اخبار دیگران

نشست خبری رویداد روز بازاریابی محتوایی CMDayبرگزار شد

رویداد روز بازاریابی محتوایی CMDay  روز 23 دی ماه 1400 در محل دانشگاه شهید بهشتی تهران  سالن بین المللی ابوریحان بیرونی برگزار خواهد شد ، رویداد روز بازاریابی محتوایی با محوریت نقش کلیدی محتوا در بازاریابی مدرن در صدد است یک فرصت مناسب برای انتقال تجربیات، شبکه‌سازی و خلق فرصت‌های جدید برای ورود به بازار محتوا ایجاد کند.

نشست خبری این رویداد 8 ام دی ماه 1400 با حضور اصحاب رسانه با بررسی اهداف و محور های رویداد برگزار شد .

در این رویداد متخصصان ، کارشناسان سئو و تولید محتوا ، مدیران کسب و کارها و استارت‌آپ‌ها در قالب پنل های انتقال تجربه موفقیت‌ها و شکست‌های خود را به تصویر خواهند کشید و به معرفی ابزارها و استراتژی‌های مفید برای حل مشکلات کسب و کار ها و علاقه مندان به فعالیت در این اکوسیستم  بپردازند.

این رویداد  از ساعت 10 الی 16 روز 23 دی ماه 1400برگزار خواهد شد. این رویداد در 6 بخش با اجرا و تسهیلگری آرش سروری برنامه ساز فناورانه  برگزار می شود .

بخش اول با عنوان کسب‌و‌کارهایی که محتوا سرمایه آنهاست با حضور رضا موحد مدیر کل برند ایرانسل ، مانوئل اوهانجانیانس مدیر و موسس ایسمینار ، سحر سلیمی مدیر روابط‌عمومی و تبلیغات نماشا ، سید هادی شریفی مدیر و موسس رپورتاژ ادز ، علی علیزاده مدیر آژانس دیجیتال راتین برگزار خواهد شد.  بخش دوم با عنوان جایگاه محتوا در دیجیتال مارکتینگ و سخنرانی مهدی دهبان مدیر و موسس آکادمی ادامه خواهد داشت.

بخش سوم این رویداد با عنوان فرصت‌های شغلی محتوا با حضور محمد تیموری مدیر ارشد سابق محتوای فیلیمو ، پارسا کاکویی فعال در حوزه بازاریابی محتوایی ، آیدین داریان مدیر و موسس باشگاه محتوا ، حامی غفاری مدیر محتوای وب 24 ، محمد رضا مسعودی موسس آکادمی محتوا اسکیمو برگزار خواهد شد. بخش چهارم این رویداد با موضوع نقش تبلیغات محتوایی در بازاریابی دیجیتال با سخنرانی سید هادی شریفی ادامه خواهد داشت.

خرید محصولات آلتون و محصولات داتیس از نمایندگی

بخش پنجم این رویداد با بزرگان سئو ایران ، درباره نقش محتوا در موفقیت سئو و کسب رتبه در نتایج گوگل صحبت خواهند کرد. در این پنل هر یک از دوستان نقطه نظرات و تجربیات خود را در زمینه ارتباط محتوا و سئو با ما به اشتراک خواهند گذاشت. این بخش با عنوان نقش محتوا در جذب مخاطب تا رتبه 1 گوگل و با حضور رضا شیرازی مدیرو موسس وب 24 ، مهران منصوری فر مدیر و موسس مدیر وب، تقی مولوی مدیر دیجیتال مارکتینگ اینتن و هم بنیانگذار محتوامارکتینگ ، محسن طاووسی  متخصص و مشاور سئو تخصصی و محمد شهپری مدیر ارشد مارکتینگ در اوکی اکسچنج ادامه خواهد داشت .

در بخش نهایی هم‌بنیانگذاران پلتفرم هوشمند تولید محتوا  : الهام یاوری ، تقی مولوی و اکرم شفیعی به معرفی پلتفرم خواهند پرداخت و از مزیت‌ها و فرصت‌های این پلتفرم برای اکوسیستم خواهند گفت ، در نهایت از بین حاضرین در رویداد قرعه‌کشی و در انتهای مراسم جوایز نفیسی به برندگان ارائه خواهد شد.

این رویداد با همکاری سه مجموعه فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ از جمله پلتفرم محتوا مارکتینگ ، پلتفرم رپورتاژ ادز و آکادمی دهبان برگزار می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از این رویداد می توانید به آدرس اینترنتی رویداد مراجعه کنید : https://cmday.events

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا