اخبار دیگران

لیست قیمت پارچه نسوز + بورس و نمایندگی نخ نسوز و فیبر استخوانی در ایران

لیست قیمت پارچه نسوز

پارچه نسوز نوعی از پارچه تهیه شده از الیاف ضد حرارت مثل فایبرگلاس، آزبست یا سایر الیاف نسوز می‌باشد. این الیاف در دمای بالا مقاومت خود را حفظ می‌کنند و از استحکام بالایی برخوردارند. بنابراین پارچه نسوز نیز یک پارچه بسیار مستحکم است که برای فعالیت‌های خاصی که ممکن است خطرناک نیز باشند مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهم‌ترین ویژگی این پارچه‌ها این است که در برابر حرارت و شعله مستقیم مقاوم‌اند اما ویژگی‌های دیگری نیز دارند که در ادامه بیشتر به آنها می‌پردازیم.

پارچه‌های نسوز انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها کارایی و کاربردهای خاص خودشان را دارند. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از لیست قیمت پارچه نسوز و تهیه این محصولات به سایت نسوز طوس مراجعه نمایید.

لیست قیمت پارچه نسوز

پارچه نسوز چه کاربردهایی دارد؟

پارچه نسوز کاربردهای صنعتی و غیر صنعتی زیادی دارد که از موارد غیر صنعتی می‌توان به ساخت و ساز و یا دوخت لباس‌های خاص اشاره کرد. اما این نوع پارچه‌ها در صنعت بسیار کارآمد هستند و می‌توانند بسیاری از نیازهای صنعتی را رفع کنند. این پارچه‌ها در صنایع متفاوتی مثل فلزات، شیشه، سیمان، سرامیک، پتروشیمی، دیگ بخار، برق، صنایع نظامی و  … مورد استفاده قرار می‌گیرند. پارچه نسوز تولید را به صرفه‌تر می‌کند و بهره‌وری صنایع را بهینه می‌کنند.

کاربردهای گسترده این پارچه به علت مزایا و ویژگی‌هایی است که این پارچه ارائه می‌کند. پارچه نسوز مزایای زیادی برای صنایع دارد که از آنها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عایق الکترونیکی
  • ایمنی در جوشکاری
  • ایجاد عایق حرارتی برای حفاظت در برابر ابزارهای مختلف
  • عایق ضد شعله
  • استفاده برای مقاومت از تجهیزات در برابر خوردگی
  • عایق الکتریکی
  • مقاومت در برابر خراش
جیک جیلنهال کیست و چه اقدامات مهمی انجام داده است؟

و …

انواع پارچه نسوز

پارچه‌های نسوز انواع مختلفی دارند که صنایع مختلف با توجه به کاربردهایشان از آنها استفاده می‌کنند. انواع این پارچه‌ها ضخامت، جنس و ویژگی‌های مختلفی دارند. برای اینکه بتوانید بهترین استفاده را از پارچه نسوز داشته باشید، باید اطلاعات جامعی در مورد انواع آن داشته باشید. این موضوع باعث خواهد بتوانید کارایی بیشتری را از محصول به دست بیاورید و دوام بیشتری را انتظار داشته باشید.

انواع متداول پارچه نسوز شامل فایبرگلاس، سیلیکونی، روکش دار، سیلیکونی یک رو فایبرگلاس، فویل دار و … هستند که در صنایع کاربردهای زیادی دارند. علاوه بر این قیمت پارچه نسوز وابستگی زیادی به نوع آن دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. برای دریافت لیست قیمت پارچه نسوز توصیه می‌کنیم با سایت نسوز طوس ارتباط برقرار نمایید.

نمایندگی نخ نسوز

نخ نسوز علاوه بر حرارت در مقابل عوامل مخرب زیادی مثل سایش، کشش، مواد شیمیایی، فشار، اسید و … مقاوم‌اند و به همین دلیل کاربردهای زیادی در محصولات محافظت کننده دارند. بنابراین از نخ نسوز برای ساخت واشر و عایق‌های حرارتی، آب بندی تجهیزات و تاسیسات، فلنج‌ها، درزگیری کوره‌های صنعتی (به خصوص در صنایع شیمیایی و فولاد، نفت، گاز، خودروسازی، پزشکی، غذایی و …) و البته ساخت پارچه‌های ضد حریق و نسوز استفاده می‌شود.

نخ‌های نسوز با استفاده از الیاف و مواد خاصی تهیه می‌شوند و پروتکل تهیه آنها با نخ‌های عادی متفاوت است. از شما دعوت می‌کنیم برای کسب آگاهی یا تهیه انواع نخ نسوز، به سایت نمایندگی نخ نسوز یعنی شرکت نسوز طوس مراجعه نمایید.

نمایندگی نخ نسوز

انواع نخ نسوز

انواع نخ نسوز با جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خودشان را دارند. در ادامه به انواع نخ نسوز به همراه جزئیات آنها می‌پردازیم.

بهترین وکیل طلاق در تهران | مشاوره رایگان با وکیل طلاق موسسه حقوقی دادآرمان

نخ تفلون: نخ نسوز تفلون معروف‌ترین نوع نخ نسوز است که از تفلون خالص ساخته می‌شود. این نخ تحمل دمایی بالایی دارد و قادر است تا 1200 درجه حرارت را تحمل کند. از نخ‌های نسوز تفلون برای عایق‌بندی شیر فلکه‌ها، ولوها و شفت‌های تحت فشار استفاده می‌شود که هم مصارف خانگی دارند و همه ما آنها را نوار تفلون می‌شناسیم. این نخ‌ها به دلیل واکنش ضعیف با مواد شیمیایی، در صنایع غذایی و دارویی کاربرد ویژه‌ای دارند و تمیزی و سلامت محصولات را تامین می‌کنند.

نخ نسوز فایبرگلاس: یکی دیگر از انواع نخ نسوز که کاربردهای گسترده‌ای دارد و استفاده از آن متداول است، نخ فایبرگلاس است. این نخ از الیاف فایبرگلاس که با شیشه تقویت شده‌اند ساخته شده و جنس نرم و مقاومی دارد. از این نخ‌ها اغلب برای عایق بندی و پکینگ صنعتی استفاده می‌شود. این نخ‌ها برخلاف شایعات موجود فاقد آزبست هستند و برای سلامت انسان هیچ ضرری ندارند.

نخ نسوز سرامیکی : نخ‌های نسوز سرامیکی که به عنوان طناب نسوز نیز شناخته می‌شوند، با برخی الیاف دیگر نیز تقویت می‌شوند. این نخ‌ها از ضخامت و البته چگالی بیشتری برخوردارند و در برابر فشار و تنش مقاومت بالایی نشان می‌دهند. این نخ‌ها از انعطاف‌پذیری بالایی نیز برخوردارند و ممکن است سطح مقطع گرد یا چهارگوش داشته باشند. استفاده از نخ نسوز سرامیکی در صنایع متداول‌تر است و شما می‌توانید این محصول را به راحتی از نمایندگی نخ نسوز تهیه نمایید.

نخ نسوز گرافیت: این نوع نخ نسوز از گرافیت منبسط شده تهیه می‌شود و معمولاً با الیاف مقاومی مثل پنبه، شیشه، فلز، فیبر کربن و … تقویت می شود. این نخ برای کسانی که مایل‌اند علاوه بر مقاومت در برابر حرارت، انعطاف‌پذیری و ویژگی‌های پیشرفته‌تری هم داشته باشند مناسب است. نخ نسوز گرافیتی واکنشی با مواد شیمیایی و الکترون‌ها نمی‌دهد و به همین دلیل یک عایق قوی در برابر محصولات شیمیایی مثل اسیده‌ها به حساب می‌آید.

فرصت بی نظیر تحصیل در ترکیه !

نخ نسوز کولار: نخ کولار یا آرامید یک نخ نسوز بسیار قدرتمند است که از پلیمرهای سنگین پلی امید تهیه می‌شود. این نخ نسوز سختی و مقاومت کششی بسیار زیادی دارد و در برابر حرارت، ضربه، کشش، پارگی و … مقاومت بالایی نشان می‌دهد. از این رو از نخ آرامید برای ساخت پارچه‌های نسوز و محصولات مقاوم و محکم استافده می‌شود.

نخ نسوز کولار مقاومت بالایی در برابر فرسودگی و آسیب دارد و حتی ممکن است تا ده‌ها سال سالم بماند. همچنین می‌توان برای تهیه این نخ‌ها از الیاف تقویت کننده نیز استفاده کرد که کارایی آنها را دو چندان می‌کند.

شما عزیزان می‌توانید برای سفارش انواع محصولات نسوز از طریق نمایندگی نخ نسوز، با سایت نسوز طوس ارتباط برقرار نمایید.

بورس فیبر استخوانی

بورس فیبر استخوانی نسوز

فیبر استخوانی نوعی از الیاف مصنوعی است که که به عنوان ماده عایق در برابر حرارت استفاده می‌شود. این ماده نسوز بوده و در برابر عوامل آسیب‌زا به خوبی عملکرد خود را حفظ می‌کند. فیبر استخوانی یک محصول سازگار با محیط زیست است که می‌تواند در صرفه جویی از انرژی موثر واقع شود. همچنین این ماده علاوه بر حرارت در برابر مواد شیمیایی و الکتریسیته نیز عایق مناسبی است و به همین دلیل کاربردهای زیادی در صنایع مرتبط دارد. به طوری که در تاسیسات و حتی ساختمان سازی از فیبر استخوانی به عنوان یک عایق قابل اعتماد استفاده می‌شود.

شرکت نسوز طوس به عنوان بزرگ‌ترین بورس فیبر استخوانی و سایر محصولات نسوز، می‌تواند این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بالا، مطابق با سفارش شما ارائه کند.

معرفی دارالترجمه فرنام

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا