اخبار دیگران

حتی هنرمندان هم با اسکوتر برقی آدرنالین بالا را تجربه می کنند.

با پر سر وصدا شدن خبر تفریح اکثر سلبیریتی ها با اسکوتر برقی و حتی اجرا کنسرت با این وسیله حتما شما هم با این وسیله بازی پر هیجان و جذاب آشنایی دارید. بسیاری از افراد تمایل به انجام بازی های هیجان انگیز و به روز دنیا را دارند به طوری که آدرنالین بالایی در بدن ترشح شود. اگر شما هم جز افرادی باشید که اخبار روز تکنولوژی و بازی ها را دنبال میکنید حتما با بازی هیجان انگیز اسکوتر برقی آشنا هستید.
اسکوتر شارژی وسیله بازی وتفریحی پرهیجانی است که امروزه بسیار همه گیر شده است. با خرید اسکوتر برقی می توانید آدرنالین بالا را تجربه کنید. نام دیگر این دستگاه هاوربرد یا اسکوتر هوشمند است. اسکوتر برقی دستگاه پیچیده ای نیست و از وصل شدن یک محور به دو چرخ ساخته شده و دارای باتری قابل شارژ است. این وسیله پدال، گاز و ترمز ندارد، بلکه دو سنسور جهت تشخیص حرکت پا و فشار وارده را دارد و تعادل روی 2 چرخ را برقرار می کند . سرعت دستگاه رابطه مستقیمی با فشار وارد شده از سوی پا دارد هرچه فشار بیشتر باشد، سرعت دستگاه بیشتر خواهد بود و هرچه فشار پا  کمتر سرعت دستگاه نیز کمتر.
اسکوتر برقی به دلیل حجم کوچکی که دارد به راحتی قابل حمل است نکته قابل توجه آنجاست که بعضی از مدل های آن دارای دسته حمل می باشند که جابجایی آن را آسان تر کرده اند.
از این وسیله علاوه بر بازی می تواند در رفت آمد های کوتاه نیز استفاده کرد. شما می توانید در همان زمان کوتاه رفت آمد از هیجان استفاده از این وسیله برقی لذت ببرید . علاوه بر آن همیشه استفاده از وسایل جدید و به روز در صنعت تکنولوژی باعث شده افراد اعتماد بنفس بالاتری داشته باشند.

با سنتی ترین هتل های یزد آشنا شوید

آیا از اسکوتر های برقی می توان در خیابان و معابر نیز استفاده کرد ؟
بله، اسکوتر برقی به دلیل سرعت مناسب و قابل کنترلی که دارد قابل استفاده در خیابان هم می باشد . به همین دلیل است که از آن می توان در رفت و آمد های کوتاه روزانه نیز استفاده کرد .

بهترین مدل های اسکوتر برقی در سال 2021
در انتخاب بهترین اسکوتر برقی 2021 المان های زیادی را باید در نظر بگیریم ازجمله قدرت موتور ، باتری، کیفیت برد ، سرعت ، طرح و رنگ و… اما می توان گفت که اسکوتر های آفرود با توجه به قدرت و کیفیت بالاتری که دارند می توانند جز بهترین اسکوتر های سال 2021 انتخاب شوند.

بیایید برخی از کاربرد ها و موارد استفاده از اسکوتر برقی را باهم ببینیم!

  • از اسکوتر برقی می توانید هنگامی که قصد رفتن به مرکز خرید را دارید استفاده کنید.
  • اسکوتر برقی یک هدیه جذاب و هیجان انگیز به شمار می آید.
  • یک نکته بسیار جالب که باعث شده افراد ورزشکار نیز به این وسیله بازی علاقه مند شوند این است که، اسکوتر برقی روی عضلات ساق پا تاثیر میگذارد و باعث قوی تر شدن آن می شود.
  • مناسب برای بازی و تفریح در پارک ها پارکینگ منازل و حتی خانه است.

آیا میدانید اسکوتر برقی قابلیت پخش موسیقی دارد ؟!
یکی از جذاب ترین آپشن های اسکوتر برقی قابلیت پخش موسیقی آن با کیفیت بالا و صدای مناسب است که شما همزمان با سرگرمی و بازی میتوانید موسیقی دلخواهتان را نیز گوش دهید. حتی از بلندگوی اسکوتر برقی برای پخش موزیک با صدای بلند در مهمانی ها هم می توانید استفاده کنید.

چه هدایای تبلیغاتی برای کسب و کار شما مناسب هستند؟

6 ویژگی از اسکوتر برقی که هر کاربری را جذب خود میکند.

  1. از مزیت‌ مهمی که این وسیله نقلیه انفرادی دارا است، بی‌صدا بودنِ آن است، بدون کوچک‌ترین سروصدایی حرکت می‌کند و شما را به مقصد می‌رساند. بنابراین از اسکوتر برقی در هر مکان و هر زمانی، می‌توان استفاده کرد.
  2. دومین‌ ویژگی قابل‌ توجه این دستگاه، قابلِ شارژ بودنِ آن است که همین امر سبب شده، ازنظر زیست‌محیطی جایگزین بسیار مناسبی بجای وسایل نقلیه با سوخت‌های فسیلی (بنزین و گازوئیل…) ‌باشد.
  3. در درازمدت سبب کمتر شدن میزان آلودگی‌ها و در پی آن کمتر شدن بیماری‌های ریوی و قلبی (که در اثر آلودگی حاصل از سوخت فسیلی هست) می‌گردد.
  4. یکی از ویژگی های دیگر این وسیله این است که برای تمامی سنین قابل استفاده است . بله درست شنیدید حتی بزرگتر های خانواده نیز می توانند همراه با کودکشان تفریح کنند و لحظات لذت بخشی را در خانواده به ارمغان آورند. شما به راحتی با 5 الی 10 دقیقه تمرین می توانید حرکت با این وسیله را یاد بگیرید و از قابلیت های متفاوت آن بهرمند شوید. حتی کودکان شش سال هم به راحتی می توانند سوار اسکوتر برقی شوند ، کودکان به دلیل هوش بالاتری که دارند با 5 دقیقه بازی به راحتی بر آن مسلط می شوند.
  5. با اسکوتر برقی می توانید سرعت 15 الی 20 کیلومتر را تجربه کنید.
  6. هزینه نگهداری آن نسبت به سایر وسایل نقلیه پایین تر است.

انواع اسکوتر برقی : تاشو ناین بات، دسته دار، سگوی و…

این وسیله  جذاب در انواع متفاوت تاشو ، ناین بات ، دسته دار، سگوی و …. در بازار موجود است.
اسکوتر های تاشو در مدل های متفاوتی وجود دارد. یکی از برند های معتبر و پیشرویی که اقدام به ساخت اسکوتر تاشو کرده است برند معروف شیائومی می باشد. اسکوتر برقی تاشو شیائومی به دلیل بزرگتر بودن از لحاظ حجم نسبت به سایر اسکوتر ها برای رفت و آمد های خارج از خانه مناسب تر است. شاید شما هم با قدم زدن در فضای خارج از خانه ،کاربرهای اسکوتر تاشو را در فضای آزاد دیده باشید.

5 نشانه هک شدن گوشی موبایل؛ از کجا بفهمیم گوشی ما هک شده است؟

حتی هنرمندان هم با اسکوتر برقی آدرنالین بالا را تجربه می کنند.

اسکوتر های سگوی ورژنی متفاوت از اسکوتر های هاوربرد است. این مدل تا قبل از این فقط در پارک ها و بخش های نظامی استفاده می شد. این اسکوتر بعد ها به یک وسیله تفریحی تبدیل شد. مردم در اماکن مختلف مثل زمین های ورزشی، ویلا و تردد های شهری از آن ها استفاده می کردند. سگوی ها چرخ های بزرگتر همراه با عاج های بیشتر دارند. این مدل برای مسافت های ناهموار و خاکی بهینه شده اند. اسکوتر های سگوی توانایی پیمودن مسیر های طولانی را دارند. علاوه بر آن شیب های تند را به راحتی طی می کنند.
اسکوتر های ناین بات نیز در مدل های متفاوت با توجه به کاربری آنها تولید شده اند. اسکوتر های ناین بات ورژن کوچک و جدیدتر اسکوتر های سگوی هستند. به عبارت دیگر سایز کوچک سگوی ها ( مینی) را ناین بات می گویند. ناین بات ها به روزتر و جدیدتر هستند و از لحاظ طراحی هم وسیله ای ما بین اسکوتر های سگوی و هاوربرد های جدیدتر هستند. این دستگاه ها دارای  دسته میانی که تا زانوی فرد قرار دارد هستند. این دسته فقط به منظور فرماندهی استفاده می شود تا فرد به راحتی با زانوی خود به کنترل مسیر بپردازد. این دسته به عنوان فرمان میان زانوهای شما تعبیه شده است که می توانید پاهایتان را به آن حائل کنید .

از مدل های ساده تر هاوربرد می توان به اسکوتر های 5/6 اینچ ، 8 اینچ ، 10 اینچ و آفرود اشاره کرد. اسکوتر 5/6 اینچ مناسب افراد 6 سال به بالا و تحمل وزن 80 تا 100 کیلوگرم را دارد . این مدل از اسکوتر ها طرح ها و رنگ های متنوع و خیر کننده ای دارند. اسکوتر برقی 8 اینچ قدرت موتور 250w دارد که تحمل وزن افراد تا 100 کیلو را دارا است. اسکوتر های آفرود و 10 اینچ نیز دارای قدرت موتور350w  هستند و تحمل وزن افراد تا 120 کیلو گرم را دارا هستند. تمامی این اسکوتر ها دارای رنگ و طرح ها  و مدل های متفاوت و جذابی مانند 2020، اسمارت، kitty، دودزا، عنکبوتی، نمودار قلب، فضایی و … هستند.

آوافون مرکز فروش قسطی آیفون

اجزای تشکیل دهنده اسکوتر برقی شامل چیست؟

اسکوتر برقی دارای برد، باتری، شاسی، قاب، سوکت پاور، ال ای دی های رنگی و …. می باشد. مهمترین اجزای اسکوتر برقی برد و باتری آن است که باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد. اسکوتر های برقی دارای تکنولوژی اتوبالانس می باشند که این آپشن باعث میشود اسکوتر بعد از روشن شدن در حالت تعادل بایستد تا شما راحت تر بتوانید سوار آن شوید.

اسکوتر آبی

بله درست شنیدید اسکوتر آبی !
شرکت فرانسوی زاپاتا در یکی از تولیدات خود دستگاهی را طراحی و ساخته است که با کمک نیروی محرکه و فشار آب می تواند شخصی که از آن استفاده می کند را از سطح آب تا ارتفاع مشخصی بالا ببرد. شرکت زاپاتا ادعا کرده است فلایبرد با سرعت 55 کیلومتر بر ساعت حرکت می کند و این سرعت تا سه برابر هم قابل افزایش می باشد.همچنین این شرکت مدعی است که فلایبرد تا10000 پا از سطح زمین می تواند فاصله بگیرد و حداکثر زمان پرواز آن 10 دقیقه می باشد.

اسکوتر هوایی. همان رویای پروازکودکی!

یک مدل از این اسکوتر های برقی به صورت یک صفحه ی مستطیل مانند است که دارای موتور های قوی هستند. این مدل اسکوتر به صورت معلق در فاصله ی کمی بالاتر از سطح زمین قرارمی گیرد و شما با حالت بدن خود تعادل را حفظ کرده و جهت را تعیین می کنید.
مدل دیگر که اسلاید نام دارد بدون اینکه به مسیر خاصی نیاز داشته باشد قادر است در سطوح مختلف حرکت کند. در ساخت این هاوربرد از تکنولوژی تعلیق مغناطیسی کمک گرفته شده است. ساختار اسلاید متشکل از آهنربا های بسیار قوی می باشد که با نیتروژن مایع خنک می شوند. اگرچه هنوز این اسکوتر ها در ایران وجود ندارد اما امیدواریم به زودی تجربه هیجان انگیز بازی با این اسکوتر ها را بتوانیم داشته باشیم.

راهنمای خرید اینترنتی لباس نوزادی

حمل نقل درون شهری با قول های اسکوتر برقی

شاید باورتان نشود ولی در بسیاری از کشور های توسعه یافته اروپایی از اسکوتر برقی برای حمل و نقل درون شهری استفاده می کنند. اسکوتر برقی به دلیل استفاده از باتری و آلودگی که ایجاد نمیکنند برای بسیاری از کار های روزانه مانند خرید، گردش در شهر، گشت زنی در سالن های بزرگ  و کار های حراستی مناسب است.

حتی هنرمندان هم با اسکوتر برقی آدرنالین بالا را تجربه می کنند.

جالب اینجاست که …

شاید شما تا کنون فکر میکردید که استفاده از اسکوتر های برقی بیشتر در خارج از ایران و سلیبیریتی های هالیودی رواج دارد ، درصورتی که بسیاری از کودکان نوجوانان و جوانان ایرانی امروزه از این وسیله برقی استفاده می کنند. نکته قابل تامل اینجاست که انقدر این وسیله برقی در جامعه رخنه کرده است که مراکز تعمیر اسکوتر برقی و تامین قطعات این دستگاه نیز در ایران شروع به فعالیت کرده اند که به صورت تخصصی درصورت بروز مشکل به تعمیر اسکوتر برقی می پردازند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا