اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

علت بیماری روحی روانی حمید لولایی چه بود ؟ به همراه تصاویر زیر خاکی او

در این بخش بیوگرافی حمید لولایی بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی حمید لولایی از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با فیلم زیر آسمان شهر به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی او از مسافر کشی تا شهرت و بیماری روحی .امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی حمید لولایی آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

حمید لولایی متولد چه سالی است؟

حمید لولایی متولد 3 دی 1334 در تهران است.

حمید لولایی مجرد است یا متاهل؟

حمید لولایی در سال 1369 ازدواج کرده و متاهل است.

حمید لولایی فرزند دارد؟

بله حمید لولایی صاحب دو دختر به نام های مریم و سارا است.

قد حمید لولایی چند سانتی متر است؟

قد حمید لولایی 165 سانتی متر است.

خلاصه بیوگرافی حمید لولایی

نام اصلیحمید لولایی
تاریخ تولد3 دی 1334 در تهران
مدرک تحصیلیدوره های بازیگری
پیشهبازیگر
سال‌های فعالیت۱۳۵۸–اکنون
وضعت تاهلمتاهل
فرزندانسارا لولایی، مریم لولایی
قد 165 سانتیمتر

بیوگرافی حمید لولایی

بیوگرافی حمید لولایی

در بیوگرافی حمید لولایی آمده است : او متولد 3 دی 1334 در تهران ، بازیگر طنز سینما و تلویزیون است

جوانی حمید لولایی

کار حرفه ای را با تئاتر از 24 سالگی شروع کرد تا اینکه سال 1379 در 45 سالگی با سریال زیر آسمان شهر در نقش خشایار مستوفی به اوج شهرت رسید

قد حمید لولایی

در بیوگرافی حمید لولایی آمده است قد او 165 سانتی متر است.

اصالت و کودکی حمید لولایی

در محله عشرت آباد تهران بزرگ شدم اما اصالتا اهل بندر کیاشهر رشت می باشم که از زمان کودکی عاشق بازیگری بودم

معرفی کامل و بررسی فیلم سیاه‌چاله‌ها و اژدهایان: شرافت دزدها

با استفاده از جعبه های پودر لباسشویی و چسباندن عکس و گویندگی بچه های محل را دور خود جمع می کرد. با پول های عیدی خود به سینما می رفت. بهترین تفریح زمان کودکی اش سینما رفتن بود. عشق به بازیگری در 15 سالگی او را به کلاس های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشاند. دوره کلاس های هنرهای زیبا را به صورت شبانه گذراند.

جوانی حمید لولایی

بهترین مشوقم مادرم بود

بهترین مشوقم در بازیگری خانواده ام و به خصوص مادرم بود. شاید از نظر مالی کمک چندانی نمی توانست بکند اما مشوق خوبی بود…من از کودکی همسایه ها را جمع می کردم و برای آنها تئاتر اجرا می کردم. در گروه تئاتر مدرسه هم عضو بودم و برای رسیدن به تئاتر سنگلج از مدرسه تا آنجا را پیاده طی می کردم.

حمید لولایی در گذرزمان

حمید لولایی در کلاس بازیگری

سال 1357 در 23 سالگی بخاطر علاقه ام به کارگردانی در آموزشگاهی در میدان فردوسی دوره دیدم و همزمان با جنگ تصاویری از شهدا و مراسم های مذهبی را تهیه می کردم

وضعیت تاهل و ازدواج حمید لولایی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی حمید لولایی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

حمید لولایی در سال 1369 وقتی 35 ساله بود در یک مهمانی خانوادگی عاشق یک دختر خانومی شد و با او ازدواج کرد که ثمره آن دو دختر بنام سارا و مریم است

 عکس حمید لولایی، همسر و دخترش

فرزندان حمید لولایی از آلمان تا ایران

در بیوگرافی حمید لولایی درباره دخترانش آمده است : یکی از دخترانم به آلمان رفته و در آنجا تحصیل کرده است ، دختر دیگرم هم در ایران علوم آزمایشگاهی تمام کرده است

برترین فیلم های سینمای جنگ و دفاع مقدس ایران

آنها را به ورزش، موسیقی و ساز پیانو تشویق کردم اما علاقه شان به همان رشته های خودشان بود

جوانی حمید لولایی

علایق و حقایقی درباره حمید لولایی

در ادامه بیوگرافی حمید لولایی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

در بازیگری تنها مشوق خود را مادرش معرفی می کند و همیشه به خاطر صداقت و روراستی اش زبانزد خاص و عام است. نقاشی تنها هنری است که به بازیگری نزدیک می داند او عاشق کارهای آنتوان چخوف است.

صبر و تحمل زیادی دارد و بسیار کم حرف است اما خودش را هیچ وقت دست کم نمی گیرد. خودش معتقد است حمید لولایی آدم بی آزاری است. اخلاق او در منزل بسیار عالی است بسیار دل رحم و مهربان است و بسیار علاقه دارد به دیگران ابراز محبت کند.

از تلخ ترین خاطره های زندگی اش فوت مادر خانمش بود که روی او تاثیر زیادی داشت.  تعصب خاصی روی دو تیم پرسپولیس و استقلال ندارد اما به بازی مهدی مهدوی کیا در تیم ملی علاقه مند است.

موسیقی حمید لولایی

موسیقی را خیلی دوست داشتم و دارم چون موسیقی به ریتم زندگی کمک می کند. مدتی با سه تاری که خریده بودم تمرین می کردم اما چند سال پیش در سه ماهی شمال بودم رطوبت آنجا باعث شد سازم از بین برود.

هنرمندان مورد علاقه حمید لولایی

عاشق سوار کاری هستم و فوتبال را خیلی دوست دارم ، به بازی چارلی چاپلین و پرویز پرستویی علاقه فراوانی دارم و از رضا عطاران به عنوان یک آدم خوش فکر و بسیار فروتن همیشه یاد می کنم

ماجرای کشف حجاب رویا نونهالی چه بود؟

شباهت حمید لولایی به حسن روحانی

حمید لولایی سال 1393 در فیلم «سه بیگانه» نقش یک روحانی را بازی کرد که گریم آن بسیار شبیه به حسن روحانی رئیس جمهور وقت بود

بعد از پیوستن کارگردان این مجموعه (مهدی مظلومی) به شبکه جم این فیلم توقیف شد تا اینکه سال 1395 اجازه اکران پیدا کرد

آقای لولایی بعدا در یک برنامه زنده تلویزیون گفت متاسفانه شبیه آقای رئیس جمهور هستم

شباهت حمید لولایی به حسن روحانی

تجربه رانندگی 30 ساله حمید لولایی

سی سال است که راننده هستم ، در دوران نوجوانی و جوانی پدرم راننده تاکسی بودم و من یواشکی سوئیچش را بر می داشتم و دور می زدم

از آن موقع تاکنون تصادف سنگینی نداشته ام ، بسیار رانندگی را دوست دارم و وقتی در ماشین تنها باشم ، دیالوگ هایم را حفظ می کنم

بدون حضور عطاران یتیم شده ام

همکاری من با عطاران و یا آقاخانی همه برحسب اتفاق و آشنایی و تسلط به روی بازی و کار یکدیگر است. در اصل یک خانواده هستیم که با هم همکاری می کنیم. کارگردان‌ها و مجموعه های طنز تعداد معدود افراد خودش را دارد و همه همدیگر را می‌شناسند. خوشبختانه رضا عطاران در سینمای طنز ایران به مراتب بالاتر رسیده است.

الان که رضا عطاران در تلویزیون نیست، من یتیم شده‌ام!

شروع فعالیت هنری حمید لولایی از تئاتر تا تدرس در آموزش و پروش

در بیوگرافی حمید لولایی آمده است : او فعالیت خود را از سال ۱۳۵۸ آغاز کرد. در این سال، رضا قاسمی او را برای ایفای نقش در تئاتر سبزه، دوست بچه‌ها به کارگردان آن رضا ژیان پیشنهاد داد و لولایی در این نمایش، در دو نقشِ «فیل» و «دارکوب» ظاهر شد.

حضور همسر و دختر علی سلیمانی در یک برنامه تلوزیونی

او در خصوص اولین کاری که در آن ایفای نقش کرده گفت: «اولین کارم یک کار کودک بود و من در آن نقش «دارکوب» بازی می‌کردم. آقای اردستانی هم خرس بود. او داشت نجاری می‌کرد و من هم بالای درخت ایستاده بودم و باید با خرس صحبت می‌کردم. در قسمتی از نمایش، عین یک پرنده می‌پریدم و می‌آمدم بالای میز تا بتوانم با این خرس صحبت کنم. الان خودم باورم نمی‌شود که چنین کاری می‌کردم. آنقدر که عاشق این کار بودم. »

سپس در سال ۱۳۵۹ در نمایش بچه‌ها و خمرهٔ سخنگو به کارگردانی سیاوش طهمورث بازی کرد و کمی بعد در تئاتر آن شصت نفر، آن شصت هزار به کارگردانی بهرام ابراهیمی به ایفای نقش پرداخت،تا اینکه سپس به سربازی رفت.

در زمان خدمت سربازي همچنان به كار تئاتر مشغول بود «سبزه دوست بچه‌ها» تئاتري بود كه او در اين دوران به همراه مرحوم رضا ژيان براي بچه‌ها اجرا مي‌كرد.

عکس دوران سربازی حمید لولایی
عکس دوران سربازی حمید لولایی

پس از بازگشت از سربازی یک دوره کلاس های هنرهای زیبا را به صورت شبانه گذراند و در آموزش و پرورش مدتی برای بچه ها تئاتر تدرس می کرد.

حمید لولایی در آغاز جنگ در سال 1360 فيلم سربداران به کارگردانی محمدعلی نجفی هم نقش كوتاهي را ايفا كرد كه اين آخرين فيلم او قبل از شروع جنگ تحميلي بود. او با شروع جنگ تحميلي به مدت شش سال از عرصه هنر دور ماند.

چند سکانسی در سریال «سربداران» حضور داشتم که بعدها این مجموعه از 23 قسمت تبدیل به 17 قسمت شد و هیچ وقت بازی من به نمایش گذاشته نشد!

سینما داری حمید لولایی

کنار کار تئاتر در آزمون مدیران سینمایی شرکت کرد و از بین 33 نفر رتبه اول را بدست آورد و به مدت 9 سال مدیر سینما آزادی بود.

ماجرای کرونا گرفتن یکتا ناصر چه بود؟

بهترين فيلمي كه در هنگام مديريتش در سينما اكران شد «مادر» بود كه هميشه از آن به خوبي ياد مي‌كند.

بعد از «سربداران» حدودا هفت سالی از کار بازیگری کناره گرفتم و مدیریت یک سینما را برعهده گرفتم. در آنجا چند باری کسانی که قبلا با آنها کار کرده بودم مرا دیدند و دعوت آنها باعث شد دوباره از ابتدای دهه هفتاد به بازیگری روی آورم.

 

عکس جوانی حمید لولایی

حمید لولایی در جلوی دوربین و شهرت

فراموشخانه مجموعه ای بود که با آن کار و بارش رونق یافت.عشق و علاقه او به بازيگري حتي در زمان مديريت سينما لحظه‌اي او را رها نمي‌كرد به طوري كه هرگاه فرصتي به دست مي‌آورد زود جيم مي‌زد و خود را به سر صحنه مي‌رساندپیکرتراش فیلم سینمایی بود که از آن به عنوان کار دوم خود یاد می کند میگوید به اندازه ای این اثر ضعیف بود که بعد از دو اکران مطبوعاتی دیگر به پخش نرسید و موفق نبود.

حمید لولایی با ساعت خوش به عرصه طنز گذاشت. داريوش كاردان اولين كسي بود كه قابليت‌هاي او را در اين وادي كشف كرد.در ساعت خوش بيشتر از همه عوامل با مهران مديري و رضا عطاران رابطه بهتري داشت.

حمید لولایی با بازیگران سریال ساعت خوش
حمید لولایی با بازیگران سریال ساعت خوش

مديريت سينما مانع ازحضور مدام او در سريال ساعت خوش مي‌شد. به همين دليل بازيگري را به مديريت سينما ترجيح داد. وی در سال 1372 از مدیریت سینما استعفا داد و به بازیگری روی آورد.دقيقا يك سال و نيم بعد، سينما آزادي دچار آتش‌سوزي شد.

شهرت او بیشتر پس از بازی در سریال‌های طنز نوروز ۷۲ و ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری به‌دست آمد.

ماجرای لال شدن لیندا کیانی در کودکی چه بود ؟

حمید لولایی در سال 1379 وقتی 45 ساله بود با سریال «زیر آسمان شهر» مهران غفوریان در نقش خشایار مستوفی و با تکیه کلام نه غلام حسابی مشهور شد. سریال زیر آسمان شهر در سال ۱۳۷۹ به کارگردانی مهران غفوریان تولید شد و به دلیل استقبال گسترده مردم از این سریال در سه فصل تولید گردید

نقش آفرینی حمید لولایی در مجموعه زیر آسمان شهر
نقش آفرینی حمید لولایی در مجموعه زیر آسمان شهر

من با تکیه کلامهایی که از قبل تعیین می شوند مخالفم مثلا تکیه کلام «خشایار مستوفی» به هنگام فیلمبرداری ایجاد شد. در بخشی از داستان باید حرفی می زدم و برای تایید گرفتن می گفتم:«نه..غلام» به لحاظ شیرینی این واژه و رواجش بین مردم از آن استفاده کردم. خشایار مستوفی خیلی به دل مردم نشست و همواره من را به آن می شناسند. خشایار ناخودآگاه بر شخصیتم خیلی اثر گذاشت.

بیماری روحی حمید لولایی با خشایار

او به مدت 1/5 سال درگیر بازی در این سریال بود که بعد از پایان نقش ، به علت اینکه به مدت زیادی در تیپ خشایار مستوفی بود دچار بیماری روحی و افسردگی شد

نقش آفرینی حمید لولایی در مجموعه زیر آسمان شهر
نقش آفرینی حمید لولایی در مجموعه زیر آسمان شهر

در سال ۱۳۸۳ سریال خانه به دوش یکی دیگر از کارهای موفق حمید لولایی بود که توانست محبوبیت خود را در تلویزیون تصمیم کند این سریال توسط رضا عطاران کارگردانی شد و در سال ۱۳۸۳ در ماه رمضان بر روی آنتن رفت

نقش آفرینی حمید لولایی در سریال خانه به دوش
نقش آفرینی حمید لولایی در سریال خانه به دوش

حمید لولایی را به عنوان یکی از بازیگران کمدی کشورمان می شناسند و تقریباً همه کاراکترهایی که بر عهده داشته کمدی بوده اند از یکی از سریال های معروف حمید لولایی می‌توان به چارخونه و ترش و شیرین آژانس دوستی و چهار چرخ و معراجی ها و شب عید و بچه محل اشاره کرد

اخبار و حواشی و اطلاعات جشنواره بین المللی فیلم برلین 2023
حمید لولایی و بهنوش بختیاری در چارخونه
حمید لولایی و بهنوش بختیاری در چارخونه
رضا شفیعی جم ، آناهیتا همتی و حمید لولایی در سریال ترش و شیرین
رضا شفیعی جم ، آناهیتا همتی و حمید لولایی در سریال ترش و شیرین

حمید لولایی در بوتیمار

داستان این سریال درباره کلاه برداری یک شرکت خودروسازی در شمال است که پرویز گلابی از آن چهار خودرو خریداری می‌کند تا بعد به عنوان سرمایه برای خریداری منزلی برای مادرش قرار دهد، در جهت خریداری آنها به گرو گذاشتن سرویس طلای همسر خود، مریم، اقدام می‌کند که در این مسیر با کلاهبرداری شرکت خودروسازی و عدم تحویل خودروها، خانواده گلابی راهی شمال کشور می‌شوند.

حمید لولایی از جمله بازیگران معروفی است که در این سریال در نقش پرویز گلابی نقش آفرینی می‌کند. حمید لولایی در این سریال در کنار بازیگران بزرگی چون مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، سپند امیر سلیمانی، اشکان اشتیاق و علی صبوری نقش آفرینی می‌کند.

حمید لولایی و مرجانه گلچین در سریال بوتیمار
حمید لولایی و مرجانه گلچین در سریال بوتیمار

از فیلم های دیگر او می توان آپاچی , کالسکه , پنچری , مسافران و پیامک از دیار باقی را نام برد .

درخشش حمید لولایی در سینما

حمید لولایی در سینما نیز تجارب بسیار زیادی دارد.

پیکرتراش فیلم سینمایی بود که از آن به عنوان کار دوم خود یاد می کند میگوید به اندازه ای این اثر ضعیف بود که بعد از دو اکران مطبوعاتی دیگر به پخش نرسید و موفق نبود.او در این فیلم با کیومرث ملک مطیعی همبازی شد

از مهمترین تجارب بازیگری حمید لولایی در سینما می توان به فیلم چند میگیری گریه کنی به کارگردانی شاهد احمدلو اشاره کرد در این فیلم توانست برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر شود فیلم چند میگیری گریه کنی از پرفروش ترین فیلم های دهه ۸۰ سینمای ایران بود

حمید لولایی در فیلم چند میگیری گریه کنی
حمید لولایی در فیلم چند میگیری گریه کنی

لیست آثار هنری حمید لولایی

در ادامه بیوگرافی حمید لولایی بازیگر بوتیمار باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

بررسی آثار برتر صابر ابر؛ بازیگری که دوست ندارد کلیشه شود

آثار سینمایی حمید لولایی

  • دخترديروز (مانى ارمغان) -١٣٩٨
  • آپاچی (آرش معیریان) ۱۳۹۷
  • سه بیگانه (مهدی مظلومی) ۱۳۹۳
  • کالسکه (آرش معیریان) ۱۳۹۲
  • لامپ ۱۰۰ (سعید آقاخانی) ۱۳۹۲
  • جا‌به‌جا (علی توکل نیا) ١٣٩١
  • کنسرت روی آب (جهانگیر جهانگیری) ۱۳۸۹
  • اگه می‌تونی منو بگیر (شاهد احمدلو) ۱۳۸۵
  • قاعده بازی (احمدرضا معتمدی) ۱۳۸۵
  • چند می‌گیری گریه کنی (شاهد احمدلو) ۱۳۸۴ (برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر)
  • رقص شیطان (اسماعیل براری) ۱۳۷۹
  • کلید ازدواج (داوود موثقی) ۱۳۷۶
  • مرد عوضی (محمدرضا هنرمند) ۱۳۷۶
  • مرد نامرئی (فریال بهزاد) ۱۳۷۴
  • آرزوی بزرگ (خسرو شجاعی) ۱۳۷۳
  • دیدار (محمدرضا هنرمند) ۱۳۷۳
  • پیکرتراش – از عوج تا اوج (محمدرضا ممجد) (۱۳۶۰)

آثار تلویزیونی حمید لولایی

سالنام مجموعهسمتکارگردانشبکهپخش
۱۴۰۰خوشنامبازیگرعلیرضا نجف زادهیک۱۴۰۰
۱۴۰۰بوتیماربازیگرعلیرضا نجف زادهسهبهار ۱۴۰۰
۱۳۹۹بچه محلبازیگر مهماناحمد درویشعلی پوردوتابستان ۱۳۹۹
۱۳۹۹نون خ۲بازیگرمهمانسعید آقاخانییکبهار ۱۳۹۹
۱۳۹۸زندگی شگفت‌انگیز استبازیگرمجتبی چراغعلیدومینی سریالزمستان ۱۳۹۸
۱۳۹۷شب عیدبازیگرسعید آقاخانییکمینی سریالتابستان ۱۳۹۷
۱۳۹۶پنچریبازیگربرزو نیک‌نژادسهتابستان ۱۳۹۶
۱۳۹۴سه شوبازیگرسید جواد رضویانسهزمستان ۱۳۹۴ و بهار ۱۳۹۵
۱۳۹۴محله گل و بلبلبازیگر مهماناحمد درویشعلی پوردوزمستان ۱۳۹۴
۱۳۹۲–۱۳۹۳معراجی‌هابازیگرمسعود ده‌نمکییکهفته دفاع مقدس
۱۳۹۲خروسبازیگرسعید آقاخانیدوماه رمضان
۱۳۹۱دزد و پلیسبازیگرسعید آقاخانیسه۱۳۹۱
۱۳۹۱خانه اجاره‌ای (سری دوم)بازیگرشاهد احمدلوسه۱۳۹۱
۱۳۹۰نقطه سر خطبازیگرسعید آقاخانیسهزمستان ۱۳۹۰
۱۳۹۰چهار چرخبازیگرجواد مزدآبادیسهبهار ۱۳۹۰
۱۳۸۹خوش‌نشین‌هابازیگرسعید آقاخانیسهزمستان ۱۳۸۹
۱۳۸۸مسافرانبازیگررامبد جوانسهزمستان ۱۳۸۸
۱۳۸۷بزنگاهبازیگررضا عطارانسهرمضان ۱۳۸۷
۱۳۸۶پیامک از دیار باقیبازیگرسیروس مقدمیکنوروز ۱۳۸۷
۱۳۸۶چارخونهبازیگرسروش صحتسه۱۳۸۶
۱۳۸۵ترش و شیرینبازیگررضا عطارانسهنوروز ۱۳۸۶
۱۳۸۴زندگی به شرط خندهبازیگرمهدی مظلومیپنج۱۳۸۴
۱۳۸۳خانه‌به‌دوشبازیگررضا عطارانسهرمضان
۱۳۸۱زیر آسمان شهر – سری سومبازیگرمهران غفوریانسه۱۳۸۱
۱۳۸۰زیر آسمان شهر – سری دومبازیگرمهران غفوریانسه۱۳۸۰
۱۳۷۹زیر آسمان شهر – سری اولبازیگرمهران غفوریانسه۱۳۸۰
۱۳۷۹قطار ابدیبازیگررضا عطارانسه۱۳۷۹
۱۳۷۸آژانس دوستیبازیگراحمد رمضان‌زادهیک۱۳۷۸
۱۳۷۸دانی و من – سری دومبازیگرعلی عبدالعلی‌زادهپنج۱۳۷۸
۱۳۷۷عید آن سال‌هابازیگرسعید ابراهیمی‌فردو۱۳۷۸
۱۳۷۷محاکمهبازیگرحسن هدایتیک۱۳۷۸
۱۳۷۷مجید دلبندمبازیگررضا عطارانیک۱۳۷۷
۱۳۷۶گل‌های آفتابگردانبازیگرمسعود شاه‌محمدییک۱۳۷۶
۱۳۷۳ساعت خوشبازیگرمهران مدیریدو۱۳۷۴
۱۳۷۲نوروز ۷۲بازیگرداریوش کاردان، علی عمرانی و مهرداد خسروییک۱۳۷۲
۱۳۷۱آپارتمانبازیگراصغر هاشمییک۱۳۷۲–۱۳۷۱
۱۳۷۰فراموش‌خانهبازیگرعبدالرضا نواب‌صفوییک۱۳۷۰
۱۳۶۰سربدارانبازیگرمحمدعلی نجفییک۱۳۶۲
ماجرای آشنایی محسن کیایی و همسرش
یوسف تیموری و حمید لولایی در سریال خروس
یوسف تیموری و حمید لولایی در سریال خروس
زیبا بروفه ، رضا عطاران و حمید لولایی در مجید دلبندم
زیبا بروفه ، رضا عطاران و حمید لولایی در مجید دلبندم
حمید لولایی در فیلم مامان بهروز منو زد
حمید لولایی در فیلم مامان بهروز منو زد
حمید لولایی در فیلم کلید ازدواج
حمید لولایی در فیلم کلید ازدواج
بازی لولایی در هفت خط
بازی حمید لولایی در هفت خط
افسانه بایگان و حمید لولایی در فیلم مرد عوضی
افسانه بایگان و حمید لولایی در فیلم مرد عوضی

حمید لولایی در شبکه نمایش خانگی

موچین (حسین تبریزی) ۱۳۹۹

شام ایرانی ۱۳۹۴

فیلم ویدیویی هفت خط (سعید آقاخانی) ۱۳۹۲

فیلم ویدیویی آخرین مجرد (محمدرضا فاضلی) ۱۳۸۸

حمید لولایی و زهرا جهرمی در سریال موچین
حمید لولایی و زهرا جهرمی در سریال موچین

صفحه اینستاگرام حمید لولایی

حمید لولایی ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر بیش از 100 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی حمید لولایی و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی حمید لولایی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی حمید لولایی، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام حمید لولایی @hamid.lolaee میباشد و322 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام حمید لولایی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا