اخبار دیگران

دریافت ویزای اسپانیا چقدر طول می‌کشد؟

در زیر می‌توانید مفیدترین اطلاعات در مورد انواع مختلف ویزای اسپانیا و جزئیات فرآیند درخواست ویزا برای سفر به اسپانیا را بیابید. فراموش نکنید که به عنوان اولین قدم برای شروع آماده سازی، بلیط پرواز اسپانیا خود را خریداری کنید.

آیا برای سفر به اسپانیا به ویزا نیاز دارم؟

اسپانیا در اتحادیه اروپا و منطقه شنگن است که در آن کشورهای عضو اروپایی به طور مشترک قوانین ویزای مشترک خود را برای اتباع خارجی به توافق رسانده‌اند. بنابراین، شهروندان غیر اتحادیه اروپا که دولت‌هایشان ترتیبات لغو روادید را امضا نکرده‌اند، باید برای سفر به اسپانیا و/یا سایر کشورهای شنگن برای ویزای ورود اقدام کنند.

جزئیات دریافت ویزای اسپانیا را بخوانید (این محتوا هر روز رسانی می‌شود)

انواع ویزای اسپانیا

انواع مختلف ویزا برای بازدید از اسپانیا را می‌توان به طور کلی بر اساس اقامت کوتاه مدت یا طولانی مدت طبقه بندی کرد. آنها می‌توانند به عنوان ویزای یکبار ورود، دو بار ورود یا چند بار ورود برای بازدید تا 90 روز در دوره های 180 روزه صادر شوند. ویزای یکبار ورود، یک بار ورود را اعطا می‌کند در حالی که دارندگان ویزای دوبار ورود می‌توانند دو بار در بازه زمانی تعیین شده سفر کنند و ویزای چند بار ورود امکان بازدید متوالی از اسپانیا را فراهم می‌کند.

ویزای شینگن چیست؟

ویزای شینگن به دارنده آن اجازه می‌دهد تا برای مدت کوتاهی آزادانه در منطقه شینگن حرکت کنند. منطقه شینگن شامل 26 کشور اروپایی به نام کشورهای شنگن است که در میان آنها کنترل مرزی لغو شده است. بنابراین، مسافرانی که مایل به سفر در منطقه شینگن برای سفرهای تجاری یا توریستی هستند، موظفند ویزای شینگن را برای اقامت تا 90 روز در مدت 180 روز دریافت کنند. لیست کامل کشورهای شینگن شامل: اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد و سوئیس.

وقت سفارت ایتالیا + سریع‌ترین روش + مدارک و شرایط جدید

انواع ویزای شینگن اسپانیا

ویزای ترانزیت فرودگاهی اسپانیا: اگر مسافر برای تعویض هواپیما در فرودگاه‌های اسپانیا توقف کند، لازم است. با این حال، ورود به کشور را شامل نمی‌شود و فقط برای مناطق بین المللی فرودگاه معتبر است.

ویزای تجاری اسپانیا: برای کسانی که مایلند با هدف تجارت یا انجام فعالیت‌های تجاری در این کشور برای اقامت تا 90 روز از اسپانیا دیدن کنند، لازم است.

ویزای توریستی اسپانیا: به شهروندان کشور ثالثی اعطا می‌شود که به دنبال سفر به اسپانیا یا سایر کشورهای شینگن برای مقاصد سرگرمی با محدودیت زمانی هستند که نباید از 90 روز تجاوز کنند.

اطلاعات کلی در رابطه با تور اسپانیا برای شهروندان کشور ثالث

ویزای بازدید کننده اسپانیا: برای شهروندان کشور ثالثی که مایلند با هدف دیدار اعضای خانواده، اقوام یا دوستان به اسپانیا سفر کنند، لازم است. درخواست ویزا را می‌توان از طریق دعوتنامه توسط میزبان پشتیبانی کرد. ویزای ویزیتور تا 90 روز در مدت 6 ماه اعتبار دارد.

ویزای فرهنگی اسپانیا: برای بازدیدهای فرهنگی کوتاه مدت که شامل شرکت در رویدادهای فرهنگی، ورزشی یا مذهبی می‌شود، قابل دریافت است. دارندگان ویزای فرهنگی می‌توانند در مدت 6 ماه تا 90 روز در اسپانیا اقامت داشته باشند.

ویزای درمان پزشکی اسپانیا: زمانی که مسافر قصد دارد برای اهداف درمانی به اسپانیا برود داده می‌شود. باید از قبل با موسسه میزبان در اسپانیا تماس گرفته شود و جزئیات طرح درمانی مربوطه باید در طول درخواست ویزا ارائه شود. دارندگان ویزای درمان پزشکی نمی‌توانند برای دوره‌های بیش از 90 روز در این کشور بمانند.

ویزای رده D اسپانیا – برای بازدید طولانی مدت

انواع ویزای ملی اسپانیا:

کیف پول من چیست؟

 

  • ویزای دانشجویی اسپانیا: برای شهروندان کشور ثالثی که مایل به تحصیل در موسسات آموزشی اسپانیا هستند صادر می‌شود. پذیرش در یک برنامه تحصیلی یکی از پیش نیازهای درخواست برای ویزای تحصیلی بلند مدت است.
  • ویزای کار اسپانیا: به شهروندان غیر اتحادیه اروپا که دارای شرایط خاص بوده و واجد شرایط کار در اسپانیا هستند اعطا می‌شود. متقاضی باید دارای قرارداد کار یا پیشنهاد الزام آور باشد.
  • ویزای جستجوی کار اسپانیا: به صورت اجازه اقامت یک بار برای مدت حداکثر 12 ماه داده می‌شود. فارغ التحصیلان موسسات آموزش عالی اسپانیا می‌توانند در صورت احراز شرایط خاص برای ویزای جستجوی کار درخواست دهند. شما می‌توانید ظرف شش ماه پس از فارغ التحصیلی برای ویزای جستجوی کار اقدام کنید.
  • ویزای ملاقات خانوادگی اسپانیا: می‌تواند توسط اعضای خانواده ساکنان اسپانیا که مایل به سفر به اسپانیا با هدف دیدار با بستگان خود هستند، دریافت کنند. متقاضیان باید مدارک لازم از جمله دعوت نامه از بستگان نزدیک خود را ارائه دهند.
  • ویزای محقق اسپانیا: معمولاً به دانشمند مهمان یا دانش پژوهان میهمان که از کشورهای ثالث برای فعالیت‌های تحقیقاتی برنامه ریزی شده در مؤسسات تحقیقاتی تأسیس شده در یک دوره معین می‌آیند داده می‌شود.
  • ویزای فریلنسر اسپانیا: به اتباع کشور ثالثی اعطا می‌شود که به دنبال رفتن به اسپانیا و کار به عنوان فریلنسر هستند. نمونه کارهای قبلی، مجوز حرفه‌ای، شواهد طرح فریلنسری و تعهدنامه از مشتریان آینده از جمله پیش نیازهای درخواست ویزای فریلنسر است.
  • ویزای دوره زبان اسپانیا: به شهروندان غیر اتحادیه اروپا داده می‌شود که قصد دارند در دوره‌های آموزشی زبان اسپانیایی برای دوره‌های تعیین شده ثبت‌نام کنند. برای دریافت این نوع ویزا ثبت نام تایید شده در دوره به همراه سایر مدارک الزامی است.
حرف آخر ابتدایی (لاماس): آموزش متفاوت دروس ابتدایی با هیجان و کارتون

قوانین ویزای اسپانیا

  • بازدیدکنندگان ملزم به اثبات دارایی‌های مالی معادل 90 درصد حداقل دستمزد ناخالص ملی برای اقامت تا ده روز هستند. مبلغ موردنیاز روزانه برای اقامت بیش از ده روز 70.77 یورو است.
  • پاسپورت شما باید حداقل دو صفحه خالی داشته و نباید بیشتر از 10 سال از صدور آن گذشته باشد.

دریافت ویزای اسپانیا چقدر طول می‌کشد؟ از کجا ویزای توریستی بگیریم؟

لازم به ذکر است که: بسته به هدف از شما از رفتن به اسپانیا مدت زمان دریافت ویزای شما را تعیین می‌کند. اما در حالت کلی دریافت ویزای اسپانیا حدودا یک ماه و نیم طول می‌کشد. برای دریافت ویزای توریستی اسپانیا می‌توانید به یک آژانس هواپیمایی خوب و معتبر اعتماد کنید. سپند پرواز شرق با سالها تجربه در زمینه‌ی توریستی و گردشگری ویزای توریستی شما را در کمترین زمان ممکن صادر می‌کند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به این وب سایت مراجعه کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا