اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

ماجرای ازدواج فرناز رهنما و 9 سال دوستی او با همسرش

در این بخش بیوگرافی فرناز رهنما بازیگر سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی فرناز رهنما که بیشتر او را با فیلم ساختمان پزشکان به یاد می آوریم . امروز مروری داریم بر 0 تا 100 بیوگرافی فرناز رهنما از بازیگران زن معروف و همسرش و مروری بر علایق و آثارش. برای مطالعه بیوگرافی فرناز رهنما با ما همراه باشید.

فرناز رهنما متولد چه سالی است ؟

فرناز رهنما زادهٔ 27 مهر 1360 در اصفهان است.

فرناز رهنما مجرد است یا متاهل ؟

همسر فرناز رهنما کیارش اعتماد سیفی است که در سال 1388 باهم ازدواج کرده اند .

فرناز رهنما فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد ؟

فرناز رهنما فعالیت خود را از سال 1381 آغاز کرد.

مدرک تحصیلی فرناز رهنما چیست؟

فرناز رهنما فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش است.

خلاصه بیوگرافی فرناز رهنما

نام اصلیفرناز رهنما
تاریخ تولد27 مهر 1360
محل تولداصفهان
محل زندگیتهران
تحصیلاتفارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش
زمینه فعالیتتلویزیون، تئاتر، سینما
سالهای فعالیت۱۳۸۱–اکنون
همسرکیارش اعتماد سیفی
فرزندآرِن اعتماد سیفی
قد 160 سانتی متر

بیوگرافی فرناز رهنما

بیوگرافی فرناز رهنما

بازهم یکی از شاگردان استاد سمندریان. فرناز رهنما یکی دیگر از بی‌شمار شرکت‌کننده‌های دوره‌های بازیگری استاد است که چهره شد. او فعالیت حرفه‌ای‌اش را با بازیگری در تئاتر آغاز کرد و با حضور در مجموعه طنز «ساختمان پزشکان» به اوج شهرت خود رسید.او بازیگر چندان پرکاری نیست. به طی مسیر آهسته و پیوسته اعتقاد دارد و هیچ‌گاه هم درگیر مسائل حاشیه‌ای سینما و تلویزیون نشده است.

در بیوگرافی فرناز رهنما آمده است: او متولد 27 مهر 1360 در اصفهان ، بازیگر تئاتر و تلویزیون است

کودکی فرناز رهنما

در ادامه بیوگرافی فرناز رهنما میخوانیم: او فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشگاه هنر و معماری می باشد که سالهاست در رشته ووشو فعالیت می کند و از کافه گردی ، نقاشی و مسافرت لذت می برد

قد فرناز رهنما

در بیوگرافی فرناز رهنما آمده است قد او 160 سانتی متر است.

معرفی فیلم آهو با هنرنمایی حامد کمیلی

بیوگرافی خانواده فرناز رهنما

در بیوگرافی فرناز رهنما درباره خانواده اش آمده است: خانم رهنما پدرش را از دست داده و مادرش در قید حیات می باشد. او یک خواهر به نام نوشین رهنما که ازدواج کرده و متاهل است.

فرناز رهنما در کنار مادرش و پدر مرحومش
فرناز رهنما در کنار مادرش و پدر مرحومش

او به همراه خانواده از هفت سالگی به شهر تهران مهاجرت کرده است

ازدواج و وضعیت تاهل فرناز رهنما

بیشترین جستجوها در بیوگرافی فرناز رهنما درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

فرناز رهنما در سال 1388 وقتی 28 ساله بود با کیارش اعتمادی (اعتماد سیفی) آهنگساز ازدواج کرد ، این دو به مدت 9 سال با هم دوست بودند.

ثمره این ازدواج پسری به نام آرِن متولد 6 خرداد 1400 است.

عکس پسر فرناز رهنما

ماجرای آشنایی فرناز رهنما با همسرش

حدود 20 سال داشتم که با شوهرم  آشنا شدم ، حدود 9 سال از آشناییمان که گذشت باهم ازدواج کردیم و از اینکه با پختگی تصمیم به ازدواج گرفتم ، خوشحالم.

من در حال تحصیل در رشته نمایش دانشکده هنر و معماری بودم و همزمان برادر همسرم نیز در رشته نقاشی تحصیل می کرد که آشنایی مختصری باهم داشتیم

ایشان من و کیارش را باهم آشنا کرد که در نهایت به دوستی و ازدواج ختم شد.

آن‌ها در سال 1389 طی مراسمی ساده و کم‌هزینه زندگی مشترکشان را آغاز کردند.جالب است بدانید بعد از کلی دوندگی، هزینه و برنامه ریزی در مراسم عروسی سان برق قطع شد و در نهایت چند شمعدان به دادشان رسید.

بیوگرافی همسر فرناز رهنما

کیارش اعتمادی به‌عنوان آهنگساز و نوازنده در ساخت آلبوم‌های موسیقی بی‌کلام و سبک‌های ترکیبی همکاری دارد. همچنین درزمینهٔ موسیقی فیلم و تئاتر نیز فعالیت‌هایی دارد و تدریس موسیقی هم می‌کند. ساز اصلی‌اش هم گیتار الکتریک است.

فرناز رهنما و همسرشبرکات ازدواج فرناز رهنما

رهنما درست دو ماه بعد از ازدواجش به مجموعه «ساختمان پزشکان» پیوست و با همان کار شهرت زیادی را به دست آورد. او معتقد است حضور موفقش در این سریال از برکات ازدواجشان بوده است.

پدرخوانده 2 با یک نقش جدید و جذاب می‌آید

احساس خوب استقلال

اینکه درست پس از دوماه از ازدواجم سر کاری به فشردگی سریال «ساختمان پزشکان» رفتم شاید در نگاه اول سخت به نظر برسد. البته من با سختی این جور کارها که پخش روتین دارند آشنا بودم و می دانستم اگر ساعات طولانی باشد و من آفیش باشم کمتر می توانم در خانه حضور داشته باشم اما بسیار پرانرژی بودم و سعی می کردم با وجود تایم بالای کاری به کارهای خانه هم برسم. بخش لذت بخش قضیه این بود که از خانه خودم سرکار می رفتم و این حس خوبی به من می داد و احساس استقلال بیشتری می کردم.

خانه موسیقایی ما

استودیوی موسیقی کیارش در خانه خودمان است و به همین خاطر همیشه در خانه ما صدای موسیقی شنیده می شود. اتفاقا به تازگی متوجه شدم چقدر به این نواها عادت کرده ام و برایم داشتن خانه ای که همیشه پر باشد از صدای موسیقی دوست داشتنی است. چون مدتی بود به خاطر جابجایی استودیو، بسیاری از لوازم از منزل ما خارج شد و دیگر صدای ساز در خانه مان نمی پیچید و من دلم برای همه آن نواها تنگ شده بود. البته خوشبختانه دوباره وسایل استودیو به خانه مان برگشت و همچنان نوای موسیقی بخشی جدانشدنی از زندگی مان است.

نگاه حمایتگر همسرم

فرناز رهنما:بی انصافی است وقتی اسم حمایت به میان می آید به پدر و مادر نازنینم اشاره نکنم که قطعا پایه اولیه حمایت ها را آنها گذاشتند و آنها بودند که وقتی تصمیم گرفتم هنر بخوانم مشوق و حامی ام بودند. از وقتی با کیارش آشنا شدم و از وقتی به یاد دارم ایشان هم از من حمایت کرده است؛ اتفاقا به خاطر شناخت کیارش با دنیای هنر این حمایت ها از جنس «آفرین چقدر خوب بودی» نیست و در کنار همه تشویق ها نگاهی منتقدانه هم وجود دارد؛ مثلا ممکن است سر یک کاری چند روز دغدغه ام تمرین بخشی از یک نمایش یا سریال باشد و برای چگونگی اجرای آن دچار تردید شوم و اصلا این طور نیست که فکر کنم همسرم سر از کار بازیگری در نمی آورد.

مهران غفوریان ، بازهم چالش نقش جدی اینار در فیلم بی سر و صدا

احترام و صداقت پایه زندگی‌مان است

پایه زندگی‌مان را روی احترام و صداقت گذاشته‌ ایم و فکر می‌ کنم اینکه توانسته‌ ایم پانزده سال در کنار هم باشیم و زندگی خوبی داشته باشیم به همین خاطر است. یادم می‌ آید در ماه‌ های ابتدایی آشنایی‌ مان در مورد مساله‌ای به اختلاف نظر برخوردیم و من عصبانی شدم ولی به محض اینکه خواستم این عصابنیت را بروز دهم کیارش با لحن بسیار آرامی گفت «فرناز ما می‌ تونیم تو آرامش در مورد این قضیه با هم صحبت کنیم.»

آن زمان خیلی ناراحت شدم که چرا من از همان اول به این موضوع فکر نکردم که می‌ توانیم با گفت‌وگو مشکلات‌ مان را حل کنیم و خوشبختانه در تمام این سال‌ ها هر اختلاف نظر و مشکلی را که داشته‌ ایم با گفت‌وگو در آرامش و توام با احترام حل کرده‌ ایم و خیلی مراقبیم هرگز بی‌ احترامی به یکدیگر نکنیم و پرده حرمت‌ ها را پاره نکنیم چون برای بقای یک زندگی احترام به خواسته‌ های هم جزو ضروریات است.

ضمن اینکه اگر مشکل یا اختلاف نظر‌های کوچکی داشته باشیم خیلی سعی می‌ کنیم هرگز پیش دیگران این اختلاف‌ ها را بروز ندهیم و در خلوت خودمان به نتیجه برسیم. اگر مشکلی داشته باشیم اجازه نمی‌ دهیم کهنه شود و حتما راجع‌ به آن صحبت می‌ کنیم حلش می‌ کنیم. تا به امروز با این روش پیش رفته‌ ایم و بزنم به تخته تابه‌حال به مشکلی جدی برنخورده‌ ایم. (می‌خندد)

جا ماندن فرناز رهنما از ماه عسل

سعی کردیم سفر ماه عسل مان را طوری تنظیم کنیم که بتوانیم به عروسی دوستم که قرار بود در ترکیه برگزار شود برسیم

نگاهی به فصل جدید شب آهنگی با اجرا حامد آهنگی در نوروز ۱۴۰۳

برای صبح روز عروسی بلیط گرفتیم و به فرودگاه رفتیم و در کافه تریای فرودگاه نشستیم و با خیال راحت چای خوردیم و عکس گرفتم و متوجه گذر زمان نشیدم

در نهایت یه ربع مانده به پرواز متوجه شدیم که دیگه امکان سوار شدن نداریم و جا ماندیم

بارهای مان را هم تحویل داده بودیم ولی آنقدر دیر کرده بودیم که چمدان ها را از هواپیما بیرون انداخته بودند. (می خندد) بالاخره با بدبختی برای ساعتی دیگر بلیت خریدیم و با چند پرواز در نهایت به دقایق پایانی عروسی یعنی زمانی که مهمانان داشتند با عروس و داماد خداحافظی می کردند به سالن رسیدیم. (می خندد)

علایق و حقایقی درباره فرناز رهنما

در ادامه بیوگرافی فرناز رهنما مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

علاقه فرناز رهنما به سفر

به شدت اهل سفر هستیم و اگر فرصت کافی داشته باشیم حتما برای سفر برنامه ریزی می کنیم. این علاقه به حدی است که دوست نداریم زندگی کنیم و در کنارش گاهی سفر برویم بلکه دوست داریم همیشه در سفر باشیم و کنارش گاهی هم به خانه برگردیم و زندگی کنیم.

ایران گردی بسیار کرده ایم و مدل سفرهای مان هم بیشتر طبیعت گردی است. یکی از علایق من خرید برای این طور سفرهاست و معمولا در طی سال وسایل مورد نیاز برای سفرهای طبیعت گردی را تهیه می کنم. اخیرا هم سفری به اروپا داشتیم که خیلی جذاب و البته آموزنده بود؛ آموزنده از این جهت که بیشتر از قبل متوجه شدم ما ایرانی ها چقدر خودمان را در زمینه هنر دست بالا می گیریم؛ در حالی که هنرمندان بی ادعایی در اروپا دیده می شوند که حتی گمنام هستند ولی سطح کیفیت هنرشان و سطح سواد و شدت تمرین شان که از خروجی شان پیداست متحیر کننده است و بسیار کم ادعاتر از خیلی از هنرمندان وطنی هستند. این هنرمندان تا به مراحل بالایی نرسند حتی به خودشان اجازه نمی دهند کنار خیابان یا در مترو برنامه اجرا کنند.

معرفی فیلم میرو نماینده سیستان و بلوچستان در جشنواره 42 فجر

کیارش اعتمادی:همان طور که فرناز گفت اغلب سفرهای مان کمپی است و طبیعت گردی می کنیم و اهل اقامت در هتل نیستیم. سینما نمی رویم و چون کنسرت ها به تکرار افتاده اند دیگر کنسرت هم نمی رویم. البته اگر کسانی به کنسرت های پاپ علاقه داشته باشند در این زمینه کنسرت های متنوع و خوبی وجود دارد اما برای کسانی که علایق موسیقایی دیگری داشته باشند کنسرتی وجود ندارد.

بازی اسم و فامیل را در سفر را اصولا دوست دارم و پانتومیم و حتی به کلمه سازی و مشاعره هایی که خیلی سخت نباشد علاقه مندم

خصوصیت اخلاقی متفاوت فرناز رهنما

همیشه دوست دارم عالم و آدم ازم راضی باشد و بتونم راضی نگهشون دارم ولی چون رضایت همگان قطعا ممکن نیست دچار عذاب وجدان و دلشوره می شوم که نکنه از من ناراحت بشند

علاقه فرناز رهنما به خرید

خرید می کنم ولی ممکن است طی سه – چهار ماه مثلا چند تیکه خرید داشته باشم و گاهی هم ممکن هست چند ماه بگذرد و برای خودم چیزی خرید نکنم

کفش و عطر از خریدهای مورد علاقه ام هستند

علاقه فرناز رهنما به رستوران گردی

همیشه سعی می کنم در طول هفته حتما زمانی را برای کافه گردی و رفتن به رستوران با همسرم و با چند از دوستانم اختصاصی بدهم

ووشو و تفریح مشترک فرناز رهنما

من از نوجوانی ورزش را ترک نکردم و الان هم با همسرم در ووشو بصورت مشترک فعالیت می کنم ، ووشو ورزشی رزمی و جذاب است

تفریح دیگرمان آشپزی است و خیلی از انجام آن بسیار لذت می برم ، خودم از پیتزا و کیک توت فرنگی که درست می کنم خیلی تعریف می کنم

مهریه نفیسه روشن چیست؟

نسبت فرناز رهنما با بهاره رهنما

من با خانوم بهاره رهنما که همکاریم ، نسبت فامیلی ندارم ، خانواده ایشان اهل اراک و خانواده من اهل اصفهان هستند

حتی تلفظ نام خانوادگی ما نیز تفاوت در خواندن با کسره و فتحه دارد اما با این تفاوت ها دوستان خوبی هستیم

نسبت فرناز رهنما با بهاره رهنما

نسبت فرناز رهنما با شاهرخ استخری

در بیوگرافی فرناز رهنما گفته می شود شاهرخ استخری و او با هم نسبت فامیلی دارند اما این نسبت توسط هیچ کدام تایید یا رد نشده است.

نسبت فرناز رهنما با شاهرخ استخری

پایه زندگی فرناز رهنما

پایه زندگی مان را روی احترام و صداقت گذاشته ایم و فکر می کنم اینکه توانستیم این همه سال کنار هم باشی و زندگی خوبی داشته باشیم به همین خاطر است

ماشین فرناز رهنما از رنو تا ویتارا

اولین ماشینی که داشتم در 20 سالگی رنو بود ، دو سال بعد شد پراید هاچ بک ، بعد پراید صندوق دارد ، سپس 206 خریدم و الان ویتارا مشکی دارم

عمل زیبایی بینی فرناز رهنما

سال 76 در 16 سالگی وقتی دانش آموز مقطع دبیرستان بودم متوجه شدم تنفس از راه بینی برایم سخت شده و هنگام نفس کشیدن بینی ام سوت می کشد

بنابراین به دکتر مراجعه کردیم که متوجه شدم بینی ام در کودکی شکسته و به دلیل اینکه خونریزی و درد نداشته کسی متوجه نشده بود

سینما نمیروم!

سینما نرفتن خانم بازیگر هم به‌نوبه خودش جالب‌توجه است. او بعد از ازدواج تاکنون یک‌بار هم به سینما نرفته و می‌گوید: احتمالا برای تان عجیب است اما ما اصلا پس از ازدواج به سینما نرفته ایم. شاید گفتنش از زبان من به عنوان یک بازیگر درست نباشد اما سطح فیلم ها معمولا آنقدر پایین است که رغبت چندانی برای دیدن فیلم ها نداریم اما همچنان به شدت اهل تماشای تئاتر هستیم و از هر تئاتر خوبی استقبال می کنیم.

تیپ جنجالی همسر دانیال حیکمی

تاریخ تولد فرناز رهنما

من هر سال منتظرم ببینم امسال کیارش تاریخ تولد من را یادش می رود یا نه؟ (می خندد) بیشتر برایمان مهم است این روز را به خاطر داشته باشیم اما هدیه اش چندان برایمان مهم نیست. ممکن است یک سال برای هم هدیه ای گران بخریم و سال دیگر وضع مالی مان طوری باشد که هدیه ای ارزان و کوچک بخریم.

امسال روز تولدم برایم روز خاصی بود. در آشپزخانه مشغول کار بودم که کیارش از بیرون آمد و من هم اصلا حواسم به دوروبرم نبود که همسرم صدایم کرد و تازه متوجه شدم تمام گلدان های خانه را پر از گل کرده و روی تمام میزها خانه پر شده از گلدان های گل. همسرم خیلی اهل کارهای رمانتیک نیست و چون ازش توقع چنین کاری نداشتم برایم خیلی جالب و دوست داشتنی بود.

کیارش اعتمادی:همه کادوهایی را که فرناز برایم خریده دوست دارم. یک سال برایم آمپلی فایر گیتار خریده بود که خیلی دوست داشتم.

فرناز رهنما:این را هم بگویم که کیارش کلا ضد مراسم تولد است. (می خندد) البته فکر می کنم آقایان کلا همین طور هستند. به همین خاطر من اگر هم بخواهم برایش تولد بگیرم یک هفته قبل یا یک هفته بعد از تولد از دوستانمان دعوت می کنم تا به خانه مان بیایند.

علت کم کاری فرناز رهنما

اوضاع خیلی خراب است یعنی فیلم نامه های خوبی نوشته نمی شود، دستمزد خوبی هم نمی دهند این شرایط برای همه هست و خانه نشین شده ایم.با بودجه های محدودی که وجود دارد اوضاع خوب نیست و باید تجدید نظری صورت گیرد تا بتوانیم به شرایط گذشته خود در سینما و تلویزیون برگردیم.

آن موقع یادم است که دلم می خواست در یک سری فیلم ها بازی کنم یا فیلم‌هایی می دیدم می گفتم چه قدر خوب است من هم در آن فیلم بازی کنم ولی آن دوره دیگر گذشته است و اکنون فیلم خوبی نمی بینم که بخواهم آن تصور گذشته را داشته باشم به جز تعداد فیلم های انگشت شماری که دلم می خواست در آن گونه فضاها کار کنم. اکنون متأسفانه فیلم نامه ها بد و محدود است و پردازش و تنوع شخصیت در آثار دیده نمی شود. به نظرم کلیشه ای در ۵ سال گذشته در سینما اتفاق افتاده که روز به روز بدتر هم می شود. من از تئاتر وارد سینما و تلویزیون شدم و فکر می کردم چه دنیای قشنگی است اکنون اگر تئاتر موقعیت مالی خوبی برایم داشت که می توانستم امرار معاش کنم به طور قطع در سینما و تلویزیون کار نمی کردم.

احمد ایراندوست بادیگارد جنیفرلوپز، نیکلاس کیج!

بازیگری را تا کجا ادامه میدهی

علاقه دارم آن قدر مسیر بازیگری ام ادامه داشته باشد که روزی بتوانم نقش مادربزرگ را در فیلمی بازی کنم یعنی مردم بگویند فرناز رهنما ۳۰-۴۰ سال است در این حرفه کار می کند و اکنون به این جا رسیده است. دلم می خواهد حتی اگر آهسته در این حرفه حرکت می کنم ولی پیوسته باشم یعنی می دانم این ریسک وجود دارد که حضور کمرنگی داشته باشم و فراموش شوم ولی فکر می کنم اگر کاری ماندگار باشد یا حداقل تلاش کنم بازیگر خوبی باشم شاید بتوانم با مافیای سینما و تلویزیون مبارزه کنم و بمانم.

شروع فعالیت هنری فرناز رهنما

فرناز رهنما از 19 سالگی در کلاس

سال 1379 وقتی 19 ساله بودم تصمیم گرفتم وارد بازیگری شوم ، پدرم بشدت مشوق ام بود و با انتخاب رشته تئاتر راه درست برای ورود به این عرصه را انتخاب کردم

فرناز رهنما برای تحصیل در رشته بازیگری وارد دانشگاه هنر و معماری تهران شد. او بعد از پایان دوران تحصیل، دوره‌های بازیگری استاد سمندریان را گذراند و از همان‌جا پایش به دنیای حرفه‌ای تئاتر باز شد.

فرناز رهنما از تئاتر تا جلوی دوربین

سال 1381 نیز با مجموعه «بررسی یک پرونده» به تلویزیون آمد. او پس از 4 سال غیبت فعالیت جدی اش را از سال 1384 در 24 سالگی با نمایش چشم اندازی از پل شروع کرد و در همان سال با یک مجموعه پر بیننده به تلویزیون بازگشت. «زیرزمین» به کارگردانی علیرضا افخمی که با موفقیت خوبی هم همراه شد.

فرناز رهنما در سریال زیر زمین
فرناز رهنما در سریال زیر زمین

شهرت فرناز رهنما در تلویزیون

خانم رهنما در سال 1389 وقتی 29 ساله بود با سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در نقش نازنین فرهمند چهره اش شناخته شد

معرفی و نقد و بررسی فیلم کمدی سگ بند
پروین قائم مقامی و فرناز رهنما در سریال ساختمان پزشکان
پروین قائم مقامی و فرناز رهنما در سریال ساختمان پزشکان

حضور او در آثار طنز تلویزیونی تا سال‌ها با سریال‌هایی چون «مأمور بدرقه» ، «هفت‌سنگ» ، «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» و «هشت و نیم دقیقه» ادامه پیدا کرد.

فرناز رهنما در مأمور بدرقه
فرناز رهنما در مأمور بدرقه
فرناز رهنما در سریال هفت سنگ
فرناز رهنما در سریال هفت سنگ
فرناز رهنما در سریال یادداشت های یک زن خانه دار
فرناز رهنما در سریال یادداشت های یک زن خانه دار
شبنم قلی خانی و فرناز رهنما در سریال هشت و نیم دقیقه
فرناز رهنما در سریال هشت و نیم دقیقه

«اقلیما» در سال 85 نیز اولین تجربه سینما فرناز رهنما بود.

فرناز رهنما در سینمایی اقلیما
فرناز رهنما در سینمایی اقلیما

فرناز رهنما در فیلم سینمایی بعد از ظهر سگی سگی خوش درخشید.

فرناز رهنما در سینمایی بعد از ظهر سگی سگی
فرناز رهنما در سینمایی بعد از ظهر سگی سگی

دوست ندارم ثابت بمانم

فرناز رهنما علاقه‌ای به کار کردن به هر قیمتی نداشته و در انتخاب‌هایش با دقت عمل می‌کند. او می‌گوید: «علاقه‌مند هستم تا نقش‌های متفاوتی را بازی کنم و خودم را در غالب‌های گوناگون قرار دهم. درمجموعِ آدم ریسک‌پذیری هستم، ولی به‌عنوان‌مثال پس از بازی در سریال «ساختمان پزشکان» با پیشنهاد‌هایی مواجه می‌شدم که همگی شبیه شخصیت این فیلم بودند که به همگی این پیشنهادات جواب منفی دادم تا مخاطبین تلویزیون از من یک تصویر ثابت یا شمایل خاص در ذهنشان ثبت نشود.»

فرناز رهنما در بچه مهندس 3

در سریال پربیننده بچه مهندس 3 در نقش تینا وصال در کنار بازیگرانی چون روزبه حصاری و سعید کریمی ایفای نقش کرده است.

گفتنی است فرناز رهنما در نقش مدیرعامل کارخانه وصال و کسی که عاشق مسعود (سعید کریمی) شده و به او پیشنهاد ازدواج می دهد می باشد.

فرناز رهنما در بچه مهندس
فرناز رهنما در بچه مهندس

لیست آثار هنری فرناز رهنما

در ادامه بیوگرافی فرناز رهنما باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی فرناز رهنما

  • یک، دو، یک (مانیا اکبری، ۱۳۸۹)
  • چیزهایی هست که نمی دانی (فردین صاحب‌الزمانی، ۱۳۸۹)
  • بعد از ظهر سگی (مصطفی کیایی، ۱۳۸۸)
  • اقلیما (محمدمهدی عسگرپور، ۱۳۸۵)

آثار تلویزیونی فرناز رهنما

  • بچه مهندس ۳ (علی غفاری، ۱۳۹۹)
  • هشت و نیم دقیقه (شهرام شاه‌حسینی، ۱۳۹۵)
  • یادداشت‌های یک زن خانه‌دار (مسعود کرامتی، ۱۳۹۴)
  • هفت سنگ (علیرضا بذرافشان، رمضان ۱۳۹۳)
  • ساختمان پزشکان (سروش صحت، ۱۳۹۰-۱۳۸۹)
  • مأمور بدرقه (سعید سلطانی، رمضان ۱۳۸۷)
  • زیر زمین (علیرضا افخمی، رمضان ۱۳۸۵)
  • بررسی یک پرونده (علاءالدین رحیمی، ۱۳۸۱)
آرزوی معصومه کریمی که بعد از 26 سال محقق شد!

تله فیلم های فرناز رهنما

  • کام ماهی (آرش سنجابی، ۱۳۹۵ – فیلم ویدئویی)
  • سوگند (فربد شکرایی، ۱۳۹۲)
  • نیرنگ (مهرداد خوشبخت، ۱۳۸۷)
  • روبات (مهرداد خوشبخت، ۱۳۸۶)
  • مهر بی‌پایان (محسن منشی‌زاده، ۱۳۸۸)
  • روشنایی دریا (حسن لفافیان، ۱۳۸۷)

نمایش های فرناز رهنما

  • بانوی آوازخوان (۱۳۹۸، تئاتر شهر)
  • تبرئه (۱۳۹۸، تماشاخانه ایرانشهر)
  • حادثه در ویشی (۱۳۹۵، تماشاخانه ایرانشهر)
  • تقدیر بازان (۱۳۹۴، پخش از مرکز موسیقی بتهوون)
  • آرسنیک و تور کهنه (۱۳۹۳، تماشاخانه ایرانشهر)
  • پس از سقوط (۱۳۹۰، تماشاخانه ایرانشهر)
  • آمادئوس (۱۳۸۸، تئاتر شهر)
  • دوازده (۱۳۸۷، تئاتر شهر)
  • تبرئه (۱۳۸۶، تئاترشهر)
  • چشم‌اندازی از پل (۱۳۸۴، سالن اصلی تئاتر شهر)
  • در وادی (۱۳۸۲، حوزه هنری)

صفحه اینستاگرام فرناز رهنما

فرناز رهنما ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر قریب به 109 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی فرناز رهنما و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی فرناز رهنما و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی فرناز رهنما ، به اینستاگرامش مراجعه کنید.آدرس اینستاگرام فرناز رهنما @farnazrahnama می باشد و 119 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام فرناز رهنما

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا