اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

بیماری سخت گلاره عباسی چه بود ؟

در این بخش بیوگرافی گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی گلاره عباسی که بیشتر او را با فیلم شیدایی به یاد می آوریم . امروز مروری داریم بر 0 تا 100 بیوگرافی گلاره عباسی از بازیگران زن معروف و همسرش و بیماری سخت او . برای مطالعه بیوگرافی گلاره عباسی با ما همراه باشید.

گلاره عباسی متولد چه سالی است ؟

گلاره عباسی زادهٔ 29 تیر 1362 در تهران است.

گلاره عباسی مجرد است یا متاهل ؟

گلاره عباسی در حال حاضر متاهل است و همسر او ادیب راد نام دارد.

گلاره عباسی فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد ؟

گلاره عباسی فعالیت خود را از سال 1380 آغاز کرد.

مدرک تحصیلی گلاره عباسی چیست؟

گلاره عباسی لیسانس رشته تئاتر را دارد.

خلاصه بیوگرافی گلاره عباسی

نام اصلیگلاره عباسی
تاریخ تولد29 تیر 1362 تهران
تحصیلاتلیسانس رشته تئاتر
سالهای فعالیت1380 تاکنون
زمینه فعالیتسینما تئاتر تلویزیون
قد166 سانتی متر
همسرادیب راد

بیوگرافی گلاره عباسی

بیوگرافی گلاره عباسی

در بیوگرافی گلاره عباسی امده است : او متولد 29 تیر 1362 در تهران، بازیگر است

کودکی گلاره عباسی

در ادامه بیوگرافی گلاره عباسی میخوانیم : او فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه هنر و معماری می باشد که از تئاتر دانشجویی وارد تلویزیون شد

گلاره به زبان کردی: مردمک چشم یا همان نورچشمی است

قد گلاره عباسی

در بیوگرافی گلاره عباسی آمده است قد او 166 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده گلاره عباسی

در بیوگرافی گلاره عباسی درباره ی خانواده اش امده است : مادرش خانه دارد و پدرش اهل شعر و ادبیات می باشد و تنها یک خواهر بنام بهاره دارد که متخصص تغذیه بوده و در کشور کانادا زندگی می کند.

گلاره عباسی در کنار خواهر و خواهر زاده اش
گلاره عباسی در کنار خواهر و خواهر زاده اش

خانواده گلاره عباسی هم به کشور کانادا مهاجرت کردند و گلاره عباسی در کنار مادربزرگش زندگی میکرد ولی خانواده‌اش بعد از مدتها دوباره به ایران بازگشتند.

گلاره عباسی و پدرش
گلاره عباسی و پدرش
گلاره عباسی و مادرش
گلاره عباسی و مادرش

ازدواج و وضعیت تاهل گلاره عباسی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی گلاره عباسی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

محمد عمرانی پدر فداکار و مهربان تلویزیون از رادیو تا بازیگری و شهرت

گلاره عباسی در بیست و هشتمین روز از خرداد ماه 1394 با همسرش ادیب راد ازدواج کرد و بعد از یک ماه این خبر را از طریق فضای مجازی رسما اعلام کرد. این زوج بعد از چند سال آشنایی و شناخت تصمیم به ازدواج گرفتند و به صورت سنتی زندگی مشترکشان را آغاز نمودند.  گلاره عباسی با انتشار عکس و متن زیر خبر ازدواجش را منتشر کرد، این بازیگر جوان کشورمان نوشت:

به نام پرودگارمون آغاز می كنيم زندگي مشتركمون را تا در كنار هم جوان تر شويم و عميق تر، و اميد است كه همراه ما در اين پيوند صداقت باشه و شرافت …

ازدواج گلاره عباسی

همسر ایشان شخصی بنام ادیب راد می باشد

گلاره عباسی و همسرش

نظر گلاره عباسی درباره ازدواج

به نظرم ازدواج یک نیاز است که باید به درستی و در زمان خودش اتفاق بیفتد و این زمان در مورد انسان ها و افراد مختلف متفاوت است. راستش را بخواهید به نظر من کسانی که ازدواج می کنند و اتفاقا ازدواج های درستی هم انجام می دهند، افراد شجاع تری و به نوعی در زندگی شان از روحیه مشارکت زیادی برخوردار هستند.

در مورد خودم باید بگویم به نوعی ازدواج را پای قسمت می گذارم و منتظر فرصتی هستم تا همه اتفاق ها در آن به درستی رخ دهد و بدون شتاب زدگی باشد. از طرفی در حال بالا بردن روحیه مشارکتم هستم و فکر می کنم تا آن زمان هم باید کمی بیشتر صبر کنم.

علایق و حقایقی درباره گلاره عباسی

در ادامه بیوگرافی گلاره عباسی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

بهترین فیلم ایرانی 
فیلم های بانو و هامون.
بهترین همکاری 
تمام کسانی که با آنها بازی کرده ام خوب بوده اند و نقش های مقابلم هم همیشه خوب بوده اند.
شگفت انگیزترین شغل
من فکر می کنم شگفت انگیزترین شغل در دنیا بازیگری است.
خوشمزه ترین غذا 
من عاشق غذاهای محلی هستم. غذا هرچه محلی تر و ناشناخته تر باشد برای من لذیذتر است و البته غذاهای دریایی.
بهترین کارگردان
بیشتر کارگردانانی که با آنها کار کرده ام را دوست دارم.
دوست داشتنی ترین کاراکتر
لیلاهایی که بازی کرده ام را دوست داشتم، لیلا در فیلم شیدایی و لیلا در فیلم «اشیا از آنچه در آیینه می بینید به شما نزدیک ترند.»
مهم ترین وسیله خانه
در حال حاضر ظروف قدیمی که مادربزرگم آنها را به من داده است، بهترین وسایل خانه ام هستند.
سخت ترین کار دنیا 
به نظر من سخت ترین کار دنیا نه گفتن بی رودربایستی است.
خوشمزه ترین دستپخت
دستپخت مادربزرگم.
انسان دوستانه ترین کار 
کار خیری که آدمی که آن کار را برایش انجام می دهیم، اصلا نشناسیم و کمی آن طرف تر از خودمان و اقوام درجه یک مان را ببینیم.
مهم ترین فداکاری 
وقتی فکر می کنم بیشتر فداکاری هایی که دیگران برایم انجام داده اند را به خاطر می آورم.
بدترین جانور
قطعا گربه و غیر از گربه از هیچ حیوان و جانور دیگری نمی ترسم.
تلاش میکنم همسر خوبی باشم
اینکه بازیگر خوبی باشم و دوم اینکه فرزند خوبی برای پدر و مادرم باشم و در آینده مادر و همسر خوبی باشم. همیشه هم تلاش می کنم خواهر خوبی باشم اما خیلی موفق نیستم.
آرزوی نوجوانی
به آرزوهای دوران نوجوانی ام خیلی نزدیک هستم اما از آرزوهای آینده ام خیلی دورم.
بهترین تصویر
بهترین تصویر متعلق به زمانی است که تمام کسانی که از دست داده ام هنوز بوده اند و خانه مادربزرگم که همه در آن جمع می شدیم.
ترس از مرگ
نقطه ضعف من، خانواده ام هستند و از مرگ خودم فقط به خاطر بازماندگانم می ترسم.
ترسناک ترین خواب
گاهی خواب می بینم که فیلمبرداری دارم، سر صحنه ام، دیالوگ هایم را حفظ نکرده ام و متن آماده ندارم.
الگوی رفتاری در زندگی 
هیچ کسی نیست که همه جوره قبولش داشته باشم اما کسی که خیلی قبولش دارم پدرم است که تاثیر زیادی روی من داشته است و فکر می کنم بسیار درستکار و شریف است و همیشه در تمام مراحل زندگی ام نظر او برایم مهم است.
بهترین لحظه زندگی
143 بعد از فیلم همه در حال تشویق کردن بودند که پدرم آمد و با چشمان گریان مرا بغل کرد و بهترین لحظه در زندگی من بود؛ اینکه روی پدرم تاثیر گذاشتم. در کل هر زمان که احساس می کنم پدر و مادرم از من راضی هستند به خودم افتخار می کنم .
بهترین دوست
لاله اسکندری نزدیک ترین دوست من است.
تلخ ترین اتفاق زندگی
تلخ ترین اتفاق زندگی ام متاسفانه در سال ۹۲ دختر خاله عزیزم نازی را از دست دادم، من به نازی علاقه خاصی داشتم و به شدت به یکدیگر وابستگی داشتیم و از دست رفتن او باعث شد که به شدت منقلب شوم.

تفریح گلاره عباسی با خانواده

جدا از كتاب و فیلم كه معمولا همراه ماست و بخشی از كار ما هم به حساب می‌آید، موسیقی را هم خیلی دوست دارم و كارهای مهدی یراحی و محسن چاوشی را دوست دارم و گوش می‌دهم. اما مهم‌ترین تفریح من وقت گذراندن با خانواده است. كار ما جوری است كه در زمان بیكاری هم حواشی كار وجود دارد و مشغول هستیم. بنابراین با خانواده بودن بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تفریح من است.

ماجرای ازدواج پیمان قاسم خانی

گلاره عباسی از ادبیات تا کلاس

من به ادبیات خیلی علاقه داشتم و دبیرستان هم ادبیات خوند، روی همین علاقه، کتاب و مقاله زیاد میخوندم و عاشق کارهای هنری ام بودم

به همین دلیل وارد کلاس های بازیگری شدم

عمل زیبایی نداشتم

خانم عباسی که تابحال تجربه عمل زیبایی نداشته می گوید: اگر بازیگر هم نمی شدم عمل نمی کنم چون خودم چهره های بدوم عمل و آرایش را بیشتر دوست دارم

به دو دلیل دوست ندارم سمت عمل‌های زیبایی بروم. اول اینكه دوست دارم ساده و طبیعی باشم و خیلی موافق نیستم با یك عمل جراحی صورتم حالت غیرطبیعی پیدا كند. دوم اینكه شاید عمل‌های زیبایی باعث شود انعطاف صورتم را از دست بدهم و نتوانم خیلی نقش‌ها را به خاطر از دست دادن حس صورت بازی كنم.

به هر حال نقش‌هایی با طبقات اجتماعی مختلفی مثل زنان شهرستانی یا پایین‌شهری وجود دارند كه تنها با صورت بكر و دست نخورده می‌توان سراغ آنها رفت. همین بكری از نظر من باعث روراستی است و باعث می‌شود عواطف راحت‌تر انتقال پیدا كنند و بیننده با نقش بهتر ارتباط برقرار كند.

غذای مورد علاقه گلاره عباسی

غذای مکزیکی یکی از غذاهای مورد علاقه من است

خودم هر شب آشپزی می کنم، در گذشته خورش بادمجان را خیلی حرفه ای درست می کردم الا کلا سلیقه ام غذاهای دریایی است

تجربه گلاره عباسی با شهرزاد

شهرزاد گروه بازیگری فوق‌ العاده‌ای داشت

همکاری با شهاب حسینی که تیزبین و خلاق است، امیر جعفری توانا، پریناز ایزدیار و ترانه علیدوستی عزیز و رویا نونهالی باتجربه همه اینها برای من مفید و سازنده بود

آپاراتچی از تبریز به چهل و دومین جشنواره فیلم فجر راه یافت

بحران سی سالگی گلاره عباسی

او می گوید که دچار بحران 30 سالگی شده است. زیرا دهه 20 و دهه 30 با هم خیلی متفاوت است. او گفته که در سن 25 سالگی همه چیز برای من تغییر کرده است. شرایط زندگی من در دهه 20 و دهه 30 خیلی تفاوت داشته است.

بیماری سخت گلاره عباسی

گلاره عباسی با حضور در برنامه حالا خورشید درباره بیماری خود با رضا رشید پور مجری این برنامه صحبت کرد. او در خصوص بیماری اش گفت :

سال گذشته درگیر یک بیماری سخت شدم ، توموری داشتم که مجبور به جراحی شدم . گلاره عباسی ادامه داد که مورد حمایت عاطفی دوستانش و همچنین گروه شهرزاد و حسن فتحی قرار گرفته که به او گفته بودند که نگران چیزی نباشد و ما تا آخرین لحظه حمایتت می کنیم و نقش تو محفوظ است و حتی یک سکانس از نقشت کم نمی کنیم.

تأسیس سوینا (سینمای ویژه نابینایان)

از جمله فعالیتهای فرهنگی که در بیوگرافی گلاره عباسی گفته شده است تأسیس سوینا (سینمای ویژه نابینایان) است که در سال ۱۳۹۸ برای اولین بار در ایران و به منظور توضیح دار کردن فیلم‌های سینمایی برای جامعه نابینایان کشور صورت گرفت. در این مجموعه فیلمهای سینمایی در حال اکران و فیلمهای سابقاً اکران شده به‌همراه توضیحات صوتی برای مخاطبان نابینا نمایش داده می‌شود. از دیگر فعالیتهای سوینا می‌توان به تهیه کتابهای صوتی برای جامعهٔ نابینایان کشور اشاره کرد.

شروع فعالیت هنری گلاره عباسی

در سال 1382 وقتی 20 ساله بود بعد از حضور در کلاس های بازیگری امین تارخ در همین سال برای بازی در سریال در چشم باد معرفی شد.

ماجرای طلاق آرام جعفری و همسرش
کامبیز دیرباز و پارسا پیروز فر و گلاره عباسی در در چشم باد
گلاره عباسی در فیلم در چشم باد

هر چند او با فیلم در چشم باد اولین بار جلوی دوربین رفت اما ضبط این سریال 6 سال طول کشید و در نهایت سال 1388 از تلویزیون پخش شد و میتوان گفت اولین کاری که از گلاره عباسی در تلویزیون پخش شد در سال 1385 در 23 سالگی در سریال کتابفروشی هدهد به کارگردانی مرضیه برومند بود.

گلاره عباسی در سریال در چشم باد نقش خواهر کامبیز دیرباز و پارسا پیروز فر را به عهده داشت و در کنار بازیگران بزرگی مثل سعید نیک پور، فریبا متخصص و اکبر عبدی به ایفای نقش پرداخت. در چشم باد ساخته مسعود جعفری جوزانی است که کار فیلمبرداری آن از سال 1382 تا 1388 و برای 6 سال به طول انجامید.
گلاره عباسی در فیلم در چشم باد
گلاره عباسی در فیلم در چشم باد

ایشان سپس بعنوان دستیار کارگردان فعالیت خود را ادامه داد.گلاره عباسی دستیار کارگردان مرضیه برومند بوده است و از او برای آن‌چه آدم مسئول ‌تری شده است تشکر کرد.

سینما و شهرت گلاره عباسی

بعد از تجربه حضور در چند تله فیلم اولین بار در سال 1384 با فیلم سینمایی قتل آنلاین بازی در سینما را شروع کرد

گلاره عباسی در سال 1387 با بازی در فیلم سینمایی یک گزارش واقعی به کارگردانی داریوش فرهنگ با اساتید بزرگی مثل مرحوم داوود رشیدی و داریوش فرهنگ همبازی شد و توانست به صورت حرفه ای در سینما کار کند و به شهرت برسد. این فیلم روایتگر داستان زندگی دو دوست است که به دور از انتظار همه در مقابل یکدیگر قرار میگیرند و داستان فیلم را جلو میبرند. این فیلم برنده تندیس بهترین عکس از چهاردهمین دوره از جشن خانه سینما شد.

ماجرای توهین حمید فرخ نژاد بازیگر دو تابعیتی به مردم ایران چه بود؟
گلاره عباسی در نمایی از فیلم یک گزارش واقعی
گلاره عباسی در نمایی از فیلم یک گزارش واقعی

خانم عباسی در سال 1390 با بازی در سریال شیدایی دیده شد و به شهرت زیادی رسید، شیدایی به کارگردانی محمدمهدی عسگر پور در سال 1390 ساخته و در همان سال از قاب شبکه سوم سیما دیده شد و طرفداران زیادی را به خود جلب کرد. داستان این سریال درباره پسری به نام طاها است که بیماری قلبی دارد و عاشق دختری به نام لیلا با بازی گلاره عباسی میشود. طاها قبلا یک بار ازدواج کرده و از ازدواج قبلی اش یک دختر دارد ولی از این ماجرا چیزی به لیلا نگفته و این موضوع مسائل و مشکلاتی را برای آن ها بوجود می آورد.

وقتی به سریال شیدایی دعوت شدم به قدری فیلمنامه و متن زیبا و گیرا بود که برای من واضح بود که میپذیرم و خدارو شکر با بازیگرانی بزرگی هم کار کردم

گلاره عباسی، امیر جعفری و آتنه فقیه نصیری در نمایی از سریال شیدایی
گلاره عباسی در سریال شیدایی

آثار ماندگار گلاره عباسی

گلاره عباسی در سال 1390 در اولین فیلم بلند نرگس آبیار به نام اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند به ایفای نقش پرداخت.
گلاره عباسی در فیلم اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند
گلاره عباسی در فیلم اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند
گلاره عباسی به واسطه بازی در این فیلم در جشنواره بین المللی فیلم زنان فرانسه شرکت کرد و همچنین موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره اسب نقره ای روسیه شد. این فیلم روایتگر داستان زندگی زنی به نام لیلا با هنرمندی گلاره عباسی است که دوران بارداری را میگذراند و با مشکلات زیادی روبرو میشود.
گلاره عباسی و نرگس آبیار در فستیوال روسیه و فرانسه
گلاره عباسی و نرگس آبیار در فستیوال روسیه و فرانسه
پست اینستاگرام گلاره عباسی بعد از دریافت جایزه از جشنواره فیلم روسیه:

خانم گلاره عباسی در واکنش به برنده شدن فیلم اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند در چندین فستیوال خارجی صفحه اینستاگرام خود را با انتشار پستی به روز کردند. خانم عباسی در صفحه اینستاگرامشان نوشتند:

با فیلم “اشیا از انچه در اینه می بینید …”در سه جشنواره ی جهانی شرکت کردم و این فیلم موفق به دریافت چهار جایزه جهانی شد.وقتی در فستیوال روسیه جایزه ی بهترین بازیگر را گرفتم ارزو کردم این فیلم در کشور خودم هم اکران بشه و من بتونم این شادی را در کنار شما تجربه کنم و حالا بعد از سه سال گروه هنر و تجربه فرصت خوبیه برای نمایش این فیلم .امیدوارم اولین فیلم نرگس ابیار که در جشنواره پاریس و روسیه جوایز زیادی برای خانم ابیار همراه داشته این بار در فضای صمیمی شما همراهان هم مورد توجه قرار بگیره که بزرگ ترین هدیه برای گروه سازنده این فیلم توجه و استقبال شما ست.اکران مرداد ماه .طرفدار شما،گلاره.

گلاره عباسی و نرگس آبیار در افتتاحیه ی فستیوال فیلم اسب نقره ای اشیا از آنچه در آینه می بینید
گلاره عباسی و نرگس آبیار در افتتاحیه ی فستیوال فیلم اسب نقره ای اشیا از آنچه در آینه می بینید

او در سال 1392 در فیلم شیار 143 به کارگردانی نرگس آبیار به ایفای نقش در کنار مریلا زارعی میپردازد. این فیلم که دومین فیلم بلند نرگس آبیار است روایتگر داستان زندگی زنی به نام الفت است که پسرش به جبهه رفته و مدتها است از او خبری نیست، الفت نمیداند پسرش اسیر شده و یا در جنگ کشته شده و همین موضوع روزهای تلخی را برای وی رقم میزند. گلاره عباسی در این فیلم نقش دختر مریلا زارعی (الفت) را بازی میکند و با لهجه کرمانی بخوبی از پس نقشش برآمده است. مریلا زارعی در این فیلم توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را از آن خود کند.

سریال عقرب عاشق؛ اثری درام و تخیلی از حسین سهیلی زاده
گلاره عباسی در سکانسی از فیلم شیار 143
گلاره عباسی در سکانسی از فیلم شیار 143

گلاره عباسی در سال 93 در سریال مدینه به کارگردانی سیروس مقدم به ایفای نقش پرداخت، او در این سریال نقش بیتا مشفق را در کنار بازیگرانی مثل مهرداد صدیقیان و شبنم مقدمی بخوبی بازی کرد. این سریال در ماه مبارک رمضان از شبکه اول سیما روی آنتن رفت. داستان سریال روایتگر زندگی زنی به نام مدینه است که همسرش غرق شده و حالا به همراه پسرخوانده اش بهمن کارخانه شوهرش را اداره میکند و در همین راه با فراز و نشیب های زیادی روبرو میشود.

گلاره عباسی در سریال مدینه
گلاره عباسی در سریال مدینه

گلاره عباسی در سال 1394 با سریال 110 قسمتی کیمیا در قاب تلویزیون دیده شد او در این سریال نقش فرزانه خواهر پوریا پور سرخ را بازی کرد و توانست بخوبی بدرخشد. این سریال روایتگر داستان زندگی زنی به نام کیمیا پارسا با بازی مهراوه شریفی نیا میباشد که سه دوره قبل و حین جنگ و زمان حال را به تصویر می کشد. بیشتر سکانس های فیلم در خرمشر و تهران فیلمبرداری شده و البته تصویربرداری برخی از سکانس ها مربوط به تفلیس پایتخت گرجستان است. در این سریال بیش از 300 بازیگر به ایفای نقش پرداخته اند که میتوان به بازیگرانی مثل محمدرضا شریفی نیا، آزیتا حاجیان، رضا کیانیان، پوریا پورسرخ ، مهراوه شریفی نیا و حسن شیرازی ، سوگل طهماسبی و… اشاره کرد.

گلاره عباسی، درباره نقشش در سریال کیمیا می گوید:
این اولین سریال طولانی تلویزیون است که من هم در ده قسمت از آن بازی می کنم. در این سریال نقش فرزانه را به عهده دارم که شخصیت مرموز، منفی و پیچیده ای است. دلیلم برای پذیرش نقش فرزانه این بود که می خواستم از نقش های مثبت فاصله بگیرم و مثل سریال مدینه یک نقش متفاوت را تجربه کنم. خوشبختانه این فرصت در سریال کیمیا برایم فراهم شد
گلاره عباسی در سریال کیمیا
گلاره عباسی در سریال کیمیا

سریال برادر به کارگردانی جواد افشار ساخته سال 1394 است که در ماه مبارک رمضان از شبکه دوم سیما مهمان خانه های مردم بود و با استقبال خوبی هم روبرو شد. گلاره عباسی در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون پوریا پور سرخ و حسین یاری به ایفای نقش میپزدازد. بعد از جدایی لیلا اوتادی از فیلم گلاره عباسی به جای وی برای بازی در این سریال انتخاب شد، این سریال دومین همکاری گلاره عباسی با جواد افشاری و پوریا پور سرخ است او قبل از این با سریال کیمیا با آنها همکاری داشت.

ماجرای همکاری هومن سیدی با بابک زنجانی چه بود؟
گلاره عباسی و پوریا پور سرخ در سریال برادر
گلاره عباسی در سریال برادر

در بیوگرافی گلاره عباسی آمده است : با بازی در سریال شهرزاد اولین کار خود در شبکه نمایش خانگی را آغاز کرد و توانست با بازی خوب و روان خود به شهرت زیادی دست پیدا کند. او در این سریال نقش اکرم مستخدم خانه بزرگ آقا را بازی میکند که به طور پنهانی با قباد دیوان سالار ازدواج کرده و از وی یک فرزند به دنیا می آورد. او درباره سریال شهرزاد می گوید:

خوشبختانه کار در شبکه نمایش خانگی را با سریال شهرزاد که بسیار پرمخاطب بود، شروع کردم. به همین دلیل شهرزاد برای من لذت بخش و پرخاطره بود و خیلی از کار کردن در این رسانه لذت بردم.

گلاره عباسی در سریال شهرزاد
گلاره عباسی در سریال شهرزاد

خوشحالم که فقط نقش مثبت بازی نکرده‌ام

این بازیگر که در کارنامه کاری‌اش هم نقش‌های مثبت و هم منفی دارد، درباره ایفای نقش‌های متفاوت تاکید کرد: خیلی خوشحالم که فقط در نقش مثبت بازی نکرده‌ام و توانستم این تفاوت‌ها را تجربه کنم. نقش منفی و خاکستری خیلی جذاب است و وقتی با آن همراه می‌شوید، جای بازی زیادی دارد. درباره اکرم در «شهرزاد» هم باید بگویم که من این نقش را خیلی دوست دارم، چون بُعدهای مختلف و پایین و بالای زیادی دارد.

جدول آثار هنری گلاره عباسی

در ادامه بیوگرافی گلاره عباسی بازیگر شهرزاد باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

مجموعه های تلویزیونی گلاره عباسی

سالعنواننقشکارگردانشبکه
۱۳۸۵کتاب‌فروشی هدهدبازیگر میهمانمرضیه برومندشبکه سه
۱۳۸۷همه بچه‌های منآسیهمرضیه برومندشبکه یک
۱۳۸۷ترانه مادریلادنحسین سهیلی زادهشبکه سه
۱۳۸۷رؤیای گنجشک‌هابازیگرراما قویدلشبکه دو
۱۳۸۸در چشم بادفاطمه ایرانیمسعود جعفری جوزانیشبکه یک
۱۳۸۹بچه‌ها نگاه می‌کنندشقایقحمیدرضا صلاحمندشبکه دو
۱۳۸۹نون و ریحونفرشته حشمتیفرزاد موتمنشبکه پنج
۱۳۹۰شیداییلیلا باقریمحمدمهدی عسگرپورشبکه سه
۱۳۹۱تکیه بر بادفاطمه داوودیمحمود معظمیشبکه پنج
۱۳۹۲مهرآبادفرید سجادی حسینیشبکه پنج
۱۳۹۳مدینهبیتا مشفقسیروس مقدمشبکه یک
۱۳۹۴کیمیافرزانه مشفقجواد افشارشبکه دو
۱۳۹۵برادرنازی کلاییجواد افشارشبکه دو
زندگی خصوصی هومن برق نورد بازیگر چپ دست ایران

آثار سینمایی گلاره عباسی

عنوانسالکارگرداننقشنوع اثرتوضیحات
ابلق۱۳۹۹نرگس آبیارسینمایی
پدران۱۳۹۸سالم صلواتیسینمایی
شهربانو۱۳۹۸مریم بحرالعلومیسینمایی
دختر ایران۱۳۹۸سیدجلال دهقانی اشکذریسینمایی
شاهین۱۳۹۸سالار طهرانیسینمایی
نفس۱۳۹۴نرگس آبیارسینمایی
شیار ۱۴۳۱۳۹۲نرگس آبیارسینمایی
وقت بزرگ شدنه۱۳۹۲ژرژ هاشم‌زادهسینمایی
اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند۱۳۹۱نرگس آبیارسینمایی
غریبه‌ها۱۳۹۰یزدان فتوحیتله فیلم
میان ماندن و رفتن۱۳۸۸بهروز شعیبیسینمایی
فراموشی۱۳۸۷مسعود مددیتله فیلم
هندوانه شب یلدا۱۳۸۷سعید آقاخانیتله فیلم
یک گزارش واقعی۱۳۸۷داریوش فرهنگسینمایی
مجنون لیلی۱۳۸۶قاسم جعفریسینمایی
قتل آنلاین۱۳۸۴مسعود آب پرورسینمایی
صدای پای خداسینمایی
شب سال نوتله فیلم
پلکانتله فیلم
گلاره عباسی در فیلم نفس
گلاره عباسی در فیلم نفس
گلاره عباسی در فیلم دختر ایران
گلاره عباسی در فیلم دختر ایران

گلاره عباسی در نمایش خانگی

سالعنواننقشکارگردان
۱۴٠٠دراکولامبینامهران مدیری
١٣٩۶شهرزاد ٣اکرم بوربورانحسن فتحی
١٣٩۶شهرزاد ٢اکرم بوربورانحسن فتحی
١٣٩۴شهرزاد ١اکرم بوربورانحسن فتحی

صفحه اینستاگرام گلاره عباسی

گلاره عباسی ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیربیش از 1240 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی گلاره عباسی و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی گلاره عباسی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی گلاره عباسی، به اینستاگرامش مراجعه  کنید.آدرس اینستاگرام گلاره عباسی @gelarehabbasi می باشد و 2 میلیون دنبال کننده دارد.

///بازیگران و هنرمندان معروفی که در دی ماه به دنیا امده اند

صفحه اینستاگرام گلاره عباسی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا