اخبار بازیگران

پر سر و صداترین طلاق‌های بازیگران ایرانی؛ کدام سلبریتی ها از هم جدا شده‌اند؟

زندگی افراد مشهور به خصوص بازیگران و سلبریتی‌های سینما و تلویزیون، همواره برای مردم عامه رازآلود و جالب بوده است. در این مطلب از بازیگرنیوز طلاق بازیگران را مرور میکنیم.با ما همراه باشید.

همسر سابق امین حیایی کیست؟

همسر سابق امین حیایی مونا بانکی پور بود.

همسر سابق سیما تیرانداز کیست؟

همسر سابق سیما تیرانداز ناصر هاشمی است.

همسر سابق امیر غفارمنش کیست؟

همسر سابق امیر غفارمنش شادروان پوپک گلدره است.

همسران سابق سحر قریشی چه کسانی هستند؟

همسران سابق سحر قریشی مهران اخوان ذاکر و امید علومی هستند.

برای اکثر مردم و مخاطبان سینما و تلویزیون بسیار مهم است که از نحوه زندگی خصوصی، محل زندگی، همسر و فرزندان و حتی نحوه لباس پوشیدن و مسافرت‌های بازیگران مورد علاقه‌شان سر در بیاورند. البته این مسئله منحصر به کشور و یا مردمان خاصی نمی‌شود و در همه جای دنیا این مسئله وجود دارد، البته در برخی کشورها درجه اهمیتش کمتر و در برخی دیگر بیشتر است.

اهمیت این مسئله به حدی است که اصطلاح پاپاراتزی در همین رابطه به وجود آمد. پاپاراتزی یک واژه ایتالیایی است و به عکاسانی گفته می‌شود که از افراد مطرح و مشهور و از زندگی خصوصیشان عکاسی می‌کنند و آن تصاویر را به مجلات می‌فروشند، هر چند که در کشور ما پاپاراتزی‌ها به اندازه آمریکا، انگلیس و دیگر کشورها فعالیت ندارند، اما طلاق بازیگران مطرح همواره جزء سوژه‌های مورد توجه مردم بوده و به اندازه‌ای اهمیت دارد که با گذشت سال‌ها هم برخی از این خبرها در ذهن مردم باقی می‌ماند.

جدایی تلخ است و برای اهل هنر تلخ‌تر! چرا که آن‌ها هم روح لطیف و احساسات شکننده‌ترین دارند و هم دیگران از طریق رسانه‌ها از قصه و غصه آن‌ها با خبر می‌شوند .

جدایی واژه ایست که نوشتنش آسان است اما واقعیتش تلخ چه برای یک سلبریتی مشهور و چه برای یک فرد عادی.

به تازگی ریحانه پارسا با انتشار استوری در صحفه شخصی اش از طلاق خود خبر داد و اینگونه یکی دیگر از طلاق های بازیگران ایرانی رقم خورد و حواشی پیرامون آن و به قولی حرف و حدیث های بسیاری مطرح شد و شاید به همین خاطره باشد که برخی از چهره های مشهور طلاق خود را رسانه ای می کنند تا از برخی حاشیه های ناخوشایند به دور باشند. در این مطلب مروری داریم بر جنجالی ترین طلاق های بازیگران سینما با بازیگر نیوز همراه شوید:

طلاق هایی که در سینمای ایران پرهیاهو شد

طلاق محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان

یکی از طلاق های جنجالی در بین بازیگران طلاق محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان است. نام آزیتا حاجیان در میان بازیگران زن طلاق گرفته در ذهن مخاطبان به عنوان اولین شخصی است که می آید. حاصل ازدواج محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان دو دختر با نام های مهراوه و ملیکا است.آنها در سال 1359ازدواج و بعد از سی سال زندگی مشترک در سال 1389 از یکدیگر جدا شدند. آزیتا حاجیان سال بعد یعنی در سال 1390 با با یکی از هم دانشگاهیان قدیمی اش به نام محمد کریمی هراتی ازدواج کرد.

عکسی از محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان با لباس مشکی

طلاق علی دهکردی و آفرین چیت ساز

یکی دیگر از طلاق های جنجالی در بین بازیگران طلاق علی دهکردی و آفرین چیت ساز است. علی اسماعیل پور دهکردی متولد 1344 در شهرکرد بازی در سینما را از سال 1370 با فیلم از کرخه تا راین به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا آغاز کرد. او فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او همسر سابق آفرین چیت ساز بازیگر است.آنها در سال 1368 ازدواج و در سال 1381 از یکدیگر جدا شدند.

علی دهکردی و آفرین چیت ساز با چادر

طلاق  جنجالی امین حیایی و همسر سابقش مونا بانکی پور

یکی دیگر از طلاق های جنجالی در بین بازیگران طلاق امین حیایی از همسرش است.مونا بانکی پور همسر سابق امین حیایی است که مدت زیادی است از یکدیگر جدا شده اند حاصل این ازدواج پسری به نام دارا حیایی است.

امین حیایی در سال 1371 در 22 سالگی با مونا بانکی پور بازیگر ازدواج کرد.رابطه این زوج هنری در یکسال به جدایی و طلاق ختم شد.

او در این باره چنین می گوید: «اوایل جدایی سر حضانت دارا دچار مشکل شدیم ولی هر چه جلوتر رفتیم او فهمید من دارا را دوست دارم، منم حضانت پسرمان را به همسر سابقم دادم.این را هم بگویم که ایشان واقعا برای دارا زحمت کشید.»

معرفی کیت بلانشت بازیگر پرافتخار هالیوود ؛ از زندگی شخصی تا مروری بر آثار هنری او

مونا بانکی پور بازیگری است که سابقه بازیگری در سریال خواب و بیدار ( در نقش همسر دانیال حکیمی ) و فیلم سینمایی خانه ای در شن رو دارد .

تیپ کت شلواری امین حیایی و مونا بانکی پور با لباس مشکی

  بیشتر بخوانید: داستان طلاق امین حیایی از همسر اولش چه بود؟

طلاق ابوالفضل پور عرب و آناهیتا نعمتی

یکی دیگر از طلاق های جنجالی در بین بازیگران طلاق ابوالفضل پور عرب و آناهیتا نعمتی است.زمانی که ابوالفضل پورعرب با آناهیتا نعمتی ازدواج کرد، بازیگر بسیار معروفی بود. از آنطرف، آناهیتا نعمتی تازه با فیلم خوش ساخت هیوا، ساخته رسول ملاقلی پور، وارد سینما شده بود و به عنوان یک چهره جوان و با استعداد، اول راه بود.

ابوالفضل پور عرب تا به حال ۳ بار ازدواج کرده و ۳ فرزند دارد، آخرین همسر او آناهیتا نعمتی بوده که چندین سال است که از وی جدا شده است و نام وی در میان بازیگران زن طلاق گرفته می آید.حاصل این ازدواج دختری به نام رایکا بود.این بازیگر مشهور قدیمی از سه ازدواجش صاحب سه فرزند شده است به نام های پوریا , رعنا , رایکا

آنا نعمتی درباره جدایی اش از پورعرب می گوید همسرم تمایلی نداشت من کار هنری و بازیگری انجام دهم. تنها کاری که در همان ابتدای ازدواج انجام دادم سریال مسافر بود که خود او هم در آن کار با من همکار بود.

عکسی از ابوالفضل پور عرب و آناهیتا نعمتی با مانتو سفید و پسر بزگش پوریا

  بیشتر بخوانید: پشت پرده طلاق ابوالفضل پور عرب از همسرش آنا نعمتی چه بود؟

شما در حال تماشای عکس بازیگران سینما که طلاق گرفته اند در بازیگرنیوز هستید.

طلاق سیما تیرانداز و ناصر هاشمی از هنرمندان مطرح کشور

یکی دیگر از طلاق های جنجالی در بین بازیگران طلاق سیما تیرانداز و ناصر هاشمی است.سیما تیرانداز یکی از بازیگران زن طلاق گرفته متولد سال 1349 در تهران از بازیگران تئاتر و سینمای ایرانی است. وی کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری از دانشکدۀ سینما و تئاتر دارد. سیما تیرانداز یکی دیگر از بازیگران زن طلاق گرفته سینمای ایران است. وی همسرسابق ناصر هاشمی و همسر کنونی مجید جوزانی است و یک پسر به نام رایان جوزانی دارد.

ناصر هاشمی همسر اسبق سیما تیرانداز در سال 72 با همسرش آشنا شد و در سال 74 با یکدیگر ازدواج کردند . نحوه آشنایی این دو هنرمند از آنجایی که هر دو بازیگر بودند در یکی از تئاترهای شهر هم بازی بودند, همین موضوع باعث آشنایی بیشتر و شناخت اخلاق و خوی همدیگر شد تا اینکه بعد از گذشت 2 سال با یکدیگر ازدواج کردند. اما این آشنایی و ازدواج مدت خیلی زیادی دوام نیاورد و در سال 82 از یکدیگر جدا شدند . علت جدایی این دو بازیگر رسانه ای نشد حتی خبر جدایی آنها بعد از یک سال منتشر شد . شاید علت نبود پل ارتباطی قوی مثل فیس بوک , تلگرام , اینستاگرام و … خبر طلاق این دو هنرمند با تاخیر یک ساله منتشر شد.

ناصر هاشمی بعد از جدایی از همسرش سیما تیر انداز با گذشت 17 سال هنوز مجرد است, ظاهرا قصد ازدواج ندارد با گذشت سن ایشان از مرز 60 سالگی بعید است همسری را برای خود انتخاب کنند

اما سیما تیر انداز بعد از جدایی با مردی به نام مجید جوزانی آشنا و این آشنایی خیلی سریع به ازدواج ختم شد . مجید جوزانی هیچ گونه فعالیت هنری ندارد ظاهر خانم سیما تیر انداز دوست داشتند با کسی ازدواج کنند که مانند همسر قبلیشان بازیگر نباشد .

سیما تیرانداز با مانتو یاسی و ناصر هاشمی با پیرهن آبی و مجید جوزانی
  بیشتر بخوانید: ماجرای کامل طلاق سیما تیرانداز از همسر اولش ناصر هاشمی

بازیگران سینما که طلاق گرفته اند

طلاق مهتاب کرامتی و بابک ریاحی پور (آهنگ ساز)

مهتاب کرامتی از بازیگران زن طلاق گرفته ی سینما است که در سن کم ازدواج کرده و جدا شده است.
مهتاب کرامتی در یک مصاحبه گفت: من سال‌ها پیش ازدواج کردم. زندگی خیلی خوبی هم داشتم. در واقع چون در سن پایین ازدواج شکل گرفت موفقیت‌آمیز نبود. اما هنوز از حال هم باخبر هستیم. اما خب این بزرگ شدن ما در ۲ روند متفاوت شکل گرفت و در نهایت مسیر ما از هم جدا شد.
بابک ریاحی پور همسر سابق مهتاب کرامتی یکی از معروف‌ترین نوازنده‌های ایرانی با ساز تخصصی گیتار باس است و در زمینه موسیقی راک فعالیت می‌کند. او در آلمان موسیقی را آموخته، آن را در ایران ادامه داده و با خواننده‌هایی مثل محمد نوری و گروه‌هایی مثل اوهام و آویژه که نوعی موسیقی تلفیقی را دنبال می‌کرد‌ه‌اند، همکاری داشته است.
آنها در سال 66 ازدواج و در سال 91 از یکدیگر جدا شدند.حاصل ازدواج آنها یک دختر است که با مهتاب کرامتی زندگی میکند.
مهتاب کرامتی و بابک ریاحی پور با تیپ مشکی
  بیشتر بخوانید: مجرای کامل طلاق مهتاب کرامتی از زبان خودش
شکار حلزون آماده اکران در جشنواره فجر شد

طلاق مرحوم خسرو شکیبایی و تانیا جوهری

یکی دیگر از طلاق های جنجالی در بین بازیگران طلاق خسرو شکیبایی و تانیا جوهری است.شاید خیلی ها ندانند که شکیبایی در دهه 40 کار خودش را با دوبلوری شروع کرد و پس از ناکامی در این رشته به تئاتر رفت و سال ها گذشت تا دوباره با فیلم «خط قرمز» مسعود کیمیایی به سینما بازگشت. تانیا جوهری هم در همان سال های دهه 50 بازیگر تئاتر بود. این رابطه که منجر به ازدواج شد، چندان خبرساز نبود؛ چون هیچ یک از این دو، آدم های معروفی نبودند و در سال های بعد در حرفه شان سرشناس شدند. ثمره این ازدواج یک دختر بنام پوپک بود.

پوپک دخترش مدتی در کار کویندگی رادیو بود و در انجمن گویندگان جوان هم بعنوان دوبلور مشغول بکار بود اما در سال 89 در حادثه ای همسرش فوت کرد و دیگر نتوانست فعالیتی داشته باشد و خانه نشین شد

شکیبایی چند سال بعد از طلاق همسر اولش در 9 تیر 1360 با همسر دومش پروین کوشیار که بازیگر تئاتر بود ازدواج کرد، ثمره این ازدوج پسری بنام پوریا متولد 1361 بود.

پوریا شکیبایی نیز در سال 88 ازدواج کرده و پیشرو راه پدر در بازیگری و صدا پیشگی می باشد او مدتی در استرالیا زندگی می کرد و حالا در ایران است.

عکس دو نفره خسرو شکیبایی و پروین کوشیار و تانیا جوهری در صحنه ای از فیلم

طلاق فریبرز عرب نیا از آتنه فقیه نصیری و مرحوم عسل بدیعی

این 3 بازیگر، معروف تر از آن هستند که بخواهیم معرفی شان کنیم. فریبرز عرب نیا به ترتیب با آتنه فقیه نصیری و عسل بدیعی ازدواج کرد و از آن ها جدا شد.بدین تریتیب نام آتنه فقیه نصیری و عسل بدیعی به بازیگران زن طلاق گرفته اضافه شد.

فریبرز عرب نیا در سال 1370 با آتنه فقیه‌ نصیری بازیگر ازدواج کرد و به مدت 8 سال زندگی مشترکی داشتند اما در نهایت سال 78 این زندگی به طلاق منجر شد.

عرب نیا برای بار دوم در سال 79 با عسل بدیعی بازیگر ازدواج کرد و صاحب فرزند پسری بنام جانیار شدند اما این زندگی هم 4 سال بیشتر دوام نیاورد و سال 83 به طلاق ختم شد.

عکس دو نفره فریبرز عرب نیا و عسل بدیعی و عکس آتنه فقیه نصیری

  بیشتر بخوانید: ماجرای طلاق فریبرز عرب نیا از آتنه فقیهه نصیری چه بود؟

شما در حال تماشای عکس بازیگران سینما که طلاق گرفته اند در بازیگرنیوز هستید.

طلاق عاطفه رضوی و مهرداد شکرآبی و ازدواج مجددش

یکی دیگر از طلاق های جنجالی در بین بازیگران طلاق عاطفه رضوی و مهرداد شکرآبی است. عاطفه رضوی در سال 1347 در تهران متولد شد. او دوره دو سالهٔ تئاتر را در تالار محراب گذراند و سال 1365 به عنوان هنرجوی گریم زیر نظر عبدالله اسکندری شروع به کار نمود.

ازدواج اول و همسر اول عاطفه رضوی مهرداد شکرابی بوده است که بدلایلی بعد از مدتی از هم طلاق گرفتند و او هم به جمع بازیگران زن طلاق گرفته پیوست.وی بعد از آن با حسین پاکدل نویسنده و کارگردان ازدواج کرده که از وی صاحب یک فرزند دختر بنام «صبا» می باشد.

حسین پاکدل زاده 1338 اصفهان نویسنده ، نمایش نامه نویس ، مجری ، تهیه کنننده و مدیر سابق شبکه صدا و سیما و کارگردان و بازیگر ایرانی است.

حسین پاکدل برادر بزرگتر مهدی پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون و همسر سابق بهنوش طباطبائی است.

عاطفه رضوی و حسین پاکدل و دخترشان در تولد عاطفه رضوی در صحنه ی تئاتر

عاطفه رضوی با شال آبی و مهرداد شکرآبی

ازدواج و طلاق پرحاشیه ی  ریحانه پارسا از مهدی کوشکی

ریحانه پارسا، زمانی که 21 سال داشت با مهدی کوشکی، کارگردان و بازیگر 38 ساله ازدواج کرد. ریحانه پارسا، سومین ازدواج مهدی کوشکی بعد از جدایی از دومین همسرش، صحرا فتحی(کارگردان، بازیگر و گرافیست) است. آن‌ها در تاریخ 23 اسفند 1398 با انتشار عکسی از خودشان در اینستاگرام، خبر ازدواج‌شان را در روزهای شیوع ویروس کرونا اعلام کردند و نوشتند: “عهدمان در این قرنطینگی!”

از چند روز پیش خبر جدایی ریحانه و پارسا و مهدی کوشکی در شبکه های اجتماعی به گوش رسید. ماجرا از آنجا شروع شد که ریحانه پارسا و مهدی کوشکی در اقدامی عجیب پست های مشترک شان را از صفحات اینستاگرام حذف کردند و بعد از آن ریحانه پارسا با انتشار ویدیویی شائبه جدایی از مهدی کوشکی را تقویت کرد.او اکنون با انتشار ویدیویی جدید به گونه‌ای این شایعه را تأیید کرد و گفت: «خیلی ممنونم که نگران حالم بودید. امیدوارم آقای کوشکی هرجا هستند خوب باشند».

سختی های نقش شمر سریال مختارنامه از زبان بازیگرش

شاید این شایعه به جنجالی‌ترین طلاق سینمای ایران تبدیل شود. اما تاکنون هیچ خبرگذاری رسمی صحت این خبر را تأیید نکرده است.

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

طلاق فرحناز منافی ظاهر و حسین محب اهری

یکی دیگر از طلاق های باور نکردذنی در بین بازیگران طلاق فرحناز منافی ظاهر و حسین محب اهری است.جدایی حسین محب اهری و همسرش فرحناز منافی ظاهر در حالی مطرح شد که هیچکس باورش نمیشد که این دو بازیگر با این سن پایشان به دادگاه باز گردد . دلیل طلاق حسین محب اهری و فرحناز منافی ظاهر از زبان بازیگر زن بسیار شنیدنیست زیرا عقیده دارد که چشمشان کردند و زندگی خوبی داشتند .

حسین محب اهری در سال 79 قبل از اینکه اصلا سرطان بگیرد به بهانه اینکه می خواهد تنها باشد بعد از 22 سال زندگی از همسرش فرحناز منافی ظاهر طلاق گرفت.

مدت ها بعد بیماری سرطان سراغش آمد و سالها بعد حسین محب اهری برای بار دوم با خانوم مهتاب مقصودلو ازدواج کرد …

عکس قدیمی دو نفره فرحناز منافی ظاهر با لباس قرمز و حسین محب اهری

بازیگران زنی که طلاق گرفته اند

طلاق شراره رخام و فرهاد قریب (استیون راش نام آمریکایی اوست)

شراره رخام بازیگر ایرانی ۱۷ مرداد سال ۱۳۵۰ در تهران متولد شده است.

وی سال ها پیش با فرهاد قریب که بیشتر با نام هنری استیون راش معروف است ازدواج کرد اما دوام این زندگی دو سال بیشتر نبود و از یکدیگر جدا شدند و خانم بازیگر در این رابطه گفتند که ما بصورت دوستانه از هم جدا شدیم بطوری که هنوز هم بصورت تلفنی باهم در ارتباط هستیم.

علت جدا شدنمون این بود که ایشون حتما باید میرفتن به امریکا و من هم نمیخواستم که برم.

نام شراره رخام هم در جمع بازیگران زن طلاق گرفته دیده میشود.

شراره رخام با شال زرد بعد از در آوردن ژل لبهایش و فرهاد قریب

طلاق بهروز بقایی و پرستو گلستانی

پرستو گلستانی با بهروز بقایی ازدواج کرده بود اما سرانجام این وصلت با وجود پسری بنام بهرنگ به جدایی ختم شد و این دو زوج از بکدیگر جدا شدند، هر دو این هنرمندان ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد هستند و نام پرستو گلستانی در میان بازیگران زن طلاق گرفته دیده میشود.

پرستو گلستانی در برنامه دورهمی از جدایی خود از همسرش گفت و اشاره کرد:به هر حال ما همگی به دنبال خوشبختی هستیم. راه های متفاوتی هم برای دست یافتن به این خوشبختی وجود دارد. یکی از این راه ها ازدواج و تشکیل خانواده است. اما گاه به جایی می رسی که می بینی آنچه را که می خواستی به دست نیاوردی و خب من هم نمی خواهم کسی را مقصر بدانم. بعضی وقت ها نمی شود و باید از صفر شروع کرد. خب من هم از صفر شروع کردم.

بهروز بقایی و پرستو گلستانی با شال بنفش

شما در حال تماشای عکس بازیگران سینما که طلاق گرفته اند در بازیگرنیوز هستید.

طلاق نیما بانکی و لیلی رشیدی

لیلی رشیدی با نیما بانک (بانکی) کارگردان ازدواج کرده بود.اما این ازدواج بعد از بدنیا آمدن پسری بنام سینا به طلاق منجر شد و نام لیلی رشیدی هم به فهرست بازیگران زن طلاق گرفته اضافه شد.نیما بانکی در دومین ازدواج خود با سروناز آخوندزاده نیز ناموفق بود و همسر دوم خود را نیز طلاق داده است، سینا پیش مادرش لیلی بزرگ شده است.

نیما بانکی را اگر از پراید تهران یازده به یاد نداشته باشید، در آگهی های سامسونگ با لباس برزیل یا با کت و شلوار در حالی که پایش را از قاب ال سی دی بیرون گذاشته، دیده اید.

نیما بانکی و لیلی رشیدی با روسری سبز

طلاق اکرم محمدی و مجید جعفری

اکرم محمدی از سال ۱۳۶۴ با نمایش خسیس وارد دنیای بازیگری شد و در همین دنیای سینما و هنر با همسر سابقش مجید جعفری آشنا شد. مجید جعفری کارگردان و بازیگر شیرازی است که از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۷۷ رئیس تئاتر شهر بود.

اکرم محمدی و مجید جعفری زندگی خوبی را شروع کردند اما بعد از مدتی به این نتیجه رسیدند که ادامه زندگی مشترک برایشان مناسب نیست به همین دلیل طلاق را ترجیح دادند. این در حالی بود که آنها دختری به نام مروارید داشتند.بدین ترتیب اکرم محمدی هم به بازیگران زن طلاق گرفته اضافه شد.

عکس سه نفره ی اکرم محمدی و مجید جعفری و دخترشان

طلاق مینا لاکانی و امین زندگانی و ازدواج مجدد امین زندگانی

امین زندگانی متولد 5 شهریور 1351 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

امین زندگانی و مینا لاکانی در سال 1376 در سریال زن شرقی با یکدیگر آشنا شدند و ازدواج کردند اما مدتی بعد طلاق گرفتند ، مینا لاکانی در مهر ماه 1390 در برنامه صدای آمریکا بدون حجاب حاضر شد و اعلام کرده برای همیشه ایران را به مقصد آمریکا ترک کرده است.

همه چیز درباره ی نیکلاس کیج بازیگر فیلم رنفیلد 2023

امین زندگانی در دومین تجربه خوب با الیکا عبدالرزاقی ازدواج کرد خبر نامزدی آنها در سال 1391 رسانه ای شد که در نهایت اسفند 1392 با یکدیگر عروسی کردند.

عکس با حجاب مینا لاکانی و امین زندگانی با کت و شلوار

طلاق کوروش تهامی و شبنم طلوعی

کوروش تهامی اولین بار با شبنم طلوعی ازدواج کرد ولی این ازدواج منجر به طلاق شان گردید و همسر سابق او هم اکنون در شبکه انگلیسی من و تو حضور دارد. شبنم طلوعی بدلیل گرایش به فرقه ی ضاله بهایی از کشور خارج شد.

ازدواج دوم او با پونه یزدانی بوده است که هم اکنون با یگدیگر زندگی میکنند.

“همسرم پونه یزدانی همکارم نیست اما از هنر خیلی سر در میاره فارغ التحصیل رشته ی نقاشی و دو دوره ی گریم بین المللی رو گذرونده. عاشق رنگهاست و یه جورایی استاد چیده مان رنگ ها در کنار همدیگه است.”

کوروش تهامی با کت و شلوار و سلفی بی حجاب شبنم طلوعی

  بیشتر بخوانید: ماجرای طلاق کوروش تهامی از مجری شبکه منو تو

طلاق الهام چرخنده و فرشید نوابی

الهام چرخنده در سن ۱۸ سالگی با فرشید نوابی ازدواج کرد و زندگی عاشقانه با هم داشته اند به طوری که دوستانشان آنها را به جولز و جولی تشبیه می کرده اند. الهام چرخنده نیز به این موضوع اعتراف کرده بود که تفاهم زیادی در زندگی اش بوده است.

او اظهار کرده است که فرشید گوش است و من دهان هستم و شاید به همین دلیل باشد که تفاهم بین ما تا این حد زیاد است و در کنار هم احساس خوشبختی می کنیم . ما شبیه تکه های پارل همدیگر را کامل می کنیم.

متاسفانه پازل زندگی این زوج خوشبخت در پایان سال ۱۳۹۲ از هم جدا شد.این دو قبل از نوروز سال ۱۳۹۳ خیلی بی سر و صدا و بدون جنجال رسانه ای از هم جدا شدند. از قرار معلوم پسر کوچک خانواده نزد پدرش مانده است.

البته با اظهار نظر فرشید نوابی مشخص شد که الهام چرخنده قبل از ازدواج با او یک بار دیگر ازدواج کرده بوده و پسر بزرگش شایان از همسر اولش است. فرشید نوابی در اظهار نظری گفته بود که حضانت تنها فرزندم ارسطو طبق رای دادگاه و خواسته الهام چرخنده به من سپرده شد.بدین ترتیب الهام چرخنده هم به بازیگران زن طلاق گرفته اضافه شد.

الهام چرخنده با لباس قرمز قبل از محجبه شدنش و فرشید نوابی در پشت صحنه یک برنامه

  بیشتر بخوانید: ماجرای طلاق الهام چرخنده از فرشید نوابی چه بود؟

شما در حال تماشای عکس بازیگران سینما که طلاق گرفته اند در بازیگرنیوز هستید.

طلاق نگار عابدی و هدایت هاشمی

نگار عابدی ازدواج پر سرو صدایی با هدایت هاشمی داشت و بعد از بدنیا آمدن دختری بنام اِما، زندگی اش رفته رفته به حاشیه کشانده شد که در نهایت چند سال پیش به طلاق منجر شد بعد از آن هدایت هاشمی با مهشید ناصری ازدواج کرد.

نگار از ماجرای جدایی از همسرش هدایت هاشمی گفت و اینکه بعد از جدایی ترجیح داد مدتی را به خاطر دخترش با خانواده اش زندگی کند. او نه از جدایی اش یک کابوس شوم ساخت نه اینکه این موضوع را پنهان کرد؛ سر بسته اما با صداقت به این نکته اشاره کرد که گاهی افراد در زندگی شان تصمیم می گیرند مسیرهای جداگانه ای را انتخاب کنند و باید به این تصمیم احترام گذاشت.نام وی هم در فهرست بازیگران زن طلاق رفته می آید.

نگار عابدی و دخترش و هدایت هاشمی

طلاق لادن طباطبایی و سعید تهرانی و مهاجرت او

لادن طباطبایی دو بار ازدواج کرده و جدا شده است . ابتدا در 18 سالگی با پسر عمه اش که به نام آقای نیلچی ازدواج کرد و در ترم دوم دانشگاه صاحب یک فرزند پسر بنام شاهین شد ، بعد از طلاق با سعید تهرانی فیلمساز معروف ازدواج کرد و از او صاحب یک فرزند بنام سها شد.

اما این زندگی هم در نهایت به جدایی ختم شد.

علت جدایی لادن طباطبایی از همسرش:

بیماری سها تا مدت ها برای خانواده مبهم بود به همین خاطر طبق افشاگری سعید تهرانی ، همسرش لادن طباطبایی به علت عدم آگاهی از بیماری اوتیسم دخترش را گاهی بخاطر رفتار های که ناشی از بیماری اش بوده کتک می زده است.

تا اینکه سال 91 خانوم طباطبایی دوره های این بیماری را در آمریکا گذراند و متوجه شد فرزندش به بیماری سختی مبتلاست.

بیوگرافی و عکس بازیگران زمان شاه + عکس قبل و بعد انقلاب

“من گناهکارم ، چون سالها سکوت کردم ، چون توهین و تحقیر شنیدم و آبروداری کردم ، چون خواستم زندگی و آرامش تو را حفظ کنم. حقارت ها و تهمت هایی را تحمل کردم که هیچ انسان باشرافتی تاب نمی آورد. کسی که 17 سال عاشقانه دوست داشتم ، به ناجوانمردانه ترین روش ها مرا خرد کرد ، غیراز حقوق قانونی خود هر راه و بیراهی را بکار گرفت : بازوان ستبر و بی سیم و موتور و ژست های پلیس مخفی و مرموز … تهدید و ارعاب من و خانواده ام…. سکوت کردم.”

لادن طباطبایی و سعید تهرانی در یک مراسم رسمی

طلاق امیر غفارمنش و شادروان پوپک گلدره

امیر غفارمنش در سال 1380 بعد از 5 سال ارتباط دوستانه با پوپک گلدره ازدواج کرد اما این زندگی بعد از 4 سال زندگی مشترک در نهایت به طلاق و جدایی ختم شد.

دو روز بعد از طلاق پوپک گلدره در شهریور 1384 در یک سانحه رانندگی به کما رفت و بعد از 8 ماه در 27 فروردین 1385 در بیمارستان مهر تهران درگذشت.

امیر غفارمنش بعد از چند سال دوباره ازدواج کرد و حالا یک پسر بنام راستین دارد.

امیر غفارمنش و شادروان پوپک گلدره با لباس آبی

طلاق رامبد جوان و ماندانا روحی

رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می کند. همسرش هم مانند او هنرمند بوده و البته سروصدای ازدواج آنها زیاد به اطرافیان نمی رسد. نکته جالب در مورد ازدواج اول رامبد جوان این است که سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور وقت ایران آنها را پای سفره عقد نشانده و برایشان خطبه را جاری می کند. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می شوند. چند سال بعد و در 36 سالگی دوباره به فکر ازدواج می افتد.

دست رامبد جوان دور گردن ماندانا روحی

طلاق جنجالی رامبد جوان و سحر دولتشاهی

اینبار همسر او سحر دولتشاهی است که ماجرای آشنایی آنها به صحنه تئاتر برمی گردد. رامبد جوان در سال 94 از همسرش سحر دولتشاهی جدا شده و با نگار جواهریان بازیگر سینما ازدواج کرد.دولتشاهی که به دلیل جدایی از همسر سابقش رامبد جوان سال 93 را در تنهایی و البته پرکاری در عرصه بازیگری دنبال کرده در گفتگویی اعلام کرد سال 93 در عین حال که سال شلوغی برایم بود در تنهایی لذت بخشی هم سپری شد نه فقط به عنوان بازیگر که در خیلی جهات هم رشد داشتم. بعد از حرف و حدیث های زیادی که پیرامون ازدواج رامبد جوان مجری مشهور خندوانه با نگار جواهریان بازیگر زن وجود داشت ، این بار تیر 94 یک سایت خبری سینمایی به صراحت از این ازدواج می گوید.

عکس دونفره رامبد جوان در حال اشاره کردن به سحر دولتشاهی

  بیشتر بخوانید: پشت پرده طلاق رامبد جوان و سحر دولتشاهی چه بود؟

شما در حال تماشای عکس بازیگران سینما که طلاق گرفته اند در بازیگرنیوز هستید.

طلاق آزاده صمدی و هومن سیدی

منتشر شدن خبر ازدواج هومن سیدی با آزاده صمدی در سال 1386 سوژه داغ خبری رسانه ها می شود و همین موجب محبوبیت و مطرح شدن آن ها بر سر زبان ها می شود.

اما متاسفانه زندگی مشترک این دو زوج هنری زیاد تداوم نمی یابد و آن ها در سال 1393 از هم طلاق گرفتند. تصویری از هومن سیدی در کنار یک دختربچه در همان سالها منتشر شد و خبر از این داشت که این دختر فرزند هومن سیدی و آزاده صمدی است اما گویا این خبر صحت نداشته و تکذیب شده است.

دی ماه سال 94 بود که هومن سیدی بازیگر و کارگردان سینمای ایران، در یادداشتی نسبت به سوال‌های پیرامون زندگی خصوصی‌اش واکنش نشان داد و نوشت:

دوستان عزیزم گاهی به دلیل علاقه و لطف شما شاهد این هستم که جزئیاتی از زندگی خصوصی‌ام تبدیل به موضوع ذهنی عده ای از دوستان شده.

بی شک زندگی من هم مثل هر کدوم از شماها تشکیل شده از دوایر شخصی و خصوصی که ترجیح می‌دم در حجاب عرف‌های رایج فرهنگی باقی بمونه اما از اونجایی که احترام زیادی براتون قائلم و پیگیری های شما رو توجه دوستانه تحلیل و تعریف می‌کنم، باید به اطلاعتون برسونم که زندگی مشترک‌ام با سرکار خانم آزاده صمدی نزدیک که یک سال است که به اتمام رسیده.

امیدوارم با این توضیح که با بهترین نیت های قلبی برای شما عزیزان همراه بوده و هدف از اون پاسخ به شبهات ذهنی بعضی از دوستان است، باب گفتگو، اظهار نظر، اعلام تاسف، گمانه زنی و باقی واکنش‌ها بکلی بسته و موضوع به کلی مختومه گردد. برای همه شما آرزوی حرکت در مسیر خوشبختی رو دارم. ارادتمند هومن سیدی

عکس هایی از عنایت الله بخشی قبل از انقلاب

هومن سیدی بعد از جدایی از آزاده صمدی خبر ازدواج مجددش را رسانه ای نکرده بود و این حامد بهداد بود که با انتشار عکسی از دختر هومن سیدی نیل در استوری خود این خبر را رسانه ای کرد و طرفداران این بازیگر با هجوم به صفحه شخصی او خواستار اطلاعات بیشتری بودند که هومن سیدی مجبور شد خبر ازدواجش را تایید کند. او نوشت : مدتی است که خانواده کوچکی تشکیل دادم و کمتر از یکسال است که خدا به من و همسر نازنیم فرزندی هدیه داده است.

آزاده صمدی در آخرین مصاحبه اش گفت : همیشه یه اتفاقی می افته که قرار بوده بیفته لابد و اینا همه تو ذهن تو هست اینکه چطوری به ماجرا نگاه کنی اینکه میتونی بشینی زانوی غم بغل بگیری میتونی بیفتی تو تخت و بگی وای نابود شدم در حق من جفا شد من یک زن قربانی ام در این اجتماع و میتونی این طوری برخورد کنی. ولی میتونی برگردی بگی که مسیر زندگی من تا اینجا این بوده و الان این نیست؟ باید چکار کنم؟ باید ادامه اش بدهم دیگه؟ ما محکومیم به زندگی کردن و محکومیم به خوب زندگی کردن باید بهترین زندگی را بکنیم چون یکبار زندگی می کنیم و باید لذت ببریم از زندگی و من هم اینجوری زندگی می کنم.

حتما همه آدما روزای بد دارند روزای خوبم دارند ولی تهش می گن که گریه هامو هم کردم تموم شد تا ابد مگه باید گریه کرد؟ متاسفانه تو مملکت ما طلاق به عنوان یه شکست جا افتاده ولی من اصلا شکست نمیدونم و خیلی موقع ها میتونه به عنوان یه پیروزی باشه من میگم همه این اتفاقات تو ذهنته به توانت بستگی داره و میتونی مسیرتو برای خودت بسازیولی متاسفانه آدما نشستن تو خونه و منتظر معجزه اند. من واقعا در طول این سال ها زحمت کشیدم برای روزهایی که گذشته برای دونه دونه شون فکر کردم زحمت کشیدم بی خوابی کشیدم فیلم دیدم تا به اینجا رسیدم. و بعد از 4 روز که به یه موفقیت رسیدم به خودم گفتم که خوب شد من اون روز به خودم وا ندادم و پا شدم سعی مو کردم.

آزاده صمدی با پالتو زرشکی و هومن سیدی با کت و شال در جشنواره فیلم فجر

  بیشتر بخوانید: پشت پرده طلاق آزاده صمدی از هومن سیدی چه بود؟

طلاق حمید گودرزی و ماندانا دانشور همسر اولش

حمید گودرزی در سال ۱۳۸۳ با ماندانا دانشور ازدواج کرد و در سال 1395 از همسرش جدا شد.بار‌ها و بار‌ها حمید گودرزی و ماندانا دانشور با هم عکس‌هایی را منتشر کرده بودند و در سایت‌های گوناگون از عشق و علاقه فراوان این دو به هم گفته شده بود، اما ناگهان خبر طلاق او و همسرش شوک عجیبی را به هوادارانش وارد کرد.

اگر نگوییم طبیعی، اما قابل پیش‌بینی بود که او با هجمه سوالاتی درباره علت این جدایی از سوی هواداران و فالورهایش مواجه شود. بالاخره همین هجمه پرسش‌ها موجب شد تا گودرزی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و در صفحه اینستاگرامش دلیل این جدایی را شرح دهد. حمید گودرزی خیلی کوتاه در صفحه شخصی خود نوشت: من عاشق خانومم بودم، ولی اون عاشق زندگی در ایران نبود به همین دلیل رفت. خیلی‌ها این دلایل را نپذیرفتند یا قانع نشدند. حمید گودرزی در حالی تصمیم همسرش به زندگی در خارج از کشور ار دلیل جدایی آن‌ها اعلام کرده بود که چند روز بعد همسرش با انتشار نامه‌ای جنجالی، پرده از این راز برداشت و دلیل تصمیمش به جدایی را نه زندگی در خارج از ایران که رفتار‌های خشن و توهین آمیز گودرزی اعلام کرد و از بی‌غیرتی مرد ایرانی در ارتباط با او سخن گفت.

با این حال گودرزی در گفتگویی با یکی از خبرنگاران داخلی که فایل صوتی آن در فضای مجازی منتشر شده ابتدا نسبت به این نامه اظهار بی‌اطلاعی کرد و بعد گفت با خانواده همسرش صحبت کرده و آن‌ها انتشار این نامه را از سوی دخترشان تکذیب کردند.

عکس آتلیه ای حمید گودرزی و ماندانا دانشور با لباس وشال سفید

طلاق پر حاشیه ی فرزاد حسنی و آزاده نامداری

احتمالاً جنجالی‌ترین جدایی را این دو مجری تلویزیون رقم زده باشند. اوایل سال ۹۲ ازدواج کردند و خطبه عقدشان را سیدحسن خمینی خواند. به اتفاق همدیگر به چندین برنامه تلویزیونی رفتند که تصاویر یکی دو تا حسابی دیده شد. از معاون وقت سیما سفر مشهد هدیه گرفتند، از یکدیگر تشکر می‌کردند، برای همدیگر دست می‌زدند و خلاصه شیرین می‌شدند.

ماجرای کرونا دنیا مدنی چه بود؟

آن‌ها یک سال بعد جدا شدند، ولی مدت‌ها پس از جدایی، اتفاقات عجیبی افتاد. آزاده نامداری تصویری با صورت کبود از خودش منتشر کرد و مدعی شد حسنی او را کتک می‌زده، سپس فرزاد حسنی یادداشتی نوشت و ادعا‌های نامداری را زیر سؤال برد. ماجرا به ممنوع‌التصویری کوتاه‌مدت هر دو انجامید و در نهایت چند ماه بعد، آب‌ها از آسیاب افتاد.

فرزاد حسنی با کت سفید و آزاده نامداری با شال سفید در یک برنامه

  بیشتر بخوانید: ماجرای طلاق آزاده نامداری از زبان خودش

شما در حال تماشای عکس بازیگران سینما که طلاق گرفته اند در بازیگرنیوز هستید.

طلاق پیمان قاسم‌خانی و بهاره رهنما

پر سر و صداترین بایگر زن طلاق گرفته بهاره رهنما بود.

بهاره رهنما متولد ۱۳۵۲ و پیمان قاسم خانی متولد ۱۳۴۵ است. رهنما و قاسم خانی در سال ۱۳۷۰ در مسیر دانشگاه با هم آشنا شدند و در سال ۷۳ ازدواج کردند که ثمره‌ی آن یک دختر به نام پریا است، اما در سال ۹۵ بعد از ۲۲ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند. بهاره رهنما در سال ۱۳۹۶ برای بار دوم با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

زمانی که خبر جدایی این زوج در فضای مجازی پیچید می توان گفت مانند شوک بزرگی برای کاربران بود و بعد از آن ازدواج مجدد خانم رهنما با امیرخسرو عباسی حاشیه ی زیادی به دنبال داشت.کاربران زیادی نسبت به این موضوع واکنش های توهین آمیزی داشتند و در مقابل عده ی خیانت را عامل جدایی خانم رهنما از آقای قاسم خانی دانستند و همین موضوع سبب شد تا هر دو این عزیزان بابت این واکنش ها ناراحت شوند.

عد از آن خانم رهنما متنی را منتشر کرد که نشان می داد خیانت عامل جدایی این زوج نبوده است:

«دوستای عزیزم آقای پیمان قاسم خانی از مهمترین و عزیزترین ادم های عمر من و پدر فرزند خوبم پریاست، قسمتون میدم به ابروی حضرت زهرا که ما رو قضاوت نکنید، نه خیانتی در کار بوده نه مسئله ای از این دست ،اگر دو نفر باهم تفاهم ندارند و می خوان سالم و واقعی زندگی کنن دلیل نداره کسی به هیچکدومشون تهمت بزنه!»

بهاره رهنما همچنین در مصاحبه دیگری اعلام کرد که پیمان قاسم خانی قدیمی ترین دوست زندگی من است و ما 25 سال است که باهم دوست هستم و ادامه پیدا نکردن زندگی مشترک مان دلیل بر این نمی شود که دوستی چندین ساله مون لطمه بخورد. بهاره رهنما هیچ وقت در مورد اینکه چرا او و پیمان قاسم خانی از هم جدا شدند؟ و علت این کار چی بود؟ نگفته است. همچنین او بر خلاف خیلی از خانم ها ، بعد از جدایی از پیمان قاسم خانی هیچ وقت در مورد او بد نگفته و همیشه به خوبی از او یاد کرده است.

پیمان قاسم‌خانی و بهاره رهنما با تیپ آبی در یک مراسم

  بیشتر بخوانید: ماجرای طلاق پیمان قاسم‌خانی از همسر اولش

طلاق ناگهانی بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل

بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل در اسفند 1389 ازدواج کرد.

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل پس از ۵ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. خبر جدا شدن این زوج در آن دوره ابتدا از صفحاتشان در شبکه‌های اجتماعی شروع شد.

ماجرا از این قرار بود که صفحه شخصی آقای پاکدل در اینستاگرام هک شده و همه عکس‌های دونفره اش پاک شده بود البته ایشان بعد از مدتی مالکیت صفحه اش را پس گرفته بود، ولی همچنان خبری از عکس‌های خانوادگی‌اش نبود.

از طرفی خانم طباطبایی هم در اقدامی ضربتی، خودش همه عکس‌های دو نفره اش با همسرش را از صفحه‌اش پاک کرد. مدتی هم بعد خانم بازیگر که در افتتاحیه فیلم سیانور شرکت کرده بود بدون حلقه ازدواج رویت شد.

چند وقت بعد هم روزنامه ایران با چاپ گزارشی از نحوه جدایی این زوج، مهر تاییدی به شایعه جدایی شان زد. دراین گزارش آمده بود که در دادخواست طلاق آن‌ها هیچ دلیلی برای جدایی نوشته نشده و در روز دادگاه هم وکلای شان به نمایندگی از آن‌ها حاضر شده اند.

این طور که در روزنامه ایران آمده بود بهنوش طباطبایی علاوه بر مهریه سنگین، سند شش دانگ یک آپارتمان در شمال شهر را پشت قباله سند ازدواجش انداخته و حتی حق تحصیل، کار و حق حضانت فرزند را هم از همسرش گرفته بود. صد البته که کار از محکم کاری عیب نمی‌کند. اما خانم طباطبایی از همه مطالباتش از جمله مهریه سنگینش چشم پوشی کرده و به آپارتمانی در شمال شهر رضایت داده بود.

رضا عطاران و حسن معجونی با دفتر یادداشت به نمایش خانگی می آیند

بهنوش طباطبایی با مانتو قرمز مشکی و تیپ مشکی مهدی پاکدل در جشنواره

طلاق جنجالی مهناز افشار از یاسین رامین

یکی دیگر از بازیگران زن طلاق گرفته مهناز افشار است. مهناز افشار خرداد 1393 وقتی 37 ساله بود با محمد یاسین رامین 33 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی تولد دختری بنام لیانا در 4 خرداد 94 بود.

مهناز افشار با انتشار یک استوری در مهرماه 98 در صفحه اینستاگرام خود، خبر جدایی از یاسین رامین را اعلام کرد. او نوشت: «هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونارو برای خودت و فرزندت قوی تر هم بکنی.»

مهناز افشار با شال زرشکی و یاسین رامین در آغوش هم

طلاق سارا خوئینی ها از چنگیز وثوقی و یوسف مرادیان

یکی دیگر از بازیگران زن طلاق گرفته سارا خوئینی هاست. سارا خوئینی ها یکی از بازیگران زیبای ایرانی است که از 16 سالگی پس از ازدواج با چنگیز وثوقی 43 ساله! وارد عرصه هنر شد.

زندگی مشترک سارا خوئینی ها و چنگیز وثوقی در کمتر از ۲ سال به طلاق منجر شد.

پس از چند سال دوری از سینما او دور جدید بازیگری خود را از دوستان ساخته علی شاه حاتمی در سال ۱۳۷۸ با نام واقعی خود یعنی سارا خوئینی ها آغاز کرد.

او در این فیلم با مهناز افشار و یوسف مرادیان همبازی بود و آشنایی اش با یوسف مرادیان به ازدواج ختم شد.

ازدواج دوم سارا خوئینی ها و یوسف مرادیان هم پس از مدتی به جدایی ختم شد.

سارا خوئینی ها دو فرزند به نام های غنچه و شایان است. پدر غنچه چنگیز وثوقی است . او از یوسف مرادیان فرزندی ندارد و درباره پدر شایان اطلاعاتی منتشر نشده است.

بنابراین سارا خوئینی ها ازدواج سومی هم داشته اما این ازدواج به طلاق ختم شده یا خیر منبع موثقی در دسترس نیست.

سارا خوئینی ها و چنگیز وثوقی و یوسف مرادیان با تیپ مشکی

طلاق ناگهانی مهراب قاسمخانی از شقایق دهقان

مهراب قاسم خانی در 23 سالگی با دختری بنام مریم گلرو ازدواج کرد و در 25 سالگی صاحی یک دختر بنام نیروانا شد این زندگی مدتی بعد دچار حاشیه شد و سرانجام به طلاق انجامید.

قاسم خانی برای بار دوم در سال 1383 با شقایق دهقان بازیگر شناخته شده ازدواج کرد، آنها صاحب یک فرزند پسر بنام نویان شدند.

محراب و شقایق سر سریال پاورچین با بکدیگر آشنا شدند.

وی در فضای مجازی فعالیت جدی دارد و صفحه وی همواره برای هوادارانش به روز می شود. در حالیکه مدت هاست تصویری از همسرش شقایق دهقان منتشر نکرده است و در پست های آخر سال صفحه اش سال ۹۸ را سال سخت جدایی خوانده است.

مهراب قاسمخانی و شقایق دهقان و پسرشان در اکران فیلم اکسیدان

شما در حال تماشای عکس بازیگران سینما که طلاق گرفته اند در بازیگرنیوز هستید.

طلاق سپند امیر سلیمانی از همسر اولش

امیرسلیمانی همچنین خبری درباره زندگی شخصی اش را برای اولین بار روی آنتن زنده اعلام کرد: «برای اولین بار از برنامه تو اعلام می کنم که ۴ سال است جدا شده ام و تنها زندگی می کنم. این اولین بار هم هست که می گویم. نه متاهل بودنم به دردم خورد نه مجرد بودنم. وام که نمی خواهم بگیرم.»

این بازیگر در این باره که همیشه طوری از خوبی های ازدواج می گوید که انگار خودش جدا نشده، تاکید کرد: «هنوز هم از من بپرسی درباره مزیت های ازدواج می گویم و معتقدم همه حتما باید ازدواج کنند. اینکه دو نفر نتوانند زندگی مشترکشان را ادامه دهند و جایی به پایان برسند به این معنی نیست که ازدواج بد است. ما به خاطر اختلاف سلیقه های شدید، تصمیم گرفتیم به سالهایی که با هم بودیم احترام بگذاریم و جدا بشویم.»

سپند امیر سلیمانی و همسرش با تیپ قرمز در یک روز برفی

طلاق های جنجالی سحر قریشی از مهران اخوان ذاکر و امید علومی

یکی دیگر از بازیگران زن طلاق گرفته سحر قریشی است . سحر قریشی متولد 6 دی 1366 در تهران، بازیگر است،دیپلمه و تنها یک برادر بنام سپهر دارد، در سال 1383 وقتی 17 ساله بود با مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد اما این ازدواج بعد از پخش سریال دلنوازان در سال 88 به طلاق و جدایی ختم شد.

علت طلاق به گفته مهران اخوان ذاکر :
پس از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه که باعث شهرتش شد رفتار سحر تغییر کرد و شش ماه بعد از آن من از ایشان خبری نداشتم

به دادگاه حمایت از خانواده هم مراجعه کردم و از او شکایت کردم و در نهایت از بکدیگر جدا شدیم.

معرفی فیلم یادگار جنوب پر بازیگرترین فیلم سینمایی فجر

سحر قریشی اولین بار در برنامه رضا رشیدپور خبر محرم شدن (صیغه) خود با امید علومی (خواننده) را رسانه ای کرد و درباره نسب خود با وی گفت :

من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

بعد از چندین ماه دیگر در محافل هنری سحر قریشی با امید علومی دیده نشد و در مصاحبه جدید خود عنوان کرد مجرد است و منکر رابطه قبلی خود با امید علومی شد.

به این تفسیر این دو از بکدیگر جدا شدند.

در آبان ماه سال 96 خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی منتشر شد اما مدتی بعد با واکنش تند برادر قریشی این خبر تکذیب شد.

با انتشار یک فیلم لو رفته از طارمی و قریشی در کشور قطر این شایعه تبدیل به حتم و مشخص شد این دو در یک رابطه عاشقانه هستند.

سحر قریشی بعد مدتی با مهدی طارمی بازیکن فوتبال در ارتباط ولی بصورت رسمی ازدواج نکرد.

سحر قریشی و امید علومی با تیپ رسمی سفید مشکی

  بیشتر بخوانید: بیوگرافی سحر قریشی

طلاق الناز حبیبی از همسرش

الناز حبیبی متولد 21 مرداد 1368 در همدان لیسانس رشته تدوین می باشد شش خواهر و برادر هستند و همه عضای خانواده اش در خارج از کشور و سوئد زندگی می کنند.الناز حبیبی یکی دیگر از بازیگران زن طلاق گرفته است.

الناز حبیبی سال ۱۳۹۱با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرده بود و درباره همسرش گفته بود که : همسرم سال هاست که در خارج از کشور اقامت دارد و چون شرایط کاری من هم به گونه ای است که نمی توانم به واسطه شغلم از ایران بروم به همین خاطر من و ایشان از وقت های بیکاری مان استفاده می کنیم و به همدیگر سر می زنیم هر چند که این دوری و جدایی سخت است اما در شرایط کنونی چاره ای جز تن دادن به آن نداریم. و سرانجام این دوری از همسر به جدایی ختم شد.

عکس دو نفره الناز حبیبی با شال آبی و مانتو قرمز و همسرش با لباس چهارخانه

طلاق مرجانه گلچین و کریم آتشی

یکی دیگر از بازیگران سینما که طلاق گرفته اند مرجانه گلچین و کریم آتشی هستند.مرجانه گلچین متولد 2 اسفند 1347 در تهران لیسانس کارگردانی و همسرش کریم آتشی متولد 5 فروردین 1342 در شهر ری فارغ التحصیل دکتری علوم سیاسی و کارگردان است.

مرجانه گلچین و همسرش کریم آتشی ( احتمالا به مدت ۱۰ سال ) با هم زندگی کردند و پس از آن متاسفانه نتوانستند با هم زندگی کنند و طلاق گرفتند. شایعه های در مورد بچه های مرجانه گلچین وجود دارد که تماما کذب است. وی نتوانسته است مادر شود.نام مرجانه  گلچین در میان بازیگران زن طلاق گرفته می آید.
پس از شروع زندگی مشترک به انگلیس مهاجرت کرد و به دلیل اینکه خواهر و برادرش در انگلیس زندگی می کنند تصمیم گرفت در آنجا برای همیشه بماند. اما بعدها منصرف شد و پس از ۱۰ سال زندگی در انگلستان به ایران بازگشت و فعالیت بازیگری اش را ادامه داد.

همسرش برایش شرط گذاشته بود که دیگر نباید کار بازیگری انجام دهد که او هم حدود ۱۰ سال از حرفه بازیگری دور ماند و پس از آن نتوانست دور از بازیگری را تحمل کند و مجددا به تلویزیون و سینما بازگشت و احتمالا به همین دلیل از همسرش جدا شد.

مرجانه گلچین با شال قرمز و کریم آتشی

طلاق الهام حمیدی از همسرش

یکی دیگر از بازیگران زن طلاق گرفته الهام حمیدی است. الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون کشومان در سن ۲۰ سالگی قبل از بازیگری و معروف شدنش یک بار ازدواج کرد اما پس از چند سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

الهام حمیدی در مورد طلاقش در برنامه تی وی پلاس گفت : در سن کم ازدواج کردم و چند سالی هم با همسرم زندگی مشترک داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم ادامه دهیم و از هم جدا شدیم. ضمن اینکه این بازیگر مجددا تائید کرد که دوست ندارد زندگی شخصی اش را در رسانه ها بازگو کند.

الهام حمیدی در ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۷ مجدد ازدواج کرد . وی در ۱۴ بهمن ماه با انتشار پستی خبر ازدواجش را رسانه ای کرد و عکس ازدواجش در اینستاگرام منتشر شد. نام همسر وی علیرضا صادقی می باشد.

الهام حمیدی با شال زرد و همسرش

شما در حال تماشای عکس بازیگران سینما که طلاق گرفته اند در بازیگرنیوز هستید.

طلاق کتایون ریاحی از فرشید رحیمیان

یکی دیگر از بازیگران زن طلاق گرفته کتایون ریاحی است. کتایون ریاحی متولد 10 دی ماه 1340 در تهران، بازیگر است، او با نقش زلیخا در سریال یوسف پیامبر به شهرت رسید و حالا با کنار گذاشتن بازیگری موسس یک خیریه می باشد.

علت مرگ ناگهانی شهرام عبدلی و مروری بر زندگی او

وی سال ها پیش با شخصی بنام فرشید رحیمیان ازدواج کرد و صاحب فرزند پسری بنام پوریا شد اما در نهایت طلاق گرفت وی دومین بار با مسعود بهبهانی سرمایه دار ایرانی – آمریکایی ازدواج کرد اما این رابطه نیز به طلاق ختم شده است.

کتایون ریاحی و فرشید رحیمیان در یک مراسم رسمی دست در دست هم

طلاق داریوش فرهنگ از سوسن تسلیمی

داریوش فرهنگ متولد 6 آذر 1326 در آبادان، لیسانس تئاتر و همسرش سوسن تسلیمی متولد 18 بهمن 1328 در رشت او نیز لیسانس تئاتر و بازیگر می باشد.

این زوج ازدواج هنری داشتند اما در نهایت سال 1366 با بدنیا آمدن یک دختری بنام توکا به طلاق ختم شد، آقای فرهنگ برای بار دوم در سال 1375 با زنی بنام رزیتا اربابیان ازدواج کرده است.

فرهنگ و تسلیمی از طریق گروه تئاتر پیاده با همدیگر آشنا شده بودند، پس از مدت ها زندگی مشترک سرانجام فرصت پیدا کردند تا در فیلم شاید وقتی دیگر ساخته بهرام بیضایی، نقش زن و شوهر را بازی کنند. تسلیمی، پس از این فیلم، همراه فرزندش عازم سوئد شد و امروز یکی از چهره های سرشناس تئاتر سوئد است اما داریوش فرهنگ مانده و فیلمسازی و بازیگری را تا امروز ادامه داده است.

این ازدواج چند سالی بیشتر به طول نیانجامید و آنها در سال 1368 از هم جدا شدند.در سال 1369 داریوش فرهنگ با خانم رزیتا اربابیان ازدواج کرد و هم اکنون صاحب فرزندی به نام مانی است.

طلاق ماهایا پطروسیان ازهمسرش

یکی دیگر از بازیگران سینما که طلاق گرفته اند ماهایا پطروسیان و همسرش هستند. ماهایا پطروسیان متولد 13 دی 1348 در تهران لیسانس رشته تئاتر است او قبلا مسیحی بود و بعد از ازدواج با همسرش مسلمان شد اما در نهایت رابطه آنها به جدایی و طلاق ختم شد.

مدتی شایعه شده بود خانوم پطروسیان همسر سابق رضا شفیعی جم بوده که صحت ندارد.

ماهایا پطروسیان با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت:عزیزان سلام، من همیشه از حاشیه ها و شایعات مربوط به زندگی شخصی ام فراری بودم و معمولا فقط به سوالات در مورد حرفه ام پاسخ میدهم، اما نمیدانم چه اتفاقی افتاده که در این چند ماهه که مردم با هزاران مشکل ریز و درشت دست به گریبانند… ناگهان مسئله ازدواج بنده و عکسهای بی ربط، سوژه بعضی صفحات حاشیه ای شده است!!!

به هر حال، فقط یکبار در صفحه ام عنوان میکنم، که من در سال هشتاد و سه ازدواج کردم ودر سال هشتاد و هفت هم جدا شدم، همسر سابقم ایرانی متولد ایتالیا بودند والان هم ایتالیا زندگی میکنند. تا به امروز ازدواج مجددی نداشتم….و قطعا اگر در زندگیم اتفاق جدی بیافتد در صفحه خودم اعلام می کنم….شاد و پیروز باشید.

بدین ترتیب ماهایا پطروسیان هم به جمع بازیگران طلاق گرفته افزوده شد.

ماهایا پطروسیان با تیپ زرد وهمسرش با تیشرت قرمز

طلاق پرند زاهدی و همسرش

یکی دیگر از بازیگران سینما که طلاق گرفته اند پرند زاهدی از همسرش است.پرند زاهدی متولد 3 تیر 1357 در تهران لیسانس رشته نمایش و بازیگر و کارگردان می باشد، وی سالها پیش ازدواج کرد که ثمره آن یک دختر بنام آوا می باشد.

اما این رابطه در نهایت به جدایی ختم شد اما خانوم زاهدی می گوید ما پدر و مادر آوای جونمون هستیم و بهترین دوست و همکار خواهیم ماند.

پرند زاهدی و همسرش و دخترشان در یک سفره خانه

شما در حال تماشای عکس بازیگران سینما که طلاق گرفته اند در بازیگرنیوز هستید.

طلاق فرامرز قریبیان از همسرش

یکی دیگر از بازیگران سینما که طلاق گرفته اند فرامرز قریبیان از همسرش است.فرامرز قریبیان متولد 27 آبان 1320 در تهران دانشجوی انصرافی بازیگری از مدرسه آرت آمریکا است او دهه 50 با مینا خیامی طراح لباس ازدواج کرد و صاحب دو فرزند پسر بنام های سام و بهزاد شد.سام مدتی بعد از آمریکا به ایران بازگشت اما بهزاد در آمریکا در طراحی موتورهای BMW است.

مینا خیامی همسر فرامرز قریبیان در نیویورک درس طراحی لباس خوانده است. طراحی لباس فیلم گناهکاران به کار گارگردانی فرامرز قریبیان را هم ایشان انجام داده اند.

اما آنها بعد از سالها زندگی از هم طلاق گرفتند و آقای قریبیان سال 92 برای دومین بار با زنی بنام مهشید بازرگانی ازدواج کرد.

فرامرز قریبیان و همسرش در یک مراسم رسمی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا