اخبار دیگران

در هنگام تهیه و خرید شومیز باید به چه مواردی توجه کنیم؟

لباس‌های زنانه زیادی وجود دارد و انواع مختلفی از این لباس‌ها در بازار موجود هستند. این لباس‌ها تفاوت‌هایی با یک‌دیگر دارند و تنوع لباس‌های زنانه‌ای که در بازار وجود دارد نیز بسیار زیاد است. شومیز لباسی زنانه است که توسط دختران و زنان بسیار زیادی پوشیده می‌شود. شومیز یک دسته‌بندی کلی از لباس‌های زنانه است و انواع بسیار مختلفی دارد و در کمد لباس اکثر افراد یافت می‌شود. هنگام خرید شومیز باید به نکاتی توجه کنید تا بهترین و مناسب‌ترین شومیز را برای خرید انتخاب نمایید. در این مقاله به بررسی نکات مربوط به خرید شومیز پرداخته شده است که می‌تواند کمک قابل توجه‌ای در هنگام خرید این محصول دریافت کنید.

شومیز چیست؟

قبل از این که به نکات مربوط به خرید شومیز بپردازیم، بهتر است تا بررسی کنیم که شومیز چیست و چه کاربردی دارد. کلمه شومیز یک کلمه فرانسوی است که در زبان فرانسه به معنی پیراهن مردانه و بلند است. شومیز برای زنان، به تمام لباس‌هایی گفته می‌شود که بر روی بالاتنه پوشیده شده و مانند پیراهن یا بلوز مردانه است.

با این حال طراحی‌هایی که بر روی شومیز‌ها انجام می‌شود باعث شده است تا برخی از شومیز‌ها کاملاً حس زنانه بودن را القا بکنند. بلوز‌ها، تیشرت‌های بلند و پیراهن‌ها انواع مختلف یک شومیز می‌باشند. با این حال شومیز تفاوت‌هایی با لباس‌های معمولی دارد. اندازه شومیز‌ها معمولاً کمی بزرگ‌تر از سایز بدن هستند و هنگام پوشیدن به بدن نمی‌چسبند، اما می‌توانند کاملاً اندازه و فیت بدن باشند. با این حال شکل اصلی شومیز بر روی بدن طوری است که کمی گشاد به نظر می‌رسد. بلندی و طول آن‌ها نیز معمولاً بیشتر از لباس‌های دیگر است اما شومیز‌هایی با اندازه معمولی وجود دارد که بر روی کمر قرار می‌گیرند. شومیز ممکن است به شکل پیراهن باشد و دکمه‌هایی داشته باشد، همچنین ممکن است یک شومیز مانند بلوز باشد و بدون دکمه و یکسره باشد.

کنتاکتور اشنایدر | نمایندگی کنتاکتور اشنایدر وادی برق رایا

تفاوت شومیز با تونیک

از مهم‌ترین تفاوت‌های شومیز با تونیک می‌توان به اندازه و شکل آن‌ها اشاره کرد. تونیک‌ها معمولاً به بدن می‌چسبند و کاملاً هم‌اندازه بدن می‌باشند، اما اندازه شومیز کمی بزرگ‌تر از اندازه بدن است و می‌تواند کمی گشادتر باشد. همچنین جنس و طرح تونیک نیز می‌تواند تفاوت‌هایی با شومیز داشته باشد.

انواع شومیز

هنگام خرید شومیز، باید توجه داشته باشید که شومیز‌ها انواع مختلفی دارند و به همین دلیل باید شومیزی را بخرید که کاملاً مناسبتان باشد. شومیز‌ها می‌توانند از نظر جنس و طرح با یکدیگر تفاوت داشته باشند و بر همین اساس نیز دسته‌بندی‌های مختلفی دارند. هنگام خرید شومیز باید به جنس و طرح شومیزی که می‌خرید توجه کافی را داشته باشید.

جنس شومیز

جنس شومیز‌ها می‌تواند از بین تمام پارچه‌های موجود انتخاب شود و محدودیتی در جنس یک شومیز وجود ندارد. جنس شومیز می‌تواند حریر باشد که پارچه‌ای بسیار نرم و لطیف است و معمولاً در لباس‌های مجلسی استفاده می‌شود. همچنین ممکن است در شومیز از گیپور نیز استفاده شده باشد که معمولاً در کنار حریر زیباتر جلوه می‌دهد و شومیز را تبدیل به لباسی مجلسی می‌کند. جنس شومیز می‌تواند از پارچه نخی یا جین باشد که حالتی کژوال دارند و طرفداران خاص خودشان را نیز پیدا کرده‌اند. مخمل، ساتن، لمه و کرپ از جنس‌های دیگر یک شومیز می‌باشند که هنگام خرید شومیز می‌توانید از بینشان انتخاب بکنید.

طرح شومیز

در طراحی یک شومیز، هیچ محدودیتی برای طراح وجود ندارد و به همین دلیل تنوع شومیز‌ها در بازار بسیار بالا است. برخی از شومیز‌ها حالتی دو تکه دارند و به شکل یک پیراهن بر روی تیشرت یا بلوز می‌باشند. نوعی از شومیز‌ها نیز در بازار وجود دارد که یک تکه و یک سره بوده و معمولاً تک رنگ می‌باشند. یکی از بخش‌هایی که تنوع زیادی به شومیز‌ها می‌دهد، یقه شومیز است. یقه‌ها انواع مختلفی دارند و هنگام خرید با تنوع بالایی روبه‌رو خواهید شد. با این حال از محبوب‌ترین یقه‌ها برای شومیز، می‌توان یقه هفت، یقه گرد و یقه ملوانی اشاره کرد که در بازار فروش زیادی دارند.

تعمیرات موبایل

آستین بخش دیگری از لباس است که به آن تنوع می‌دهد. شومیز می‌توانند آستین‌های مختلفی بر اساس طرح شومیز داشته باشند. یکی از پرطرفدارترین نوع آستین‌ها برای شومیز، آستین کلوش است که حالتی مجلسی و زنانه دارد. آستین معمولی و اندازه بدن نیز همواره جزء پرفروش‌ترین‌ها است.

هنگام خرید شومیز به چه نکاتی توجه کنیم؟

موارد زیادی وجود دارد که هنگام خرید شومیز، باید به آن‌ها توجه کرد و بر اساس آن‌ها شومیزی را برای خرید انتخاب کرد. با رعایت کردن این نکات، می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین شومیز را برای خودتان انتخاب کنید. از نکاتی که هنگام خرید شومیز باید به آن توجه کرد، می‌توان به جنس شومیز، مدل شومیز، شرایطی که شومیز در آن پوشیده خواهد شد و لباس‌های همراه شومیز اشاره کرد. فروشگاهی که شومیز را از آن می‌خرید نیز مهم است. فروشگاه‌های حضوری و آنلاین زیادی برای خرید شومیز وجود دارد، نوژین شاپ یکی از این فروشگاه‌ها است. خرید شومیز از نوژین شاپ، دیجی کالا و بانی مد توسط افراد زیادی انجام می‌شود و می‌تواند تجربه مناسبی باشد.

جنس شومیز هنگام خرید

جنس شومیزی که می‌خرید با توجه به شرایط و موقعیت، می‌تواند متفاوت باشد. به عبارتی اگر شومیز را برای فصل تابستان می‌خرید، بهتر است جنس‌های نازک را انتخاب کنید که رطوبت را به خود جذب می‌کنند. شومیز‌های نخی و حریر گزینه مناسبی برای شومیز تابستانی هستند. بهتر است از خریدن شومیز‌های پلاستیکی و پلی استری خودداری کنید، زیرا این جنس شومیز‌ها رطوبت را به خود جذب نمی‌کنند و علاوه بر این که هنگام تعریق به بدن می‌چسبند، ممکن است باعث رسیدن آسیب به پوست نیز بشوند.

چگونه سریال های نمایش خانگی را دانلود کنیم

شومیز‌های پشمی، کاموایی، مخمر و جین می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای پوشیدن در هوای سرد و فصل زمستان باشند. این شومیز‌ها بدن را در برابر سرما گرم نگه می‌دارند و زیبایی خاصی نیز دارند. اگر می‌خواهید شومیز را در یک مراسم و مهمانی رسمی بپوشید، بهتر است شومیزی از جنس حریر انتخاب کنید که دارای گیپور نیز است. این نوع از شومیز حالتی مجلسی دارد و کاملاً مناسب مهمانی‌های رسمی است. برای استفاده روزمره یا دورهمی‌ها می‌توانید شومیز‌هایی از جنس نخ، پنبه و جین بخرید. این شومیز‌ها حالتی کژوال و روزمره دارند و برای دورهمی‌ها یا پوشیدن در خانه مناسب می‌باشند.

طرح شومیز هنگام خرید

شومیز‌ها طرح‌های مختلفی دارند و ممکن است یک شومیز ساده و تک‌رنگ باشد یا نقش و نگار‌های متفاوتی بر رویش داشته باشد. این موضوع کاملاً به سلیقه افراد بستگی دارد و بهتر است با توجه به سلیقه و علایقی که دارید، شومیز مناسب را انتخاب کنید. اما توصیه می‌شود برای مهمانی‌های رسمی تا جایی که امکان دارد از شومیز‌های ساده استفاده کنید و از پوشیدن شومیز‌هایی که طرح‌های زیادی دارند، خودداری کنید. برای استفاده‌ی روزمره هر شومیزی مناسب است و می‌توانید با توجه به سلیقه‌تان انواع شومیز‌ها را خریداری کنید.

ست کردن شومیز به چه صورت است؟

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام خرید شومیز به آن توجه کنید، ست کردن شومیز با لباس‌های دیگر است. این موضوع برای مهمانی‌ها و مراسمات رسمی اهمیت زیادی دارد و بهتر است تا لباس‌هایتان با یکدیگر هماهنگ باشند و بینشان هارمونی وجود داشته باشد. شومیز را می‌توانید با انواع لباس‌های دیگر بپوشید و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. شومیز با شلوار، دامن، مانتو و انواع لباس‌های دیگر سازگار می‌شود و مشکلی در این زمینه نخواهید داشت. با این حال ست کردن شومیز با این لباس‌ها مسأله مهمی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. اگر قصد دارید تا شومیزی که می‌خرید را در کنار یک دامن به تن بکنید، بهتر است تا شومیزی طرح‌دار بخرید و با یک دامن ساده و تک رنگ بپوشید.
رنگ لباس‌ها نیز باید با یکدیگر هماهنگ باشد. شومیز طرح‌دار با یک دامن ساده زیبایی خاصی خواهد داشت و می‌توانید از این تیپ در مراسم‌های نیمه رسمی و دورهمی‌ها استفاده کنید. ست کردن شومیز با شلوار نیز کار سختی نیست و پوشیدن شومیز با شلوار جین یا شلوار پارچه‌ای، انتخابی بسیار مناسب به عنوان لباس روزمره یا برای دورهمی‌ها است. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، ست بودن رنگ شومیز و شلوار با یک‌دیگر و همچنین هماهنگی جنس آن‌ها است. به عنوان مثال شومیز‌هایی از جنس حریر یا ابریشم ترکیب فوق‌العاده‌ای با یک شلوار جین تنگ می‌سازند.

چرا بازیگران از مزون گالانت لباس خرید می‌کنند؟


اگر بر روی شومیز یک مانتو یا پالتو  می‌پوشید، بهتر است مدل شومیز را برخلاف لباس بالایی آن انتخاب کنید. به عبارتی اگر پالتویی که می‌پوشید دارای طرح و نقش است، بهتر است تا هنگام خرید شومیز، نوع ساده آن را انتخاب نمایید. عکس این موضوع نیز صادق است و شومیز‌هایی طرح‌دار با یک مانتوی ساده ترکیب بسیار زیبایی را ایجاد خواهند کرد.

در نهایت باید گفت که برای خرید شومیز، می‌توانید راه‌های مختلفی را امتحان بکنید. به عنوان مثال خرید شومیز از دیجی‌کالا یا خرید شومیز از بانی مد، بخشی از گزینه‌های پیش رویتان هنگام خریدن یک شومیز است. خرید شومیز از نوژین شاپ، می‌تواند انتخابی بسیار مناسب باشد زیرا در این فروشگاه انواع لباس‌های اورجینال و اصل وجود دارد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. در nojinshop، تخفیفات زیادی بر روی لباس‌ها اعمال می‌شود و قیمت کلی کالا‌ها نیز ارزان‌تر از فروشگاه‌های دیگر است. با خرید شومیز از نوژین شاپ، صاحب یک شومیز باکیفیت و اورجینال خواهید شد که به استایلتان کمک زیادی خواهد کرد.

برای دیدن انواع شومیز می‌توانید به آدرس اینترنتی http://nojinshop.com مراجعه نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا