اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

زندگینامه سارا بهرامی و تصاویر جذاب و دیدنی او در کودکی

در این بخش بیوگرافی سارا بهرامی بازیگر سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی سارا بهرامی که بیشتر او را با فیلم پروانه به یاد می آوریم . امروز مروری داریم بر 0 تا 100 بیوگرافی سارا بهرامی از بازیگران زن معروف و علاقه اش به بازیگری از کودکی. برای مطالعه بیوگرافی سارا بهرامی با ما همراه باشید.

سارا بهرامی متولد چه سالی است ؟

سارا بهرامی زادهٔ ۲ بهمن ۱۳۶۱ در اصفهان است.

سارا بهرامی مجرد است یا متاهل ؟

سارا بهرامی در حال حاضر مجرد است.

سارا بهرامی فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد ؟

سارا بهرامی فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرد.

مدرک تحصیلی سارا بهرامی چیست؟

سارا بهرامی لیسانس تئاتر از دانشگاه آزاد تنکابن را دارد.

خلاصه بیوگرافی سارا بهرامی

نام اصلیسارا بهرامی
تاریخ تولد۲ بهمن ۱۳۶۱ اصفهان
زمینه فعالیتسینما ، تئاتر و تلویزیون
سالهای فعالیت1388 تا کنون
تحصیلاتدیپلم ریاضی و فیزیک و لیسانس تئاتر از دانشگاه آزاد تنکابن
وضعیت تاهلمجرد

بیوگرافی سارا بهرامی

بیوگرافی سارا بهرامی

در بیوگرافی سارا بهرامی آمده است : او متولد 2 بهمن 1361 در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

کودکی سارا بهرامی در آغوش مادرش
کودکی سارا بهرامی در آغوش مادرش

او از همان کودکی علاقه زیادی بـه بازیگری داشت و با شرکت در کلاس‌هـای هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان کارش را آغاز کرد. فعالیت تئاتری او در دوران دبیرستان رنگ‌وبوی جدی‌تری بخود گرفت.

دوره دبیرستان گروه تئاتری به نام پژواک داشتیم که آقای مهدوی مسئول بودند. هر روز بعد از مدرسه برای تمرین می‌رفتم و هر 3 یا 4 ماه یکبار یک کار اجرا می‌کردیم و تماشاچی هم داشتیم.

سارا بهرامی و خانواده‌اش در آن سالها در منطقه شاهین‌شهر اصفهان زندگی میکردند. او بااینکه دبیرستان و پیش‌دانشگاهی را در رشته ریاضی-فیزیک گذرانده بود، تئاتر را برای ادامه تحصیل برگزید. پس از پایان دوره کارشناسی در دانشگاه آزاد واحد شهسوار «شمال کشور» تصمیم گرفت بـه پایتخت مهاجرت کند. سارا آن‌قدر سماجت داشت کـه تصمیمش تمام اعضای خانواده رابه تهران کشاند. 20 ساله بود کـه این اتفاق افتاد.

وقتی از اصفهان به تهران آمدم همراه با دایی‌ام فیلم “سلطان” را دیدم و شگفت‌زده شدم. از دایی‌ام خواستم که ساختمان تئاتر شهر را به من نشان دهد چون آرزو داشتم که در صحنه‌های تئاتر به صورت حرفه ای بازی کنم. در دوران دبیرستانم همیشه عکس خانم تهرانی از فیلم “قرمز” در کیف پولم بود چون تعریف بازیگری برای من در ایشان خلاصه می‌شد؛ چیزی در او بود که معتقد بودم باید بروم و به آن برسم، بدون اینکه بدانم از چه چیزی در بازی او خوشم می‌آید.

سارا بهرامی بعد از آمدن بـه تهران بـه‌شدت پیگیری تئاتر بودو کم‌کم راهش را پیدا کرد. بهرامی پس گذراندن یک گفتگو موفق با پرویز پرستویی و حبیب رضایی وارد کلاس‌هـای بازیگری موسسه کارنامه شد.

معتقدم که محیط دانشگاه برای تقویت مطالعه و دانستن پایه‌ای اهمیت دارد اما آن چیزی که در کارنامه برایم اتفاق افتاد، خیلی دقیق‌تر با بازیگری آشنا شدم. پیام دهکردی بسیار در بازیگری به من کمک و امیر پوریا مرا وارد جهان بازیگری کرد. کارنامه تاثیر بیشتری بر من گذاشت تا دانشگاه.

بیوگرافی خانواده سارا بهرامی

در بیوگرافی سارا بهرامی درباره خانواده اش آمده است: او در یک خانواده شش نفره اصفهانی به دنیا آمد و دو خواهر و یک برادر دارد

بیوگرافی حمید لولایی
سارا بهرامی و برادرش
سارا بهرامی و برادرش

اولین بار سال 1370 وقتی 9 ساله بود پدرش او را در کلاس های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ثبت نام کرد و الفبای بازیگری را آنجا یاد گرفت

قطعا بزرگترین حامی من آنها بودند. شاید اگر اصرار پدرم نبود (یعنی علاقه داشتند که من این حرفه را دنبال کنم) نمی دانم واقعا این کار را ادامه می دادم یا نه، دخیل بودند و حمایت کردند. ان شاالله که همیشه زنده باشند و سایه آنها بالای سرم باشد. خدا را شکر می کنم که دست حمایت شان همیشه در کنار من بوده است.

خواهرزاده سارا بهرامی
خواهرزاده سارا بهرامی

ازدواج و وضعیت تاهل سارا بهرامی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی سارا بهرامی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

ازدواج سارا بهرامی تابحال رسانه ای نشده است و عکس های منتشر شده از همسر سارا بهرامی مورد تایید نیست و طرفداران وی هستند

علایق و حقایقی درباره سارا بهرامی

در ادامه بیوگرافی سارا بهرامی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

علاقه سارا بهرامی به رمان

من در دانشگاه ادبیات نمایشی خوانده ام و بخش تئوری ماجرا را می شناسم شاید به رمان خواندن هم ربط دارد

من زیاد رمان می خوانم و رمان خواندن یکی از لذت بخش ترین تفریحات زندگی ام است

علاقه سارا بهرامی به همکاری با فرهادی

دلم می خواهد با آقای اصغر فرهادی کار کنم ، این علاقه ام به موفقیت های امروز فیلم های آقای فرهادی ربطی ندراد

هنوز برای من فیلم «چهارشنبه سوری» دوست داشتنی ترین فیلم آقای فرهادی است برای فیلم جدایی نادر از سیمین هم تست دادم !

بیوگرافی کامل روزبه حصاری از فعالیت در موسیقی تا شهرت در سینما + ماجرای ازدواج صوری با ریحانه پارسا

انرژی بالای سارا بهرامی برای کار

بازیگری کار سختی است، مخزنت خالی می شود و باید زمانی صرف کنی تا این مخزن دوباره پر شود و انرژی دوباره برگردد

دلایل خوشحالی سارا بهرامی

خیلی چیز ها خوشحالم می کند. سوال سختی است. اگر بخواهم خیلی بزرگ به آن نگاه کنم، می توانم بگویم اگر الان به من بگویند می توانی بروی سفر دور دنیا، حتما خیلی خوشحال می شوم. گاهی یک بعد از ظهر خوب می تواند حالی به آدم بدهد که آدم از زندگی اش لذت ببرد؛ خیلی سخت نمی گیرم.

علاقه سارا بهرامی به عکس

عکس دیدن خیلی لذت بزرگی در زندگی من است. معتقدم؛ چشم های آدم ها خیلی خوب حرف می زنند و تو وقتی به آنها نگاه می کنی می توانی خیلی چیز ها را درک کنی. این؛ به این مفهوم نیست که من بتوانم توضیح بدهم که این آدم الان خوشحال یا ناراحت است یا چیزی شبیه این. حسی، چیزی از آن چشم ها به تو انتقال پیدا می کند. این خیلی حال من را به طور معجزه آسایی خوب می کند و برایم جذاب است و کنجکاوی مرا سیراب می کند. اصولا مقوله عکس و عکاسی کردن برایم جذاب است.

اندازه نقش

اندازه نقش واقعا برایم مهم نیست ، اگر یک نقش چالش برانگیز مکمل وجود داشته باشد ، در صورتی که در قاعده حرکت من بگند ، قبول می کنم

یک نکته برایم خیلی مهم است ، اینکه هر نقش را در زمان و موقعیت مناسبش بازی کنم

تیپ جنجالی سارا بهرامی با شلوار پاره

اکران فیلم گیتا در پردیس ملت برگزار شد و سارا بهرامی بازیگر این فیلم نیز در پردیس ملت حاضر شد اما با شلواری پاره و عجیب تیپ جنجالی سارا بهرامی با شلوار پاره که در فضای مجازی جنجال زیادی به پا کرد.
سارا بهرامی در اکران فیلم گیتا
سارا بهرامی در اکران فیلم گیتا

از زندگی ام راضی ام

من خیلی از زندگی ام راضی ام. این به این مفهوم نیست که همیشه در زندگی خوشحالی و لبخند می زنی؛ نه! این به این مفهوم است که وقتی بر می گردم به گذشته نگاه می کنم می بینم من تلاش خودم را کردم به این شکلی که همیشه در زندگی به آن اعتقاد و علاقه داشتم و خوشحالم .

زندگی شخصی و هنری اشکان خطیبی و همسرش ؛ از موسیقی تا بازیگری

حتما اگر بار دیگر به کودکی و نوجوانی بر گردم که سرم خلوت تر از الان بود و خیلی وقت ها می گویم که الان هم باید این کار را بکنم، این است که قطعا موسیقی را پی می گرفتم. چون همیشه در زندگی ام کم بوده. پیانو؛ سازی است که خیلی به آن علاقه دارم. این؛ تنها چیزاست، که البته می دانم هیچ وقت دیر نیست و اگر وقت داشته باشم یاد می گیرم.

الگوی سارا بهرامی در بازیگری

در بیوگرافی سارا بهرامی جالب است بدانید او علاقه زیادی بـه هدیه تهران و فاطمه معتمدآریا دارد و بـه ‌نوعی نخستین الگوهای بازیگری‌اش آن‌ها هستند. در بین ستارگان جدید هم جنس بازی پریناز ایزدیار و ترانه علیدوستی را می‌پسندد.

حسادت سارا بهرامی به دو نقش

در تئاتر بوده که این اتفاق بیفتد اما در سینما بازیگران زیادی بودند که به آنها حسادت کردم و نمی‌توانم تک تک اسم ببرم؛ اما خانم معتمدآریا در “گیلانه” بی‌نظیرند و من حتی استایل راه رفتنشان را تقلید می‌کردم. فیلم دیگری که حال من را آرام می‌کند، “لیلا” ساخته مهرجویی است. آقای مهرجویی فیلمی عجیب ساخته‌اند و نوعی زنانگی و آرامش در لیلا وجود دارد که شاید اگر بین همه نقش‌ها بخواهم انتخاب کنم، حتما لیلا حاتمی در “لیلا” را انتخاب می‌کنم.

توصیف سارا بهرامی از چند اسم

مهناز افشار؛ یکی از آدم هایی بود که او را با قلب بزرگ دیدم. و همان چیزی که همیشه راجع به مهناز افشار می گویند. به او احترام می گذارم. دوست داشتنی است و طبع بزرگی دارد.
جلیل سامان؛ از آدمهایی است که هیچ وقت در زندگی اسمش را فراموش نمی کنم، به خاطر این که کمکم کرد در حرفه ای که خیلی دوستش دارم بزرگترین قدمم را بردارم. به شدت برایم محترم است. امیدوارم سال های سال باشد و من کار کردنشان را ببینم.
جلیل سامان؛ از آدمهایی است که هیچ وقت در زندگی اسمش را فراموش نمی کنم، به خاطر این که کمکم کرد در حرفه ای که خیلی دوستش دارم بزرگترین قدمم را بردارم. به شدت برایم محترم است. امیدوارم سال های سال باشد و من کار کردنشان را ببینم.
شایسته ایرانی؛ یکی از بازیگر های خوبی که دلم می خواهد مجال کار کردن به او بیشتر داده شود؛ به خاطر این که لیاقتش بیشتر از این هاست.
افسانه ماهیان؛ من اولین بار که دیدمش به او گفتم من همیشه فکر می کردم شما خانمی بد اخلاق هستید که حتما کار کردن با او سخت است. مدیریت؛ در کار کردن با خانم ماهیان برای من تفسیر شد. به معنای واقعی زن مدیری که می تواند گروه را هدایت کند.
حامد کمیلی؛ خوشحالم که باهم کار کردیم و او تجربه اش را در اختیارم قرار داد.

شروع فعالیت هنری سارا بهرامی

او از سال 85 در تهران نقش های کوچکی ایفا میکرد . بعد از گذراندن دوره در کلاس های کارنامه برای نخستین بار برای بازی دریک فیلم کوتاه پایان‌نامه‌اي جلوی دوربین رفت. بـه‌مرور فیلم‌هـای کوتاهی دیگری بـه او پیشنهاد شد.

سیر تا پیاز زندگی شخصی و هنری آرش مجیدی از بازیگری تا حرفه ای در پاراگلایدر

«تهرون» هم نخستین حضور سارا بهرامی در سال 1388 در یک فیلم ایرانی-فرانسوی به کارگردانی نادر تکمیل همایون بود. فیلمی کـه البته اکران نشد.

بعد ازآن‌ هم نقش هـای کوتاهی در فیلم‌هـای سینمایی «آیینه‌هـای روبرو» و «یک عاشقانه ساده» داشت.

سارا بهرامی در پشت صحنه فیلم‌ سینمایی یک عاشقانه ساده
سارا بهرامی در پشت صحنه فیلم‌ سینمایی یک عاشقانه ساده

شهرت سارا بهرامی

تلویزیون بهترین رسانه برای شناساندن این چهره جوان و بااستعداد بود. بهرامی درسال 1390 بـه تلویزیون آمد ودر دو سریال «فرات» و «مثل یک کابوس» بـه ایفای نقش پرداخت. بازی‌اش آن‌قدر خوب بود کـه جلیل سامان را مجاب کرد، نقش اول سریالش رابه او بدهد.

در سینما، فیلم «آیینه های روبه رو» را با نگار آذربایجانی کار کردم و سپس در فیلم «یک عاشقانه ساده» سامان مقدم بازی کردم.با این حال تئاتر هم چنان در کنارم بود. پس از آن، نقش کوچکی در سریال «فرات» مازیار میری داشتم و سپس در سریال «مثل یک کابوس» بازی کردم. اما نخستین نقش اصلی زندگی ام «پروانه» با جلیل سامان بود.

در بیوگرافی سارا بهرامی میخوانیم او با بازی در سریال پروانه و بازی در مقابل حامد کمیلی به خوبی درخشید .

سارا بهرامی در سریال پروانه
سارا بهرامی در سریال پروانه

سارا بهرامی با بازی در سریال پرده نشین در نقش مائده دوباره در مقابل حامد کمیلی به ایفای نقش پرداخت ولی این بار بازی در مقابل بزرگانی همچون فرهاد آئیش,هومن برق نورد,ویشکا آسایش و ….. تجربه بزرگی را در کارنامه هنری بهرامی رقم زد.این فیلم آخرین کار سارا بهرامی در تلویزیون بود و از شبکه یک سیما پخش شد.

سارا بهرامی در سریال پرده نشین
سارا بهرامی در سریال پرده نشین

بهرامی نخستین جایزه بازیگری‌اش را درسال 1393 برای بازی در تله‌فیلم «آرزوهایت رابه خاک بسپار» کسب کرد. بـه طبع این درخشندگی در تلویزیون، پیشنهادهای سینمایی ‌اش هم جدی تر و چشمگیرتر شد.

راجع به خانواده باران کوثری چه میدانید؟
سارا بهرامی در تله‌فیلم آرزوهایت رابه خاک بسپار
سارا بهرامی در تله‌فیلم آرزوهایت رابه خاک بسپار

کسب سیمرغ طلایی برای فیلم دارکوب

«من دیه‌گو مارادونا هستم»، «گیتا»، «ایتالیا ایتالیا»، … و بالاخره «دارکوب».سارا برای بازی در نقش یک کاراکتر معتاد در آن فیلم، کوشش بسیاری کرد و مدت زیادی رابا مبتلاشدگان بـه اعتیاد حتی زندگی کرد. سرانجام بعد از اکران «دارکوب» در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر، مزد زحمات خودرا گرفت. او کـه قبلاً هم برای «ایتالیا ایتالیا» نامزد دریافت جایزه شده بود، اینبار سیمرغ طلایی بهترین بازیگر زن جشنواره را ازآن خود کرد.

فیلم دارکوب به کارگردانی بهروز شعیبی در سال ۱۳۹۶ ساخته شد. این فیلم داستان اجتماعی روابط انسانی افراد جامعه را در رو در رویی با معضلات اجتماعی و اعتیاد روایت می‌کند و توانست نامزد ده سیمرغ بلورین از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر شود و موفق به دریافت دو سیمرغ شد.

دارکوب داستان زنی مصرف کننده است که نقش آن را سارا بهرامی بازی کرده است که همسرش او را رها کرده و مجددا ازدواج کرده‌است. زن مصرف کننده که به او دروغ گفته شده‌است که فرزندش مرده است؛ متوجه می‌شود کودکش زنده است. پی‌گیری‌های زن برای پس‌گیری فرزندش مشکلاتی را برای پدر دختر و زن جدید به وجود می‌آورد.

سارا بهرامی در فیلم دارکوب
سارا بهرامی در فیلم دارکوب

وقتی فیلمنامه “ایتالیا ایتالیا” را خواندم چند روز به این فکر می‌کردم که چطور به کاوه بگویم که نمی‌آیم چون از دوستان نازنین من است. بعد از چند روز بالاخره گفتم که اصلا فیلمنامه را نمی‌فهمم و می‌ترسیدم از اینکه چه اتفاقی قرار است بیفتد. کاوه گفت اگر تو نیایی باید فیلمنامه را بازنویسی کنم و از من خواست دوباره بخوانم. بار دوم انگار همه چیز تغییر کرد؛ شاید اتفاقی در من افتاد که همه چیز تغییر کرد. به کاوه گفتم که این نقش راه رفتن روی طنابی نازک است و ممکن است برای مردم جذاب نباشد.

سارا بهرامی در ایتالیا ایتالیا
سارا بهرامی در ایتالیا ایتالیا

تجربه موفق سارا بهرامی در هزار پا

هزارپا فیلمی کمدی به کارگردانی ابوالحسن داوودی است که جز پرفروش فیلم‌های تاریخ سینمای ایران است. هزارپا از هفته سوم اکران خود به‌علت تفاوت نسخه در حال اکران با نسخه نمایش‌داده‌شده به سازمان سینمایی و سمعی، بصری مجبور به تغییر حدود ۱ دقیقه کاهش زمانی شد.

واکنش های بازیگران به درگذشت علی سلیمانی

رضا و دوستش منصور که به کیف‌قاپی مشغول هستند از طریق مادرش متوجه می‌شود که دختر صاحب کارش الهام که نقش آن را سارا بهرامی بازی کرده و فردی پولدار ‌است نذر کرده که با یک جانباز ازدواج کند. به‌همین دلیل رضا که در تصادف پای خود را از دست داده تصمیم می‌گیرد خود را به دختر نزدیک کند تا بتواند با او ازدواج کند. رضا وارد آسایشگاه جانبازان می‌شود که دختر مدیر آنجاست. رضا با گفتن دروغ‌های مختلف سعی می‌کند که دختر به او علاقه‌مند شود.

سارا بهرامی در هزار پا
سارا بهرامی در هزار پا

جدول آثار هنری سارا بهرامی

در ادامه بیوگرافی سارا بهرامی بازیگر دارکوب باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی سارا بهرامی

سالنام فیلمکارگردان
۱۳۸۸تهروننادر تکمیل همایون
آینه‌های روبرونگار آذربایجانی
۱۳۹۰یک عاشقانه سادهسامان مقدم
۱۳۹۳من دیه‌گو مارادونا هستمبهرام توکلی
۱۳۹۴گیتامسعود مددی
خانه‌ای در خیابان چهل و یکمحمیدرضا قربانی
۱۳۹۵ایتالیا ایتالیاکاوه صباغ زاده
۱۳۹۶دارکوببهروز شعیبی
هزارپاابوالحسن داوودی
۱۳۹۷جمشیدیهیلدا جبلی
سرکوبرضا گوران
لتیانعلی تیموری
۱۳۹۸رمانتیسم عماد و طوباکاوه صباغ زاده
۱۳۹۹روشنروح الله حجازی
چپ راستحامد محمدی
خائن کشیمسعود کیمیایی

سریال های سارا بهرامی

سالنام سریالکارگردانشبکه
۱۳۹۰فراتمازیار میریشبکه دو
مثل یک کابوسشهرام شاه‌حسینیشبکه یک
۱۳۹۱پروانهجلیل سامانشبکه سه
۱۳۹۳پرده نشینبهروز شعیبیشبکه یک
۱۳۹۷ساخت ایران ۲برزو نیک نژادنمایش خانگی
۱۳۹۸کرگدنکیارش اسدی زادهنمایش خانگی
۱۴۰۰حرفه‌ایمصطفی تقی زادهنمایش خانگی
وصیت عجیب نیما رئیسی درباره ی محل دفن او بعد از مرگش!

تئاترهای سارا بهرامی

 
سالعنوانکارگردان
۱۳۸۸واوها و ویرگول‌هاصابر ابر
۱۳۸۹راز ماهی طلایی آکواریوم آقای ژاناحمد ایرانی خواه
۱۳۸۹متولد ۱۳۶۱پیام دهکردی
۱۳۹۱راهزنانعلیرضا کوشک جلالی
۱۳۹۲مخمصهافسانه صرفه جو
۱۳۹۳هم هواییافسانه ماهیان
۱۳۹۴عاشقانه‌های ناآراممریم جلالیان
۱۳۹۵اگروحید رهبانی

تله‌فیلم های سارا بهرامی

  • شب طولانی – ۱۳۹۱ (علی معصومی)
  • شبیه شیدایی – ۱۳۹۳ (ناصر پویش)
  • آرزوهایت را به خاک نسپار – ۱۳۹۲ (محمدمهدی چوپانی)

فیلم کوتاه های سارا بهرامی

  • ترانه‌ای برای لوبا – ۱۳۸۸ (طوفان نهان‌قدرتی)
  • پیش از طلوع – ۱۳۹۲ (تهمینه بهرام‌علیان)
  • تو فقط مادر من باش (رقیه توکلی)
  • نمی دونم فردا چی میشه… – ۱۳۸۸ (کاوه صباغ زاده)
  • سمپاتی (سمیرا شکوری)
  • بگذار بگذریم (مریم نراقی)
  • پاگرد (محسن بنی هاشمی)
  • زن مرد نقاش

جوایز و نامزدی های سارا بهرامی

سالجایزهردهاثرنتیجه
۱۳۸۹جشن انجمن بازیگران خانه تئاتربهترین بازیگر زنمتولد ۱۳۶۱نامزدشده
۱۳۹۲سومین جشنواره جام جمپروانهنامزدشده
۱۳۹۳جشنواره فیلم یاسآرزوهایت را به خاک نسپارپیروز
۱۳۹۵دهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایرانبهترین نقش مکمل زنخانه‌ای در خیابان چهل و یکمپیروز
۱۳۹۶نوزدهمین جشن خانه سینمابهترین نقش مکمل زنخانه‌ای در خیابان چهل و یکمنامزدشده
۱۳۹۶هفدهمین جشن حافظبهترین بازیگر زنخانه ای در خیابان چهل و یکمنامزدشده
۱۳۹۵سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجربهترین بازیگر نقش اول زنایتالیا ایتالیانامزدشده
۱۳۹۶یازدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایرانبهترین بازیگر نقش اول زنایتالیا ایتالیانامزدشده
۱۳۹۷نهمین جشنواره بین‌المللی تامیل نروژبهترین بازیگر زنایتالیا ایتالیاپیروز
۱۳۹۷هجدهمین جشن حافظبهترین بازیگر زنایتالیا ایتالیانامزدشده
۱۳۹۶دهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه پورتو پرتغالبهترین بازیگر زنتو فقط مادر من باشپیروز
۱۳۹۶سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجربهترین بازیگر نقش اول زندارکوبپیروز
۱۳۹۷دوازدهمین جشن انجمن منتقدین و نویسندگان سینمای ایرانبهترین بازیگر نقش اول زندارکوبپیروز
۱۳۹۸هشتمین جشنواره فیلمهای ایرانی استرالیابهترین بازیگر نقش اول زندارکوبپیروز
نوزدهمین جشن حافظبهترین بازیگر زندارکوبنامزدشده
۱۳۹۸جشنواره فیلم شهربهترین بازیگرپرده نشینپیروز
۱۳۹۸جشنواره فیلم مالزیبهترین بازیگر زندارکوبپیروز
۱۳۹۸بیست و یکمین جشن سینمای ایرانبهترین بازیگر زندارکوبپیروز
۱۳۹۸آکادمی سینما سینمابهترین بازیگر زندارکوبنامزدشده
معرفی شان پن بازیگر پرافتخار هالیوود و ماجرای سفر او به ایران

صفحه اینستاگرام سارا بهرامی

سارا بهرامی ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر بیش از 465 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی سارا بهرامی و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی سارا بهرامی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی سارا بهرامی، به اینستاگرامش مراجعه  کنید.آدرس اینستاگرام سارا بهرامی @sara.bahrami.official می باشد و 418 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام سارا بهرامی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا