اخبار دیگران

نحوه اتصال حساب آلپاری به متاتریدر | چگونه حساب آلپاری را به پلتفرم متاتریدر متصل کنیم

بروکر آلپاری یکی از محبوب‌ترین کارگزاری‌های فعال در حوزه فارکس می‌باشد. این بروکر با بیش از ۲ میلیون کاربر در سطح جهان، بیش از بیست سال است که در زمینه فارکس فعالیت می‌کند. طبق آمار بروکر بیش از ۵۰۰ هزار ایرانی در حال حاضر در آن مشغول به معامله هستند. این تعداد بالای کاربر نشان دهنده محبوبیت آن در بین ایرانیان می‌باشد.

پلتفرم متاتریدر ۴ یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزار‌ها برای معامله در فارکس می‌باشد. بروکر آلپاری نیز مانند اکثر کارگزاری‌ها، خدمات خود را بر روی این پلتفرم ارائه می‌کند. شاید برای برخی از کاربران که تازه به بازار فارکس وارد شدند سؤال پیش بیاید که، چگونه باید حساب کاربری خود را در آلپاری وارد نرم‌افزار متاتریدر ۴ کنند.

نرم‌افزار متاتریدر ۴ به عنوان یک واسطه میان شما و بازار می‌باشد. شما از طریق این نرم‌افزار به راحتی می‌توانید خرید و فروش‌های خود را انجام داده، و سابقه معاملاتی خود را مشاهده و تحلیل کنید. تمامی نماد‌های معاملاتی دارای نمودار اختصاصی خود می‌باشند، که با تحلیل آن‌ها می‌توانید بهترین موقعیت‌های خرید و فروش را شناسایی کنید.

با ما در این مقاله همراه شوید تا به طور خلاصه، اطلاعاتی در مورد نرم‌افزار متاتریدر ۴ در بروکر آلپاری به شما ارائه کنیم.

دانلود برنامه آلپاری برای ویندوز و موبایل

دانلود برنامه آلپاری برای ویندوز و موبایل

پس از اینکه مراحل ثبت نام در بروکر خود را انجام دادید، لازم است که حساب معاملاتی خود را در نرم‌افزار متاتریدر ۴ فعال کنید. تقریباً این کار در تمامی بروکر‌ها یکسان می‌باشد. شما می‌توانید نرم‌افزار متاتریدر ۴ را به صورت مستقیم از وبسایت خود بروکر آلپاری دانلود کنید.

بزرگ ترین توارد کننده تجهیزات ایمنی و آتش نشانی در کشور

همچنین علاوه بر وب سایت خود بروکر آلپاری، می‌توانید از طریق صفحه بررسی تخصصی بروکر آلپاری، جدیدترین نسخه نرم‌افزار متاتریدر ۴ مخصوص این کارگزاری را دانلود کنید. از طریق این صفحه می‌توانید به تمامی آموزش‌های مربوط به بروکر آلپاری مانند آموزش برداشت از حساب آلپاری و واریز به آن، آموزش تصویری ثبت نام، آموزش احراز هویت و غیره دسترسی داشته باشید.

پس از این که نرم‌افزار مورد نظر خود را برای کامپیوتر دانلود کردید، آن را اجرا کنید. پس از اجرا کردن از منوی بالا دکمه Navigator را کلیک کنید. در پنجره باز شده روی گزینه  Accountsراست کلیک کرده و گزینه Login to trade account را کلیک کنید. در این پنجره کد کاربری که بروکر بعد از ثبت نام در اختیارتان گذاشته و همچنین رمز عبوری که موقع ثبت نام تعیین کردید را در نرم‌افزار وارد می‌کنید.

همچنین سرور مرتبط با حسابی که افتتاح کردید را انتخاب کنید و در نهایت گزینه Login را کلیک کنید. پس از انجام این مراحل شما وارد حساب کاربری خود شده و به راحتی می‌توانید فعالیت خود را آغاز کنید.

در نرم‌افزار متاتریدر نسخه موبایل هم کافی است که پس از اجرای اپلیکیشن از بالای صفحه سمت چپ روی آیکون متاتریدر کلیک کنید و پس از آن عبارت Manage Account را کلیک کنید. در پنجره باز شده از طریق شکل به علاوه که در بالای تصویر مشاهده می‌کنید وارد صفحه بعدی می‌شوید.

اگر قصد افتتاح حساب دمو را دارید گزینه اول، و اگر قصد ورود به حساب ریل خود را دارید، گزینه دوم را کلیک می‌کنید. شماره کاربری خود را به همراه رمز عبور وارد کرده و وارد حساب خود شوید.

سفارش ساخت سایت و بهره مندی از خدمات سئو سایت وردپرس اختصاصی

چگونه در آلپاری حساب دمو باز کنیم؟

افتتاح حساب دمو در بروکر آلپاری و تمامی بروکرهای فارکس به راحتی امکان‌پذیر است. شما می‌توانید هم از طریق وبسایت بروکر آلپاری، و هم به صورت مستقیم از داخل نرم‌افزار متاتریدر ۴ اقدام به افتتاح حساب دمو کنید.

اگر از طریق وبسایت آلپاری حساب دمو خود را افتتاح کردید، تنها کافیست که کد کاربری و رمز عبور آن را که در پایان ثبت نام به‌ایمیل شما ارسال شده است، از طریق روشی که در بالا به آن اشاره کردیم وارد نرم‌افزار متاتریدر ۴ کنید. اگر قصد افتتاح حساب از طریق خود نرم‌افزار را دارید، تنها کافیست که از پنجره Navigator بر روی گزینه Accounts راست کلیک کرده و گزینه Open an Account را کلیک کنید. سرور دمو بروکر آلپاری را انتخاب کرده و گزینه Next را کلیک کنید. مشخصات خود را وارد کرده و مقدار موجودی دلخواه خود را انتخاب کنید.

آیا آلپاری برای فعالیت مناسب است؟

آیا آلپاری برای فعالیت مناسب است؟

موفقیت در معاملات فارکس علاوه بر اینکه با کیفیت خدمات بروکر شما رابطه مستقیم دارد، نیازمند آموزش دیدن و کسب مهارت خود شما نیز می‌باشد. فرقی نمی‌کند که شما قصد آموزش کسب درآمد از آلپاری را داشته باشید یا بروکر دیگر، مهم این است که قبل از شروع فعالیت، تمامی مباحث فارکس را از صفر تا صد به طور کامل آموزش ببینید. شما می‌توانید از طریق صفحه آموزش فارکس به صورت رایگان آموزش‌های لازم را طی کنید، و پس از آن اقدام به فعالیت در حساب ریل خود نمایید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا