظلومی
هزاران چشم۱۳۸۱شبکه سوم سیماکیانوش عیاری
ماجرای توهین سحر قریشی به رفتگر چه بود؟ + فیلم
شهرزاد کمال زاده و نسرین مقانلو در سریال سفر در خانه
شهرزاد کمال زاده و نسرین مقانلو در سریال سفر در خانه
شهرزاد کمال زاده و فریبرز عرب نیا در سریال رنگ شک
شهرزاد کمال زاده و فریبرز عرب نیا در سریال رنگ شک

تله فیلم های شهرزاد کمال زاده

عنوان تله فیلمسال تولیدکارگردان
پلکان مرگ۱۳۹۴عباس مرادیان
نشانه‌ها۱۳۹۳امیر شفیعیان
مسابقه ازدواج۱۳۹۳سهیل موفق
فرار۱۳۹۱سیدرضا صافی
مهره سوخته۱۳۹۰احمد معظمی
مادر نام دیگر عشق۱۳۹۰محمود مزرعتی، ابوذر نوروزپور
زهره ترک۱۳۹۰جواد مزدآبادی
دادگاهی در گندم زار۱۳۹۰جواد مزدآبادی
یک اتفاق به ظاهر ساده۱۳۸۹مسعود تکاور
به من کلک نزنسیدمهدی برقمی
این یک تصادف نیست۱۳۸۹بیژن شیرمرز
کت تنگ۱۳۸۹آرمین و آبتین حشمتی
گنج خانه سفید۱۳۸۹شاهد احمدلو
کیلومتر چهارده قسمت دوم۱۳۸۸آرش قادری
بلور باران۱۳۸۸شاهد احمدلو
صدایم کن۱۳۸۸افشین صادقی
سیم آخر۱۳۸۷صادق کامیار
کابوس۱۳۸۷سیروس مقدم
روز هفتم۱۳۸۶مهدی کرم‌پور
زندگی بدون منحسین حکمت‌پور
اکباتان۱۳۸۶سعید اسدی

تئاترهای شهرزاد کمال زاده

عنوان نمایشزمان اجرای نمایشکارگردان
دزدان شماره ۴۳دی ماه و بهمن ماه ۱۳۹۸شاهین صادقیان

مستندهای شهرزاد کمال زاده

 
نام مستندسال ساختکارگردان
باران در آفتاب۱۳۸۸فرشاد فرشته‌حکمت

صفحه اینستاگرام شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بود و ظرف چند سال اخیر 260 پست به اشتراک گذاشت که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی شهرزاد کمال زاده و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی شهرزاد کمال زاده و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده و بیوگرافی شهرزاد کمال زاده، به اینستاگرامش مراجعه کنید.آدرس اینستاگرام شهرزاد کمال زاده @shahrzadkamalzadeh می باشد و 483 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام شهرزاد کمال زاده

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا