اخبار دیگران

خرید رنگ پارس اشن از بازرگانی خدیو

شرکت رنگ و رزین پارس اشن در سال 1978 با هدف خود کفایی و سازندگی در صنعت تولید رنگ کشور در منطقه صنعتی حاجی آباد گرمسار تاسیس شد.

در حال حاضر با سالها تجربه در زمینه تولید انواع رزین ها ی آلکیدی ، آمینو ، پلی استر ، انواع رنگ الوان سلولزی ، سیلرسنباده خور، کیلرسلولزی، انواع بتونه های سلولزی،جلا ورنگ هواخشک تعمیراتی بدنه اتومبیل،جلاورنگ اسیدکاتالیست دوجزئی،رنگ الوان براق تزئینی ساختمان،رنگ مات ونیمه مات ساختمانی،ضد زنگ اکسید آهن،جلای براق ساختمانی،جلا ورنگ کوره ای ،جلا ورنگ اپوکسی دوجزئی،جلا ورنگ پلی اورتان دوجزئی،رنگ اکریلیک پایه آب،رنگ ترافیک برپایه اکریلیک ترموپلاست، و همچنین انواع رنگ های پودری در بازار های داخلی و خارجی فعالیت چشمگیری دارد .

این مجموعه با تولید سالانه بیش از 20000 تن انواع محصولات یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات رنگ ورزین در کشور بوده و با کنترل کیفیت محصولات خود سعی در افزایش کیفیت محصولات و نیز جلب رضایت مشتریان و در نهایت محافظت از سرمایه های ملی در مقابل عوامل جوی ، شیمیایی و مکانیکی داشته است .

هم اکنون این شرکت که با تثبیت برترین و بهترین جایگاه در صنعت رنگ و رزین و مشتقات آن در ایران با نگرش جهانی و برون مرزی ، با دید اهداف بلند مدت و همچنین ایجاد بازار های بهتر در منطقه خاورمیانه و جهان در جهت بهبود مستمر در کلیه سطوح قدم بر می دارد سعی در افزایش کیفیت همه جانبه دارد .

خرید رنگ پارس اشن - بازرگانی خدیو

چرا خرید رنگ پارس اشن از بازرگانی خدیو ؟

بازرگانی خدیو با مدیریت علی خدیو فعالیت خود را از سال 1378 در استان البرز و حومه آغاز نموده و پس از گذراندن دو دهه فعالیت مستمر، تلاش های شبانه روزی و بی وقفه و با اثبات شایستگی خود در زمینه کیفیت ، قیمت و توزیع، هم اکنون توانسته به عنوان یکی از فعالان بزرگ و معتبر پخش رنگ باشد. بازرگانی خدیو با کنترل به نحوه تهیه ، توزیع کالا و نظارت دقیق مدیریت و پرسنل مفتخر به کسب نمایندگی انحصاری چندین شرکت بزرگ و عاملیت توزیع برندهای معتبر گردیده است که در این راستا با استعانت به لطف پروردگار و پشتوانه اعتماد شما مشتریان عزیز شعبه جدیدی در سال 1397 در استان تهران تاسیس نمود. سبد محصولات پخش رنگ خدیو بیش از 5000 نوع کالا از قبیل رنگهای صنعتی، دکوراتیو ، پودری ، چسب 123 ، بتونه کناف ، چسب آکواریوم و … می باشد، همچنین این مجموعه عامل توزیع و پخش برند های معتبر از قبیل  ، جوهر رنگ زرفام ، رنگ ساندورا ، رنگ هاویلوکس، بتونه آلچیبای ، رنگ لتو ، چسب قوام ، رنگ تهران نورآرا ، رنگ کاپارول ، چسب شمال ، رنگ هادی ، رنگ سما و مبین ، رنگ فاخر ، رنگ ماندگار ، رنگ پارس اشن ، چسب دلتا ، تینر بیات ، غلطک دکور ، رنگ سحر ، رنگ آرکو ، چسب جاوید ، پارس روور ، رنگ الوان ، چسب رازی ، رنگ قلم پریاب ، جلاسنج ، رنگ پارس بهار ، رنگ فرازپیشه و . . . می باشد.

بهترین پروژکتور لیزری 1402 پرو استور

این مجموعه امیدوار است با اهـداف بلند مدت و نگاه به آینده و همراهی شـما بزرگواران همچنان خدمتگذارتان باشد. استعلام قیمت رنگ و قیمت چسب چوب فقط از بازرگانی خدیو

آدرس مجموعه پخش خدیو ( شعبه کرج ) : کرج -کمالشهر – 400 متر مانده به پلیس راه -بعد از کوچه صفا ، پلاک 99 ، تلفن تماس : 02634704200
آدرس سایت : https://khadivcenter.ir/
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا