اخبار دیگران

سریال جیران | دانلود تمامی قسمت ها + لینک خرید

 

سریال جیران که این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است، سریالی در ژانر عاشقانه – خانوادگی می‌باشد که بسیار جذاب و دیدنی است. دیدن نام حسن فتحی به‌عنوان کارگردان و نویسنده این اثر برای ما یادآور سریال جذاب و پرطرف‌دار «شهرزاد» است. همه ما هنوز دوران شیرین پخش سریال «شهرزاد» را به‌خاطر داریم و منتظر هستیم تا با عاشقانه نفس‌گیر دیگری مانند «شهرزاد» مواجه شویم.

خرید قانونی سریال جیران

«جیران» دقیقاً همان انتظار شیرین ماست که البته این بار بر اساس یک واقعه تاریخی و عاشقانه ساخته شده است.

این اثر دررابطه‌با زندگی ناصرالدین‌شاه قاجار ساخته شده است. باوجوداینکه ناصرالدین‌شاه قاجار یکی از طولانی دوره‌های سلطنتی در تاریخ ایران را داشته، اما آثار کمی پیرامون زندگی او تولید شده است. این اثر سعی داشته تا به نحوی این خلأ را تکمیل نماید.

ناگفته نماند که دست‌اندرکاران این اثر با سریال «آهوی من مارال» دچار اختلافات حقوقی بر سر ماهیت آثارشان شدند که کارشان تا شورای حل اختلاف پیش رفت. با وجود این جنجال‌ها، اما قرار شد هر دو سریال عرضه شوند. وجود بازیگران توانا از جمله بهرام رادان، مهدی پاکدل، پریناز ایزدیار فاکتور دیگری است که سبب شده تا این سریال جذابیت بیشتری به خود بگیرد. این اثر دارای ترکیب بازیگران بی‌نظیری است که باعث شده تا به‌عنوان یکی از پربازیگرترین آثار شبکه نمایش خانگی تلقی شود.

 

«اشک‌ها و لبخند‌ها»، «در مسیر زاینده‌رود»، «میوه ممنوعه» و «زمانه» همواره نتایج مناسبی را به دنبال داشته است.

 

 بازیگران سریال جیران:

«جیران» یک سریال پرستاره است. یکی از جذابیت‌های این سریال قرارگرفتن بهرام رادان و پریناز ایزدیار روبروی هم است. دیگر بازیگران این سریال جذاب: امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رؤیا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، ستاره پسیانی، غزل شاکری، کتانه افشاری‌نژاد، مرتضی اسماعیل‌کاشی، هومن برق‌نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، فاطمه مسعودی فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن مؤذنی، نسرین نکیسا، ستایش دهقان، اشکان هورسان، نوید گودرزی، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و مریلا زارعی، بازیگران این سریال تاریخی هستند.

دانلود فیلم جدید

 

زمان و تاریخ پخش سریال جیران:

به گفته عوامل تولید، سریال «جیران» در تاریخ ۲۴ دی‌ماه و هر جمعه از طریق شبکه نمایش خانگی منتشر و سایت salamcinama.ir می‌شود.

 

دانلود و خرید قانونی قسمت 2 سریال جیران:

علاوه بر دانلود قسمت اول، دانلود و خرید قانونی قسمت دوم سریال «جیران» و همین‌طور سایر قسمت‌ها در سلام سینما موجود است و به‌راحتی می‌توانید قسمت موردنظر را با کیفیت و قیمت موردنظر به‌صورت قانونی و مصرف حجم اینترنت نیم‌بها دانلود نمایید.

بلافاصله پس از پخش سریال «جیران»، شما می‌توانید از طریق سلام سینما به‌راحتی و با چند کلیک این سریال جذاب را به‌صورت قانونی و باکیفیت بسیار بالا و البته با مصرف اینترنت نیم‌بها دانلود کنید و به تماشای آن بنشینید.

اگر بخواهید بیش از یکبار این سریال را ببینید که مطمئن باشید حتماً همین‌گونه خواهد بود، بهتر است به‌جای تماشای آنلاین که ممکن است در میانه پخش به علت کند شدن سرعت اینترنت، متوقف شده و یا کیفیت پخش آن تغییر کند، آن را به‌صورت قانونی از طریق سلام سینما دانلود کنید و هرچند بار که می‌خواهید به تماشایش بنشینید.

 

دانلود رایگان و یا دانلود قانونی:

شاید بعضی از سایت‌ها دانلود رایگان سریال «جیران» را پس از انتشار در دسترس مخاطب قرار بدهند، اما شما با خرید نسخه اصلی و دانلود قانونی محصولات فرهنگی کشورمان از طریق سلام سینما ضمن حمایت از تولیدکنندگان و هنرمندان می‌توانید به پیشرفت صنعت تولید فیلم و سریال کشور کمک کرده و باعث پیشرفت و اعتلای سینمای کشور شوید. علاوه‌برآن دانلود قانونی «سریال جیران» از طریق سلام سینما باعث کاهش مصرف اینترنت شده و به‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود.

در هنگام تهیه و خرید شومیز باید به چه مواردی توجه کنیم؟

دانلود قانونی سریال «جیران» از سلام سینما بسیار راحت است، تنها کافی است سایت سلام سینما را در صفحه مرورگر خود بازکرده و به صفحه اختصاصی سریال جیران و یا بخش دانلودها بروید. از هر دو شیوه، یعنی بخش دانلودها و یا بازکردن صفحه اختصاصی سریال «جیران» گزینه دانلود سریال را مشاهده خواهید کرد و با کلیک بر رو آن با مصرف اینترنت نیم‌بها می‌توانید آن را دانلود نمایید.

یکی از مهم‌ترین نکات در دانلود قانونی سریال «جیران» در سلام سینما این است که شما می‌توانید از میان کیفیت‌های مختلف بسته به حجم مصرفی موردنظر، از 480P تا کیفیت بسیار بالای bluray کیفیت موردنظر خود را انتخاب کرده و بعد از آن به درگاه پرداخت معتبر وصل خواهید شد.

نکته مهم دیگر این است که کیفیت‌های مختلف، قیمت‌های متفاوتی هم دارند؛ بنابراین تمامی موارد و سلایق مخاطبان ارجمند را «سلام سینما» مدنظر دارد و با احترام به آن سلایق، همه را پوشش می‌دهد.

شما می‌توانید علاوه بر دانلود قانونی و تماشای این سریال در صفحه اختصاصی سریال «جیران»، خلاصه داستان، حواشی و آخرین اخبار مربوط به سریال، عوامل تولید و بازیگران آن را نیز مطالعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا