اخبار دیگران

انیمیشن های آماده افتر افکت برای یوتیوب و اینستاگرام

پروژه های افتر افکت یا After Effects چه پروژه هایی هستند؟

ابتدا بهتر است به این سوال پاسخ دهیم . این پروژه ها یک سری پروژه های آماده هستند که به صورت حرفه ای از قبل آماده شده اند و می توان به سادگی آنها را به کار برد . برخی فکر می کنند که حتما باید از پروژه های نو و اختصاصی استفاده کنند ولی همیشه اینطور نیست . با استفاده از این پروژه های آماده افتر افکت می توان در زمان و هزینه صرفه جویی کرد و نتیجه ی خوبی هم گرفت .

انیمیشن آماده مخصوص یوتیوب ( دکمه سابسکرایب )

امروزه بسیاری از افراد و کسب و کار ها در یوتیوب فعالیت دارند و در این بستر خود را بیشتر به دیگران می شناسانند . این افراد برای اینکه بتوانند مخاطب را نگه دارند لازم است که آن مخاطب عضو آن کانال یوتیوب شود و به عبارت دیگر مخاطب باید دکمه سابسکرایب یوتیوب را انتخاب کند . بنابر این مدیران کانال های یوتیوب از دکمه سابسکرایب یوتیوب به همراه علامت زنگوله آماده استفاده می کنند که جلوه ی بهتری به کانال یوتیوبی آنها بدهد و به علاوه با چشم نواز تر شدن مخاطب را به سمت خود هدایت کند. در طول یک ویدئوی منتشر شده در کانال یوتیوب اگر توجه داشته باشید ، یوتیوبر یا همان مدیر کانال بارها با نمایش انیمیشن دکمه سابسکرایب و همچنین با تاکید خود برای جذب مخاطب تلاش می کنند.

پروژه افتر افکت استوری اینستاگرام بیگ موشن

پروژه افتر افکت استوری اینستاگرام آماده

مورد بعدی که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند اینستاگرام است . بسیاری در این فضا به اینفلوئنسر تبدیل می شوند و به بازاریابی از طریق اینستاگرام می پردازند . در بستر اینستاگرام از مهم ترین روش های تبلیغاتی می توان تبلیغات به صورت استوری آماده اینستاگرام نام برد . ساخت هر استوری تخصصی برای تبلیغ با کیفیت هزینه ی زیادی را می طلبد که این باعث شده از استوری آماده اینستاگرام به صورت پروژه افتر افکت استوری اینستاگرام در این چند وقت استقبال خوبی شود . تبلیغات در استوری اینستاگرام باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد که بتواند مفید باشد و به خوبی مخاطب را به خود جذب کند که استوری آماده اینستاگرام علاوه بر هزینه ی کمتری که نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی دارد کیفیت مناسبی هم دارد . همچنین نمایش استوری بصورت انیمیشن و حرکت تصاویر و مطالب برتری بسازایی نصبت به یک تصویر بدون حرکت خواهد داشت و نظر مخاطب را به خود جلب خواهد نمود.

قیمت رولبرینگ | لیست قیمت انواع رولبرینگ در دیجی برینگ

همچنین می توانید از پروژه آماده افتر افکت پست اینستاگرام نیز استفاده کنید. طراحان برای پست های شما نیز انیمیشن هایی آماده کرده اند که می توانید با مدت زمان های مشخص و طبق اصول اینستاگرام آماده و در سایز های استاندارد آماده استفاده کرده اند.

پروژه اکولایزر موزیک بیگ موشن

پروژه آماده افتر افکت اکولایزر موزیک

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بسیاری از طراحان موشن گرافیک برای صرفه جویی در زمان و هزینه از همین پروژه های آماده افتر افکت استفاده می کنند و آن را با توان و خلاقیت خود تغییر می دهند و به شکل های مختلفی تنظیم می کنند و اینگونه با کمی تغییر محصول نهایی را به انحصار خود در می آورند . مثلا اگر دقت کرده باشید بسیاری از ابزارهای اکولایزر موزیک که می بینید در اشکال و قالب های کلی مشابه به هم می باشند و در برخی جزئیات فقط متفاوت هستند .

پروژه آماده اکولایزر موزیک براحتی برای افراد تولید کننده آثار صوتی مانند خوانندگان موسیقی و یا سازندگان پادکست های صوتی و همچنین راویان کتاب صوتی قابل استفاده می باشد. تنها کافیست در این زمینه موزیک یا فایل صوتی مد نظر و ساخته شده ی خود را به درون این پروژه وارد کنید و شاهد افکت اکولایزر با دقت بالا و هماهنگ با ضرب آهنگ موسیقی و صدای خود خواهید بود که جلوه خاصی به اثر شما خواهد بخشید.

برای تایید مفید بودن پروژه های آماده افتر افکت کافیست نظر شما را به این نکته جلب کنیم که حتی در شبکه های تلویزیونی هم موشن گرافیک ها و تیزر هایی که به نمایش در می آیند بیشتر از پروژه های آماده استفاده می کنند . استفاده کردن از پروژه افتر افکت به معنی حرفه ای نبودن افراد نیست بلکه نشانگر تمایل به داشتن بهترین خروجی با بیشترین سرعت است .

توضیحاتی راجب رسانه آنلاین و پایگاه خبری تحلیلی خبر آرتیست

چند دلیل برای بهتر بودن پروژه های آماده افتر افکت :

  • صرفه جویی در هزینه

پروژه های آماده ی دکمه سابسکرایب یوتیوب ، اکولایزر موزیک و استوری آماده اینستاگرام نسبت به دیگر پروژه ها هزینه ی کمتری دارند . به همین دلیل برای آن دسته از افراد که قصد دارند بودجه ای محدود را برای موشن گرافیک خود خرج کنند استفاده از قالب های آماده افتر افکت بهترین انتخاب است . با پروژه های آماده می توان کسری بودجه را جبران کرد و با کمترین بودجه درآمدی قابل ملاحظه از تبلیغات در استوری آماده اینستاگرام ، یوتیوب ، ویدیو ها ، تصاویر و تیزرهای تبلیغاتی و … کسب کرد .

  • صرفه جویی در زمان

با استفاده از موشن گرافیک ها و پروژه های آماده افتر افکت شما در زمان هم صرفه جویی می کنید و دیگر نیاز نیست زحمت آماده کردن پروژه ها را بکشید . در پست های خود به راحتی از اکولایزر موزیک آماده استفاده می کنید و یا به جای زحمت کشیدن برای طراحی استوری اینستاگرام از استوری آماده اینستاگرام بهره می برید و یا حتی به جای زحمت کشیدن و طراحی کردن دکمه سابسکرایب یوتیوب از نمونه های آماده آن استفاده می کنید .

افتر افکت به شما این زمان را می دهد که پروژه از قبل ساخته شده را به سلیقه خود یا مشتری تغییر دهید . بنا براین اگر که شما یا مشتری تغییر عقیده دادید دیگر لازم نیست دوباره پروژه را از صفر شروع کنید . حتی می توانید از قالب آماده ی دیگری استفاده کنید و تغییرات دیگری در آن ایجاد کنید .

  • داشتن قدرت انتخاب از بین گزینه هایی نامحدود
معرفی سایت کارماشین – مرکز فروش تجهیزات تعمیرگاهی

پروژه های آماده افتر افکت و موشن گرافیک در این سالهای گذشته بسیار پر رونق شده است و با توجه به تقاضای زیاد بازار تنوع و امکانات آنها هم بسیار زیاد است . بسیاری از این قالب ها را می توان برای هر هدفی که دارید به راحتی انتخاب کنید . شما بین چندین نوع استوری آماده اینستاگرام ، اکولایزر موزیک ، دکمه سابسکرایب یوتیوب می توانید آنهایی که مطابق با محتوا با سلیقه ی شما است انتخاب کنید و تنها کافیست قالبی مطابق اهداف پروژه ی خود استفاده کنید .

  • قابل کنترل بودن

این قالب های آماده افتر افکت را می توان یک مجموعه لگو در نظر گرفت که شما این امکان را دارید که به جلو بروید و از این قطعات در جهت معینی کنید تا شکلی خاص که همان شکل پیش تعیین شده است را بسازید و یا می توانید این تکه ها و قطعات را کنار تکه ها و دیگر قطعات قرار دهید تا یک شکل جدید و عالی بسازید که به مختص به خودتان است .

  • افزایش ارزش تولید

پروژه های افتر افکت بالاترین کیفیت را دارند و طراحی آنها به شکلی حرفه ای صورت گرفته چرا که برای طراحی و تولید آنها زمان و تلاش زیادی صرف شده . با کمک یک قالب آماده می توانید ویدیویی ساده و یا عکس ساده را ارتقا بدهید و ظاهر آن را چشم نواز تر و حرفه ای تر کنید . استفاده از پروژه افتر افکت و اضافه کردن نشاط و انرژی به فیلم ها و تصاویر و موشن گرافی ها باعث می شود رضایت مشتری شما بیشتر شود .

بازی متفاوت رضا عطاران در سریال جدید نمایش خانگی دفتر یادداشت

وب سایت بیگ موشن

در این صفحه ما تنها به 3 مدل از امکانات پروژه آماده افتر افکت مانند استوری آماده اینستاگرام ، دکمه های یوتیوب مانند سابسکرایب و زنگوله و اکولایزر های آماده موسیقی اشاره کردیم. تمامی مواردی که به آنها اشاره شد را می توانید در وب سایت بیگ موشن ، مرجع تخصصی پروژه های گرافیکی مشاهده کنید. در بیگ موشن پروژه های بسیار کاربردی و متنوع برای نمایش در دسته بندی های مختلف شغلی ، گرافیکی ، فروشگاهی ، شرکتی ، موسیقی ، اسلایدشو های خانوادگی ، پروژه هایی برای مناسب ها و رویداد های خاص مانند عروسی ، افتتاحیه ، سمینار  و سایر عناوین مختلف را به راحتی جستجو و مشاهده کنید.

برای ویرایش و چگونگی استفاده از پروژه ها نیز می توانید در بخش مقالات وب سایت www.bigmotion.ir  به آموزش های موجود دسترسی داشته باشید. هر چند در اکثر پروژه هایی که برایتان قرار داده شده یک ویدئو یا یک فایل PDF راهنمای استفاده اختصاصی از محصول خود را می توانید دریافت و مشاهده کنید.

وب سایت بیگ موشن

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا