اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

سیر تا پیاز زندگی شخصی و هنری سانیا سالاری از تئاتر تا بازیگری

در این بخش بیوگرافی سانیا سالاری بازیگر سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی سانیا سالاری که بیشتر او را با فیلم دلدادگان به یاد می آوریم . امروز مروری داریم بر 0 تا 100 بیوگرافی سانیا سالاری از بازیگران زن معروف و فعالیت هایش در تئاتر و تلویزیون. برای مطالعه بیوگرافی سانیا سالاری با ما همراه باشید.

سانیا سالاری متولد چه سالی است ؟

سانیا سالاری زادهٔ 20 تیر 1368 در بوشهر است.

سانیا سالاری مجرد است یا متاهل ؟

سانیا سالاری در حال حاضر مجرد است.

سانیا سالاری فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد ؟

سانیا سالاری فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرد.

مدرک تحصیلی سانیا سالاری چیست؟

سانیا سالاری فارغ التحصیل لیسانس رشته تدوین سینما است.

خلاصه بیوگرافی سانیا سالاری

نام اصلیسانیا سالاری
تاریخ تولد20 تیر 1368
محل تولدبوشهر
تحصیلاتفارغ التحصیل لیسانس رشته تدوین سینما
پیشهبازیگر
زمینه فعالیتسینما ، تئاتر و تلویزیون
سالهای فعالیت1395 تاکنون
وضعیت تاهلمجرد
قد 163 سانتیمتر

بیوگرافی سانیا سالاری

بیوگرافی سانیا سالاری

سانیا سالاری بازیگر نوظهور سریال‌های تلویزیونی ایران است. در واقع سال 97 شاید سکوی پرتاب بازیگر سانیا سالاری در عرصه سینما و تلویزیون بوده است. او در این سال با بازی در سریال خیلی مهم و جذاب تلویزیون، خود را به مردم معرفی کرد. سانیا سالاری بازیگر سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی است. سانیا سالاری در سریال دلدادگان نقش ارغوان را به عهده داشت، نقشی کلیدی که بازی خود توانست این نقش را میان مردم مطرح کند.

در بیوگرافی سانیا سالاری میخوانیم : او متولد 20 تیر 1368 در بوشهر ، بازیگر سینما و تلویزیون است که فارغ التحصیل لیسانس رشته تدوین سینما می باشد.

احمد ایراندوست بادیگارد جنیفرلوپز، نیکلاس کیج!

زندگی حرفه‌ای سانیا سالاری را باید مدیون اعتماد منوچهر هادی برای بازی در سریال دلدادگان بدانیم. سانیا سالاری در مورد همکاری خود با منوچهر هادی در سریال دلدادگان گفت: «چه چیزها که از شما آموختم جناب هادی عزیز، جز انسانیت و مهربانی، صبوری و بزرگواری از شما ندیدم. سپاسگزارم به خاطر اعتمادی که به من کردید و هر لحظه خداوند را شاکرم که در کنارتان بودم. تا همیشه قدردان و منت دار شما خواهم بود. سلامت باشید.»

قد سانیا سالاری

در بیوگرافی سانیا سالاری آمده است قد او 163 سانتی متر است.

قد سانیا سالاری

تحصیلات سانیا سالاری

در ادامه بیوگرافی سانیا سالاری آمده است : با قبولی در داشگاه به تهران آمد و بعد از فارغ التحصیل سال 1392 وارد کلاس های بازیگری مهتاب نصیرپور شد سپس در کارگاه هنری محمد رحمانیان هم شرکت کرد

بیوگرافی خانواده و اصالت سانیا سالاری

در بیوگرافی سانیا سالاری درباره خانواده اش آمده است :با اینکه خود متولد بوشهر است اما پدر سانیا وکیل دادگستری و بیرجندی است و مادرش هم اصالتا آبادانی است و اجداد مادری اش عرب اهل سوریه هستند.پدر سانیا سالاری سالهاست فوت شده است.

عکس پدر مرحوم سانیا سالاری

تا دوسالگی در بوشهر بوده و یک خواهر دارد هنگامی که از بوشهر به مشهد نقل مکان کردند ، نزدیک به 12 سال در این شهر زندگی کردند و سپس به شهر گرگان رفتند.

سانیا سالاری و مادرش

سانیا سالاری دارای یک خواهر به نام آزالیا است که دانشجوي دوره دكتري حقوق جزا و جرم شناسي و وكيل پايه يك دادگستري است.

وضعیت تاهل و ازدواج سانیا سالاری

بیشترین جستجوها در بیوگرافی سانیا سالاری درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

سانیا سالاری تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

همه چیز درباره الهه حصاری از بازیگری تا یوگا و مادر بسیار جوانش

علایق و حقایقی درباره سانیا سالاری

در ادامه بیوگرافی سانیا سالاری مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

نکته نظرات بزرگان تئاتر

همبازی شدن با بازیگران صاحب نام تئاتر برایم خیلی حائز اهمیت است و انرژی مثبت از آنها می گیرم و تلاش می کنم از تجربیاتشون به نحو احسنت بهره برداری کنم

چهره های مورد علاقه سانیا سالاری

در تئاتر عاشق بازیگری مهتاب نصیرپور است و در سینما خسرو شکیبایی و فاطمه معتمدآریا از بازیگرانی بودند که باعث شدند علاقه اش به هنر ادامه پیدا کند

تئاتر خانه من است

از تئاتر آمده‌ ام و تئاتر خانه من است ، اما در پیشنهادهای بعدی نقش و کاراکتر بسیار مهم خواهد بود؛ اینکه مرا به چالش بکشد و باعث شود با او دست و پنجه نرم کنم

اهل کتاب خواندنم

اهل کتاب خواندن هستم ، زمان می خوانم و سال هاست شعر و رمان خواندن مورد علاقه من بوده و از همراهان همیشه من است

تلاش سانیا سالاری برای دیده شدن

بازیگری شغلی است که دیده شدن  از ویژگی های آنست ، قطعا برای من هم مهم است اما بیشتر مهم است کاری را انجام دهم که متن و نقش و کارگردان خوبی داشته باشد

منوچهر هادی را تحسین می کنم

آقای هادی کارگردانی هستند که من واقعا دوستشان دارم و تحسینشان می کنم ، ایشان خیلی محکم پای بازیگرشان می ایستند و با هوشمندی بازی ، بازیگر را کنترل می کنند

شروع فعالیت هنری سانیا سالاری با تئاتر

او از شاگردان محمد رحمانیان استاد بزرگ نمایش‌نامه‌نویسی، کارگردانی و تئاتر است و در طول سال‌های گذشته بازیگری و سبک کاری خود را مدیون درس‌های رحمانیان است.

تیپ جنجالی همسر دانیال حیکمی

وی اولین بار بصورت حرفه ای در تئاتر «مجلس ضربت زدن» محمد رحمانیان بازیگری را تجربه کرد که می گوید حضور در این نمایش برای من در حکم یک چالش بزرگ بود

سانیا سالاری در نمایش مجلس ضربت زدن به کارگردانی بهرام بیضایی یکی از سخت ترین نقش های زندگی اش را ایفا کرد و در قالب دو شخصیت نویسنده و قطام جلوی دوربین رفت و با وجود اینکه اولین تجربه بازیگری اش بود به خوبی توانست از عهده این نقش برآید.

 گریم سانیا سالاری در نمایش مجلس ضربت خوردن
گریم سانیا سالاری در نمایش مجلس ضربت خوردن

سانیا سالاری میگوید : قبل از حضورم در این نمایش در چند مراسم نمایش نامه خوانی منجمله مجلس ضربت زدن با محمد رحمانیان همکاری داشتم. پدیده جمال ها دستیار محمد رحمانیان با من تماس گرفت و بعد از رفتن به دفتروملاقات با محمد رحمانیان متوجه شدم من را برای بازی درنقش قطام در نظر گرفته اند.و کلی خوشحال شدم. حضور در نمایشی که نویسنده اش بهرام بیضایی و کارگردانش محمد رحمانیان است برای من در حکم یک چالش بزرگ بود .خیلی از بازیگران بزرگ تئاتر ما آرزو دارند در چنین نمایشی بازی کنند و این حضور برایم ضمن هیجان آمیز بودنش یک ماجراجویی بزرگی است .

سانیا سالاری در کنار مهتاب نصیرپور و همسرش آقای رحمانیان
سانیا سالاری در کنار آقای رحمانیان

فعالیت های دیگر سانیا سالاری در تئاتر

خانم سالاری علاوه بر تئاتر مجلس ضربت خوردن در نمایش هایی چون “نام تمام مادران” ، فیلم تئاتر “آینه های روبرو” ، “مطرب عاشق” ، “لیلا و چند مسافر” اثری از محمد رحمانیان حضور داشته است.

سانیا سالاری در فیلم تئاتر آینه های روبرو
سانیا سالاری در فیلم تئاتر آینه های روبرو
سانیا سالاری در نمایش لیلا و چند مسافر
سانیا سالاری در نمایش لیلا و چند مسافر

سانیا سالاری در سینما

سانیا سالاری پیش از این در سینما نیز حضور داشته است و در سال 89 در فیلم سینمایی ملاقات به کارگردانی عباس رافعی نیز حضوری کوتاه داشته است. گرچه این فیلم اکران موفقی نداشت اما تجربه خوبی برای سانیا سالاری بود، مخصوصا همکاری با باتجربه‌هایی همچون محمدمهدی فقیه، ستاره اسکندری و احمد مهران‌فر، سطح بازیگری سانیا سالاری را ارتقا بخشید.

ماجرای غم انگیز فوت پدر سوگل خلیق در اولین روز فیلمبرداری او

ورود سانیا سالاری به قاب تلویزیون و شهرت

آشنایی منوچهر هادی با سانیا سالاری

در نمایش مجلس ضربت زدن بود که یک شب آقای منوچهر هادی برای دیدن نمایش رفته بود و از بازی درخشان سانیا سالاری بسیار شگفت زده شد و همان شب به او گفت که حتما در آینده با یک دیگر کار خواهیم کرد که قسمت شد آقای هادی در سریال دلدادگان که قبل از این به نام پاهای بیقرار معروف شده بود بازی کند.

سانیا سالاری و منوچهر هادی
سانیا سالاری و منوچهر هادی

او با دعوت این کارگردان در سال 1396 بازی در سریال «دلدادگان» در نقش ارغوان را تجربه کرد

یکسال بعد با پخش این مجموعه او کنار سامان صفاری و حضور چهره هایی چون شاهرخ استخری و پانته آ بهرام و حمید گودرزی به اوج شهرت رسید

 سانیا سالاری در سریال دلدادگان
سانیا سالاری در سریال دلدادگان

سریال دلدادگان ساخته منوچهر هادی یک ملودرام خانوادگی است که در دو فصل گذشته و حال، داستان رویارویی دو خانواده را نشان می دهد که قربانیانش، فرزندان آن خانواده ها هستند. آدم های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه های داستان این سریال است.

سانیا سالاری درباره همکاری با آقای منوچهر هادی در پیج شخصی خود نوشت:

چه چیز ها که از شما آموختم جناب هادی عزیز.

جز انسانیت و مهربانی و صبوری و بزرگواری از شما ندیم.

سپاسگزارم که به خاطر اعتمادی که به من کردید و هر لحظه خدواند را شاکرم که در کنارتان بودم.

تا همیشه قدران منت دار شما خواهم بود.

سانیا سالاری یکی از بازیگران جوان و خوش آتیه ایران است . که با درخشش در سریال جدید دلدادگان توانست محبوبیت خود را دوچندان کند.

علت مجرد ماندن مهرانه مهین ترابی چیست؟

سانیا سالاری در جدیدترین کارش در سریال گیسو به ایفای نقش پرداخته است. وی در این سریال نقش نازی را بازی میکند

سانیا سالاری در سریال گیسو
سانیا سالاری در سریال گیسو

مصاحبه خواندنی با سانیا سالاری

شـما در آموزشگاه آزاد، بازیگری آموخته‌ اید. این آموزش چقدر بر نوع و کیفیت بازی شـما تاثیر گذاشته و کلا آموزش را چقدر برای بازیگر لازم و موثر میدانید؟

مـن تحصیلات آکادمیک دارم ودر دانشگاه سینما خوانده‌ام و گرایشم تدوین اسـت، بـه اضافه اینکه در کلاس‌‌هاي خانم مهتاب نصیر‌‌پور و محمد رحمانیان بازیگری آموخته‌ام.

تنها راهی کـه بلدم همین اسـت و تنها راهی کـه می توانم بـه دیگران پیشنهاد دهم نیز حضور در کلاس‌‌هاي آموزشی اسـت و البته تنها راهی کـه میتواند خروجی مثبتی داشته باشد و بـه نتیجه برسد همین حضور در کلاس‌‌هاي بازیگری اسـت.

گفتید زیر نظر محمد رحمانیان و مهتاب نصیر‌‌پور آموزش دیده‌اید. بـه نظرتان یک آموزشگاه خوب باید دارای چـه ویژگی‌‌هایي باشد تا علاقه‌مندان با طی کردن روند آموزش بـه نتیجه مطلوب برسند؟

تنها مطلبی کـه می توانم بگویم این اسـت کـه علاقه‌مندان راجع بـه آن کلاس‌‌ها و شخصی کـه قرار اسـت بـه آن‌ها بازیگری بیاموزد، تحقیق کنند و پیشینه اساتید مورد نظر را مورد محاسبه قرار دهند؛ اینکه او چگونه شروع کرده و چگونه دراین عرصه طی مسیر کرده و زیر نظر چـه کسانی آموزش دیده و کارنامه او چـه کیفیتی دارد.

چـه شد کـه بـه پروژه «دلدادگان» پیوستید و آیا براساس ارتباط با عوامل این اتفاق افتاد یا اینکه آقای هادی براساس توانمندی‌‌ها شـما را انتخاب کردند؟

مـن با زحمت و تلاش و پله‌پله بـه جایگاه فعلی‌ام رسیده‌ام و تنها این مسیر را بلد بودم. این روند را از پنج سال پیش با حضور در کلاس‌‌هاي بازیگری خانم نصیرپور آغاز کردم و همان‌جا عضو گروه تئاتر آقای محمد رحمانیان شدم و پس ازآن در بیش از ده تئاتر حرفه‌اي ایفای نقش کرده‌ام؛ نمایش‌‌هایي کـه در بهترین و حرفه‌اي‌ترین سالن‌‌ها اجرا رفته‌اند.

عکس محمد متوسلانی قبل از انقلاب

جدا از نمایشنامه‌خوانی‌‌هایي کـه همه ی آن‌ها بـه کارگردانی آقای رحمانیان بوده ودر آن‌ها حضور داشته‌ام، اولین اثر حرفه‌اي‌ام نمایش مجلس ضربت زدن ن وشته استاد بهرام بیضایی بود کـه کارگردانی آنرا آقای محمد رحمانیان بـه عهده داشتند.

 

در آن ایفاگر نقش قطامه بودم و امیر جعفری نقش ابن‌ملجم را داشت و خانم مهتاب نصیرپور نیز ایفاگر نقش نویسنده بود. این شانس را داشتم کـه آقای منوچهر هادی بازی مرا دراین نمایش ببینند و مرا برای نقش ارغوان انتخاب کنند.

پس بـه این ترتیب با لابی‌ گری و رابطه بـه تلویزیون راه پیدا نکرده‌ اید

خیر، بـه همه ی آن‌هایي کـه فکر میکنند با پارتی و لابی‌گری وارد این عرصه شده‌ام باید بگویم اگر بـه کارنامه مـن نگاهی بیندازند خواهند دید کـه فقط براساس زحمت و تلاش خودم پیش رفته‌ام. مـن چهار سال پیش از جشنواره نمایشنامه‌خوانی «نیمکت» برای خوانش نقش بندار در نمایشنامه دشوار و سخت «بندار بیدخش» کـه نوشته استاد بهرام بیضایی اسـت، جایزه اول بازیگری زن را گرفته‌‌ام.

آن‌هم درحالی‌کـه حبیب رضایی، مهتاب نصیرپور و آقای حسن معجونی داوری آثار رابه عهده داشتند. بـه‌ جز این در نمایش‌‌هاي «نام تمام مادران»، «ترانه‌‌هاي قدیمی؛ پیکان جوانان»، «سلفی، زن افغان» و «لیلا و چند مسافر» کـه کارگردان همه ی آن‌ها آقای رحمانیان بوده اند، نقش‌‌هاي متفاوتی را ایفا کرده‌ام.

پس خاک صحنه خورده‌اید. تئاتر چقدر میتواند در کیفیت بازی بازیگر موثر باشد؟

صحنه ویژگی‌‌هاي خودش را دارد. بازیگری کـه از تئاتر می آید زحمتکش اسـت. اتفاقات روی صحنه زنده هستند و جای اشتباهی وجود ندارد. مبنای صحنه براساس توانایی‌‌هاي بازیگر یعنی بدن و بیان اوست و قطعأ زمانی کـه بازیگر آزمون صحنه را پشت سر می گذارد با توانایی بیشتری جلوی دوربین می رود و با تسلط بیشتر بـه ایفای نقش میپردازد

فیلم زالاوا | آبادی جن‌زده ژانری متفاوت در سینمای ایران

 

زمانی کـه برای اولین بار جلوی دوربین رفتید با چـه تفاوت‌‌هایي مواجه شدید؟ منظورم نوع بازی اسـت و مواجهه با همان اصطلاحی کـه سینمایی‌‌ها و تلویزیونی‌‌ها بکار می برند و می گویند فلان بازیگر «گل درشت» و تئاتری بازی می کند. در ابتدا معتقدم کـه یک بازیگر باید تمام خودش را، حس، بدن و بیان خودش را در خدمت نقش بکار بگیرد.

مـن اصطلاح تئاتری بازی کردن را اصلا قبول ندارم؛ زیرا بازیگری بازیگری اسـت و فقط مدیوم‌‌ها تغییر می کند. مـن زمانی در مدیوم تئاتر بازی می کردم و هنوز هم اینکار را میکنم و حال در مدیوم تلویزیون ایفای نقش کرده‌ام.

و البته تکنیک بازی مقابل دوربین را نیز نباید فراموش کرد. منوچهر هادی چقدر در طول پروژه با شـما همراهی کرد؟

آقای هادی کمک‌‌هاي زیادی بـه مـن کردند. یعنی در عده اي از سکانس‌‌ها بدون آن‌کـه متوجه شوم بسیار هوشمندانه و آگاهانه مرا و بازی‌ام را نظارت می کردند و بابت این موضوع از ایشان ممنونم.

منوچهر هادی کارگردان خوشنامی اسـت و آن‌هایي کـه با او همکاری کرده‌اند شیوه و روشش را در هدایت بازیگر قبول دارند.

بله، گاهی کارگردان بـه بازیگر می گوید کـه این‌گونه بازی کن؛ اما آقای هادی، هم بـه‌طور مستقیم و هم غیرمستقیم بازیگر رابه نقش نزدیک میکند و زمانی کـه خروجی را میدیدم، می گفتم احسنت! و حال نیز خدا را شکر می کنم کـه در اولین قدم، با کارگردانی کاربلد و گروهی حرفه‌اي همکاری کرده‌ام.

بله، دراین زمینه بسیار خوش‌شانس بوده‌اید؛ زیرا هم ایرج محمدی تهیه‌کننده اثر و هم منوچهر هادی و عواملش جزو حرفه‌اي‌‌هاي سینما و تلویزیون هستند.

معرفی مریم اوزرلی بازیگر نقش خرم سلطان و ماجرای ترک ناگهانی سریال حریم سلطان

 

همین‌طور اسـت. در حین تولید نیز پشت‌صحنه آرامی داشتیم و همه ی بـه یک دیگر کمک می کردند و همان افراد کـه پیش از حضور در پروژه آن‌ها را نمی‌شناختم حالا تبدیل بـه عزیزترین دوستانم شده‌اند؛ از طراح گریم گرفته تا طراح لباس و آقای افسری مدیر فیلم برداری و باقی دوستان. در کل همه ی صادقانه بکار و فعالیت می‌پرداختند.

آیا پیش از حضور در پروژه «دلدادگان» فیلمنامه را خوانده بودید؟ درباره انچه نظری دارید؟

بله، پیش از حضور فیلمنامه را خواندم و نویسندگان آن آقای بابک کایدان و مهدی محمدنژادیان را تحسین میکنم؛ زیرا این اثر درام قدرتمندی دارد و پرفرازونشیب اسـت ودر شیوه روایت موفق عمل کرده اسـت. بی‌شک همه ی این ویژگی‌‌ها بـه کیفیت بازی بازیگر کمک میکند تا توانایی‌‌هایش را نشان دهد.

درباره شخصیت ارغوان کمی توضیح دهید. از ویژگی‌‌هاي نقش بگوید و اینکه چقدر با نقش‌‌هاي دیگرتان تفاوت دارد؟

هر نقشی با نقش‌‌هاي دیگر فرق میکند و ویژگی مهمی کـه ارغوان دارد این اسـت کـه شخصیتش دارای فرازونشیب اسـت و پیچیدگی‌‌هاي روحی و اخلاقی بسیاری دارد. ارغوان شخصیتی غیر قابل پیش‌بینی اسـت. در کل ارغوان ازآن نقش‌‌هایي اسـت کـه هر بازیگری دوست دارد آنرا بازی کند.

شیوه مشخصی کـه در بازیگری بـه آن اعتقاد دارید چیست؟

معتقدم کـه بازیگر باید نقش را زندگی کند. چـه ارغوان و چـه قطام نمایش «مجلس ضرب زدن» و چـه کاراکترهای دیگر. در سریال «دلدادگان» باید اغوان را زندگی میکردم و واقعا این‌گونه بود. در طول تولید سانیا سالاری نبودم، بلکه تلاش میکردم ارغوان باشم. بـه‌طور مثال اگر ارغوان غصه دارد و غمگین اسـت بـه تمامی ارغوان اسـت و سانیا سالاری نیست. در اثر قبلی نیز همین‌طور بود.

ماجرای آشنایی بهاره رهنما و همسرش امیرخسرو عباسی

باتوجه بـه اینکه بازی‌تان در سریال دلدادگان دیده شده، از این پس شیوه انتخاب شـما بـه چـه صورت اسـت و چـه فاکتورهایی را درنظر خواهید گرفت؟

اگر خدا کمک کند تئاتر سر جای خودش خواهد بود؛ زیرا از تئاتر آمده‌ام و تئاتر خانه مـن اسـت؛ اما در پیشنهادهای بعدی نقش و کاراکتر بسیار مهم خواهد بود؛ اینکه مرا بـه چالش بکشد و باعث شود با او دست و پنجه نرم کنم، پس ازآن، کارگردان و فیلمنامه برایم مهم خواهند بود.

بازخورد مخاطبان را نسبت بـه سریال چگونه دیده‌اید؟

بازخوردهای متفاوتی دیده‌‌ام؛ اما سریال بسیار دیده شده و مخاطبان بسیاری دارد. میبینم کـه در فضای مجازی و صفحه‌‌هاي خودم مردم می آیند و اثر را تحلیل میکنند و پاسخ یک دیگر را میدهند. آن‌ها سریال و قصه را دنبال میکنند و بـه پیش‌بینی اتفاقات بعدی می پردازند.

و سخن آخرتان؟

از استادم و کسیکه بازیگری را از او آموخته‌ام یعنی خانم مهتاب نصیرپور تشکر میکنم. همچنین از آقای محمد رحمانیان ممنونم. بـه نظرم، اولین گام‌ها و اولین اعتمادها خیلی مهم اسـت؛ زیرا همه ی آدم‌ها توانایی‌‌هاي بسیاری دارند، اما تا کسی بـه مـا اعتماد نکند و میدان ندهد، مجالی برای بروز توانایی‌‌هایمان نخواهیم داشت و آقای محمد رحمانیان اولین فرصت رابه مـن دادند و همیشه از ایشان ممنونم.

از آقای منوچهر هادی هنرمند ارزنده نیز بسیار ممنونم کـه اولین فرصت حضور در تلویزیون رابه مـن دادند و بـه‌طور کامل و تمام قد پای مـن ایستادند، همواره منت گذار و مدیون لطفشان هستم و همیشه از ایشان سپاسگزار و قدردانشان خواهم بود.

ماجرای بیماری آتنه فقیه نصیری و علت کم کاری او در عرصه بازیگری چیست؟

لیست آثار هنری سانیا سالاری

در ادامه بیوگرافی سانیا سالاری بازیگر گیسو باید بگوییم در لیستی جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

سانیا سالاری در تئاتر

  • نمایش مجلس ضربت زدن (محمد رحمانیان)
  • نمایش سلفی
  • نمایش نام تمام مادران (محمد رحمانیان)
  • نمایش مطرب عاشق (بهزاد فراهانی)
  • فیلم تئاتر آینه های رو به رو (بهرام بیضایی)
  • نمایش شش تک گویی و یک گفتگو (محمد رحمانیان)
  • نمایش رفتگان در جشن بازیگر (محمد رحمانیان)
سانیا سالاری در نمایش سلفی
سانیا سالاری در نمایش سلفی
سانیا سالاری در نمایش نام تمام مادران
سانیا سالاری در نمایش نام تمام مادران
سانیا سالاری در نمایش مطرب عاشق
سانیا سالاری در نمایش مطرب عاشق
سانیا سالاری در نمایش شش تک گویی و یک گفتگو
سانیا سالاری در نمایش شش تک گویی و یک گفتگو
سانیا سالاری در نمایش رفتگان در جشن بازیگر
سانیا سالاری در نمایش رفتگان در جشن بازیگر

نمایش ترانه های قدیمی سانیا سالاری

  • پیکان جوانان (محمد رحمانیان)
  • لیلا و چند مسافر (محمد رحمانیان)
سانیا سالاری در نمایش ترانه های قدیمی پیکان جوانان
سانیا سالاری در نمایش ترانه های قدیمی پیکان جوانان
سانیا سالاری در موسیقی - نمایش لیلا ... و چند مسافر
سانیا سالاری در موسیقی – نمایش لیلا … و چند مسافر

سانیا سالاری در تلویزیون

  • دلدادگان

آثار سینمایی سانیا سالاری

  • ملاقات

سانیا سالاری در نمایش خانگی

  • گیسو

صفحه اینستاگرام سانیا سالاری

سانیا سالاری ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر قریب به 630 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی سانیا سالاری و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی سانیا سالاری و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی سانیا سالاری، به اینستاگرامش مراجعه  کنید.آدرس اینستاگرام سانیا سالاری @sania__salari می باشد و 331 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام سانیا سالاری

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا