اخبار دیگران

مبل شویی و قالیشویی آنلاین با این اپلیکیشن همه کاره

هرکدام از وسایل خانه، هرچقدر هم که شیک و گران‌قیمت باشند، اگر لک گرفته و کثیف شوند، دیگر جذابیت و زیبایی خود را نشان نخواهند داد. به همین دلیل همیشه باید به تمیزی و شستشوی به موقع آنها توجه داشت. برخی از اثاثیه منزل مانند فرش و مبل، به دلیل آنکه از جنس پارچه و نخ هستند، نیاز به شستشوی مخصوص به خود دارند و صرفا با گردگیری یا جاروبرقی کشیدن نمی‌توان آنها را به شکل اولیه‌شان برگرداند.

اما این کاری نیست که از خودمان بر بیاید. اینکه دست به کار شویم و فرش را در حیاط خانه بشوییم یا اینکه با اسکاچ و شامپو به جان مبلمان بیفتیم کار ساده ای نیست. حتی با نزدیک شدن شب عید پیدا کردن متخصصانی که این گونه کارها را برایمان انجام دهند آسان نیست. به همین دلیل اپلیکیشن استادکار به عنوان مرجع آنلاین خدمات چند سالی است که وارد بخش خدمات رسانی کشور شد تا نیروهای خبره و کاربلد را در بهترین زمان در اختیار شما قرار دهد. اما اپلیکیشن استادکار چیست و چه خدماتی ارائه می کند؟

قالیشویی با اپلیکیشن درخواست خدمات استادکار

از آنجایی‌که بسیاری از قالی‌ها و فرش‌ها ارزشمند و گران‌قیمت هستند، انتخاب قالیشویی مطمئن که هم قابل اعتماد باشد و هم بدون آسیب به فرش نفیستان آن را شستشو دهد، اهمیت زیادی پیدا می‌کند. یکی از نکات مهمی که برای سپردن فرش‌ خود به قالیشویی باید به آن توجه کنید، داشتن جواز کسب و مجوزهای لازم برای خدمات‌رسانی آنهاست. همچنین زمانی‌که فرد آشنای دیگری از سابقه و اعتبار قالیشویی خاصی با شما صحبت می‌کند و رضایت او را از نتیجه کار می‌بینید، می‌توانید با خیال راحت‌تری به انتخاب آنها فکر کنید. همه این ویژگی ها را می توانید در اپلیکیشن استادکار به دست بیاورید.

ردیاب جی پی اس در سینما: ملاقات بازیگران با فناوری جدید در دنیای هنر

شرکت‌های قالیشویی فعال در استادکار علاوه بر شستشوی صرف قالی و فرش خدمات دیگری مانند لکه‌بری، رفو، ترمیم، چرم‌دوزی و تعمیر مشکلاتی که در بافت فرش به وجود آمده است را نیز در لیست خود قرار داده‌اند.

چنانچه بخواهید نظرات و رضایت‌مندی مشتریان قبلی قالیشویی را مطالعه کنید و لیست قیمت شستشوی فرش را ببینید تا انتخاب بهتری داشته باشید، خدمات قالیشویی آنلاین استادکار بهترین گزینه برای شماست. با ثبت سفارش در اپلیکیشن می‌توانید موارد مختلف را بررسی کنید و خیالتان از بابت اعتبار قالیشویی راحت باشد.

مبل شویی با اپلیکیشن استادکار

تمیز کردن مبل با دستمال و شوینده، فارغ از جنس پارچه رومبلی، یک راهکار موقت است که تنها می‌تواند لکه‌های سطحی را از بین ببرد. حتی در برخی از مواقع که لکه‌های سمج و سرسخت‌تری روی مبل دیده می‌شوند.

شستشوی مبل در منزل با دستگاه ویژه مبل شویی و شوینده های که پاک کنندگی بالایی دارند و در عین حال به بافت و ظاهر مبل آسیبی نمی رسانند کاری است که اپلیکیشن استادکار می تواند برای شما انجام دهد.

شما می توانید سفارش شستشوی انواع مبل راحتی و استیل، صندلی های مختلف، تشک خوشخواب و… را در این اپلیکیشن ثبت کنید . برای ثبت سفارش خدمات مبل شویی کافیست مبلمان خود را به نیروهای معتمد و باتجربه در این زمینه بسپارید.

 

هر کاری را به استادکار بسپارید

سریع‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه‌کار برای پیدا کردن متخصصان مختلف با پشتوانه کاری درخشان استفاده از اپلیکیشن استادکار است. با کمک استادکار می‌توانید بهترین متخصصان و تکنسین‌های خوش‌نام را در کم‌ترین زمان ممکن در محل موردنظر خود داشته باشید. خدمات ارائه‌شده در استادکار بسیار متنوع هستند. از مبل شویی در منزل و قالیشویی گرفته تا خدمات نظافت منزل، خدمات تأسیسات ساختمانی، خدمات اسباب‌کشی، خدمات سیم‌کشی برق و بسیاری دیگر از خدمات در استادکار قابل سفارش هستند. اگر شما هم برای کارهای منزل نیاز به متخصص دارید همین حالا می‌توانید اپلیکیشن استادکار را از بازار و گوگل پلی دانلود کنید و یا به سایت استادکار مراجعه کنید.

همه چیز درباره کاشت ایمپلنت دندان

استادکار اکنون در شهرهای تهران، کرج، اصفهان و پردیس مشغول به فعالیت است و به زودی دایره فعالیت های خود را به دیگر شهرهای ایران گسترش خواهد داد. حتما همین حالا سری به سایت استادکار بزنید و قیمت ها و متخصصان آن را بررسی کنید. حتما در شب عید به این خدمات نیاز پیدا خواهید کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا