اخبار دیگران

اصلاح طرح لبخند با دکتر هومن عشقی دندانپزشک بازیگران

دندان ها میتوانند لبخند شما را زیبا و جذاب کنند، از آن جایی که دهان و دندان بخش اعظمی از صورت را شامل می شود و هنگام گفت و گو نمایان است، از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. برای داشتن یک لبخند زیبا، باید دندان های تمیز و درخشانی داشته باشید که برای رسیدن به این امر می توان از روش های مختلف دندانپزشکی استفاده کرد.

برخی از افراد اعتقاد دارند که تنها افرادی که دندان های نامرتب و خراب دارند، باید از روش های مختلف اصلاح طرح لبخند استفاده کنند. اما این تصور غلط است و می توان بیان کرد که این روش ها، روش های عمومی هستند و هر کسی می تواند از آن برای زیباتر شدن دندان های خود استفاده کند. به طور مثال حتی افرادی که دندان هایی مرتب دارند نیز می توانند از این روش ها برای زیباتر شدن دندان ها و لبخند خود استفاده کنند.

مراجعه به بهترین دندانپزشک زیبایی که از روش های جدید و نوین استفاده می کند بسیار اهمیت دارد. دکتر هومن عشقی به عنوان دندانپزشک سینمای ایران به ارائه خدماتی مانند لمینت، کامپوزیت، بلیچینگ، ایمپلنت و … میپردازد.

دندانپزشک بازیگران

معرفی مهم ترین روش های اصلاح طرح لبخند

برای اصلاح طرح لبخند می توان از روش های مختلف دندانپزشکی استفاده کرد. برخی از این روش ها در بین افراد بسیار محبوب هستند و افراد زیادی برای اصلاح طرح لبخند خود از آن ها استفاده می کنند. پزشک با توجه به نیاز بیمار یک یا چند مورد از این روش های دندانپزشکی را برای دندان ها و اصلاح طرح لبخند انجام می دهد.

نصاب دوربین مداربسته

باندینگ دندان

یکی از کاربردی ترین روش های اصلاح طرح لبخند، باندینگ دندان می باشد که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند. این روش بیشتر برای افرادی مناسب است که دندان هایشان بنا بر دلایل مختلف دچار خراشیدگی و یا شکستگی شده است. علاوه بر این، افرادی که برخی از دندان هایشان با یکدیگر فاصله دارد، می توانند از این باندینگ دندان استفاده کنند.

باندینگ ها رنگ های متفاوتی دارند و پزشک برای انتخاب رنگ آن، به رنگ دندان های بیمار توجه می کند، تا تفاوتی رنگی زیادی بین آن ها وجود نداشته باشد و این روش بسیار طبیعی دیده شود. از این روش می توان برای حدود 5 تا 7 سال استفاده کرد.

 

دکتر هومن عشقی دندانپزشک سینما

بلیچینگ

یکی دیگر از روش های محبوب بین افراد برای اصلاح طرح لبخند، بلیچینگ یا همان سفید کردن دندان نام دارد. این روش برای افرادی مناسب است که دندان های آن ها به مرور زمان دچار تغییر رنگ شده است و رنگ آن ها به زردی و کدری متمایل شده است. بلیچینگ یکی از بهترین روش های سفید کردن دندان به شمار می رود که پزشک با توجه به رنگ دندان ها برای اصلاح طرح لبخند تجویز می کند.

ایمپلنت دندان

روش ایمپلنت دندان، یکی دیگر از روش های اصلاح طرح لبخند می باشد که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند. این روش برای افرادی مناسب است که به دلایل مختلف دندان های خود را از دست داده اند و یا اینکه، خرابی دندان های آن ها به ریشه رسیده است و باید دندان های مصنوعی به جای دندان های طبیعی آن ها قرار داده شود. این روش دائمی است و می توان تا پایان عمر از این دندان های مصنوعی ثابت استفاده کرد.

قرص لاغری گلوریا چگونه به کاهش وزن کمک می کند؟

در این روش در ابتدای امر، یک پایه به عنوان ریشه ی دندان، درون لثه قرار داده می شود و بعد از ثبات آن، تاج ایمپلنت یا همان دندان مصنوعی به وسیله ی پیچ و مواردی مشابه روی پایه قرار داده می شود. این روش یکی از محبوب ترین روش های اصلاح طرح لبخند به شمار می رود.

لمینت دندان

یکی دیگر از روش های محبوب بین افراد، روش لمینت دندان می باشد که یکی از روش های سفید کردن دندان به شمار می رود. این روش یکی از کاربردی ترین روش های اصلاح طرح لبخند به شمار می رود زیرا باعث سفید شدن دندان ها می شود و به زیبایی آن ها می افزاید. در نتیجه در زمان لبخند زدن، زیبایی صورت شما نیز دو چندان می شود.

لمینت در واقع یک لایه ی سفید رنگ و شیشه ای می باشد که روی دندان های اصلی فرد قرار داده می شود و باعث زیبایی دندان ها و لبخند افراد می شود. افراد می توانند برای اندازه و طول دندان های خود در کنار تغییر رنگ آن ها، از لمینت استفاده کنند. با این روش به راحتی می توان اصلاح طرح لبخند را انجام داد.

دندانپزشک سینما

پر کردن دندان ها

برای اصلاح طرح لبخند میتوان از روش پر کردن دندان ها با مواد کامپوزیت استفاده کرد. در گذشته برای پر کردن دندان ها از مواد فلز رنگ استفاده می شد که تفاوت رنگ فاحشی با دندان ها داشت و در زمان لبخند زدن، ظاهر بدی به وجود می آورد. اما در حال حاضر موادی که برای پر کردن دندان استفاده می شود کامپوزیت می باشد که تفاوتی با دندان های طبیعی افراد ندارد به همین سبب می توان از این روش به عنوان یک روش مناسب برای اصلاح طرح لبخند نام برد.

باربری در تهران و اتوبار تهران بارسنتر برترین خدمات حمل بار و اثاثیه

بسیاری از بازیگران مطرح سینما مانند مهتاب کرامتی، شهاب حسینی، بهنوش بختیاری و … به دکتر هومن عشقی مراجعه کرده اند.

هزینه اصلاح طرح لبخند

همانطور که در بخش های قبل بیان کردیم روش های متفاوتی برای اصلاح طرح لبخند وجود دارد که پزشک با توجه به ناهنجاری های موجود در دندان های فرد و نظر بیمار، یک یا چند مورد از آن ها را انتخاب می کند. در نتیجه هزینه ی اصلاح طرح لبخند، به تعداد و تعیین روش ها وابسته می باشد. زیرا برخی از این روش ها هزینه ی بیشتری نسبت به دیگر روش ها دارا می باشند. به طور مثال روش هایی مانند لمینت دندان و ایمپلنت دندان هزینه ی متفاوتی نسبت به روش های کامپوزیت دندان ، بلیچینگ یا باندینگ دندان دارند.

انتخاب پزشک معالج نیز در هزینه ی نهایی اصلاح طرح لبخند و عوارض ناشی از اجرای روش ها بسیار موثر می باشد. برای رضایت از نتیجه ی نهایی کار باید حتما پزشکی ماهر و با تجربه را انتخاب کنید زیرا در صورت انتخاب پزشک بی تجربه، ممکن است مشکلات مختلف برای شما به وجود آید. از مهم ترین عوارض این روش ها می توان به زیاد تراشیده شدن دندان، عفونت دندان، عفونت لثه و … اشاره کرد. شما میتوانید با دکتر هومن عشقی یک جسله مشاوره داشته باشید و تمام سوالات خود را مطرح کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع روش های زیبایی و ترمیمی دندان به وب سایت دکتر هومن عشقی دندانپزشک بازیگران به آدرس  www.dreshghi.com   مراجعه کنید.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا