اخبار دیگران

طرح تعویض رایگان باتری ماشین‌ توسط امداد باتری

اگر قصد خرید باتری ماشین به صورت آنلاین را دارید، از سایت معتبر خرید انجام دهید و دقت داشته باشید که مصرف کننده‌های سایتی که انتخاب کردید، از خدمات آن رضایت کامل داشته باشند. به عنوان نمونه از شرکت‌های با تجربه در این زمینه می‌توان به شرکت امداد باتری اشاره کرد.

بنا بر اعلام امداد باتری، باتری ماشین وظیفه تأمین برق لوازم الکترونیکی خودرو در هنگام خاموش بودن ماشین را بر عهده دارد. هر ماشینی نیاز به باتری مخصوص به خود دارد پس در صورت بروز مشکل و نیاز به تعویض باتری خودرو، ابتدا باید بدانید که به چه نوع باتری و با چه آمپری نیاز دارید. یکی از راه‌های درک این موضوع این است که به لیبل روی باتری فرسوده خودروی خود مراجعه کنید و یا از تعمیرکار و مکانیک خودرویتان سؤال کنید. از دیگر راه‌های دانستن این موضوع مراجعه به دفترچه نگهداری خودرو است. این دفترچه هنگام خرید خودرو معمولاً توسط کمپانی سازنده درون خودرو قرار داده می‌شود.

بهترین گزینه برای شما می‌تواند انتخاب باتری ماشین از بین باتری‌های سیلد اسید شرکت  صباباتری و سپاهان باتری باشد زیرا نیاز به نگهداری و مراقبت ندارند و تکنولوژی جدیدتری در بین انواع باتری‌های موجود در بازار ایران دارند.در این مقاله قصد داریم تا با آشنایی از نوع باتری مصرفی به لحظ ابعاد و قالب و همچنین میزان آمپر مورد نظربرای ماشین های مختلف کمک کوچکی در راهنمایی شما هنگام خرید اینترنتی داشته باشیم.

کارشناسان دوره دیده امداد باتری در هرساعت از شبانه‌روز آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان درزمینه‌ی باتری ماشین و موارد مرتبط هستند. لیست قیمت انواع باتری ماشین را در وب‌ سایت  www.1601.co    می‌توانید مشاهده کنید. انواع برندهای ایرانی مانند صبا باتری، سپاهان باتری، برنا باتری، آذر باتری و برندهای خارجی در امداد باتری آماده‌ی عرضه به شما مشتریان عزیز است. برای تعویض باتری ماشین کافیست با شماره ۱۶۰۱ (بدون کد) تماس بگیرید تا در کمتر از یک ساعت باتری ماشین شما تعویض گردد.

دانلود فیلم جدید

باتری رنو مگان

خودرو رنو مگان یک سدان فرانسوی است که در سال 1995 وارد عرصه بازار باتری خورو شد. از ابتدای شروع تولید این خودرو تا کنون چهار نسل گذشته و این خودرو در سال 1378 به بازار ایران عرضه شد. این ماشین تا کنون با موتور 1600 و 2000 سی سی طراحی شده و با دو جعبه 5دنده دستی و 4 سرعته اتومات ساخته شده است. موتور رنو مگان 1600 سی سی 4 سیلندره خطی بنزینی با حجم موتور 1598 سی سی و موتور رنو مگان 2000 سی سی از نوع 4 سیلندر خطی f4r17 با حجم موتور 1998 سی سی می باشد. این خودرو ابتدا توسط شرکت سایپا در ایران مونتاژ شد و سپس مونتاژ نسل دوم رنو مگان توسط شرکت پارس خودرو انجام شد. اما بهترین و مناسب ترین باتری برای این خودرو باتری با ظرفیت 66 تا 74 آمپر است.

باتری مزدا 3

مزدا 3 شناخته شده ترین خودرو کارخانه مزدا می باشد. با توجه به سابقه ی مزدا 323 در ایران، مزدا 3 نیز توانست موفقیت چشمگیری داشته باشد. ابتدا نسل اول این خودرو که از سال 1386 تا 1389 تولید شد و بعد از آن نسل جدید مزدا 3 که از سال 1389 توسط گروه بهمن با کیفیت بسیار خوبی مونتاژ شد. مزدا در 4 تیپ و در دو مدل صندوقدار و هاچ بک تولید شد که مدل صندوقدار آن هم اکنون هم تولید می شود. تیپ 3 این خودرو دارای موتور 2 لیتری با توان 147 اسب بخار می باشد. کیفیت بالای ساخت و کابین، پر شتاب بودن، فرمان پذیری بسیار خوب این خودرو از جمله ویژگی های مزدا 3 می باشد. هر چند مدل های جدید مزدا 3 نیز در ژاپن تولید شده است اما همچنان مدل 2010 در ایران مونتاژ می شود.هر خودرو بر اساس نوع توان مصرف برق نیازمند یک باتری مناسب می باشد. زمانی که یک خودروی خارجی طراحی و تولید می شود، اهمیت استفاده از باتری با توان مناسب برای مهندسین ساخت پر رنگ تر می شود و شما می توانید باتری مناسب برای این خودرو را خریداری کنید. با توجه به این نکات باید بدانید که باتری مزدا 3 مورد استفاده در این محصول ظرفیتی برابر با 70 آمپر ساعت داشته و توانایی تولید 12 ولت را دارد.

خرید پرینتر لیزری

طرح تعویض رایگان باتری ماشین‌های کیا توسط امداد باتری

باتری لیفان x60

سازندگان در لیفان x60 از باتری 70 امپر R استفاده کرده اند که خوشبختانه در بازار ایران موجود است . شاید این باتری برای حجم موتور این خودرو کمی بزرگ باشد , با این حال بهترین انتخاب , باتری با ظرفیت پیشنهادی کارخانه سازنده است . اگر درب کاپوت این خودرو را باز کنید برای شما این سوال پیش خواهد امد که باتری این خودرو در کجا قرار دارد . اگر سمت چپ موتور و زیر قسمت پلاستیکی را مشاهده کنید باتری خودرو را خواهید یافت . متاسفانه تعویض باتری این خودرو کمی سخت بوده و نیاز به جهبه ابزار کامل دارد .

باتری برلیانس H330

در چند سال اخیر حضور خودروهای چینی بسیار متنوع‌تر و پرتقاضاتر از دهه‌های پیشین بوده است.به طوریکه در خط تولید خودرو سازان ایرانی بیشترین مونتاژ‌ها بعد از خودرو‌های فرانسوی متعلق به خودرو‌های چینی است؛که در این بین خودرو‌های برلیانس از پر تقاضاهای خودرو‌های چینی هستند.برلیانس H330 در واقع خودرو ارتقاء یافته مدل  FSVو نمونه صندوقدار برلیانس H320 است.برلیانس H330 در سال 2013 معرفی و وارد بازار شد که در همان سال اول توانست بیش از 25000دستگاه به فروش برساند که این عدد در سال دوم آن یعنی سال 2014 به بیش از 53000 دستگاه رسید.باطری فابریک این خودرو 60 آمپر 12 ولت پایه کوتاه است ; ولی اگر از قطعات برقی الکتریکی اضافه استفاده میکنید، براساس برق مورد نیاز خودرو حتما باطری خودرو را ارتقاء دهید تا در مرور زمان خودرو و باطری دچار مشکل نشود.

امداد باتری - باتری ساینا

تعویض باتری ماشین فقط با یک تماس تلفنی با 1601

شما مالکین خودروی عزیز با شماره گیری تلفن ۱۶۰۱ بدون کد شهری با تلفن ثابت یا تلفن همراه می توانید علاوه بر مشاوره رایگان در زمینه باتری مناسب خودروی خود به لحاظ آمپری و ابعادی، سفارش تعویض باتری ماشین خود را ثبت تا کارشناسان امداد باتری حداکثر ظرف ۱ ساعت در محل کار یا منزل و یا جایی که باتری ماشین خراب شده است حضور و مشکل شما را رفع کنند. کارشناسان اعزامی توسط امداد باتری موظف به تعویض باتری خودروی شما خواهند بود. در انتها و بعد از روشن شدن خودرو توسط باتری جدید تست دینام نیز انجام می شود.

سریال گناه فرشته : شهاب حسینی و یک درام جذاب در فیلیمو
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا