اخبار دیگران

رزرو هتل درویشی مشهد با تخفیف سفرهای گالیور

شهر زیبای مشهد به دلیل موقعیت تاریخی و زیارتی خود دارای هتل های فراوانی است. وجود حرم مطهر امام رضا(ع) و بسیاری از جاذبه های مهم توریستی باعث ایجاد هتل های زیادی در سراسر این شهر شده است.

هتل مجلل درویشی مشهد هتلی 5 ستاره و مجلل در بلوار امام رضا مشهد است. این هتل در سال 2012 با ظرفیت 223 اتاق و طراحی آتریوم شیشه ای راه اندازی شد و آن را به مکانی عالی برای اقامتی فراموش نشدنی تبدیل می کند.

انواع مختلفی از اتاق ها برای همه وجود دارد، از اتاق ها و سوئیت های اقتصادی گرفته تا واحد های لوکس و سطح بالا با طرح های شرقی. همه اتاق ها مجهز به تلویزیون، یخچال، مینی بار، تهویه مطبوع، کتری برقی، صندوق امانات و اینترنت رایگان هستند.

هتل مجلل درویشی مشهد به عنوان یک هتل پنج ستاره مجلل انواع امکانات را برای ارائه دارد. رستوران اتریوم با غذاهای ایرانی و غذاهای دریایی، تالار آینه در طبقه هفدهم با چشم انداز شهر، کافی شاپ بیلیارد، سالن چایخانه برکه، رستوران ارغوان که صبحانه در آن سرو می شود، فست فود فیروزه، رستوران روف گاردن با سرو غذاهای بین المللی می باشد. گزینه های متعدد غذاخوری درویشی ارائه می دهد. خدمات دیگر شامل تاکسی، صرافی، نمایشگاه تفریحی کودکان، آتلیه، کافه لابی با دسترسی به اینترنت پرسرعت و پارکینگ رایگان است.

مرکز سلامتی درویشی دارای اسپا و انواع ماساژ است. کافی شاپ اسپا، استخر، سونا و جکوزی و حمام های سنتی مکان هایی برای استراحت هستند.

مرکز خریدی که بهترین برندهای عرضه کننده محصولات خود محلی برای خرید سوغاتی برای شما عزیزان است. هتل درویشی مشهد واقع در بلوار امام رضا، 7 دقیقه با ماشین تا حرم مطهر امام رضا فاصله دارد. از دیگر جاذبه های اطراف می توان به مسجد گوهرشاد، پارک کوه سنگی و مقبره نادرشاه افشار اشاره کرد. فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

آهنگ فیلم و سریال چه اهمیتی در موفقیت آثار هنری دارد؟

قوانین رزرو هتل درویشی مشهد  :

ورود: ساعت 2 بعد از ظهر

خروج: ساعت 12 ظهر

داشتن گذرنامه برای مهمانان خارجی الزامی است.

هزینه کنسلی طبق قوانین هتل برابر با شب اول می باشد.

کودکان زیر 2 سال هزینه ای دریافت نمی کنند، کودکان بین 2 تا 6 سال نیم بها و بیش از 6 نفر مهمان اضافی هستند.

هتل حافظ مشهد :

کی از هتل های نزدیک به حرم امام رضا، هتل حافظ مشهد است که تنها 4 دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. این هتل یکی از قدیمی ترین هتل های مشهد می باشد که هم اکنون با کادری مجرب آماده خدمت رسانی به میهمانان خود می باشد. هتل حافظ مشهد بازسازی شده در سال 1393 یکی از هتل های تمیز و مرتب به حساب می آید. هتلی کاملا مجهز با 52 اقامتگاه در اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته. برخی از اتاق‌های هتل حافظ مشهد دارای چشم‌اندازی فوق‌العاده از حرم امام رضا هستند و این ویژگی می‌تواند گزینه‌ای عالی برای کسانی باشد که می‌خواهند محل اقامتشان نزدیک به حرم باشد. تلویزیون ال سی دی، تهویه مطبوع، حمام ایرانی و سرویس بهداشتی از دیگر امکانات موجود در اتاق های هتل است. هتل حافظ مشهد نیز برای راحتی شما رستوران دارد. اگر می خواهید از غذاهای ایرانی با کیفیت لذت ببرید، می توانید از رستوران هتل استفاده کنید. منوی صبحانه هتل به صورت بوفه و ناهار انتخابی است. از دیگر مزایای این هتل می توان به کافی شاپ در هتل اشاره کرد. کافی شاپ هتل در طبقه همکف و در مجاورت لابی واقع شده است و در منوی کافی شاپ هتل حافظ انواع نوشیدنی های سرد و گرم و حتی دسرهای خوشمزه و غیره را می توانید پیدا کنید. همچنین می توانید در مدت اقامتی به یاد ماندنی در این هتل به گشت و گذار در دیدنی های مشهد بپردازید. هتل حافظ مشهد در یکی از معروف ترین خیابان های مشهد به نام خسروی نو و اندرزگو 14 واقع شده است. از مکان های دیدنی نزدیک به هتل حافظ مشهد می توان به حمام بزرگ مهدی قلی، بازار، بازار فرش و … اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم در تورهای خود از هر یک از این مکان ها دیدن کنید تا سفر به مشهد را به یکی از خاطره انگیزترین سفرها تبدیل کنید.

هتل تبرک مشهد یکی از هتل های لوکس و نوساز مشهد مقدس می باشد که با بالاترین استاندارد های هتلی در سال 1400 افتتاح شده است . هتل تبرک مشهد یکی از بالاترین امکانات و خدمات در را در صنعت هتلداری در مشهد مقدس ارائه میدهد.

آدرس هتل تبرک مشهد : مشهد , خیابان امام رضا 12 , شهید حنایی 12 , رجب زاده 1

اگر به مشهد سفر می کنید، هتل فردوس، یک هتل چهار ستاره دلپذیر، شاید بهترین انتخاب برای شما باشد. در بهترین خیابان مشهد، خیابان امام رضا واقع شده است و در سال 1388 با سرمایه گذاری خصوصی ساخته شده است. این هتل بیش از 95 اتاق در 8 طبقه شامل اتاق های دو تخته، سه تخته و سوئیت ارائه می دهد که آسایش، سلامت و راحتی را به مهمانان خود می دهد. میهمانانی که در هتل فردوس اقامت می کنند ممکن است به بسیاری از مراکز اصلی مانند جاذبه های گردشگری، حرم مطهر امام رضا و مراکز خرید بزرگ برسند. اگر به دنبال یک نوع اقامتگاه با کیفیت بالا و موقعیت مکانی خوب در مشهد هستید، هتل فردوس مشهد ممکن است برای شما مناسب باشد. هتل فردوس مشهد در خیابان امام رضا واقع دشه است و حدود 5 دقیقه پیاده تا ورودی حرم مطهر فاصله دارد و موقعیت مکانی بسیار عالی برخوردار است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا