اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

ماه‌چهره خلیلی؛ از مادر شدن در ایران تا حضور در “مختارنامه” و فوت در لندن

در این بخش بیوگرافی ماه‌چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی ماه‌چهره خلیلی که بیشتر او را با فیلم مختارنامه به یاد می آوریم . امروز مروری داریم بر 0 تا 100 بیوگرافی ماه‌چهره خلیلی از بازیگران زن معروف و خانواده اش و علت در گذشت او . برای مطالعه بیوگرافی ماه‌چهره خلیلی با ما همراه باشید.

ماه‌چهره خلیلی متولد چه سالی بود ؟

ماه‌چهره خلیلی زادهٔ 25 دی 1355 بود.

علت فوت ماه‌چهره خلیلی چه بود؟

ماه‌چهره خلیلی به علت سرطان لوزالمعده درگذشت.

ماه‌چهره خلیلی فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد ؟

ماه‌چهره خلیلی فعالیت خود را از سال 1381 آغاز کرد.

مدرک تحصیلی ماه‌چهره خلیلی چه بود؟

ماه‌چهره خلیلی فوق لیسانس رشته معماری از دانشگاه آکسفورد را داشت.

خلاصه بیوگرافی ماه‌چهره خلیلی

نام اصلیماه‌چهره خلیلی زاده
تاریخ تولد 25 دی 1355
محل تولدتهران
محل زندگیتهران،لندن
تحصیلاتفوق لیسانس رشته معماری از دانشگاه آکسفورد
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت۱۳۸۱–۱۳۹۹
همسرابراهیم اشرفی
فرزندیک پسر بنام پرواز
درگذشت ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ در لندن به علت سرطان لوزالمعده

بیوگرافی ماه‌چهره خلیلی

بیوگرافی ماه‌چهره خلیلی

ماه‌چهره خلیلی یکی از موفق‌ترین بازیگران تلویزیونی ایران است که توانسته است با انتخاب‌های صحیح و بازی در سریال‌هایی به یادماندنی در دهه 80 به چهره‌ای آشنا برای بینندگان ایرانی تبدیل شود و فرصت‌های زیادی برای بازیگری در آثار مختلف برای خود ایجاد کند. هرچند خلیلی در پروژه‌های سینمایی زیادی هم شرکت داشته است، اما آن‌چه موجب شناخته و مطرح شدن این بازیگر شده است، بازی‌هایش در سریال‌های به ویژه تاریخی بوده است.

در بیوگرافی ماه چهره خلیلی آمده است: او متولد 25 دی 1355 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

سیر تا پیاز زندگی شخصی لاله مرزبان بازیگر آنام

زندگینامه ماه‌چهره خلیلی

ماه‌چهره خلیلی از کودکی در انگلیس

در بیوگرافی ماه‌چهره خلیلی درباره ی خانواده اش میخوانیم :او نوه دختری پروین سلیمانی، بازیگر فقید سینما و تلویزیون ایران است که از با سابقه‌ترین بازیگران ایران بوده است. خانواده خلیلی در سال 60 ایران را ترک می‌کنند تا ماه‌چهره خلیلی دوران جدیدی از زندگی را دور از کشورش آغاز کند. خلیلی خارج از کشور به تحصیل می‌پردازد و در تمام مقاطع تحصیلی ممتاز بوده است. ماه‌چهره خلیلی فارغ‌التحصیل رشته معماری در مقطع فوق‌لیسانس از دانشگاه آکسفورد انگلستان است و همچنین در مرکز «متود اسکول» لندن دوره‌های بازیگری را گذرانده است.

ماه‌چهره خلیلی و مادربزرگش
ماه‌چهره خلیلی و مادربزرگش

در ادامه بیوگرافی ماه‌چهره خلیلی آمده است: در سال 79 و پس از 18 سال زندگی در انگلستان به ایران برمی‌گردد. همه شناخت خلیلی از سینمای ایران در آن دوران خلاصه به فیلم‌های ضبط شده‌ای می‌شد که طی سال‌ها مادربزرگش (پروین سلیمانی) برایش می‌فرستاد.

ماه‌چهره خلیلی و مادرش
ماه‌چهره خلیلی و مادرش

ازدواج و وضعیت تاهل ماه‌چهره خلیلی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی ماه‌چهره خلیلی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

ماه‌چهره خلیلی در 25 فروردین ماه 1393 با آقای ابراهیم اشرفی ازدواج کرد

ثمره ی این ازدواج یک پسر بنام پرواز متولد سال 94 است.

ماه‌چهره خلیلی و خانواده اش

بیوگرافی ابراهیم اشرفی همسر ماه‌چهره خلیلی

ابراهیم اشرفی متولد 13 دی 1352 در تهران ، فیلمبردار است ، ایشان نیز از هنر دور نیستند و بعنوان فیلمبردار و مدیر فیلمبردار فعالیت میکند

از جمله کارهای او می توان به فیلم های سینمایی شب بیرون – تنها در چند دقیقه سکوت و … اشاره کرد

ماه‌چهره خلیلی و همسرش

نحوه ی آشنایی ماه‌چهره خلیلی با همسرش و خاستگاری

ماه چهره : سر یکی از پروژه ها با همسرم که مدیر فیلمبرداری است آشنا شدم و کم کم با هم وارد تعامل شدیم  و بعد از آشنایی باهم ازدواج کردیم

معرفی کامل سریال ترکی خانواده زیبای من

بعد از این که ابراهیم اشرفی از ماه چهره خلیلی خوشش مي‌ايد بدون اطلاع وی با پدر و مادرش صحبت ميکند و اجازه خواستگاری از او را می گیرد. یک بار ابراهیم اشرفی در کیش تصمیم می گیرد در زیر آب از دختر مورد علاقه اش خواستگاری کند که این اتفاق نمی افتد. چند مرتبه ديگر برنامه ريزي ميکند و باز هم اتفاقاتی منجر به آماده نشدن فضای لازم براي خواستگاری ميشود . در پایان بصورت خيلي پيش بيني نشده و ساده حلقه را به ماه چهره خلیلی ميدهد و ميگويد ديگر نمی توانم صبر کنم با من ازدواج می کنی ؟! ماه‌چهره در جواب خواستگاری وی ميگويد :هیچ چیز برایم خوشحال کننده تر از این نیست که همسر تو باشم!
بعد از آشنایی،آنها تصمیم گرفتند براي شناخت بیش تر 3 ماه نامزد کنند.

خواستگاری ماه‌چهره خلیلی با اینترنت

جالب است بدانید خواستگاری ما از طریق نرم افزار OOVOO برگزار شد ، یک لپ تاپ در خانه آقای خلیلی و یک لپ تاپ در خانه ما روشن بود و خانواده ها از این طریق یکدیگر را می دیدند

عروسی ماه‌چهره خلیلی در دوبی

ماه‌چهره خلیلی در یک مصاحبه ای گفت که بخاطر این که در دبی عروسي کردیم هماهنگی کارها خيلي دشوار بود. سفره عقد را خود و همسرم با هم چیدیم! دوست داشتم عروسیم حالت سنتی ايراني باشه و همه چیز خيلي خوب بود.

واقعا عشق و حال کردیم! 32 نفر در جشن عروسیم شرکت داشتند که همه با هم با یک هواپیما رفتیم و تا آنجا کلی شادی کردیم. یک هفته جشن داشتیم این خود ماه عسلمون هم حساب مي شد اما بهمراه خانواده هامون!

نیکی مظفری دُردانه ی مجید مظفری را بیشتر بشناسید

عروسی ماه‌چهره خلیلی

ترجیح دادم فرزندم بجای انگلیس در ایران به جهان بیاید

من و همسرم درمورد این که فرزندمان کجا به جهان بیاید خیلی با هم حرف زدیم و همه ی چیز را بررسی کردیم اما در نهایت تصمیم گرفتیم فرزندمان در ایران به جهان بیاید به چند علت و گرچه از هم مهمتر این که من مهر و صفا و دورهم جمع شدن ایرانیان بعد از زایمان را خیلی دوست دارم.پسر ماه چهره در روز سالگرد ازدواجش به دنیا آمد وی اسم پسرش را پرواز گذاشت.

ماه‌چهره خلیلی و پسرش
ماه‌چهره خلیلی و پسرش

علایق و حقایقی درباره ماه‌چهره خلیلی

در ادامه بیوگرافی ماه‌چهره خلیلی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

تصادف شدید ماه‌چهره خلیلی

خانوم خلیلی چند سال پیش در یک سانحه رانندگی که در اتوبان چمران تهران اتفاق افتاد از ناحیه کمر و دنده دچار آسیب دیدگی شد و تا مدت ها نتوانست کار کند

انتخابم همیشه دلی است

انتخاب من همیشه دلی بوده است ، هیچ وقت بازیگر حسابگری نبودکه که وقتی پیشنهادی می گیرم به این فکر کنم که فلانی و فلانی در این پروژه حضور دارد

علاقه ماه‌چهره خلیلی به کار طراحی صحنه

من به مدت هفت سال  در انگلستان معماری خوانده ام که طراحی صحنه و دکور و طراحی داخلی هم بخشی از آن بوده است

من معماری را با تخصص معماری داخلی و تکنولوژی ساختمان خوانده ام و طبیعتا به دکور و طراحی صحنه در کار تئاتر و تصویر با دقت نگاه می کنم

پیشنهاد به ماه‌چهره خلیلی از شبکه جم

در سال 1393 شبکه جم از ماه چهره خلیلی بری بازی در یک پروژه سه ساله به ترکیه دعوت کرد و علاوه بر تامین هزینه های سفر ، خانه و ماشین مبلغ 400 میلیون تومان نیز بعنوان دستمز به وی پیشنهاد کرد

بازگشت شب های مافیا: زودیاک با محمد بحرانی

اما خود می گوید بعلت مغایرت فعالیت آن گروه با قوانین جمهوری اسلامی از بازی در این شبکه کناره گیری کردم

روزه می گیرم

بنا به اعتقاداتی که دارم هر سال ماه رمضان روزه می گیرم ، حتی در زمان ساخت سریال مختارنامه در هوای 40 درجه روزه گرفتم

آن زمان بود که متوجه شدم در ایران روزه گرفتن چقدر سخت است

علت فوت ماه‌چهره خلیلی

متاسفانه ماه چهره خلیلی در ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ بر اثر سرطان لوزالمعده در ۴۳ سالگی در لندن درگذشت.پیکر او در ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ با حضور خانواده و دوستانش در آرامستان مسلمانان منطقهٔ هِندون واقع در شمال غرب لندن به خاک سپرده شد.مزار مرحومه ماه‌چهره خلیلی

بیماری ماه چهره خلیلی تا زمان مرگش مخفی مانده بود اما با فوت این بانوی هنرمند پرده از راز بیماری او برداشته شد و انتشار ویس های محرمانه او در فضای مجازی با ناراحتی همسرش همراه شد.

بازیگران در سوگ ماه‌چهره خلیلی

شروع فعالیت هنری ماه‌چهره خلیلی

پس از بازگشت به ایران پروین سلیمانی در سال 81 ماه‌چهره خلیلی را برای بازی در فیلمی از ایرج قادری، به این کارگردان نام‌آشنا معرفی می‌کند و به این ترتیب اولین تجربه بازیگری ماه‌چهره خلیلی رقم می‌خورد. ماه‌چهره خلیلی که اولویت اصلی‌اش تحصیل بوده، این پیشنهاد را می‌پذیرد و در فیلم «چشمان سیاه» در کنار محمدرضا گلزار به ایفای نقش می‌پردازد.

ماه‌چهره خلیلی در فیلم چشمان سیاه
ماه‌چهره خلیلی در فیلم چشمان سیاه

بازی ماه‌چهره خلیلی در سریال‌های ماندگار

یک سال پس از بازی اول ماه‌چهره خلیلی در مقابل دوربین، این بازیگر تحصیل‌کرده برای بازی در سریال «در چشم باد» توسط مسعود جعفری جوزانی انتخاب شد. خلیلی در این سریال در کنار بازیگرانی مثل پارسا پیروزفر، کامبیز دیرباز، اکبر عبدی و … توانست بازی قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد.ماه چهره خلیلی در این سریال ایفای نقش «گلسنا» را از جوانی تا پیری برعهده داشت.

احمد ایراندوست بادیگارد جنیفرلوپز، نیکلاس کیج!
ماه‌چهره خلیلی در فیلم در چشم باد
ماه‌چهره خلیلی در فیلم در چشم باد

شهرت ماه‌چهره خلیلی با مختارنامه

پس از پایان سریال در چشم باد، این‌بار ماه‌چهره خلیلی در سریال ماندگار دیگری حضور پیدا می‌کند و در سال 83 وارد پروژه عظیم سریال «مختارنامه» می‌شود و نقش خواهر مختار ثقفی را بازی می‌کند. مختارنامه یکی از سریال‌های پربیننده تولید ایران نه تنها در داخل مرزها، بلکه در تمام کشورهای اسلامی بوده است که بازی بازیگرانش بسیار به چشم آمده و آن‌ها را بیش از پیش مورد توجه مخاطبان قرار داده است. ماه‌چهره خلیلی هم در قالب نقشش در همین سریال به چهره‌ای آشنا برای مخاطبین ایرانی تبدیل شد. او درباره بازی در سریال «مختارنامه» می‌گوید: «مجموعه امام علی (ع) را دیده بودم و یکی از آرزوهای من کار کردن با آقای میرباقری بود. برای بازی در این نقش بسیار استرس داشتم و از طرفی کار در پروژه‌ای که دیالوگ‌های ثقیل داشت، برای من که هنوز تسلط کافی بر زبان فارسی نداشتم کار سختی بود.»

ماه‌چهره خلیلی در فیلم مختارنامه
ماه‌چهره خلیلی در فیلم مختارنامه

بازی‌ ماه‌چهره خلیلی در سریال‌ها و پروژه‌های عظیم سینمایی ادامه یافت و این‌بار این بازیگر در مقابل دوربین ضیاءالدین دری برای سریال «کلاه پهلوی» قرار گرفت.وندی سیمسون (کارمند سفارت انگلیس در ایران)، نقشی بود که زنده یاد ماه‌چهره خلیلی در سریال «کلاه پهلوی» به کارگردانی ضیاءالدین دری برعهده داشت: « آقای دری به دنبال بازیگری می‌گشتند که انگلیسی را به لهجه دیپلماتی صحبت کند، چون نوع گویش این لهجه با گویش عادی انگلیسی متفاوت است و من با این لهجه آشنا بودم.»
بازی ماه‌چهره خلیلی در این سه سریال تاریخی و پربیننده که بین سال‌های 87 تا 91 از تلویزیون ایران پخش شده‌اند، مورد توجه مخاطب ایرانی قرار گرفت و ماه‌چهره خلیلی را در جایگاه بازیگری توانمند ترسیم کرد.

معرفی سریال چشم چران عمارت جدیدترین سریال ترکیه ای
ماه‌چهره خلیلی در فیلم کلاه پهلوی
ماه‌چهره خلیلی در فیلم کلاه پهلوی

ماه‌چهره خلیلی همچنین در سال 88، در سریال «نردبام آسمان» به کارگردانی محمدحسین لطیفی هم بازی کرده است که آن هم مورد توجه مخاطبین قرار گرفت.

ماه‌چهره خلیلی در سریال نردبام آسمان
ماه‌چهره خلیلی در سریال نردبام آسمان

«گذر از رنج‌ها» دیگر سریال تاریخی است که ماه چهره خلیلی در آن حضور داشته است. این درام تلویزیونی به کارگردانی فریدون حسن پور است که در سال ۹۳ خورشیدی در ۳۶ قسمت از شبکه یک سیما پخش شد.

ماه‌چهره خلیلی در سریال گذر از رنج ها
ماه‌چهره خلیلی در سریال گذر از رنج ها

پس از حضور در سریال «دختر گمشده» به کارگردانی احمد کاوری، سریال «مرضیه» به کاگردانی فلورا سام، آخرین حضور او در یک سریال تلویزیونی محسوب می‌شود. نقشی که این بار او را با پوششی متفاوت به بینندگان تلویزیون معرفی می‌کرد.

ماه‌چهره خلیلی در سریال دختر گمشده
ماه‌چهره خلیلی در سریال دختر گمشده
ماه‌چهره خلیلی در سریال مرضیه
ماه‌چهره خلیلی در سریال مرضیه

کلاس های بازیگری ماه‌چهره خلیلی

سال 1383 به دعوت حسن فتحی در فیلم ازدواج به سبک ایرانی بازی کردم اما بخاطر ته لهجه انگلیسی که داشتم مدتی در کلاس های استاد سمندریان دوره های فن بیان را گذارندم

هیچ ‌وقت استاد سمندریان را فراموش نمی ‌کنم به یاد دارم که ایشان از تکنیک ‌های خاصی برای اصلاح لهجه من استفاده می ‌کردند

تجربه‌های سینمایی ماه‌چهره خلیلی

ماه‌چهره خلیلی همزمان با بازی در پروژه‌های عظیم تلویزیونی که تولید هر کدام بیش از 5 سال طول کشیده است، در سینما هم ایفای نقش کرده است. او در سال‌های فعالیت خود بازی در چند فیلم سینمایی را هم تجربه کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به «نقاب» به کارگردانی کاظم راست‌گفتار، «پرونده هاوانا» ساخته علیرضا رئیسیان، «شور شیرین» اثر جواد اردکانی، «سلام بر فرشتگان» به کارگردانی فرزاد اژدری، «قلب سفید قاصدک‌ها» ساخته افشین محمودی و «اشنوگل» اثر مشترک علی سلیمانی و هادی حاجتمند اشاره کرد.

سیر تا پیاز زندگی مهران رجبی از معلمی تا شروع بازیگری
ماهچهره خلیلی در فیلم نقاب
ماه‌چهره خلیلی در فیلم نقاب
ماهچهره خلیلی در فیلم پرونده هاوانا
ماه‌چهره خلیلی در فیلم پرونده هاوانا
ماهچهره خلیلی در فیلم شور شیرین
ماه‌چهره خلیلی در فیلم شور شیرین
ماهچهره خلیلی در فیلم سلام بر فرشتگان
ماه‌چهره خلیلی در فیلم سلام بر فرشتگان

در بین این آثار، بازی ماه‌چهره خلیلی بیش از همه در دو فیلم «قلب سفید قاصدک‌ها – 1393» و «اشنوگل – 1395» دیده شد که هر دو کار مربوط به ژانر دفاع مقدس بوده‌اند.

ماه‌چهره خلیلی درباره بازی در فیلم «قلب سفید قاصدک‌ها» می‌گوید: «این فیلم درباره هویت یک بچه است که دارد از بین می‌رود و به خوبی گوشه‌ای از جنگ را به تصویر می‌کشد. در زمان جنگ ایران و عراق من کودک بودم و در لندن زندگی می‌کردم. در آن زمان وقتی در کتاب‌ها چیزهایی درباره جنگ جهانی می‌خواندم با خودم می‌گفتم  که الان در کشورم جنگ است و من دارم درباره جنگ کشورهای دیگر می‌خوانم. این فیلم ادای دین من به شهدای جنگ تحمیلی بود که احترام زیادی برایشان قائلم.»

ماهچهره خلیلی در فیلم قلب سفید قاصدک‌ها
ماه‌چهره خلیلی در فیلم قلب سفید قاصدک‌ها

اما متفاوت‌ترین نقش ماه‌چهره خلیلی مربوط به فیلم «اشنوگل» می‌شود که در آن این بازیگر در نقش زنی ایفای نقش می‌کند که بیماری «پی تی اس دی» دارد، بیماری‌ای که نوعی اختلال روانی است که بعد از حوادث تکان‌دهنده‌ای مثل مرگ نزدیکان، جنگ و زلزله ایجاد می‌شود. این فیلم مربوط به شهدای غواص است و ماه‌چهره خلیلی در آن  در نقش زنی بازی کرده است که سال‌های سختی را در اردوگاه‌های مجاهدین خلق گذرانده.

او درباره بازی در این فیلم می‌گوید: « اشنوگل یکی از کارهای خاص در قلب من است. زمانی که این فیلم به من پیشنهاد شد، تازه اجساد شهدای غواص در تفحص‌ها پیدا شده بود و داغشان برای مردم تازه بود. به همین دلیل من قرارداد این فیلم را سفید امضا کردم و تقریباً پای تلفن و در اولین تماس پیشنهاد بازی در آن را پذیرفتم.»

ماهچهره خلیلی در فیلم اشنوگل
ماه‌چهره خلیلی در فیلم اشنوگل

لیست آثار هنری ماه‌چهره خلیلی

در ادامه بیوگرافی ماه‌چهره خلیلی بازیگر فیلم مرضیه باید بگوییم در لیستی جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

ماجرای ازدواج سمانه پاکدل و هادی کاظمی و علت کم کاری اش

آثار سینمایی ماه‌چهره خلیلی

  • اشنوگل (۱۳۹۵)
  • تصویرم در آیینه نیست (۱۳۹۶)
  • قرارمون پارک شهر (۱۳۹۵)
  • یادم تو را فراموش (۱۳۹۵)
  • صله سحر (۱۳۹۴)
  • سوت دل (۱۳۹۳)
  • سرانگشتان فرشته (۱۳۹۳)
  • قلب سفید قاصدک‌ها (۱۳۹۳)
  • هدیه (۱۳۹۳)
  • لاله (۱۳۹۲)
  • رنج و سرمستی (۱۳۹۲)
  • فصل انار (۱۳۹۲)
  • نار (۱۳۹۲)
  • لب دریا
  • سلام بر فرشتگان (۱۳۹۱)
  • شبکه (۱۳۸۹)
  • پرنده باز (۱۳۸۹)
  • مرگ کسب‌وکار من است (۱۳۸۹)
  • شور شیرین (۱۳۸۸)
  • سایه وحشت (۱۳۸۷)
  • موش (۱۳۸۷)
  • پرونده هاوانا (۱۳۸۴)
  • تله (۱۳۸۴)
  • نقاب (۱۳۸۳)
  • چشمان سیاه (۱۳۸۱)
ماه چهره خلیلی و حسین یاری در فیلم یادم تو را فراموش
ماه چهره خلیلی و حسین یاری در فیلم یادم تو را فراموش

مجموعه های تلویزیونی ماه‌چهره خلیلی

  • مرضیه (۱۳۹۸)
  • دختر گمشده (۱۳۹۷)
  • گذر از رنج‌ها (۱۳۹۳)
  • کلاه پهلوی (۱۳۹۱)
  • نردبام آسمان (۱۳۸۸)
  • در چشم باد (۱۳۸۷)
  • مختارنامه (۸۹–۱۳۸۳)

تله‌فیلم ماه‌چهره خلیلی

  • از میان سایه‌ها (۱۳۹۲)

فیلم کوتاه ماه‌چهره خلیلی

  • پابوس (۱۳۸۹)
ماه‌چهره خلیلی در فیلم پابوس
ماه‌چهره خلیلی در فیلم پابوس

تئاتر های ماه‌چهره خلیلی

  • دپوتات
  • شاخه نبات

جوایز و افتخارات ماه‌چهره خلیلی

جایزه Jackie brown از جشنواره فیلم تارانتینو
تندیس اولین جشنواره فیلمسازی کودک و نوجوان
تندیس چهارمین هفته فیلم و عکس (تیرماه ۱۳۸۱)
جایزه چهارمین جشنواره فیلم کانادا به عنوان بهترین بازیگر- در سال ۲۰۱۳
لوح تقدیراز ۲۶ امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان- مهرماه ۱۳۹۱
جایزه اولین جشنواره فیلم و عکس گردشگری برای بهترین فیلم «عیدقربان»
لوح سپاس از سازمان صدا و سیما برای بازی درمختارنامه

صفحه اینستاگرام ماه‌چهره خلیلی

ماه‌چهره خلیلی ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بود و ظرف چند سال اخیر 476 پست به اشتراک گذاشت که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی ماه‌چهره خلیلی و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی ماه‌چهره خلیلی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده  و بیوگرافی ماه‌چهره خلیلی، به اینستاگرامش مراجعه کنید.آدرس اینستاگرام ماه‌چهره خلیلی @mahchehrehkhalili می باشد و 529 هزار دنبال کننده دارد.

دلیل خودکشی اولین مک هیل چه بود؟

صفحه اینستاگرام ماه‌چهره خلیلی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا