اخبار دیگران

کاربردهای ماژول های VoIP مرکز تلکام ایران

مرکز تلکام ایران در زمینه voip برای همه کسب و کارهایی که می خواهند مرکز تماس راه اندازی نمایند اقدام به تولید ماژول های پیشرفته کرده است. تولیدات نرم افزاری مرکز تلکام ایران از کاربردهای آسان،  همخوانی حداکثری نرم افزار و سخت افزار، امکان یکپارچه سازی با ماژول و نرم افزار CRM، پشتیبانی و نگهداری آسان و ارائه آپدیت‌های منظم و دوره ای برخوردار است.

نرم افزار مدیریت کال سنتر

نرم افزار مدیریت کال سنتر یک ابزارهای مانیتورینگ – تحلیلی و گزارش گیری از مرکز تماس voip است که عملکرد و کیفیت پاسخگویی کارشناسان داخلی را مورد بررسی قرار می دهد و به وسیله ابزار های جانبی نظیر امتیاز دهی رضایت مشتری از هر کارشناس را نمایش میدهد.

نرم افزار مدیریت کال سنتر

کال سنتر مرکز تلکام ایران یکی از ماژول های پرکاربرد ویپ است که چندین kpi مرکز تماس را مورد بررسی  و تحلیل قرار داده است.

مهمترین پارامتر‌هایی که توسط ماژول کال سنتر مورد بررسی قرار می گیرند عبارتند از:

  • درصد تماس های پاسخ داده نشده
  • زمان متوسط انتظار در صف
  • میانگین سرعت پاسخ دهی
  • میانگین زمان رسیدگی
  • میزان رضایت مشتری از تماس
  • حضور یا عدم حضور اپراتور – مصاحبه میزان استراحت اپراتور

ماژول تماس گیر خودکار

سیستم تماس گیر خودکار در واقع یک ماژول سفارشی ساز voip می باشد که با هدف بهبود و بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی طراحی شده است و در شرکت ها و کسب و کار های مختلف، جهت کاربرد های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند.

سیستم تماس گیر خودکار پلتفرمی است که به وسیله آن می توانید پیامک صوتی از قبل ضبط شده را، برای تعداد زیادی از افراد به صورت  تماس گروهی ارسال نمایید. هنگام پخش شدن پیام ضبط شده مخاطبان این امکان را دارند که داخلی مورد نظر خود را شماره گیری کرده و به کارشناسان مربوطه متصل شوند.

علل ناباروري در مردان+راه درمان

کاربرد‌های سیستم تماس گیر هوشمند

سیستم تماس گیر خودکار دارای کاربرد های فراوانی همچون اطلاع رسانی، امکان ارائه برخی از خدمات بر بستر تلفن، ارائه تخفیفات به کاربران، تماس به صورت گروهی در صورت موجود شدن کالا، یادآوری رویداد‌ها، تبریک تولد و اعیاد و مناسبت‌ها می باشد. همچنین جهت اضافه کردن مخاطب جدید به سیستم تماس گیر خودکار می توانید با جمع آوری لیست مخاطبین خود در یک فایل اکسل یا استفاده از ماژول دفترچه تلفن هوشمند آنها را در سیستم خود اجرا کنید.

به طور کل اگر بخواهیم این ماژول را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار دهیم، در مراکز آمارگیری، مراکز مخابراتی و سازمان ها یا اداراتی که لیست مخاطبین بلند بالایی دارند و لازم است که برخی از کارهای انها به صورت اتوماتیک انجام شود، کاربرد بیشتری دارد.

همچنین کسب و کارهای متعددی مانند آژانس‌های هواپیمایی، موسسات گردشگری و توریستی، مراکز مخابرات و مراکز ارائه خدمات اینترنتی، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی و بسیاری از کسب و کار‌های دیگر که تعامل بیشتری با مشتری به صورت تلفنی دارند، می توانند این سیستم را مورد استفاده قرار دهند. با استفاده از سیستم تماس گیر خودکار می توانید افزایش نرخ بازدهی  در زمان خود صرفه جویی کرده باشید.

نرم افزار دفترچه تلفن هوشمند مرکز تلکام ایران

نرم افزار دفترچه تلفن هوشمند یکی از ماژول‌های ویپ و یک نرم افزار تحت وب است که به وسیله آن میتوانید مخاطبین خود را مدیریت کنید. با استفاده از این نرم افزار هر کدام از اعضا با توجه به نقشی که برای آن ها تعریف شده توانایی ایجاد، حذف و یا مدیریت مخاطبین را دارند.

5 نشانه هک شدن گوشی موبایل؛ از کجا بفهمیم گوشی ما هک شده است؟

به کمک نرم افزار دفترچه تلفن هوشمند می توانید لیست کامل و دقیقی از مخاطبین خود همراه با شماره تلفن و اطلاعات آنها جمع آوری کنید و فعالیت‌های لازم را بر روی آن‌ها انجام دهید. دفترچه تلفن هوشمند دارای امکانات دیگری از قبیل مدیریت مخاطب، دسترسی به آخرین تماس های مخاطب، کارشناس مربوطه، دسترسی به تماس های ضبط شده مشتریان و امکان دانلود این فایل های صوتی می باشد.

نکته قابل توجه نرم افزار های مرکز تلکام ایران، امکان نصب روی همان سروری که سیستم voip راه اندازی شده نیز می باشد. لذا نیازی به سخت افزار‌های متعدد و مجزا نبوده و تمام این ویژگی ها را می توان در یک سخت افزار عملیاتی نمود.

مرکز تلکام ایران با طراحی ماژول دفترچه تلفن هوشمند تلاش می کند به یکی از مهم ترین نیاز‌های شرکت‌های بزرگ و کوچک پاسخ دهد.

ویژگی های نرم افزار دفترچه تلفن هوشمند در مرکز تلکام ایران

  • امکان اضافه کردن تعداد زیادی شماره داخلی برای هر مخاطب
  • حذف سخت افزارهای اضافه
  • امکان نوشتن شرح مکالمه
  • امکان ذخیره و دانلود مکالمات
  • امکان ارتباط با ماژول پیامک
  • امکان یکپارچه سازی با نرم افزارهای crm و ERP در صورت نیاز
  • ایجاد مخاطب جدید در زمان دریافت تماس و غیره

به طور کل دفترچه تلفن هوشمند تحت وب دارای مزیت های فراوانی است که در این میان برقراری تماس بدون نیاز به شماره گیری، امکان ایجاد لیست مخاطبین، تعیین سطح دسترسی برای هر فرد برخی از مزایای این نرم افزار محسوب می شود.

ماژول وب فون

ماژول وب فون یکی از مهمترین ماژول‌های ویپ و برنامه ای تحت وب هستند که برقراری تماس‌های صوتی و تصویری را بر پایه نرم افزار voip برای ما امکان پذیر می سازد و از سویی دیگر امکان برقراری تماس با خطوط شهری  را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

سبزی درخت گردوی پرمحصول را با نهالستان همیشه سبز به باغ خود بیاورید

مزیت ماژول وب فون 

وب فون به عنوان یک تکنولوژی نوظهور و در حال گسترش از مزایای زیادی نسبت به سایر سیستم های تلفن همچون هارد فون و سافت فون برخوردار است. برخی از این مزیت‌ها شامل امنیت در شنود سمت کلاینت و سرور، دسترسی‌ها و امکانات، مانیتورینگ و کاربری راحت و قابلیت استفاده در انواع سیستم عامل‌ها و مرور گر‌ها می باشد.

ویژگی‌های ماژول وب فون در مرکز تلکام ایران

  • طراحی شده بر اساس نیاز کاربران ایرانی
  • استفاده از رمزگذاری دو طرفه برای بهبود امنیت مکالمات
  • دارای تمام امکانات مورد نیاز یک مرکز تماس و امکان مانیتورینگ
  • پشتیبانی از تمامی امکانات softphone و hardphone

ماژول وب فون برای همه کسب و کارهایی که نیازمند یک کال سنتر هوشمند هستند ضرورت دارد. با استفاده از این ماژول می توانید بسیاری از هزینه‌های جانبی مجموعه خود را کاهش دهید.

ماژول نظارتی (شنود) مرکز تلکام ایران

ماژول نظارتی (شنود) مرکز تلکام یک ماژول تحت وب می باشد که از امکانات ادغام وب فون و همچنین امکان کنترل و شنود همزمان (ویسپر) برخوردار است. تیم فنی مرکز تلکام ایران اقدام به توسعه این ماژول نظارتی بر اساس استاندارد‌های روز دنیا کرده که از عملکرد ویژه ای برخوردار است.

یکی از قابلیت های این ماژول، ویژگی تارگت کردن داخلی آن است. به این معنا که می توان یک داخلی را به صورت مستقیم مورد شنود و پایش عملکرد قرار داد و برای این امر 3 رابط کاربری برای آن وجود دارد که شامل پنل تحت وب، رابط کاربری کد محور و درگاه استاندارد API می باشد.

ماژول نظارتی شنود

سایر ویژگی‌های ماژول نظارتی ( شنود)

  • ایجاد کاربران با سطح دسترسی تفاوت
  • مشاهده افراد در حال مکالمه
  • امکان شنود تماس به صورت زنده
  • برقراری ارتباط با اپراتور به صورت یک طرفه و بدون اطلاع مشتری
  • امکان یکپارچه سازی با CRM  و ERP
  • آپدیت دوره ای و منظم ماژول
بهترین پروژکتور لیزری 1402 پرو استور

استفاده از این ماژول برای چه کسب و کارهایی ضرورت دارد؟

ماژول شنود مرکز تماس برای تمامی کسب و کارهایی که به صورت مداوم با مشتریان خود در ارتباط نزدیک هستند ضروری است و به عنوان یک ابزار کلیدی در مراکزی که کال سنتر دارند می توان اثر بخش باشد. ویژگی شنود هم زمان تماس به کمک ماژول نظارتی برای امور آموزشی و نظارتی در بسیاری از مراکز و ارگان های دولتی و شرکت های خصوصی که دارای بخش های حراست و حفاظتی می باشد و همچنین بسیاری از شرکت های خصوصی با تعداد پرسنل بالا و تیم های پشتیبانی کال سنتر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

با خرید ماژول نظارتی یا شنود از مرکز تلکام ایران می توانید از مزیت های آن نظیر برقراری تماس با اپراتور به صورت یکطرفه، شنود مکالمات بدون اطلاع اپراتور و مشتری و به طور کل مدیریت ساده تر مرکز تماس بهره مند شوید.

پنل اس ام اس

پنل پیامکی یا پنل اس ام اس یک پلتفرم است که امکان ارسال پیامک به صورت تکی یا گروهی را برای شما مقدور می سازد. با استفاده از این پنل می توانید به طور مستقیم با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

کاربردهای پنل اس ام اس

پنل اس ام اس برای سازمان و مشاغلی که روی دیجیتال مارکتینگ، حذف خطای انسانی و سرعت تمرکز بسیار زیادی دارند نظیر، کلینیک های زیبایی، هتل ها، رستوران ها و به طور کل مشاغلی که به دلیل بازار رقابتی، روش های نوینی در جهت حفظ ارتباط با مشتری اتخاذ کردند، کاربرد های بسیار زیادی دارند.

چگونه با وسایل بازیافتی دکوراسیون خانه را زیباتر کنیم؟

کاربرد‌های متنوع پنل پیامکی موجب شده که این پلتفرم به یکی از مهمترین ارکان‌های بازاریابی تبدیل شود. چرا که برقراری ارتباط مستقیم با مشتری را برای شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف فراهم می‌سازد.همچنین این سامانه نقش مهمی در ایجاد اعتماد به برند شما را دارد.

ویژگی های پنل اس ام اس در مرکز تلکام ایران

  • امکان شخصی سازی بالا
  • ایجاد ارتباط مستقیم و صمیمی با کاربران
  • امکان یکپارچه سازی با CRM
  • پشتیبانی و نگهداری آسان
  • ادغام با ماژول دفترچه تلفن هوشمند
  • آپدیت منظم و دوره ای ماژول

هر شرکت و سازمانی که به صورت مستقیم و تلفنی با کاربران خود در ارتباط است می تواند از سامانه پیامکی استفاده کند.

سرویس فکس اینترنتی

سرویس فکس اینترنتی یا فکس تحت شبکه یک پنل تحت وب است که روی سیستم‌های ویپ قرار می‌گیرد و قابلیت اتصال به انواع مرکز تلفن از جمله، مراکز تلفن استریسک، پاناسونیک، سیسکو و غیره را دارد. ماژول فکس اینترنتی، عملیات ارسال و دریافت فکس را به وسیله انواع مراکز تلفن، حتی مراکز تلفن آنالوگ را نیز انجام می دهد.

شرکت ها، موسسات و سازمان ها به کمک این ماژول می توانند تمامی ارتباطات فکس خود را به طور کامل پشتیبانی و مدیریت کنند.

سرویس فکس اینترنتی مرکز تلکام ایران یک محصول دانش بنیان است که با افتخار داخل ایران تولید شده و یک محصول بومی منطبق بر نیاز‌های شرکت‌های ایرانی می باشد.

سرویس فکس اینترنتی

قابلیت‌های نرم افزار فکس اینترنتی

سیستم فکس اینترنتی کاربرد‌های زیادی دارد. به وسیله این سیستم می توانید سطح دسترسی معینی را برای یک یوزر تعیین کنید. این نرم افزار می تواند بی نهایت داخلی فکس داشته و ارسال و دریافت فکس های همزمان بدون هیچگونه مشکلی توسط آن انجام می شود. سازمان‌ها واداره جات بزرگ به کمک ماژول فکس سرور و بدون اشغال کردن خطوط مخابرات می‌توانند فکس‌های مورد نظر خود را ارسال و دریافت نمایند.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل هما 1 مشهد

سیستم ارائه شده توسط مرکز تلکام ایران می تواند تا 3000 فکس را به طور همزمان ارسال و دریافت کند. همچنین امکان ارسال فکس در فرمت محبوب pdf نیز وجود دارد.

سایر ویژگی‌های ماژول فکس اینترنتی در مرکز تلکام ایران

  • قابلیت ارتباط با انواع مراکز تلفن و بستر‌های ارتباطی
  • قابلیت تعریف یوزرنیم و داخلی مشخص
  • جستجو بر اساس شماره‌های ورودی و خروجی
  • ارسال و دریافت فکس خارج از محل سازمان
  • بایگانی و ذخیره سازی فکس های دریافتی و ارسالی

با استفاده از ماژول فکس اینترنتی می توانید در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید و از سایر مزیت های این دستگاه نظیر عدم نیاز به دستگاه فکس، عدم نیاز به پرینتر و کاغذ، بهبود خوانایی و صحت ارسال فکس و همچنین سهولت ارسال و دریافت فکس بهره مند شوید.

ماژول دریافت تماس از سایت مرکز تلکام ایران

ماژول دریافت تماس از سایت به کاربران شما این اجازه را می دهد که در بستر اینترنت با شما تماس برقرار نمایند. این محصول با دارا بودن این ویژگی می تواند فرایند های پیچیده و انتظارهای طولانی را برای کاربران از بین برده و در نتیجه تجربه کاربری بهتری را برای آنها ایجاد کند. برقراری ارتباط مستقیم و از نزدیک با کاربران سایت می تواند احساس امنیت و اعتماد را در آنها ایجاد کند. ماژول دریافت تماس مرکز تلکام ایران نیز دقیقا با همین هدف طراحی شده است.

کاربرد‌های ماژول دریافت تماس از سایت

  • افزایش 40% تماس های ورودی
  • افزایش قدرت دیجیتال مارکتینگ
  • بالا بردن تعامل و اطمینان سایت
  • قابلیت ایجاد یکپارچگی در اتوماسیون
  • امکان درخواست تماس از طریق اپلیکیشن و موبایل
بروکر آلپاری بهترین کارگزاری برای ورود به بازار فارکس
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا