اخبار دیگران

درباره ایمپلنت فوری یک روزه بیشتر بدانید

ایمپلنت دندان در واقع جایگزین ریشه های شما می‌شود و در داخل استخوان فک قرار می‌گیرند. اندازه های ایمپلنت دندان با یکدیگر متفاوت است. جنس ایمپلنت دندانی از تیتانیوم خالص یا آلیاژ آن است.

ایمپلنت ها خاصیت بیولوژیکی دارند و با بدن شما سازگار هستند. روش قدیمی ایمپلنت کردن معمولاً در چند ماه طول می‌کشد. اما امروزه کمتر کسی است که می‌تواند بیشتر از چند روز، خودش را بدون دندان تحمل کند. در نتیجه با پدید آمدن ایمپلنت فوری یک روزه این درد، درمان شد.

شرایط انجام ایمپلنت فوری یک روزه چیست؟

داشتن یک سری از عادت ها، از جمله دندان قروچه کردن یا فشار دادن دندان ها به هم، می‌تواند یکی از عوامل هایی باشد که شما نمی‌توانید ایمپلنت فوری انجام دهید. از دیگر شرایطی که باید دارا باشید شامل موارد زیر است:

۱.یک یا چند دندان خود را ازدست ‌داده باشید. البته اگر همه دندان هایتان را نیز از دست داده باشید می‌توانید ایمپلنت استفاده کنید.

۲.تراکم استخوان کافی داشتن، این مسئله می‌تواند نکته مهمی باشد. اگر تراکم استخوان کافی ندارید باید قبل از جراحی، پیوند استخوان فک را انجام دهید.

۳.سلامت بودن دهان و دندان شما حرف اول را می‌زند. اگر بیماری های دهانی از جمله بیماری لثه فعال داشته باشید نمی‌توانید ایمپلنت کنید. مگر اینکه مشکل بیماری تان رفع شده باشد.

۴.کسانی که با بیماری های زمینه‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند، متأسفانه نمی‌توانند ایمپلنت فوری یک روزه کنند.

۵.اگر شما از دخانیات و مواد الکلی استفاده می‌کنید، ایمپلنت کردن فایده ای ندارد. چون بعد از مدتی مواد دخانیات و الکل به آن‌ها آسیب وارد می‌کند و مجبورید دوباره ترمیم کنید.

کاربردهای ماژول های VoIP مرکز تلکام ایران

 

ایمپلنت فوری با لیزر

ایمپلنت های دندانی یک انتخاب عالی برای دندان های از دست رفته هستند و دندانپزشکی لیزری یک انتخاب هوشمند برای کاشت ایمپلنت است.

درمان ایمپلنت فوری با لیزر در مقایسه با تیغه ها دارای مزایای بالینی بسیاری است – از جمله کنترل دقیقتر به پزشک و راحتی بیشتر برای بیمار.

لیزرهای دندانی دستگاه های پزشکی هستند که از نور دقیق متمرکز برای درمان بافت استفاده می کنند.

نور لیزر دارای طول موج خاصی است. قدرت در یک پرتو کوچک مهار شده و نوری با شدت بسیار بالا ایجاد می کند.

لیزرها دقیق هستند و می توانند روی نواحی کوچک متمرکز شوند و آنها را برای جراحی های دقیق دندان به جای مته مناسب کنند.

لیزرها جایگزین ایمن و ملایمی برای ابزارهای سنتی دندانپزشکی هستند. خونریزی را کاهش می دهند، ناراحتی های بعد از عمل را کاهش می دهند، احتمال عفونت زخم را کاهش می دهند و بهبود زخم بهتری حاصل می شود تا بیماران سریعتر به لبخند بازگردند.

به طور کلی، می‌توان گفت کاشت دندان فوری با لیزر بسیار سریع‌تر است و شامل اقدامات جراحی کمتری نیز می‌شود. علاوه بر این جایگزین شدن فوری دندان کاشته شده از نگرانی بیمار در مورد ظاهر خود می‌کاهد.

کشیدن دندان و ایمپلنت فوری

اگر شما دندان های پوسیده ای دارید که وضعشان خراب است و می دانید دیگر نمی توان آن دندان های خراب را ترمیم کرد، یا این که به طور ناگهانی و در اثر تروما یا آسیب و ضربه شدید دندان طبیعی تان که سالم بوده، شکسته شده است و می خواهید برای این دندان های از دست رفته جایگزینی مناسب پیدا کنید، می توانید به ایمپلنت دندان فکر کنید.

چگونه سریال های نمایش خانگی را دانلود کنیم

در صورتی که بخواهید فوراً و بلافاصله پس از کشیدن دندان، ایمپلنت کنید، می توانید از روش ایمپلنت فوری استفاده کنید. البته در صورتی که استخوان فک دندان کشیده شده سالم باشد و همینطور لثه در آن ناحیه فاقد هرگونه عفونت باشد.

 

معایب ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری با معایبی نیز همراه است. یکی از بزرگترین معایب ایمپلنت فوری این است که این روش نمی تواند همیشه مناسب باشد. در واقع تمامی بیماران نمی توانند کاندیداهای مناسب و خوبی برای انجام این درمان باشند. در حالی که دندانپزشکان دوست دارند همیشه بیماران خود شاهد نتایج فوری باشند اما این امکان پذیر نیست. به طور کلی، سلامت دهان و دندان شما است که همیشه تصمیم نهایی را می گیرد.

بدین منظور، بیماران باید در ابتدا تحت مشاوره دندانپزشک خود قرار گرفته و در مورد مزایا و معایب ایمپلنت فوری اطلاعات لازم را کسب کنند. در نهایت دندانپزشک شما تصمیم می گیرد که آیا ایمپلنت فوری می تواند یک درمان مناسب برای شما باشد یا خیر.

از دیگر معایب ایمپلنت فوری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– نبودن امکان پیوند میان استخوان و لثه

– تحلیل لثه

– احتمال انحراف از مسیر در این گزینه درمانی و صدمه دیدن دیواره های استخوان فک

– عدم تسلط کافی دندانپزشکان بر روی محل کاشت

 

قیمت ایمپلنت فوری یک روزه

در اصل برای این که بدانیم هزینه ایمپلنت فوری چقدر است، باید تمامی شرایط خاص را بررسی نماییم. واقعیت این است که هر کسی در شرایط متفاوتی قرار دارد و اقدام به ایمپلنت دندان می نماید. در نتیجه همین مسئله نیز می تواند قیمت ایمپلنت فوری را متغیر نماید.

بیوگرافی کامل ساره بیات از ماجرای مخالفت خانواده با بازیگری تا ستاره شدن + تصاویر

بهترین روشی که می توانیم از هزینه مناسب ایمپلنت دندان به صورت فوری آگاه شویم، مراجعه به مشاوره پیش از جراحی خواهد بود. شاید ایمپلنت فوری قیمت بالاتری داشت باشد. اما به هیچ عنوان اجازه ندهید این مسئله منجر شود شما در خصوص تغییر در روش بهبودی زندگی خود دچار تزلزل شوید.

بدون شک داشتن یک لبخندی زیبا و دلنشین می تواند شما را در زندگی به درجه ای دیگر برساند. قیمت هر واحد ایمپلنت بر حسب برندی که از آن استفاده می شود، متفاوت است. اما زمانی که ایمپلنت فوری را درون استخوان فک قرار می دهند، بسته به سختی قرار گیری در استخوان فک، یا انجام سینوس لیفت و بازسازی استخوان ممکن است ایمپلنت از هزینه ای متفاوت برخوردار شود.

اگر بخواهیم به صورت کلی قیمت و هزینه ایمپلنت را بسته به عواملی بیان کنیم، می توانیم بگوییم این عوامل عبارتند از:

  • مراجعه به بهترین کلینیک جهت انجام ایمپلنت فوری دندان و ضمانت پزشک از ایمپلنت انجام داده بر روی استخوان فک.
  • اصلی ترین عامل که بر هزینه ایمپلنت دندان تاثیر گذار است، هزینه درمانی متخصص ایمپلنت می باشد.
  • در انتها برند ایمپلنت و کشوری که آن را تولید نموده است نیز از جمله مواردی است هزینه ایمپلنت فوری را متغیر می نماید.

 

کلینیک ایمپلنت یک روزه

در مرکز تخصصی ایمپلنت دندان دکتر علی سجودی، درمان های تخصصی ایمپلنت مثل کاشت دندان یک روزه و دیجیتالی توسط بهترین متخصصان ایمپلنت دندان در تهران و با استفاده از بهترین و معتبرترین تکنیک ها و تکنولوژی های روز دنیا انجام می گردد.

پارتیشن شیشه ای | مهمترین نکات انتخاب "پارتیشن شیشه ای" قبل از خرید

در این مرکز از ایمپلنت هایی استفاده می شود که برای افراد خاص مثل دیابتی و یا افراد سیگاری و یا حتی افرادی که از پوکی استخوان رنج می برند قابل استفاده است و علاوه بر همه این موارد گارانتی مادام العمر پاسپورتی که در خارج از کشور هم معتبر می باشد ارائه می گردد.

به همین دلیل کلیه بیماران عزیزی که در تهران و یا در حومه تهران مانند: کرج، شهریار، اندیشه، رباط کریم، شهر ری، اسلامشهر ، پرند، پردیس و …. ساکن هستند می توانند بلافاصله از این امکان خوب و شگرف استفاده کنند همچنین دیگر مراجعه کنندگان و بیماران گرامی از سراسر ایران و یا حتی خارج از ایران نیز می توانند با برنامه ریزی منظم در زمان کوتاهی از کاشت دندان یک روزه بهره مند گردند، برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی های لازم لطفا با شماره های 88082941 – 86128996 تماس بگیرید.

بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران

تکنیک دندانپزشک در کاشت ایمپلنت فوری خیلی مهم است و بهتر است ایمپلنت فوری یکروزه توسط  متخصص ایمپلنت خوب  در تهران درمان می شود که احتمال عدم موفقیت درمان کم باشد . در صورت عدم موفقیت ایمپلنت (نگرفتن ایمپلنت) آسیب جدی به بافت استخوان و بافت لثه در آن ناحیه وارد می شود که برای جبران این آسیب به پیوند استخوان و لثه بیشتری نیاز هست که یک سال نیاز دارد که به حالت اولیه برگردد.

در مرکز دندانپزشکی دکتر علی سجودی کاشت ایمپلنت دندان آمریکایی لیزری که معروفترین برند ایمپلنت دنیا محسوب می شود همراه با تکنیک های مدرن جراحی از جمله ایمپلنت دیجیتال و یا ایمپلنت فوری یک روزه با استفاده از جدیدترین تجهیزات دندانپزشکی و تکنولوژی روز دنیا  و همچنین درمان های ترمیم دندان و عصب کشی دندان انجام می‌گردد.

معرفی انواع ویلچر

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 88082941 و  86128996 تماس بگیرید.

منبع : سایت دکتر سجودی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا